شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 26 اسفند 1393 - asriran.com

عصر ایران 30 دی 1393 عصر ایران 30 بهمن 1393 عصر ایران 1 اسفند 1393 عصر ایران 2 اسفند 1393 عصر ایران 3 اسفند 1393 عصر ایران 4 اسفند 1393 عصر ایران 5 اسفند 1393 عصر ایران 6 اسفند 1393 عصر ایران 7 اسفند 1393 عصر ایران 10 اسفند 1393 عصر ایران 11 اسفند 1393 عصر ایران 12 اسفند 1393 عصر ایران 13 اسفند 1393 عصر ایران 14 اسفند 1393 عصر ایران 15 اسفند 1393 عصر ایران 16 اسفند 1393 عصر ایران 17 اسفند 1393 عصر ایران 18 اسفند 1393 عصر ایران 19 اسفند 1393 عصر ایران 20 اسفند 1393 عصر ایران 21 اسفند 1393 عصر ایران 22 اسفند 1393 عصر ایران 23 اسفند 1393 عصر ایران 24 اسفند 1393 عصر ایران 25 اسفند 1393 عصر ایران 26 اسفند 1393 عصر ایران 27 اسفند 1393 عصر ایران 28 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1393 
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۳    
پرسپولیس سومین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیارا باشکست پشت سرگذاشت. تیم پرسپولیس در سومین دیدار خودش در لیگ قهرمانان اسیا مقابل النصر عربستان قرار گرفت و با دریافت 3 گل بازی را واگذار کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۲    
مراسم ترحیم شیخ حسن کروبی با حضور جمعی از شخصیت های حزبی و مردم و مسوولان برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم ترحیم که عصر سه شنبه در مسجد نور تهران برگزار شد محمد رضا عارف رییس بنیاد ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۹    
خبرگزاری رویترز از لوزان سوئیس گزارش داد: مقام های آمریکایی و ایرانی روز سه شنبه گفتند که ایران و قدرت های جهان در زمینه شناسایی راهکارهای فنی برای رسیدن به توافق هسته ای به پیشرفت هایی رسیده اند اما ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با تاکید بر پیوند قومی و مذهبی ایران با بسیاری از کشورهای منطقه ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۵    
تیم فولاد خوزستان در سومین بازی اش درجریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازهم به تساوی رسید. تیم فولاد در دیدار سوم اش از گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اهواز میزبان الهلال بود اما موفق نشد علی ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۲    
وی با بیان اینکه سن بیشتر مصدومان بین 13 تا 18 سال است ، ادامه داد: همچنین 2 پسر بچه 14 و 15 ساله بر اثر حادثه انفجار جان باختند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
جماعتی که امروز از خود بازی خوبی نشان داده بود و حرکات پا به توپ او از سمت چپ برای الهلالی ها آزار دهنده بود، از سوی ناظران AFC به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
اسکوچیچ در سومین بازی خود در آسیا باز هم با نتیجه تساوی بازی را ترک کرد. عکس های منتخب این بازی را از نگاه دوربین عکاس الهلال با هم تماشا می کنیم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
روزنامه ایران ورزشی ادعاکرده است دبیرکل فدراسیون در جلسه با کارلوس کی روش ادعایی درباره درآمدهای جانبی غیرمشروع دستیاران او مطرح کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۹    
دو قلوهای فوتبال ایران، هر دو در یک روز گل زدند تا شایستگی شان را به رخ بکشند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۹    
کاروان تراکتور بعد از یک سفر طولانی مدت 20 ساعته به جده رسیدند و بعد از استراحتی برای بازی با الاهلی آماده شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۶    
گرت بیل در اسپانیا تحت فشار زیادی قرار دارد، بطوریکه بی بی سی دو روز پیش از ایجاد کمپینی در اسپانیا برای انتقاد از گرت بیل و بیرون راندن او از فوتبال اسپانیا خبر داده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۶    
امروز بازیکنان سرباز فولاد مجوز بازی در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوردند و به همین دلیل شجاع خلیل زاده بازیکن سرباز تراکتور از مسوولان تشکر کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۳    
بارسلونا هفته حساسی را پیش رو دارد.ابتدا بازی برگشت برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی و سپس ال کلاسیکوی روز یکشنبه مقابل رئال مادرید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۳    
اینیستا که در نشست خبری بازی با منچسترسیتی شرکت کرده بود، نسبت به سوت های اعتراضی هواداران رئال بر علیه کاسیاس واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۳    
رونالد کومان سرمربی هلندی ساوتهمپتون، موفق شده این تیم را با وجود اینکه 4 بازیکن سرشانسش را در تابستان از دست داد، در رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان حفظ کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
قیمت 111 یورویی بلیط ال کلاسیکو که از سوی باشگاه بارسلونا برای هواداران رئال مادرید در نظر گرفته شده، عصبانیت شدید آنها را به دنبال داشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
سرمربی سوئیسی الاهلی عربستان: با پیروزی مقابل تراکتورسازی می توانیم با روحیه خوبی به مصاف النصر در مسابقات داخلی برویم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
طبق نظر کمیته فنی و تایید احتمالی هیات رییسه فدراسیون فوتبال، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در مسابقات انتخاب المپیک همراه تیم امید خواهند بود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
تراکتورسازی تیم دهم بین 10 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای فرار از باخت نهم در عربستان به میدان تیم قدرتمند وقدیمی الاهلی عربستان میرود ،تیمی که قدیمی ترین تیم آسیا در لیگ قهرمانان آسیا است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
تیم فوتبال نفت تهران در دیدار با الشباب در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا زرد می پوشد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
این کشورها می گویند برنامه هسته ای ایران دارای ابعاد نظامی بوده و در راستای تولید بمب هسته ای است؛ ایران همواره این ادعاها را رد کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
مقصود حق شناس، مسئول روابط عمومی آتش نشانی اهواز از آسیب دیدن دو تن از مأموران آتش نشانی در این حادثه خبر داد و گفت: علت حادثه و میزان خسارت پس از بررسی های دقیق اعلام می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۰    
به گفته وی ، قرار ندادن وسایل اضافی منزل در محل های قابل رویت عمومی مثل بالکن ها، رعایت نظافت عمومی و اجتناب از آلودگی شهر و معابر از دیگر مولفه های عنصر نظم عمومی در این شعار به شمار می آید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۸    
هدف ما این است که طوری تصمیم بگیریم که به همه مردم فشار نیاید به اقشار ضعیف جامعه فشار نیاید به کسانی که در مناطق محروم ، مناطق روستایی هستند فشار نیاید ، ولی شرکت مخابرات هم متضرر نشود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۷    
معاون سیما نیز در نامه ای در پاسخ به نامه وزیر بهداشت با بیان این که هرگز نباید در روند اعتلای سلامت اختلالی پیش بیاید گفت: یکی از نیازهای جامعه، نشاط و بهجت درونی است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۱    
گلزاری همچنین از آماده باش کامل پلیس در این شب خبر داد و گفت: در شب چهارشنبه آخر سال تمامی عوامل پلیس در آماده باش کامل هستند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۲    
این بازیکن پرتغالی هم به همدردی با این کودک سوری پرداخت که مدتها است به خاطر جنگ و ویرانی نتوانسته به کشور خود برگردد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۹    
اوباما همچنین تاکید کرد که مطمئن است، ائتلاف متشکل از 60 کشور برای مبارزه با داعش خواهد توانست به تدریج گروه داعش را از عراق بیرون براند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۰    
همچنین کلیه های شادروان جمال زمانی فر 35 ساله از جهرم که به علت خونریزی دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران کلیوی 38 ساله از آباده و 47 ساله از شیراز و کبد این مرحوم به بیمار کبدی 28 ساله از کرج و دو ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
حکیمی پور مهم ترین هدف اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم را حفظ منافع و مصالح نظام و ملت عنوان کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۰    
خالدی با بیان اینکه 107 آمبولانس در میادین شهر تهران مستقر هستند، ابراز امیدواری کرد که آمار حوادث در تهران با کنترل والدین کم باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۷    
روسیه، ناتو را به خاطر اجرای این مانور نظامی به در پیش گرفتن رفتار خصمانه متهم کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۲    
در نشست عصر حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور ؛ عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه کشورمان و همچنین وِندی شرمن معاون وزیر امور خارجه امریکا حضور دارند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۷    
در صورتی که نتانیاهو در این انتخابات پیروز و دوباره مسؤول تشکیل کابینه شود در این صورت او برای چهارمین دوره، نخست وزیر اسرائیل خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۴    
وی ادامه داد: با وجود تمامی اقدامات منفی دولت، حزب مردم دموکراتیک به مشارکت فعالانه در روند صلح با هدف پایمال نکردن دستاوردهای بالقوه پیش از انتخابات قریب الوقوع ادامه خواهد داد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
وی افزود: امروز بیش از 125 میلیون مترمکعب تولید جدید از شش فاز پارس جنوبی داریم، آنچه مهم است با این تولیدی که شد امسال کمبود گاز نداشتیم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۲    
فشار باد تایرهای خودرو را کنترل نمایید، اختلاف فشار باد تایرها، کنترل خودرو را تحت تأثیر قرار داده و حتی باعث بروز حادثه می شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
بانک آینده نیز پس از طی کردن مراحل قانونی و دریافت مجوز رسمی بانک مرکزی، در فهرست بانک های دارای مجوز جای گرفت. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۱    
وی افزود : این واژه برای برتری جویی به کار نمی رود، بلکه حقیقتی مبتنی بر شواهد تاریخی است. این وضعیت یک مسئولیت تاریخی را نیز بر دوش مردم ما قرار داده است .
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
وی گفت: طرف های اروپایی اعلام کردند که حضور فعالی برای رسیدن به توافق نهایی در لوزان خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
اطلاعات همچنین نشان می دهند که داعش تحرکات خودروهای شاسی بلند و خودروهای مجهز به مسلسل های سنگین خود را به همین دلیل کاهش داده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۰    
وی در ادامه گفت: بعد از روز چهارشنبه به طور موقت بارش ها در این مناطق قطع شده و از روز پنجشنبه به تدریج شاهد ناپایداری در این منطقه هستیم به طوری که در روز جمعه شدت بارش ها بر روی نوار غربی کشور است ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۴    
حدود 60 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار کرده اند که به اوباما در حل مسائل و مشکلات بزرگ داخلی و خارجی آمریکا اعتماد کامل دارند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۸    
جعفری دولت آبادی همچنین گفت: برای برخی از مسوولان مرتبط با امور بهداشت و سلامت که در این زمینه اهمال و سهل انگاری کرده اند، پرونده قضایی تشکیل شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۵    
یادداشت مهمان*
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۹    
رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان پس از دیدار دوم خود با وزیر انرژی امریکا گفت: در نود درصد مسایل فنی به توافق رسیده ایم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۳    
سلطانی فر با بیان اینکه در سال آینده 12 نمایشگاه بین المللی صنایع دستی برگزار خواهد شد گفت: چالش ما در صنایع دستی در بخش بازرگانی و فروش است و در 7 استان خانه صنایع دستی را افتتاح کردیم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۱    
راه اندازی خط پرواز مستقیم استانبول – کیش دو قطب گردشگری را به هم پیوند داده است و می توان از این زیرساخت، برای جذب گردشگران خارجی از استانبول به کیش بهره جست.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
وی افزود: ما به یک نقطه حساس برای بازار رسیده ایم. ما یا با یک شرایط سخت تر و کاهش دوباره قیمتها مواجه خواهیم شد و یا قیمت ها قدری بالا خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
وی افزود: در صورتی که این مورد به نتیجه مورد رضایت طرفین برسد می شود گفت در مجموع مسایل فنی ، تکلیف کم و بیش روشن شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
صمد علی لکی زاده
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
در بند 3 مصوبه شماره 70441 مورخ 23/6/1393 آمده است: تردد خودروهای با پلاک مناطق آزاد صرفا در محدوده این مناطق مجاز است و ورود آنها به قلمرو گمرکی با رعایت قوانین و مقررات امکانپذیر است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
19 شهر کشور در آخرین روز سال -جمعه 29 اسفند - شاهد خورشید گرفتگی جزئی هستند. این خورشید گرفتگی پدیده ای کلی است که در بخشی از دنیا نیز به صورت جزئی قابل رویت است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
غفاری افزود: لااقل اجازه می دادند حرفش را بزند و بعد وی را می زدند؛ سخنی از علی مطهری شنیده نشد و وی را مورد هجوم قرار دادند که کار بسیار بدی بود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۸    
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از حادثه رانندگی در محور مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد که براثر آن دو تن کشته و یک نفر نیز مجروح شده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
محمد حیدری مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد نیز در این نشست گفت: در این مجموعه فرهنگی به عنوان نگین سبز گردشگری در تهران و شهرستان شمیرانات مانند سنوات گذشته با تمهیدات لازم کارهای ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار نوجوانی از پشت بام در پی انفجار مواد منفجره در پشت بام خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
از طرف دیگر در قانون پولی و بانکی کشور هیچگونه اختیار و مسئولیتی برای بانک مرکزی برای تهیه اساسنامه نمونه بانک ها ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۹    
عناصر گروه تروریستی داعش علاوه بر شکستن صلیب کلیساهای نینوا، مجسمه ها و قبور مسیحیان را نیز تخریب کردند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
حداقل دستمزد از یک سو با خط فقر فاصله دارد و از جانب دیگر اگر بالاتر رود اصل کار و ادامه حیات اقتصادی یک بنگاه را تهدید کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
علاوه بر گوشت به، دانه آن نیز اثر شفابخشی برای التهاب های دستگاه گوارش و مخاط ها، سرفه های خشک، سینه درد، تب و گرفتگی صدا دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
گندم یکی از اصلی ترین اجزاء سمنو که حاوی ویتامین های Eو B است. ابراهیم خادم متخصص طب سنت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
فرهادی با تاکید بر ضرورت تحول در علوم انسانی گفت: بازنگری رشته های علوم انسانی در شورای تحول علوم انسانی با هماهنگی شورای برنامه ریزی وزارت علوم ادامه خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
شکوفه های بهاری باغ های استان قم
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران دچار حریق شد. به گزارش فارس، هم اکنون آتشنشانان در محل مذکور حضور یافتند و دود سیاه غلیظی از مسجد نور تهران ساطع می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
اخبار و اطلاعات منتشره حاکی است نفوذ اخبارگو های صدا و سیما در دستگاه ورزش کشور به شدت در حال رشد است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۳    
وی معتقد است که داعش این افراد را به خارج از سرت منتقل نخواهد کرد، زیرا برای مداوای زخمی های خود به این گروه پزشکی نیاز دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۰    
یوسفی با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ در این روزها به انصاف فروشندگان بر می گردد، ادامه داد: قیمت مرغ زنده تفاوتی با قبل نکرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۸    
رییس سازمان هواشناسی در نشست خبری خود درخصوص پیش بینی هواشناسی برای هفته اول نوروز، اظهار کرد: در یک هفته آینده بارش های خوبی در سطح کشور و به صورت متناوب پیش بینی می شود که اندازه آن 50 تا 100 میلی ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۲    
در پی افت قند خون، مسائلی چون احساس گرسنگی زودهنگام، سردرد، عصبانیت و خستگی برای فرد به وجود می آید و بسیاری از افراد با مشاهده این علائم به حذف صورت مسئله یعنی نخوردن صبحانه می پردازند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۶    
دم کرده لیموعمانی همراه چای و گل گاوزبان در کاهش فشار، چربی و کلسترول خون موثر است و می تواند از تصلب شرایین جلوگیری کرده و گرفتگی عروق را بهبود بخشد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
مدت ها گذشت مجددا پرونده نمایش این فیلم برای دانشگاه تهران باز شد و پس از جلب نظر استاد عیاری اقدامات لازم انجام شد اما به سرعت دوستان نگران در دانشگاه که باید مهد گفتگو باشد نفوذ کردند و پرونده ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
صرع یک اختلال سیستم عصبی مرکزی (اختلال نورولوژیکی) است که در آن فعالیت سلول های عصبی در مغز مختل شده و منجر به تشنج می گردد که طی آن رفتار ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
ولی اله محمدی نصرآبادی به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید رییس جمهوری به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی منصوب و آغاز به کار کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
از مجموع 726 مجوز سال گذشته، 584 رسانه در حوزه رسانه های مکتوب، 118 رسانه در حوزه رسانه های برخط و 24 رسانه برای انتشار به صورت لوح فشرده پروانه انتشار دریافت کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۶    
شماره تلفن ضروری سی و هفت دستگاه اجرایی که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات در ایام نوروز هستند، روز سه شنبه از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
رهبر ارکستر سمفونیک تهران از اجرای هفتگی این ارکستر دولتی در آغاز هر فصل هنری خبر داد. به گزارش ایسنا، علی رهبری، رهبر ارکستر مقیم وین که شامگاه گذشته (25 بهمن ماه) پس از حدود سه سال تعطیلی ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
رییس اتحادیه طلا و جواهر به خریداران سکه هشدار داد که حتما از واحد های دارای پروانه کسب خرید کنند، چراکه سکه های تقلبی قابل پیگیری و رد یابی نیستند و به هیچ عنوان واحد های صنفی مجاز و دارای پروانه ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۴    
سلامت از مقوله های جدی جامعه است و هرگز نباید در روند اعتلای آن اختلالی پیش بیاید. خوشبختانه یکی از توفیقات دولت محترم در زمینه سلامت با مدیریت جنابعالی است ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۱    
شنبه یکم و پنج شنبه سیزدهم فروردین، اهدای خون تنها در پایگاه انتقال خون وصال شیرازی امکان پذیر است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۲    
برای نفرات برتر، جوایزی از 10 تا 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است. همچنین قرار است آثار برگزیده برای تجاری سازی، از حمایت کامل همراه اول برخوردار شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
رای دهندگان در اسرائیل امروز (سه شنبه) در انتخاباتی که انتظار می رود تنگاتنگ باشد، پای صندوق های رای می روند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
اینجا بازار تهران است؛ جایی که برخی می گویند نبض اقتصادی ایران است. اسم عید که می آید، این نبض تندتر می تپد و هر چه به عید نزدیک تر می شویم، ضربان آن بالاتر می رود ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
درویش تاکید کرد: رها کردن فیلتر در طبیعت نه تنها به منابع آبی آسیب وارد می کند بلکه سلامت حیات وحش را نیز به خطر می اندازد، زیرا حیات وحش با خوردن آن دچار مشکلات زیادی می شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۲    
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نبود خیابانی به نام دکتر مصدق گلایه کرد. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۶    
اکبری ادامه داد: امید است این اقدام بتواند تا حدی بار ترافیکی روزهای پایانی سال را به سمت شهرهای شمالی کشور کاهش دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۷    
دستت را به من بده نترس ! با هم خواهیم پَرید . من از روی رویاهایی که رو به باد وُ تو از روی بوته هایی که باران پَرَست . امید و علاقه ی من از تو ، اندوه و اضطرابِ تو از من . ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
پژوهشی در چین نشان می دهد که در سال 2014 نزدیک به هزار کنشگر مدنی از سوی دستگاه های دولتی دستگیر شده اند. ارائه کنندگان این پژوهش، رئیس جمهور چین را به یورش بی رحمانه به ارکان آزادی متهم کرده اند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۵    
دومین دور مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا بین روز سه شنبه با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در شهر لوزان سوئیس برگزار شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
هموطنان می توانند برای آگاهی از اطلاعات تماس با مراکز دادپزشک در استان ها به پایگاه اطلاع رسانی دادپزشک به نشانی http://dp.lmrc.ir مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۹    
با حضور رئیس جمهور بزرگترین پروژه گاز کشور به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین روحانی بزرگترین پروژه ی گازی کشور را افتتاح کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۳    
سبیت CeBIT بزرگترین نمایشگاه جهان در حوزه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از روز دوشنبه (15 مارس/ 25 اسفند) درهای خود را برای بازدید عموم بازکرد. چین مهمان امسال و امنیت داده ها موضوع اصلی سبیت است ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
یک شرکت فرانسوی کار طراحی پروژه ساخت فرودگاه بین المللی کربلا را به قیمت 42میلیون دلار انجام داده و دولت عراق نیز تاکنون 3 ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۸    
وکیل مطهری در پاسخ به پرسشی درباره جبران شدن خسارت های وارده به خودرو حامل علی مطهری در سفر به شیراز گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
دو مامور پلیس فرانسوی به اتهام مقصر بودن در مرگ دو نوجوان آفریقایی تبار در سال 2005، که منجر به ناآرامی های گسترده در پاریس و شهرهای دیگر شد، محاکمه شدند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۹    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: متاسفانه در حوادث و تصادفات رانندگی که روز گذشته به وقوع پیوست 20 نفر از هموطنان جان باختند و 485 نفر مجروح شدند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
یادمان باشد به چنین رفتارهایی در ادبیات سیاسی "اصولگرایی" نمی گویند بلکه "فرصت طلبی" یا همان اصطلاح فرنگی " اپورچونیستی" می گویند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۹    
سردار ازمون با بازی وی ژه و 20 دقیقه ای خودش تیم روستوف را به پیروزی رساند. آزمون دقیقه 72 وارد زمین شد دقیقه 80 با یک پاس والی زیبا هم تیمی اش را تک به گل کرد که توپ به تیر خورد و در دقیقه 88 با یک ...