دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 3 اسفند 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 1 اسفند 1401 عصر ایران 2 اسفند 1401 عصر ایران 3 اسفند 1401 عصر ایران 4 اسفند 1401 عصر ایران 5 اسفند 1401 عصر ایران 6 اسفند 1401 عصر ایران 7 اسفند 1401 عصر ایران 8 اسفند 1401 عصر ایران 9 اسفند 1401 عصر ایران 10 اسفند 1401 عصر ایران 11 اسفند 1401 عصر ایران 12 اسفند 1401 عصر ایران 13 اسفند 1401 عصر ایران 14 اسفند 1401 عصر ایران 15 اسفند 1401 عصر ایران 16 اسفند 1401 عصر ایران 17 اسفند 1401 عصر ایران 18 اسفند 1401 عصر ایران 19 اسفند 1401 عصر ایران 20 اسفند 1401 عصر ایران 21 اسفند 1401 عصر ایران 22 اسفند 1401 عصر ایران 23 اسفند 1401 عصر ایران 24 اسفند 1401 عصر ایران 25 اسفند 1401 عصر ایران 26 اسفند 1401 عصر ایران 27 اسفند 1401 عصر ایران 28 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
آقای رئیس جمهور با توجه به وعده هایی که در حضور ولی امر مسلمین دادید، هرچه سریع تر به داد مردم برسید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
سینماتک بولونیا با همراهی شهرداری و دانشگاه بولونیا ، برنامه نمایش فیلم و میزگردی با عنوان بولونیا برای ایران از 20 تا 26 فوریه (1 تا 7 اسفند) در ایتالیا در حال برگزاری دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
آزمون دکتری (Ph.D) سال 1402 صبح روز پنجشنبه 11 اسفند 1401 برگزار می شود و داوطلبان می توانند از دوشنبه 8 اسفند کارت ورود به جلسه را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
چرا صداوسیما را مولدسازی نمی کند و پول مردم را به خودشان نمی دهد تا هر کس که دلش برنامه های تلویزیون را خواست برایش هزینه نماید؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۹    
"آنالنا بربوک" وزیر امور خارجه و نانسی فزر وزیر کشور آلمان جهت بازدید از مناطق زلزله زده ترکیه در شهرستان پازارجیک استان "قهرمان ماراش" حضور پیدا کردند. عکس: Utku U rak - خبرگزاری آناتولی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۶    
خانواده فوگیت در کنتاکی به دلیل یک بیماری ژنتیکی نادر به نام "متهموگلوبینمی" که باعث می شود برخی از اعضای بدن آن ها به رنگ آبی در بیایند، خانواده ای شناخته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
با توجه به گذر متناوب امواج کم دامنه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
تصویری زیبا از استتار یک جغد در میان تنه درخت را مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۲    
نمایشگاه هایی همچون برای زندگی ، وضعیت انسان ، نتی به نام سکوت ، مشاهده و دریافت: جایی برای ما روزهای پیش رو در گالری ها و نگارخانه های پایتخت میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
فیلم هایی در ژانرهای مختلف، پنج شنبه و جمعه، مصادف با ولادت با سعادت امام حسین (ع) از شبکه های سیما پخش خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
در جنگ ترکیبی پیاده نظام قدرت نرم، توئیت زن و نویسنده و گوینده و شاعر و توپخانه رسانه ماست که به فضل الهی در این بخش هم موفق خواهیم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
با برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بیمه سرمد انتخاب شدند. به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این جلسه که صبح امروز و با حضور 86 ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
باشگاه پرسپولیس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه 100 میلیون دلاری برای سرخ هاست!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۵    
آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی ها را رقم زد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۰    
موسویان : پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است و ارتباطی به حجاب ندارد و آنچه در فضای مجازی منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۴    
" عراق نباید منبع استفاده گروه های تجزیه طلب و تروریست علیه جمهوری اسلامی ایران باشد."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۱    
پس از نهایی شدن توافقات تجاری جدید میان ایران و روسیه، در هفته های گذشته بخش خصوصی دو کشور دیدارهای مختلفی برای توسعه سطح همکاری ها با یکدیگر داشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۴    
این مراسم به مناسبت "روز تاسیس" و قبل از تمرینات تیم برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۲    
مادر این دختر اعلام کرد: ظهر روز گذشته قبل از این که من در مقابل مدرسه محجوب در خیابان گلخانه فرزندم حاضر شوم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۲    
ملیکا روح انگیزی بازیگر متولد سال 67 بود که سال 94 در نمایش " متاستاز" به کارگردانی علی اصغر دشتی که درباره هم پایان بیماران مبتلا به سرطان بود، به ایفای نقش پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۴    
مراسم بهره برداری رسمی از سامانه آبرسانی به دریاچه ارومیه، شامل تونل و کانال آبرسانی روز جمعه پنجم اسفند با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و برخی مسئولان کشوری واستانی برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره ماجرای پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد توضیح داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۱    
حوادث رخ داده در اوهایو و نبراسکا در زمره بیش از 12 مورد حادثه برای قطارها در سراسر آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
این شرکت ضمن تکذیب اخلال در عرضه ارز از سوی هلدینگ خلیج فارس به بازار، به رسانه ها یادآور می شود که میزان ارز عرضه شده این گروه، به سادگی از طریق بانک مرکزی قابل استعلام است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۸    
49درصد بینندگان اعلام کرده اند که با تماشای سقوط شناخت شان از داعش بیشتر شده و 69درصد پاسخگویان نیز گفته اند پس از تماشای سریال، احساس نفرت و انزجارشان از داعش بیشتر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۲    
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در 13 دی ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۲    
سردار پاسدار حسن حسن زاده : امروز به یاد دوران دفاع مقدس، پادگان دوکوهه مملو از بچه های دهه هفتاد، هشتاد و نود بود که با اشتیاق تمام برای میثاق با شهدا، بیعت با رهبر عزیز انقلاب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۹    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هنگامی که قصد سوار شدن به هواپیما را داشت روی پله ها افتاد. این ویدئو هنگام خروج بایدن از ورشو پایتخت لهستان گرفته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری: در رابطه با مسائل اقتصادی آنچه خبرگان دیدند و فهمیدند دو مطلب است، اول اینکه مسئولان واقعیت های موجود را می بینند و بی خبر نیستند و در پی علاج هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۱    
جسد متوفیان 43، 47، 50 و 69 ساله که اهل و ساکن استان قزوین بودند برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۶    
طبق تحقیقات انجام شده، پیاده روی روزانه می تواند فواید زیادی برای سلامت بدن ما داشته باشد و در زمینه کاهش وزن، پیشگیری از بیماری هایی چون دیابت، حفظ سلامت استخوان ها، طول عمر و ... موثر باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
بر اساس برآوردها بیش از 65 درصد مردم هنگام مراجعه به جایگاه های سوخت در هربار سوختگیری بین 30 تا 40 لیتر سوخت دریافت می کنند که در کلان شهرها نزدیک به عدد 40 و در شهرهای کوچک نزدیک به عدد 30 است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۱    
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی امروز چهارشنبه سوم اسفند، 15 دانش آموز از 3 مدرسه در قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۰    
در حال حاضر سرپرست شهرداری مشخص شده، اما به طور مکتوب از سوی شورای شهر به فرمانداری اعلام نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
مسئول برگزاری رقابت های درباره بازی های مرحله یک چهارم جام حذفی گفت: هنوز یک بازی دیگر از مرحله یک هشتم نهایی باقی مانده است و تمام سعی و کوشش ما بر این است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۰    
داود منظور: سازمان امور مالیاتی برای برخورد با جرایم اقتصادی، فرار مالیاتی و پیشگیری از زمینه های وقوع این پدیده، عزم جدی و قاطع دارد که با همکاری نهادهای نظارتی و قوه قضائیه در حال سرعت گرفتن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۳    
منتظری در عین حال گفت: با سارق و کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می دهد، ترحم و اغماضی نخواهیم کرد. کسی که جلوی ناموس مردم را می گیرد و با زور و تهدید جانی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۵    
سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۸    
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه امروز نیازمند اقتصاد مردمی هستیم، خاطر نشان کرد: همان طورکه در دوران دفاع مقدس فرصتی فراهم شد که مردم در جبهه ها حضور پیدا کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۷    
لیام نیسون فاش کرد که در دهه 1990 زمانی که باربارا بروکلی تهیه کننده جیمز باند چندین بار برای بازی در نقش 007 با او تماس گرفته گفته به خاطر اولتیماتوم همسرش این نقش را رد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۸    
پدرام پاک آیین: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن براثر استنشاق دود اتفاق می افتد. گویا در مجاورت مدرسه ای که برخی دانش آموزان آن در بروجرد مسموم شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۲    
یک هواپیمای نروژی امروز به عنوان اولین هواپیمای اروپایی پس از 12 سال در فرودگاه دمشق به زمین نشست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر اخیر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران توسط آمریکا و اروپا گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۳    
سید احسان خاندوزی در حاشیه مراسم آیین رونمایی از طرح های جدید بیمه و مرکز نوآوری بیمه مرکزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا راه اندازی مرکز مبادله ارزی تاثیری بر بازار دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۸    
در زمانی زندگی می کنیم که دیگر توصیه به اشکنه خوری هم نمی شود کرد. قیمت نان، پیاز و مخلفات اشکنه کاری کرده است که غذای ساده سال های نه چندان دور هم برای برخی گران باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۶    
طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع 82 دانش آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده های افراد به بیمارستان های امام خمینی(ره) و آیت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۳    
وزیر امور خارجه: امیدواریم گروسی به دور از هیجانات سیاسی نسبت به حل و فصل موضوعات با همکاران ما در سازمان انرژی اتمی به جمع بندی و توافق برسد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۸    
رقابت های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان به میزبانی کشور اسلوونی در حال برگزاری است و تیم ملی ایران با ترکیب چهار ورزشکار خانم و چهار ورزشکار آقا در این مسابقات حضور دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
منوچهر - محمد شمیرانی
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۲    
تیم پرسپولیس با برد مقابل سپاهان موفق شد راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۹    
نتانیاهو: امریکا هم اکنون در برابر دو گزینه است. رها کردن ایران که به سلاح هسته ای دست یابد یا مشاهده اسرائیل که به ضربه نظامی علیه ایران دست بزند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۳    
زانکو پس از اجرای قبل از جشنواره اش، حالا قیمت بلیت کنسرت جدیدش در جزیره کیش را تا سقف قیمت 800 هزار تومان تعیین کرده است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
فرماندار بروجرد با بیان اینکه از 82 دانش آموز بستری شده در حال حاضر 11 نفر در بیمارستان هستند، گفت: مابقی دانش آموزان با مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان مرخص شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
کاظم غریب آبادی در دیدار اخیر با جسپر وار سفیر دانمارک با اشاره به جدا کردن یک فرزند ایرانی از والدینش از سوی دولت دانمارک، با وجود مخالفت پدر و مادرش ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۱    
جیمی جامپ هایی که توسط مأموران امنیتی بازی سپاهان - پرسپولیس به سختی از زمین چمن نقش جهان به بیرون هدایت شدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۸    
به دنبال دریافت برخی اخبار دال بر وقوع احتمالی حملات تروریستی به سفارت آمریکا در انگلیس این سفارت از ساعاتی قبل تخلیه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
توپ بسکتبال جدید ویلسون نیاز گاه و بیگاه به باد کردن توپ را حذف می کند. هدف ویلسون این است که توپ جدید از نظر ظاهر، حس کار کردن با آن و همچنین عملکرد، مشابه با یک توپ بسکتبال عادی باشد...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 با بیان این که سقف بودجه به میزان 30 هزار میلیارد تومان یعنی کمتر از دو درصد افزایش داشته است گفت که در گزارش تلفیق موضوعی مبنی بر اختصاص سهمیه 15 لیتری بنزین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۸    
آیا مخاطبینی که به جشنواره فجر می روند، با مخاطبینی که در طول سال به سینما می روند تفاوت دارند؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۳    
فیزیک قبلا بخشی از "حکمت طبیعی" قلمداد می شد. اگر در سدۀ هفدهم میلادی از نیوتن می پرسیدید تخصصت چیست، او نمی گفت فیزیکدان هستم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۹    
قرارداد صادرات 45 هزار دستگاه خودرو ساخت سایپا به روسیه در حضور علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت به امضای مدیرعامل سایپا و طرف های روس رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۶    
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می کنیم و از رژیم ایران می خواهیم این حکم را لغو کند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۳    
برای اولین بار در ایران آئین نامه لیگ آزادگان، لیگ فوتبال بانوان و لیگ فوتسال نگارش شد و به تائید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۱    
محمدمهدی اسماعیلی : با تاکید رئیس جمهور تلاش می کنیم حداکثر سعه صدر در برخورد با تخلفات رسانه ها را داشته باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۶    
خاندوزی با بیان اینکه در حوزه انطباق آموزه های شرعی تلاش خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: امسال نخستین سال شروع فعالیت شورای فقهی بیمه است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۹    
65 میلیون و 200 هزار و 938 نفر دُز اول، 58 میلیون و 594 هزار و 739 نفر دُز دوم و 31 میلیون و 633 هزار و 745 نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
میانگین سرانه مصرف آبزیان در دنیا حدود 24 کیلوگرم و در ایران حدود 13.5کیلوگرم است و در حالی است که این سرانه به ازای هر نفر در استان سمنان حدود6تا 7 کیلوگرم است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به خوبی روشن نیست و به همین دلیل این موضوع به صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی قرار ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
چند روزی می شود که با سازمان دامپزشکی و همکاری شرکت های بسته بندی در کنار عرضه گوشت منجمد معمولی عرضه گوشت منجمد بسته بندی نیز صورت گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
در سال های اخیر ناظران آثار و مجسمه های هنری به یک تابو 800 ساله و یک ساعت دیواری مجسمه ای آسیب زدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
دیوان عالی کشور در انطباق با بند چ ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری، ضمن تجویز اعاده دادرسی نامبرده، پرونده را جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادر کننده رأی ارجاع کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
حالا یک مقام رسمی می آید و در تلویزیون رسمی کشور با اعتماد به نفس تمام و در اظهاراتی عجیب و شرم آور می گوید ایام، ایام سرور اهل بیت(ع) است و در جریان باشید که گوشت منجمد یک کیلویی هم وارد بازار کردیم!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: اگر الان نقصی در واردات خودرو وجود دارد به دولت و وزارت صمت برمی گردد. نیاز انباشته امروز مردم 4 میلیون خودرو بوده که خارج توان خودروسازان داخلی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
گوگل نمی تواند با فکر کردن مانند یک مدیر فعلی به رشد خود ادامه دهد و یا حتی زنده بماند. گوگل باید خود را دوباره اختراع کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۸    
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۶    
بانی موهایش بلند بود و برخلاف عمده اجراهایش، ریش هایش را نتراشیده بود تا این شائبه را تقویت کند که شاید مشغول بازی در فیلم یا سریال جدیدی است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
کسانی که 7 الی 10 سال سابقه کار دارند با کسی که امروز وارد می شود، اختلاف کمی داشته باشد و یا قانون کار را آنقدر بالا ببریم که فردی که پست پائینی دارد نسبت به کارشناس ورزیده که استخدام دولت است حقوق ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
تنها شانس اصلی در جبه غرب خبری نیست را می توان در شاخه بهترین فیلم بین المللی (فیلم غیرانگلیسی زبان) اسکار 2023 دانست و در سایر شاخه طبق رفتار تاریخی آکادمی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۶    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پستی در حساب کاربری خود در شبکه تروث نوشت: اگر اقداماتی که بایدن در رابطه با اوکراین انجام می دهد را دنبال و آن را خوب درک کنید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۴    
باشگاه پورتو پرتغال که در خط حمله مهدی طارمی ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد با انتشار این کلیپ برای حریف ایتالیایی خود خط و نشان کشید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۸    
فیلم جدید از خانم مهندسی که در انتخابات سازمان نظام مهندسی کشف حجاب کرده بود را در این پست ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
این تعداد دانش آموز مسموم در بیمارستان آیت الله بروجردی و امام خمینی(ره) بروجرد بستری شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۴    
دولت آلمان در پی صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد، شهروند دوتابعیتی ایرانی-آلمانی و سرکرده گروه تروریستی تندر، اعلام کرد که کاردار ایران در برلین را احضار کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۳    
مشکل نه با واردات خودرو دست دوم حل می شود و نه با خلع دولت زیرا با وضعیت انحصاری کنونی خصوصی سازی واقعی هم رخ نخواهد داد کما این که وقتی دربارۀ باشگاه های فوتبال این حساسیت وجود دارد به طریق اولی در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
ابتلا به سرطان دهانه رحم 99 درصد با ویروس HPV مرتبط است، هنوز واکسن این ویروس در واکسیناسیون ملی پذیرفته نشده و زنان مجبورند آن را با قیمت آزاد در حدود 2 میلیون تومان از داروخانه ها تهیه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری فرانسه و برخی دیگر از رسانه های گزارش دادند، وزارت خارجه اتریش سفیر ایران در اتریش را در اعتراض به صدور مجازات زندان برای یکی از شهروندان اتریشی در تهران احضار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
اگر چنین موردی باعث اختلال در روند بازنشستگی شود، می توان با ارائه مدارک، به اداره کار شکایت کرد البته که این شکایت کردن نیز فرآیند سختی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۴    
حیوان اگر شانس بیاورد و از مسیرهای صعب کوهستانی لیز نخورد و با بارش سقوط نکند به ته دره مرگ، زنده برگردد. شاید به رگبار بسته شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
شرکت ولوو فیلم یکی از تست های مقاومت خودرو را در فضای مجازی منتشر کرد./خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۹    
زارع پور: مسئولیت این مورد با وزارت صمت است؛ در این زمینه عدم شفافیت وجود دارد. ما از ممنوعیت واردات استقبال نمی کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
ما بر این باوریم که دولت عراق قصد ندارد خاک این کشور سکویی برای حمله به کشورهای همجوار از جمله ایران باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
بخش مهمی از زیرساخت های موجود با تصویب مصوبات فعلی به امور عمرانی می رسد و هم برای کارمندان وزارت فرهنگ و نهادهای تابعه با همفکری سازمان اداری استخدامی مصوبه ای داریم که بخش مهمی از دغدغه های آنان را ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
ویدیویی از بیرون کشیدن ماشین مدفون در برف بعد دو هفته توسط نیرو های هلال احمر در کوهرنگ () را ببینید. لنز دوربین رضا علی قلیان این تصاویر را شکار کرده است. منبع: خبرآنلاین
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
هم اکنون شش نفر از این دانش آموزان در بیمارستان بستری هستند که وضعیت عمومی آنها مطلوب گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
موضوع لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد حسب نظر رئیس جمهور در کارگروه اقتصاد دیجیتال بررسی و پیگیری شده و نتیجه اعلام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
نامه ای از طرف آقای توانگر نماینده مجلس داده شده بود و اخلاق ایشان است که نامه ها را منتشر می کنند، ما جواب نامه ایشان را می دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۹    
روزنامه های زنجیره ای اصلاحات، همگام با دشمنان ملت، اکثر محتوای خود به ویژه عناوین صفحه اول را به انتشار خبرهای ناامیدکننده و برجسته سازی ضعف ها و مشکلات اختصاص داده اند ...
  • ۱