سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۱:۲۹Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 31 فروردین 1403 عصر ایران 1 اردیبهشت 1403 عصر ایران 2 اردیبهشت 1403 عصر ایران 3 اردیبهشت 1403 عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 عصر ایران 5 اردیبهشت 1403 عصر ایران 6 اردیبهشت 1403 عصر ایران 7 اردیبهشت 1403 عصر ایران 8 اردیبهشت 1403 عصر ایران 9 اردیبهشت 1403 عصر ایران 10 اردیبهشت 1403 عصر ایران 11 اردیبهشت 1403 عصر ایران 12 اردیبهشت 1403 عصر ایران 13 اردیبهشت 1403 عصر ایران 14 اردیبهشت 1403 عصر ایران 15 اردیبهشت 1403 عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 عصر ایران 18 اردیبهشت 1403 عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 عصر ایران 20 اردیبهشت 1403 عصر ایران 21 اردیبهشت 1403 عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 عصر ایران 23 اردیبهشت 1403 عصر ایران 24 اردیبهشت 1403 عصر ایران 25 اردیبهشت 1403 عصر ایران 26 اردیبهشت 1403 عصر ایران 27 اردیبهشت 1403 عصر ایران 28 اردیبهشت 1403 عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 عصر ایران 30 اردیبهشت 1403 عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۷    
موسسه ملی سرطان می گوید تجزیه و تحلیل داده ها نشان داده است که هر چه میزان سیر خام و پخته مصرف شده بیشتر باشد، خطر ابتلا به سرطان معده و روده بزرگ کاهش می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۶:۳۱    
نئاندرتال ها، یکی از نزدیک ترین گونه های انسانی به ما یعنی انسان هوشمند بودند. دانشمندان پس از مطالعات گسترده ای که روی این گونه انسانی داشته اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۹    
چنین سیاستگذاری ای برای دولت های بی پول در سراسر جهان جذابیت زیادی خواهد دارد. آیا می توانید حدس بزنید خاستگاه آن سیاستگذاری در کدام کشور بوده است؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴    
اجرای قانون اخذ مالیات بر خانه های خالی زمینه ساز حذف سوداگری و احتکار مسکن می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۴:۳۱    
ما از اولین ملت هایی هستیم که کتابت را آغاز کردیم و از کتابت برای توسعه تجارت، اقتصاد، سیاست و فرهنگ استفاده کردیم و سنت ما این گونه بود که برای کتابت اهمیت بسیاری قائل بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۱    
تضعیف میدان مغناطیسی سیاره ما در تقریباً 600 میلیون سال پیش، ممکن است وقوع رویداد بزرگ اکسیژنی و سپس تسریع تکامل را امکان پذیر کرده باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰    
تمامی افرادی که به تبخال دچار می شوند، علائم مشترکی را از خود نشان نمی دهند. تعداد زخم ها، میزان شدت آنها، میزان مسری بودن و مدت زمانی که روی بدن باقی می مانند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۶    
شمار جان باختگان طوفان در هوستون، بزرگ ترین شهر ایالت تگزاس آمریکا به 7 نفر افزایش یافت. طوفان در این شهر خسارت سنگینی بر جا گذاشت و باعث قطع برق بیش از 800 هزار خانه و همچنین تعطیلی مدارس و اداره ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۹    
سلنا گومز خواننده ی 31 ساله ی آمریکایی در پنجمین روز از فرش قرمز کن حضور پیدا کرد. استایل ساده و زیبا این خواننده در جشنواره کن 2024 به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۶    
RFDEW یک اسلحه انرژی خودکفا است که به وسیله فرد فعال می شود و می تواند تهدید های چندگانه راتاطیف یک کیلومتر شناسایی و ردیابی کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۰    
قسمت اول سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی محمد یمینی پنجشنبه 03/03/03 ساعت 8 صبح از این پلتفرم منتشر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مراسم ششمین سالگرد حجت الاسلام غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ، اول خرداد 1403 ، ساعت 17 در محل یادمان و آرامگاه او در باغ رضوان ارومیه برگزار می گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
براساس گزارش های خبری در بوشهر و هرمزگان پشه آئدس مشاهده شده است. این پشه اگر آلوده باشد، می تواند ناقل چهار بیماری تب دنگی ، تب زرد ، تب زیکا و چیکونگونیا باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
بیشترین ماموریت های اورژانس مربوط به موتور سیکلت سواران است. در تصادفات موتورسیکلت ها، استفاده از کلاه ایمنی مناسب تا 85 درصد از مرگ حتمی راکبان جلوگیری می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
تب کریمه کنگو در حالی هم زمان با آغاز فصل گرما بیشتر شیوع پیدا می کند که تا 40 درصد سبب مرگ ومیر بوده و یکی از عوامل مؤثر در انتقال کنه آلوده و انتشار این بیماری حمل غیرمجاز دام و پدیده قاچاق است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
آموزش به وضوح نقش مهمی در وضعیت کلی بسامان هر کشور دارد.در این گزارش، کشورهای برتر در آموزش و تحصیلات را بررسی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
نان از دیرباز جزو اصلی غذاهای مختلف در سراسر جهان بوده است و به عنوان یک خوراکی بنیادی برای غذاهای زیادی در نظر گرفته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اجرای عملیات ارتقای ضخامت خط گاز سرخس نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستاهای آن خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
سد "سراب" این شهرستان با ظرفیت 5.6 میلیون مترمکعب نیز که 16 سال از احداث و آبگیری آن می گذرد، هفته گذشته سرریز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۶    
در کاوش در این داستان های باستانی زوال و سقوط "سقوط تمدن ها" هم به عنوان راه فراری از دنیای مدرن و هم به عنوان آینه ای اغلب نگران کننده و گهگاهی آرامش بخش عمل می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۸    
صندوق درآمد ثابت افران رکورد جدیدی در حجم دارایی تحت مدیریت و جذب سرمایه گذار حقیقی ثبت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۲    
مالیات بر اجاره شامل حال عده دیگری از صاحب خانه ها هم نمی شود؛ آن هایی که خانه خالی خود را پر کنند. اما به نظر می رسد بسیاری از این صاحب خانه ها ترجیح می دهند پیه مالیات را بر تن بمالند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۶    
شادروان زری خوشکام و علی حاتمی آبان ماه 1350 با هم ازدواج کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۹    
InteractOut، اپلیکیشن مدیریت زمان استفاده از گوشی، در عین ساده بودن بسیار کاربردی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۰    
ترکیه با تصمیم آمریکا در اخراج آنکارا از برنامه ساخت جنگنده های اف-35 پس از خرید یک سامانه دفاع هوایی از روسیه، جنگنده خود را مطرح کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۴    
- استاد گالیا کی بود؟ یه دختر بود -عجب! عجب! یه دختر ارمنی در رشت امشب سایه دل و دماغ دارد. قبراق است و بگو بخند می کند. - استاد وقتی این شعرو ساختید در رشت. هم انعکاس داشت؟ أه أه .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۰    
نشانه های خشونت زبانی یا حتی بی سر و سامانی که در شیوهٔ بیان برخی از اهل محراب و منبر در سال های پس از انقلاب شاهدیم -و ماجرای گوشت تلخ یکی از نشانه ها بود- به دلیل دور افتادگی آقایان علما از سرچشمه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۹    
ایلان ماسک کارآفرین مشهور مجموعه ای از سران کشورهای همفکر ازجمله خاویر میلئی آرژانتینی و نارندرا مودی از هند را برای پیشبرد سیاست ها و گسترش امپراتوری تجاری اش با خود همراه کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۱۶    
هرودوت پدر تاریخ خوانده می شود، چراکه اولین نویسنده ای است که می دانیم سعی کرده بفهمد در گذشته چه اتفاقاتی رخ افتاده است. این عنوان توسط خطیب روم باستان سیسرو به او نسبت داده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۷:۰۱    
محققان از هزاران بزرگسال پرسیدند که چه زمانی بیشترین استرس را در طول روز دارند و 51 درصد از داوطلبان اعتراف کردند که از همان لحظه ای که از رختخواب بیرون می آیند، اغلب در اضطراب غوطه ور می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۳:۳۱    
تحقیقات منتشر شده در سال 2022 از شاخص عمر کیفیت هوا (AQLI) نشان داد که 97.3٪ از جمعیت جهان در معرض سطوح PM2.5 هستند که فراتر از دستورالعمل های WHO است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۰    
پاتریوت سرواژه ای است که برای اشاره به رادار ردیابی آرایه فازی برای رهگیری هدف استفاده می شود. این سامانه توسط شرکت دفاعی Raytheon ساخته می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۱:۳۱    
موزه لوور اخیرا تصویر ملکه تودور اثر هانس هولبین از سال 1539 را تمیزکاری و مرمت کرده و رنگ های زنده و جزئیات پنهان قبلی را آشکار کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۳۳    
براساس اعلام گوگل، اگرچه قابلیت های امنیتی جدید با اندروید 15 اواخر 2024 عرضه می شوند، اما در آینده کاربرانی که نسخه های قدیمی تر اندروید را دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۱    
سفیر آمریکا : باید توانایی اداره غزه وجود داشته باشد و ما قبول داریم که حماس نمی تواند حکومت غزه را داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۰    
با وجود بارش های نسبتاً خوب در سال جاری، کارشناسان هشدار می دهند که بحران کمبود آب در ایران همچنان ادامه دارد و بارندگی های اخیر به هیچ وجه برای جبران کمبود ذخایر آبی کافی نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۹    
در نشست مدیریتی بررسی مشکلات محیط زیستی پارک ملی لار، ورود خودروهای آفرود به این منطقه ممنوع اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۳    
چندی پیش انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه نگار اقتصادی شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
ویدیویی در فضای مجازی پربازدید شده که لحظه برخورد صاعقه به میله پرچم در آمریکا را نشان می دهد. در این ویدیو نور ناشی از رعد و برق قابل رویت است که پس از برخورد با میله ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
سرهنگ مهدی هادیان شنبه شب به خبرنگاران اظهار کرد: این موضوع در پی وقوع چند فقره سرقت از خودروهای سنگین خارجی در سطح شهرستان سبزوار، به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه، با ابراز تاسف بیان کرد: متاسفانه این بز کوهی دارای یک جنین ماده هم در داخل شکم بوده که نزدیک زایمان آن بود و موجب از دست رفتن آن نیز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۹    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز شنبه به وقت محلی در پاسخ به پرسش رسانه ها درباره اخبار منتشر شده درباره مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا در عمان گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
با الزام جدید کمیته مجوز حرفه ای، تیم های حاضر در لیگ برتر مردان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، موظف به فعالیت در بخش زنان و تشکیل تیم فوتبال بانوان خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۶    
در این ویدئو، شکار حیرت انگیز موش از داخل برف توسط یک جغد را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۱    
تاسیسات ذخیره سازی زباله هسته ای Asse در آلمان در معرض خطر پر شدن از آب است. بیش از صدهزار بشکه زباله رادیواکتیو در اینجا ذخیره می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
ویدیویی از سرعت هولناک خروج آب از کانال های منطقه توس مشهد منتشر شده. آب افتادگی در نقاط مختلف شهر مشهد و ترافیک شهری ایجاد شده است. مدیریت بحران آمادگی صددرصدی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
انتشار تصاویری از لحظه نجات کبوتران توسط مردم در حرم امام رضا (ع) واکنش های زیادی در فضای مجازی داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
دفتر نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد اگر گانتس مصلحت داخلی را ترجیح می دهد و به دنبال بهانه برای براندازی دولت نیست پس باید به سه سوال پاسخ دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
رئیس پلیس راه استان سمنان از دستگیری راننده پیکان وانت متواری که هفته گذشته در تصادفی منجر به فوت یک عابر پیاده شده بود، خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۲    
کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در اقدامی خیرخواهانه در حراجی که به نفع امور خیریه برگزار شده بود، نقاشی پله، اسطوره فوتبال برزیل را به قیمت 520 هزار یورو خرید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۰    
بارش های شدید در چند هفته اخیر موجب جاری شدن سیل در ولایت های بغلان، بدخشان، غور و هرات افغانستان شده بود که علاوه بر تلفات، خسارات سنگینی را نیز به همراه داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، با عملکردی درخشان در فصل جاری لیگ برتر، به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۴    
براساس خبر جدید میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی این مهلت با توجه به استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران از این طرح ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۰    
در این ویدیو با حضور دکتر زنده دل در مورد اینکه کم تحرکی و خوردن غذا های چرب باعث ایجاد کبد چرب و سرریز کردن چربی ها داخل خون و رگ های قلبی می شود صحبت می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۹    
آتالانتا با کسب پیروزی 2-0 در خانه لچه، در رده پنجم سری آ قرار گرفت و به عنوان پنجمین تیم ایتالیایی راهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۷    
در این ویدئو یک زوج اهل کشور آذربایجان را می بینید که بعد چیدن قارچ خوراکی در کوهستان، با آن ها یک غذای محلی طبخ می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۰    
با توجه به افشای عکس آقای محسن باقری از اعضای شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران( نایب رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران و از نمایندگان کارگران در شورای عالی کار) در کنار ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار پستی در صفحه فارسی خود به خداحافظی اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی ایران، از فوتبال واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۱    
مهران مدیری به زودی با گیم شو متفاوتی به نام گل یا پوچ به فیلیمو میآید تا خاطره خوب اجرای مسابقه اسکار را این بار با یک مسابقه جذاب ادامه دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۸    
فیلمی از ناپدید شدن یک شهروند مشهد در سیلاب امروز منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۲    
مخالفت بایدن با پیشنهاد ترامپ در حالی مطرح می شود که او هفته گذشته پس از مدت ها انتظار با انجام دو مناظره ریاست جمهوری در ماه سپتامبر و ژوئن موافقت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۹    
در این ویدئو یک قفل ساز ایرلندی روش های جالبی برای باز کردن قفل بدون کلید را به شما یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۳    
دفتر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمانیندگان آمریکا در تاریخ 6 آبان 1401 به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد که پل پلوسی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۷    
شهردار مشهد : همه همکاران ما در مدیریت شهری در حال خدمت هستند در این وضعیت خود مردم بهترین کمک را به ما می کنند لذاتقاضا داریم مردم در خانه بمانند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی 100 زندانی و مرخصی سه روزه به جمعی از زندانیان کرمانشاه به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
تصاویر فاش شده نشان می دهد که رنگ پیراهن سوم باشگاه رئال مادرید در فصل 24-2025 خاکستری خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
درخواست بی موقع عکس گرفتن یک هوادار در مراسم خاکسپاری زهرا خوشکام مادر لیلا حاتمی، باعث حامد بهداد و مشاجره شد که با دخالت به موقع لیلا حاتمی و توصیه اش به هوادار به پایان رسید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۱    
رضا علیپور، سنگنورد ملی پوش کشورمان، در جریان مسابقات سنگنوردی انتخابی المپیک در شانگهای چین، ضمن کسب رتبه ششم مسابقات، رکورد ایران را در ماده سرعت ارتقا داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
در بیانیه سنتکام ادعا شده است: در تاریخ 18 ماه مه حدود ساعت 1 بامداد (به وقت صنعا) , گروه حوثی یک موشک بالستیک ضد کشتی را به سمت دریای سرخ پرتاب کردند و این موشک به کشتی موسوم به ام تی ویند که یک ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۳    
پس از شکل گیری ابر های عظیم در آسمان مشهد، بارش شدید تگرگ آغاز شد که در ده دقیقه بارش شماری از معابر با آب گرفتگی جدی مواجه شدند و اگر این روند ادامه داشته باشد، می تواند اتفاقات بدتری رخ دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
بارش های شدید عصر امروز در مشهد، منجر به آبگرفتگی در برخی مناطق این شهر شد. سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با پیش بینی این بارش ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۴    
فیلیپ لازارینی کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در این باره گفت: حدود 800 هزار نفر یعنی نیمی از جمعیت رفح، به دلیل عملیات نظامی اسرائیل مجبور به فرار هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۸    
تصاویر ماهواره ای منتشر شده از کارخانه کشتی سازی جیانگسو دایانگ مارین در یانگ تسه، حاکی از آن است که چین مخفیانه یک ناو هواگردبر جدید را برای میزبانی از پهپادها ساخته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۴    
در این ویدئو، وضعِ شیشۀ عقب ماشین های مشهدی ها پس از بارش تگرگ را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۲    
احتمال جدایی محمدرضا زنوزی از مالکیت باشگاه تراکتور، هواداران پرسپولیس را به تکاپو انداخته است. چرا که با رفتن زنوزی، رقیب اصلی سرخ پوشان در جذب ستاره های فوتبال ایران از بین خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، معاملات خود را به راحتی و بدون دغدغه انجام دهید...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۸    
عصر امروز یک جوان 25 ساله در روستای آغل شهرستان ماهنشان استان زنجان در اثر افتادن در استخر پرورش ماهی، غرق و جان خود را از دست داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با منتخبین جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ هویت زیارتی مشهد و پیگیری نیازهای زائران ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۴    
بزرگراهی به طول 265 کیلومتر در عربستان، بدون هیچ پیچی به چپ یا راست یا شیب قابل توجه به بالا یا پایین، از دل صحرای وسیع ربع الخالی که بزرگ ترین بیابان شنی جهان است، می گذرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۳    
همزمان با روز جهانی موزه ها، از سه بازی فکری مربوط به جنوب شرق ایران که به عنوان کهن ترین بازی های فکری جهان شناخته می شوند، در موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان رونمایی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۹    
با جدایی بغداد بونجاح از السد قطر، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی کمپینی برای جذب این مهاجم الجزایری راه انداختند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
در این ویدئو نمایی نزدیک از نحوه شکار و فرآوری کانگورو در مزارع کشور استرالیا را مشاهده خواهید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال، معتقد است که این تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد به شرطی که از حواشی دوری کند و در سه بازی پایانی تمرکز خود را حفظ کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
به گزارش تلگراف، خودزنی اخیر صهیونیست ها نشان دهنده ماهیت سیزیفی یا سیزیف وار این جنگ است، جنگی که در آن نظامیان صهیونیست دوباره در مناطقی به دنبال اعضای حماس می گردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
بارش شدید باران در مشهد منجر به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر و مسدود شدن سه مسیر اصلی در این شهر شد. مسیر جمهوری به سمت میدان جهاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
بیش از یک میلیون و 730هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۳    
"دیفنس وان": مقامات چین از یک دهه پیش به این نتیجه رسیده اند که برای تامین امنیت پروژه های فرامرزی و دیگر منافع راهبردی خود نیاز مبرمی به پیمانکاران نظامی خصوصی دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۱    
سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه های بارشی و ناپایداری های همرفتی از روز شنبه 19 اردیبهشت تا روز چهارشنبه 2 خرداد، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
در دانشگاه ها و کافه ها و مراکز علمی و فرهنگی و سیاسی، همواره افراد زیادی به چشم می خورند که ژست "من کتابخوان هستم" در گفتار و کردارشان موج می زند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
بر اثر وقوع سیل ناشی از بارندگی شدید در ولایت غور واقع در غرب افغانستان دست کم 50 نفر جان خود را از دست داده ده ها نفر نیز مفقود شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
"پراتور "در روم باستان نیز یک شخصیت نظامی بود که در ضمن قضاوت، فرمانداری ولایات را هم برعهده داشت. پراتورها در همۀ امور دخالت می کردند بدون آنکه کمترین تجربه و سواد لازم را داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۸    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی نسبت به بارش برف و سرما در ارتفاعات استان از جمله شاه جهان، سالوک ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
پلیس فتای البرز از دستگیری یک نوجوان 15 ساله که با استفاده از فیشینگ، اطلاعات بانکی بیش از 1300 نفر را سرقت کرده بود، خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی، یک دستگاه خودروی رنجرور ایووک قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال را در جاده چالوس - کرج توقیف کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
قاتل 18 ساله ایلامی که ماه گذشته در استان تهران با استفاده از یک جام شیشه نوشابه یک نفر را به قتل رسانده بود، لحظاتی پیش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
به دنبال اقدامات دولت سیزدهم در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از این پس درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان به طور کامل رایگان خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۹    
بوندس لیگا در فصل 24-2023 با قهرمانی بدون شکست بایرلورکوزن، نایب قهرمانی اشتوتگارت و سوم شدن بایرن مونیخ به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
ناسا با انتشار این تصاویر نوشت: تلسکوپ فضایی هابل این تصویر از ستون های آفرینش را ثبت کرده است که برج هایی را به نمایش می گذارد که طول آن ها به چندین سال نوری می رسد و در فاصله حدود 7000 سال نوری از ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
به گفته رئیس مرکز اورژانس استان تهران متأسفانه 3300 تماس مزاحمت آمیز نیز در طول هفته گذشته با اورژانس تهران برقرار شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
سحر دولتشاهی حالا یک کارنامه پربار دارد که در آن انواع نقش های تحسین شده در نمایش ها، فیلم ها و سریال های مختلف دیده می شود.