یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۰:۵۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 14 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۸    
همانطور که اعتراض مردم که یک حق مسلم و همگانی بوده و توسط بعضی از اپوزیسیون به ابتذال کشیده می شود، متاسفانه مدیریت کلان در جامعه هم توسط بعضی از اصحاب قدرت به لودگی کشیده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۶    
همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۴    
فعال سیاسی اصلاح طلب از پیشنهاد روزنامه کیهان استقبال کرد . به گزارش خبرآنلاین؛ عباس عبدی با اشاره به پیشنهاد روزنامه کیهان مبنی بر اینکه همه هنرمندان باید در دادگاه پاسخگو باشند نوشت: ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۶    
آمریکا در تازه ترین اقدام خود اسامی 7 مقام ایرانی را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۵    
احمد وحیدی: در مورد کسانی که بیگناه مجروح یا کشته شدند، قطعاً ما مطالبه گر خون و منافع آنها هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۸    
کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم اومانیا موفق شد در بازی مقابل منچستریونایتد دروازه شیاطین سرخ را باز کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۰    
از فوریه سال 2021 میلادی تاکنون بیش از 400 زندانی درپی شورش در زندان های اکوادور کشته شدند؛ درهمین حال کمیسیون حقوق بشر امور آمریکای جنوبی نیز اعلام کرده اکوادور هیچ گونه سیاست جامعی بر سیستم زندان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۳    
پاکستان در سال جاری تحت تأثیر باران های موسمی بی سابقه قرار گرفته که منجر به کشته شدن یک هزار و 700 نفر، ویران شدن دو میلیون خانه و زیر آب رفتن یک سوم کشور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۰    
سردار سیاوش مسلمی: در اغتشاشات اخیر مازندران حلقه اول تجمع ها با حضور حدود 10 تا 12 نفر زن شروع و سپس به صورت فزاینده این جمعیت به 100 تا 150 نفر رسید و از طرفی دیگر به شدت تخریبگرانه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۹    
محمد جعفر منتظری: اگر قرار شد این اعتراضات به اغتشاشات منتهی شود و یا اینکه عده ای اعتراض را مقدمه ای بر اغتشاش قرار دهند، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و قضایی حتما این مسئله را تحمل نخواهند کرد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۱    
سردار مظاهر مجیدی: در همان ابتدا افراد آموزش دیده که اهل استان همدان نبودند و توسط دشمن سازماندهی شده بودند را توسط نیروهای جهادیمان دستگیر کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان: صرف اینکه کسی آدم خوبی باشد به معنای این نیست که مسئول خوبی هم می تواند باشد، عقل و تدبیر لازمه مدیریت است که در این صورت مسئولین نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۰    
تیم ملی فوتسال ایران جمعه شب در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2022 به مصاف تایلند رفت و در نهایت با نتیجه 5 بر صفر موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۱۵    
احمد وحیدی: دشمنان، این روزها در حالی که خودشان در موضع ضعف قرار دارند به دنبال ایجاد مشکل برای مردم ایران هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۴    
سید احمد رضا شاهرخی: ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و با شایسته سالاری و رفع تبعیض ها و انجام وظایف قانونی خود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۰    
فارس نوشت: گفتنی است هسته اولیه، گروهی متشکل از 7 زن و مرد که با هدف تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم جهت شکل دهی تجمعات و حوادث ضد امنیتی، اقدام به انتشار شب نامه و شعارنویسی می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۵    
بهرام عین اللهی اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته، به زلزله زدگان بسیار خوب رسیدگی شده و چادرها به مقدار کافی در اختیار مردم قرار داده شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۰    
آمریکا در تازه ترین اقدام خود اسامی 7 مقام ایرانی را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۰    
وزیر امور خارجه: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه های تروریستی ادامه خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۲    
این جنین 72 میلیون ساله به نام بچه ینگلیانگ (Baby Yingliang) در صخره های کرتاسه گانژو در جنوب چین کشف شد و مشخص شد که تخم متعلق به یک اویراپتوروسور بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۴    
فرشاد بختیاری زاده مربی استقلال خوزستان توسط محمود فکری سرمربی سایپا که امروز به دلیل محرومیت از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود، با ضربات مشت، صورتش پر از خون شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۵    
وزیر امور خارجه با اشاره به تحرکات گروههای تروریستی از مبداء اقلیم کردستان جمهوری عراق تاکید کرد: با گذشت چهار دهه و علیرغم تعهدات مکرر مقامات اقلیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۸    
یک پژوهش 4 ساله روی 1100 نفر نشان داد افرادی که رژیم غذایی غنی از پلی فنل مصرف می کردند، نشانگرهای التهابی کمتری در ارتباط با بیماری های قلبی داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
مسی اعلام کرد که جام جهانی قطر آخرین جام جهانی او خواهد بود و به این ترتیب این آخرین فرصت برای اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان است که قهرمانی در این رقابت بزرگ را تجربه کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۹    
آیت الله لطف الله دژکام: نامردترین آدم کسی است که قرارداد امضا می کند و بهم می زند. آیا نامرد تر از ترامپ دیده اید؟ زیر قرارداد زده اند و باز عقیده دارند حق با آنهاست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۲    
استواریکم امیرحسین خالص خمر سوم مرداد ماه در مرز نگور در حین پایش نوار مرزی بر اثر واژگونی خودرو مجروح و به بیمارستانی در زاهدان منتقل و متأسفانه شب گذشته بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۳    
وزیر امور خارجه: به آقای بورل گفتم در مورد همکاریهای ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی اخیرا توافقات خوبی بعمل آمده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۰    
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه در جمعه خبرنگاران گفت که مسکو و تهران در حال رایزنی روی گزینه های سوآپ نفت و گاز هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۷    
8 میلیارد تومان از اموال صندوق امانات بانک ملی کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی خوی: کلیه امکانات و تجهیزات مراکز درمانی برای بهبود حال مصدومین بکار گرفته شده و مراکز درمانی در آماده باش کامل هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۷    
روزنامه آبولا پرتغال گزارش داد که باشگاه آرسنال در حال آماده کردن یک پیشنهاد به باشگاه پورتو برای جذب مهدی طارمی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
عضو شورای نگهبان گفت: باید جوابگوی ملت ایران باشیم اما سخن من آن است که انقلاب اسلامی امید را در همه مستضعفان عالم برانگیخت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۵    
سردار حسین اشتری: بحمدالله نتایج بسیار خوبی نیز در این حوادث اخیر کسب شده که انصافاً مجموعه انتظامی با عشق به مقام معظم رهبری، عنایت الهی و هوشیاری مردم به خوبی توانست از این مرحله عبور کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
هواپیمای هما حدود یک ساعت و 45 دقیقه زودتر از زمان خروج از فرودگاه تبریز به زمین می نشیند و قبل از پذیرش مسافر، یکی از خلبان ها وجود حیوان موذی (موش) را در هواپیما گزارش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۲    
3.5 میلیون نفر از جمعیت خارجی های مقیم امارات را هندوها تشکیل می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۹    
احمدرضا حاجتی: سال 82 در اجلاس فرماندهان در مشهد گفتم والله این آمریکاست که در محاصره روح الله است در حالیکه آن زمان اقتدار و شکوه بی نظیر فعلی را نداشتیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۲    
مبهم گویی رییس جمهور وقتی بیشتر توی ذوق می زند که مهم ترین تشکل حامی او در دانشگاه صنعتی شریف ( بسیج دانشجویی) واقعه را صریح و روشن روایت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۷    
موافقت پدران یا مادران با مهاجرت فرزندان، نشان می دهد که خود آنها هم به این نتیجه رسیده اند که کشوری که ساخته اند، مناسب پیشرفت فرزندان شان نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۱    
مرجع تقلید: باید توجه داشت این انقلاب با مجاهدت ها و تلاش های مستمر همین مردم به پیروزی رسید. این انقلاب و این نظام متعلق به همین مردم است و باید مسئولین برای رفاه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۲    
این عکس که بیشترین وضوح را درطول ماموریت جونو ناسا دارد از بخش خاصی از قمر اروپای سیاره مشتری ثبت شده است و نمایی دقیق از یک منطقه گیج کننده از پوسته یخی به شدت شکسته ی این قمر را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۳    
افزایش قیمت های اخیر ممکن است صبحانه را به یک کالای لوکس تبدیل کند. شکر با جهش متوسط قیمت 33.4 درصدی، شدیدترین افزایش را تجربه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۲    
فرمانده انتظامی استان خوزستان: در بازرسی از خودروهای توقیفی 11 هزار و 600 فشنگ کلت، 7 هزار و 200 فشنگ کلاش، دو دستگاه بی سیم دستی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۸    
هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت 15 امروز 15 میلیون و 100 هزار تومان داد و ستد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۹    
پس از توافق آلک بالدوین با خانواده هالینا هاچینز فیلمبرداری که سر صحنه فیلمبرداری فیلم زنگار توسط وی به قتل رسید، این پروژه به تهیه کنندگی همسر مقتول ادامه می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۴    
براساس منشور سازمان ملل، دبیرکل سازمان ملل در واقع افسر ارشد اجرایی این سازمان است. هیات دائمی روسیه در سازمان ملل و نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه این موضوع را مطرح کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۸    
در پی حوادث اخیر زاهدان، احمد وحیدی برای بررسی همه جانبه موضوع و ارائه گزارش جامع از ریشه ها، علل و عوامل موضوع از سوی رئیس جمهور مأمور شده است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۴    
براساس این بیانیه، تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه شامل "اقدامات اقتصادی و محدودیت های شخصی" می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۲    
برخی آثار این نویسنده 82 ساله در ایران هم ترجمه و منتشر شده که می توان به " جایگاه، سال ها، یک زن و شرم " اشاره کرد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۷    
از جمله کتاب های این نویسنده و استاد دانشگاه به شرم ، یک زن ، جایگاه ، آن دختر دیگر می توان اشاره کرد. کتاب جایگاه در سال 1984 جایزه ادبی رنودو را برای این نویسنده به ارمغان آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۳    
برخی آثار این نویسنده 82 ساله در ایران هم ترجمه و منتشر شده که می توان به " جایگاه، سال ها، یک زن و شرم " اشاره کرد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۱    
همزمان با توقف کاروان آمریکایی در ایست بازرسی ارتش سوریه، چند فروند بالگرد ارتش آمریکا نیز در آسمان منطقه به پرواز درآمدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۹    
هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۱    
در مورد خانم شاکرمی نیز سازمان بهشت زهرا(س) براساس جواز دفن صادره از سوی مرجع مربوطه، پیکر وی را بنا به درخواست خانواده، به شهرستان مربوطه منتقل کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
نظرسنجی نشان می دهد 79 درصد از شرکت کنندگان، معتقدند دولت امریکا باید تلاش کند از طریق مذاکرات، ایران را از کسب سلاح هسته ای منع کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۳    
سریال آنتن به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان که از چهارشنبه دو هفته ی پیش در سایت نماوا منتشر شده بود توقیف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۱    
صاحبان اثر، علاقه چندانی به دیده شدن فیلم در شرایط کنونی ندارند و به همین دلیل، بلیت فروشی اینترنتی برای این اثر صورت نگرفته است تا جنگ جهانی سوم با کمترین میزان تبلیغ ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
ما باید همچون گذشته نشان بدهیم که هیچ دشمنی نمی تواند این وحدت عمیق ما رو بین طوایف مختلف، بین مذاهب مختلف و اقوام مختلف در کشور خدشه دار کند .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۲    
تعرفه تلفن ثابت حدود 12 سال است که علی رغم افزایش تورم تغییری پیدا نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۵    
ویدئویی منتشر شده که نشان می دهد داخل کلاه نیروهای ارتش روسیه با بقیه کلاه هایی که تاکنون در ارتش استفاده می شده، متفاوت است .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۴    
سفیر اوکراین در اسراییل مدعی شده استفاده گسترده روسیه از تسلیحات ایرانی علیه اوکراین، اسراییل را وادار می کند تا به شکلی آشکارتر و موثرتر به اوکراین کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۲    
تیم پاری سن ژرمن در چارچوب مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته به مصاف تیم بنفیکا رفت که این دیدار درنهایت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۷    
افراد باید منابع غذایی ویتامین c مصرف و از خوردن ️منابع پروبیوتیکی به همراه ️میوه و سبزی های حاوی ویتامین A غافل نشوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۷    
ظاهرا پس از تماس، پشتیبانی اپل هیچ راه حل یا توصیه ای به او ارائه نکرده و تنها دستورالعمل ارائه شده توسط آن ها این بوده که به ساعت دست نزند!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۱    
لحظه عبور یک قطار از زمین فوتبال در حال مسابقه را در اسلواکی مشاهده می کنید. این قطار تنها قطار در جهان است که از داخل یک استادیوم فوتبال عبور می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۵    
در این بازی شما باید خانه های قدیمی را تمیز کنید و دکوراسیون آنها را تغییر دهید. برای اینکار ابزار مختلفی در اختیار شما قرار گرفته است که البته اگر بخواهید می توانید ابزار های بیشتری خریداری کنید تا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۲    
مردی در ساعت 12:50 دقیقه به وقت محلی از یک وانت پیاده شده و با سلاح گرم و چاقو به سوی مربیان و کودکان داخل مهدکودک حمله ور شده است. بیشتر قربانیان از کودکان هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۰    
تاکائوسان از منظر طراحی مهندسی و از نظر ساختاری یکی از زیباترین تقاطع های غیر همسطح در ژاپن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۲    
با پیشرفت تکنولوژی ماشین آلاتی برای کشاورزی اختراع شدند که یکی از جالب ترین آنها ماشین های پیشرفته کاشت سیب زمینی است./ منبع: خبرآنلاین
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۱    
همیشه برای از بین بردن مورچه ها نیاز به استفاده از مواد سمی نیست. روش های طبیعی و آسانی هم وجود دارد تا این حشرات را فراری دهید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۵    
هلیکوپتری که بر فراز کوه ها پرواز می کرد با حرکات غیر عادی که داشت سوژه فضای مجازی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۸    
این پرتاب موشکی تقریبا یک ساعت پس از آن انجام شد که کره شمالی، ایالات متحده آمریکا را به خاطر گفت وگو با شورای امنیت سازمان ملل متحد در رابطه با "اقدامات متقابل پیونگ یانگ علیه رزمایش های مشترک کره ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۷    
از تنش نظامی در شبه جزیره کره تا آیین های یهودیان ارتدوکس
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۴    
نتانیاهو در مراسم نیایش در کنیسه ای در شهر قدس اشغالی حالش بد شد و فورا به مرکز پزشکی در شهر قدس اشغالی منتقل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۱    
هر چند تعیین 14 مهر مخالفانی هم دارد که معتقدند تهران قدمتی دیرین دارد و مناسبت تبدیل آن از دارالخلافه به پایتخت در 1286 خورشیدی عمر آن را کم می کند چون آقا محمد خان در 1175 خورشیدی در طهران تاج ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۷    
وی مدتی قبل عمل قلب باز انجام داد و سرانجام امروز (پنج شنبه) در سن 59 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۲    
خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک برای نجات جان یک فرزند یتیم شده است. در این نامه آمده است: ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۶    
این نسخه های جدید از اولین تصاویر وب، داده های فروسرخ آن را با پرتوهای ایکس جمع آوری شده توسط رصدخانه پرتو ایکس چاندرا ناسا ترکیب کرده است و نشان می دهد که چگونه قدرت هر یک از این تلسکوپ ها زمانی که ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۵    
منوچهر - محمد شمیرانی در جامعه ای که تعداد جوانان آن، به گروه های سنی دیگر می چربد و چندین برابر گروه های سنی دیگر هستند ؛ در جامعه ای که جوانان آن با وجود طی کردن مدارج تحصیلی بالا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۵    
اگر واتس اپ را روی تلفن خود نصب کرده باشید، همانطور که جف بزوس در سال 2020 متوجه شد، تمام اطلاعات شما از هر برنامه موجود در دستگاه شما قابل دسترسی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۴    
صعود تیم ملی به رتبه بیستم فیفا بهترین رکورد شخصی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران است که بعد از گذشت کمتر از یک ماه با ایران تجربه می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۳    
او هنگام فیلم برداری و پوشش خبری تظاهرات علیه شورای نظامی حاکم در شهر رانگون بازداشت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۸    
یک جیمی جامپ که به روی صحنه یک کنسرت رفته بود توسط نیرو های امنیتی به جایگاه تماشاگران پرتاب شد.(ویدیو مربوط به ایران نیست)
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۲    
این پژوهش نشان می دهد که ابرپیرها با حافظه های خارق العاده، دارای ویژگی های بیولوژیکی منحصربه فردی هستند که شامل سلول های عصبی سالم تر در ناحیه ERC در مغزشان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۷    
اکنون بخشی از داروخانه ها دیگر تمایلی به ارائه داروهای بیمه ای به مردم ندارند؛ چراکه داروخانه، اکنون دارویی را که با قیمت شهریور 1400 به مردم می فروشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۹    
باقر نمازی، به طور غیرقانونی در سال 2016 بازداشت و ممنوع الخروج شده بود. او در حالی که برای آزاد شدن پسرش سیامک نمازی تلاش می کرد که او هم سال ها به طور غیرقانونی در ایران زندانی بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۹    
فعالیت هایی که در اوقات فراغت نیز انجام می دهیم همچون تماشای فیلم، گشتن در شبکه های اجتماعی و انجام بازی های کامپیوتری می تواند بر سلامت چشم تاثیر بگذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۵    
مصرف مکمل ها حتما با توصیه پزشک باشد و در عین حال در انتخاب مکمل ها دقت کنید. مکمل ها را فقط از داروخانه ها خریداری کنید و دقت کنید که آرم سازمان غذا و دارو را داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۲    
در آیونیک 6 آینه های سنتی حذف شده اند و جای خود را به دوربین، سنسور هوشمند و سامانه تشخیص فاصله الکترونیکی داده اند.