شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 18 اسفند 1393 - asriran.com

عصر ایران 30 دی 1393 عصر ایران 30 بهمن 1393 عصر ایران 1 اسفند 1393 عصر ایران 2 اسفند 1393 عصر ایران 3 اسفند 1393 عصر ایران 4 اسفند 1393 عصر ایران 5 اسفند 1393 عصر ایران 6 اسفند 1393 عصر ایران 7 اسفند 1393 عصر ایران 10 اسفند 1393 عصر ایران 11 اسفند 1393 عصر ایران 12 اسفند 1393 عصر ایران 13 اسفند 1393 عصر ایران 14 اسفند 1393 عصر ایران 15 اسفند 1393 عصر ایران 16 اسفند 1393 عصر ایران 17 اسفند 1393 عصر ایران 18 اسفند 1393 عصر ایران 19 اسفند 1393 عصر ایران 20 اسفند 1393 عصر ایران 21 اسفند 1393 عصر ایران 22 اسفند 1393 عصر ایران 23 اسفند 1393 عصر ایران 24 اسفند 1393 عصر ایران 25 اسفند 1393 عصر ایران 26 اسفند 1393 عصر ایران 27 اسفند 1393 عصر ایران 28 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1393 
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۳    
پس از شمارش آرا لحظاتی قبل، اسامی 40 نفر از منتخبان صاحبان کارت بازرگانی برای هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران انتخاب اعلام شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۹    
هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از فردا (سه شنبه) به مدت دو روز برگزار می شود که یکی از دستورکارهای آن انتخاب هیات رییسه جدید خواهد بود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۶    
رییس مجلس شورای اسلامی که عصر امروز به منظور انجام سفر منطقه ای خود، تهران را ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد کویت شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۹    
گرد و خاک همراه با وزش باد شامگاه دوشنبه تهران را فرا گرفت. به گزارش خبرنگار ایرنا، وزش باد از سمت شهرستان رباط کریم و استان قم به سمت تهران، موجب ایجاد گرد و خاک در آسمان پایتخت شده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۹    
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، از مفقود شدن 15 کوهنورد آلمانی در ارتفاعات قله دماوند براثر برف وکولاک شدید در مسیرصعود به بام ایران خبرداد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته در نشست شورای حکام گفت: آژانس نبود انحراف در فعالیت های هسته ای اعلام شده ایران را که تحت نظارت پادمانهای آژانس قرار دارد؛ تایید می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۹    
معاون اجتماعی ناجا اعلام کرد : مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی روز شنبه هفته آینده در ستاد ناجا برگزار می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۶    
تاتارستان دارای منابع غنی هیدروکربوری است و در سال 1988 میلادی جزو 20 منطقه اول دنیا قرار داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۳    
وی با اشاره به اینکه اهداء عضو نماد فداکار و ایثار خانواده های ایرانی برای نجات بیماران است، بیان داشت: آمار اهداء عضو توسط مردم کشور نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۷    
رئیس مجلس عوام گفت: بنابر این، من امیدوارم که ایران احساس کند که نمایندگان پارلمان انگلیس گام های مناسبی را در این خصوص برداشته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۹    
ظریف در پایان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با حسن نیت و اراده کامل سیاسی وارد این مذاکرات شده و ضروری است که طرف های مقابل نیز حسن نیت و اراده سیاسی خود را برای رسیدن به توافق و اجرای آن به اثبات ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۳    
وی گفت: اگرچه تا پایان امشب نتایج آراء مشخص می شود، اما کاندیداها فرصت دارند، تا شکایت یا اعتراضات خود را تا 28 اسفند اعلام کرده و تا آن تاریخ اسامی نهایی اعلام می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۰    
الزهار با رد هر گونه اختلاف سیاسی و امنیتی بین حماس و قاهره گفت: طرف های شناخته شده از طریق همکاری با اسرائیل به دنبال متنشج کردن فضای رابطه بین حماس و مصر هستند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۴    
به رغم این اظهارات نبیل العربی، مشخص نیست که چه کشورهایی در تشکیل چنین نیرویی مشارکت کرده و یا چه زمان این نیرو تشکیل خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۸    
هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی به ریاست واریورانتا، معاون آژانس به همراه آپارو، رییس پادمان های این نهاد بین المللی بامداد امروز وارد تهران شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
رحمتی در خصوص منشاء بروز این گرد و غبار گفت: هنوز در خصوص منشاء آن چیزی به ما گفته نشده اما قطعا منشاء آن داخلی است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۲    
بحث درباره سردار آزمون و علیرضا جهانبخش و حضورشان در تیم المپیک یا تیم ملی داغ است. سردار آزمون اما تصمیم را به مسئولان واگذار کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۲    
میزان مبلغ درخواستی تیم ملی فوتبال ایتالیا برای انجام بازی دوستانه با ایران مشخص شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۹    
پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله با انتشار میثاق نامه ای خطاب به سردار قاسم سلیمانی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور اعلام کردند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۹    
رییس کمیته ملی المپیک ادعا می کند که کفاشیان قول داده سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای تیم امید در بازی های انتخابی المپیک به میدان بروند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در نامه ای از AFC خواستیم تا دلایل عدم میزبانی ایران برای جام ملت های 2019 را برایمان مشخص کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از سازمان لیگ اعلام کرد که آنها فقط حرف همکاری با باشگاه پرسپولیس را می زنند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
بازیکن تیم فوتبال امید ایران که صبح امروز تهران را ترک کرد هنوز نتوانسته است از گیت های فرودگاهی کویت عبور کند!
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان از مخالفت تمام اعضای هیات مدیره و کادرفنی این تیم برای تغییر زمان بازی با پرسپولیس خبر داد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اعطای میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 به کشور امارات و رد شرایط ایران گزارش داد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
باشگاه پرسپولیس روز گذشته دو هفته و نیم دستمزد بازیکنان پرسپولیس را به حساب هایشان واریز کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
رئال مادرید پس از کسب دو نتیجه ضعیف در لالیگا و واگذاری صدر جدول به بارسلونا، فردا باید بازی برگشت خود در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مقابل شالکه برگزار کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بخواهیم تصور کنیم که آسیا برای مان مهم است و لیگ برایمان تمام شده، اشتباه بزرگ و جبران ناپذیری را مرتکب می شویم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۳    
سوشا مکانی در دقیقه 60 بازی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی دروازه اش گشوده شد تا بعد از 492 دقیقه ،او وسرخپوشان گل بخورند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: حضور پرسپولیس با تیم امیدش در مسجد سلیمان را تایید نمی کنیم چراکه همه تیم ها باید با قدرت در لیگ برتر به میدان بروند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس شخصی در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد و پس از دقایقی محل تمرین سرخ پوشان را ترک کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
درخشان به نوراللهی تا شنبه آینده فرصت داد تا به تمرینات سرخپوشان برگردد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
کریم بنزما سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست و در این 6 سال به همه افتخارات تیمی در سطح باشگاهی دست یافته است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۷    
بازیکن برزیلی پرسپولیس در تمرین عصر امروز (دوشنبه) این تیم حاضر نشد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای کشور مربوط به سکته های قلبی و مغزی هستند، گفت: می توان از 40 درصد مرگ های ناشی از سکته های قلبی و مغزی با پیشگیری جلوگیری کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۳    
همچنین در این جلسه، روند عملکرد محتوایی روزنامه قانون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به این روزنامه تذکر داده شده و پرونده تخلفات آن جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۱    
جمعی از فرزندان شهدا به مناسبت روز شهید با وزیر خارجه کشورمان دیدار کردند. به گزارش عصرخبر ، تصویر زیر را داوود کریمی فرزند شهید عباس کریمی گرفته است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۱    
براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور در روز سه شنبه بارش باران و برف در استانهای کرمان، خراسان رضوی و دامنه های البرز در استانهای تهران و سمنان و بارش باران در استانهای خراسان جنوبی ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۸    
محمدرضا تابش، نماینده اردکان که دچار عارضه خفیف و گذرای مغزی شده بود روز گذشته به تهران منتقل و در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۲    
این نماینده مجلس درباره چهره فرهنگی سال 93 نیز گفت: شاید مجید مجیدی با فیلم محمد رسول الله بتواند چهره فرهنگی امسال باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۲    
مزایده دوم سرخابی ها هم لغو شد. پیش از این رییس سازمان خصوصی سازی از احتمال لغو مزایده دوم و انحلال دوباشگاه سخن گفته بود که معاون وزیر ورزش در گفت و گو با عصرایران این خبر را تکذیب کرده بود ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
دادگاه تجدید نظر مصر ماه ژانویه گذشته حکم پیشین دادگاه جنائی قاهره در خصوص این پرونده را که سه سال زندان برای مبارک و 4 سال زندان برای هر کدام از پسران وی بود را لغو کرد و دستور محاکمه مجدد آنها را ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
خرازی سپس به نقش سترگ نخبگان جامعه اشاره کرد و گفت: باید نخبگان جایگاه خودشان را در جامعه بازیابند تا کشور بتواند در جهت رشد وتوسعه گام بردارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۴    
العبیدی تاکید کرد: ایران با هماهنگی و درخواست دولت مرکزی کمک زیادی به عراق در زمینه مبارزه با داعش کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۱    
به گفته وزیر کشور، بهرحال ما هم از بعد اعتقادی و بعنوان یک مساله انسانی به این موضوع نگاه می کنیم و برای خودمان رسالت قائل هستیم که حتما مبارزه جدی داشته باشیم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
در نوامبر 2014 حیدر العبادی نخست وزیر عراق به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، قاسم المحمدی را به عنوان فرمانده عملیات استان الانبار برای مبارزه با تکفیری های داعش منصوب کرده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
سردار سرلشکر صفوی با بیان اینکه امنیت خوزستان یعنی امنیت ایران اظهار داشت: استان خوزستان پس از تهران دومین منطقه حیاتی ایران است و امنیت پایدار خوزستان رابطه مستقیمی با امنیت ایران دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۴    
سردار سرلشکر صفوی با بیان اینکه امنیت خوزستان یعنی امنیت ایران اظهار داشت: استان خوزستان پس از تهران دومین منطقه حیاتی ایران است و امنیت پایدار خوزستان رابطه مستقیمی با امنیت ایران دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
در بخش دیگر این بیانیه آمده است که این ماموران در جریان بازداشت اعضای حماس به خانه های آنان یورش برده و حرمت این خانه ها را زیر پا گذاشتند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
پس از آنکه آمار اشتغال آمریکا نشان داد نرخ بیکاری در این کشور به کمترین سطح از می 2008 رسیده است، دلار روز جمعه در برابر ارز های مهم دیگر به بالاترین سطح 11.5 سال اخیر رسید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
وی ادامه داد: علی رغم اینکه بخشی از کارکنان و مدیران دانشگاه هم از غذاها استفاده می کنند اما هیچ مورد ابراز بیماری در غیر دانشجویان مشاهده نشده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
به گفته کارشناسان سیاسی، بازگشت دوباره گل به صحنه فعال سیاست موجب تاثیرگذاری در راهبردهای حزب حاکم عدالت و توسعه و در راس آنها نیز تغییر سیستم پارلمانی به سیستم ریاستی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
سخن آخر اینکه این افراد، برای سفرهای طولانی، حتما پیش از سفر، با پزشک خود مشورت کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۸    
این گردهمایی که از صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شده است، تا فردا سه شنبه ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
احمد ابوالفتحی و سید منصور موسوی در سال 91 با دخالت بیگانگان و اتهامات واهی دستگیر شدند و سه سال است که در حبس بسر می برند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
وی افزود: شرکت های هوایی زاگراس و کیش ایر با ارایه برنامه دقیق به مسافران خود باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند تا مسافران این دو شرکت هنگام عزیمت به مهرآباد با مشکلی مواجه نشوند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که پس از انجام مراحل اجرایی و اولیه، عملیات ساخت دو نیروگاه اتمی در سال آینده آغاز شود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
رئیس کل دادگستری فارس در عین حال مرجع رسیدگی کننده و تصمیم گیرنده در این خصوص را هیئت حل اختلاف دستگاه های اجرایی به ریاست استاندار فارس و هیئت دولت دانست.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۲    
امتیاز میزبانی هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا به کشور امارات رسید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
وزیر خارجه سوئد ماه گذشته و در پی اعلام حکم شلاق "رائف بداوی" وبلاگر منتقد دولت سعودی با انتشار یک توییت نسبت به این اقدام اعتراض کرده بود و این اقدام را سرکوب آزادی بیان خوانده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
سید مهدی مدرس زاده، رئیس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر گفت: بیماری گلوکوم (آب سیاه) دومین علت شایع نابینایی در سراسر جهان است و با توجه به قابل پیشگیری بودن آن در مراحل ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
هیات نظارت بر مطبوعات، با بررسی روند عملکرد محتوایی روزنامه قانون مقرر کرد به این نشریه تذکر داده شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
وی تصریح کرد: برای برخی از این دانش آموزان دستگاه اکسیژن وصل شده و برخی دیگر نیز مشکلات تهوع و استفراغ داشتند، اما در حال حاضر حال همگی آنها مناسب است و مشکل جدی ندارند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل پشتیبانی و تعاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پذیرش اسکان در مدارس از 28 اسفندماه آغاز و تا 12 فروردین ماه ادامه دارد، اعلام کرد: مدارس تا 28 اسفندماه دایر هستند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
فرماندار کرمان یادآور شد: نسبت زلزله های رخ داده در سال 93 به 92 که مجموعاً 24 زلزله در این سطح داشتیم 6 یا 7 برابر شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
سازمان بازرسی کل کشور مکلف است با توجه به وظیفه سازمانی و با استفاده از ظرفیت وسیع قانونی، نظارت بر عملکرد مسئولین مربوطه را بیش از گذشته پیگیری و نتیجه را مستمراً به حوزه ریاست منعکس نماید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۷    
مصرف جوانه های خوراکی چند سالی است که به عنوان گزینه غذایی سالم بسیار رایج شده است.شناخت بیشتر فواید سلامتی بخش و ارزش غذایی جوانه های خوراکی باعث شده است تا این مواد علاوه بر منازل، در صنایع غذایی ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه پرداخت نکردن مالیات جرم محسوب می شود ،تاکید کرد : در اصلاح قانون مالیات که در انتظار تایید شورای نگهبان است جرایم آن مشخص شده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
مهم ترین کاستی در قانون است. زیرا ما در حال حاضر جرمی به نام زمین خواری نداریم و قاضی نمی تواند بر اساس اصطلاحات رایج در عرف و جامعه بزهی را با این عنوان به فرد یا افرادی منتسب کند و جرایمی چون تصرف ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حالی که تولید سالانه کالای فرهنگی در جهان هشت هزار و 200 میلیارد دلار برآورد می شود اما این رقم در ایران صفر است . ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
بر اساس این گزارش، فعال سازی نخستین سرویس مشترک صنعت های بیمه و مخابرات کشور، تا 5 فروردین 1394 با شماره گیری کد دستوری ویژه *999# امکان پذیر است و بیمه شدگان در هنگام بروز هرگونه حادثه از 100 میلیون ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۱    
آخرین سخنرانی سردار اسماعیل احمدی مقدم در جایگاه فرمانده نیروی انتظامی در حالی در دهمین همایش سراسری روسای پلیس راهور انجام شد که وی در آن صراحتا از اقدام دولت در جلوگیری از افزایش رقم جرایم رانندگی ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۹    
فروش فیلم علمی – تخیلی صعود به مشتری ساخته برادران واچوفسکی از مرز 100 میلیون دلار گذشت. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۶    
فرماندار ویژه میانه به مناسبت درگذشت شش نفر از شهروندان میانه ای در تصادف جاده میانه - میاندوآب، امروز (دوشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۳    
بنیاد عام المنفعه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تلاش دارد ضمن مشارکت مالی در طرح های مختلف اقتصادی در مناطق محروم کشور، به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در این مناطق کمک کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
معاون توسعه و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: سازمان مدیریت موافقت ضمنی ای با مجوز استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش کرده است که طی یک فراخوان عمومی و برگزاری یک آزمون ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷    
بازی ایرانی سنگ اژدها تا اواخر فروردین ماه 94 با گذراندن مراحل نهایی، برای عرضه سراسری در کشور آماده سازی می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۸    
خط تولید انبوه وانت جدید به نام آریسان سه شنبه نوزدهم اسفندماه در ایران خودرو تبریز راه اندازی می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان گفت: دولت قبل، کشور را در زمانی تحویل گرفت که ایران بزرگترین قدرت اقتصادی غرب آسیا بود . ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
دبیر علمی همایش علمی - دانشجویی هوای پاک و معاون پژوهشی پژوهکشده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تهران ظرفیت تردد 700 هزار خودرو را دارد در حالی که اکنون بیش از 3 میلیون خودرو در پایبتخت رفت و آمد ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۶    
با حکم فرمانده کل قوا سردار سرتیپ اشتری به فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شد؛ حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۴    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از فوت یک نفر و مصدومیت 10 نفر بر اثر برخورد اتوبوس با گاردریل در قم خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ساعات پایانی مسوولیتم را سپری می کنم، از حاضران در دهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی رانندگی حلالیت طلبید. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۵    
گروه تروریستی داعش فیلم تبلیغاتی جدیدی را برای ناشنوایان منتشر کرد که در آن دو شبه نظامی با زبان اشاره از غربی ها می خواهند تا به این گروه بپیوندند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه ها به دنبال رفع موانع موجود هستیم اما باید از شتابزدگی خودداری کنیم. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور مهاباد - میاندوآب دو نفر کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
وزارت امور خارجه فیلیپین روز دوشنبه ربوده شدن چهار تبعه این کشور در حمله تروریست های داعش به یک میدان نفتی در لیبی را تایید کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
کمپین های مردمی محل زندگی الکساندر دوما قصد دارند با جمع کردن یک میلیون یورو برای مرمت خانه تاریخی این نویسنده مشهور فرانسوی، شعار یکی برای همه ، همه برای یکی را زنده کنند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان این که یکی از درآمدهای غیرنفتی درآمدهای مرتبط با جرایم ناشی از تخلفات رانندگی است ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان افزود: این نظام نامه تقدیم به دولت محترم شده و در کمیسیون فرهنگی نیز درباره آن بحث شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
متخصصان معتقدند بیماری های ناشی از مصرف آب آلوده و فقدان بهداشت کافی پنجمین علت مرگ و میر زنان در جهان است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
پلیس امارات از کشف و ضبط بیش از سه میلیون قرص ترامادول در گمرک دوبی خبر داد. به گزارش ایسنا، پلیس امارات در گزارشی اعلام کرد که نیروهای امنیتی گمرک دوبی موفق به کشف و ضبط بیش از سه میلیون قرص ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
بخشی از سنگ قبر بایزید بسطامی عارف قرن سوم هجری و از بزرگان تصوف در شهر بسطام شهرستان شاهرود از توابع استان سمنان به سرقت رفت. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۶    
بانک های پاسارگاد، صادرات، ملت، اقتصادنوین، ملی، کارآفرین و پست بانک اسکناس نو توزیع می کنند. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
در حالی که قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 هنوز در خاطر هواداران فوتبال زنده است، رقابتهای مقدماتی تورنمنت 2018 از فردا (سه شنبه) در آسیا آغاز می شود و 12 تیم که پایین ترین رده را در آسیا دارند ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۱    
در ادامه این نامه آمده است: رییس جمهور بعدی آمریکا به راحتی می تواند با حرکت خودکار این توافق را به طور کلی لغو کند و کنگره نیز می تواند مفاد این توافق را در زمان دلخواه تغییر دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۸    
تصادف عصر یکشنبه در استان آذربایجان شرقی 6 کشته برجای گذاشت که 4 نفر آنها معلم زن بودند. به گزارش عصرایران ...