پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 9 مرداد 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 مرداد 1396 عصر اهواز 2 مرداد 1396 عصر اهواز 3 مرداد 1396 عصر اهواز 4 مرداد 1396 عصر اهواز 5 مرداد 1396 عصر اهواز 6 مرداد 1396 عصر اهواز 7 مرداد 1396 عصر اهواز 8 مرداد 1396 عصر اهواز 9 مرداد 1396 عصر اهواز 10 مرداد 1396 عصر اهواز 11 مرداد 1396 عصر اهواز 12 مرداد 1396 عصر اهواز 13 مرداد 1396 عصر اهواز 14 مرداد 1396 عصر اهواز 15 مرداد 1396 عصر اهواز 16 مرداد 1396 عصر اهواز 17 مرداد 1396 عصر اهواز 18 مرداد 1396 عصر اهواز 19 مرداد 1396 عصر اهواز 20 مرداد 1396 عصر اهواز 21 مرداد 1396 عصر اهواز 22 مرداد 1396 عصر اهواز 23 مرداد 1396 عصر اهواز 24 مرداد 1396 عصر اهواز 25 مرداد 1396 عصر اهواز 26 مرداد 1396 عصر اهواز 27 مرداد 1396 عصر اهواز 28 مرداد 1396 عصر اهواز 29 مرداد 1396 عصر اهواز 30 مرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
دیدن مدل های روز جهان در مناطق آزاد تجاری و صنعتی چندان عجیب نیست اما عرضه همزمان خودروهای مشهور و پر فروش در بازار جهانی به ایران می تواند به بازار راکد خودروی ایران تکانی اساسی دهد و برای بسیاری از ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۷    
در دنیای پر رمز و راز امروز که در هر لحظه با تکنولوژی یا وسیله جدیدی آشنا می شویم، هر ثانیه نیز به تعداد خطراتی که انسان را تهدید می کنند، افزوده می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۸    
مسجد به مفهوم سجده گاه است و عموما با ارکان معماری مشخصی ساخته می شود. تقریبا تمامی مساجد جهان دارای آستانه، سردر، گلدسته، صحن، ستون، شبستان، محراب و رواق هستند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
روزنامه اعتماد نوشت: حادثه دردناکی که برای کودک 8 ماهه، بنیتا، رخ داد یک مورد ویژه حقوقی را به وجود آورده است که به احتمال فراوان درباره آن بحث و گفت وگوی زیادی خواهد شد ولی بحث و گفت وگو در این باره ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان بهبهان – جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۸    
در دنیای امروز، حفظ سلامت از مهمترین اولویت های همه ما مردم می باشد. اما آیا ما به اندازه کافی روی این موضوع مطالعه و تمرکز داریم؟
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۹    
پیکرهای پاک 48 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز از مرز شلمچه به کشور بازگشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۷    
محققان توانسته اند با تزریق یک پروتئین موجود در خون بند ناف، حافظه را به موش های پیر بازگردانند و مشکلات مربوط به یادگیری را در آن ها حل کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۶:۱۶    
سایت افشاگر ویکی لیکس بیش از 20 هزار ایمیل مربوط به کمپین انتخاباتی رئیس جمهوری فرانسه را فاش کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۵:۵۵    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور بعد از مراسم تحلیف فهرست نهایی را تقدیم مجلس می کند و پس از آن نمایندگان به بررسی وزرای پیشنهادی می پردازند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۵:۴۶    
امروزه تبلیغات با کیفیت به نوعی شاهکار واقعی به حساب میان. برای تبلیغاتی ها مهم نیست چه محصولی به فروش میرسه مهم کیفیت و تاثیر بالای تبلیغه که ما رو ترغیب به خرید اون محصول میکنه.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۵:۳۴    
یک کارشناس مسائل افغانستان گفت، طبق اعلام رسمی اداره محیط زیست کابل، آب شرب این شهر در برخی نقاط غیرقابل شرب بوده و به شدت آلوده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۵:۱۳    
رسانه روسی اسپوتنیک با اشاره به اینکه در خاندان آل سعود همه چیز عادی نیست ، نوشت: عربستان سعودی بزرگترین تولید کننده نفت جهان بیش از همه از سقوط نرخ نفت که از سال 2014 ادامه دارد، ضرر دیده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۴:۵۲    
وزارت دفاع آمریکا برنامه ترکیه برای خرید سامانه دفاع موشکی از روسیه را مورد انتقاد قرار داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۴:۴۳    
در محله شهر قدیمی فیلادلفیا یک خیابان سنگفرش شده تاریخی قرار دارد که در اطراف آن 32 خانه وجود دارد که به سبک های جورجیایی و فدرال ساخته شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۴:۱۰    
بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه با اشاره به درگیری های اخیر در ونزوئلا از دولت 'نیکلاس مادورو' خواست تا به کار خود پایان دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۳:۴۹    
معاون رئیس جمهور عراق با بیان اینکه بحران سوریه به سمت حل پیش می رود، گفت: با سلاح های ایران در برابر داعش مقاومت کردیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۳:۲۸    
جمعی از جوانان فلسطینی با انتشار تصاویری در داخل مسجدالاقصی و مقابل قبه الصخره، از حمایت های رهبر معظم انقلاب و جوانان ایرانی از انتفاضه سوم قدس تشکر کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۳:۰۷    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی تحلیل نوشت: اگرچه دولت آمریکا از تغییر نظام در ایران سخن می گوید، باید بداند که تلاش برای روی کار آوردن دولت مردانی دیگر در ایران ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۲:۴۶    
معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در سفر خود به تهران، در مراسم تحلیف رئیس جمهوری شرکت خواهد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۲:۲۵    
مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و تایید ریاست کمیسیون دائمی و همچنین وزیر علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری از 9 به 12 ماه افزایش پیدا کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۴    
تابستان، فصل برداشت میوه های شیرین تلاش و جهاد است. تلاشی که از پس سختی های فصل خزان و بی رحمی های زمستان، گذشته و حالا به بار نشسته است تا شهد و شیرینی اش به کام همه بنشیند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۲    
عکاس کریستوفر ایتون عکس های زیبا و باورنکردنی از پربازدیدترین و زیباترین دره های عمیق و باریک جنوب غربی آمریکا گرفته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۱:۴۳    
وزارت دفاع قطر از ورود ناو ترکیه به بندر حمد در دوحه به منظور شرکت در مانور دریایی مشترک دو کشور خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۱:۲۲    
شهردار تهران گفت: امروز همه فهمیدند وحدت مهم است اما ما چیزهای دیگری هم لازم داریم. اگر من در انتخابات می ماندم یا انتخابات دو مرحله ای بود یا فاصله بین یک درصد یا فاصله کمتر از آن بود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۱:۰۱    
گزارش ها در روز دوشنبه حاکی است قطر یک پرونده شکایت گسترده علیه کشورهای عربستان، بحرین و امارات در سازمان تجارت جهانی گشوده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۰:۴۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دیدنی های امروز؛ دوشنبه 09 مرداد وبسایت عصراهواز: دیروز در شدیدترین آشوب ها در پایتخت ونزوئلا در 4 ماه گذشته دستکم 7 نفر کشته شدند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۵۸    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی از تعریض مسیر رمی جمرات و جمع آوری تعدادی از جرثقیل ها با هدف تامین امنیت و جلوگیری از هرگونه حادثه خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۵۲    
علاوه بر افزایش درجه حرارت استان خوزستان ورود پدیده گرد و خاک و وقوع شرجی نیز پیش بینی شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۶    
در بیابان های خشک و متروکه شرق اورگان، آخرین چیزی که انتظارش را دارید پیدا کنید کیف دستی های غول پیکر است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۷    
عباس عبدی در خصوص اتفاقاتی که شامگاه جمعه ششم مرداد برای شهرام ناظری در قوچان رخ داد می گوید اصولگرایان احساس می کنند در حال از دست دادن پایگاه شان در میان جوانان هستند و به همین دلیل با وقوع هر ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۶    
آشنا: رئیس جمهور مدیون همه 80 میلیون ایرانی است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۵    
رئیس کلانتری 135 آزادی از دستگیری دو هروئین فروش حرفه ای در میدان آزادی خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۹    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شرکت 905 نفر از دانشگاهیان این دانشگاه در بیست ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور٬ از کسب 17 مقام در این ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۴    
طوفان با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت عصر امروز تبریز را در نوردید و موجب برخاستن گرد و خاک شدید و شکستن درختان و سقوط آن بر روی برخی خودروها شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۲:۱۳    
رئیس دادگستری شهرستان ساوه ابعاد کودک آزاری اخیر در این شهرستان را تشریح کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۲    
یک نماینده پیشین مجلس و از منتقدان برجام گفت: وقتی به "انعطاف" از منظر استراتژی نگاه می شود تمام تلاش می شود که با دشمن سر همه مسایل مذاکره کنیم و کوتاه بیایم تا زندگی خود را سامان دهیم ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۸    
یک فروند هواپیمای ارتش لبنان اهداف داعش در مرزهای سوریه را با موشک های هوا به زمین هدف قرار داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۱:۰۷    
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در تابستان امسال بیش از 85 هزار نفر را به اردوهای جهادی اعزام می کنیم و در چهار سال گذشته توانسته ایم 134 هزار و 227 واحد کوچک اقتصادی ایجاد کنیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۵۸    
دستِ روزگار واقعا چیز عجیبیه و میتونه وضعیت آدم ها رو از این رو به اون رو و یا حتی از اون رو به این رو کنه! الان معدود افرادی هستن مثل تتلو، که شما اونا رو به عنوان نمادهای چرخندگی می شناسین ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۹    
رئیس هیئت فوتبال برتر کشور در فرودگاه اهواز مورد استقبال قرار گرفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در دیدار با رییس مجلس لبنان، هم زمانی ایام آزادسازی منطقه عرسال از چنگ تروریسم تکفیری را با سالگرد پیروزی لبنان در مقاومت 33 روزه علیه تجاوز رژیم ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۵    
فرماندار قوچان با رد لغو کنسرت شهرام ناظری در این شهرستان گفت: اکنون هیچ نامه و یا دستوری از فرد و یا مدیر صاحب نظر مبنی بر مخالفت و یا لغو این کنسرت مشاهده نکرده ام.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۴    
سرویس امنیت فدرال روسیه از دستگیری دو عضو داعش در مسکو خبر داده و اعلام کرد که این دو مظنون قصد انجام حمله تروریستی در خاک این کشور را داشته اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۶    
تیم دوومیدانی مقاومت خوزستان در مرحله اول لیگ طلایی امیدهای کشور شرکت می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشکلات واحدهای ذوب سرب در قم، گفت: سازمان محیط زیست برای تحقق قوانین محیط زیستی هر هزینه ای خواهد داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۲    
علیرضا رحیمی گفت که از مقامات عالی رتبه تاکنون حضور هفت رییس جمهور و 18 رییس مجلس در مراسم تحلیف رییس جمهور قطعی شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۱    
در پی افزایش تنش بین واشنگتن و پیونگ یانگ ،آمریکا فشار بر دهلی نو برای کاهش روابط دیپلماتیک با کره شمالی را افزایش داده است .
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۰    
مهندسان حسگری ساخته اند که می توان آن را بر روی دسته عینک جاسازی کرد و از آن برای خاموش/روشن کردن چراغها یا تایپ کردن متن روی صفحه رایانه استفاده کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۹    
HMD Global یک گوشی هوشمند جدید اندرویدی معرفی کرده و این در حالی است که دو گوشی دیگر در راه دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۰    
یک دوست خارجی داریم که یک هفته از ناف خارج بلند شد و برای اولین بار آمد ایران. این بخشی از نامه ای است که او بعد از بازگشت به خارج برای من ایمیل کرده:
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۸    
سخن از یک حلقه است، از چند نام پر نفوذ در دولت که این روزها گفته می شود بیشترین نقش را در فرآیند تنظیم کابینه بازی می کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۷    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه طلاق از مهم ترین آسیب ها در جامعه محسوب می شود، گفت: نرخ طلاق در کشور رو به افزایش است اما در دو سال اخیر با فعالیت هایی که انجام شده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۸    
در دوره ی استعمار هند، قحطی های متعددی اتفاق افتاد و جان میلیون ها نفر در این قحطی ها گرفته شد. دلیل این قحطی ها در حققیت انگلستان بود که انگلستان که برای تامین تریاک ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۶    
مولاوردی خبر عدم حضورش در معاونت امور زنان در کابینه دوازدهم را تایید کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۵    
دبیر هیئت دولت گفت: کلیه دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطیل است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۶    
دویست و پنج سال پیش در روز بیست و دوم ماه میلادی جاری فرانتس لیست نوازنده و آهنگساز بزرگ مجارستانی در روستای کوچکی به نام دوبرژان از توابع سوپرون به دنیا آمد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – فرمانده انتظامی دزفول گفت: شرور سابقه داری که در دام پلیس گرفتار شده بود اقدام به خودکشی کرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۴    
سید محمد حسینی گفت: حزب موتلفه اسلامی اعلام کرده است که از صحبت های آقای میرسلیم سوء استفاده شده است و رسانه های تفرقه افکن با فضاسازی به تضعیف نهاد مقدس سپاه و برخی چهره ها و شخصیت های انقلابی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم افزایش اعتبارات تفاهمنامه میان سازمان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اتمام طرح مسکن مهر شهرهای ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۳    
یک واحد مسکونی صبح امروز دوشنبه (9 مردادماه)در خیابان 6 غربی فاز 2 کیانپارس اهواز بر اثر گودبرداری غیراصولی در مجاورت آن ریزش کرد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر 153 واحد از طرح مسکن مهر در شهرهای اروندکنار و چوئبده بلاتکلیف هستند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۱    
بین هامبورگ و فرانکفورت شهر گوتینگن قرار دارد که بخاطر دانشگاهش شناخته شده است که در سال 1734 تاسیس شده و یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین دانشگاه های اروپا است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۲    
یک اختلاف نظر واضح میان اروپا و آمریکا در مورد ایران وجود دارد... اروپایی ها مسیر تعامل و نزدیکی را انتخاب کرده اند. اما آمریکا به دنبال سیاست منزوی کردن و مهار ایران است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از نیاز 5 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر شهرهای اروندکنار و چوئبده خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۰    
یکی از عواملی که باعث از بین رفتن عزت نفس میشه مقایسه کردن خود با دیگرانه. موفقیت هاشون، ظاهرشون و هر چیز دیگه ای که اون ها دارن اما شما ندارید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – میلاد جهانی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، امروز با امضای قراردادی بار دیگر به عضویت این تیم درآمد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۱    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور تمهیدات پلیس برای سفر حجاج را تشریح کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان خرمشهر – نماینده مردم خرمشهر در مجلس از حیف و میل شدن اموال منطقه آزاد اروند که متعلق به بیت المال است برای یک سایت محلی خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۹    
رویه کابینت ام دی اف از آنجایی که می تواند ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی داشته باشد، برای گرم و لوکس نشان دادن دکور آشپزخانه بسیار مناسب خواهد بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۰    
بمب افکن های آمریکا با همراهی جت های جنگنده کره جنوبی و ژاپن در نخستین واکن نظامی به آزمایش های موشکی بالستیک کره شمالی بر فراز شبه جزیره کره پرواز کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مسئول روابط عمومی آتش نشانی اهواز از ریزش آوار یک واحد مسکونی در اهواز به علت گودبرداری غیراصولی خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۹    
دولت انگلیس چند 10میلیون پوند به جذب دانشمندان ماهر و باتجربه اختصاص می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – بانوان تکواندوکار دزفولی در مسابقات جهانی که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است موفق به کسب دو مدال طلا و برنز در بخش انفرادی و تیمی شدند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۸    
میلتون فریدمن سه نقش عمده را در اندیشه اقتصادی قرن بیستم ایفا نمود. فریدمن اقتصاددان بود، مطالب خود را به صورت تکنیکی می نوشت و تحلیل های وی در خصوص رفتار مصرف کننده و تورم کمتر سیاسی بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – رئیس انجمن سینما جوان دزفول گفت: فیلم مستند آرزوهای کودکی به کارگردانی و تهیه کنندگی اکبر دره بالایی فیلمساز جوان دزفولی توانست جایزه سوم ششمین جشنواره ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۹    
بر اساس اعلام سازمان اموال تملیکی، 900 میلیون تومان کالای قاچاق شامل انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی در 3استان به صورت جداگانه امحا شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۷    
برقراری رابطه عاطفی با جنس مخالف همیشه پیچیده و سخت است، افراد نیز با رفتارهایشان آن را پیچیده تر می کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تخریب یک ساختمان در حال کار و گود برداری غیراصولی دو کشته برجای گذاشت. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در 35 سال گذشته میزان چاقی در کشور بیش از 50 درصد شده که اکنون 11 میلیون تن در کشور چاق و میزان اضافه وزن بیش از سه و نیم برابر شده است و اکنون 18 میلیون تن اضافه وزن و در ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 25 نجاتگر و امدادگر هلال احمر در قالب پنج تیم آواربرداری به محل حادثه اعزام شدند و هم اکنون مشغول اجرای ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۶    
یک روز رفتم ماست بخرم، 500 تومن کم داشتم. مغازه دار لطف کرد و گفت: برو دفعه بعد که اومدی خرید کنی بیار ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۷    
ششمین قسمت فصل دوم سریال شهرزاد پس از رونمایی و نمایش در سالروز تولد محسن چاوشی خواننده این سریال در پردیس کورش، صبح دوشنبه 9 مردادماه در سراسر کشور عرضه شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز فرماندار کارون گفت: باید با نظارت اداره کل روستایی و بنیاد مسکن نسبت به بازنگری طرح های هادی روستاهای شهرستان کارون اقدام لازم به عمل بیاید. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان عصر اهواز – عبدالله سامری در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های آبادان و خرمشهر، گفت:با بررسی اسناد وجوه پرداختی به برخی سایت های محلی، مشخص شده که بیت المال ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – گروه 3 نفره خادمان الرضا(ع) به منظور شرکت در ویژه برنامه های دهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید وارد شهرستان شادگان شدند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۶    
براساس ادعای یک مقام حزب دموکرات آمریکا مایک پنس، معاون رئیس جمهور این کشور خود را برای استیضاح احتمالی دونالد ترامپ و جانشینی او آماده می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۴    
اهدای خون برای سلامتی شما مفید است چرا که باعث کاهش میزان آهن بدن و نیز خطر بیماری های قلبی می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز امام جمعه کارون گفت: با توجه به اینکه حتی نقشه شهرستان کشیده شده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۵    
جزئیات ضرب و شتم یک پلیس راهور توسط یک نماینده مجلس در فرودگاه مهرآباد، مشخص شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۳    
آنتوان دو سنت اگزوپری نویسنده، روزنامه نگار و خلبان فرانسوی و یکی از معروف ترین چهره های ادبیات رومانتیک مدرن در 29 ژوئن 1900 به دنیا آمد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز استاندار خوزستان گفت: آبرسانی به 25 شهر و 1600 روستا در طرح غدیر دیده شده و آب را به مجمتع های آبرسانی که آبفار و یا آبفا احداث می کنند، منتقل می کند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۴    
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با صدور اطلاعیه ای، ادعاهای دادستان دیوان محاسبات را تکذیب کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: در سویسه یک راه به طول 13 کیلومتر با 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند که حتما باید در اولویت قرار بگیرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۲    
خوابیدن در هواپیما به همین راحتی ها هم نیست. خوشبختانه مواردی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن ها می توانید خوابی راحت همانند آنچه در تختخواب خود دارید را در حین مسافرت با هواپیما تجربه کنید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۳    
وزیران خارجه عربستان و قطر در نزاعی لفظی یکدیگر را به آتش افروزی و جنگ متهم کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان علی هدیه لو در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت: خبر آمد به سرعت وافر که جناب معزز باقر آن عطایش به دوستان بسیار آن عسل گیس، آن شکر گفتار ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: 47 میلیارد و 200 میلیون تومان عوارض و مالیات طی سه سال اخیر به شهرستان کارون پرداخت شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۲    
کنسرت محمود جهان که قرار بود پنجشنبه 19 مرداد در تالار وحدت برگزار شود به دلیل درگذشت این خواننده پیشکسوت موسیقی اقوام لغو شد.
  • ۱