سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 25 اردیبهشت 1397 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 31 فروردین 1397 عصر خودرو 31 خرداد 1397 عصر خودرو 31 تیر 1397 عصر خودرو 31 مرداد 1397 عصر خودرو 31 شهریور 1397 عصر خودرو 30 مهر 1397 عصر خودرو 30 آبان 1397 عصر خودرو 30 آذر 1397 عصر خودرو 30 دی 1397 عصر خودرو 1 بهمن 1397 عصر خودرو 1 اسفند 1397 عصر خودرو 1 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 3 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 4 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 5 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 6 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 7 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 8 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 9 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 10 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 11 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 12 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 13 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 14 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 15 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 16 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 17 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 18 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 19 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 20 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 21 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 22 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 23 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 24 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 25 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 26 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 27 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 28 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 29 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 30 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1397 
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۹    
عصر خودرو - خودروساز لوکس فرانسه از ارائه مدل پرچم دار خود به نام DS 8 با طرح فست بک خبر داد؛ این مدل جدید خصوصیات مشترکی با خودروی مفهومی سیتروئن نیومرو 9 مدل 2012 دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
عصر خودرو- حمایت های بانک صادرات در زمینه نوسازی ناوگان باربری جاده ای کشور با تخصیص 4800میلیارد ریال تسهیلات برای جایگزینی 1375 دستگاه خودرو سنگین تا پایان اردیبهشت امسال، ابعاد وسیع تری به خود گرفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی : پس از بررسی همه جوانب، کارگروهی برای ساماندهی توزیع و عرضه سوخت و همچنین گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) تشکیل می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۸    
عصر خودرو- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز (26 اردیبهشت) از وزش باد شدید و بارش باران در پایتخت خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۸    
عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری این که از نیمه سال 95 و کل سال 96 افزایش قیمت نداشته ایم گفت: پس از 18 ماه میانگین 20 درصد نرخ عوارض آزاد راهها افزایش یافت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۳    
عصر خودرو- با خروج آمریکا از برجام، خودروسازی ایران در اولویت بازگشت تحریم ها قرار گرفته و حال این پرسش پیش می آید که سرنوشت این صنعت بزرگ داخلی پس از گذشت ضرب الاجل سه ماهه آمریکایی ها (برای تحریم ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۸    
عصر خودرو- افزایش قیمت خودرو در ایران چه بحق و چه ناحق اتفاقی است که هر سال از سوی خودروسازان اتفاق می افتد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۷    
عصر خودرو- شرایط فروش BYD S6 و BYD S7 ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۲    
عصر خودرو- شرکت "ماشین سازی تبریز" از سوی سازمان خصوصی سازی فروخته شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو نماینده موفق محصولات چری در ایران، لیست قیمت جدید محصولات خود را با توجه به تغییرات قیمت ارز منتشر کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۷    
عصر خودرو- زمانی که نور با شدت بالا به آینه الکتروکرومیک برخورد می کند به صورت اتوماتیک رنگ آینه تیره می شود که این تیره شدن بازتاب نور را ضعیف تر کرده و به همین سبب چشم از آزار دیدن توسط بازتاب نور ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۷    
عصر خودرو- زن سرپرست خانوار البرزی با تلاش و پشت سر گذاشتن ناآرامی های زندگی و دریافت وام قرض الحسنه اشتغال از کمیته امداد یک دستگاه تاکسی خریداری کرده و ضمن رسیدن به خودکفایی با کمک این نهاد صاحب ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
عصر خودرو- یک دستگاه وانت پیکان وانت، دوگانه سوز با کارکرد 228000 کیلومتر به مبلغ 10 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
عصر خودرو-بازیکن سابق استقلال و استون ویلای انگلیس در یک تصادف رانندگی درگذشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۲    
عصر خودرو- یک دستگاه نیسان وانت حین حرکت در راه خاکی مجاور کانال آب به علت نامشخصی از مسیر منحرف شد و به داخل این کانال سقوط کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۷    
عصر خودرو- دبیر انجمن خودروسازان گفت:نگهداری خودرو در پارکینگ و عدم عرضه به بازار، منجر به تحمیل هزینه گزاف به خودروسازان می شود، به همین دلیل امکان احتکار و یا عدم عرضه از سوی خودروسازان وجود ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۲    
عصر خودرو- شرکت ایرتویا که همواره در راستای حمایت از "حقوق مصرف کنندگان و خریداران" گام برداشته و آن را به عنوان خط مش اصلی خود قرار داده ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۷    
عصر خودرو- آمار تعداد سفرهای روزانه شرکت های حمل ونقل آنلاین در سراسر دنیا نشان می دهد که اکنون اسنپ در رده هفتم دنیا ایستاده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۲    
عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی :دولت به قراردادهایی که با بخش خصوصی منعقد کرده کاملا پایبند است و نرخ های جدید هم بر همین اساس دریافت می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۷    
عصر خودرو- فولاد, از بین پنج ماده اصلی که در ساخت هر خودرو مورد استفاده قرار می گیرد, بیشترین نقش را دارد, به طوری که حدود 75 درصد از کل وزن هر خودرو را تشکیل می دهد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
عصر خودرو- نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته با حضورهای برندهای بین المللی در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری بازی امروز تیم استقلال در ورزشگاه آزادی از تماشاگران فوتبال خواست تا از حاشیه بزرگراه عبور نکنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی نخست وزیر سابق فرانسه در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد که از توسعه اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و پژو استقبال می کنیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۷    
عصر خودرو- هرچند از عمر صنعت تیونینگ در ایران بیش از ربع قرن می گذرد ولی در حقیقت از اوایل دهه 80 شمسی، در میان مردم شناخته شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
عصر خودرو- ماسل کارها یا خودروهای عضلانی، بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خودرویی آمریکا هستند که پس از یک دوران طلایی در دهه های شصت و اوایل دهه هفتاد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۲    
عصر خودرو- برای دوستداران خودرو و راننده های حرفه ای نوربرگ رینگ یکی از مقدس ترین مکان ها است. این پیست شاهد تصادفات و مرگ بسیاری از راننده ها بوده که معروفترین آن تصادف نیکی لائودا در سال 1976 است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۷    
عصر خودرو- به گفته یکی از نمایندگان مجلس دو خودروساز بزرگ کشور با احکتار 90 هزار خودرو و امتناع از عرضه آن به بازار باعث گرانی شدن خودرو شده اند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۷    
عصر خودرو- با وجود گرانی اخیرا انواع محصولات شرکت های خودروساز، قیمت خودرو در بازار با افزایش قیمت روبه رو نبود و حتی تعدادی از خودروها مانند دنا شاهد کاهش قیمت است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
عصر خودرو- حسن عزیزی گفت: پروژه دوم همکاری با کوئیکا (آژانس همکاری بین المللی کره) نهایی شده و در سه حوزه خودروهای سنگین، تاسیسات و خیاطی صنعتی در نیمه دوم 2018 آغاز خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۷    
عصر خودرو- پلیس امارات از مصدوم شدن بیش از 32 کارگر در تصادف رانندگی در شیخ نشین ابوظبی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
عصر خودرو- شرکت خودروسازی پورشه از تازه ترین محصول هیبریدی شاسی بلند خود موسوم به کاین هیبرید رونمایی کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
عصر خودرو- استاندار تهران در حکمی علی اکبر خراسانی را به عنوان مدیرکل دفتر فنی،امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران منصوب کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۷    
عصر خودرو- رئیس جمعیت طرفدار ایمنی راه های کشور گفت: نگاه علمی و هدفمند به آموزش، اقدامی محوری در راهبردهای توسعه ایمنی راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۷    
عصر خودرو- رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از افزایش برخورد پلیس با تخلفات رانندگی در داخل شهرها و حوزه برون شهری خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آنالیز زمانی وقوع تصادفات درون شهری در فروردین ماه امسال را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
عصر خودرو- سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ارومیه، گفت: بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 26 نفر نیز مصدوم شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
عصر خودرو- به تازگی خبرهایی در محافل انرژی مبنی بر تهیه و تصویب طرح ساماندهی جایگاه های عرضه سوخت از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون انرژی منتشر شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
عصر خودرو - بازار خودرو کشور بهویژه در گونه های وارداتی همانند بسیاری موارد دیگر از محدودیتهای شدید و نابخردانه ای برخلاف اکثرنقاط دنیا رنج می برد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۷    
عصر خودرو -این خودروها به بزرگی یک خانه نیستند، اما تقریبا به همان اندازه قیمت دارند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۲    
عصر خودرو: در سال 2017 کراس اوور 2008 پژو، عنوان دومین خودروی پرفروش اروپا - با فروش 180 هزار دستگاه- در بخش SUV های کوچک را از آن خود کرد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
عصر خودرو- یک مجموعه مونوکوک فیبرکربنی فوق العاده باعث نجات جان سرنشینان این خودرو شده و اکثر اجزای فضای داخلی شکل اصلی خود را در این تصادف حفظ کرده اند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
عصر خودرو- در جریان معاملات امروز شاخص گروه خودرو با رشد 289 واحدی به ارتفاع 15 هزار و 846 واحد رسید.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۲    
عصر خودرو-دانشگاه فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز و شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) با هدف ایجاد مرکز مشترک و تجهیز کارگاهی تفاهمنامه مشترک امضا کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۷    
عصر خودرو- تولید جنسیس کوپه را می توان نقطه عطفی در تاریخ هیوندای محسوب کرد که باعث شد برای نخستین بار توجه جوانان و دوست داران خودروهای هیجان انگیز نیز به محصولات این خودروساز کره ای جلب شده و برخی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
عصر خودرو- تردد بی حساب و کتاب مسافربرهای شخصی و ترمز آنان جلوی پای مسافران امروزه به مشکل جدی برای کسب و کار حوزه تاکسی داران تبدیل شده و حقوق شهروندی را زیر سوال برده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
عصر خودرو- آتش سوزی باکس الکترونیکی، سه ایستگاه متروی مشهد را تعطیل کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۳    
عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آزادسازی 375 کیلومتر از حریم راه های این استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۸    
عصر خودرو- در حالی که برخی شرکت های فناوری با سروصدا و تبلیغات فراوان از برنامه های خود برای تولید چنین محصولاتی پرده برداشته اند، اپل بی سروصدا در این حوزه فعالیت می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
عصر خودرو- رئیس انجمن مدیریت اجرایی کشور گفت: با توجه به تغییر رویکرد سایپا در راستای افزایش تولید و کیفیت محوری، امروز شاهد چشمگیر تولید با کیفیت در گروه سایپا هستیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
عصر خودرو- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش زمان سرویس دهی خط 5 متروی تهران و حومه به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برای امروز سه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
عصر خودرو- توزیع گازوییل یورو 4 در سراسر کشور قرار است از ابتدای خرداد ماه آغاز شود تا گام بلندی برای کنترل آلودگی هوای خودروهای دیزلی برداشته شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۸    
عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از حضور مأموران پلیس راهور تهران بزرگ برای مدیریت و تسهیل در تردد شهروندان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
عصر خودرو - دومین شعبه کاون در غرب تهران آغاز به کار کرد تا شهروندان بیشتری بتوانند از خدمات سریع و مطمئن خودرویی استفاده کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
عصر خودرو- عضو شورای استان تهران گفت: مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس) در کمیته انطباق فرمانداری تهران رد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۸    
عصر خودرو- فاز اول اجرای استانداردهای اجباری 85 گانه مربوط به صنعت خودرو، دی ماه سال گذشته اجرا شد که با حواشی بسیاری همراه بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۸    
عصر خودرو- دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: خودروسازان باید خروج آمریکا از برجام را به فال نیک گرفته و روند تولید خودروهای ملی را تسریع کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۸    
عصر خودرو- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت خودروهایی که هم چنان وارد کشور می شود با نرخ دلار سابق است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
عصر خودرو- عضو شورای استان تهران گفت: مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس) در کمیته انطباق فرمانداری تهران رد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو با هدف پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان، اقدام به فروش اعتباری تعداد محدودی هایماS7 اتوماتیک توربو کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
عصر خودرو- مشاور عالی گروه خودروسازی سایپا گفت: ارزبری صنعت خودرو با وجود داخلی سازی همچنان ادامه دارد به طوری که هم اکنون میزان ارزبری یک پراید به صورت مستقیم و غیر مستقیم 1200 تا 1500 دلار است که ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۳    
عصر خودرو-مسئول بازاریابی و فروش شرکت سایپا - سیتروئن اعلام کرد: تولید نخستین خودروی پسابرجامی سایپا با سطح داخلی سازی 20 درصدی آن ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
عصر خودرو- معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش اعمال قانون موتور سیکلت های متخلف در روز گذشته خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۳    
عصر خودرو- بسیاری از مردمی که از آزادراه های خصوصی عبور می کنند معتقدند نرخ عوارض دریافتی بالاست؛ اما مسئولان وزارت راه می گویند نرخ عوارض بسیار پایین است و همین موجب شده بیشتر عوارضی ها زیان ده شوند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران حمل ونقل شورای شهر در خصوص افزایش سهمیه اقشار خاص به خصوص خبرنگاران، گفت: تا اواخر خرداد موضوع افزایش سهمیه خبرنگاران تعیین تکلیف می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
عصر خودرو- قائم مقام شرکت سایپا - سیتروئن گفت: هدف فرانسه باقی ماندن در برجام و اولویت نخست این شرکت حضور در بازار بزرگ ایران است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۳    
عصر خودرو- برابوس در سال 1977 توسط بودو بوشمان و کلاوس برکمان در آلمان تاسیس شد.نام این شرکت بر گرفته از سه حرف اول نام خانوادگی این دو دوست است که طی 40 سال فعالیت بر روی خودروهای تیون شده مرسدس ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۸    
عصر خودرو- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: با نظارت بر عرضه خودروهای خاص از سوی خودروسازان می توان نسبت به کنترل قیمت ها اقدام کرد در این شرایط نیازی به حضور شورای رقابت با هدف قیمت گذاری نخواهد بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۳    
عصر خودرو- معاون اجتماعی دادگستری استان اردبیل با توجه به تصادفات جاده ای این استان گفت: در کنار اهمیت توسعه بزرگراه ها در راستای کاهش تصادفات جاده ای بحث ایمنی خودرو و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
عصر خودرو- انتخاب لاستیکی مناسب اتومبیل شما یکی از دغدغه های رانندگان و اتومبیل داران است که با در نظر گرفتن یک سری نکات می توان به راحتی لاستیک مورد نظر را خریداری کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
عصر خودرو- همزمان با روند افزایشی قیمت انواع محصولات خودروسازان، ایران خودرو قیمت خانواده دنا را 5میلیون تومان افزایش داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۳    
عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در آزادراه های قزوین-کرج و کرج-تهران نیمه سنگین است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۸    
عصر خودرو- رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که 48 درصد از جانباختگان حوادث ترافیکی در پایتخت عابران پیاده بودند.