دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۶:۰۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 28 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۱    
همانطور که در ادامه مطلب درباره این دسر بسیار خوشمزه صحبت کردیم به جرات می توان گفت هیچ کیکی به اندازه کیک بستنی کاله در روزهای بسیار گرم تابستان نمی تواند طعم دلنشینی به شما بدهد از این رو این دسر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
برای اولین بار آذر ماه امسال تعرفه دندانپزشکی بعد از 40 سال ابلاغ شد و جز حرفه ای را در همه بخش ها یکسان دیده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۷    
تاریخ نشان داده کشورهایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده اند لذا اقدامات اخیر آن ها تازگی ندارد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
ورزش های هوانوردی و پروازی در ایران با وجود جذابیت های بسیار زیاد اما آنچنان که باید و شاید در کشور فراگیر نشده اما مطابق تمام زمینه ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۵    
دلیل اینکه در خوزستان و مناطق عرب نشین خبری از اغتشاشات نبود آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم های سیر آنهاست و مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم تری دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۳    
در دیدار وزیر راه و شهرسازی با وزرای کشور قطر در خصوص افزایش خطوط حمل و نقلی میان ایران و قطر بحث و توافق اولیه برای ایجاد خط کشتیرانی مسافربری میان دو کشور حاصل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۳    
جنگنده های رادار گریز f-35 با هزینه تقریبی 30 هزار دلار در هر ساعت پرواز، نسبت به سایر جنگده های ساخته شده مزیت دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۳:۵۴    
فارس نوشت: ولودیمیر زلنسکی با بیان اینکه هیچ اعتمادی به ایران ندارد، مدعی شد: ما باید از خودمان دفاع کنیم اول از همه در برابر دروغ هایی که توسط برخی افراد پخش شده است . ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۳:۵۲    
این جمله که در دانشگاه سال 45 دانشجوی چادری نبود اما در سال 56 پر بود دست مایۀ این یادداشت است با اشارات تاریخی...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۳:۵۰    
خوزه لوییز چیلاورت دروازه بان افسانه ای تیم ملی پاراگوئه در جام جهانی 1998 فرانسه به صورت رسمی برای ریاست جمهوری کشورش نامزد شد تا در انتخابات شرکت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۸    
فرهاد زیویار: درباره تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری های فصلی با هماهنگی و درایت عمل شود، اما تعطیلی ها درگذشته خسارت های زیادی را متوجه کشور کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۳:۲۳    
وزیر امور خارجه: در عالیترین سطوح نسبت به تغییر ژئوپلتیک و مرزهای منطقه به مقامات ذیربط هشدارها را داده ایم و ایران از همه ظرفیت ها برای ممانعت از این اقدام برخوردار است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۰    
سرمربی تیم ملوان: برای داوران باید کلاس توجیهی بگذارند. همانطور که چپ و راست ما را محروم می کنند، باید به داوران هم رفتار یاد بدهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۱    
به گفته وزیر دفاع انگلیس این اتفاق در آب های بین المللی در دریای سیاه رخ داده است و هواپیمای انگلیسی آسیبی ندیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۵۰    
باخت تیم فولاد خوزستان موجب شد تا رکورد شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران یک فصل دیگر حفظ شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۳    
این اتوبوس ساعتی قبل در کیلومتر 20 جاده سبزوار - شاهرود، از جاده منحرف و دچار حادثه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۰    
متهم 38 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو های صفر کیلومتر حواله آن ها را خریداری و سپس به چند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۹    
نخست وزیر چاد پیشتر هشدار داده بود که حوادث امروز کشور، تلاش برای کودتای مسلحانه جهت به دست گرفتن قدرت در کشورش است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۶    
در این تصویر بخشی از پشت صحنه و جلوه های ویژه سریال تلویزیونی بتمن که در دهه 1960 پخش شد، دیده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۸    
هماهنگ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران به دلیل فروش پهپاد به روسیه است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۲    
ساعاتی پیش شورای اروپا در وبسایت رسمی خود از اعمال تحریم علیه سه شخص و یک نهاد به اتهام "ارسال پهپاد به روسیه برای شرکت در جنگ علیه اوکراین" خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۰    
افرادی که در سن 50 سالگی به مدت پنج ساعت یا کمتر می خوابند، در مقایسه با افرادی که تا هفت ساعت می خوابند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۶    
یک مزرعه دار به طور غیرمنتظره یک مجسمه قرن ششم میلادی عظیم الجثه را در زمین کشاورزی کشف کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۰    
مهدی محمدنبی: کی روش هر زمان که صلاح بداند فهرست را اعلام خواهد کرد که این قاعدتا به قبل از اعزام به قطر موکول خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۴    
مرتضی فرخی: نمی توانیم همانند دورهای قبل که موجی از تقاضا برای دانشگاه بود افزایش ظرفیت داشته باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۳    
وزیر امور خارجه گفت: تبادل پیام برای احیای برجام در مسیر درست قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۲    
شفقنا - آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا : "از لیز تراس برای مشارکت در زمینه های مختلفی از جمله پاسخگو کردن روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین قدردانی می کنم."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۹    
چهار گزینه برای تصاحب قدرت در انگلیس مطرح هستند که عبارتند از پنی موردانت معاون نخست وزیر در امور پارلمانی، بن والاس وزیر دفاع، ریشی سوناک وزیر دارایی مستعفی دولت بوریس جانسون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۱    
ترافیک در خط جنوبی کرج - قزوین از محدوده امام زاده طاهر تا پل فردیس سنگین است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۷    
وزارت خارجه انگلیس روز پنج شنبه با صدور بیانیه ای به اتهام "ارائه پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین" تحریم هایی را علیه حسین باقری، سید حجت الله قریشی و سعید آقاجانی اعمال کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۹    
سردار پاکپور: اگر تغییری در مرزهای ما به وجود بیاید قطعا در منافع ملی ما تاثیر می گذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۵    
سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی: طبق آمار حدود 21 هزار نفر در مجموع شهرهای استان در اعتراضات حضور داشتند که هیجانات اجتماعی متاثر بر فعالیت آنها بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۵    
رسانه های اسرائیل و ترکیه پنجشنبه شب گزارش دادند که بنی گانتز ، وزیر دفاع اسرائیل هفته آینده به ترکیه سفر خواهد کرد و قرار است در این سفر با مقامات ارشد این کشور دیدار کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۰    
محمد خزاعی: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم ها نیز می مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی ماند؛ نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی(ص).
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی میهمان ملوان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه در خصوص ادعاهای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ اوکراین گفت: ما با روسیه همکاری دفاعی داریم، اما سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی این کشور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۵    
در نامه رسمی اوکراین آمده است: "روسیه به شیوه جدیدی برای حملات علیه اوکراین روی آورده است که شامل استفاده از پهپادهای ساخت ایران است".
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۰    
استعفا بعد از فشار زیاد علیه او به دلیل شکست برنامه اقتصادی اش روی داد. این برنامه اقتصادی منجر به بحران و تنش در بازارهای بریتانیا و تورم کم سابقه در این کشور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۴    
غریب آبادی در خصوص آمار تخریب های حوادث اخیر گفت: تا الان بیش از 1200 اماکن، وسیله نقلیه شامل موتور سیکلت و خودرو و بانک توسط آشوبگران تخریب شدند. حدود 30 نفر از نیروهای حافظ امنیت شهید شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۶    
صالح آبادی: اگر می خواهیم تورم را در کشور کنترل و مدیریت کنیم باید از منابع اضافی که در اقتصاد وجود دارد به بخش های مولد تولید تزریق شود نه اینکه از بانک مرکزی اضافه برداشت کنند که تورم ایجاد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۳    
این سحابی در فاصله 6 هزار و 500 سال نوری از زمین واقع شده است و متشکل از ابرهایی از غبارهای درخشان ضخیم و گازهای درخشان است که تا فواصل چندین سال نوری در فضا امتداد دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۷    
تارنمای شورای اتحادیه اروپا امروز نوشت که دارایی های افراد و موسسه تحریم شده مسدود و شرکت ها و شهروندان اتحادیه اروپا از مراوده مالی با آنان ممنوع شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۲    
شدت علائم آنفلوآنزا به طور معمول بین پنج تا شش روز است و ویروس آنفلوآنزا در این مدت می تواند به دیگران سرایت پیدا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۷    
سیدمحمدنبی موسوی فرد: اگر تعدادی از خانم ها مقداری از موهایش بالا رفته، آیا نیروی انتظامی برخورد می کند؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۳    
کنعانی: توسل به اجبار و خشونت برای باز گرداندن اعتصاب کنندگان به کار بدون توجه به خواسته های آنان و مقابله خشونت آمیز پلیس فرانسه با تظاهر کنندگان را محکوم می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۵    
در این سفر، امیرعبداللهیان با آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان و برخی دیگر از مقامات این کشور دیدار و گفت وگو خواهد کرد که تعامل و روابط سیاسی و اقتصادی 2 کشور مهمترین محور این دیدار خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۰    
این روحانی اهل سیاست از خود نپرسیده است که وسط مراسم اهدای توپ طلا، چرا باید از کریم بنزما بپرسند که نظر او در مورد اتفاقات ایران چیست؟ و او هم نه بردارد و نه بگذار و بگوید که حجاب اصل و اساس اسلام ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۰    
لیز تراس در میان نخست وزیران تاریخ انگلیس کوتاهترین دوره حضور در قدرت را دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه: استقرار یک تیم آمورشی برای ارتش اوکراین از جانب اتحادیه اروپا و ارسال کمک های نظامی توسط کشورهای این بلوک ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۹    
هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت 15 و 40 دقیقه امروز 14 میلیون و 850 هزار تومان داد و ستد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۴    
مدیر برنامه های همایون شجریان: هیچ نوع فشار و توصیه ای مبنی بر برگزاری یا برگزار نشدن کنسرت ها وجود نداشته و این تصمیمی بوده است که همایون شجریان شخصا به همان دلیلی که شامگاه سه شنبه (26مهرماه) در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۹    
متیو پری ستاره سریال فرندز در مصاحبه تازه خود فاش کرد که در سال 2018 تا آستانه مرگ پیش رفته بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۶    
با عبور از این حوادث اکثر مخازن به سطح شهر بازگشته و مابقی به زودی برگردانده خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۷    
اتحادیه اروپا، دوشنبه گذشته (17 اکتبر) تحریم هایی را علیه وزیر ارتباطات ایران، پلیس امنیت اخلاقی و بخش سایبری سپاه پاسداران اعمال کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۰    
تردید نداشته باشید چنانچه بنا به هر علتی بحران تجاوز روسیه به اوکراین فراگیر شود و به جاهای باریک بکشد، پروندۀ پهپادها، ایران را در کام بحران فرو خواهد برد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۰    
ممکن است مجبور شویم دانشجویی را به مشاوره یا روان پزشک ارجاع دهیم، چرا که قرار نیست امنیت 20 هزار دانشجو را به خاطر تعداد حداقلی از دانشجویان که خاطی هستند به خطر بیندازیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۶    
علی تهرانی در سال 1374 به ایران بازگشت و پس از بازداشت در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه شد و به زندان رفت و تا 1384 دوران محکومیت خود را پشت سر گذاشت و پس از آزادی دیگر اظهارنظر و یا فعالیت سیاسی نکرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۰    
ستارخان تصمیم گرفت پرچم های سفید را از فراز خانه ها بر افکند. با گروهی کوچک که بیش از هفده نفر نمی شدند تا ارگ پیش رفت و پرچم ها را روفت. همین کار شوری عظیم در دل افسرده تبریزی ها دمید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۹    
برای دریافت آخرین اخبار بیت کوین و سایر ارزهای مجازی، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال با ما همراه باشید. برای مشاهده کامل جدول قیمت ها اینجا کلیک کنید تماشاخانه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۷    
کوهنوردی که در کوه فوتاگو ژاپن در حال پایین آمدن از یک خط الراس صخره ای بود، ناگهان با یک خرس سیاه مواجه شد. لحظه مواجهه خرس وحشی با او را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۶    
موضوع اعزام خبرنگاران به ماموریت های بلندمدت خارجی در سال های اخیر یکی از چالش های بزرگ تلویزیون شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۸    
در مراسم اهدای جام در مسابقات جهانی کشتی بازو در آنتالیا بین ورزشکاران قزاقستان و ترکیه افتاد که در ویدئو می بینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۴    
فارغ از جنبه شرعی، این قانون عملا از الزامات یک قانون تضمین شده بی بهره است. همچون قوانینی که درباره استفاده از ویدئو و یا تجیهیزات ماهواره وضع شده بود و امروز به قوانین متروک پیوسته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۸    
در خنده واکه محور، خنده معمولا طولانی تر است و ویژگی هایی شبیه آواز دارد. این نوع خنده معمولا با آواهایی چون هاها/هی هی/هوهو شروع می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۶    
پولیانسکی بیان کرد: ما صنعت پهپادسازی خودمان را داریم که چیز های مورد نیازمان در این جنگ را برایمان می سازد و این ها تماما اتهامات همکاران غربی ما هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۴    
جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: کاهش سرعت اینترنت و فیلتر نمودن برخی سایت های پر مخاطب فضای مجازی جز آسیب گسترده به اقتصاد دیجیتال و ایجاد مشکلات بیشتر برای کار روزانه مردم حاصلی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۲    
وی به رویکرد جذب اعتبارات از سوی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: استان سمنان در جذب بودجه سال 1401، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶    
اعتراضات سراسری در چهارگوشه جهان
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۱    
با اینکه به نظر نمی آید مارمورک ها در نبرد مقابل عقرب های سمی پیروز شوند اما عقرب های سمی طعمه عجیب نوعی مارمولک غربی بنام گکو می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۸    
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور افزود: مخبر به دفعات چنین جلساتی مشورتی را در حوزه های مختلف داشته که کمتر خبری از آن ها منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۶    
در سال جاری 60 درصد هزینه تولید نانوایان افزایش پیدا کرد این در حالیست که نرخ آنها ثابت ماند و تغییری نکرد از سوی دیگر دولت بسته های حمایتی به تولیدکنندگان نداد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۴    
اولین تغییر در کابینه دولت سیزدهم رخ داده، اما به نظر می رسد این آخرین تغییر در کابینه سید ابراهیم رئیسی نباشد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۲    
فیفا نام سه داور زن را در فهرست 36 داور وسط که قرار است در جام جهانی 2022 قضاوت کنند قرار داده است تا شاهد یک اتفاق ویژه در جام جهانی قطر باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۰    
کاغذ پوستی ای که مربوط به دوران قرون وسطا است در صومعه ای در مصر پیدا شده است که گفته می شوند جزئیات آن در متون مسیحی پنهان است که بخشی از آن فهرستی از اسامی ستاره های گمشده ستاره شناس یونانی- ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۹    
بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل 65 تا 70 هزار تومان است و در برخی مناطق بنا بر گزارش های رسیده به 75 هزار تومان هم رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۸    
دمیدن در آتش تفرقه قومیتی یا مذهبی در اقصی نقاط کشور، نشانه های آغاز جنگ ترکیبی دشمن در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مجازی علیه جمهوری اسلامی است تا نظام را بدنام و چهره تابان آن مخدوش شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۳    
هزینه صعود به هر قله ای متفاوت است و معمولا کوهنوردان سعی می کنند تا برای صعود اسپانسر بگیرند. در یک برنامه تلویزیونی، دو کوهنورد از هزینه های سرسام آور صعود به قله ها می گویند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
امسال دشمنان اغتشاش را از مسائل قومی شروع کردند و بعد هم به دانشگاه و مدارس کشاندند، اما با حضور به موقع نیرو های امنیتی موضوع جمع شد و این ها مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندان ها را عملیاتی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۱    
وی، یک علت این مسئله را واردات 150 میلیون دُز واکسن از خارج از کشور دانست و افزود: این حجم از واردات واکسن که به اشتباه انجام شده بود، باید به ناچار مصرف می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۶    
عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره توییت حاشیه ساز خود درباره امر به معروف گفت: آن چیزی که مورد انتقاد من است، شیوه های امر به معروف و نهی از منکر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۴    
گیلمور می گوید: "در هر مرحله آنها جاه طلبی و پیچیدگی پروژه را افزایش دادند."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۹    
یک سال از کارنامه وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن که از اولویت های دولت سیزدهم بوده است، می گذرد و طبق برنامه وزیر انتظار می رفت تا کنون دو میلیون واحد به پیشرفت 50 درصد برسد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
توران، ولی مراد، فعال حوزه زنان در برنامه شیوه در شبکه 4 گفت: باید خواهر یا دختر کسی باشی که مسئولیت بگیری! زنان و خواهران و دختران آقایان تصمیم گیر شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۲    
ایلان ماسک، توییتر را دارایی توصیف کرد که برای مدت طولانی سرزندگی نداشت و گفت: واضح است که من و سرمایه گذاران دیگر اکنون پول اضافی برای خرید توییتر پرداخت می کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۷    
قاطعانه اعتقاد داریم که هیچ یک از سلاح های صادراتی ایران از جمله پهباد به سایر کشورها مشمول پاراگراف 4ضمیمه Bقطعنامه 2231 نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۵    
در روزهای جمعه و شنبه، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۳    
تمام ویتامین های گروه B را در زمستان به میزان کافی مصرف کنید. این ویتامین ها کربوهیدرات را به انرژی تبدیل می کند تا چربی ها و پروتئین ها برای سوخت، مصرف شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰    
تولید ناخالص داخلی به روش برابری قدرت خرید، صرفاً اندازه کیک اقتصاد را از منظر خودش نشان می دهد. با این حال رفاه ایرانیان به این بستگی دارد که هر ایرانی چه میزان از این کیک نصیب می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۸    
این حادثه ساعت 20:44 چهارشنبه 27 مهر در کیلومتر 55 محور خاش به زاهدان رخ داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۶    
یک گاو وحشی حین ورود به مسابقه وقتی با ضربه تماشاچی روبرو شد لگد محکمی از پشت به صورت تماشاچی کوباند که او را پخش زمین کرد. منبع: خبرآنلاین
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۳    
شما امروز نگاه کنید آمبولانس هایی که با پول مالیات بازنشستگان و کارگران شریف تهیه شد، نه با پول برخی بازیگران و فوتبالیست هایی که برای به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور رفتند و بعد شعار ایران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۳    
معماها و بازی های فکری از جمله بهترین روش ها برای تمرین دادن مغز هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه گفت: ما در استفاده از تحریم ها و دیگر ابزارهای مناسبمان علیه تمامی کسانی که در این انتقالات دست دارند، تردید نخواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۱    
عملیات عبور یگان های زرهی و مهندسی نیروی زمینی از روی پل نصب شده بر رودخانه ارس با موفقیت انجام شد. منبع: تسنیم
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۲    
وزیر ارتباطات می خواهد برای فیلترشکن جرم انگاری کند. بعد هم لابد گشت فیلترشکن!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۶    
دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده اند، هیچ وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۸    
در مقابل تنها 38درصد افراد تاثیر انگیزه های شخصی بر میل به مهاجرت خود را زیاد و بسیار زیاد ارزیابی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۷    
طراحی خاص چراغ ها در قسمت دماغه، بویژه الگوی شش ضلعی چراغ های پایین سپر و همچنین تغییر آینه های سنتی به دوربین از جمله جذابیت های طراحی میتسوبیشی اکس اف سی هستند...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۸    
امنیت ملی در وجه سلبی به پاسداری از سرزمین، حاکمیت و مردم در مقابل خطرات و تهدیدات دشمنان کشور دلالت دارد اما در وجه ایجابی ضمن حفظ منافع ملی به دنبال کسب فرصت ها برای توسعه و پیشرفت است.
  • ۱