سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 2 آذر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 آذر 1398 الف 2 آذر 1398 الف 3 آذر 1398 الف 4 آذر 1398 الف 5 آذر 1398 الف 6 آذر 1398 الف 7 آذر 1398 الف 8 آذر 1398 الف 9 آذر 1398 الف 10 آذر 1398 الف 11 آذر 1398 الف 12 آذر 1398 الف 13 آذر 1398 الف 14 آذر 1398 الف 15 آذر 1398 الف 16 آذر 1398 الف 17 آذر 1398 الف 18 آذر 1398 الف 19 آذر 1398 الف 20 آذر 1398 الف 21 آذر 1398 الف 22 آذر 1398 الف 23 آذر 1398 الف 24 آذر 1398 الف 25 آذر 1398 الف 26 آذر 1398 الف 27 آذر 1398 الف 28 آذر 1398 الف 29 آذر 1398 الف 30 آذر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۸:۰۵    
صحبت های روز شنبه رئیس جمهور روسیه و تاکید و وعده وی بر تکمیل پروژه موشک مرموز ، موجب شده تا بار دیگر حساسیت ها در مورد این جنگ افزار جدید روسی افزایش بیابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۵    
میزان خروجی آب از سدهای کشور طی دو ماه اخیر با افزایش 100 درصدی نسبت به سال گذشته، از مرز هفت میلیارد مترمکعب گذشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۹    
روند توسعه صنعتی پایدار از صنایع مادر همچون فولاد آغاز می شود؛ تجربه ای که در کشورهای کره جنوبی و پیش از آن در ژاپن به اثبات رسیده و البته چین را می توان مهم ترین کشوری به شمار آورد که نبض تولیدات ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۲    
ویژه نامه آسمان در قاب در آستانه چهلمین روز درگذشت مرحوم حجت الاسلام مصطفی آژینی منتشر شد. به گزارش الف ویژه نامه آسمان در قاب در آستانه چهلمین روز رحلت مرحوم حجت الاسلام مصطفی آژینی مسافر کربلا و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۹    
رمز دوم پویا از ابتدای دی ماه اجباری می شود و همه بانک ها موظفند که این طرح را اجرا کنند، اما برای برخی مردم در این باره هنوز ابهاماتی وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۱    
آیا چشمان شما تمام مواد مغذی مورد نیاز جهت پیشگیری از آب مروارید و سایر بیماری های چشمی را دریافت می کنند؛ برخی مواد غذایی مفید، سلامت چشم را تضمین می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۹    
محمود صادقی، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس طی توئیتی نوشت: باتوجه به اظهارات ضد و نقیض بعضی از سران قوا درباره مصوبه افزایش قیمت بنزین و نظر به اصل شفافیت حداکثری که رهبری به ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۴    
عضو هیئت مدیره همراه اول گفت: مدل بلوغ دیجیتالی را به صورت علمی در اپراتور اول توسعه دادیم و اکنون در حال استفاده از آن هستیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۴    
آتش سوزی بازار کنزالمال خرمشهر که از حوالی ساعت 21 جمعه شب آغاز شده بود، بامداد امروز پایان یافت و آتش مهار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۴    
قطع دسترسی به اینترنت به آسانی زدن یک سوئیچ نیست، بلکه مستلزم جدا کردن اتصالات به اینترنت خارج در تعدادی از نقاط ترانزیت تعیین شده در داخل کشور و سپس مسدود کردن ترافیک در آن نقاط یا اعلام این نکته به ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۷:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی توییتری، گفت: امنیت و آزادی دو حق مکمل در جوامع انسانی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۰۳    
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت روز شنبه نوشت: روش جدیدی که حزب الله لبنان علیه اسرائیل در پیش گرفته، حاکی از شجاعت بیشتر این حزب برای مقابله با ارتش است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۳:۰۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از مرگ تمام اعضای یک خانواده بر اثر استنشاق گاز کربن مونوکسید در این شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۱:۳۳    
بنیامین نتانیاهو پنجشنبه به طور رسمی به ارتشاء، تقلب و نقض تعهد متهم شد. این تازه ترین تحول در ماجرای حقوقی حدودا سه ساله ای است که می تواند برکناری طولانی مدت ترین نخست وزیر اسرائیل را به دنبال ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباطی ویدیویی از عموم مردم به دلیل قطع اینترنت و مشکلات ناشی از آن در یک هفته اخیر عذرخواهی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۳    
باید بجای دولت و مجلس با خانواده های مصدومان و جانباختگان همدردی کنیم، از آن کارگر بی کارشده معذرت بخواهیم و هزار بار شرمنده آن کودکی باشیم که تا آخر عمر به عکس پدرش خیره نگاه می کند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۹    
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق کناره گیری نخست وزیر و برگزاری انتخابات را به ضرر این کشور دانست و گفت که بهتر است تغییرات ریشه ای در عراق آغاز شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۱    
وزارت رفاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:رخانوارهایی که حمایت معیشتی دریافت نکردند و خود را مشمول دریافت آن می دانند از 8 صبح یکشنبه سوم آذر با شماره گیری #6369* تقاضای خود را اعلام کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۴۶    
سنای بولیوی روز شنبه پیروزی اوو مورالس در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را باطل اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی نیروهای وفادار به خلیفه حفتر می گوید از امشب بر فراز طرابلس پرواز ممنوع برقرار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۲    
رهبر حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی روز شنبه هشدار داد که بنیامین نتانیاهو به دنبال شعله ور کردن جنگ داخلی در سرزمین های اشغالی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۸    
براساس اخبار منتشر شده پرتاب موشک آریان 5 که قرار بود امروز دو ماهواره ارتباطی را به مدار زمین ببرد، با تأخیر مواجه شد و تلاش مجدد برای ارسال آن فردا صورت خواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیرامون بازی فردا گفت: هر دو تیم ذوب آهن و فولاد خوزستان به دنبال پیروزی هستند و هیچ حساسیت بیرونی و حساسیت مدیریتی در بازی فردا تاثیر نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۹    
مشاور امنیت ملی در دولت سابق آمریکا می گوید آنچه بیش از هر چیز امنیت این کشور را تهدید می کند، گسترش اختلافات داخلی در آمریکاست.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۱    
بررسی قیمت خودروها در بازار پایتخت حاکی از کاهش پنج تا 6 میلیون تومانی خودروهای داخلی و کاهش 15 تا 25 میلیون تومانی مونتاژی ها در روز جاری (شنبه دوم آذر) نسبت به سه شنبه هفته گذشته (28 آبان) است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۲    
استاندار کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه به قانون شکنان که از سوی دشمنان و گروهک های ضد انقلاب حمایت می شدند، پاسخ محکمی خواهند داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۳    
مقام های ارشد آمریکا و عربستان در دیداری که در پایتخت بحرین صورت گرفت در خصوص آخرین تحولات منطقه و نحوه تقابل با ایران رایزنی کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۳    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار حساس هفته یازدهم در قائمشهر یک داور جوان را برگزید.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۱    
وزیر دفاع فرانسه با انتقاد از آنچه بی تفاوتی آمریکا در برابر اقدامات ایران در خلیج فارس خواند، اعتراف کرد که به نظر می رسد که آمریکا قدرت بازدارندگی خود را در این منطقه از دست داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۷    
مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه گفت که این کشور چشمانش را بر روی تحولات در هنگ کنگ نمی بندد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۸    
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به شرایط خود در این تیم گفت: من کسی نیستم که به راحتی میدان را خالی کنم و به کمک باشگاه از این شرایط عبور خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۴    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 387 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه کشف شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۹    
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد یک فروند پهپاد از سمت غزه وارد سرزمین های اشغالی شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۶    
با ادای شهادت 12 شاهد، تحقیقات استیضاح رئیس جمهور آمریکا پایان یافته و این پرونده به زودی به مرحله بعد می رود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۱    
با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در هفته جاری مبلغ دیگری از قرارداد بازیکنان این تیم به حساب آنها واریز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۵۳    
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران توصیه کرد: طی این مدت کلیه افراد دارای بیماری های خاص و افراد حساس به ویژه کودکان و سالمندان از ترددهای طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۵۳    
رئیس منطقه کردستان عراق سفر روز شنبه معاون رئیس جمهور آمریکا به اربیل را نشان دهنده حمایت واشنگتن از عراق و منطقه کردستان خواند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۸    
حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از آزمون اخیر سربلند بیرون نیامد، تاکید کرد: حیرت آور است دولتی که با ادعای استفاده از ژنرال ها روی کارآمد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سرزنش کردن دولت آمریکا به دلیل اتخاذ تصمیم های مخالف قطعنامه های بین المللی درباره فلسطینی ها تاکید کرد، ظلم و بی عدالتی آمریکا دوامی نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۲    
ناآرامیهای اخیر با حضور وزرا و مسئولین اطلاعاتی و امنیتی کشور در کمیسیونهای تخصصی مجلس بررسی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۸    
فتنه های دشمن علیه ایران تمام نمی شودعضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اینکه ما فکر کنیم فتنه ها تمام شده اند، اشتباه است، دشمنان شبانه روزی در حال تلاش برای فتنه در ایران هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۳    
مهاجم سابق تیم ملی کشورمان می گوید ویلموتس به او گفته درهای تیم ملی برایش باز است، اما خودش می خواهد وضعیت باشگاهی اش به یک ثبات ایده آل برسد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۵    
دیوان عالی آمریکا با رسیدگی به درخواست استیناف دولت ترامپ در رابطه با پرونده مرتبط با سه شهروند مسلمان آمریکایی موافقت کرده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۱    
تیم ترابزون اسپور در حضور مجید حسینی از سد میزبانش گذشت و صدرنشین جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه شد. مدافع ایرانی امیدوار است بتواند همراه با تیمش قهرمان لیگ ترکیه شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۲    
معترضان جلیقه زرد فرانسوی امروز (شنبه) برای راهپیمایی جدیدی در پاریس جمع شدند که این تحول یک هفته پس از یکسالگی جنبش ضد دولتی آن ها در فرانسه رخ می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۸    
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هزینه گاز سوز کردن خودرو حدود سه تا پنج میلیون تومان بسته به کیفیت تجهیزات است و هم اکنون امکان تبدیل روزانه 22 تا 30 هزار خودرو بنزینی به گازسوز در ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۴    
واشنگتن در بهبود تنش های روزافزون با برخی کشورها، به تقویت حضور نظامی خود در منطقه خاورمیانه ادامه می دهد و همچنین سه هزار نیروی دیگر زمینی و همچنین سامانه های دفاع هوایی به عربستان می فرستد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد: آرای 1190 محل اخذ رأی از مجموع 2423 شعبه باطل است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی رئیس جمهوری آمریکا به انتقاد بولتون سالخورده پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۴    
ائتلاف النصر به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر سابق عراق امروز شنبه 23 نوامبر 2019 به سفر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا به اربیل واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتهای همه اقدامات سیاسی باید حل مشکلات اقتصاد باشد، گفت: انتخابات باید مبتنی بر یک اتفاق مهم برای اقتصاد کشور باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
وزارت خارجه پاکستان در اقدامی اعتراضی، سفیر نروژ را احضار کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جایگاه مستحکمی در این تیم ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۳    
در پی ناآرامی ها و آشوب های ایجاد شده پس از افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اشرار و آشوبگران در عملی کینه توزانه به مرکز و درمانگاه خیریه امام علی(ع) در شهرقدس حمله کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۱    
وزیر اقتصاد گفت: برای کوچک کردن دولت، از هر طرف به مانع برمی خوریم، انگار نبوغ ما در ایجاد مانع بی نظیر است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۶    
وزیر خارجه چین در اظهاراتی کم سابقه به انتقاد صریح از رفتارهای آمریکا پرداخته و گفته است که واشنگتن بزرگترین منبع بی ثباتی در جهان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از فوت کودک حدودا 4 ساله بر اثر آتش سوزی در یکی از مجتمع های این شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهور مستعفی بولیوی که در مکزیک به سر می برد، روز شنبه در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن به کشورش بازگردد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۹    
حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور با حضور در محل زندان بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، با آن ها گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۱    
معاون رئیس جمهور آمریکا که هم اکنون در عراق به سر می برد، از آنچه او آن را نفوذ ایران در عراق خواند، ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۶    
وزیرآموزش و پرورش از احداث 170هزار واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خبرداد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۸    
نیروی انتظامی اعلام کرد:با مدیریت هوشمندانه نیروی انتظامی،تعامل دستگاه های امنیتی و مشارکت مطلوب مردم بصیر و ولایی کشورمان،تاکنون 180نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات کشور شناسایی و دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۴    
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال در شهر مشهد از سوی ناظم الشریعه اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۵    
وزیر خارجه روسیه با انتقاد از حضورنظامی آمریکا در ژاپن گفت، حضور نظامیان آمریکایی در ژاپن مساله ای نگران کننده در مسیر بهبود روابط مسکو با توکیو است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۱    
مقامات آفریقای جنوبی از قطع صادرات تسلیحاتی خود به برخی کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات به دلیل نگرانی درباره انتقال این تسلیحات به اشخاص ثالث خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهوری سابق برزیل که به تازگی از زندان آزاد شده است، وعده داد که با دولت راست افراطی این کشور به ریاست ژایر بولسونارو به مبارزه می پردازد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۹    
دفتر عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق به سفر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا به پایگاهی در الانبار در غرب عراق واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۴    
کنگره بولیوی از توافق برای تصویب لایحه ای به منظور طی روند انتخابات جدید در این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۹    
حسگرهای ویست شارک می توانند سطح آلودگی و سایر شاخص های محیطی را کنترل کنند. این وسیله با نیروی الکتریکی حرکت می کند و قادر است صدها کیلوگرم زباله را به طور همزمان جمع آوری کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
احسان حاجی صفی یکشنبه دوباره MRI خواهد داد تا تکلیف مصدومیتش مشخص شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت: مردم درمورد وضعیت ارزی کشور نگران نباشند، زیرا نگرانی برخی کارشناسان ناشی از تحلیل اشتباه بدون آگاهی از وضعیت بانک مرکزی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۲    
یک نماینده ارشد جمهوری خواه که در مانع تراشی در روند پیشبرد تحقیقات استیضاح رئیس جمهور آمریکا نقشی کلیدی داشته، حالا خود به همدستی با دولت ترامپ برای بی حیثیت کردن بایدن متهم شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۲    
مورینیو در اولین بازی خارج از خانه تاتنهام به برتری رسید و به آمار ناکامی های پوچتینو خاتمه داد تا به نوعی تفاوت را رقم بزند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۸    
برای ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان تا زمان مهیا سازی سرعت اینترنت در کشور، طرح مسکن ملی متوقف شده و بعد از ایجاد شرایط دوباره نام نویسی اغاز می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۹    
تیم فوتبال برایتون در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در شرایطی مقابل لستر سیتی به میدان خواهد رفت که جهانبخش را روی نیمکت خواهد دید.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا با رئیس منطقه کردستان عراق در اربیل دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۷    
مراسم یادوراه دانشجویی سفیر گمنام که قرار بود با سخنرانی حسن عباسی و نادر طالب زاده در واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار شود، لغو شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۲    
بر اثر وقوع رانش زمین در غرب کنیا، 24 نفر کشته و 16 فرد دیگر نیز مفقود شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۸    
مهاجم ایرانی زنیت موفق شد در ترکیب تیمش گلزنی کند و نمره خوبی از سایت هواسکورد دریافت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۴    
چند سال قبل شغل گویندگی و دوبلاژ و هر کاری که نیازمند ضبط وکال بود به خرید تجهیزات گران قیمتی چون میکروفون، پری آمپلی فایر، کارت صدا و ... نیاز داشت . ولی اکنون میکروفن های USB کار را آسان کرده اند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۶    
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۴    
یک نوزاد زرافه که ظاهرا مادرش او را در جنگلی در استان کوماتوز آفریقای جنوبی رها کرده به یتیم خانه کرگدن ها در استان لیمپوپو منتقل شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۱    
در ادامه حمایت های چهره های شناخته شده هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه از اغتشاشات در ایران، هیلاری کلینتون نیز پیامی توئیتری منتشر و درباره سرکوب معترضان ابراز نگرانی کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۸    
نگاهی به مواضع اخیر نامزدهای مطرح حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا نشان می دهد آنها و دونالد ترامپ در حمایت از اغتشاشات ایران هم نظر هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۸    
تجمع دفاع از اقتدار و امنیت شنبه 2 آذر 1398 با حضور پرشور مردم انقلابی دراستان های کردستان، خراسان شمالی، سمنان و خوزستان برگزار شد./ خبرگزاری فارس
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۸    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز، شنبه 2 آذرماه 98 در معاملات بازار آزاد تهران به 4 میلیون و 140 هزارتومان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۴    
ارزیابی کمّی حاصل دسترنج انسان ها، هر چند که کار ساده ای نیست، ولی در بسیاری موارد و علی الخصوص برای محاسبه و پرداخت حق الزحمه افراد اجتناب ناپذیر است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۹    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، سازوکار انتخاب گزینه های نهایی این شورا برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار با بیان اینکه مدیرعامل هفته تپه از 29 آبان ماه اعلام تعطیلی کرده است، از ورود وزارت کار و نهادهای ذیربط به این موضوع خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۶    
لوکا پارمیتانو، فضانورد ایتالیایی در چهاردهمین قسمت از برنامه های گزارش های یورونیوز از ایستگاه فضایی به همراه درو مورگان همکار فضانورد خود پاسخگوی سوالات مخاطبان است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۱    
وزیر خارجه بحرین در سخنانی مدعی شد که ایران همچنان خطر اصلی برای امنیت و ثبات منطقه محسوب می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۱    
هیئت گذرگاههای مرزی عراق از بازگشایی گذرگاه مرزی شلمچه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۶    
سلاح های سرد و گرم که آشوبگران در اغتشاشات اخیر از آن ها استفاده می کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۶    
استاندار کرمانشاه گفت: قصرشیرین از دو روز پیش رسما تبدیل به منطقه آزاد تجاری شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر در سخنانی مداخله جویانه از ناآرامی های اخیر در کشورمان اعلام حمایت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۲    
رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد 500 سرباز آمریکایی به منظور مشارکت در عملیات آتی ضدداعش در منطقه شرق سوریه می مانند.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۸    
شواهد نشان می دهد اتصال اینترنت خانگی در تهران و کلانشهرهای کشور آغاز شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۸    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار قیمت گوجه فرنگی بوته ای و گلخانه ای درجه یک را به ترتیب حدود 13 هزار و 500 و 17 هزار و 500 تومان در سطح خرده فروشی عنوان کرد و با بیان اینکه دلیل گرانی اخیر این محصول ...
الف   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۳    
مسؤولان فدراسیون فوتبال بعد از نشست هیات رئیسه در هفته گذشته، چندین بار با سرمربی تیم ملی در بلژیک صحبت کرده و خواسته های خود را به وی ارائه کردند.
  • ۱