دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۹:۴۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 7 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۰:۵۹    
آب هویج و زنجبیل حاوی مواد مغذی بسیاری بوده که برای سلامت قلبی-عروقی مفید است. جینجرول موجود در این نوشیدنی به پایین آوردن فشارخون کمک می کند که در نتیجه باعث کاهش خطر بیماری قلبی-عروقی خواهد شد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۲    
یکی از راه های تشخیص وضعیت اکسیژن و سلامت مادر در اتاق زایمان رنگ ناخن هاست . فردی که ناخن کاشته باشد اگر دچار کمبود اکسیژن شود پزشک نمی تواند این مشکل را تشخیص دهد و به موقع برایش اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۸    
یک مطالعه در سال 2014 در مورد عادات حمام کردن جهانی توسط شرکت تحقیقاتی بازار Euromonitor International نشان داد که افراد تقریبا هفت بار در هفته استحمام می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۴    
حال که به دلیل وضعیت باروری پایین در کشور، دولت تسهیلاتی برای فرزندآوری قرار داده که مشوق خانواده ها باشد، بانک ها به جای تسهیل گری مانع ایجاد می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۵    
متهم، سابقه قتل، گروگانگیری و آتش کشیدن ماشین آلات یکی از معادن را در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۰    
آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد 10 شرکت و یک کشتی را به بهانه تسهیل صادرات نفت ایران در فهرست تحریم قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۷    
عقلای نظام که طبیعتاً باید نگران ادامه حیات آن باشند، باید همه زخم هایی را که با پانسمان فشاری کنترل شده اند، یکی یکی باز کنند و به درمان تک تک آنها بپردازند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۲    
سردار مهدوی : بیشتر دستگیر شده ها گول خورده جریانات فضای مجازی بودند؛ چیزی برای گفتن نداشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۸    
علم الهدی: از وزیر اقتصاد درخواست داریم که واحد کارشناسی فقهی عقود و معاملات را در وزارت اقتصاد راه اندازی کنند تا هم در حوزه مسائل بانکی و هم در عرصه مالیات ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۸    
مفهوم نظام سیاسی تک حزبی را نخستین بار لنین مطرح و تشریح کرد چون تعدد احزاب را موجب تفرقۀ نیروهای استثمارشونده می دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۶    
اگر من قاضی پرونده مهسا بودم، در قدم اول، به دلیل جریحه دار شدن عواطف عمومی، محاکمه را علنی و در یک سالن بزرگ برگزار می کردم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۰    
آزادی دانشجویان، خبرنگاران، هنرمندان و گروه های مرجع و همچنین رسیدگی عادلانه و صادقانه به موضوع فوت خانم مهسا امینی و برکناری مقصرین این حادثه دردناک و به رسمیت شناختن حق اعتراض و تامین امنیت آن توسط ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۶    
یک کامیون در حال زیر گرفتن موتورسوار چینی بود، اما بخت با راکب موتور یار بود و او زنده ماند. منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۳    
سارقان که از اتباع خارجی بودند در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفته و اعتراف کردند که دامداری هایی را که از کارگران اتباع برای نگهبانی از گوسفندان استفاده کرده بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۵    
الهه محمدی خبرنگار روزنامه هم میهن که مراسم خاکسپاری مهسا امینی را از سقز گزارش کرده بود، بازداشت شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۴    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به حوادث دو هفته اخیر خاطرنشان کرد: حوادث دو هفته اخیر در موسم ورود گردشگران خارجی تاثیر قابل توجهی در لغو نمودن سفرها داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۸    
محمد جواد عامری با بیان اینکه سرویس های اطلاعاتی انگلیس، موساد، CIA و جاهای مختلف با همدیگر برنامه ریزی های اصلی را انجام می دادند، تصریح کرد: برخی از آن ها هزینه های مالی را پرداخت می کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
در شهرستان های مختلف خوزستان از جمله دشت آزادگان، لالی، اندیکا، هندیجان و شمال دزفول که دارای مشکل آب هستند کار آبرسانی در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۴    
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، فعالان یک شبکه سازمان یافته اغتشاش و فراخوان به تجمع غیرقانونی در قم شناسایی و دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۰    
افراد ابتدا سرنشین خودرو را پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن زن جوان کردند. متهمان در طول مسیر این زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در مرکز تهران رها کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۴    
محمدمهدی اعلایی: گروه اول اراذل و اوباشی بودند که با استفاده از اقداماتی ناصحیح باعث برهم زدن امنیت، آسایش و تخریب اموال عمومی در سطح استان شدند و طیف دوم افرادی بودند که به واسطه بی تجربگی و سن کم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سند 2030 در مدارس ایران اجرا نمی شود، عنوان کرد: برای مسائل تربیتی و مهارتی دانش آموزان هم در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار کنونی دانشجویان رشته های مختلف حوزه پزشکی و سلامت را بیش از 260 هزار نفر و 20 هزار عضو هیات علمی اعلام کرد و گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۱    
علیرضا قاسمی فرزاد: نسبت به هر گونه اغتشاش و برهم خوردن امنیت مردم گذشت نخواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۵    
امروز در گیلان و مازندران، روز آینده در مازندران و گلستان و شنبه و یکشنبه پیش رو در خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان، مازندران و شرق تهران بارش پراکنده و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۶    
مدال آورِ پارالمپیک: کارهایی که در خیابان ها انجام شد به نظر من اعتراض نبود بلکه اغتشاشات است؛ ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم، به خدا ایمان داریم و نماز می خوانیم و قاعدتا مستلزم یک کشور اسلامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۵    
در پی ورود سامانه بارشی سیل آسا به چهارمحال و بختیاری، شاهد وقوع سیلاب در روستای بارده از توابع شهرستان بن در 6 مردادماه سال جاری بودیم، اقداماتی در راستای بازسازی این روستا صورت گرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۶    
صفحه ای جعلی به نام iranair_con در فضای اینستاگرام ایجادشده که با انتشار اخبار کذب به تشویش اذهان عمومی می پردازد که این صفحه جعلی هیچ ارتباطی با هما ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۲    
منابع پلیس اعلام کردند پیش بینی می شود حدود شش هزار نفر در تظاهرات علیه اصلاحات نظام بازنشستگی در پاریس شرکت کنند و بیش از 200 تظاهرات در سرتاسر این شهر برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۲    
یوسف نوری: یکی از مطالباتی که از سوی معلمان به صورت مداوم مطرح شده است موضوع رتبه بندی است، باید در این خصوص بگویم که نباید نگران باشید، به زودی طرح به مرحله اجرا در می آید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۹    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه 250 میلیارد تومان صدقه جمع شده است، افزود: 4 هزار میلیارد تومان هم توسط 9 هزار مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۳    
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که فردا در کاخ کرملین ساعت 15:00 (به وقت محلی) مراسم امضای الحاق مناطق جدید به روسیه برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۹    
این کپسول که " RoboCap " نام دارد، می تواند پزشکی مدرن را متحول کند. در آزمایشات بر روی خوک ها، این کپسول نفوذپذیری انسولین را بیش از 10 برابر افزایش داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۲    
در شبانه روز گذشته 15 هزار و 60 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۴    
مقامات فرانسوی نحوه مقابله شدید نیروهای پلیس این کشور با جلیقه زردها را که نظم و امنیت در این کشور را مختل کرده بودند، فراموش کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۳    
یک خودروسواری در اوج بدشانسی وارد حادثه ای می شود و خسارت می بیند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۲    
در این حادثه دلخراش هر 7 سرنشین خودروهای 206 به دلیل شدت بسیار بالای تصادف در صحنه جان خود را از دست داده بودند .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۳    
آناتولی آنتونوف: اصل "تقسیم ناپذیری امنیت"، اصل اساسی است که تاکید دارد یک کشور نباید به دنبال دستیابی به امنیت خود به بهای از بین رفتن امنیت دیگران باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۴    
بررسی ها نشان می دهد ناآرامی های اخیر کشور تنها طی هفته ابتدایی، میزان مخاطبان سینما را به یک سوم کاهش داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۱    
الفیل؛ یکصدو پنجمین سوره قرآن کریم که مکی است و 5 ایه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۱    
موسیقی بهشت گانگسترها که کولیو برای فیلم ذهن های خطرناک با بازی میشل فایفر ساخت به سرعت به یکی از مشهورترین آثار موسیقی رپ در تمام ادوار تبدیل شد و سه هفته در صدر فهرست 100 آهنگ بیلبورد قرار داشت و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۹    
در شهرهای دیگر این کشور هم اعتراضاتی علیه هزینه های زندگی، تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه و سیاست های ضد روسی دولت پراگ برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
البته روان بودن ترافیک و نبود مداخلات جوی نباید سبب شود که رانندگان با سرعتی بیش از سرعت متوسط رانندگی کنند. از این رو لازم است که رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۸    
واکنش تماشایی و خندیدن یک گربه با دیدن مجسمه در حیات خانه را در این ویدیو مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۶    
استفاده از لوازم بازی حرفه ای در خانه می تواند باعث بالارفتن هیجان در خانه و افزایش انرژی و شوق و نشاط در اعضای خانواده شود، امروزه بازیهای کامپیوتری از بیشترین طرفداران برخوردار است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۲    
یکی از بهترین روش هایی که خانواده ها برای پخت غذاهای خود انتخاب می کنند استفاده از مواد طبیعی و کاملا مفید برای بدن می باشد که روغن از مهمترین آنهاست
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۹    
به نظر می رسد رئیس جمهوری آمریکا بیانیه تسلیت خود به خانواده جکی والورسکی یا ویدیوی ادای احترامی را که گفته می شود قبل از مراسم پخش شده، فراموش کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۸    
یکی از محصولات خوش طعم و دلپذیری که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد کمپوت آلبالو ترش بوده که دارای مواد معدنی غنی و فراوانی می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پاستیل از آن دسته تنقلات و خوراکی هایی بوده که محبوبیت بالایی نزد سنین پایین جامعه داشته و علاوه بر طعم خاصی که دارد قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۶    
یکی از محصولات غذایی خوش طعم و محبوب در میان تمامی مردم جهان خیارشور بوده که به صورت خانگی و صنعتی تهیه می شود و خواص بالایی نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۹    
از دور جدید ناآرامی ها در عراق تا جشنواره گیاهخواری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۹    
تأکید بر تفاوت دو واژۀ ارزش و روش - یادآور سخنی قدیمی از سروش است که روش، همان ارزش نیست البته او در نقد احکام گفته بود حال آن که رییسی گاه به جای قانون از واژۀ ارزش استفاده می کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۳    
در سال 1400 تعداد زنان در گروه سنی 15 تا 24 سال به 5 میلیون و 90 هزار نفر رسیده که یک میلیون و 985 هزار نفر از آن جزء جمعیت NEET ها (بی تحصیل، بی کار، بی مهارت) هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
یکصد و چهارمین سوره قرآن که در مکه نازل شده است و 9 آیه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۴    
العصر یکصدو سومین سوره قرآن کریم است که مکی و دارای 3 آیه است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۲    
کمپرسور با استفاده از گازی که در یخچال وجود دارد سرما به وجود آورده و آن را در همه یخچال به وسیله فن و لوله های کندانسور به جریان می اندازد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۲    
افزایش کم سابقه قیمت تجهیزات پزشکی و توانبخشی در سال های اخیر بین کمک های مالی خیران در بخش های مددکاری و تقاضای معلولان جسمی حرکتی شکافی ایجاد کرده که ممکن است در سال 1401 به دره ای عمیق تبدیل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۷    
کانادا طی سال های گذشته تبدیل به مقصد اقامتی محبوب اختلاسگران ایرانی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۵    
علاقه مندان به فضا می توانند پخش زنده عملیات جداشدن و ورود مجدد را هم در سایت اسپیس، هم از طریق تلویزیون و وبسایت ناسا مشاهده کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۲    
شمشیر داموکلس از یکسو دلالت دارد بر تهدیدی دائمی، از سوی دیگر دلالت دارد بر نوعی آچمز شدن. اگرچه هر شخص یا هر فرمانروایی می تواند در معرض تهدیدات گوناگونی قرار گیرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۲    
اپل هیچ تخمین رسمی در مورد تاثیر استفاده از ویژگی نمایشگر همیشه روشن بر عمر باتری ارائه نکرده است، از این رو وب سایت فون آرنا آزمایش خود را در این زمینه انجام داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
اگر بتوانیم افرادی را که احتمال ابتلا به کووید طولانی مدت را دارند، شناسایی کنیم، راه به روی توسعه آزمایش های درمانی مانند داروهای ضد ویروسی در این مرحله اولیه هموار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۲    
اگرچه الگوی مصرف برخی مردم اشتباه است اما باید توجه داشت که اولاً مصرف گاز بخش خانگی طبق آمارهای سال 97 در رده دوم مصرف گاز بین بخش های مختلف کشور قرار داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۱    
نهادهای امنیتی توانستند فضای ملتهب روزهای گذشته را کنترل و مدیریت کنند اما اگر اراده ای برای حل پایدار مساله و جلوگیری از رویدادهای مشابه در آینده دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
روز جمعه (8 مهرماه) در استان های ساحلی خزر و اردبیل و شنبه و یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۸    
آذری جهرمی نوشت: بنده با همه همین تجاربی که شما می گویید عرض می کنم: این مسیر تعامل با فضای مجازی قطعا غلط است، آزموده را آزمودن خطاست .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۲    
صالحی نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۹    
خواهان حق دارد نسبت به کسی که به عنوان وکالت یا ولایت یا قیمومت یا وصایت پاسخ دعوا را داده است درصورتی که سمت اومحرز نباشد، اعتراض نماید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۵    
سبک زندگی کم تحرک موجب بروز بیماری هایی از قبیل دیابت و فشار خون بالا می شود و زمانی که این بیماری ها برای طولانی مدت ادامه پیدا کنند، موجب بیماری های قلبی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۷    
مرغداران توان پرداخت بازپرداخت تسهیلات را ندارند و یک ماهی است که تسهیلات قطع شده است. مرغداران ما ضرر کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۲    
ببینید دشمن چقدر ناامید شده است که یکی از سردمداران اغتشاش از خارج از کشور با عوامل داخلی شان تماس گرفته بود و گفته بود به هر ترتیب که می توانید نگذارید آتش آشوب ها خاموش شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۸    
تماشاخانه ببینید| آذری جهرمی: برخی برای اینترنت استارلینک آقای ماسک بازاریابی می کنند ببینید| یک دستاورد بزرگ علمی برای جلوگیری از خطر انقراض برخی حیوانات/ اولین قدم؛ گرگ قطبی شبیه سازی شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۰    
اولین تصاویر این گرگ شبیه سازی شده، 100 روز پس از تولد در آزمایشگاه ژنتیکی مستقر در پکن به نمایش درآمد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۷    
دو منطقه شمالی پایتخت یعنی مناطق یک و 3 همواره گران ترین مناطق بازار مسکن پایتخت بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۲    
به گفته دارل عیسی، مشکل اصلی در جریان این مذاکرات، تحریم های مرتبط با تروریسم علیه ایران و هم پیمانان آن است و تهران امتیازاتی در این راستا می خواهد که نه جمهوری خواهان و نه دموکرات ها حاضر به پذیرش ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۵    
ای کاش می شد در فضایی آزاد در دانشگاه ها و مراکز تحقیقی و رسانه ملی این کار روی می داد تا همه ببینند جامعه چه پویش و ارزشی را تجریه و استقبال خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۷    
در این بیانیه آمده است که این موشک ها از منطقه سونان در پیونگ یانگ به سمت دریا شلیک شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۲    
علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز وگرنه سیل چو بگرفت ، سد نشاید بست تماشاخانه ...