سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۸:۱۵    
مدیر اجرایی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان اظهارکرد: آمار طلاق در ازدواج های دانشجویی زیر 3 درصد است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۶    
تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۲    
حدود دو هفته ای است که تنش های سیاسی بین ایران و انگلیس، ابتدا با توقیف نفتکش گریس 1 متعلق به ایران و سپس توقیف نفتکش استنا ایمپرو، متعلق به انگلیس بالا گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۶    
عضو فراکسیون امید مجلس می گوید آیا واقعا حضور زنان در ورزشگاه ها موضوعی است که فیفا و سازمان های بین المللی به آن ورود و تهدید به محرومیت کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۴    
سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران طی حکمی عزیزی را به عنوان سرپرست زندان رجایی شهر منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۵    
صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیأت همراه که در تهران به سر می برند، شامگاه دوشنبه 31 تیر1398 با آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند./فارس
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۴    
حتما شما هم با دستگاهی آشنا هستید که در مدارس ، دانشگاه ها ، ادارات و هر جایی که نیاز به ارائه مطلبی بوده است ، برای نمایش اطلاعات و تصاویر بر روی یک صفحه سفید استفاده می شوند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۱    
در پی آتش سوزی گسترده در مناطق مرکزی پرتغال که 20 مجروح بر جای گذاشته، حدود یک هزار و 800 آتش نشان برای اطفای حریق این منطقه در تلاش هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۵    
اردکان شهر مقدس،یکی از بزرگترین شهرهای استان یزد است این شهر با قدمت 4000 سال پیش از میلاد، در نزدیکی کویر مرکزی ایران واقع شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۸    
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر (استان خوزستان) از عمل جراحی مرد میانسال و خارج کردن حدود 50 سنگ از مثانه این بیمار خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۳:۵۰    
با پیشرفت فناوری، عوامل آلودگی صدا از جمله ترافیک شهری، ساختمان سازی، سر و صدای کارخانجات، صدای آژِیر ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۳:۰۴    
خانه ها در کشورهای مختلف به شیوه های گوناگون و با متراژهای مختلف ساخته می شوند و در هر کشوری منازل سبک خاص خود را دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۳    
پیروز حناچی که در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم شهر درباره اهمیت استفاده از هنر بویژه سینما برای کاستن از زشتی ها و ترویج زیبایی های جامعه صحبت می کرد گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۳    
فرمانده تروریست های سنتکام برای نخستین بار وارد شمال سوریه شد و با گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۸    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به توقیف نفتکش انگلیس توسط رزمندگان اسلام، گفت: انگلیس که شیطان بزرگ است، امروز در جنگ اراده ها مقهور قدرت اسلام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۴    
دانش آموزان ایرانی در شصتمین المپیاد جهانی ریاضی موفق به کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۱    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه گفت دولت او اخیراً نامه نگاری های مثبتی با کره شمالی داشته اما دو طرف هنوز زمانی برای شروع مجدد گفت وگوهای هسته ای تعیین نکرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۱    
رئیس جمهور گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد برداشته شدن گام های تأثیرگذار در گسترش روزافزون مناسبات همه جانبه تهران – بغداد هستیم و مطمئناً این روند ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۲    
ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید هم متهم به فرار مالیاتی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۳    
اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر به میزبانی محمدرضا شهیدی فر در تالار وحدت برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۳    
6 شهروند ژاپنی در کره جنوبی در ادامه تنش میان دو کشور بازداشت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۵    
شبکه تلویزیونی یورونیوز روز دوشنبه در مورد سفر وزیرخارجه عمان به تهران گزارش داد، این بار مسقط در نقش میانجی میان تهران و لندن ظاهر می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۶    
وزیر دفاع ترکیه و نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در دیدار روز دوشنبه خود درباره ایجاد منطقه حائل در مرز سوریه گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۱    
توئیت های افراد نزدیک به مزدک میرزایی در رسانه ها و جلد چند روزنامه ورزشی نزدیک به او ، نشان می دهد این مجری و همسرش احتمالا به لندن رسیدند تا او در شبکه ایران اینترنشنال برنامه ورزشی بسازد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۸    
یک قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا دوشنبه در واکنش به خبر دستگیری 17 نفر از جاسوسان سیا در ایران خواستار شفافیت بیشتر این سازمان در این خصوص شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۹    
جواد نکونام درباره علت جدایی ایمان مبعلی از کادر فنی فولاد توضیح داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۴    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: در چند روز اخیر با افزایش 4 درصدی مصرف آب در شهر تهران به میزان 3 میلیون و 450 هزار متر مکعب در شبانه روز رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خصوص دستگیری قاتلی در پردیس، گفت: سال گذشته در حوالی پل خلیج فارس جنوبی شهر پردیس جنازه ای بدون هویت کشف و پس از مدتی دیگر جسد یک پیرمرد که ساکن فاز 2 بود در منزلش ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳    
در پایان دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی تکواندو کشورمان در مجموع دختران و پسران با کسب 10 مدال طلا، 6 نقره، یک برنز و 179 امتیاز مقتدرانه قهرمان قاره کهن شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۹    
دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای گفت که رئیس جمهور ایران و عادل عبدالمهدی درباره روابط دو جانبه و راه های کاهش تنش در منطقه بحث و تبادل نظر کردند .
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی درگذشت یوکیا آمانو مدیرکل فقید آژانس بین المللی انرژی اتمی را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۰    
تکذیب گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات دارو علی ربیعی سخنگوی دولت در رابطه با خبر گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات دارو توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش 30 درصدی قیمت خودرو در دو ماه گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۸    
مربی پرسپولیس گفت: پیشنهاد می کنم دو کارشناس به محل اردوی پرسپولیس در ترکیه بروند اگر مناسب نبود در اختیار باشگاه خواهم بود تا از جریمه تا اخراج را در قبال من انجام دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
وزیر خارجه ایران در دیدار با رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب های 2 کشور گفت: آمریکایی ها دوست نداشتند یک سالگی این 2 انقلاب را ببینند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا که پس از ناکام ماندن سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران در کشورش مورد انتقاد محافل سیاسی قرار گرفته دوشنبه گفت اینکه بخواهد با ایران توافق کند دارد برای او دشوارتر می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۶    
آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از فوت مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد معاون او سرپرستی این نهاد بین المللی را به عهده خواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه گرفتار شدن 3 نفر در چاهی در چهاردانگه خبر داد و افزود: متاسفانه این 3 نفر در این حادثه جان باختند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۲    
وزیر امور خارجه انگلیس با قرائت بیانیه دولت این کشور درباره واکنش انگلیس درباره اقدام ایران در توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس گفت که از تهران می خواهیم که فورا نفتکش انگلیس و خدمه آن را آزاد کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۹    
بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در مرحله پیش تولید قرار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۰    
برنامه نود نسبت به مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه های صبح امروز واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۷    
قطار انبار توشه خوزستان - تهران عصر امروز در منطقه بالارود اندیمشک از ریل خارج شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۲    
منابع آگاه به نقل از رئیس جمهور آمریکا گفته اند او جان بولتون را به عنوان برگ چانه زنی در برابر ایران می خواهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
منابع خبری امروز دوشنبه گزارش داده اند دولت آمریکا یک شرکت چینی را به بهانه انتقال نفت ایران تحت تحریم قرار داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
وزیر کشور با بیان اینکه مقرر شده تا وزارت اقتصاد دستورالعملی برای فعالیت بیت کوین تهیه کند، گفت: تا زمانی که این دستورالعمل تهیه نشود فعالیت آن غیر قانونی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۶    
حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می کنند نه در بیابان ها و روزنامه ها.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۲    
روحانی با نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کردعادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق که به ایران سفر کرده است، با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۹    
آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با آیت الله العظمی مکارم شیرازی یکی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۵    
دانشمندان کشف کردند به کارگیری چند کار جدید در یک زمان نیروی روحی را تقویت و افراد را در برابر بیماری آلزایمر حفظ می کند. این مهارت ها شامل مطالعه زبان های جدید، استفاده از iPad، موسیقی و نقاشی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۷    
علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز یکبار دیگر از سمت خود استعفا داد؛ استعفایی که به احتمال زیاد مورد پذیرش مدیرعامل باشگاه قرار نخواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۸    
داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ادعاهایی درباره ایران مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۶    
وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت یوکیا آمانو نوشت: آمانو از همان ابتدا حامی سرسخت برجام بود و ما انتظار داریم که جانشین ایشان نیز همین مسیر را دنبال کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۳    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس نباید اجازه می داد در شرایطی که جنگ تمام عیار علیه ایران وجود دارد، ارکان نظام و امنیت کشور زیر سؤال برود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۹    
عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق وارد تهران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۴    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به عضویت پسر جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق این کشور در هیات مدیره یک شرکت بزرگ اوکراینی پرداخته و از احتمال سودجویی او از حضور پدرش در دولت باراک اوباما خبر داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۷    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی از درگذشت یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز تاسف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۲    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به منتقدان فیلم گاندو، گفت: افرادی که طعم آدامس رئیس جمهور را می دانند گویا از پخش این فیلم ها نگران شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
وزارت خارجه چین بر اجرای کامل برجام جهت کاهش تنش های پیش آمده در خلیج فارس تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: دوران خام فروشی نفت در دنیا به اتمام رسیده، بنابراین دانشگاه ها خود را از پول نفت جدا کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۲    
بازار فرش کوروش، انواع فرش کاشان را از طریق وب سایت بازار فرش کوروش، به قیمت درب کارخانه و با ضمانت اصالت کالا در اختیار خریداران قرار می دهد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با مصوبه امروز نمایندگان در جلسه علنی مجلس، سود مرکب از قراردادهای فعالان اقتصادی با شبکه بانکی حذف می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ششم مرداد نشست فوق العاده کمیسیون مشترک برجام برگزار میشود که جایگزینی برای نشست آتی وزرای خارجه نخواهد بود و بیشتر قرار است فرصتی برای طرح مباحث برای آن نشست باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۶    
یکی از روزنامه های آلمان نوشت که صدراعظم این کشور در پی لرزش در جریان سه مراسم رسمی به تعطیلات یک ماهه رفته است و کتابی را با خود به همراه برده که نویسنده در آن درباره مشکلات خود از یک بیماری عصبی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به بازداشت تعدادی از جاسوس های این کشور توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، همانطور که انتظار می رفت، این شکست را انکار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
مدیر کل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری 17 جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: در شرایط حساس فعلی و اقدامات خصمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش ما بعنوان نیروهای مسلح بر حفظ و اعتلای اقتدار و امنیت کشور است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی دولت تاکید کرد وزیر ورزش به دنبال واگذاری استقلال و پرسپولیس است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
با تصویب شورای شهر مشهد قطعه ای از بهشت رضا(ع) به اهداکنندگان عضو اختصاص می یابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۲    
یکی از افسران صهیونیست به تشریح روزی پرداخت که هدار گولدن از نظامیان این رژیم در نوار غزه به اسارت حماس در آمد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۳    
وزیر امورخارجه آلمان گفت که کشورش از رویکرد رئیس جمهور آمریکا درقبال ایران پیروی نمی کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
تصاویر مربوط به معدن آتشفشانی سنگ گوگرد کاوا ایجن در اندونزی است معدنچیان اینجا روزانه 8 دلار دستمزد می گیرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
مقامات ژاپنی برای کاهش دما در زمان بازی های المپیک 2020 توکیو برنامه های ویژه ای طراحی کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوانی که با ارتباط با دختران جوان مجرد و دادن وعده ازدواج طلاهای آنان را سرقت می کرد،خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مسئولان باشگاه استقلال مذاکره با رضا اسدی را برای پیوستن به این تیم از سر گرفتند و قرار است این بازیکن تا فردا پاسخ نهایی را به این باشگاه بدهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۶    
در سال 1396 بود که خودروی جک s3 به عنوان یک خودروی نسبتاً زیبا توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران عرضه شد و اتفاقاً مورد استقبال قرار گرفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه در 4 ماهه نخست سال جاری حدود 95 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است، گفت: مصرف بنزین باید 4 میلیون لیتر از میزان فعلی کمتر باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان اینکه استفاده از برق برای تولید ارز دیجیتال در زمان پیک مصرف ممنوع است، گفت: بانک مرکزی مکلف است ظرف 3 ماه مقدمات تولید رمزارز در کشور را فراهم کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶    
مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی از شناسایی 18پروژه خدمات الکترونیک این سازمان با شرکت رایتل خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به زودی حکم اعدام جاسوسانی که به وطن خود خیانت کرده اند اجرا می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۱    
در روزگاری که عدم اشتغال جوانان به اوج رسیده است مسئله بیکاری به یک معضل ملی تبدیل شده و تمامی دستگاه های اجرایی بسیج شده اند تا بتوانند این مورد را رفع کنند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: کمیسیون اقتصادی دولت رمزارزها را به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته و وزارت صمت نیز مسئول صدور مجوز برای تولید ارز دیجیتال شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۴    
عضو شورای نظارت بر صدا وسیما با تاکید بر غیر قانونی بودن مصوبه اخیر دولت درباره مشروط شدن پرداخت بودجه صدا و سیما به نظر دو نماینده قوه مجریه در شورای نظارت گفت که بزودی نامه رییس جمهور در این شورا ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۴    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص اتفاقات دیدار جام حذفی سپاهی و پر سپولیس صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۴    
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان توقیف نفتکش انگلیسی بدون توجه به حضور ناو جنگی این کشور به نفتکش استنا ایمپرو دستور داده و تأکید می کند که اگر از دستورات اطاعت کنند در امان خواهند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
پس از ادعای روز گذشته در مورد معاوضه گرت بیل و نیمار، امروز جزئیات جدیدی از این جا به جایی بزرگ فاش شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ - ایران 2019 بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی دفتر نخست وزیر انگلیس مجددا از ایران خواست نفتکش توقیف شده این کشور و خدمه آن را فورا آزاد کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
ماجرای قتل زندانی شیرمحمدعلی در زندان فشافویه را در این فیلم می بینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
یک اخلاگر نظام پولی و ارزی در استان فارس به 3 سال حبس محکوم شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
وزیر نیرو سال گذشته را خشک ترین سال آبی در پنج دهه اخیر عنوان کرد و گفت که این وضعیت در کنار ترسال ترین سال آبی یعنی سال جاری مدیریت شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۸    
علی خطیر از معاونت ورزشی باشگاه استقلال استعفا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به بازداشت شماری از جاسوس های سیا در ایران گفت: نمی توانم به طور خاص درباره این موضوع اظهارنظر کنم اما ایران تاریخچه ای از دروغگویی دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی دولت دوازدهم گفت: این ادعای ترامپ من را یاد یکی از سکانس های فیلم قیصر و دیالوگ آن در قهوه خانه می اندازد که یکی از شخصیت ها می گفت" ما زدیم، شما هم بگید زدیم، خوبیت نداره ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره جزییات بازطراحی رآکتور آب سنگین اراک توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: وزرا، نمایندگان مجلس و مسئولان کشور اگر متوجه وقوع فسادی شدند، چه این فساد قبل از دوره مسئولیت آن ها بوده و چه در زمان آن ها شکل گرفته است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به انهدام پهپاد آمریکا در آب های خلیج فارس، اظهار کرد: پاسخ هوشمندانه نیروهای مسلح به این تجاوزآشکار ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۲    
یوکیا آمانو که در تعاملات هسته ای ایران با جامعه ی بین المللی نقش مهمی داشت امروز درحالی درگذشت که سومین دوره ی ریاستش بر سازمان بین المللی انرژی اتمی نیمه کاره ماند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۸    
منابع آگاه از دیدار نماینده رهبر کاتولیک های جهان با رئیس جمهوری سوریه خبر دادند.