یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۲:۳۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 24 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۴    
طبق اعلام بانک آینده و لندو، امکان دریافت وام خرید کالای این بانک از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام اولین وام تماما آنلاین در ایران است که بدون نیاز به چک و ضامن و فقط با سفته از طریق لندو ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۷    
انتظار می رود که استرس و اضطراب و نیز بد خوابی، پرخاشگری و ناتوانی در تمرکز و پیگیری امور روزمره در بین مردم دیده شود و یا افزایش داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۸    
قوچانی در این نشست با اشاره به حذف نخبگان گفت: من در صداوسیما پیام رهبری درباره مرحوم بازرگان را خواندم، تلویزیون آن را پخش نکرد! گفتند ما در این مورد به آقا ایراد داریم چرا چنین پیامی داده اند؟!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۰    
بهترین زمان برای خوردن هندوانه ساعت 12 تا 13 و زمانی است که دستگاه گوارش بیشترین فعالیت را دارد. اما توصیه می شود این میوه را در شب و پیش از به بستر رفتن مصرف نکنید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۶    
سردار کرمی: در ناآرامی های اخیر زنان یگان ویژه 5 مرحله عملیات انجام دادند آن هم به صورت بسیار موفق و آن ضعفی را که ما در فتنه 98 در مقابل زنان آشوبگر داشته و مامور زن نداشتیم را جبران کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۹    
فیلم محمد رسول الله اثر مجید مجیدی کارگردان ایرانی است که در سال 2015 میلادی آن را کارگردانی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۳    
حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز 900 هزار تومان افزایش می یابد، برای عائله مندی 200 هزار تومان و برای هر فرزند 100 هزار تومان به حقوق اضافه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۷    
این غول دریایی حدود 3.6 متر ارتفاع و حدود 3.5 متر طول دارد و وزن آن 2744 کیلوگرم یا تقریبا 3 تن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۰    
ممکن است از شنیدن اینکه قورباغه های میکروهیلید در پرو، هند وسریلانکا و حتی مناطق دیگری از دنیا، ارتباط دوستانه و خوبی با عنکبوت های غول پیکر ایجاد کرده اند، حسابی حیرت زده شوید
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۵    
پلوی هفت رنگ یکی از انواع غذاهای مجلسی و قدیمی ایرانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۳    
سود سپرده گذاری 14 میلیارد در بانک، با نرخ 16 درصد، به عددی معادل 184 تا 190 میلیون تومان می رسد که با احتساب اجاره، می شود ماهی 490 میلیون درآمد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۹    
وی درباره وزش بادهای لحظه ای شدید در روزهای 26 تا 27 مهر در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و افزود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۹    
اینکه برخی از افراد [آگاهانه یا ناآگاهانه] تمایل به طراحی حجاب شخصیت دختر و زن مجموعه شان با موی بیرون آمده از روسری و شال دارند، امر چندان عجیبی نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۸    
از ساعت حدود 20:00 روز 24 مهر دسترسی به تقریبا تمام VPNها غیرممکن شده است. این اتفاق درست در روزی رخ می دهد که وزارت ارتباطات تاکید کرده بود تمام محدودیت های اینترنت به جز دو اپلیکیشن (واتس اپ و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۰:۱۵    
علی رغم دعوت مکرر و تماس متعدد تلفنی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و برخی نمایندگان محترم مجلس از خانواده مرحومه مهسا امینی برای حضور در کمیسیون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۸    
محمدرضا حدادزاده: پلیس در روزهای اول مدارا کرد و با تذکر به متفرق کردن افرادی پرداخت که به صورت هیجان آمیز در این تجمع ها شرکت کرده بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۹    
به نوشته خبرگزاری یونهاپ دفتر یون سوک یول رئیس جمهور کره جنوبی از امروز یکشنبه در حالت آماده باش 24 ساعته قرار دارد زیرا انتظار می رود کره شمالی هفتمین آزمایش اتمی خود را انجام دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۲    
ویرانگرترین زمین لرزه اکوادور به بزرگی 7.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) به سال 2016 بر می گردد که ساحل شمالی این کشور را لرزاند و در جریان آن 233 تن کشته و 600 نفر زخمی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۲    
محدودیت های سرویس ارسال پیام کوتاه انبوه که در روز جمعه 22 مهرماه 1401 با دستور قضایی اعمال شده بود، با پیگیری وزارت ارتباطات برطرف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۹    
عبداللطیف رشید، نیز ضمن استقبال از سفیر کشورمان و تاکید بر زمینه های مشترک تاریخی، فرهنگی و دینی فیمابین اظهار کرد: "مصلحت عراق ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۹    
صبح روز پنجشنبه 20 مهرماه، دختر و پسر جوان با علائم شدید مسمومیت توسط جوانی دیگر که او نیز دچار مسمومیت شده بود به دو بیمارستان همدان انتقال داده می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۴    
معاون اول قوه قضاییه: وقتی می دانیم فردی مکانی را آتش زده و قصد او ضربه زدن به نظام بوده است و در عین حال این فرد سلاح هم حمل می کرده، لذا در این شرایط دیگر شکی برای برخورد باقی نمی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۵    
متهم پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی مراجعه کنندگان را با ترفند فروش فوری ترغیب به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۶    
رئال مادرید و بارسلونا امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته نهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۴    
بهرام عین اللهی : تنها شاخصی که سایر کشورهای منطقه در آن از ما پیشی گرفته اند و باید در ارتقای آن بکوشیم، مالیات بر دخانیات است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۱    
آنفولانزا بیماری جدیدی نیست و مانند کووید بیماری نوپدیدی محسوب نمی شود، بلکه از بیماری هایی است که چندین قرن می شود شناخته شده و بخاطر این بیماری تاکنون میلیون ها انسان از دست رفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۴    
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: صدای انفجار شنیده شده در محوطه این مجموعه، مربوط به بخشی از اجرای نمایش 410 با موضوع دفاع مقدس است که با همکاری حوزه هنری در این مجموعه اجرا می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۰    
جوزف بورل در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: در حال دنبال کردن گزارش های تکمیلی در خصوص شرایط زندان اوین هستم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۷    
در کابینه جدید کویت، احمد نواف الاحمد الصباح پسر امیر این کشور، بار دیگر به عنوان نخست وزیر و طلال خالد الاحمد الصباح معاون اول نخست وزیر و وزیر کشور تعیین شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور: اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می دهد به آشوب، ترور و تخریب در کشوری دیگر دامن بزند، یادآور سخن جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی است که آمریکا را شیطان بزرگ، خواند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۹    
دادگاه اروپایی اعلام کرده است که اگر این قانون موجب تبعیض نژادی و مشکلات مربوط به دین افراد ایجاد کند، شرکت ها می توانند به دادگاه ثابت کنند که نیاز به این قانون وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۰    
محمد کعب عمیر: قطعاً در روزهای آینده قوه مقننه راه حل و یا قانونی برای این موضوعات تصویب خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی اقتصاد کشاورزی: متاسفانه رشد جمعیت در کشورهای در حال توسعه نسبت به کشورهای توسعه یافته با شیب تندتری اتفاق خواهد افتاد و در این مدت افزایش جمعیت شهری و کاهش جمعیت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۷    
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد واقعه فوت مهسا امینی در مجلس قرائت شد. گزارش کامل مجلس در مورد فوت مهسا امینی را در این ویدئو ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۱    
گروه های حامی محیط زیست در شیرین کاری های جدید خود آثار هنری را برای جلب توجه مردم هدف قرار داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۷    
وزیر بهداشت: دشمن با توجه به پیشرفت های بسیاری زیادی که در طول این 43 سال و به ویژه در یک سال اخیر به صورت زیر ساختی ایجاد شده، با فتنه انگیزی سعی دارد مانع از این پیشرفت ها شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۹    
وبگردی ساده ترین روش برای ردیابی شما توسط وب سایت های مختلف است. با چند تغییر می توانید هنگام استفاده از آی فون به حفظ حریم خصوصی خود هنگام وبگردی کمک کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۳    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان سخنان خود خطاب به نیروهای انقلاب گفت: دشمن امروز با تمام عِده و عُدهٔ خود به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۱    
به گزارش منابع خبری، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که به راحتی می تواند نخست وزیر اسرائیل شود. زیرا هیچ رئیس جمهوری بیشتر از او برای اسرائیل خدمت نجام نداده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۶    
بسیاری از افراد با خوابیدن مشکل دارند. کمبود خوابِ خوب با التهاب بیشتر، خطر فزاینده ی ابتلا به بیماری و تسریع پیری بیولوژیکی مرتبط است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۸:۵۴    
بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل در جریان بازدید از شهرک "غوش عتصیون" به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان نظامی و غیرنظامی دیگر گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۵    
رحمت الله نوروزی: قرار بوده است در شورای عالی فضای مجازی تصمیم بگیرند که به لحاظ مشکلاتی که وجود دارد و اینکه بسیاری از طریق این فضا امرار معاش می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۰    
جنگ موجب شده است که درآمد روزانه حدود 20 میلیون نفر در کشورهای با درآمد متوسط پایین به زیر 3.20 دلار برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۸    
مقرر شد که نمایندگانی از کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید کنند. البته که قبلا هم اعضای کمیسیون از این زندان بازدید کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۶    
در 9 بند زندان 57 هکتاری اوین، به جز محکومین امنیتی، محکومین مالی با عناوین مجرمانه کلاهبرداری، صدور چک بی محل، فروش مال غیر، جعل سکه، اختلاس، رشوه، اعمال نفوذ در دستگاه های اقتصادی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۸    
وزارت دفاع کشور بلاروس روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تحت توافق با دولت روسیه تقریباً 9هزار نفر از نیروهای نظامی این کشور را در خاک خود مستقر خواهد کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۷    
حجت الاسلام و المسلمین سعید رضا عاملی، استاد دانشگاه تهران و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و علی مطهری در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر به بیان دیدگاه های خود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۰    
صدای یک نسل نادیده گرفته شد و اعتراض آنان به نبود یا کمبودِ فرصت های برابر است...با سیاست کره شمالی نمی توان کره جنوبی ساخت یا نمی توان به رضا شاه فحش داد ولی مشکلات را به شیوۀ او حل کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۷:۱۷    
مشاور رییس سازمان غذا و دارو: در بحث واردات دارو، ورود دارو به کشور طی فرآیند مشخصی و زیر نظر سازمان غذا و دارو انجام می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۷    
تیم های رئال مادرید و بارسلونا امروز در مهم ترین دیدار هفته نهم لالیگای اسپانیا از ساعت 17:45 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل یکدیگر به میدان می روند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۱    
فعالان شبکه های اجتماعی طی روزهای گذشته به طور گسترده اقدام به انتشار ویدئوی سخنان کلر دالی نماینده پارلمان ایرلند کرده اند که طی آن ارائه سلاح و تجهیزات جنگی به اوکراین را با فلسطینی ها و یمنی ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۹    
مدیر پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: از بامداد امروز معاندان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبرهایی در خصوص هک شدن صفحه اینستاگرام علم الهدی منتشر کردند که صحت ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۶    
هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت 15 و 30 دقیقه امروز 15 میلیون و 113 هزار تومان داد و ستد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۹    
در مورد حقوق بازنشستگان قرار شده که حقوق آنها 900 هزار تومان زیاد شود براین اساس یک میلیون حقوق کارکنان شاغل دولت و 900 هزار تومان حقوق بازنشستگان اضافه می شود که معادل هم است چون کارکنان مالیات می ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۶    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه تاکید کرد: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان ها قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۳    
وی در پیام خود نوشت: آتش سوزی در زندان اوین ممکن است خاموش شده باشد، (اما) توجه ما به افرادی که در آن زندانی هستند و حقوق بشر آنها متوقف نمی شود و نخواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۳    
این طرح در 11 عرصه تعریف شده و از دستگاه های دولتی آغاز می شود و وظایف هر دستگاه در این زمینه مشخص شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۷    
فکر می کنند با گرفتن شبکه های اجتماعی از جوانان و گسترش فیلترینگ می شود آنها را محدود کرد و یک جامعه یک سان ایجاد کرد که در آن مردم شکل هم هستند و مثل هم لباس می پوشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۵    
پیش از این، این دو زیر سویه با BA.5 تجمیع شده بودند اما اکنون از هم جدا شده و شیوع BA.5 را به حدود 68 درصد از موارد کرونا در این هفته کاهش داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۴    
حزب کمونیست تنها حزب چین و حزب حاکم در این کشور است. چین به شکل کشور تک حزبی اداره می شود. دبیرکل حزب، رئیس جمهور می شود و کمیته مرکزی حزب هم در جایگاه پارلمان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۰    
رئیسی در حضور مقام معظم رهبری و سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت کننده در سی وششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، از آمار 6 ماهه اول کار دولت رونمایی کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۵    
آنچه امروز جریان دارد محصول شکست های پی درپی آمریکا است، زیرا با سقوط نظام شاهنشاهی، تکیه گاه اصلی اجرای سیاست های آمریکا از میدان خارج شد و بخش عمده ای از سیاست های آمریکا در منطقه و جهان ابتر ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۲    
مریم بوبانی؛ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون خبر از ممنوع الخروج شدنش داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۵    
تپسل با تاکید بر اینکه این آژانس تبلیغاتی به عنوان پارتنر کافه بازار در سرویس سرچ ادز، اعلام کرد شاهد ریزش این عدد در مجموعه خودشان هستند که نشان دهنده بی اعتمادی تبلیغ دهندگان به تمام سرویس های ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۸    
از دیروز تا امروز 24 مهرماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 327 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 72 نفر از آنها بستری شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۱    
بارزانی با فرصت طلبی و پشت کردن به حامیان همیشگی اش در بیت شیعی، روابط جدیدش را با مقتدی پایه گذاری و 2 هدف اصلی را دنبال کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۹    
محدودیت هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی صلاح، در روز های گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین المللی ایجاد می شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۵    
از همان اولین روز بازگشایی مدارس تا به امروز، ویدئو هایی از دانش آموزان منتشر شد که برخی از دانش آموزان در حیاط و کلاس مدرسه دست به اعتراض زدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۶    
تا دیر نشده لازم است سازمان زندان ها یک گزارش صادقانه و دقیق از کل و جزء ماجرا در اختیار افکار عمومی قرار دهد و گرنه این ماجرا نیز زمینه ساز نزاع رسانه ای تازه ای خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۶    
نمی دانم، چرا گروهی که عادت به افراطی گری دارند نمی توانند یا نمی خواهند بدانند کارهای شان چه ضررهایی به شان نظام و آرامش جامعه می زند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۱    
این اقدام یکجانبه نمایشگاه فرانکفورت در تغییر محل از پیش تعیین شده غرفه، در صورتی است که خانه کتاب و ادبیات ایران در اسفند ماه 1400 نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کرد و در فروردین ماه 1401 با ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۷    
طبق اعلام قوه قضاییه آتش سوزی های شامگاه شنبه 23 مهر در زندان اوین منجر به درگذشت 4 زندانی و مجروح شدن 61 نفر دیگر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۵    
واشنگتن پست به نقل از منابعی ادعا کرده ایران و روسیه در 1 ماه گذشته توافق کرده اند موشک های فاتح-110 و ذوالفقار ایرانی به روسیه ارسال شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۱    
وی تصریح کرد: فوت مهسا امینی صورت گرفت و بعد موضع گیری هایی انجام و اطلاعات ضد و نقیضی منعکس شد. از سوی دیگر نسبت به این اتفاقات برخی مسئولان و چهره های سیاسی نیز واکنش نشان دادند که همان واکنش های ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۳    
حال 4 نفر وخیم گزارش شده است / تنها 10 نفر از مصدومان در مراکز درمانی بستری هستند .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۵    
این مالیات بر گازهایی مانند متان حاصل از باد معده یا باد گلو و یا اکسید نیتروژن موجود در ادار دام ها اعمال خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۱    
در مناطق سردسیر عملا امکان کارهای عمرانی از دست رفته است. هیات دولت سفری به استان مرکزی داشت اما وعده های آن هنوز محقق نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۷    
دانش آموزان اگر موردی داشته باشند در مراکز مشاوره مدرسه راهنمایی می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۸    
استاندار تهران درباره آتش سوزی شب گذشته در زندان اوین توضیحاتی ارائه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۷    
پشت سر این اغتشاشات، دشمن است و برای ما فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، لذا اجازه نخواهیم داد که دشمن بهره ای از این فضا ببرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۹    
هنوز آمار دقیقی از فوتی های احتمالی و مصدومان این حادثه از سوی مرجع رسمی اعلام نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۴    
در بیانیه کاخ الیزه با تاکید بر اینکه این توافق به ثبات خاورمیانه و امنیت اسرائیل و لبنان کمک خواهد کرد، آمده است: این اقدام بدون شک گامی مهم در راستای صلح بیشتر برای اسرائیل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۱    
این رشته از گاز داغ تشکیل شده و توسط میدان مغناطیسی خورشید به سمت بالا نگه داشته شده است، به طوری که اگر از یک سو به آن نگاه کنیم، به شکل یک برجستگی ظاهر می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱    
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۸    
پژوهشگران انگلیسی، نوعی پارچه ابداع کرده اند که می تواند با استفاده از نور خورشید، برق تولید کند و دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه را شارژ کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۲    
دبه ترشی یک محصول شناخته شده می باشد که امروزه در تمامی خانه ها وجود داشته و برای نگهداری و پخش ترشی و محصولاتی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۹    
تخمه کدو که در داخل کدو حلوایی وجود دارد، یکی از دانه های بسیار ارزشمند و مغذی است که می تواند به صورت متعادل در رژیم غذایی روزانه جای بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶    
آب مصرفی تهران در زمان قاجار به وسیله چاه ها، نهرها، قنات ها، آب انبارها، رودخانه ها و جوی ها تامین می شد؛ برای همین فروش آب در مشک توسط دوره گردها رایج بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶    
سال 1387بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۲    
بندر باکو به نقطه اصلی مسیر جدید تجارت چین و اتحادیه اروپا تبدیل شده است / برای سرعت بخشیدن به زیرساخت صادرات گاز اذربایجان، اتحادیه اروپا با اعطای وام 2.1 میلیارد دلاری به این کشور موافقت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۶    
این حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۰    
با توجه به اینکه روش فروش ثبت نام نقدی و با موعد نحویل فوری است، به محض ثبت نام و تشکیل کامل پرونده، خودرو تخصیص می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۷    
از پایتخت کره شمالی تا جشنواره دوقلوها
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۶    
جارو دستی یک محصول کاربردی برای نظافت می باشد که نحوه کار با آن بسیار آسان بوده است و از قدمت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۹    
وی از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده و در منزل تحت مداوا قرار می گیرد که متاسفانه به علت شدت عفوفت محل گاز گرفتگی، در نهایت فوت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۸    
مصطفی آجورلو مدیرعاملی باشگاه استقلال در حالی و در اتفاقی غیرمنتظره جای خود را به علی فتح الله زاده داد که به نظر می رسد این تغییر ناگهانی ریشه در مشکلات و چالش های مدیریتی این باشگاه داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵    
ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما گفت: پسر محمدرضا منگل است! به مردم دستور می دهد که از ساعت 9 به بعد بوق بزنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۳    
یکی از لذت بخش ترین نوشیدنی ها که در همه جای دنیا عرضه می شود نوشابه است که طعم خاص و پرطرفداری دارد و در قیمت های گوناگونی عرضه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۶    
علی رغم دعوت مکرر و تماس متعدد تلفنی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و برخی نمایندگان محترم مجلس از خانواده مرحومه مهسا امینی برای حضور در کمیسیون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۴    
آتش سوزی در یک خانه مسکونی در Kadık y استانبول رخ داد. عملیات اطفای حریق آتش نشانان کادیکوی، اسکودار، عمرانیه و کارتال که با اطلاعیه به منطقه اعزام شده بودند همچنان ادامه دارد ...
  • ۱