یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۲۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 23 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۰    
دارایی که این میزان را یک آمار عجیب برای سبد دارویی کشور دانسته، توضیحی در خصوص میزان واردات سایر دارو های مربوط به درمان ویروس کرونا یا آمار های مهم مربوط به سال 1399 بیان نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۶    
آنفلوآنزا انواع مختلفی دارد. در سال 1918، موجی از آنفلوآنزا به نام آنفلوآنزای اسپانیایی بیماری همه گیری در جهان به وجود آورد که به سرعت شیوع پیدا می کرد و همه را می کشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۱    
پیمان پاک با بیان اینکه طبق آمارها واردات دارو و تجهیزات پزشکی روسیه در سال 20 میلیارد دلار است، گفت: با خروج شرکت های غربی از این کشور به علت تحریم ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۲    
خانجانی درباره افراد دخیل در موضوع آب همدان، افزود: در بحث قضایی تا زمانی که رأی قطعی صادر نشود نمی توانیم تعداد و اسامی افراد را اعلام کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۳    
امروز حدود 8 میلیارد نفر روی زمین زندگی می کنند، اما سیاره ما همیشه تا این حد شلوغ و پرجمعیت نبوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۶    
اداره کل اقامت و امور خارجی امارات متحده عربی در دبی، کلیه خدماتش را به صورت آنلاین و با احراز هویت بیومتریک چهره ارائه خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۶    
به گفته قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۳    
مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی متوجه بلع و انباری مواد مخدر در معده این قاچاقچیان شده و در نهایت با تلاش پزشکان 120 بسته کوچک هروئین به وزن یک کیلو و 128 گرم را از معده آن ها خارج کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۷    
یک مقام امنیتی: اکنون شرایط به صورت کامل تحت کنترل درآمده و آرامش در زندان برقرار است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۷    
تا امروز مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بود و امشب با تصمیم هیأت مدیره باشگاه استقلال، او جای خود را به فتح الله زاده داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۲    
یک مقام امنیتی: اکنون شرایط به صورت کامل تحت کنترل درآمده و آرامش در زندان برقرار است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۲    
بورل روز پنجشنبه به وزرای دفاع ناتو گفت که اتحادیه اروپا قرار است 500 میلیون یورو کمک نظامی جدید برای اوکراین را تصویب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۲:۲۵    
در صورت عدم درمان می تواند سالانه به طور متوسط میکروب بیماری را به 10 الی 15 فرد سالم انتقال دهد. البته اغلب افراد پس از ورود میکروب به ریه ها هیچ گاه بیمار نمی شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۹    
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه بسیج را یک نعمت برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: مردم با دیدن بسیجی ها در جامعه احساس آرامش می کنند زیرا معتقدند هدف بسیج کمک به مردم در تمامی شرایط است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۸    
باتلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز قاتل نزاع شخصی که پنجشنبه شب گذشته اقدام به قتل پنج نفر از اعضای خانواده همسایه کرده بود ساعاتی پیش در تهران دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی دولت موقت طالبان گفت: در دولت گذشته، 70 درصد شهروندان به آموزش دسترسی نداشتند اما اکنون برای تمام شهروندان در هر گوشه ای از افغانستان فرصت آموزش فراهم شده است و در 140 دانشگاه این کشور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۰    
ظرف 2 هفته آینده فرایند افزایش سرمایه شرکت های غیر بورسی انجام می شود و سپس تا اواسط آبان ماه منابع ناشی از سود سهام شرکت های غیر بورسی سهام عدالت مشخص می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور خارجه خواستار مسئولیت پذیری کامل بغداد و اقلیم کردستان عراق نسبت به برخورد با گروههای تروریستی و آپارتاید از مبداء اقلیم کردستان عراق شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۹    
سخنگوی بیستمین کنفرانس حزب کمونیست چین اعلام کرد که کشورش توسل به زور برای حل مشکل تایوان را بعید نمی داند، اما فقط علیه تلاش برای جدایی این جزیره یا وقوع مداخله خارجی در آن این گزینه را در نظر دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۰    
سردار باقری: بودجه دفاعی ما در بهترین حالت 5 میلیارد دلار است و بودجه دفاعی آمریکا 800 میلیارد دلار است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۲    
با توجه به شروع سال تحصیلی 1402-1401، ثبت نام وام های دانشجویی از روز پنجشنبه 21 مهر در پورتال صندوق رفاه دانشجویان به نشانی: bp.swf ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۷    
قاتل به دلیل اینکه از گذشته با همسایه خود اختلاف داشته و ادعا کرده که مادرش به دلیل این اختلاف همسایگی سکته و فوت کرده است که روز حادثه درگیری به دلیل این موضوع ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۷    
توسعه تعاملات قوای سه گانه و هم افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۰    
میسون گرینوود پس از گذشت 10 ماه از اولین اتهاماتش به تجاوز به نامزدش ، توسط پلیس منچستریونایتد دستگیر شد و قرار است در تاریخ 17 اکتبر(دوشنبه) در دادگاه حاضر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۸    
فرمانده انتظامی آبادان: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان؛ تعداد پنج اسلحه جنگی و چهار اسلحه غیرمجاز شکاری به همراه 143عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی کاخ سفید در ادامه ادعاهای واشنگتن درباره فعالیت های هسته ای ایران به خبرنگاران گفت اگرچه دولت بایدن ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۷    
از صبح امروز، برخی منابع خبری، از دستگیری نوید محمدزاده به نقل از خواهر وی خبر داده بودند اما این بازیگر با رد این خبر، هرگونه دستگیری خود را تکذیب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۴    
در سومین روز از چهارمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، نازنین فاطمه عیدیان در 400 متر با مانع با ثبت زمان 1:01.03 دقیقه قهرمان شد تا رکورد ملی رده سنی نوجوانان را بشکند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۶    
کاظم دلخوش: اگر پاسپورت کسی را گرفته و بعد تحویل دادند، باید آن قدر شأن آن فرد بالا باشد که خودش این موضوع را مطرح نکند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۴    
مل گیبسون بازیگر و کاگردان برنده اسکار قرار است در مورد یکی از شاکیان پرنده تجاوز جنسی هاروی واینستین مرتبط با سال 2010 به دادگاه برود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۱    
ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان روز شنبه گفت که کشورش به ارتشی نیاز دارد که بتواند به عنوان یک نیروی بازدارنده عمل کند و در صورتی که اوضاع آشفته اقتصادی جرقه جنگ در اروپا را بزند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۰    
دولت کره جنوبی در تلاش است از شهرت جهانی این گروه موسیقی پاپ کُره ای استفاده کند و پیش از این آنها را به عنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو جهانی سال 2030 برای این کشور انتخاب و معرفی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۶    
بر اساس تبصره (2) ماده واحده طرح اصلاح ماده 122 قانون آئین نامه داخلی مجلس، هیات رئیسه می تواند انتخاب نمایندگان برای عضویت در نهادها، هیات ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۳    
یعقوبعلی نظری : میان لیدرهای بازداشت شده افرادی بودند که از سایر استانها در خراسان رضوی حاضر شده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۴    
کتیبه تاریخی مسجد جامع شامگاه چهارشنبه بیستم مهرماه به سرقت رفته و روز پنجشنبه به فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران گزارش داده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان: 90 درصد افراد کشور باسواد هستند اما این آمار در بخش زنان روستایی و عشایر پایین تر است به همین منظور در دولت سیزدهم اعتبارات ویژه ای برای بازماندگان از تحصیل زنان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۸    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه: همان براندازانی که می خواستند نظام نبوی را براندازند، امروز می خواهند نظام ولایی را براندازند و نخواهند توانست. هیچ جای تردیدی نیست که این تلاش ها مذبوحانه است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۱    
پس از حملات موشکی سنگین روسیه به اوکراین در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته پیش ، واشنگتن و متحدانش در ناتو متعهد شدند که دفاع هوایی اوکراین را تقویت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۱    
کاربران باید از اعتماد بی جا و اجاره دادن کارت بانکی خود به دیگران خودداری کنند همچنین برای نصب اپلیکیشن های بانکی از وب سایت مخصوص بانک مربوطه اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۹    
جو بایدن روز پنجشنبه در سخنرانی خود در کمیته کارزار انتخاباتی دموکرات کنگره مدعی شد: پاکستان ممکن است یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان باشد، زیرا این کشور سلاح های هسته ای بدون هیچ انسجام دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۵    
سرتیپ دوم پاسدار محمود توکلی: از اغتشاشگران شمشیر، کوکتل مولوتف که ساخت و نحوه استفاده از آن را از رسانه ها و فضای مجازی آموزش می دیدند کشف کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۶    
سرپرست شهرداری آبادان گفت: اگر اعلام شود که ساختمان یا ساختمانی پرخطر است، باید تخریب شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۰    
کتک کاری وحشتناکی بین بازیکنان دو تیم الغرافه و العربی رخ داد که زمین بازی را چیزی شبیه رینگ بوکس کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۷    
محمدمهدی اسماعیلی: میزان مداخله دولت در فرهنگ به معنای نظارت و تسهیل گری کاهش یافته است به عنوان نمونه در سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۷    
عموی مرحوم اسرا پناهی در همین رابطه در گفتگو با خبرگزاری محلی باسبلان ما، با تکذیب و رد شایعات منتشر شده در خصوص نحوه فوت اسرا پناهی در فضای مجازی گفت: مرحوم اسرا اصلا دانش آموز مدرسه مذکور نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۱    
میلاد حاتمی در بازجویی تاریخ 25 اسفند 1399 اقرار کرد که با هدف همکاری شبکه سعدالله شقاقی برای افزایش فالوور برای تبلیغ در شبکه قمار از چالش هایی غیراخلاقی استفاده می کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مجتبی یوسفی: حداقل 60 تا 70 درصد هزینه سبد خانوار به حوزه مسکن اختصاص پیدا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۹    
سکانسی از بازی پژمان جمشیدی در میان دانشجویان دانشگاه در سریال آنتن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۶    
استفاده از واژۀ پارسی ستایش گر به جای مداح از زبان رواج دهندگان ادبیات مذهبی قابل توجه است چرا که ترجیح روحانیون و مداحان استفاده از واژگان عربی است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۰    
بهروز کمالوندی : امروز به لحاظ آسیب پذیری در حوزه هسته ای، کشور به دلایل مختلف تقریبا غیرقابل شکست شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۹    
غیبت ایران در رای گیری طرح محکومیت روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل، یک گام به عقب است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۹    
مرتضوی همچنین یک چهره رسانه ای است که مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت و دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
محمدصالح جوکار گفت: هدف اصلی از این طرح این است که اعتراضات قانونی مردم از اغتشاشات جدا شود. اگر کسی اعتراضی دارد باید بتواند در چهارچوب قانون اعتراض خود را مطرح کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۳    
قرار است سجاد غریبی تمریناتش را به شکل متفاوت و اصولی استارت بزند و فعلا خبری از مبارزه نیست. این ها همه خبرسازی از سوی طرف قزاقستانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۶    
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در هر نبردی که به پیروزی هم منتهی می شود، بالاخره طرف پیروز میدان نیز خسارت و آسیب می بیند که در این فتنه تاکنون 850 مجروح و سه شهید داده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۳    
ویدیویی از دوربین های مداربسته یک اتوبان در فضای مجازی منتشر شده است که تصادف فاجعه باری ناشی از غفلت یک راننده را نشان می دهد. منبع:خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۱    
باید گفت اغتشاشگران ناآگاه هستند و می خواهند یک مسئله ای را با زور و خشونت به مردم تحمیل کنند و با خشن ترین راه و روش به پیروزی برسند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۸    
دو زن که متعلق به گروه های اعتراضی آب و هوایی بودند با حمله به تابلوی گران قیمت گل های آفتاب گردان روی آن سوپ گوجه فرنگی ریختند، گرچه این تابلوی معروف با شیشه محافظت می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۲    
اگر مردم قانع نشوند و انتظارشان بی پاسخ بماند، آنگاه شاید از یک معترض بالقوه به یک معترض بالفعل تبدیل شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۰    
بیش از پنج میلیارد گوشی هوشمند طی سال جاری میلادی راهی محل های دفن زباله می شوند که مجموع ارتفاع آنها 120 برابر بالاتر از ایستگاه فضایی بین المللی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۰    
از دیروز تا امروز 23 مهرماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 397 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 123 نفر از آنها بستری شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۷    
وی در نخستین واکنش به مکلف شدن محمد شیاع السودانی به تشکیل دولت در عراق آن را برنامه ای برای ریشه دواندن فساد خواند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۴    
عصر روز جمعه دو ضارب مسلح سوار بر خودروی پراید مشکی یک شهروند را با اسلحه کمری هدف قرار می دهند و متواری می شوند اما با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی عصر دیروز ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۱    
با توجه به شکست دشمن در پروژه میدانی در کف خیابان، تعدادی از عناصر فریب خورده دشمن به کارهای سخیفی از قبیل شعارنویسی های شبانه روی آورده اند تا امنیت روانی مردم را مخدوش کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۵    
هدف از این کار این است که تمام حساب ها و کارت های بانکی جمع آوری و تبدیل به یک کارت با مشخصات افراد شود تا دیگر افراد سودجو نتوانند از این حساب ها در جهت اهداف خودشان استفاده کنند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۹    
در این نشست وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه، عذرا ضیا دستیار وزیر امورخارجه در امور دموکراسی و حقوق بشر و همچنین راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و یائر لِمپارت سرپرست معاونت وزارت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۷    
برآوردها نشان می دهد نه تنها حجم عرضه فایل به استارت آپ های پرکاربرد بازاریابی ملکی در یک ماه گذشته حول و حوش 30 درصد کمتر شده که میزان بازدید از بازار مجازی ملکی نیز در این مدت با افت 10 درصدی نسبت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۲    
هویتزر خودکششی پی زد اچ 2000 توسط شرکت های راین متال و کراوس مافی وگمن در دهه 1980 توسعه یافت. این هویتزر برای ارائه نواخت تیر بالا طراحی شده و سه گلوله در نه ثانیه و 10 گلوله در 56 ثانیه شلیک می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۸    
این ادعا کاملا تکذیب می شود و به هیچ وجه صحت ندارد. مردم مومن و انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه های معاند قرار نمی گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
یکی از کارگران که به تنهایی موفق به فرار شده است، گفت: گرد و غبار و دود وجود داشت و نمی دانیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۳    
وی اظهار داشت: یک سال است که دارند درباره تعطیلی و انحلال و ادغام باشگاه شایعه می سازند؛ ولی در حال حاضر سایت ما فعال است و دارد بروز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۸    
بله، معترضان می توانستند از طریق نمایندگان شان خواست شان را مطرح کنند اما اگر نماینده ای بیابند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۸    
سیاهچاله های مورد بحث چندین برابر جرم خورشید بودند و تخمین زده می شود که سیاهچاله بزرگتر در این منظومه دوتایی حدود 40 برابر جرم خورشید، جرم داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۷    
الآن ارز 4200 حذف شده و یک تورم 50درصدی به کشور تحمیل شده است، همه کالاهای اساسی و سایر کالاها گران شده است، لذا در زمان حاضر کالابرگ دیگر موضوعیتی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۱    
همچنان اما هیچ تصمیم دائمی و بلند مدتی گرفته نشده است و همه گزینه های پیش رو برای بررسی اثرات مثبت و منفی هر کدام در دست بررسی مسئولان است تا شاید بزودی یکی از تصمیم ها گرفته شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۷    
اسراییل اکنون باید برای "طرح سی" - دفاع از خود در برابر تهدید ناشی از یک ایران هسته ای - آماده شود. در این راستا اسراییل باید از دریافت سامانه های نظامی از آمریکا که می تواند تضمین گر امنیت اسراییل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۱    
اخبار هیجان انگیز منتشر شده برای کابران سیستم عامل لینوکس نشان از این دارند که نسخه بعدی هسته لینوکس قرار است تا پشتیبانی از زبان برنامه نویسی محبوب Rust را برای این سیستم عامل به همراه بیاورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۱    
باستان شناسان در جریان حفاری یک اردوگاه نظامی روم باستان در نُوای بلغارستان به کشفی نادر و غیرعادی دست یافتند: یخچالی که درونش استخوان حیوانات و گوشت قرار داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۹    
پول های به دست آمده از بازیافت کتاب های روسی زبان برای خرید خودرو به ارتش اوکراین اهدا می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۱    
آژیتاسیون ، بیان فیزیکی اضطراب و تنش روانی است و به صورت احساس برانگیختگی ، اذیت ، بی قراری و عصبی بودن بروز میکند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۸    
پولستار در ارائه جزئیات کابین نیز سبک خاص خود را دارد تا محیطی منطبق بر اصول طراحی مینیمال با بالاترین کیفیت مواد اولیه را پیش روی مخاطبان خود قرار دهد...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۶    
مهوش وقاری، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من فکر نمی کنم جوان هایی که واقعا اعتراض دارند، خواسته شان مثلا این باشد که تمامیت ارضی کشورشان را زیر پا بگذارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۱    
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده 31 ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می فشرد با چهره ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۲    
پشت سر اخطار بلافاصله عملیات انجام می شود رهگذر یا عابر پیاده یا آدم بی طرف باید مسیرش را سریع عوض کند تا مأ مور دچار اشتباه نشود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۱    
نشانه های اولیه حاکی از آن است که انفجار ناشی از گاز متان در معدن زغال سنگ بوده است. دونمز گفت که هیچ آتش سوزی در داخل معدن وجود ندارد و تهویه داخل معدن به درستی کار می کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۰    
دمی گوجه یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که در کنار سالاد شیرازی ترکیب بسیار جذابی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می کند همراه با اقناع سازی باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۹    
رئیسی توسعه سواد مجازی را یک ضرورت برای خانواده ها و برای همه عنوان کرد و گفت: توسعه سواد مجازی خود یک سوادی لازم دارد که باید به تمام ابعاد اشراف داشته باشند و مسئول ان آموزش و پرورش است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۵    
زمان دقیق این فیلم مربوط به روز 31 شهریور ماه است و این زن یکی از لیدرهای اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۵    
عکس گرفتن از سگ خانگی در پارکی در کره جنوبی/ رویترز موزه حزب کمونیست چین در شهر پکن/ رویترز سفیر دایم اوکراین در سازمان ملل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۱    
از برجسته ترین شاخصه های پروفیل آلومینیوم می توان به شکل پذیری بالای آن اشاره نمود.در صنعت امروز این ماده به علت داشتن خصلت انعطاف پذیری جای آهن را گرفته است و وزن کم و سبک این مصول باعث شده که حتی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۹    
جاده هراز از تاریخ 1401/07/24 تا ساعت 12 ظهر مورخه 1401/07/27 به علت اجرای عملیات عمرانی راه مسدود می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۵    
در راستای تحقق این هدف، رصد، هدایت، حمایت و تسهیلگری برای اشتغال سربازان ماهر به مدت سه سال پس از خدمت، جزو سیاست ها و برنامه های قرارگاه درج شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۳    
سؤالی که خیلی از من می پرسند این است که "چه مدت باید کاری را تکرار کنیم تا تبدیل به عادت شود؟" و باور رایجی وجود دارد که می گوید این زمان 21 روز است. اما این باور غلط است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۲    
استفاده از مواد غذایی که منجر به ایجاد کبد چرب می شود شانس ابتلا به پسوریازیس را بالا می برد؛ در نتیجه می توان اینگونه گفت که این بیماری پوستی خبر از چربی کبد نیز می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حداقل 9 میلیون ایرانی، بیش از سه هفته است معیشت شان لَنگ مسدود بودن اینستاگرام است. بهتر است هرچه زودتر فکری به حال آنها بکنیم تا وضعیت بیشتر از این درام نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۷    
چه کسی باور می کند که فوت یک دختر آنقدر برای غربی ها اهمیت داشته باشد؟ اگر چنین است، نسبت به صدها هزار شهید وکشته در عراق ، افغانستان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۱    
در یک نظرسنجی 8 سوال از 40 فعال اقتصادی پرسیده شده است. 5/ 97درصد از پاسخ دهندگان عنوان کرده اند که کسب وکارشان از اختلالات اینترنت آسیب دیده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۰    
پس از انتشار این خبر سفارت آمریکا در آلمان در یک پیام توئیتری با استقبال از تصمیم تله کوم آلمان در قطع تلفن و اینترنت بانک های ایرانی در هامبورگ، از اجرای تحریم ها علیه ایران تشکر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۵    
البته اینان لابد گمان می کنند که دارند خدمت می کنند، اگر واقعا چنین بینگارند، باید در سلامتی عقل شان تردید کرد. اگر هم موضوع لایه پنهانی داشته باشد، سخن دیگری است.
  • ۱