سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 8 آذر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 آذر 1397 عصر امروز 2 آذر 1397 عصر امروز 3 آذر 1397 عصر امروز 4 آذر 1397 عصر امروز 5 آذر 1397 عصر امروز 6 آذر 1397 عصر امروز 7 آذر 1397 عصر امروز 8 آذر 1397 عصر امروز 9 آذر 1397 عصر امروز 10 آذر 1397 عصر امروز 11 آذر 1397 عصر امروز 12 آذر 1397 عصر امروز 13 آذر 1397 عصر امروز 14 آذر 1397 عصر امروز 15 آذر 1397 عصر امروز 16 آذر 1397 عصر امروز 17 آذر 1397 عصر امروز 18 آذر 1397 عصر امروز 19 آذر 1397 عصر امروز 20 آذر 1397 عصر امروز 21 آذر 1397 عصر امروز 22 آذر 1397 عصر امروز 23 آذر 1397 عصر امروز 24 آذر 1397 عصر امروز 25 آذر 1397 عصر امروز 26 آذر 1397 عصر امروز 27 آذر 1397 عصر امروز 28 آذر 1397 عصر امروز 29 آذر 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۹    
معاون تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: وزارت نفت، نه در توزیع افزودنی های سوخت نقش دارد و نه موافق آن است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۹    
آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتای جمعی از اقتصاددانان حوزوی نظر خود را در خصوص اکل مال به باطل در بانک ها اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۴    
به گزارش عصر امروز آیا مذاکرات مجددی در راه است؟ در این صورت نقش جریان اصلاحات چه خواهد بود؟ در این یادداشت مختصرا با تحلیل دو گزاره مهم سعی شده بخشی از اقدامات آتی جریان غربگرا را پیش بینی پذیر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۹    
برخی از رسانه های معاند اخباری مبنی بر شکنجه کارگر دستگیر شده شرکت هفت تپه و وخاومت حال وی در پی شکنجه ها منتشر کردند که دادگستری خوزستان این خبر را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۴    
در حالی که ژاپنی ها اعلام کرده اند، از ماه آینده خرید نفت از ایران را پی خواهند گرفت، هنوز میزان خرید نفت از ایران را اعلام نکرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من نگرانی در مورد الهلال، العین و الدحیل ندارم، تیم ما قدم به قدم جلو می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۹    
به گزارش عصر امروز، پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران از یک تصادف زنجیره ای در خیابان دماوند خبر داد و اظهار کرد: ساعت 19 ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور معتقد است، با قیمت مرغ بین 10 تا 11 هزار تومان هم مصرف کننده و هم تولیدکننده راضی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۴    
بسیاری از سکه و طلا هایی که در خانه ها نگهداری می شد با کاهش قیمت به بازار عرضه و باعث کاهش قیمت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۴    
یادمان شهید محسن حججی با حضور معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) رونمایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۴    
یکی از مراجع تقلید شیعیان، بدترین دشمن انسان را غرور و هوای نفس دانست و گفت: مهم ترین هدف شیطان نابودی آبروی بشر است و در این مسیر به کفر و ایمان کسی کاری ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۹    
وزارت خارجه آرژانتین در واکنش به تهیه دادخواست علیه ولی عهد سعودی که هم اکنون برای شرکت در نشست جی 20 وارد به این کشور سفر کرده، اعلام کرد که او دارای مصونیت قضایی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۹    
به گزارش عصر امروز تازه ترین تصویر منتشر شده از آیت الله سیستانی در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل به عراق در نجف
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۹    
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی مسئولان خود اپوزیسیون شده اند افزود: باید مدیران به سمتی بروند که راه حل ارائه داده و فقط انتقاد نکنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در پرونده شکایت گومز توانستیم با استفاده از وکلای خوب خارجی 675 هزار دلار به سود باشگاه و کشور کار کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۹    
پدر یمنی در وداع با دختر 4 ماهه اش "هاجر" در یکی از بیمارستان های شهر صنعا در یمن که از شدت گرسنگی فوت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۹    
در حالی که رئال مادرید روز به روز در بحران خود ساخته فرو می رود، زیدان و همسرش در چین خوش می گذرانند اما این، همه داستان زیزو در سرزمین شی هوانگ نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۴    
به گزارش عصر امروز، شبکه خبری العربیه خبر داد که جنگنده های اسرائیلی منطقه الکسوه در جنوب سوریه را هدف قرار دادند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۴    
روسیه طرح کاهش تولید نفت را پذیرفت اما درباره جزئیات آن با عربستان مذاکره می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۰:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا لحظاتی بعد از آنکه گفته بود با همتای روسی اش در حاشیه نشست گروه 20 دیدار خواهد کرد این دیدار را لغو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۸    
دیدار تیم های استقلال و نفت آبادان در پایان با پیروزی شاگردان شفر به پایان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۳    
به گزارش عصر امروز، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هیأت مذاکره کننده این جنبش در صورت عدم کارشکنی ائتلاف سعودی در دور جدید مذاکرات یمن شرکت خواهد کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به برگزاری یازدهمین دور نشست های صلح سوریه در آستانه واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
جان کری وزیر خارجه پیشین آمریکا و نامزد ناکام دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2004 این کشور گفته که احتمال رقابت او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۱    
شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، فردا سبب بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در استان های گیلان و مازندران می شود و روز جمعه دمای هوا در سواحل شمالی بین 7 تا 10 درجه کاهش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۱    
انتخابات 1392 این فرصت را فراهم آورد تا بستر قرارگیری این نطفه های سازش و وادادگی را در دولت حسن روحانی پیدا کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۵    
کاریکاتور | #بازی_سازش
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها بحث سازش با آمریکا از لسان کسانی در حال مطرح شدن می باشد که ارتباط مستقیمی با پروژه نفوذ و عوامل نفوذی دارند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خطاب به افرادیکه پافشاری در سازش با امریکا دارند،گفت: این افراد نخواهند که استقلال کشور را به ثمن بخس به حراج بگذارند چراکه این استقلال به قیمت گرانبهایی بدست آمده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۵    
شاید منافع دنیوی و نفسانیات برخی از افراد اجازه نمی دهد که دست از سازش با شیطان بزرگ بردارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۵    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: آمریکا یک نگاه جانبه نگری به جهان دارد و فکر می کند کدخدای جهان است، اما کدخدایی آمریکا برای جهان رو به افول است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۰    
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان سازش، گفتمان انقلابی ها و مردم محروم و مستضعف و خانواده شهدا نیست بلکه حرف کسانی است که سر در آخور دشمنان انقلاب دارند و مسئولیت خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۵    
به گزارش عصر امروز، هفته گذشته(چهارشنبه) مناظره ای 5 ساعته درباره "بیت آیت الله منتظری و دهه 60" در دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران" برگزار شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: فعلا تصمیمی برای افزایش قمیت بنزین از سوی دولت و مجلس پیگری نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۰    
طبق اعلام رئیس جمهور روسیه، پرداخت هزینه قرارداد فروش سامانه های S-400 به ترکیه، با ارزهای ملی و غیر از واحد پول دلار صورت می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۵    
در ادامه روند نزولی نرخ انواع ارز در ایران، امروز نیزنرخ دلار کاهش یافت و با قیمت های 11 هزار تومان و 11 هزار و 100 تومان، به ترتیب، خرید و فروش شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۰    
تحلیلگران عرب دعوت روسیه از رئیس دفتر سیاسی حماس را اذعان به نقش حماس در مسأله فلسطین دانستند و اعلام کردند این دعوت پس از بازگشت روابط حماس با ایران به حالت اولیه و تلاش حماس برای بهبود روابط با ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۰    
پس از احمقانه خواندن سیاست های بانک مرکزی آمریکا توسط ترامپ، امروز رئیس کل این بانک سیاست های قبلی افزایش نرخ بهره را تغییر داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شب گذشته مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵    
تیم ملی کشورمان در رده بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال با یک پله صعود در رده 29 جهان ایستاد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۵    
به گزارش عصر امروز، یازدهمین دور نشست های صلح سوریه از صبح روز چهارشنبه هفتم آذر ماه در آستانه پایتخت قزاقستان آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۴    
کاخ سفید چهارشنبه تهدید کرد قطعنامه مجلس سنا که خواستار قطع حمایت های آمریکا از ائتلاف عربستان سعودی در جنگ علیه یمن است را به وتو تهدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۴    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی طی توییتی درباره واردات 637 تن سس کچاپ از هلند، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۴    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام پناهیان در اینستاگرام عکس نوشتی درباره ازدواج منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۴    
قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی در بازار تهران تا 9 هزار تومان افزایش یافت؛ همچنین نرخ این محصول در عمده فروشی3 هزار و 500 تا 6 هزار تومان به فروش می رسد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۴    
به دلیل تعمیر خط لوله انتقال گاز ایران به عراق که در زلزله روزهای اخیر آسیب دیده است، صادرات گاز به عراق از روز سه شنبه برای مدت چند روز متوقف شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از دو برابر شدن وام خرید مسکن در راستای افزایش قدرت خرید مردم خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۹    
قیمت دلار در بازار آزاد اواخر روز گذشته با شیب ملایم به 11 هزار تومان نزدیک شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از اسپوتنیک، کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز چهارشنبه با اکثریت آرا تصمیم گرفت طرح توقف حمایت آمریکا از ائتلاف به سرکردگی عربستان در جنگ علیه یمن را به رای بگذارد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۹    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن و ریاض توافقی برای فروش 44 سامانه موشکی تاد به ارزش 15 میلیون دلار به عربستان سعودی امضا کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۴    
به گزارش عصر امروز صفحه نخست روزنامه های امروز) ( پنجشنبه 8 آذرماه) را در زیر ببینید،