یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 29 اسفند 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 1 اسفند 1401 عصر ایران 2 اسفند 1401 عصر ایران 3 اسفند 1401 عصر ایران 4 اسفند 1401 عصر ایران 5 اسفند 1401 عصر ایران 6 اسفند 1401 عصر ایران 7 اسفند 1401 عصر ایران 8 اسفند 1401 عصر ایران 9 اسفند 1401 عصر ایران 10 اسفند 1401 عصر ایران 11 اسفند 1401 عصر ایران 12 اسفند 1401 عصر ایران 13 اسفند 1401 عصر ایران 14 اسفند 1401 عصر ایران 15 اسفند 1401 عصر ایران 16 اسفند 1401 عصر ایران 17 اسفند 1401 عصر ایران 18 اسفند 1401 عصر ایران 19 اسفند 1401 عصر ایران 20 اسفند 1401 عصر ایران 21 اسفند 1401 عصر ایران 22 اسفند 1401 عصر ایران 23 اسفند 1401 عصر ایران 24 اسفند 1401 عصر ایران 25 اسفند 1401 عصر ایران 26 اسفند 1401 عصر ایران 27 اسفند 1401 عصر ایران 28 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه 70 بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۹    
بابایی کارنامی یادآور شد: اگر بی ثباتی در اقتصادی و سینوسی کردن نرخ تورم و سیاست های پولی و ارزی ادامه یابد ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
فروش بلیت توسط اسپانسر رسمی اتحادیه فوتبال روسیه انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۴    
ماهی به ویژه ماهی سالمون می تواند یک غذای بسیار مفید برای سلامت چشم باشد. ماهی سالمون و سایر ماهی ها حاوی اسیدهای چرب امگا3 هستند که جزو چربی های سالم شمرده می شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۰    
وضع مطلوب ما همانطور که قبلاً گفته ام این است که مردم عزیز ما در فضای رقابتی هم محصولات بومی را بر مشابه خارجی شان ترجیح دهند و با اختیار به کارآفرینان هم وطن خویش اعتماد کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
خداوند متعال در قرآن می فرماید: ﴿واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا﴾ من گاهی فکر می کردم که چرا خداوند فرموده بحبل الله؟ و چرا نفرموده واعتصموا بالاسلام یا بالقرآن الکریم؟
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۹    
در بخش کارگری دو برابر حداقل دستمزد مبلغ عیدی، حداقل عیدی کارگران خواهد بود و حداکثر عیدی سه برابر حداقل دستمزد برای تمام حقوق ها است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
اروپا وحشی ترین قاره جهان است که قرار گرفتن در فهرست تحریم این اتحادیه، باعث سرافرازی و افتخار بنده است.
عصر ایران   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۶    
اگر چه که امیر عبدالهیان به عنوان وزیر خارج اصرار فراوانی دارد که این سفرها با هماهنگی او انجام شده و البته می گوید که به دستور رییس جمهور انجام می شود اما غیبت او در این تحولات بزرگ سوالات بزرگتری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۸    
سفرا و نمایندگان 12 کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۰    
دکتر دستغیب، رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم در این بازدید بر لزوم پیگیری و رفع هر چه سریعتر مطالبات مردم به ویژه رفع اشکالات در پرداخت حقوق فرهنگیان تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
تاکنون یک میلیون و 250 هزار مسافر در اماکن اقامتی مازندران پذیرفته شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
تیم ملی فوتبال بانوان که خود را برای حضور در مرحله انتخابی رقابت های المپیک 2024 آماده می کند، اردوی آماده سازی متصل به اعزام خود را از پنجم فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران ضمن اعلام کاهش 30 درصدی تقاضای این صنف نسبت به شب عید سال قبل و افزایش 20 تا 30 درصدی نرخ خشکشویی در سال 1401، نسبت به استفاده از خشکشویی های آنلاین هشدار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۷    
رئیس پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا از رفتارهای پر خطر و عجله و شتاب در رانندگی پرهیز و احتیاط کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران را رقم بزنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۳    
دبیرکل به شدت نگران اختلافاتی است که جامعه بین المللی را از اقدام در ارتباط با کره شمالی و همچنین در مورد سایر تهدیدات صلح و امنیت در سراسر جهان, باز داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ساعتی پیش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان به خاطر تأخیر در پرداخت حقوق ها گفت که امشب به بانک مرکزی می رود تا حقوق معوقه معلمان پرداخت و کامل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۷    
روستای هشمیز یکی از روستاهای استان کردستان است، مردم خون گرم و پرتلاش این روستا مانند سایر اهالی کردستان هر ساله نوروز را با حضوری پر شور و گرم جشن گرفته و به پایکوبی و رقص به استقبال بهار می روند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
در 32 کیلومتری شهر کریم نگر کشور هند یک معبد با معماری عجیب قرار دارد که در واقع یک مار 5 سر نارنجی رنگ بسیار بزرگ است. معبد روی یک تپه ساخته شده و جالب آنکه ورودی آن در قسمت شکم مار جانمایی شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۹    
بلینکن ادعا کرد که ادامه حملات روسیه و الحاق خاک اوکراین نشان می دهد که ولادیمیر پوتین به صلح علاقه ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، 2 ورشکستگی از سه ورشکستگی بزرگ بانکی در تاریخ بانکداری آمریکا بود، که پس از فروپاشی بانک واشینگتن میوچوال در سال 2008 میلادی به وقوع پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزودن این دور روز برای ثبت نام، از متقاضیان واجد شرایط می خواهد با آرامش در روزهای یاد شده درخواست برای خودروی مورد نظر خود را ثبت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
عضو دفتر حفظ ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۱    
در فهرست ذکر شده در این گزارش از شادترین کشورهای جهان بعد از فنلاند، نام کشورهای دانمارک، ایسلند، هلند، سوئد، نروژ، سوئیس، لوگزامبورگ و نیوزیلند به چشم می خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
بلینکن مدعی شد: دادگاه های ساختگی، اعدام های سراسیمه روش های دیگری است که حکومت ایران برای ترساندن مردم خود استفاده کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۱    
د: یکی از مهمترین وظایف وزارت امور اقتصادی و دارایی در طول تاریخ عملکرد خود، مسئله خزانه داری به معنای تنظیم درآمد و هزینه و تعهدات دولت است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۳    
تعداد شغل ایجاد شده به صورت پیامکی، تماس تلفنی و بازدیدهای میدانی راستی آزمایی شده است و از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی نیز عبور کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۳    
ما تعدادی چهره برای نخست وزیری از حزبمان داریم. اما من نخست وزیری را نمی خواهم. من سه بار کاندیدای ریاست جمهوری شده ام، شاید برای بار چهارم کاندیدا شوم، هنوز تصمیم گرفته نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
با سفر امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور، گشایش جدیدی در عراق به وجود می آید و وضعیت بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس مجلس پاکستان آغاز سال جدید ایرانی 1402 را تبریک گفته و تاکید کرد که پاکستان و مردم آن مفتخر به همسایگی با ایران و برخورداری از روابط قوی و دیرینه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
آخرین بسته کمکی آمریکا به اوکراین شامل مقدار زیادی از انواع مهمات سبک و سنگین و تعدادی کامیون تانکر سوخت و قایق خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
همچنان که برجام برای ما فرصت بود، خروج آمریکا از آن نیز فرصتی برای ما بود و ما توانستیم برنامه های صلح آمیز هسته ای خود را توسعه بدهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
یک معلم معترض درب اداره آموزش و پرورش کلاردشت مازندران را گِل گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هشتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس های تخصصی اجرا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
خرگوش نماد ذکاوت، سرعت، تولد دوباره و امید است. امید که همه این خوبی ها در سال جدید و در تمام زندگی، قرین همه انسان ها باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده وی را داشت، دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
حق پخش تلویزیونی فیلم های سینمایی هوک ، شماره 10 و های پاور که در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ شده اند را خریداری کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
سگ زنده یاب هلال احمر در برنامه زنده ویژه سال نو به تمارض علی مشهدی واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۸    
دست کم شما می توانستید بگویید که ما اقدام به حذف یک دیکتاتور و تلاش برای وارد کردن دموکراسی کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
اتحادیه جهانی کشتی در آستانه برگزاری رقابت های قهرمانی قاره ای در نقاط مختلف جهان، رنکینگ برترین آزادکاران جهان را بر اساس امتیازات کسب شده در مسابقات قهرمانی جهان و 2 تورنمنت موثر در رنکینگ اعلام ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
ضمن پوزش مجدد از همکاران عزیز مطمئنیم با صبر معلمانه خود، ما را همراهی خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۰    
بیش از شصت و یک هزار کاربر از 23 تا 29 اسفندماه با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال 1401، به ترتیب سه جمله ی زیر را به عنوان مهمترین و به یادماندنی ترین جملات رهبر انقلاب در سالی که گذشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۹    
فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۷    
پوتین با تمجید از اقتصاد چین، حکومتداری چینی را از دیگر کشورها موثرتر دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
رئیس جمهور چین به روسیه رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
آلمان به دنبال خرید سامانه دفاع هوایی از اسرائیل است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
قدرت خرید سکه با حداقل مزد پایه کارگران، به 17.2 درصد سکه تمام رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۴    
طبق پیش بینی ها بنا بود موج هشتم کرونا از بهمن ماه امسال وارد کشور شود که با تاخیر اکنون شاهد ورود این موج به کشور هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
اجازه عبور هواپیماهای اسرائیلی از آسمان عمان تنها برای حصول اطمینان از رعایت معاهدات بین المللی در زمینه هوانوردی غیرنظامی و اطمینان از پایبندی عمان به آنچه در این معاهده متعهد شده است، می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
طبق این نامه این عضو شورا تعلیق و طبق قانون تا 2 ماه برای رفع تعلیق وی فرصت داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اینکه 700 هزار معلم و خانواده را در شب عید ناراضی و نسبت به نظام بدبین کنیم٬ به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید بررسی کنیم که مقصر اصلی تاخیر در پرداخت حقوق معلمان٬ آموزش و پرورش بوده و یا سازمان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
یک نهاد و هشت شخصیت ایرانی به فهرست تحریم های اتحادیه اروپا اضافه شده اند. شورای عالی انقلاب فرهنگی به فهرست تحریم های اتحادیه اروپا اضافه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
ما همیشه برای کنسرت هامون در سراسر دنیا سفر می ریم و برمی گردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
طبق این نامه این عضو شورا تعلیق و طبق قانون تا 2 ماه برای رفع تعلیق وی فرصت داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۴    
بر اساس آخرین آمار دریافتی از صبح امروز تاکنون 2100 زائر ایرانی در قالب 50 کاروان از مرزهای هوایی و زمینی کشورمان راهی عراق شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
فارن پالسی نوشت، چین که سیاست عدم تقابل، پیشرفت و توسعه در صلح را در پیش می گرفت، اکنون در ادبیات و اقدامات خود در برابر استکبار آمریکا مصمم تر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
دفاع مقدس صرفا رویارویی با رژیم بعث و صدام حسین نبود، بلکه رزمندگان اسلام در برابر تمام جهان کفر ایستادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۰    
ازیگر فیلم های پرفروش اکشن مانند خشن 7 ، ابرقهرمانی شزم، آمیستاد استیون اسپیلبرگ و گلادیاتور ریدلی اسکات گفته هنو زفیلمی ندیده ام که دستمزد عادلانه ای به من بدهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۷    
ر حال حاضر همکاران ما چکینگ بلیت را در فرودگاه به صورت دستی انجام می دهند که منجر به تاخیر شده و همه تلاش خود را می کنیم که این تاخیر به حداقل برسد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
دولت عربستان سعودی مشتاق است تا تولید در سینمای داخلی خود را با این طرح رونق دهد و صنعت فیلم و سینما یکی از سریع ترین بخش های فرهنگی در حال رشد در این کشور است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۰    
در سفرهای نوروزی بیشترین مقصد سفرهای خارجی استانبول، نجف و دبی بوده که علاوه بر مسأله بالا رفتن هزینه های سفر، به دلیل زلزله هایی ترکیه مردم رغبتی برای سفر به استانبول را ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۹    
مدودف خاطرنشان کرد، قوانین عمومی بین المللی معیوب هستند به ویژه نسبت به کشورهایی که "اجرای اقدامات مغرضانه مجمع عمومی سازمان ملل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
علی اصغر نوروزی، سید امین الله امامی طباطبایی، یحیی علاءالدینی، جمال بابا مرادی، احمد کریمی از اعضای هیئت مدیره بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و احمد ذوالقدر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۹    
بیایید هم زمان با جشن گرفتن نوروز، امید و مهربانی را برگزینیم و فرصت های پیش رو را در آغوش بگیریم و با هم برای ساختن جهانی صلح آمیزتر پایدارتر و فراگیرتر برای همه تلاش کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
نوروز یکی از رسوم دیرینه ایرانیان برای استقبال از سال جدید است که نه تنها به عنوان بخشی از فرهنگ تاریخی و تاریخ فرهنگی ایرانیان قلمداد می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
به دلیل کارشکنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، فعلا خبری از پرداخت سایر مطالبات این عزیزان نیست! مجلس نسبت به این کم کاری بی تفاوت نخواهد ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
در آستانه سال 1401 بازار نوروزی در شهر اهواز رونق گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود برای آغاز سال جدید هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
شدت بارش ها در حد هشدار نارنجی فردا در نیمه غربی کشور و بلندی ها و دامنه های البرز پیش بینی شده است که این شرایط سبب بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها، کاهش دید، لغزندگی جاده ها می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
برای اینکه احساس دوستی و نزدیکی کودک با مسواکش بیشتر شود، بهتر است ما نیز وارد تخیلات کودک مان شویم. براین اساس می توانیم به کودک کمک کنیم برای مسواکش یک اسم و فامیل انتخاب کند و حتی یک قصه برای ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
توقع و انتظار این بود که سازمان های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می داشتند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
امروز در پالایشگاه آبادان شاهد بخشی هستیم که بیش از 100 سال از آغاز فعالیت آن می گذرد و توامان شاهد بخشی هستیم که 100 درصد آن به دست توانای متخصصان و کارگران شریف ایرانی احداث شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۸    
این چند سال دلم می خواهد وقت تحویل سال توی خانه و چشم در چشم خانواده ام نباشم، خجالت می کشم، هر شب که خانه می روم دخترم می پرسد بابا کی بریم خرید؟ برای همین دیر برمی گردم که بچه ها خواب باشند .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
خدائیان از مردم خواست گزارش ها و شکایات خود پیرامون عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمت رسان در ایام نوروز را به سامانه تلفنی و اینترنتی 136 اعلام کنند و این اطمینان را به آن ها داد که سازمان بازرسی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
وزارت امور خارجه استرالیا همچنین با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که 13 فرد و یک نهاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
وی با اشاره به تاخیر حدود 3 ساعته پرواز امروز نجف اشرف گفت: متاسفانه مدیران شرکت پارس آنلاین پاسخگو نیستند و مدیر آی تی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال پیگیری این مسئله است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
از نگاه تحلیلگران اقتصادی و سیاسی یکی از دلایل عقب نشینی قیمت دلار از مرز روانی یاد شده افت قیمت درهم بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
این منبع می گوید که بحث ها تند بود و احیانا برخی پرونده ها به ویژه پرونده یمن منجر به ناراحتی طرفین می شد و طرف ایرانی همواره داستان حجاج ایرانی را پیش می کشید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
رژیم اتوریتر فقط یک دیکتاتوری سیاسی است. مخالفان سیاسی اش را سرکوب می کند و بساط آزادی سیاسی مخالفانش را جمع می کند. ولی رژیم توتالیتر صرفا یک دیکتاتوری سیاسی نیست، بلکه یک دیکتاتوری ایدئولوژیک است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶    
سازمان برنامه و بودجه در پرداخت مطالبات معلمان کارشکنی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
به نظر می رسد بانک های مورد تایید وزارت صمت برای افتتاح حساب وکالتی به دنبال سود بیشتری از جریان ثبت نام خودروهای خارجی هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
دولت برخلاف شعاری که می دهد و حرفی که مطرح می کند، عمل کرده و در عمل یک مسیر متضاد با آن حرف و وعده را در پیش می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۶    
همین تدبیر اگر درباره اقتصاد تکرار شود و کار را از دولت بگیرند و به اهلش بسپارند آینده روشن تر خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۳    
آموزش و پرورش هنوز لیست حقوق را بارگذاری نکرده است البته پول در خزانه وجود دارد اما برای مبالغ بالاتر طبق قانون نمی توان کاری کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
وی از هموطنان عزیز تقاضا کرد در صورت امکان سفر خود را تقسیم و در طول 24 ساعت محور کاملا باز است و با صبر و حوصله رانندگی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
وی با عذرخواهی از تاخیر صورت گرفته گفت که پیگیری های کمیسیون اصل نود تا پرداخت کامل مطالبات حقوق فرهنگیان ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۰    
مسی هم مثل بوفون روزهای بی شکوهی را در پاریس سپری کرده و کم کم باید به فکر رفتن از این تیم باشد. هو شدن از سوی مردم متمدن پاریس، نه در شأن مسی است نه در شأن پاریسی ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۰    
پوتین درباره تبادلات اقتصادی روسیه و چین اضافه کرد: حجم مبادلات تجاری روسیه و چین تا سال 2022 دو برابر شده و به 185 میلیارد دلار رسیده است که یک رکورد جدید است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
دلار 3700 تومان بود، از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند و کار به جایی رسیده که باید رابطه با عربستان را احیا کنیم تا نرخ دلار پایین بیاید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۸    
در بخش اجتماعی چهارمین شماره نصر آذربایجان به موضوع افزایش چشمگیر مهاجرت در بین اقشار مختلف جامعه پرداخت شده و از این مسئله به عنوان پاندمی مهاجرت یاد شده و ابعاد مختلف آن بررسی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۴    
مراسم نوروز از مجموعه ای از جشن ها و مناسب ها تشکیل شده است، جشن نوروز ابتدا با آداب و رسوم های مختلفی از قبیل خانه تکانی و چهارشبنه سوری شروع می شود و سپس نوبت به آخرین پنجشنبه سال و رفتن به مزار ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها ابتدا 6 ماه بود که به دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام شده برای مقابله با گسترش آن ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
شدت این حادثه به حدی بوده که منجر به حریق دو دستگاه خودروی سواری نیز شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
استان های خراسان رضوی، فارس، کرمان، اصفهان و سیستان و بلوچستان بیشترین آمار تصادفات جرحی و فوتی را در این پنج روز به خود اختصاص داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
کارشناسان سال هاست که زنگ خطر را به صدا در آورده اند و هشدار می دهند که مدار زمین کمی شلوغ شده است. بنابراین این سوال مطرح می شود که چند ماهواره را می توان به صورت ایمن و پیش از اینکه اطراف سیاره ما ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
از حال و هوای نوروزی تهران تا گربه های زلزله زده سوریه
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
شی در مقاله ای که در ابتدای سفر خود به مسکو منتشر کرد، گفت که پیشنهاد 12 ماده ای پکن که ماه گذشته منتشر شد، منعکس کننده دیدگاه های جهانی است اما اذعان کرد که راه حل ها آسان نیستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
دو سخنرانی لینکلن دو فقره از بهترین بیانیه های سیاسی دنیای غرب به شمار می روند. در اولی از حفظ "حکومت مردم، توسط مردم، برای مردم" سخن گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۹    
توصیه ما این است که به ویژه در فضاهای بسته و جاهایی که ازدحام زیادی وجود دارد، مانند اتوبوس، مترو و... حتما ماسک بزنند. زیرا ماسک هنوز هم وسیله موثری برای جلوگیری از انتقال کرونا محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
آلتمن نتوانست نگرانی خود را کتمان کند و اقرار کرد که حذف مشاغل توسط هوش مصنوعی در آینده نه چندان دور، غیرممکن نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران علاوه بر تاکید بر آمادگی دستگاه های اجرایی به منظور انجام اقدام های پیشگیرانه، از شهروندان نیز خواست که در طی این مدت علاوه بر رعایت جوانب احتیاط در ترددها ...
  • ۱