شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست طبس اعلام کرد: از ابتدای امسال دو یوزپلنگ ایرانی در پناه گاه حیات وحش نایبندان طبس مشاهده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به سوالاتی پیرامون امکان تحصیل حین خدمت پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۰    
اظهارات حبیب بابایی کارشناس بی بی سی در مورد مسائل سیاسی منطقه و درگیری های خلیج فارس: اگر جنگی در منطقه رخ دهد این کشورهای عربی هستند که نابود خواهند شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۱    
در این سفر حسن روحانی رئیس جمهور با مردم استان در شهر شیروان دیدار خواهد کرد و همچنین پروژه های مختلفی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس توسط وزرا و معاونان رئیس جمهور در شهرهای مختلف استان افتتاح می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۸    
علت واقعی لغو حمله آمریکا به ایران پس از سرنگونی پهپاد، از زبان سیدحسن نصرالله را می بینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۴    
در شب میلاد امام رضا (ع) مراسم تعویض پرچم گنبد حرم مطهر رضوی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به نزدیک شدن نرخ ارز بازار آزاد به ارز نیما گفت: خوشبختانه بازار ارز از ثبات برخوردار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۱    
جشن میلاد امام رضا (ع) در حسینه ریحانه الحسین (ع) برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۷    
در خبرها آمده سازندگان گاندو می خواهند سراغ سایر پرونده ها نیز بروند. خوب است و دست مریزاد اما متولیان امر باید بدانند که راه تولیدات فاخر، جذاب و ماندگار تصویری از زمین ادبیات می گذرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۵    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن پنج نفر بر اثر برخورد تریلر و اسپورتیج در محور هفتکل - اهواز خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۱:۵۷    
گزارش بی بی سی از اذیت و آزار و تعرض جنسی نمایندگان پارلمان بریتانیا به کارمندان این پارلمان را ببینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۰    
ویرجیل فن دایک بهترین مدافع حال حاضر فوتبال جهان به پیشنهاد همکاری باشگاه بارسلونا پاسخ منفی داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۵۶    
بی بی سی فارسی در آخرین نمونه از سیاست های خانواده ستیزانه خود در مطلبی با عنوان آیا زنان مجرد شادتر از زنان متاهل هستند؟ سعی کرده است تا تجرد زنان را عاملی برای خوشبختی بیان کند!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۵۶    
شفنرباغچه در اولین حضور بازیکن ایرانی خود در دیداری دوستانه به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۵۲    
رئیس جمهور فرانسه در سالروز جشن های ملی این کشور اعلام کرد که در پی تشکیل فرماندهی نیروی فضایی نظامی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۳    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه دوست دارم برنده باشم و از باخت بدم می آید، گاهی پس از باخت باعث ضرب و شتم با برخی بازیکنان می شوم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امام رضا(ع) در عین رئوف بودن در مقابل استکبار با قاطعیت از موضع مظلومین دفاع می کردند، ایشان مصداق این آیه شریفه اشدا علی الکفار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۱    
تیم ملی تکواندوی ایران با چهار برد متوالی مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات تیمی بازی های یونیورسیاد 2019 را از آن خود کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۲۷    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت:مملکت ما لبریز از جشنواره است، وزیر ارشاد هم در جریان هستند که چپ و راست در کشور جشنواره برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۲۳    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس ضمن تاکید بر اینکه کم کاری در حق این مردم، خیانت به نهضت امام و رهبری است، گفت: خدمت به مردم با شناخت عمیق مشکلات ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور عراق در دیدار با مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در بغداد بر ضرورت همکاری و هماهنگی مشترک در خصوص تحولات کنونی منطقه تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی دولت در خصوص سیاست های ضد ایرانی دولت انگلیس خطاب به وزیرخارجه بریتانیا تاکید کرد: بریتانیا باید درک کند که اعزام کشتی جنگی به خلیج فارس نمی تواند ضامن امنیت باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۷    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در ادامه واکنش ها به سخنان دیروز امام جمعه مشهد و نیز رفتار بی ادبانه مجری تجمع روز حجاب و عفاف توئیت جدیدی نوشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۹    
استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر علاوه بر حوزه های صنعتی و تجاری، در بخش کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از این قابلیت حداکثر بهره وری در رونق تولید و اشتغال انجام شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۴    
دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در حال تهیه اطلاعات غیرواقعی درباره پوتین و وزارت دفاع روسیه هستند تا از آنها برای توجیه اِعمال تحریم های ضد روسی استفاده کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۴۶    
علیرضا جهانبخش در دیدار دوستانه امروز برایتون مقابل لیفرینگ پاس گل زیبایی را برای هم تیمی خود ارسال کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۸    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در جریان فعالیت سامانه آب و هوایی مونسون و تشکیل ابرهای همرفتی در استان، تندباد لحظه ای با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت خاش را درنوردید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۴    
همزمان با شب میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) حرم مطهر رضوی با حضور مردم ولایی مشهد و خدام این بارگاه منور گلباران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۶    
جماعت اخوان المسلمین مصر در بیانیه ای ادعای کویت مبنی بر بازداشت افراد تروریست وابسته به این جماعت را رد کرد و گفت که افراد بازداشت شده، شهروند عادی مصر هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آموزش و پرورش استان اصفهان به گونه ای است که اگر تا اول مهر کسی به داد آن نرسد باید 150 مدرسه تعطیل شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۱۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در بغداد به سر می برد روز شنبه در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه این کشور گفت که اتحادیه اروپا از تلاش عراق برای کاهش تنش ها میان واشنگتن و تهران حمایت می ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۹    
مدیر دفتر بهره برداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای استان تهران از افزایش دبی خروجی سد لتیان خبر داد و گفت: فردا دبی خروجی 70 متر مکعب بر ثانیه، بالاترین سطح خود خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۵    
وزیر خارجه در گفتگوی تلفنی همتای انگلیسی با تأکید بر اینکه ایران به صادرات نفت خود در هر شرایطی ادامه خواهد داد، خواستار رفع توقیف هر چه سریع تر نفتکش حامل نفت ایران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۰    
سفیر ایران در لندن گفت که اگر نفتکش حامل نفت ایران و محموله آن آزاد نشود، اقدام انگلیس بی جواب نخواهد ماند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۸    
حاج حیدر خمسه در یکی از جلسات خود، داستان ملاقات امام رضا (ع) را با پیرمرد کشاورزی که تا به حال به زیارت حرم این امام نرفته بود، تعریف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۸    
روزنامه ی انگلیسی گاردین با بیان آنکه آمریکا ثبات منطقه را تهدید میکند، از انگلیس خواست دربرابر آمریکا، از توافق هسته ای ایران – برجام- دفاع کند و از پیروی کورکورانه از واشنگتن بپرهیزد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۴    
وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در پیامی در توئیتر با تمجید از گروهک تروریستی منافقین، آنها را گروهی آزادی خواه توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: به پیشنهادها و راهکارها گوش می دهیم، اما نسبت به درخواست لابی، گوش های ما ناشنواست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۵    
رئیس دستگاه قضا در نشست هم اندیشی با فعالان محیط زیست گفت: درباره مسائل مربوط به متهمان، اجازه بدهید قاضی داوری کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۳    
یک مقام ارشد دولت کره جنوبی گفت که کشورش درخواستی از آمریکا برای حضور نظامی در خلیج فارس دریافت نکرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر گفت: بیش از سه تن مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر کشف شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۵    
گروه شبه نظامی موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه از کشته شدن مغز متفکر اقتصادی داعش در دیرالزور واقع در شرق سوریه خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۷    
تصاویر تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره 2 کمپ تمرینی را مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۹    
یک روزنامه فرانسوی با اشاره به طولانی و بی نتیجه بودن جنگ یمن نوشت که ولی عهد سعودی تمایل شدیدی به پایان این جنگ دارد اما در داخل و خارج عربستان نگران آبروی خود است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اکنون در فشار بدنسازی هستیم و نمی دانیم چه زمانی لیگ شروع می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۶    
فرمانده انتظامی استان ایلام از غرق شدن یک مرد 40 ساله در رودخانه کنجانچم شهرستان مهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۶    
وزیر امور خارجه انگلیس در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که اگر اطمینان حاصل شود که نفتکش ایرانی به سوریه نمی رود آزادی آن تسهیل می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۸    
امشب در سرزمین طوس بر سر عشاق امام حق علی ابن موسی الرضا(ع) گل می ریزند نقاره ها می نوازند و نوای رضا جان به گوش جان می رسد؛ امام رئوفم از راه دور ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۳    
یک منبع آگاه اعلام کرد که هیچ تأخیری در مجلس برای معرفی حقوقدانان شورای نگهبان صورت نگرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل فوت برادرش اردوی کهکشانی ها را ترک کرده بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۱    
یک منبع آگاه در گفت و گو با خانه ملت، در مورد شایعه تأخیر در ارسال نامه رئیس قوه قضائیه به اداره کل هیئت رئیسه درباره معرفی حقوقدانهای شورای نگهبان گفت: "این نامه پس از وصول به دفتر رئیس مجلس ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: مردم 200 میلیارد تومان پول نقد و بیش از 120 میلیارد تومان کمک غیرنقدی برای رفع نیازمندی و کاهش آلام و مشکلات مردم سیل زده اهداء کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۳    
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: امسال با 25 هزار ردیف استخدامی پیوسته و 18 هزار مهارت آموز در دانشگاه فرهنگیان کشور موافقت شد که این رکوردی بی سابقه در استخدام فرهنگیان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۸    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به اینکه 250 اکیپ در حال بررسی وضعیت مصرف برق هزار دستگاه و سازمان پرمصرف پایتخت هستند، گفت: به دستگاه های پرمصرف مهلت یک هفته ای داده می شود و در صورت استمرار ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۰    
سید محمد بطحایی عصر امروز با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی معاون این دانشگاه شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۰    
جروزالم پُست: نمایش تلویزیونی جدید ایران در تلاش است تا به شیوه ای نو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوب نشان بدهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۲    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه به ریاست رئیس جمهور و با حضور سایر اعضا، جمع بندی کمیته های کارشناسی از چارچوب های کلی و محورهای کلان اصلاح ساختار بودجه ارایه شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۲    
وزرای دفاع ترکیه و آمریکا در تماسی تلفنی درباره اس-400 و سوریه به گفتگو پرداختند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۴    
به گزارش الف دکتر عبدالله گنجی در پاسخ به ادعاهای محمدرضا خاتمی مبنی بر تقلب 8 میلیونی در انتخابات 88 طی نامه ای به وی ادعاهای او را مورد نقد قرار داد متن کامل نامه به شرح زیر است :
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اشخاص سوداگر و سوء استفاده کننده، وام های کلان گرفتند و برای بازپرداخت تسهیلات، گردن کلفتی می کنند، از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد که حقوق مردم را برگردانند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محمدرضا شانه ساز، سرپرست سازمان غذا و دارو را به عنوان معاون وزیر و رئیس این سازمان منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۱    
وزیر کشور با بیان اینکه در سه ماهه امسال اعتراضات و تحصن ها نسبت به سه ماه سال 97، 38 درصد کاهش داشته، گفت: گرانی مشکل است ولی مردم ما در اینکه گرانی باشد یا ناامنی و خوشحالی دشمن ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۳    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ شخص حقیقی و حقوقی، مجوزی درخصوص انتشار رمزارز از بانک مرکزی دریافت نکرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۸    
سرپرست مرکز اورژانس خوزستان از کشته شدن 5 نفر در تصادف اسپورتیج و تریلر در جاده هفتکل به اهواز خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۱    
رئیس مجلس، گفت: برخی زیر تیغ مالیات هستند و برخی از پرداخت آن فرار می کنند و در این راستا از تولیدکننده مالیات اخذ می شود اما از دلال آدرس دقیقی وجود ندارد تا بتوان مالیات دریافت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۶    
یک روزنامه اماراتی در سرمقاله امروز خود با بیان اینکه امارات دشمنی با ایران ندارد، بار دیگر خواسته های ابوظبی برای حضور کشورهای عربی خلیج فارس در هر توافق احتمالی با ایران را تکرار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۷    
در اولین بازی پیش فصل، برایتون با درخشش ستاره ایرانی موفق به پیروزی پرگل شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۳    
بازیکن تیم ملی می گوید که بازی این تیم با امیدها کیفیت خوبی خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۹    
درگیری دو موتورسوار در میدان آرژانتین منجر به مرگ یکی از آنها با سلاح گرم شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۱    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین مقطعی در محور هراز هستیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۲    
3 نماینده کشورمان به مدال طلا و یک نماینده به مدال نقره پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در تایلند دست یافتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۸    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش برای شرکت در نشست سالانه مقامات عالیرتبه شورای اقتصادی - اجتماعی ملل متحد عازم نیویورک شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۴    
دو غول فوتبال اسپانیا موفق شدند دو پدیده ژاپنی جی لیگ را به خدمت بگیرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۴    
معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه محور مقاومت امروز قوی تر از هر زمان دیگری است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پشت همه تروریست های منطقه قرار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۲    
نرخ اجاره بها در فصل نقل و انتقالات داغ شده است، درحالی که مسئولان نظاره گر هستند مستأجران باید برای آپارتمانی 50 متری در فاصله یکی دو ساعته با پایتخت ماهی یک میلیون تومان کرایه بپردازند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۳    
به گزارش الف عزت الله ضرغامی نوشت :برای تحقیق در مورد کولبر ها به مرزهای غرب کشور آمده ام. در مراسم ختم سه شهید بزرگوار اخیر پیرانشهر شرکت کردم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۹    
صنایع نساجی و پوشاک در ترکیه توسط وزارت صنعت و تجارت این کشور به عنوان صنعت منتخب راهبردی برای ایجاد اشتغال برگزیده شده است ضمن آن که در بین رشته های اقتصادی بالاترین نقش در توسعه اقتصادی کشور ترکیه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: مشکلات تهران در همه حوزه ها از جنس ابرچالش است و رسیدگی به این چالش ها، اولویت مدیریت شهری است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۶    
گروهی از معترضان به طرح های مهاجرتی دولت آمریکا با تجمع مقابل ساختمان سازمان مهاجرت و گمرک این کشور در دنور پرچم آمریکا را پایین کشیدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۲    
کاندیداهایی که تاکنون برای حضور در مجمع کشتی احراز صلاحیت دریافت کرده اند، معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۸    
وزیر خارجه آلمان با اشاره به مشکلات موجود در زمینه پذیرش پناهجویان در اروپا، از دستیابی به راهکاری در قالب ائتلاف متشکل از کشورهایی که تمایل به پذیرش پناهجویان دارند، حمایت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۹    
شرکت خرده فروشی اینترنتی آمازون آمریکا قصد دارند صد هزار نفر از کارگران خود که معادل یک سوم کارگران شرکت آمازون در آمریکا می شود مجددا آموزش دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۹    
گابریل کالدرون با حضور پرسپولیس در جام شهدا موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۵    
درشرایطی که این روز ها تهران درحال کاهش تعهدات برجامی خود است واشنگتن به شورای حکام مراجعه کرد و دست خالی بازگشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۱    
بر اساس آخرین رده بندی به روز شده اعتبار گذرنامه ها بر پایه شاخص بین المللی هنلی ، قدرتمندترین گذرنامه ها در اروپا مشخص شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
طبق فهرست منتشر شده از سوی بانک مرکزی در سه ماهه نخست امسال بیش از 11 هزار و 200 شرکت، ارز دولتی دریافت کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
عابرپیاده بر اثر تصادف با پژو 206 جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۶    
سال هاست دانشمندان اینگونه استدلال می کنند که افزایش جمعیت سبب افزایش نیاز به تولید مواد غذایی می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۲    
5G دیگر آن فناوری دور از دسترس سالیان گذشته نیست و به لطف پیشرفت های گسترده در زمینه فنی و سپس تجاری سازی و ارائه خدمات، حالا بیش از هر زمانی به استفاده گسترده و بدون محدودیت از آن نزدیک می شویم. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۲    
دونالد ترامپ، از اعلام سهمیه تولید داخلی اورانیوم، امتناع کرده و خواستار بررسی 90 روزه این موضوع توسط گروهی از دستگاه های فدرال شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۴    
انتخاب سه عضو حقوقدان شورای نگهبان از بین افراد معرفی شده از سوی قوه قضائیه، در دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۴    
مرور اجمالی پرده های مختلف توافق هسته ای طی چند سال گذشته گویای تعبیر وارونه از گزاره هایی است که زمانی رؤیای تحقق آنها می رفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
برخی از مشاورین املاک برای کمک به مستاجران با زدن اعلامیه هایی ثبت افزایش قیمت نامتعارف برخی صاحب خانه ها را نمی پذیرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
نخستین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران با حواشی همراه بود که در این گزارش می خوانید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
به گزارش تسنیم، برنامه هیات های مذهبی در شب ولادت امام رضا (ع) را در اینجا بخوانید. ********************************************** هیات: مهدیه امام حسن مجتبی(ع) ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۷    
به تازگی ویدئویی از خشونت پلیس انگلیس با یک شهروند این کشور منتشر شده است که نیروهای پلیس را در حالیکه با دستبند فلزی به صورت فرد دستگیر شده ضربه می زنند، نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۷    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: مشمولان واقعی سهام عدالت که کارگران بودند، سهام دار نشدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۹    
مردم معترض به سیاست های دولت فرانسه، امروز در سی و پنجمین هفته متوالی اقدام به برگزاری تظاهرات کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۱    
درحالی که هرکیلوگرم گیلاس درجه یک در محل تولید 7 تا 8 هزار تومان قیمت دارد که این محصول تا به تهران برسد تا 25 هزار تومان نیز به فروش می رسد.