جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 14 مرداد 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 مرداد 1396 عصر اهواز 2 مرداد 1396 عصر اهواز 3 مرداد 1396 عصر اهواز 4 مرداد 1396 عصر اهواز 5 مرداد 1396 عصر اهواز 6 مرداد 1396 عصر اهواز 7 مرداد 1396 عصر اهواز 8 مرداد 1396 عصر اهواز 9 مرداد 1396 عصر اهواز 10 مرداد 1396 عصر اهواز 11 مرداد 1396 عصر اهواز 12 مرداد 1396 عصر اهواز 13 مرداد 1396 عصر اهواز 14 مرداد 1396 عصر اهواز 15 مرداد 1396 عصر اهواز 16 مرداد 1396 عصر اهواز 17 مرداد 1396 عصر اهواز 18 مرداد 1396 عصر اهواز 19 مرداد 1396 عصر اهواز 20 مرداد 1396 عصر اهواز 21 مرداد 1396 عصر اهواز 22 مرداد 1396 عصر اهواز 23 مرداد 1396 عصر اهواز 24 مرداد 1396 عصر اهواز 25 مرداد 1396 عصر اهواز 26 مرداد 1396 عصر اهواز 27 مرداد 1396 عصر اهواز 28 مرداد 1396 عصر اهواز 29 مرداد 1396 عصر اهواز 30 مرداد 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۹    
دهیدراته شدن بدن همان بیابانی شدن بدن است، یعنی کم آبی بدن که به سلامتی آسیب جدی می زند. این مشکل ممکن است در هر فصلی از سال بروز کند، اما با فرا رسیدن روزهای گرم سال امکان آن بیشتر است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۱۸    
برای تهیه این نوشیدنی خوش طعم، لازم است گل رز ارگانیک داشته باشید تا از سلامت گلبرگ هایش مطمئن شوید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۲    
جیمی نلسون، عکاس انگلیسی و متولد 1967 است. در سال 2010، او یک پروژه مستند هنری نمادین را با عنوان " قبل از آنکه آن ها از دنیا بروند" آغاز نمود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۳    
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اختصاص سه دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی در قالب طرح تحول سلامت دهان و دندان به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۷    
حضور رییس دولت نهم و دهم در مراسم تنفیذ از موضوعات پربحث کاربران در فضای مجازی بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۹    
ایران باید با رصد تحولات و فرصت های تجاری در بازارهای جهانی با هوشمندی برای تقویت تولید داخلی و حضوری موثر در مناسبات منطقه ای و جهانی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۶    
در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی – سال 57- سرودی شنیده شد به نام: در روز جمهوری !شعر این سرود، از آنِ سیاوش کسرایی بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۳    
بارها رسانه های خبری استان خوزستان از جمله پایگاه خبری هورنیوز درخصوص معضلات پارک شهربازی اهواز و لزوم اصلاح روند آن به مسئولان تذکر داده اند اما این بی توجهی تا آنجا ادامه داشت که روز گذشته مدیرعامل ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۱    
یکی از تالاب هایی که روزگاری یکی از پراهمیت ترین و چشم نوازترین تالاب های کشور بود و متاسفانه این روز ها حال و روز خوشی ندارد، تالاب تنوردر است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۰    
وزرایی که در لیست پیشنهادی روحانی برای کابینه دوازدهم قرار دارند پس از مراسم تحلیف رایزنی های خود را با نمایندگان جلسه کسب رای اعتماد آغاز کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۷:۰۸    
نماینده مردم تهران تاکید کرد: هرچند جای آیت الله هاشمی بر صندلی میهمانان ویژه و البته در کلام سخنرانان این مراسم خالی بود اما یقین داریم او امروز در کنار امام و شهدا درخت تناور جمهوریت نظام را به ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۰۵    
عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان این که تهران رکورددار فرونشست زمین در دنیاست، گفت: فرونشست درحوزه حمل و نقل و سیستم جاده ای نیز وجود دارد و این مشکل به طورحتم معایب و تصادفات بسیاری را برای مردم به ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۵:۴۴    
شکبه دویچه وله در گزارشی توافق هسته ای را نقطه تقابل آمریکا و اروپا دانست و تاکید کرد که حضور مقامات اروپایی در مراسم تحلیف روحانی آن را آشکار کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۵:۲۳    
نماینده تهران تاکید کرد: اگر عدم استفاده از اهل سنت در کابینه را با محدودیت ها توجیه می کنند، دعوت نکردن از مولوی عبدالحمید در مراسم تحلیف را چگونه توجیه می کنند؟
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۵:۰۲    
پلیس آلمان دو گردشگر چینی را به خاطر نمایش سلام به سبک دوران آلمان نازی در مقابل ساختمان تاریخی رایشتگ که پارلمان این کشور در آن قرار داد بازداشت کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۴:۴۱    
تارنمای خبری دیلی میل انگلیس روز شنبه گزارش داد: حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب ایران در مراسمی با شکوه و بی سابقه در تاریخ این کشور سوگند یاد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۴:۲۰    
رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: اشکال صدا در مراسم تحلیف مربوط به سیستم صوتی مجلس شورای اسلامی بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۳:۵۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان روحانی: مردم در 29 اردیبهشت با زبان رأی گفتند چه می خواهند و چه نمی خواهند؛ دستگاه های اجرایی هم باید به رنگ آن نیازها و خواسته ها درآیند.  ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۳:۳۸    
رییس جمهور با اشاره به اشتراکات گسترده تاریخی و فرهنگی مردم ایران و افغانستان، از گسترش و تقویت همکاریهای تهران – کابل استقبال کرد و ابراز امیدواری نمود روابط دو کشور در همه عرصه های مورد علاقه ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۲:۵۶    
مراسم تحلیف حسن روحانی در رسانه های روسی بازتاب گسترده ای داشت و با انتشار بخش هایی از سخنان رئیس جمهوری ایران ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۲:۱۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش در توئیتی اعلام کرد: مردم در 29 اردیبهشت با زبان رای گفتند چه می خواهند و چه نمی خواهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۲:۰۸    
اگر فرماندار یک شهر از موضوعی خبر نداشته باشد و از روی حدس و گمان و اخبار فضای مجازی مصاحبه ای انجام دهد دیگر از مردم عادی که شایعات را باور می کنند چه توقعی می توان داشت؟ ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۱:۵۳    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان گفت: نقص فنی باعث فرود اضطراری هواپیمای مشهد به گرگان در فرودگاه گرگان شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۱:۳۲    
یک رسانه عرب زبان از ترور نافرجام محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در جریان حضور در یکی از کاخهای خانوادگی در جده پرده برداشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۱:۱۱    
فرج الله رجبی نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید مجلس بابت رفتار خود در زمان سلفی گرفتن با موگرینی عذرخواهی کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۱:۰۸    
ویسی دیشب بعد از متوقف کردن استقلال در خانه، میهمان تلویزیون بود. او در قسمت آخر حرف هایش زمانی که حرف از تیم های خوزستانی بود، کنایه عجیبی به فراز کمالوند زد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۰:۴۷    
سقوط یک دستگاه خودرو به دره در شهرستان شفت منجر به کشته شدن چهار نفر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۰:۰۵    
نماینده سازمان ملل در تهران با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی سازمان ملل برای گسترش همکاری های بلند مدت با ایران خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۴    
معاون سابق وزیر بازرگانی چین گفت که پیش بینی می کند ایالات متحده امسال با پیشی گرفتن از اتحادیه اروپا به بزرگترین شریک تجاری چین تبدیل شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۲    
دختر 25 ساله مسجد سلیمانی خود را به دار آویخت و زندگی اش را با مرگ عوض کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۲    
خبرگزاری فرانسه نوشت: مراسم تحلیف رییس جمهور ایران در حالی به پایان رسید که روحانی با انتقادات گسترده ای روبه روست ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۱    
حسن روحانی، سید حسن خمینی و اسحاق جهانگیری در یک قاب؛ مراسم تحلیف رئیس جمهور.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۰    
معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران خبر بمب گذاری در منطقه 18 را تکذیب کرد .
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر روحانی با توجه افرادی که به او رای دادند کابینه معرفی کند، کسی که قصد مقابله با او را دارد نمی تواند بصورت جناحی با او مقابله کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۳۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی که عصر امروز شنبه در مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری دوازدهم درمجلس حضور داشتند با انتشار تصاویر و مطالبی در فضای مجازی به این مراسم واکنش نشان دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصحت نظام گفت: به قول معروف در جریان دو مراسم تنفیذ و تحلیف ما بی معرفتی دیدیم و در هر دو مراسم یادی از آیت الله هاشمی نشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۶    
وزیر خارجه کره جنوبی برای انجام دیدار با همتای خود از کره شمالی در حاشیه اجلاس آسه آن در فیلیپین اعلام آمادگی کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۵    
محمد علی ابطحی: سخت ترین سخنرانی در جمعی است که از موگرینی تا جنتی در مقابلت باشند و باید راضی شوند. روحانی دارد این جهاد را می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – رئیس اتاق اصناف آبادان، دریافت هرگونه وجهی از سوی شهرداری در قالب عوارض و مالیات از واخدهای تجاری را خلاف قانون مناطق آزاد عنوان کرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۴    
دهها بار قطع صدا و اشکالات فنی؛ حاصل تلاش صداوسیما در پخش زنده مراسم تحلیف!
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۲    
مدیرعامل شرکت سابیر و پیمانکار پروژه قطار شهری کرج از فروش 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری کرج برای این پروژه خبر داد و افزود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۱    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و ترافیک روان در محور امام رضا(ع) خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۰    
ABT Sportsline نام یک شرکت آلمانی است که خودروهای آئودی را تقویت می کند. حالا این شرکت تصمیم دارد مدل R8 قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار علاقمندان قرار دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۶    
تا این لحظه هم تصاویر مختلفی از آیفون جدید شرکت اپل به بیرون درز کرده است؛ اما امروز تصویری از این گوشی منتشر شده که به موضوع جدیدی اشاره می کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۵    
ماه مارس سال گذشته بود که شرکت اپل از گوشی 4 اینچی جدید خود رونمایی کرد؛ بنابراین هم اکنون این گوشی رو به قدیمی شدن می رود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۸    
هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای با پیش بینی وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در استان، از وقوع پدیده شرجی تا پایان هفته جاری در استان خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی، برای پاسداری از اسلام و قانون اساسی و پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سوگند یاد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۴    
امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری یکی از گوشی های جدید سونی به بیرون درز کرد. این اطلاعات که روی بنچمارک GeekBench منتشر شده به گوشی جدیدی به اسم Sony G8441 اشاره می کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۵    
فرمانده عملیات جستجوی مفقودین گردشگر حادثه دز از توقف جستجوی غواصان در منطقه چال کندی در هفدهمین روز حادثه خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۱    
امروز سالروز تولد نیل آرمسترانگ، مردی که به عنوان فرمانده آپولو 11، نخستین انسانی شد که پا روی کره ماه گذاشت، وی در 82 سالگی درگذشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید اظهار امیدواری کرد با خروج مترو هشتگرد از ردیف بودجه، عملیات اجرایی حمل و نقل ریلی پردیس در سال 1397 آغاز شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۰    
نزدیک به 38 سال پیش مردم ایران در 5 بهمن 58 به پای صندوق های رأی رفتند تا اولین رئیس جمهور ایران اسلامی را انتخاب کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۰    
منتخب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با انتشار عکسی از مراسم تنفیذ خود در حسینیه امام خمینی، گفت:دستانم را به سوی همه کسانی که به عظمت ایران می اندیشند، دراز می کنم
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در رابطه با زمان رسمی آغاز به کار شورای پنجم گفت: هنوز هیچ نامه و دستورالعملی از وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان رسمی پایان کار شورای چهارم و شروع به کار ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۹    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در پاسخ به اظهاراتی که اخیرا از سرمایه گذاری 16 هزار میلیارد تومانی برای بازسازی پلاسکو عنوان شده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۸    
در چند سال گذشته بازار موسیقی در کشورمان با پدیده ای جدید به نام لغو کنسرت مواجه شده است.هرچند در گذشته نیز مجوز کنسرت هایی لغو شده اما به ندرت پیش آمده که کنسرتی با وجود دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۸    
فریدریش انگلس در تاریخ 28 نوامبر سال 1820 در بارمن از توابع شهر ووپرتال آلمان زاده شد. پدرش مردی توانگر بود و کارخانه ی نساجی داشت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۹    
این مسابقات قهرمانی تحت عنوان جام کرامت بمناسبت هفته کرامت جهت معرفی به لیگ منطقه ای کشور برگزار و برترین ها به این مسابقات اعزام می شوند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۵    
برای درمان جوش، صورت خود را 2بار در روز بشویید تا مانع از تجمع چربی و آلودگی در سطح آن و رشد باکتری عامل آکنه شوید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۵    
در تازه ترین برنامه بررسی پیشینیه ادبیات آهنگین در یکشنبه های شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی، اسماعیل امینی، شاعر و مهران مهرنیا، نواساز و موسیقیدان درباره عارف قزوینی صحبت می کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان ایذه – تالاب میانگران یکی از تالاب های مطرح و مهم در استان خوزستان که اگر برنامه ای جامع برای آن تعریف نشود، می تواند سدی در برابر انتقال آب به دشت ایذه باشد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – فرماندار دزفول گفت: در نشست با مدیر کل آب و فاضلاب استان خوزستان با اختصاص حدود40 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهر دزفول موافقت شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۳    
زمان معرفی احتمالی کابینه دولت دوازدهم از سوی حجت الاسلام روحانی به مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۳    
امروزه در بسیاری از کشور های جهان شاهد مجموعه های فرهنگی هستیم که هویت ملی و فرهنگی خود را در قالب یک ساختمان که نماد آن کشور نیز هست به بازدیدکنندگان خود نشان می دهد
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – مدیرجهاد کشاورزی آبادان از پایان کار نظارت مستقیم ناظران شبکه مراقبت نخیلات از هزار هکتار از نخلستانهای آبادان خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۲    
خیلی هامون هستیم که درگیر ریزش مو شدیم. بعضیامون هم شاید این ریزش رو شدید تر احساس کردن. مخصوصا آقایون ممکنه دچار ریزش موی شدید شده باشن و توی ظاهرشون تاثیر گذاشته باشه...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۲    
مرد 40 ساله پس از قتل همسر، مادر زن و مجروح کردن پدرزنش در غرب تهران توسط پلیس دستگیر شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان- امام جمعه شادگان گفت: رودخانه جراحی شریان حیات بخش کشاورزی شادگان است که با برداشت های غیر مجاز آب آن ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۱    
این کیک یونانی را درست کنید و با سیروپ عسل آن را خوشمزه تر کنید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده عالی اتحادیه اروپا با اشاره به مشکلاتی که آمریکا در راه اجرای برجام ایجاد کرده است اظهار کرد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فهرست کابینه دوازدهم در حال نهایی شدن است و بعید می دانم امروز فهرست کابینه دوازدهم به مجلس ارائه شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۷    
گی دوموپاسان در کنار استندال، بالزاک، فلوبر و زولایکی از بزرگترین داستان نویسان قرن نوزدهم فرانسه به حساب می آید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۸    
هادی غفاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مورد بحث سهم خواهی برخی جریان ها از حسن روحانی در دولت دوازدهم گفت: کسانی که نقشی در پیروزی دکتر روحانی نداشتند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۵    
شاید لازم باشد از یک سری از عادت ها دست برداریم تا شادتر باشیم. اما بیشتر افراد فکر می کنند برای شادتر بودن حتما باید چیزی به زندگی شان اضافه شود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
تکریم کارگر،مسأله مهمی که در سال های گذشته به مرتب کمرنگ تر شده تا جایی که امروز کارگران سازمان ها و شرکت ها برای دریافت حق قانونی و شرعی خود باید در گرمای طاقت فرسا دست به اعتصابات صنفی بزنند که ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان به گزارش عصر اهواز ، اهواز پس از مشهد دومین کلانشهر حاشیه نشین کشور است که بیش از 30 درصد از جمعیت این شهر به حاشیه نشینی تعلق دارد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۴    
گفته شده که پروژه راهبردی اینترنت اشیا در ایران تا سال 1400 محقق و عملیاتی می شود که برای تحقق این هدف از همکاری شرکت های دانش بنیان و صاحبان ایده استفاده خواهدشد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۶    
شورای جهانی طلا اعلام کرد؛ در نیمه نخست سال 2017 میلادی تقاضای جهانی طلا به 2004 تن کاهش یافت که کمترین رقم از سال 2009 میلادی به بعد است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۳    
جرقه گریزان خلاقیت. اغلب هر وقت که به آن بیشتر نیاز دارید، دشوارتر می یابیداش. بدون خبر (اغلب ساعت 3 صبح) حاضر می شود یا بدون اجازه (اغلب بعد از آن که مدیر از شما می پرسد آیا ایده ای دارید) می رود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۵    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه اقدامات این قرارگاه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تحلیف ریاست جمهوری از چند مدت قبل آغاز شده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۲    
چیدمان متناسب و استاندارد نشیمن منجر به زیبایی و عملکرد مناسب شده و علاوه بر تعادل دکوراسیون داخلی فضا ،احساسی خوب و موثر در مخاطبین ایجاد خواهد کرد
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۴    
وزارت خارجه روسیه گسترش تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه در رابطه با جنجال پیرامون انتقال توربین های گازی شرکت زیمنس به منطقه کریمه را محکوم کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۱    
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو برای نخستین بار، سال 1944 در کریمه اوکراین توصیف شد و به همین دلیل نیز تب خونریزی دهنده کریمه نام گرفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۰    
شما میتوانید هویج ها را به شکل قلب درست کنید و برای تزئین خورش یا سوپ از آنها استفاده کنید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۲    
پس از تایید اولین قرارداد نفتی بر اساس مدل جدید قراردادهای IPC با کنسرسیومی از توتال فرانسه،یک شرکت چینی و طرف ایرانی در هیات عالی نظارت بر قراردادهای مجلس ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۹    
از روز اردیبهشتی که در پیست تربت برای تمرین امتحان ورزش رفت و رکورد زد و چشم مربی اش را گرفت تا الان که اولین طلای 100 متر آسیا را برای ایران گرفته، روزهای زیادی گذشته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۱    
جریان اصلاحات بار دیگر شراکت سیاسی اش با حسن روحانی را تمدید کرد. با ادامه این شراکت سیاسی فعالان سیاسی این جریان تاکید دارند که باید ارتباط تعامل را با دولت دوازدهم ادامه دهند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۸    
قدمت پمپئی به قرن هشتم پیش از میلاد مسیح برمی گردد.شما می توانید در بقایای این شهر باستانی که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو درج شده نقاشی ها ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۰    
موضوع اصلاح سن ازدواج دختران در دیدار سال گذشته کمیسیون فرهنگی مجلس با علما مطرح شد که بعد از آن فراکسیون زنان مجلس تصمیم به پیگیری موضوع و طرح مجدد آن با علما گرفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۹    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، برای شرکت در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهور ایران که در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، وارد تهران شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۰    
این روش که چند سالیست در خوزستان مد شده و برخی گمان می کنند با راه اندازی و لشکرکشی و اجرای شوی بازدید و برگزاری جلسات متعدد و خبر پراکنی بیشمار می توانند در چشم مردم و مرکز نشینان فعال جلوه دهند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۱۵    
انتخاب بهترین های تاریخ، همواره کاریست که رسانه ها و خبرنگاران علاقه خاصی به آن دارند و کاملاً امری سلیقه ای است، که می تواند موافقین و مخالفین زیادی همراه داشته باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۷:۳۳    
وقتش رسیده که ببینیم کارشناسان حوزه ی خودرو چقدر درست پیش بینی می کردند. گفته بودند که موفقیت تمام مدل های تسلا یک طرف و محصول جدیدش یعنی مدل 3 طرف دیگر.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۷:۱۵    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۵:۰۹    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین طی امروز (شنبه) به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۴:۲۷    
قائم مقام سابق سیا نوشت: اینکه رئیس جمهوری از کارکنانش بخواهد اطلاعاتی در حمایت از یک نتیجه سیاسی مورد ترجیح تولید کنند و اعتنایی به قضاوت های بی طرفانه و تحلیل محور متخصصان اطلاعاتی نداشته باشند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۲:۴۲    
حضور فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به همراه دیگر سران و مقامات عالی رتبه جهان در مراسم تحلیف رییس جمهوری ایران حاوی پیامی مبنی بر رضایت از روابط با تهران در چند سال گذشته و امیدواری ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۲:۲۱    
استاندار کرمانشاه پس از وعده های پیاپی از ورود یک قطار به ایستگاه راه آهن کرمانشاه خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۲:۱۸    
بازی تیم های استقلال برابر استقلال خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۲:۱۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – شهرستان اندیمشک در استان خوزستان لحظاتی پیش با زلزله ای با قدرت 3.5 ریشتر به شدت لرزید. ...
  • ۱