شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 8 تیر 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 تیر 1398 الف 2 تیر 1398 الف 3 تیر 1398 الف 4 تیر 1398 الف 5 تیر 1398 الف 6 تیر 1398 الف 7 تیر 1398 الف 8 تیر 1398 الف 9 تیر 1398 الف 10 تیر 1398 الف 11 تیر 1398 الف 12 تیر 1398 الف 13 تیر 1398 الف 14 تیر 1398 الف 15 تیر 1398 الف 16 تیر 1398 الف 17 تیر 1398 الف 18 تیر 1398 الف 19 تیر 1398 الف 20 تیر 1398 الف 21 تیر 1398 الف 22 تیر 1398 الف 23 تیر 1398 الف 24 تیر 1398 الف 25 تیر 1398 الف 26 تیر 1398 الف 27 تیر 1398 الف 28 تیر 1398 الف 29 تیر 1398 الف 30 تیر 1398 الف 31 تیر 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۰    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک و مرکز سرطان پرل موتر در بررسی های خود متوجه شدند، مصرف ویتامین E، که نوعی آنتی اکسیدان است، سرعت پیشرفت سرطان ریه را افزایش می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۰    
دو قطعۀ باقی مانده از پلی قدیمی که ماه اوت سال گذشتۀ میلادی فرو ریخت و 43 کشته برجای گذاشت، روز جمعه در انفجارهای کنترل شده منهدم شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۲    
سقوط میلگرد از یک ساختمان مرتفع در حال احداث در شیراز، باعث مصدومیت شدید یک کارگر جوان شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۲    
حاج نورعلی رضایی و محمدعلی موالی سردرود جانبازان سرافراز 70 درصد به خیل شهدا پیوستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۷    
نسخه اندروید مرورگر گوگل کروم با رسیدن به مرز 5 میلیارد نصب، رکورد جدیدی را در تعداد دفعات نصب و دانلود اپلیکیشن در فروشگاه آنلاین پلی استور به نام خود ثبت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۴    
اگر بازی کلامی سه کشور اروپایی برای شناخت آن ها در یک سال گذشته کافی نبود تا به خوبی درک کنیم که آن ها هم بخشی از راهبرد امریکا هستند تا ایران را در برجام نگه دارند و امریکا با فشارهایش ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۸    
براساس گزارش ها، شاهزاده هیا با دو فرزند خود که هفت و 11 سال دارند، از امارات فرار کرده است. گفته می شود وی در ابتدا با کمک یک دیپلمات آلمانی به این کشور گریخته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۳    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در مصاحبه با رسانه ها تاکید کرد که آمریکایی ها سیاستی را به نام سیاست فشار حداکثری بر ایران طراحی کرده اند اما باید گفت که اهداف آمریکا در منطقه با سیاست فشار ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۱    
متن بیانیه 9 ماده ای کمیسیون مشترک برجام که دیروز در وین منتشر شد (متن این بیانیه در کیهان امروز آمده است) به وضوح نشان می دهد که اروپایی ها کلاه گشاد دیگری برای کشورمان تدارک دیده اند و تاسف آور ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۸    
یک متخصص حوزه آلودگی هوا بر تاثیر ناچیز درختان و گیاهان بر کاهش آلودگی هوا در محیط های شهری تاکید و نتایج تعدادی از مطالعات انجام شده در این باره را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۷:۰۵    
یک اتاق فکر انگلیسی اعلام کرد تا سال 2030 به علت رشد استفاده از ربات ها در سراسر جهان، 20 میلیون شغل تولیدی از دست خواهد رفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۶:۰۷    
نابسامانی بازار مسکن و افزایش افسار گریخته قیمت ها در این حوزه مجلس و دولت را از ابتدای سال جاری به تکاپو انداخت تا به سمت سیاست ها و طرح هایی بروند تا بتوانند این بازار را کنترل کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۴:۰۵    
پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی"، سیستمی ابداع کرده اند که می تواند با تبدیل مولکول های پروتئین به صدا، آنها را به صورت یک موسیقی ارائه دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۳:۰۳    
سردار آزمون در مصاحبه با سایت 24 عنوان کرد اگر می توانست قانون آفساید را حذف می کرد. او بین مسی و رونالدو انتخابی نداشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۲:۰۶    
دوزانو و چهارزانو نشستن باعث آرتروز می شودفوق تخصص روماتولوژی با اشاره به راه های جلوگیری از ابتلا به آرتروز زانو، گفت: شیب های تند، پله ها ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۱:۰۳    
رییس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی گفت: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، وضعیت نامناسب سینما و فروش فیلم، میزان درآمد و کسب و کار واحدهای بوفه داری با کاهش قابل توجهی روبه رو شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۶    
یکی از مقامات ارشد و بلندپایه شرکت خودروسازی بی.ام.و آلمان اذعان کرد که صنعت تولید و توسعه خودروهای برقی دچار هیجان زدگی شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۵۳    
مشاور مدیر شبکه سه در واکنش به انتقاد هوشنگ گلمکانی از تبعیض مدیران فرهنگی درباره فیلم کاناپه ، تاکید کرد که در سریال گاندو کلاه گیس برای بازیگر ارمنی استفاده شده که غیرمسلمان است و محل فیلمبرداری هم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۹    
سخنگوی دولت تاکید کرد: بمباران سردشت یک نمونه از ساختار حاکمان نظام جهانی ⁧‫منفعت گرا‬⁩ و رسانه هایشان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۵    
رئیس پلیس راه غرب استان تهران از ترافیک سنگین در آزادراه های تهران قم و تهران ساوه به سمت شمال و تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۵    
پیش تولید فصل جدید برنامه تلویزیونی حالا خورشید به زودی آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۵    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: راه حل مشکلات کشور مذاکره با دشمن عهد شکن نیست، بلکه مقاومت و استواری در مسیر حق و حقیقت و انقلاب اسلامی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۳۹    
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که دولت ترامپ با هدف وادار کردن ایران برای حضور مجدد بر سر میز مذاکره، فشارهای اقتصادی علیه تهران را افزایش داد اما ایران تسلیم خواسته های واشنگتن نشده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۴    
امیر سابق قطر در انتقاد از ادامه جنگ عربستان سعودی علیه یمن گفت که سعودی ها از سال ها پیش علیه یمن جنگ به راه انداخته اند، ولی هنوز هیچ نتیجه ای نگرفته اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به جوسازی های مقامات آمریکایی گفت: در قاموس دولتمردان آمریکایی دیپلماسی یعنی تحریم و تروریسم اقتصادی.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۶    
یکی از مقام های ارشد چین اعلام کرد که پکن با سرعت در زمینه مدرن سازی پروژه رآکتور اراک به پیش خواهد رفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۲    
تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت های 2019 توانست بلغارستان را شکست دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۰۴    
وسلی اشنایدر، ستاره هلندی الغرافه در شهر اوترخت بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۳    
دکتر ابراهیم سلیمان بیان داشت که سازمان ملل قادر نیست هیچ حکم و تصمیمی را بدون کسب رضای آمریکای شیطان صفت اجرا کند و دائما تسلیم اراده اسرائیل است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: درگیری در شهر ثمرین از توابع شهرستان اردبیل 5 نفر مجروح برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۲:۰۶    
یک وزیر سابق اماراتی که در تبعید به سر می برد به طرز مشکوکی درگذشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امام صادق(ع) در تهاجم فرهنگی دشمن از دین و قرآن صیانت کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر کارتر که گفته بود ترامپ رئیس جمهور مشروع آمریکا به شمار نمی آید گفت که کارتر مرد خوبی است اما رئیس جمهور وحشتناکی بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که ایران باید هم اکنون برنامه هسته ای خود را متوقف کرده و درخواست رئیس جمهور برای دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتر خود نوشت: برای آینده و در امان بودن از شوک هایی که هر از گاهی با تغییر قیمت نفت و بنزین در جهان رخ می دهد باید این اقلام از بودجه خارج شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۳    
گریم جالب و متفاوت بازیگر نقش محمدجواد ظریف را در سریال گاندو که هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود، مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری پس از اجلاس گروه 20 در اوزاکای ژاپن: خب خیلی ها به دیدن من آمدند. رئیس جمهور مکرون پیش من آمد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۲    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون پس زدگی بار ترافیکی در محورهای هراز، محدوده جاجرود، آزادراه تهران پردیس، آبعلی، امامزاده هاشم وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان شاهین شمالی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۳    
به گفته یک منبع آگاه، با توجه به نتایج کمیسیون مشترک برجام، جمهوری اسلامی ایران قطعا به اقدامات خود مبنی بر کاهش تعهدات برجامی اش ادامه خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۵    
صدراعظم آلمان درباره لرزش های اخیر بدن خود حین دیدارهای سیاسی به خبرنگاران توضیح داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۲    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه توان بازدارندگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن را مستاصل کرده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۴    
مطبوعات فرانسه معتقدند این که پاری سن ژرمن به سرعت در حال کاهش رقم پیشنهادی اش برای فروش نیمار است نشان می دهد به هر شکلی حاضر به فروش او است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۶    
در حادثه سقوط یک دیوار 23 متری روی چندین کلبه با سقف های حلبی در غرب هند، دست کم 16 نفر کشته شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهوری اسبق آمریکا اعلام کرد: ترامپ رئیس جمهور نامشروعی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۹    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال رومانی به نیمکت تیم الهلال عربستان نزدیک شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۵    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت خبر سرقت تعداد بالایی موبایل در روز تشییع شهدای تازه تفحص شده را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۷    
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با نتیجه دو بر یک از تیم آمریکا شکست خورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۹    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس اردبیل گفت: آتش سوزی اتوبوس در جاده سرچم خوشبختانه بدون مصدوم بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان سالروز حملات شیمیایی هولناک صدام حسین علیه مردم سردشت را با انتشار پیامی در توییتر یادآور شد و گفت ما هیچ وقت حمایت غرب از صدام را فراموش نخواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۹    
اشکان میرمحمدی، با پایان ماموریت در بازرسی وزارت نفت به سمت سازمانی قبلی خود در بازرسی کل کشور بازگشت. وی که پیش از نفت مدیرکل صمت سازمان بازرسی بود، همواره عملکرد قابل دفاعی داشته است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۴    
رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق با اشاره به نقش این سازمان در نجات عراق از دست داعش، تصریح کرد که ملت عراق خواری را نمی پذیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۶    
میر رحمان رحمانی در چهارمین دُور رأی گیری به ریاست مجلس افغانستان انتخاب شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۷    
کارشناسان بازارهای مالی پیش بینی کردند که رشد جهانی قیمت طلا ادامه پیدا می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۸    
رؤسای جمهور روسیه و ژاپن که پیش از آغاز دیدار دوجانبه از احتمال توافق درباره پیمان صلح دوجانبه خبر داده بودند، پس از دیدار از ادامه این گفت وگوها صحبت کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۵    
پایگاه رتبه بندی "تایمز" فهرست سال 2019 دانشگاه های جوان دنیا با قدمت کمتر از 50 سال را منتشر کرد. این پایگاه که در سال 2018، 250 دانشگاه را منتشر کرده بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۶    
ازبکستان و افغانستان تا پایان ماه اکتبر سال جاری میلادی برای صادرات برق یک قرارداد 10 ساله امضا می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۸    
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 10 نفر از متهمان اقتصادی، فردا در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۴    
گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین اذعان کرد که طرح آمریکایی معامله قرن شکست خواهد خورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۵    
تمامی کشورهای عضو گروه 20 جز آمریکا پایبندی خود به توافق پاریس را اعلام کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۷    
یکی از تفریحات نوجوانان و جوانان در تابستان شنا در کانال های آبیاری و زهکشی است که گاهی اوقات به قیمت جان آنها تمام می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۷    
هزاران نفر از معترضان کره جنوبی در پایتخت این کشور در اعتراض به ورود رئیس جمهور آمریکا تظاهرات برپا کردند و خواستار پایان تحریم های واشنگتن علیه کره شمالی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در اقدامی توهین آمیز، اظهارات اخیر رئیس جمهور ایران در واکنش به تحریم های آمریکا را بچه گانه و نابالغ توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۴    
نماینده دائم کویت در سازمان ملل با اشاره به اینکه هیچ راه حل نظامی برای بحران سوریه وجود ندارد، خواستار حل وفصل سیاسی و عادلانه این بحران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم تهران معتقد است که تداوم برجام با اروپا نباید صرفاً در قالب اینستکس و آن هم کالاهای غیرتحریمی و فقط در محدوده تجارت با اروپا خلاصه شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۲    
متخصصان در یک مطالعه بزرگ تاکید کردند که زنان سحرخیز کمتر با احتمال ابتلا به سرطان پستان مواجه هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکایی ها حرف از مذاکره با ایران می زنند اما هر روز فشار بر روی مردم ما را افزایش می دهند، گفت: مسائل اقتصادی کشور نباید به هیچ عنوان قربانی مسائل سیاسی شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۹    
قیمت نفت پیش از مذاکرات تجاری بین رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه اجلاس جی 20 و جلسه مهم اوپک در روز دوشنبه سقوط کرد، اما توانست دومین رشد هفتگی متوالی خود را ثبت کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش 10 درجه ای دمای هوا در شمال و شمال غرب کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۹    
نخست وزیر ژاپن تاکید کرد که به تلاش های خود برای کاهش تنش در منطقه خلیج فارس ادامه می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۰    
مدیران باشگاه سپیدرود در تلاش هستند که تیم خودشان را به جای نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر بازگردانند!
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
سازمان ملل با اشاره به وخامت اوضاع انسانی در یمن اعلام کرد که افزون بر هفت هزار کودک در یمن از سال 2013 تاکنون کشته و یا معلول شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۸    
رییس جمهوری آمریکا وارد کره جنوبی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۹    
اجتماع بزرگ و عظیم عزاداران منطقه کن و غرب تهران امروز شنبه در میدان صادقیه برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات این باشگاه از باشگاه عجمان راهی کشور امارات شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۹    
در اجلاس گروه 20 آمریکایی ها از مقامات هندی خواستند تا اعمال تعرفه بر واردات 28 کالا از آمریکا را لغو کنند، اما هندی ها این درخواست آنها را قبول نکردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۰    
در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص) پیکر مطهر 7 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دوش مردم ولایتمدار و شهید پرور قم تشییع شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۷    
با توجه به اظهارات دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، عمده مشکل قطعه سازان در تولید خودرو پژو 301، قطعات الکترونیکی است که برای این منظور باید صنایع زیرساختی اصلاح شوند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۸    
هزینه وام مسکن و وام جعاله برای زوج های ایرانی با توجه به اینکه در کجا ساکن هستند از هفت تا 10.5 میلیون تومان متغیر است. این هزینه برای گرفتن وام حداکثر 120 و حداقل 80 میلیون تومانی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۰    
خاموشی تابستان هر سال قدم به قدم با بالا رفتن دما حرکت کرده و در برخی سال ها کشور را مغلوب خود می کند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهوری ترکیه گفت: نباید اجازه داده شود جنایت جمال خاشقجی و درگذشت مشکوک رئیس جمهور مُرسی از دستور کار خارج شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۹    
با اعلام پزشک تیم ملی والیبال، امیر غفور تحت استراحت قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۶    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه خبر تغییر سرپرست تیم صحت ندارد، اعلام کرد که تنها بازیکن خارجی مدنظر استقلال آیاندا پاتوسی است؛ آنهم به شرط حل مشکلات مالی و پرداخت بدهی پروئیچ.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۲    
سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت گفت: دامادی که در جشن تولد خود پس از رجزخوانی، برادر خانمش او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود دستگیر شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۵    
زلزله ای به بزرگی چهار ریشتر اهل در استان فارس را لرزاند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۵    
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از وزارت ورزش و جوانان یک میلیون یورو حواله دریافت کرده اند تا بتوانند به مشکلات مالی خود را در آستانه لیگ نوزدهم سر و سامان بدهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهوری روسیه در کنفرانس خبری پس از نشست جی 20 گفت: دیدارم با ترامپ سازنده بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۰    
محققان دستبندهایی ابداع کرده اند که با توجه به واکنش گالوانیکی پوست هرگونه تلاطم احساسی در فرد را ردیابی می کنند و به او هشدار می دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۱    
اپل تصمیم دارد ساخت رایانه های رومیزی مک پرو را از آمریکا به چین منتقل کند. این در حالی است که رهبران چین و آمریکا توافق کردند تا گفت و گوهای تجاری میان دو طرف از سرگرفته شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۷    
رئیس کلانتری 163 ولنجک، از دستگیری متهمی خبر داد که قصد داشت با پرداخت 16 میلیون تومان تراول جعلی رضایت همسرش را در دادگاه خانواده بگیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۳    
تیم ملی فوتسال ایران در جدیدترین رده بندی در جایگاه سوم جهان و اول آسیا ایستاد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۸    
پس از انتشار فیلمی از اظهارات یک خانم بازیگر در فضای مجازی، درباره ازدواجش با "مهدی هاشمی"،بازیگر سرشناس کشورمان، و در پی آن تکذیب همسر (گلاب آدینه) و دختر این بازیگر ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۴    
قاضی ناصری با اشاره به کف و سقف حقوق قضات، گفت: زمانی که یک قاضی، حکم اعدام را در پای یک پرونده امضا می کند، فشار زیادی متحمل می شود که با هیچ شغل دیگری قابل قیاس نیست.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن محور کرج -چالوس از سمت مرزن آباد به کرج و محور هراز به سمت تهران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۶    
رئیس کانون بانک ها و موسسه های اعتباری خصوصی با بیان اینکه عملیات بازار باز می تواند به افزایش انضباط پولی در کشور کمک کند، گفت: این عملیات با همکاری نزدیک بانک مرکزی، شبکه بانک های دولتی و خصوصی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۸    
امام جمعه مشهد گفت:تلاش همه ائمه اطهار (ع) در راستای بازگرداندن مدیریت امت به جریان امامت بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۸    
با توجه به اقدامات اخیر امریکا علیه ایران و تهدید رئیس جمهور وقیح این کشور صوتی در رابطه با همین موضوع از شهید محمد ابراهیم همت، فرمانده شکر 27 محمد رسول الله منتشر شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۳    
نگاهی به لیست ستارگان ورزش جهان با بالاترین میزان دریافت دستمزد در سال گذشته نشان میدهد که دیگر فوتبالیست ها ثروتمندترین نیستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۵    
نخست وزیر مستعفی انگلستان که به زودی کرسی قدرت را ترک خواهد کرد، خواستار پایبندی تهران به توافق هسته ای سال 2015 شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۷    
تلاش عجیب برخی از افراد درون باشگاه برای دور کردن گزینه های سرمربی گری از پرسپولیس و انتخاب گزینه مدنظر خود باعث شده تا پروسه انتخاب جانشین برانکو بسیار طولانی تر از حد معمول شود.
  • ۱