سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۲۱:۳۷Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 19 خرداد 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 1 خرداد 1396 عصر امروز 2 خرداد 1396 عصر امروز 3 خرداد 1396 عصر امروز 4 خرداد 1396 عصر امروز 5 خرداد 1396 عصر امروز 6 خرداد 1396 عصر امروز 7 خرداد 1396 عصر امروز 8 خرداد 1396 عصر امروز 9 خرداد 1396 عصر امروز 10 خرداد 1396 عصر امروز 11 خرداد 1396 عصر امروز 12 خرداد 1396 عصر امروز 13 خرداد 1396 عصر امروز 14 خرداد 1396 عصر امروز 15 خرداد 1396 عصر امروز 16 خرداد 1396 عصر امروز 17 خرداد 1396 عصر امروز 18 خرداد 1396 عصر امروز 19 خرداد 1396 عصر امروز 20 خرداد 1396 عصر امروز 21 خرداد 1396 عصر امروز 22 خرداد 1396 عصر امروز 23 خرداد 1396 عصر امروز 24 خرداد 1396 عصر امروز 25 خرداد 1396 عصر امروز 26 خرداد 1396 عصر امروز 27 خرداد 1396 عصر امروز 28 خرداد 1396 عصر امروز 29 خرداد 1396 عصر امروز 30 خرداد 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۰    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز ، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان اول شبهای قدر است. همان شبی که در تمام سال به خوبی و فضیلت آن شبی نمی رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن تقدیر امور ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۹:۵۸    
به گزارش عصر امروز، رابطه انقلابی گری و عقلانیت و رابطه ی میان هزینه های چالش با ابرقدرت ها و سازش با آن ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، وزارت کشور قطر در بیانیه ای اعلام کرد: این کشور اقداماتی را علیه اتباع کشورهایی که روابط خود با دوحه را قطع کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۲    
به گزارش عصر امروز، به دنبال حوادث تروریستی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی که تعدادی از هموطنانمان شهید و زخمی شدند، کمال الهلباوی نویسنده مصری و استاد دانشگاه قاهره ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۰    
به گزارش عصر امروز، در گزارش مقدماتی از بودجه 95، مشخص شد در بودجه سال گذشته ضمن تحقق تراز عملیاتی 61 هزار میلیارد تومانی، با افزایش درآمدهای نفتی تراز سرمایه ای 32 هزار میلیارد تومانی محقق شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۷    
به گزارش عصر امروز، متوسط قیمت خرده فروشی 11 گروه از مواد خوراکی در بازار تهران حکایت از این دارد که در هفته نخست ماه مبارک رمضان ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۱    
محکومیت حمله دانشجویان به سفارت انگلیس و عربستان علی رغم اینکه بخشی از نیروهای مذهبی آن را انجام داده بودند یا محکومیت حرکت اعتراضی به سید حسن خمینی در 14 خرداد 89 و نیز حرکت تندی که نسبت به لاریجانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۷    
به گزارش عصر امروز، جعفر بلوری در یادداشتی نوشت: روز چهارشنبه گذشته یعنی 17 خرداد ماه سال 96، روز حساس و مهمی برای مردم ایران به ویژه پایتخت نشینان بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۱    
به گزارش عصر امروز، روزنامه اجاره ای آفتاب یزد در این زمینه ضمن تهیه گزارشی نوشت؛ محسن هاشمی نباید شهردار شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۶    
سازمان ملل متحد در واکنش به لیست تروریستی که اخیرا عربستان و متحدان آن منتشر کردند، اعلام کرد که تنها به گروه بندی های خود در رابطه با تروریسم پایبند است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۶    
تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت های لیگ جهانی والیبال ست دوم را مقابل بلژیک با اقتدار پیروز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۲:۱۵    
یک مقام نظامی ارشد روسیه اعلام کرد درپی امضای توافق ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه، جنگ داخلی در این کشور تقریبا متوقف شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۲:۰۹    
وزیر خارجه بحرین برای بحث درباره مسائل منطقه از جمله تنش کشورهای عربی با قطر روز شنبه به ترکیه سفر خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۲:۰۳    
راه افتادن بازی های کودکانه از جانب کسانی که از سپاه، ارتش و وزارت اطلاعات به یک اندازه کینه در دل دارند، پس از حمله تروریستی اخیر در تهران، خود بخشی از همان طراحی تروریستی است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۵۴    
باشگاه استقلال با دو بازیکن جوان قرارداد امضا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۴۸    
نخست وزیر انگلیس روز جمعه بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات پارلمانی، پنج وزیر کلیدی خود، از جمله وزیر امور خارجه این کشور را در سمت های قبلی شان ابقا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۴۸    
جنگنده های ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان سعودی با حمله به یک منزل مسکونی در پایتخت یمن، 4 نفر از اعضای یک خانواده را کشته و 3 تن دیگر را زخمی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۴۵    
وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که نیروهای هم پیمان ارتش سوریه در ادامه پیشروی علیه مواضع داعش موفق شده اند 105 کیلومتر از مرز سوریه با اردن را آزاد کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۳۹    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) اولین مولودی است که از نظر شرافت نسب هیچ کسی به پای ایشان نمی رسد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۷    
دبیرکل وزارت اروپا و امور خارجه فرانسه با حضور در سفارت ایران دفتر یابودی که به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان گشوده شده است، را امضا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۴    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی جدیدی به کشور خبر داد و گفت: این موج بارشی خفیف موجب خواهد شد تا بخشهایی از نواحی شمال شرق و شمال غرب کشور تحت تاثیر قرار بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۱    
تیم های ملی والیبال ایران و بلژیک در نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی در سالن آزادی به مصاف هم رفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری 7 نفر از عوامل مشکوک به داعش در شهرستان لارستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۸    
وزیر خارجه روسیه روز جمعه، بعد از دیدار با محمد جواد ظریف، همتای ایرانی اش بر مواضع مشترک دو کشور در حل و فصل تنش های ایجاد شده میان کشورهای عربی و قطر تأکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۸    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان با انتشار بیانیه ای حملات تروریستی روز چهارشنبه در تهران را محکوم کرد و با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۵    
الحشدالشعبی عراق از آزادسازی 55 کیلومتر مربع از مرزهای مشترک با سوریه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۶    
با اینکه منتقد جدی صدا و سیما هستم اما باید اذعان کنم حرکت و تدبیر این رسانه ملی در حادثه تروریستی هفدهم خرداد صحیح و حساب شده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۱    
به گزارش عصر امروز امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو که مدت هاست اعلام کرده دوست دارد در استقلال بازی کند، امروز در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که برای سرمربی استقلال جنبه تهدید دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۹    
ایران قیمت نفت سبک خود در بازار آسیا را برای تحویل در ماه جولای 62 سنت افزایش داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام علوی گفت: محلی که در آن تروریست ها هم پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند، شناسایی شد و تعدادی از نفرات آن ها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۱    
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها 1273 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به روز گذشته 4.6 دلار کاهش داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۹    
بهرام قاسمی با محکومیت حملات تروریستی امروز (جمعه) در استان های کربلا و بابل در عراق که به کشته و مجروح شدن ده ها انسان بیگناه انجامید، با ملت عراق ابراز همدردی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۰    
رهبر حزب محافظه کار و نخست وزیر بریتانیا با وجود عدم موفقیت در انتخابات سراسری برای کسب حداکثر مطلق آراء و تشکیل دولت یکپارچه اعلام کرد دولت جدید تشکیل می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۴    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای جدید از دستگیری 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش در کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۱    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال فردا مطالبات خود را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۱    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز امام حسن مجتبی (علیه السلام) در نیمه ماه مبارک رمضان سال سوم هجرت در مدینه چشم به جهان گشود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۹    
در پی کاهش سطح روابط دیپلماتیک اردن و قطر سفیر این کشور امان پایتخت اردن را ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۰    
ایران هم مثل ایتالیا فرصت 10 دقیقه استراحت بین ست های دوم و سوم را از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۱    
تیم فوتبال سایپا جمعه آینده اولین اردوی آماده سازی خود را در اردبیل آغاز می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۹    
اختلاف چندین میلیارد تومانی پرسپولیس و اسپانسر باشگاه می تواند مشکلات و حاشیه هایی را برای این باشگاه بزرگ و پرهوادار ایجاد کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۰    
AFC همچنین اعلام کرده است حتی در رقابت های داخلی تیم ها یعنی رقابت های لیگ هم اگر با داور مسابقه برخورد فیزیکی شود و به او بی احترامی صورت گیرد، به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد بیش از هر زمان دیگری به حصول توافق سازش با فلسطین نزدیک شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۱    
انفجار تروریستی در استان بابل عراق تاکنون 21 کشته و 33 زخمی در پی داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۵    
هرچند باشگاه استقلال با بازیکنان زیادی مشغول مذاکره است اما گفته می شود آبی ها در دومین قدم قصد دارند برای جذب مدافع چپ سپیدرود رشت اقدام کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۶    
عربستان با کسب اجازه از واشنگتن قصد تنبیه قطر بخاطر سیاست مستقل این کشور را دارد و ترکیه نیز با توجه به منافع تجاری خویش، مایل نیست تا بحران در خلیج فارس ادامه یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۴    
پایگاه نظامی ارتش ترکیه در استان باتمان هدف انفجار تروریستی قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 4 سنت، معادل 0.08 درصد کاهش به 47 دلار و 82 سنت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
حزب محافظه کار در شرایطی که انتظار داشت 100 کرسی بیشتر را در مجلس عوام انگلیس به دست آورد، حتی نتوانست اکثریت پارلمان را مانند انتخابات پیشین کسب کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۴    
سرپرست سازمان اورژانس کشور به جزئیات جان سپردن 7 نفر در آتش پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۲    
عناصر تحریر الشام پس از حمله به مقرهای ارتش آزاد در معره النعمان استان ادلب در سوریه یکی از سرکردگان برجسته این گروه را از پای درآوردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری دیگر عناصر تروریست مرتبط با اقدام تروریستی روز چهارشنبه تهران خبر داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۷    
سایت باشگاه استقلال خبر از برگزاری نشست وزیر ورزش با مدیرعامل استقلال خبر داد و عنوان کرد که سلطانی فر از افتخاری و منصوریان خواست تا با قدرت به کارشان ادامه بدهند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۴    
به گزارش عصر امروز پیکرهای شهدای حمله تروریستی چهارشنبه در تهران امروز با حضور پر شور امت شهید پرور و برخی مسئولان لشگری و کشوری از دانشگاه تهران تشییع شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۱    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز (19 خرداد ماه 96) در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه تهران طی سخنانی اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران امروز جمعه با همتای چینی خود در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۹    
جباری اخیرا اعلام کرد از استقلال پیشنهاد دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۰    
مدافع سابق پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن استقلال با تردید جدی روبرو است ولی به نظر می رسد از پیشنهاد این تیم تا حدی استقبال کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۱    
در حالیکه پرسپولیس نظم ساختاری خوبی دارد الاهلی عربستان هم اسپانسر قطری خودش را از دست داد و هم رئیسش استعفا داده؛ باید دید نماینده ایران از این فرصت استفاده می کند؟
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۹    
یک مرد مسلح به سلاح سرد تعدادی از کارکنان شرکت سنتر پلاس را در شهر نیوکاسل در منطقه نورث آمبریای انگلیس به گروگان گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۷    
روزنامه آ.اس مدعی شد که یک باشگاه چینی، پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید ارائه کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تردیدی نداریم که طراح اصلی این توطئه ها آمریکای جنایتکار است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل طی سفر به فلسطین اشغالی، از یکی از تونل های حماس در مرز غزه بازدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۶    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند ارتفاع راهبردی تل دکوه و چند ارتفاع دیگر را درریف شرقی دمشق از تروریست ها پس بگیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۶    
ذوالفقاری گفت: درباره حوادث تروریستی تهران نتایج خوبی به دست آمده که در ساعات آینده این نتایج را توضیح می دهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰    
نامزد انتخابات انجمن پزشکان عمومی گفت: طبق اطلاعیه وزارت بهداشت به دلیل اختلال در سامانه رأی گیری انتخابات انجمن پزشکان عمومی، آرای اخذ شده در دو ساعت اولیه باطل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۷    
به گزارش عصر امروز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه 19 خرداد 96) در مراسم وداع با پیکرهای پاک شهدای تروریستی 17 خرداد ماه تهران ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۴    
نقل قول برخی شبکه های اجتماعی از رییس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی برای آغازعملیات بزرگ قرن ضد داعش تکذیب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۵    
این ترقه بازی هایی که در ایران می شود، البته به ما یک صدماتی وارد می شود، اما این یک قدرتی نیست، این طور نیست که یک قدرتی باشد که قدرتی در دست آنها هست و دارند ترقه می اندازند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۶    
می خواهیم حدس بزنیم در اینباکس گوشی کرباسچی چه پیام هایی هست...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۵    
دور جدید مذاکرات فدراسیون ایران با فیفا به منظور بررسی راهکار حل مشکلات میزبانی ایران و عربستان بعد از ماه رمضان در زوریخ انجام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۶    
مراسم شب وداع با پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۰    
بعد از اتفاقات بازی تیم ملی فوتبال عربستان و استرالیا و انتقادات شدیدی که به سعودی ها شد فدراسیون فوتبال عربستان رسما عذرخواهی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۱    
خالص دارایی های جک ما، رئیس شرکت خرده فروشی علی بابای چین طی یک روز 2.8 میلیارد دلار افزایش یافت. وی اکنون ثروتمندترین فرد در آسیا و چهاردهمین فرد ثروتمند جهان است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۵    
استان کربلای معلا امروز جمعه شاهد وقوع یک حملۀ انتحاری در داخل یک پارکینگ بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۴    
به گزارش عصر امروز، رقابت های فوتبال جام کنفدراسیون ها از روز 27 خرداد ما به میزبانی کشور روسیه آغاز می شود و تا 11 تیر ماه ادامه خواهد یافت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۸    
پلیس امنیت کرمانشاه 2 نفر از مرتبطین با حملات تروریستی اخیر به مجلس و حرم مطهر امام راحل را در روانسر کرمانشاه دستگیر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۹    
به گزارش عصر امروز، شب گذشته ماموران پلیس استان کرمانشاه موفق به کشف مقادیر قابل توجهی اسلحه کمری شدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۳    
به گزارش عصر امروز، در حالی که پیش از این عنوان می شد که با پیوستن سعد ناطق ملی پوش فوتبال عراق به تیم المرخیه قطر پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس بسته شده اما این بازیکن هنوز شانس سرخ پوش شدن ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۴    
به گزارش عصر امروز، اسامه حمدان با اشاره به سفر هیأت حماس به ریاست یحیی السنوار به قاهره، گفت که این هیأت به غزه بازخواهد گشت و نتایج این سفر نیز تا به این لحظه مثبت بوده و توافقات درباره برخی مسائل ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۵    
وزارت کشور در اطلاعیه ای آخرین جزئیات دو حادثه تروریستی در تهران را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۶    
حسین حبیبی گفت:در حال حاضر مشکل بیکاری فارغ التحصیلان ما عدم مهارت نیست.تعداد زیادی از فارغ التحصیل مهارت دارند اما کار ندارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۴    
این تبعه چینی ساکن مالزی که سابقه خوبی نیز ندارد ادعا می کند در آینده ای نزدیک تبدیل به ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۱    
یگان پدافند هوایی ارتش یمن از سرنگونی یک جنگنده اف 16 ائتلاف متجاوز سعودی در شمال شرق صنعا خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۸    
فیفا در حالی باشگاه پرسپولیس را در پرونده آنتونی گولچ به پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان محکوم کرده که این باشگاه قرارداد او را 660 میلیون تومان اعلام کرده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۸    
به گزارش عصر امروز، مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران صبح امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۱    
مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت: دیدار امسال نیز همانند هر سال همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت(ع) برپا خواهد شد و عمدتاً شاعران جوان خواهند بود که برای نخستین بار در محضر ایشان شعر می خوانند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۱    
آیا وزیر نفت به اظهارات هفته گذشته خود جامعه عمل پوشانده و پاکسازی وزارت نفت از منتقدان دولت آغاز شده است؟
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۵    
شاخص بورس با ثبت افت 755 واحدی در هفته گذشته برای دومین هفته پیاپی منفی بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۶    
بمبهای مذکور به شکل صخره و تخته سنگهای طبیعی ساخته شده و حاوی مواد منفجره به وزن 5 تا 15 کیلوگرم بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۰    
دولت کره شمالی اوایل روز جمعه تأیید کرد که بامداد روز پنجشنبه نوع جدیدی از موشک های کروز زمین به دریا را بطور آزمایشی پرتاب کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۴    
برخی منابع در کاخ سفید می گویند ممکن است ترامپ نمی دانسته که آمریکا در قطر پایگاه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۸    
به گزارش عصر امروز، در پی حادثه تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه دار انجامید ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۵    
درسایه کم توجهی مسئولان فرهنگی ذیربط در حفاظت از ذخایر ملی و کهن ایرانی، دولت جمهوری آذربایجان برای ثبت اسطوره ایرانی سیمرغ به نام خود خیز برداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۲    
انجمن علمای جهان اسلام در پی بیانیه مشترک عربستان، مصر، امارات و بحرین و اعلام اسامی 59 شخصیت و 12 موسسه قطری به عنوان حامی تروریسم، یوسف القرضاوی را از مجموعه فقه اسلامی اخراج کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو به تشریح مقابله با حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران پرداخت. ...