دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 30 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۸    
بعضی مردان ترجیح می دهند احساساتشان را با کارهایشان نشان دهند تا با کلمات. مردتان شاید با درست کردن وسائل خانه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۱    
این مرد برزیلی در حین انجام این حرکت، توانایی دیدن را برای چند ثانیه قبل از تمرکز مجدد چشم، از دست می دهد و می تواند هر بار 20 تا 30 ثانیه کره چشم خود را بیرون بیاورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۶    
اسنپ چند قابلیت جدید برای مشترکان سرویس پولی اسنپ چت پلاس معرفی کرد که شامل قابلیت جدید انقضای استوری است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۵    
برای حفظ عمر باتری و اطمینان از دوام اپل واچ شما تا زمانی که برای شما امکان شارژ مجدد آن فراهم شود، حالت کم مصرف برخی از قابلیت ها را غیرفعال می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۶    
تجمع برلین، تفاوت آشکاری با تجمعات ایران در این هفته های اخیر داشت! درباره این تجمع در رسانه های دستمزدبگیر از سعودی و انگلیس بر خلاف اینکه برای ایران آموزش ساخت کوکتل مولوتف و تشویق و ترویج آتش زدن ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۸    
رسانه های محلی یمن امروز (یکشنبه) اعلام کردند که ساکنان اطراف شرکت کانادایی "Calvali" در منطقه "الوادی" در استان حضرموت یمن صدای انفجار مهیبی را شنیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۳    
رحیمی: مقرر شده استخدام نیروهای طرحی را در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پیگیری تا حداقل بتوان آنها را به صورت قراردادی در سیستم وزارت بهداشت بکارگیری کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۳    
رییس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز گفت: جزییات پزشکی فوت دانش آموز مقطع متوسطه دبیرستان سوم شعبان این ناحیه در دست بررسی است .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۲    
متهم گفت: سیصدمیلیون بدهی داشتم. پول نزول گرفته بودم. ماهی 17 میلیون باید پرداخت می کردم. 200 میلیون پول گرفته بودم. خدا لعنت کند دوستم را؛ این پیشنهاد او بود که از نزول خور پول بگیرم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۸    
باستان شناسان اخیراً کتیبه ای را از بندر باستانی برنیکه در مصر باستان کشف کردند که اشاره ای به آیین رازآلود بلیمی در مصر باستان دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل بیمه سرمد در پیام خود به مناسبت فرارسیدن نهمین سالروز تاسیس بیمه سرمد، از تلاش همکاران خود برای عبور از فراز و نشیب های سال گذشته، ارتقای کارآمدی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۷    
در سال های اخیر کمتر پروژه بزرگی در دنیای علم و فناوری وجود داشته است که نخبگان ایرانی بخشی از پروژه هایش نباشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۴    
فقط در چنین فضای بی دروپیکری است که می توان، هر دروغی را گفت، رأی جمع کرد، دموکراسی را به فساد کشاند، فساد و دزدی را رواج داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۴    
در حالی که بسیاری از مردم پیکاسو را تنها به خاطر نقاشی های آوانگارد می شناسند، آثار نخستین دوره های او به عنوان هنرمند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۲    
در این شب عزیز دعای خیر همه کسانی که از اینستاگرام ارتزاق می کردند بدرقه راهت، خصوصاً زنان سرپرست خانوار، کسب و کارهای روستایی، جوانان و سایر هموطنان. خیلی مردی.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۱    
قسمت پایانی سریال خاندان اژدها که به عنوان پیش درآمدی از سریال بازی تاج و تخت ساخته شده است، روز جمعه و دو روز پیش از اینکه به طور رسمی از این شبکه پخش شود، در فضای اینترنت لو رفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۹    
رانندگانی که قصد تردد در این مناطق را دارند لازم است تا تجهیزات زمستانی لازم را همراه داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مرگ مهسا همه را متاثر کرد، رئیس جمهور در همان ابتدای حادثه با پدر او صحبت کرد و پدر مهسا اعلام کرد که غده هیپوفیز وی را چند سال پیش برداشتند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۶    
امروز شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب اطلاعیه ای، اظهارات اخیر این پزشکان در خصوص مداخله نیروهای امنیتی در فرآیند درمان و دسترسی به اسرار پزشکی بیماران، را بی پایه و اساس خواند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۴    
منابع محلی در شرق سوریه گزارش دادند که صدای وقوع چند انفجار را شنیده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۱    
شبکه تلویزیونی ویون گزارش داد در حالیکه ترکیب دولت بعدی چین روز یکشنبه به طور رسمی اعلام خواهد شد، اما انتخاب شی جین پینگ برای سومین دوره متوالی در سمت ریاست جمهوری رویدادی بی سابقه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۴    
دفتر جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا در بیانیه ای مطبوعاتی در توضیح اعلام این ممنوعیت تصریح داشت: مردم نمی توانند به خرید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۶    
شرکت مادریدی هالو اسپیس(Halo Space) در حال برنامه ریزی پروازهای تجاری فضایی با انتشار صفر کربن است. این شرکت قصد دارد مسافران را با یک کپسول مدور شیک که به یک بالن متصل شده به فضا برساند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
دستگاه های هوشمند بنا به نرخ نامه 1400 کار می کنند و فروش نان با نرخ سال گذشته نمی تواند پاسخگویی هزینه نانوایان باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
این ادعاها در حالی مطرح می شود که واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تأکید کرد که کشورش اطلاعات نادرست غرب درباره ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد می ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۹    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در شبکه اجتماعی تلگرام نوشت: روسیه در حملات گسترده تازه که از نیمه شب آغاز کرده، 36 راکت شلیک کرده که بیشتر آنها سرنگون شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بر اساس اعلام مسؤولان 75 درصد دستگیر شدگان در حوادث اخیر کشور بیکار هستند، گفت: ارائه آموزش ها در فضای مجازی هم امور را مشکل کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
وزیر امور خارجه اعلام کرد: با توجه به علائق و نیازمندیهای ایرانیان خارج از کشور، شورایعالی ایرانیان درصدد حمایت همه جانبه از آنهاست و در این راه مصمم هستیم .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
این تصمیم از سوی دولت محلی منطقه کردستان عراق و ایران اتخاذ شد و شهروندان می توانند از همه گذرگاه های مرزی وارد ایران شوند و به مدت یک ماه با استفاده از گذرنامه و بدون دریافت روادید اقامت داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۵    
جورجیا در راس حزب تندرو "برادران ایتالیا" در انتخابات پارلمانی اخیر پیروزی تاریخی را کسب کرد و توانست 26 درصد از کل آرا را به دست بیاورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۸    
نام مجید مظفری، شکرخدا گودرزی و تنی چند از هنرمندان سینما و تلویزیون به عنوان بازیگران سریال سلمان فارسی مطرح شده است که قرار است جلوی دوربین داود میرباقری حاضر شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۴    
با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور و نواحی شمالی سازمان راهداری و همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده اند که مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت راه ها مطلع ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
مقامات شهر کین اواخر دیروز جمعه اعلام کردند که یک هواپیمای کوچک روی خانه ای در منطقه نیوهمپشایر سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۱    
از سال های دور تا به امروز، تعطیلی تئاتر و موسیقی خواسته قلبی دشمنان هنر بوده است؛ فرصت این شادی از سوی من، برای ایشان محقق نخواهد شد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
در دهمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان مصر، هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر زنان به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۳    
این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر و هفتادونهمین جشنواره فیلم ونیز حضور داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۲    
روبیکا از مرز 15 میلیون نصب کننده هم عبور کرده و از طرفی، پلتفرم های ایتا و سروش را هم داریم. با این وجود، بستر گفتگو در شبکه های اجتماعی برای همگان مهیا است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۱    
در تلفنخانه تهران دوازده تلفنچی و بیست و چهار عضو که هر هفت ساعت یک مرتبه تعویض شده کارسازی می کردند و ساعت کارشان از هفت صبح تا 2 بعدازظهر و از 2 تا 9 بعد از ظهر و 2 تلفنچی که برای شب کشیک می دادند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۶    
مهدی رمضانی: چرا باید نایسر فلسطین اشغالی شود، تیرهای چراغ برق را شکسته بودند، سنگ هایی با حدود 250 کیلوگرم وزن داخل خیابان آورده بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
سیداحسان خاندوزی: اداره اقتصادی کشور را نمی شود سهل انگارانه و با بی توجهی و بی مبالاتی اداره کرد؛ وقتی برخی از بانک های دولتی دو برابر سپرده ها تسهیلات در استان داده اند و از سوی دیگر بانک های خصوصی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
دولت عراق حملات ترکیه را مصداق تجاوزگری به خاک عراق خوانده و خواستار خروج نظامیان این کشور از شمال عراق شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی اعتراف کرد و 4 قربانی این پرونده حضور در اداره شانزدهم مرد جنایتکار را شناسایی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۴    
تحقیقات مقدماتی، قرار نهایی و صدور کیفرخواست پرونده ظرف یک ماه انجام گرفت و پرونده برای محاکمه و صدور رای به اتهامات قتل عمد، سه فقره آدم ربایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۲    
کارفرمایان می توانند برای اطلاع از نشانی شعب این سازمان و دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره 1420 تماس حاصل کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۵    
اگر دولت کالا برگ را اجرایی نکند مجلس باید بنشیند و فکر اساسی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
جنگل بانان که مشغول جابجایی یک شیر بیهوش شده بودند،ناگهان با به هوش آمدن او غافلگیر شدند و پا به فرار گذاشتند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶    
مایک پمپئو، وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از عملکرد جو بایدن، رئیس جمهور کشورش در قبال ایران انتقاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران: به دنبال آن هستیم تا فاصله خودمان را با تیم های بزرگ جهان کم کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۳    
بن بورگیس روزنامه نگار آمریکایی: اگر آمریکا واقعا خواهان کمک به مردم ایران است، تحریم ها را بردارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۲    
روسیه از پهپادهای انتحاری علیه اوکراین استفاده می کند. اوکراین می گوید این پهپادها ساخت ایران هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
متهمان همراه با این پزشک وارد خانه ای در جنوب تهران شده و با بستن دست مالباخته، خودرو وی را سرقت و حساب های بانکی او را تخلیه کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۱    
آیا واقعا مردم ایران شکم سیر هستند؟ نگاهی به آمارهای جهانی در حوزه تغدیه چیز دیگری می گوید. این گزارش را ببینید تا بیشتر بدانید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۴    
سردار دکتر غلامرضا جلالی: تهدیدات موسوم به تهدیدات ترکیبی است. در این نوع تهدید، دشمن همه نقاط قوت خود را علیه نقاط ضعف ما بر کار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۶    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد 2 نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته اند که به علت وخامت حال و جراحت های ناشی از این انفجار و ریختن آوار ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان: در حال حاضر 26 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 6 نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۳    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در جریان این کمین 10 نفر از متجاوزان دستگیر شدند، افزود: در هنگام انتقال این افراد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
پسر 16 ساله رمضان قدیروف، رهبر چچن، با لباس نظامی، زندانیان اوکراینی را در میان تدابیر شدید امنیتی به پدرش تقدیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
در جلسه دادگاه، فیلمی منتشر شد که خانمی در آن عنوان کرد که میلاد دختران را اغفال کرده و به بهانه دادن پول و خانه و ماشین از آن ها می خواست تا به ترکیه بیایند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
برنامه ی دیدی نو با اجرای حمید گلی(یکی از عموهای فتیله ای) جایگزین برنامه ی کتاب باز سروش صحت در شبکه ی نسیم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۳    
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با 100 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، 28 مهرماه) 14 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد های لحظه ای شدید در استان تهران از امروز 30 مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۲    
معاون امنیتی وزارت کشور درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه های او حدود 150 نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت های او به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
کانیه وست اصرار دارد که کیم کارداشیان را تا آخر عمر دوست خواهد داشت و آنها را تنها روی کاغذ از یکدیگر طلاق گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
پلنگ با محاسبه درست و حساب شده به چند کل یالدار حمله می کند و کل موردنظر را شکار می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۸    
تیگو 7 برای اولین بار تابستان سال 96 در تیپ اکسلنت پا به بازار ایران گذاشت. کمی بعد، یعنی در پاییز سال 97 تیپ IE آن توسط مدیران خودرو معرفی و سرانجام از سال 98 به عنوان یک پرچمدار وارد بازار ایران شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
یکی از دلایل دشوار شدن تولید اثر نمایشی در مصر را موضوع احتکار دانسته اند. آن ها معتقدند شرکت خدمات رسانه ای بزرگی که در مصر ساخت اغلب آثار هنری در سال های اخیر را بر عهده داشته ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
در طبقه منهای یک این مجتمع تجاری دو طبقه، بر اثر آتش سوزی دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
در حال حاضر کودکان و افراد مسن در معرض آنفلوآنزا و سرماخوردگی قرار دارند و این بیماری ها در حال افزایش است اما با کمبود آنتی بیوتیک به ویژه برای کودکان در 30 استان کشور روبرو هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۴    
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی ها تلاش می کنند در مسائل روز های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۳    
حدادعادل گفت: بنده نه فقط غصه آن پلیسی را می خورم که گلویش را بریدند، نه فقط غصه آن پلیسی را می خورم که رویش بنزین ریختند و آتش زدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۳    
موسکوویچ در نظر دارد، شاخص تولید خود را برای سال 2023 به 50 هزار دستگاه نزدیک کند. منابع خبری از همکاری احتمالی این برند با کمپانی JAC چین خبر می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۱    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: جزییات پزشکی فوت این دانش آموز کرجی که در مقطع متوسطه اول تحصیل می کرده در دست بررسی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۹    
کاظم غریب آبادی، در مصاحبه ای اعلام کرد: بدلیل دخالت و نقش مستقیم آمریکا در اغتشاشات اخیر، مقرر گردید پرونده ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رای لازم علیه این کشور صادر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
آریا عظیمی نژاد آهنگساز و داور برنامه عصر جدید در گفتگویی از تجربه عجیبش در زندگی گفت. او در این گفتگو عنوان می کند که چند سال پیش به سبب نارسایی قلبی به بیمارستان مراجعه می کند که در پی اتفاقاتی به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰    
کلاب هاوس نیز در کنار بسترهایی چون اینستاگرام و واتساپ و گوگل پلی، به دسته پلتفرم های مسدود شده پیوسته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۸    
اینکه گفته می شود افرادی در اوین روی مین رفتند مطلقا صحت ندارد و موضوع ندامتگاه اوین ارتباطی با اغتشاشات نداشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۶    
اردک مادر تخم کروکودیل را بیرون آورده و حالا این بچه تمساح فکر می کند اردک مادر اوست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۴    
شاهد یک مهاجرت نرمی در شبکه های داخلی هستیم که توسط مردم به صورت ارادی انجام می شود. تلاش زیادی شده است که مشاغل مستقر در این حوزه ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
اقتصاد دانش بنیان زمانی شکل می گیرد که بتوانیم زیرساخت های توسعه علم و فناوری را در کشور توسعه دهیم. نقطه اصلی که از طریق آن اقتصاد دانش بنیان شکل می گیرد دستگاه های اجرایی و صنایع بزرگ کشور هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۲    
راننده خواب آلود در حال چرت زدن بود که ناگهان کامیون از جاده خارج شد، راننده در تلاش برای بازگرداندن خودرو به مسیر بود که تلاشش بی نتیجه ماند و تریلی واژگون شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
ساعت کاری ادارات استان هرمزگان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 15:15 و روز پنجشنبه نیز از ساعت 7:30 تا 12:45 تعیین شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۸    
هیچ یک از شرکت کنندگان واکسن قبلی هپاتیت را دریافت نکرده بودند یا شواهدی مبنی بر عفونت قبلی نداشتند همه آنها تحت درمان ضد رتروویروسی برای مبارزه با عفونت رتروویروس هایی مانند اچ ای وی بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۹    
به گفته وی در حال حاضر برخی از داروها هنوز تحت پوشش قرار نگرفته اند. قرار شده است تا 119 قلم داروی بدون نسخه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و 366 قلم داروی پرمصرف نیز هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۲    
این شرایط جوی روز شنبه درارتفاعات استان، یک شنبه درارتفاعات و مناطق غربی استان، دوشنبه در نیمه شمالی و غربی استان و سه شنبه در ارتفاعات شمالی استان پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
یک پهپاد اسباب بازی و بی موتور، در اتفاقی پیشبینی نشده، به صورت یک پسربچه برخورد کرد و باعث مصدومیتش شد. منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی-فرانسوی نامزد جایزه اسکار که سابقه کار با فیلمسازان بزرگی چون دیوید فینچر ، وودی آلن ، وونگ کاروای ، سیدنی پولاک و میشائیل هانکه را در کارنامه دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
همین الان هم که با موج خروج نخبگان از کشور مواجه هستیم، می بینیم کسی به تشویش نمی افتد. یعنی، ما از یک طرف برای توانایی کشور به نخبگان و برآمدگان در همه حوزه ها و کسب وکارها نیاز داریم و از طرف دیگر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۶    
سال گذشته، یک گزارش اطلاعاتی منتشر شد که 144 مورد مشاهده UAPها را در دو دهه گذشته مستند کرد که به گفته کنگره، قابل توضیح نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۰    
پیش تر برخی رسانه ها شایعاتی مبنی بر تصمیم فیفا برای بررسی حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی مطرح کرده بودند،
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۸    
این بیلبودها مربوط به خودروی M4 است محصولی که با حضور خود در بازار خودرو کشور می تواند جان تازه ای به سگمنت خودروهای مینی ون تزریق کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۵    
ماریا بر اساس روایت های واقعی ساخته می شود و داستان پر فراز و نشیب و در نهایت غم انگیز زندگی سوپرانوی یونانی متولد آمریکا ماریا کالاس را روایت می کند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۳    
قرار است یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیروهای مسلح باشد، در دانشگاه حضور یابد و تقاضای سرباز نخبگان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۳    
ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت 8.30 صبح تا ساعت 12.45 ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه 7.30 صبح آغاز و تا ساعت 12.30 است. ساعت پایان کار مدارس خاص طبق روال قبل بر اساس مصوبه و آیین نامه اجرایی مدارس است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۰    
زمانی که امکان قفل کردن حساب ادمین محلی در یک دستگاه ویندوزی وجود نداشته باشد، مهاجمان می توانند با تعداد نامحدودی تلاش برای حدس زدن رمز عبور درست به حساب کاربری حمله کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۷    
حسین ناصرخاکی با اشاره به اینکه بلافاصله دستور شناسایی فقدانی به آگاهی فردیس صادر شد بیان کرد: ساعاتی بعد از این دستور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۹    
ری ست 31 ساله،شغل ایشان میوه فروش بر روی وانت بوده است متاسفانه ایشان درآستانه عروسی درحین دستفروشی بر اثر تصادف قطع نخاع شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
دیروز در صنعت نظامی گرفتار سیم خاردار بودیم، اما امروز در نیویورک و سمرقند یکی از خواسته هایشان این است که یکی از صنایع نظامی مان را به آن ها بفروشیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۰    
شاه چارلز سوم که با درگذشت مادرش، الیزابت دوم، به تازگی به پادشاهی رسیده، بارها پروتکل سلطنتی را زیر پا گذاشته است.
  • ۱