جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 25 مرداد 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 مرداد 1396 عصر اهواز 2 مرداد 1396 عصر اهواز 3 مرداد 1396 عصر اهواز 4 مرداد 1396 عصر اهواز 5 مرداد 1396 عصر اهواز 6 مرداد 1396 عصر اهواز 7 مرداد 1396 عصر اهواز 8 مرداد 1396 عصر اهواز 9 مرداد 1396 عصر اهواز 10 مرداد 1396 عصر اهواز 11 مرداد 1396 عصر اهواز 12 مرداد 1396 عصر اهواز 13 مرداد 1396 عصر اهواز 14 مرداد 1396 عصر اهواز 15 مرداد 1396 عصر اهواز 16 مرداد 1396 عصر اهواز 17 مرداد 1396 عصر اهواز 18 مرداد 1396 عصر اهواز 19 مرداد 1396 عصر اهواز 20 مرداد 1396 عصر اهواز 21 مرداد 1396 عصر اهواز 22 مرداد 1396 عصر اهواز 23 مرداد 1396 عصر اهواز 24 مرداد 1396 عصر اهواز 25 مرداد 1396 عصر اهواز 26 مرداد 1396 عصر اهواز 27 مرداد 1396 عصر اهواز 28 مرداد 1396 عصر اهواز 29 مرداد 1396 عصر اهواز 30 مرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۱    
هنگامی که گل قرمز گیاه شبدر قرمز خشک می شود، می تواند به عنوان مکمل دارویی مورد استفاده قرار گیرد. شبدر قرمز در قالب های مختلفی از جمله چای، پماد، عصاره، تنتور، کپسول یا قرص در دسترس است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
در بازار امروز - سه شنبه - سکه تمام طرح جدید با 5000 تومان افزایش قیمت یک میلیون و 211 هزار تومان عرضه می شود اما دلار آمریکا اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده و 3830 تومان فروخته می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۵    
همه آسیب های اجتماعی متاثر از بالا رفتن سن ازدواج را کنار بگذارید، آمار عجیب طلاق در سال های اولیه و حتی تعداد بالای زندانیان مهریه را هم همین طور ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۸    
از جمله مواردی که می توانست به عنوان یک بند و یا محور در برنامه جناب آقای شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت لحاظ شود و یا دست کم بعد از شروع وزارت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۴:۰۶    
فرمانده پلیس راه کشور گفت: با توجه به قوانین و مقررات موجود بستن کمربند ایمنی در جاده ها برای تمامی سرنشینان خودروها الزامی است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۷    
"یک گاچوی بدون اسب، تنها نیمی از یک مرد است."
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۰    
جلسه علنی نوبت دوم خانه ملت دقایقی پیش به پایان رسید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۴:۲۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان ماهنامه خط خطی – همایون حسینیان: این مطلب: ترانه ای جان ای جان! قلب من آشفته دلداده مرنجان ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۲:۴۲    
چشمه های ریتمیک چشمه هایی هستند که خواص جزر و مدی از خود نشان می دهند. به عبارت دیگر، سطح آب این چشمه ها در دروه های زمانی نسبتا منظمی بالا و پایین می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۹    
در پیش رو سالن تئاتر پر زرق و برق و متروکه ای می بینید که بار دیگر جانی دوباره یافته و این بار به شکل کتابخانه ای وسیع، مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۳۶    
وقتی اسمش را می گذاری راز، باید به راز بودن آن هم اعتقاد داشته باشی. وقتی هم اعتقاد داشته باشی به کسی نمی گویی مگر اینکه به آن کسی که می گویی هم اعتقاد داشته باشی.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 26 مرداد وبسایت عصراهواز: جدیدترین عکس منتشره خبرگزاری رسمی کره شمالی از رهبر این کشور که او را در بازدید از فرماندهی نیروهای ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۸    
با ابلاغ وزیر صنعت، الزام درج قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی گروه های کالایی خوراکی و بهداشتی از ابتدای مهرماه سال جاری برداشته می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۲    
چای سیاه، چای سبز و چای سفید همگی دارای مقادیر چشمگیر از ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی به نام کاتچین ها هستند، که آنها را به انتخابی خوب برای بهره مندی از مغزی سالم تبدیل می کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس گروه پیشگیری از حوادث مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت وارد شدن ضربه به سر را عامل مرگ حدود 60 درصد سرنشینان خودرو ها در تصادفات رانندگی اعلام کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۲    
شهردار دزفول جزئیات حادثه انتشار گاز کلر در این شهرستان را تشریح نمود و از نیروهای امدادی، آتش نشانی و بسیج تقدیر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اتحاد استراتژیکی اصلاح طلبان در انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، گفت: قطعا دولت دوازدهم موفق تر از دولت قبل عمل خواهد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۶    
رییس عملیات پزشکی حج 96 بابیان اینکه شایعه ناسالم بودن آب چاه زمزم تکذیب می شود، گفت: آب چاه زمزم کاملاً سالم و بدون مشکل است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۴    
حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان روز سه شنبه این هفته در مجلس شورای اسلامی و هنگام معرفی وزرای خود به خانه ملت اعلام کرد که اگر آمریکا به سیاست اعمال تحریم های خود ادامه دهد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۷:۲۵    
بخشی از این کلبه درون زمین قرار دارد و سقف پوشیده از چمن آن معمولا همراه با زمین سبز می شود و تقریبا کلبه غیرقابل مشاهده می شود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۷:۰۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان در سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۶:۴۶    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: خواست ما این بود که در انتخابات، رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که پابه پای رهبری حرکت کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۶:۲۵    
عضو منتخب شورای شهر پنجم در مورد موضوعات مختلف شهرداری تهران اعم از فساد، تعدیل نیرو و نحوه ریاستش در شورای شهر توضیحاتی ارائه کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۶:۰۴    
پرواز شماره 7089 هواپیمایی کیش ایر که با یک فروند هواپیمای ام دی 80 تهران را به مقصد بندرعباس ترک کرده بود، دقایقی پس از برخاستن به دلیل نقص فنی در موتور به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۵:۴۳    
نماینده مردم اهواز در مجلس خاطرنشان کرد: بحران هایی همچون فرو نشست آب و خشکسالی زمین های کشاورزی پس از آن مشکلاتی برای کشور بوجود آورده که متاسفانه راهکاری نیز در برنامه توسعه در نظر گرفته نشده است .
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۴:۴۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه "نگاهم در حوزه زنان و خانواده نگاهی ملی و فراجناحی است و از نظرات همه گروه ها و حتی منتقدان استفاده خواهم کرد" ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۴:۳۷    
برای ملیسا به عنوان یک فرد مبتلا به سینستزیا، صداهایی که در روز می شنود (نام اشخاص، موسیقی رادیو یا هر صدای دیگر) به رنگ های زیبا و پر جنب و جوش ترجمه می شوند که وزن ملودی را همراه خود دارند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۴:۱۹    
سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران و ترکیه در مورد تصمیم به برگزاری همه پرسی استقلال کردستان عراق دیدگاه مشترکی دارند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۳:۵۸    
نیروهای نظامی ترکیه از دستگیری 5 عضو داعش در استان سامسون واقع در شمال این کشور که قصد انجام حمله تروریستی در استانبول را داشته اند خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۲:۵۵    
رییس کل بانک مرکزی، در نامه ای به مدیران عامل بانک ها گفت: آمار اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط در چهارماهه امسال، قابل توجه نبوده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۲:۳۴    
گارد ساحلی آمریکا اعلام کرد یک فروند بالگرد بلک هاوک ارتش این کشور با پنج سرنشین در نزدیکی سواحل هاوائی سقوط کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۲:۱۰    
گاهی این تقلیدها هم دیگر پاسخگوی تفاوت طلبی این قشر نیست و می خواهند به هر طریق ممکن، جلب توجه کرده و خود را در معرض دید همگان قرار دهند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۵۲    
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه تعویض شناسنامه های قدیمی فقط تا پایان امسال فرصت دارد، گفت: برای زمان تغییر شناسنامه ها هنوز تصمیم گرفته نشده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۳۱    
عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس با اشاره به صحبت برخی اعضای این فراکسیون در حاشیه صحن علنی مجلس با وزرای اطلاعات و کشور از قول مساعدت علوی و رحمانی فضلی برای پیگیری موضوع و اطلاع به نمایندگان خبر ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۰    
رییس مرکز انتقال نفت نکا، از آمادگی کامل برای سواپ نفت از دریای خزر خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۷    
اگر به تاج انواع خاصی از درختان بلند از جمله اکالیپتوس، صنوبر سیتکا و کاج ژاپنی نگاه کنید ممکن است متوجه یک پدیده منحصربفرد شوید: شاخه های بالاتر یکدیگر را لمس نمی کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۴۹    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه "در زمان حضورم به عنوان معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور مورد آماج انواع توهین ها، اتهامات، تخریب ها و دروغ پردازی ها قرار گرفتم" ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۲۸    
با شکایت مسافران و در جهت استیفای حقوق عامه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس در مشهد بازداشت شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۷    
رئیس جمهور در نامه ای به سازمان حفاظت محیط زیست قانون هوای پاک را ابلاغ کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن کره شمالی هسته ای شده را تحمل نخواهد کرد. وی همچنین گفت: جایی برای کره شمالی هسته ای وجود ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از احتمال بروز آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در برخی نقاط 10 استان کشور خبرداد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس جمعیت هلال احمر باغملک از افزایش خانوارهای آسیب دیده در سیل باغملک به 200 خانوار خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۴    
در 30 مرداد یا 21 آگوست، ساکنین آمریکا شاهد پدیده خورشیدگرفتگی کامل خواهند بود. در 99 سال گذشته سابقه نداشته که یک خورشیدگرفتگی کامل از سراسر قاره آمریکا عبور کند و به همین دلیل، دانشمندان و مردم ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۲    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با تعامل و همکاری پلیس آگاهی و دادسرای جنایی هویت دو سر کشف شده در خیابان شیخ بهایی کشف و قاتل دستگیر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۱    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان دادن به موضوع اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۰    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از درخواست یک نماینده برای تشریح تکالیف وزرای پیشنهادی در برنامه ششم خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۹    
ششمین نسخه بتا آی او اس 11 (iOS 11) مخصوص توسعه دهندگان منتشر شد. این نسخه شامل برخی بهبودهای نرم افزاری و تغییراتی در آیکون اپلیکیشن ها است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۶    
ولسی وی مرد 38 ساله ای از سنگاپور است که در یک صندلی چرخدار گیر کرده و نمی تواند لباس بپوشد یا خودش غذا بخورد، بنابراین به نظر می رسد نوشتن یک کتاب خارج از توانایی او باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۴    
ستاد بحران خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به وزش بادهای شدید و بارندگی های رگباری در شرق و وقوع گرد و غبار دربخشهای دیگر استان هشدار داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۸    
یک تیم از دانشمندان در انگلیس، با امید ریشه کن کردن کامل بیماری فلج اطفال، یک واکسن فلج اطفال سینتتیک را تولید کردند که حاوی ذرات ویروس غیرعفونی بوده و می تواند به سرعت و با هزینه کم در یک بستر نزدیک ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۷    
چهارمین جلسه و دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پایان یافت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان خرمشهر – کلینیک سیار دندان پزشکی به طور رسمی در روستای سرحانیه خرمشهر رونمایی شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۶    
به تازگی دوربین کوچکی ساخته شده که مانند گردنبند است. کاربر می توان به وسیله آن تصاویر ثبت شده به طور زنده را در توییتر و یوتیوب منتشر کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که سعی مان بر این است که هیات وزرش های جانبازان و معلولان استان را ویژه ببینیم ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۵    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه خودکفایی در گندم واقعیت ندارد، گفت: صاحب منافع که در دستگاههای دولتی نفوذ دارند گندم وارد کردند به قمیت پایین تر فروختند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۱    
خبرنگاری در خاورمیانه این طوری است که بابات همیشه تو را می بیند، می پرسد: خب، پسرم می خوای در آینده چی کاره بشی؟ تو می گویی: بابا من الان سر کارم... چند ساله... .
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی نامه وزرای پیشنهادی بهداشت و درمان و ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره حقوق قاضی زاده هاشمی و اظهارات قاضی پور را قرائت کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۰    
محققان 7 فسیل گل کاملا سالم درون یک سنگ کهربا کشف کرده اند که قدمت آنها به 100 میلیون سال می رسد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۴    
تیم های نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۹    
طوفان در مکه، ساعتی پیش.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۸    
مقامات سعودی از تکمیل روند تخریب منطقه ای در شهر العوامیه شیعه نشین خبر دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان به گزارش عصراهواز ، جلسه ی شورای استانی حزب کارگزاران سازندگی خوزستان ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۷    
طبق آماری که اخیرا وزارت بهداشت اعلام کرده، 18 تا 22 درصد مردم در طول عمرشان مبتلا به سرطان می شوند؛ این یعنی در جمعیت 75 میلیون نفری کشور حدود 15 میلیون نفر احتمالا مبتلا به سرطان خواهند شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۶    
درباره آسیب های غیرقابل جبران نورپردازی غیراصولی بر تنه و شاخ و برگ درختان بارها هشدار داده شده است. قد و قواره این درختان بزرگی که در خیابان ولیعصر سر به فلک می سایند را نگاه نکنید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۵    
طبیعت جلوه های زیادی دارد؛ دریاها و اقیانوس های بیکرانی که سیاره زمین را به سیاره آبی بدل کرده اند، جنگل های سرسبزی که جای جای گیتی را پوشانده اند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آنچه که در روز گذشته نسبت به وزیر پیشنهادی ارتباطات بیان کرده بود گفت: بنده هیچ مشکل شخصی، سیاسی و جناحی ندارم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۲    
پس لرزه های اهانت به ظریف در جلسه رای اعتماد به وزرا همچنان ادامه دارد. پس لرزه های اهانت به ظریف در جلسه رای اعتماد به وزرا همچنان ادامه دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۴    
سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر پیشنهادی بهداشت دولت دوازدهم گفت: می توان دولت یازدهم را سلامت محور خواند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۳    
اقتصاد آنلاین؛ جدیدترین توییت یاشار سلطانی را منتشر کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۳    
الویس پرسلی خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق ترین شخصیت ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکا در قرن 20 است. اگر فکر می کنید که در مورد سلطان راک اند رول به اندازه کافی می دانید، در اشتباهید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۲    
هر کسی که تیپ شخصیتی اش بیشتر به نوع L یا همان تنبلی (!) نزدیک است، باید بداند که ویژگی های بسیار خوبی دارد. به هر حال پذیرفتن این ویژگی ها از تغییر کردن که راحت تر است!
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان عصراهواز – پیروز نامی دبیر کل کانون صنفی معلمان خوزستان اظهار کرد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۱    
فرزاد حسنی اجرای مراسم جشن منتقدان را برعهده خواهد داشت و حجت اشرف زاده قطعاتی را در این مراسم اجرا خواهد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۹    
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی گفت: معتقدم نسبت من با امام مانند دیگر جوانان است و این نسبت را هیچ گاه فضیلتی برای خود ندانستم و نمی دانم ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۶    
اغلب خانم ها به محض اینکه دردی را در ناحیه زیر شکم احساس می کنند، این تصور در آنها ایجاد می شود که دچار بیماری زنانه شده اند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اعزام نخستین گروه زائران خوزستان به سرزمین وحی  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۸    
گمرک ایران تعرفه واردات تخم مرغ را تا آذرماه امسال به میزان پنج درصد به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۵    
سرآشپز مهمت یا لچینکا یا (Mehmet Yalcinkaya) شف اجرایی هتل ویتدهام استانبول ترکیه در اینجا طرز تهیه چند غذای خوشمزه را به شما عزیزان آموزش می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۴    
دیگر آن زمان گذشت که برای حمله به کشوری، لشکری عظیم راه می انداختند و با اسب و شمشیر تصمیم به گسترش مرزها می گرفتند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۴    
برای نخستین بار، تصاویر جاسوسی از ب ام و سری 8 با پکیج M به دست آمده که کمی ظاهر این کوپه پرچم دار را نمایش می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان باغملک- رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: تلاش برای باز کردن راه هایی که در سیل این شهرستان آسیب دید، ادامه دارد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
از آخرین تحولات مربوط به قیمت بنزین در کشور، بیش از دو سال می گذرد. خردادماه سال 1394 بود که نظر اغلب کارشناسان حوزه اقتصاد و انرژی تأمین شد و اولا سهمیه بندی از نظام عرضه توزیع بنزین کشور حذف و ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۳    
PlansMatter یک سرویس اجاره ای برای مسافران دوستدار طراحی و معماری فراهم کرده است. این ایده به جای اقامت در آپارتمان معمولی یک فرد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۵    
برخلاف آنچه وزارت خارجه آمریکا مدعی شده - که ایران از صدور روادید برای اتباع ایالات متحده خودداری می کند - نائب رییس جامعه تورگردانان کشورمان اعلام کرده از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکنون ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۲    
هاروراد، فقط یک مرکز علمی و دانشگاهی نیست. بلکه یک بستر دانش بنیان دانشگاهی به شمار می رود که تعامل گسترده ای با صنایع مختلف در عرصه های مهندسی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
طراحی داخلی این آپارتمان به منظور ایجاد راحتی و آسایش در منزل و با به کارگیری رنگ های پاستلی و همراهی متریال چوب و با نورپردازی دراماتیک طراحی و دکور شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۰    
172 نماینده مجلس با امضای نامه ای که در صحن مجلس قرائت شد، از عملکرد علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم تقدیر کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۹    
چند ماه پیش بود که گزارشی از زندگی سخت و دستفروشی چند ورزشکار و ملی پوش سابق کشور خواندم که یکی از آن ها هم به رحمت خدا رفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۸    
تمام کارآفرینانی که می شناسم، حتی وقت کافی برای انجام کارهایی که می خواهند نیز ندارند، با این حال باز هم به درخواست های جدید پاسخ مثبت می دهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸    
عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی، گفت:اگر دو فراکسیون دیگر به این جمع بندی برسند که لیست واحدی ارائه شود، احتمالا روز پنج شنبه نشست شورای عالی فراکسیون ها برگزار می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۵    
کایلی جنر زاده 10 آگوست 1997، مانکن و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. این ستاره 19 ساله اخیرا سومین خانه خود را در هیدن هیلز، کالیفرنیا، به قیمت 12 میلیون دلار خریده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: یکی از دلایل عربستان برای برقراری ارتباط با ایران به خاطر پنهان کردن ضدیتشان با شیعه در منطقه و عوامیه است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۸    
روزنامه آفرینش نوشت: رییس جمهور می گوید: خیلی دلم می خواست در دولت دوازدهم سه زن را به عنوان وزیر معرفی کنم ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۵    
سانتا کروز یک جزیره مرجانی کوچک و یکی از کوچکترین جزایر در مجمع الجزایر سن برناردو در سواحل کلمبیا است. این جزیره تنها حدود یک هکتار مساحت اما 1200 نفر جمعیت دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۱۷    
در بین انبوهی از نشریات مخصوص به خودروهای شاسی بلند و آفرودی، نشریه Four Wheeler اولین و قدیمی ترین نشریه در این زمینه به شمار می آید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۱۷    
در طول تاریخ معاصر ایران جنبش دانشجویی، مطالبه گری را از ارکان مهم زندگی دانشجویی خود قلمداد کرده و همین مساله باعث حساسیت اهالی دانشگاه نسبت به متصدیان این وزارتخانه در پیگیری مطالبت خود شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۶    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از عملکرد 4 ساله رحمانی فضلی در وزارت کشور دفاع می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – شامگاه گذشته بر اثر بارش شدید باران در شهرستان باغملک و جاری شدن سیلاب در بخشی از این شهرستان، تعدادی از خانه های مردم تخریب شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۳۵    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۶:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سئوال یک خبرنگار درباره تهدید رئیس جمهوری ایران برای خروج از توافق هسته ای پاسخ داد.
  • ۱