یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 29 مرداد 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 مرداد 1396 عصر اهواز 2 مرداد 1396 عصر اهواز 3 مرداد 1396 عصر اهواز 4 مرداد 1396 عصر اهواز 5 مرداد 1396 عصر اهواز 6 مرداد 1396 عصر اهواز 7 مرداد 1396 عصر اهواز 8 مرداد 1396 عصر اهواز 9 مرداد 1396 عصر اهواز 10 مرداد 1396 عصر اهواز 11 مرداد 1396 عصر اهواز 12 مرداد 1396 عصر اهواز 13 مرداد 1396 عصر اهواز 14 مرداد 1396 عصر اهواز 15 مرداد 1396 عصر اهواز 16 مرداد 1396 عصر اهواز 17 مرداد 1396 عصر اهواز 18 مرداد 1396 عصر اهواز 19 مرداد 1396 عصر اهواز 20 مرداد 1396 عصر اهواز 21 مرداد 1396 عصر اهواز 22 مرداد 1396 عصر اهواز 23 مرداد 1396 عصر اهواز 24 مرداد 1396 عصر اهواز 25 مرداد 1396 عصر اهواز 26 مرداد 1396 عصر اهواز 27 مرداد 1396 عصر اهواز 28 مرداد 1396 عصر اهواز 29 مرداد 1396 عصر اهواز 30 مرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۹    
در روش جراحی پیشرفته و نوین، عملکرد و حفظ ظاهر بینی بعد از گذشت چندین سال و به صورت دراز مدت مطرح است. دکتر بهرام بادامچی با استفاده از شیوه های مدرن بهترین جراحی بینی را انجام می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
بهناز شفیعی با وجود مخالفان زیادی که داشته، حالا سرشناس ترین موتورسوار زن ایران است و در تنها مسابقه برگزارشده تا اینجا، عنوان قهرمانی رقابت های ریس ایران در بخش زنان را به دست آورده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۳:۱۵    
در چنین روزی شهر استکهلم پر از جسدهای متحرک با اکسسوارها و گریم های عجیب و غریب می شود. ترسناک ترین ها برنده می شوند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۳    
به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی در خصوص جایگاه ایران در زمینه تولید ریزماهواره ها ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیرکل میراث فرهنگی استان خوزستان از کسب موافقیت اولیه با فعالیت چهار اقامتگاه بوم گردی در این استان خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس راه خبر فعال شدن 52 دوربین ثبت تخلفات و جریمه 50 هزار تومان برای معاینه فنی را کذب محض خواند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۰    
خودروساز آلمانی سال ها میکروبوس های مفهومی خود را با اقتباس از مدل های پرطرفدار قدیمی طراحی می کرد، اما تاکنون هیچ یک از آن ها را به تولید انبوه نرسانده بود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۹    
سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در گزارشی سرمایه خارجی وارد شده در دولت یازدهم را 11هزار و 263 میلیون دلار اعلام کرد که در سال 2016 میلادی نسبت به سال پیش از آن 65 درصد بیشتر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۸    
مقاله ای در زمینه روانشناسی مولکولی وجود دارد که می گوید: "بازی های تیراندازی اول شخص (First Person Shooter) می توانند باعث کاهش " ماده خاکستری بافت عصبی داخل هیپوکمپوس (قسمتی از دستگاه کناره ای مغز ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۲    
پاسخ این محقق را با هم می خوانیم: اگر منزل امنی ندارید و می دانید که می شود در کمتر از پنج دقیقه به یک پناهگاه رسید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۷    
پژوهش جدید دانشمندان دانشگاه استنفورد نشان می دهد کهنسالانی که قوه بینایی ضعیفی دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به زوال عقل هستند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی منتخبان شورای پنجم تصریح کرد:هرچند گزینه بومی هم دلسوزی بیشتری دارد و هم شناخت بیشتر از کوچه پس کوچه های شهر دارد، اما فضای جناحی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۱    
ارائه سند تک برگی برای دریافت تسهیلات مسکن الزامی نیست و سندهای دفترچه ای نیز باید از سوی شعب بانکها مورد پذیرش قرار گرفته و برای متقاضی تشکیل پرونده داده شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۴    
ارزیابی ها نشان می دهد بیشترین نوع حمایت، حمایت از طریق تامین مالی در مجموع 79 حکم؛ 22 درصد و کمترین نوع حمایت، حمایت دسترسی به بازار در مجموع 2 حکم؛ یک درصد بوده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۱۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دیدنی های امروز؛ دوشنبه 30 مرداد وبسایت عصراهواز: تظاهرات دهها هزار نفری ضد نژادپرستی در شهر بوستون آمریکا ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۶:۵۴    
مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران با اشاره به مداوای بیش از 300 مجروح جنگی در مجتمع دارو و درمانی هلال ایران گفت: بیشتر این مجروحان از کشور عراق و سوریه هستند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۶:۳۳    
وزیر راه وشهرسازی، حاشیه نشین ها، خانه اولی ها و گروه های کم درآمد را مخاطب اصلی وزارت راه وشهرسازی خواند و گفت: تبدیل خودرو محور بودن به ریل پایه شدن حمل ونقل را دنبال می کنیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۶:۱۲    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: حرکت زائران به سمت جمرات در روز دهم ذی الحجه مطابق جدول زمانبندی شده، در گرم ترین مقطع روز است و ضرورت دارد که توصیه های ابلاغی جدی گرفته شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۵:۵۱    
استخدام نمایندگان سابق مجلس در وزارت نفت یکی از پرحاشیه ترین رخدادهای نشست های رأی اعتماد بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۵:۰۶    
صحرای نامیب، یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین صحراهای جهان است که از خشکی به اقیانوس اطلس رسیده و با مرزهای سه کشور نامیبیا، بخش هایی از آنگولا و آفریقای جنوبی نیز هم جوار است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۴:۰۰    
در یک ماجرای عجیب و باورنکردنی، یک مرد هندی تنها با استفاده از ابزار ابتدایی و پیش پاافتاده سه سال صرف ساخت جاده از میان یک تپه کوچک در مقابل خانه اش کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۳:۴۵    
مهرداد صدیقیان با انتشار کلیپی از حمید صفت خواننده رپ به دستگیری او واکنش نشان داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۳:۲۱    
معاون سیاسی سپاه پاسداران شهادت شهید حججی را نمونه ای از ضعف و اضمحلال تکفیری ها دانست و گفت: بساط داعش در حال جمع شدن است و جبهه جهانی اسلام روز به روز قدرتش بیشتر می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۲:۵۷    
همیشه برای ما سوال بوده است که چه کسی یا کسانی چند سال پیش اولین بار موسیقی را کشف یا اختراع کرده اند. شناختن مبداء و منشاء موسیقی به شناسایی ماهیت موسیقی کمک بسیاری می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۲:۳۹    
خودروی خارجی به طور قانونی و براساس شرایط جاری کشور واردشده اما به دلیل یک شبه بسته شدن سایت ثبت سفارش در گمرک مانده و امکان ترخیص آن وجود ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۲:۱۸    
رییس پلیس راه راهور ناجا خبر امروز درباره معاینه فنی، تعداد دوربین های ثبت تخلف و مکانیزم برخورد با تخلفات را تکذیب کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۵۷    
یک مطالعه طولانی مدت نشان می دهد زنانی که اغلب در معرض نور مصنوعی قرار دارند، خطر بالایی را برای ابتلا به سرطان پستان تجربه می کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۵۴    
او با عدد یک در سال 1965 آغاز کرد و هرروز حدود 400 عدد متوالی نقاشی می کرد. در زمان مرگش در آگوست 2011 به عدد 5607249 رسیده بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۶    
محمد جواد ظریف گفت: یکی از اولویت ها حفظ برجام است. نباید اجازه دهیم که آمریکا برجام را با هزینه ایران نقض کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۱۵    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه 27 فاز پارس جنوبی تا سال 97 به بهره برداری می رسد، از جذب 50 تا 60 میلیارد دلار سرمایه خارجی در صنعت نفت تا پایان سال 96 خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۰:۵۴    
هیأت ایران به ریاست رئیس مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور با رئیس نظام ایمنی هسته ای سوئیس دیدار و گفت وگو کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۰:۱۲    
گروه خودورسازی سایپا اعلام کرد دلیل اصلی خروج پراید از خطوط تولیدی این شرکت، تبعیت از قوانین مصوب و هم راستا با سیاست های دولت و مجلس شورای اسلامی است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۱    
محمدجواد ظریف در اینستاگرام از نمایندگان مجلس تشکر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۰    
به گزارش هورنیوز امید ابراهیمی رییس هیئت والیبال اهواز که به تازگی به سمت ریاست والیبال اهواز منصوب گردیده است درمورد برنامه ها و فعالیت های هیئت توضیحاتی ارائه داد
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۰    
وزیر کشور با اشاره به اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس گفت: با توجه به اینکه همه فراکسیون های سیاسی مجلس به من رای اعتماد دادند این آراء را تایید سیاست های رئیس جمهوری در حوزه سیاست های داخلی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۹    
وزیر خارجه گفت: بحث اقتصادی همیشه اولویت ما بوده اما در این دوره با توجه بیشتر و افزودن ساختارهایی اجرایی می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۶    
ماری گرامز در سال 2004 حلقه نامزدی الماسش را هنگام کار در مزرعه گم کرد. او چند روز دنبال حلقه گشت، اما فایده ای نداشت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۲:۴۸    
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تأمین امنیت فرهنگی به معنای امنیت فکر، قلم و بیان و پرهیز از رفتارهای سلیقه ای و مقابله با محدودیت های غیرقانونی از جمله اهداف مورد نظر بوده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۷    
مدیر کل ثبت احوال خوزستان با اشاره به روند رو به رشد آمار طلاق در استان گفت: به ازای هر 6 ازدواج در استان یک طلاق ثبت می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۴    
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به ایام تشریق و عرفات به زائران ایرانی توصیه کرد تا با توجه به گرمی هوا کمتر از چادرهای خود خارج شوند و از رفتن به بالای جبل الرحمه پرهیز کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۳    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور نوشت دولت ترامپ قصد دارد استفاده از بازداشتگاه بدنام گوانتانامو را برای نگهداری مظنونان تروریستی توسعه دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۲    
محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۴    
دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر گفت:دو مظنون حادثه تیراندازی بندرماهشهر در بامداد جمعه بیست و هفتم مردادماه که قتل سه شهروند را به همراه داشت، با پیگیری نیروهای مسئول شناسایی و دستگیر شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدواریم با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از نظر اشتغال و معیشت شاهد وضع بهتر مردم باشیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۹    
سازمان ملل تائید کرد که در عملیات مشترک طالبان و داعش در میرزا اولنگ ده ها نفر کشته شده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۴    
با برنامه ریزی امسال آموزش و پرورش برای سوادآموزی 68 هزار نفر در استان، می توانیم در طی چند سال شاهد رکورد خوبی باشیم که آمار بازماندگان از تحصیل را به حداقل برساند اما این کاری است که تنها از عهده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۸    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به همزمانی کودتای 28 مرداد و دفاع زنگنه در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۷    
خطوط هوایی عربستان اعلام کرد که به دلیل عدم جواز دولت قطر، امکان انتقال حجاج قطری برای آن میسر نیست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۳۶    
فرمانده نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام امروز جهت بازدید از تمرینات نظامی کشورش با کره جنوبی که قرار است فردا در آبهای این کشور برگزار شود وارد کره جنوبی شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت که شهادت، اسارت یا زنده بودن احمد متوسلیان مشخص نیست و در حال حاضر افراد دیگری هم هستند که در سوریه مفقود شده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۲    
حاکمیت مطلق بر جهان و انسان، از آن خداست و هم او انسان را بر سرنوشت اجتماعی خویش حاکم ساخته است. هیچ کس نمی تواند این حق الهی را از انسان سلب کند یا در خدمت منافع فرد یا گروهی خاص قرار دهد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۴    
چاقی در ایران هراس انگیز شد... چاقی در زنان ایرانی بشدت رو به افزایش است... افزایش دو برابری مرگ های منتسب به چاقی و اضافه وزن در ایران...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۳    
وزیر دفاع آمریکا امروز (یکشنبه) اظهار کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور بعد از یک فرآیند بررسی به اندازه کافی سخت گیرانه تصمیم اش را درباره راهبرد آمریکا برای جنگ افغانستان گرفته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۱    
در روزی که مهاجمان سرخابی نتوانستند کاری از پیش ببرند، مهاجم سابقا پرسپولیسی سایپا، به همراه دو خارجی موفق شد خود را به صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم برساند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن مردی 27 ساله بر اثر سقوط از داربست و اعزام بالگرد در منطقه پلور در جاده هراز خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی می گوید بازرسان اداره کار با بازدید از کارخانه چسب هل صحت بنرهای نصب شده در مورد قوانین خودسرانه را تایید کردند و در خصوص تغییر قواعد انظباطی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۷    
روشن است که همپای رشد بیکاری در شهرستان های کوچک، دستفروشی افزایش یابد. باز هم بدیهی است افزایش دستفروشی با تنش های اجتماعی – چه میان خود دستفروشان و چه صاحبان واحدهای صنفی با آنها – همراه باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۷    
آخرین گزارش های رسمی شهادت می دهند متوسط قیمت اجاره بهای ماهیانه در تهران، پایتخت ایران چیزی حدود 27 هزار و 647 تومان است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۶    
بسیاری از افراد مخصوصا جوانان، با هر مشکلی که در سیستم ایمنی بدنشان مواجه می شود، دچار کابوس ابتلا به انواع و اقسام بیماری می شوند. امروزه بیماری ام اس در راس این دسته از کابوس ها قرار دارد...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه کشور با اتمام رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای کابینه دوازدهم از نمایندگان ملت تشکر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۴    
افسردگی یکی از شایع ترین بیماری های دنیاست. اما هنوز باورها و عقاید اشتباهی در مورد آن وجود دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۴    
آخرین جلسه شورای شهر تهران امروز یکشنبه برگزار شد تا جلسه بعدی با حضور منتخبان شورای پنجم در همین سالن برگزار شود؛ سالنی که در 4سال گذشته شاهد اتفاقات زیادی بود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۳    
تا حالا شده همزمان هوس پیتزا و استیک پنیری کنید، این غذا هر دوی آنهاست!
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۳    
"سفیدبرفی و هفت کوتوله" به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو مجدد در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۲    
لباس های باشگاهی گران ترین مناطق روی کره زمین هستند؛ تصور کنید شرکت هایی وجود دارند که برای اجاره ابعاد 50 70 سانتی متری روی پیراهن، حاضرند تا 100 میلیون دلار در سال پرداخت کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۲    
آن طور که رئیس کل بانک مرکزی از برداشته شدن موانع اجرای سودهای مصوب شورای پول و اعتبار سخن گفته و با توجه به اولتیماتوم اخیر وی در رابطه با رعایت سودهای علی الحساب و زمانی که برای پایان به بی نظمی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۱    
ترکیب رنگارنگ قارچ ها و سایر گیاهان عجیب و غریب این منطقه که بلیس آن ها را مجسمه های زنده می نامد در طول پیاده روی های روزانه او در جنگل و ماندن در کلبه های مختلف جمع آوری شده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۱    
نمایندگان مجلس درحالی امروز با همراهی قابل توجهی، وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را راهی پاستور کردند که حبیب الله بیطرف تنها وزیری بود که در کسب رای اعتماد بهارستان نشین ها ناکام ماند تا وزارت نیرو ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۸    
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوا از امروز به میزان یک تا 2 درجه سانتیگراد در استان کاهش می یابد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز- بخشدار مرکزی اهواز گفت: در زمان قطع آب و برق نمی توانیم جوابگوی مردم روستاها، آن هم در گرمای 50 درجه باشیم. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان وضعیت بازاریابی دیجیتال در سال 2017  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+ ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – سرپرست فرمانداری اهواز گفت: شرکت توزیع برق اهواز توجه داشته باشد که نباید برق مدارس به بهانه بدهی، قطع شود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۰    
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از مجرم شناخته شدن هفته نامه صدا با عنوان اتهامی توهین به مقامات خبرداد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس دادگستری استان خوزستان، ضمن سپاس از شهردار اهواز، شورای شهر، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز که در تاسیس و راه اندازی این سردخانه سهیم بوده اند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۸    
برای کسانی که محدودیت مصرف گوشت دارند، گیاهخوارند یا مایلند جایگزین های سالم تری برای گوشت پیدا کنند، کتلت قارچ گزینه خوبی خواهد بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۸    
سه عضو یک خانواده در دزفول به علت آنچه مسمومیت ناشی ازنشت گاز عنوان شده ، جان باختند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۸    
جلسه علنی مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم ادامه دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان 6 راه برای سلامت بیشتر در جاده ها  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+ 6 راه برای سلامت بیشتر در جاده ها
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۷    
آلبوم شب زیبا با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی جواد بطحایی منتشر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۶    
در این مطلب می خواهیم در مورد غذاهایی صحبت کنیم که هر روز با آن ها سر و کار داریم و ممکن است به میزان زیاد هم مصرفشان کنیم. موادی همانند لوبیای قرمز، سیب زمینی یا نان شیرین.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۶    
12 وزیر روحانی بیش از 200 رای را به خود اختصاص دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این که در حال حاضر هیچ خاموشی در مناطق اهواز نداریم، گفت: در راستای تقویت، پایداری شبکه و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مشکل در ساعات پیک ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان به گزارش عصراهواز مراسم رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم ظهر امروز پس از بررسی برنامه های پیشنهادی وزرا در خانه ملت به پایان رسید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۴    
درباره اهمیت کسب و کارهای خانگی، بحث های فراوانی وجود دارد. امروزه کسب و کار خانگی از بخش های حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۴    
یک هفته پس از خشونت های نژاد پرستانه در شارلوتزویل آمریکا هزاران نفر در اعتراض به نژاد پرستی در بوستون تظاهرات کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – شهردار اهواز از افتتاح اولین سردخانه عمومی در شهرستان اهواز خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۳    
اجرا کردن سبک مینیمال در طراحی داخلی اصلا کار ساده ای نیست، حتی برعکس اگر به شیوه درست انجام نشود، تصویری بی خاصیت و بی هدف از دکوراسیون خانه نمایش می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۳    
باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری از فرآیند رای گیری برای کابینه دولت دوازدهم را منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان گفت: زمان کفن و دفن اموات با افتتاح سردخانه جدید در اهواز کاهش یافت. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان از نشت نفت خط لوله انتقال نفت منطقه دارخوین به زمین های کشاورزی پیرامون خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۲    
روان درمانگران در تحقیقات جدیدی که در مورد روابط انسان ها و حیوانات انجام شده، دریافته اند که داشتن حیوانات خانگی فواید روانی بسیاری برای کودکان دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۲    
عبدالله کوثری با انتقاد از وضعیت نامساعد حوزه نشر و آثار ضعیفی که تولید می شود، گفت: متاسفانه بازار کتاب ایران تبدیل به بازاری غیرقابل اعتماد برای خوانندگان شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: وجود یک سردخانه عمومی در آرامستان اهواز برای این شهر لازم و ضروری بود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۱    
لباسی که شما می پوشید پر است از علائم و نشانه های مخفی؛ نشانه هایی که اگر درست انتخاب نشوند باوجود همه شایستگی های تان در بستن یک قرارداد یا مصاحبه کاری اجازه نمی دهند شما موفق باشید!
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۱    
طراح و کارگردان اپرای عروسکی خیام یک روز پس از انتشار نامه حسین علیزاده به وی، نامه دیگری را خطاب به این هنرمند مطرح موسیقی ایرانی منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۹    
یک منبع نیروی پلیس فرانسه از بازداشت یک فرد مسلح در ایستگاه قطار نیم واقع در جنوب این کشور خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۸    
آیا می دانید چرا شیشه های هواپیما گرد هستند؟ می دانید چرا صندلی های هواپیما با توجه به پنجره ها قرار نگرفته اند و در یک ردیف نیستند؟ چرا در طراحی داخل هواپیما از رنگ آبی استفاده شده است؟ همه ی اینها ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: شهرداری های اهواز و کوت عبدالله ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۰    
کنکور سراسری 96 نیز مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشت و بعد از تلاش چندروزه برای انتخاب رشته های مورد نظر، داوطلبان دوباره به انتظار نشستند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۷    
هفته پیش، شرکت شارپ گوشی Aquos S2 - یک گوشی میان رده بدون لبه سراسری به جز پایین دستگاه، با دکمه هوم در پایین را رونمایی کرد ...
  • ۱