یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۳:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 21 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۲    
انگور از میوه های فصل تابستان و بسیار خوشمزه می باشد که طرفدار زیادی نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها دارد انگور دارای انواع مختلفی است لذا نهال آن نیز متفاوت می باشد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۷    
ترانه برای... شروین حاجی پور از سوی 95 هزار نفر به عنوان نامزد دریافت جایزه ویژه گرمی در بخش جدید بهترین ترانه برای دگرگونی اجتماعی معرفی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۶    
اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان مرتبط سایر بانک ها و موسسات اعتباری پس از دریافت و بررسی نهایی ارسال خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۸    
تعداد موارد مبتلا در شهرستان ها بدین صورت است که در مریوان 35 بیمار، سقز هفت بیمار، سنندج چهار بیمار، بانه چهار بیمار، کامیاران دو بیمار و سروآباد دو بیمار تاکنون شناسایی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۲    
بامداد دیروز هم سپهر حیدری به همراه همسر و دو فرزندش از دبی به ایران بازگشت، ولی در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی، پاسپورت کاپیتان سابق پرسپولیس هم ضبط و حیدری تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۲    
تمامی این تعاریف و چارچوب های قانونی وقتی معنی پیدا می کند که خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی بتوانند بدون هیچ محدودیتی از تجمعات ؛چه قانونی و چه غیر قانونی خبر و گزارش تهیه کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
یک بشقاب مناسب شامل مقداری از انواع مواد غذایی شامل پروتئین، سبزیجات، غلات، چربی و کربوهیدرات است. ممکن است بپرسید که : چربی و کربوهیدرات در رژیم غذایی لاغری؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۳    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه جهاد سازندگی، سپاه و بسیج یک تفکر و مسیر هستند، تصریح کرد: انحلال جهاد سازندگی باعث شد تا انسجام و وحدت دچار ضعف شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۰    
مواردی مانند نیاز به نور بیشتر برای دید واضح و مشکل در تمایز بین رنگ سیاه و آبی، طبیعی است و نیازی به استفاده از عینک ندارید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۶    
پوشاک همواره یکی از مسائل مهم در زندگی روزمره انسان ها می باشد که هودی دخترانه یکی از مدل های شیک و پرطرفدار این صنعت بوده و گرمای زیادی نیز به همراه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۹    
جمعی از جامعه ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی های اخیر بیانیه ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۹    
معاون وزیر امورخارجه آمریکا منظور حذف فیلترینگ از اینترنت در ایران با شرکت های فن آوری آمریکایی دیدار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۴    
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد در نامه ارسالی به سفرای اتحادیه اروپا گفته شده است که مجازات ایران تاثیر زیانباری بر روابط ایران و اروپا که در حال حاضر در شکننده ترین وضعیت است خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۰    
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۰    
آیت الله جوادی آملی با اشاره به انواع تبلیغ بیان داشتند: تبلیغ یک زمان در قالب سخنرانی است، این اثر خودش را دارد؛ یک زمان تبلیغ عملی است. اگر به درد مردم برسیم تبلیغ عملی کردیم و این مؤثرتر است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۶    
خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که این پرتاب ها، آزمایشی بود که اعتماد پذیری و عملیاتی بودن تسلیحات هسته ای مستقر در واحدهای نظامی را اثبات کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۴    
در حوزه حمایت حقوقی و قضایی از تولید ، توفیقات بسیار خوبی در استان کرمان حاصل شده است و می طلبد توجه لازم به این بخش تداوم یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۹    
یکی از مزیت های خوب طرح شناسایی کودکان کار و خیابان با کد یونیک این است که دیگر امکان ورود بی حساب و کتاب کودک به چرخه کودکان کار و خیابان و شمارش جدید او نیست و به محض ورود به خیابان و اسکن عنبیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۵۸    
دکمه طلایی برای مشکلات دستگاه گوارش از جمله زخم معده و روده، برخی بیماری های کیسه صفرا، نفخ، معده درد، اسپاسم معده و کم اشتهایی استفاده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۰    
این درگیری تا ساعت 22 امشب ادامه پیدا کرد و پیرمرد 60 ساله به وسیله یک هفت تیر، 6 نفر از خانواده همسایه مورد هدف قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۵    
معاون قضایی قوه قضاییه: از مجموع 1862 نفر مشمول عفو و تخفیف مجازات، 769 نفر مشمول عفو منتهی به آزادی و 1093 نفر مشمول تخفیف یا تبدیل مجازات شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۲    
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی خطاب به عربستان گفت: وزارت خارجه عربستان می تواند در جهت وارونه کردن مسائل تلاش کنند اما حقایق ساده هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۱۷    
روابط عمومی دادگستری کل کرمان: این افراد در اعترافات خود ضمن اظهار ندامت و پشیمانی شدید از اقدام خود، به تاثیرپذیری از افراد و رسانه های معاند اقرار کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۳:۱۴    
مرزبانان پس از درگیری و دستگیری افراد، منطقه مورد نظر را مورد بررسی و پایش قرار دادند که در این راستا 50 قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه 100 تیغه خشاب مربوطه کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۹    
در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان یافته و آموزش دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۳    
به گفته رئیس جمهور لبنان این توافق با مطالبات لبنان هم خوانی دارد و حافظ حقوق این کشور است . وی ابراز امیدواری کرد اجرای این توافق و آغاز حفاری در میدان گازی قانا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد، کره شمالی یک موشک بالستیک نامشخص به سمت دریای شرقی (دریای ژاپن) شلیک کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۴    
انگلیسی های حقیر "امپریالیست" نبودند یا حداقل جزو مدافعان پرشور و تمام عیار امپریالیسم بریتانیا نبودند و بیشتر کوشش خود را صرف اصلاح امور داخلی انگلستان و بریتانیا می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۶    
صدا و سیما ویدیویی از پدر مهسا امینی در کنار پیکر فرزندش منتشر کرد که تایید می کند ضربه ای به سر او نخورده و قبلا عمل جراحی داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۵    
یک شخصیت- یک خاطره بخش جدیدی است که از این پس در عصر ایران ارایه می شود و ذیل آن از میان انبوه خاطرات رجال و شخصیت های معاصر خاطراتی نقل و منتشر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۴    
با اعلام ناظر مسابقه تیم های استقلال و ذوب آهن، در جلسه هماهنگی این دیدار، مصاف این دو تیم به جای ساعت 16:30 روز جمعه در ساعت 17:30 همان روز برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اروپا: هرگونه حمله هسته ای علیه اوکراین پاسخی در برخواهد داشت اما نه یک پاسخ هسته ای بلکه یک پاسخ قدرتمند نظامی که ارتش روسیه را نابود خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۰    
سید ابراهیم رئیسی در پیام خود به مناسبت تبریک انتخاب عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهوری عراق ابراز امیدواری کرد که دولت جدید این کشور در جهت رشد و شکوفایی عراق گام بردارد و روابط تهران و بغداد بیش ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۸    
کربی با حمایت از ناآرامی ها در ایران گفت: در حال همکاری با شرکت های فناوری برای تضمین دسترسی مردم ایران به اینترنت هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی : در شرایط کنونی هر عالم مسلمان در هر لباسی که باشد، باید برای اسلام و پیامبر اکرم(ص) نوکری کند و عامل به تکلیف خود در قیام برای دین خدا باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۳    
امام جمعه موقت تهران: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۷    
خدمات درمانی حیوان گزیدگی و بیماری هاری بصورت رایگان و برای همه افراد ساکن در کشورمان از جمله اتباع خارجی ارائه می شود و ما از همه افرادی که دچار حیوان گزیدگی می شوند می خواهیم که در اسرع وقت به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۳    
پیشتر پیتر استانو سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تکرار ادعای پرواز پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین، درباره تبعات همکاری تسلیحاتی ایران و روسیه هشدار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۱    
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و مس رفسنجان از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان گل محمدی تمام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۵    
عبداللطیف رشید، 74 ساله وزیر منابع آب عراق در دولت نوری المالکی قبلاً سخنگوی حزب اتحادیه میهنی کردستان در لندن و فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه منچستر است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۳    
سردار مومنی از افزایش 35 درصدی تردد در جاده های کل کشور در این چند ماهه خبر داد و تصریح کرد: وقتی حجم ترافیک بالاست باید زیرساخت های لازم فراهم باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۸    
تحریم های امروز 17 فرد و 3 نهاد ایرانی را شامل می شود که با ادعای نقض حقوق بشر و آنچه تداوم فعالیت های اطلاعات نادرست برای توجیه نارآرامی ها خوانده شده در این فهرست قرار گرفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۸    
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران: ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم ابزارهای اطلاعاتی حیاتی در دسترس مردم ایران قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۲    
قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با سه دستگاه وانت نیسان و هشت دستگاه خودروی سواری 405 و یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۴    
هبت الله آخوندزاده: کارهایی در جریان است و کارهایی انجام شده است. موارد زیادی است که غیراسلامی و غیر شرعی است و در حال حذف شدن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۱    
میرهاشم موسوی: در اغتشاشات اخیر دشمن می خواست آثار حرکت بزرگ اربعین را از بین ببرد و تحت الشعاع قرار دهد، اما موفق نشد و نخواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۲    
وضعیت 2 نفر از بیماران وخیم است و در شرایط کما هستند و یک نفر دیگر نیز، در حال طی کردن مراحل درمانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۵    
یک منبع پارلمانی امروز پنجشنبه به پایگاه اطلاع رسانی بغداد الیوم گفت که مرحله اول رای گیری برای نامزد ریاست جمهوری بدون برنده به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۵    
آیت الله عابدینی: بسیاری از این بانوان که اکنون حجاب اسلامی ندارند، همگی عفت را دوست دارند و حیا دارند، نباید آن ها را مقابل خود ببینید، دشمن می خواهد ما باحجاب و بی حجاب را مقابل هم قرار دهیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
وزارت خارجه سوریه: سوریه ابراز اطمینان می کند که ایران با آگاهی و هوشیاری مردم و درایت رهبری خود، بر حوادث جاری فائق خواهد آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۱    
در ایران چندین میلیون نفر از طریق کسب و کارهای مجازی ارتزاق می کنند. در چند هفته گذشته بسیاری از بنگاه های اقتصادی مجازی برای کسب درآمد و تامین مخارج خود با مشکل مواجه شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس دستگاه قضا با اشاره به توقعات و انتظارات به حقی که مردم از قضات بویژه قضات روحانی دارند، گفت: ما قضات روحانی باید از جهات مختلف از جمله در کلام، رفتار، اخلاق و رویکرد عادلانه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۷    
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در سخنرانی خود برای زیردستانش در سرویس اقدام خارجی اروپا، آنان را به شدت شماتت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۴    
همه فن حریف که مراحل طراحی، برنامه ریزی و پیش تولید آن از تابستان 1400 کلید خورده بود، در تابستان امسال تولید خود را با حضور منتخبینی از برترین های کشتی کشور در رده پایه ، آغاز کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۱    
وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه روز پنجشنبه خود همچنین تاکید کرده است: پادشاهی سعودی در حالی که برای حفظ استحکام روابط خود با همه کشورهای دوست تلاش می کند، اما بر رد هرگونه دیکته ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۵    
وزارت دفاع بریتانیا نیز روز چهارشنبه قابلیت پهپادهای شاهد را زیر سوال برد و گفت که از سرعت بالایی برخوردار نیستند و در ارتفاع پایین پرواز می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۳    
می توانم مدل سه بعدی از عینک واقعیت افزوده داشته باشم و به شما بدهم تا دیگر فقط یک تماس ویدئویی نداشته باشیم و مثل این است که بتوانیم واقعا تعامل کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۷    
رئیس جمهور ایران با همتای آذربایجانی خود در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس سیکا در آستانه دیدار و گفت وگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۷    
البته ما در شنبه و یکشنبه گذشته تعدادی تجمع داشتیم، اما بیشتر آنها وابستگان گروهک های تروریستی بودند که در خیابان ها حضور پیدا کردند و بسیاری از آنها دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
وزیر دفاع تایوان در پاسخ به اینکه آیا این به معنای به جنگ رفتن پکن و تایپه است، گفت: بله، در این صورت وضعیت بسیار جدی خواهد بود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۸    
در این جلسه اغلب از شرکت های حوزه فن آوری بودند مقاماتی دیگر از وزارت امورخارجه و دفتر کنترل امور دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) نیز حضور داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۳    
او با انتشار عکسی از تیم ملی و نوشتن متن بودنم در کنار تیم ملی افتخاری بزرگ بود و همچنین نوشتن متن موفق و پیروز باشید از تیم ملی بسکتبال جدا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۱    
سردار پاکپور خبر داد رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس برگزار می شود رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس برگزار می شود سردار محمد پاکپور از آغاز برگزاری رزمایش ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۸    
شاهدان و منابع محلی اعلام کردند، این انفجار اتوبوسی را هدف قرار داد که حامل نظامیان در مسیر (دمشق- الصبوره) بود و موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۳    
طالبان در گذار از شبه نظامی گری و جنگ به حکومت داری در بحبوحه رکود اقتصادی و یک جامعه جهانی که از به رسمیت شناختن رسمی آن خودداری می کنند، تقلا می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۲    
در بیانیه این شورا آمده است: مردم ولایت مدار ایران شنبه شب در تمام کشور، راس ساعت 18:30 همراه با غریو شعار همیشگی الله اکبر از ماذنه های مساجد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۹    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه مورخ 22 مهرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۸    
در اثر اصلاحات ارضی، تقریباً مردم و کشاورزان نتوانستند مثل سابق قنات را دائر نگه دارند. چون قنات کانالی است زیرزمینی که هر سال بایستی در آن تعمیر و کار کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۳    
جوانی که حرف های رائفی پور را در تلویزیون می شنود که اعتراض او به شرایط امروز کشور را به امر جنسی و هیجانات به جا مانده از کرونا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۸    
دیوارنگاره یادشده با کنار هم قرار دادن تصویرهایی از زنان فاخر ایرانی بامداد روز پنجشنبه 21 مهرماه در میدان ولیعصر (عج) تهران رونمایی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: منشاء و ریشه این ناآرامی ها به طور دقیق بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق در کانون و قلب نظام سلطه نهفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۴    
در این بیانیه همچنین آمده است، دولت عربستان از ابتدا مخالفت کامل خود را با این اظهارات که هیچگونه واقعیتی ندارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۰    
عباس: خواهان دریافت غرامت برای کشتارها و تخریب هایی هستیم که اسرائیل در حق ملت فلسطین مرتکب شده
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۴    
تعداد دقیق موشک هایی که بریتانیا به اوکراین منتقل می کند، دو رقمی بوده است، انتظار می رود در روزهای آینده این موشک ها تحویل داده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۲    
همچنین مسابقه معوقه هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم ملوان بندرانزلی و فولاد به میزبانی ملوان انزلی در روز 11 آبان برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۱    
یک شعبده باز با استفاده از ماشین حساب دو گوشی همراه تردستی های جالبی انجام داد که بینندگان زیادی را جذب خود کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۰    
کیفیت خرمای استفاده شده در ساخت و تولید انواع چیپس های خرما، موجب تغییرات در قیمت نهایی آن شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸    
گوشی سامسونگ از قدیمی ترین برند های معتبر ساخت موبایل های هوشمند می باشد که امکانات بسیار زیادی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸    
کلید پریز از دسته محصولات الکتریکی می باشد که مدل های گوناگون آن در جنس های مختلف وارد بازار شده اند و به فرد امکان کنترل و هدایت جریان برق را می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۷    
سیب زمینی شیرین محصولی کاربردی و پرخاصیت می باشد که آن را می توان به روشهای مختلفی مصرف کرد و یا به عنوان دسر در کنار غذا استفاده نمود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۶    
پیشرفت علم در سال های اخیر به کمک انسان ها آمده تا از هر جهت از اتلاف وقت جلوگیری کنند؛ این موضوع حتی در صرفه جویی در زمان در شستشوی ظروف آشپزی نیز صادق است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۱    
باستان شناسان حین کاوش در محوطه ای در شهر باستانی فیلیپی در یونان یک مجسمه از هرکول خدای رومیان را که به خوبی حفظ شده بود کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۷    
رئیس قوه قضائیه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) طی نامه ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 1862 نفر از محکومان را که در کمیسیون مربوط ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۸    
پانزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک فهرست نامزدهای خود را با نامزدی فیلم شب، داخلی، دیوار ساخته وحید جلیلوند در دو شاخه اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۱    
رویداد سرفیس 2022 مایکروسافت با معرفی و رونمایی از سرفیس پرو 9 و چند محصول دیگر از این شرکت به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۴    
ایران گزینه غیبت را انتخاب کرد و در این رای گیری، غایب بود و حضور نداشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۱    
آلمان تلاش دارد با صرفه جویی و اقدامات حفاظتی خود را از انرژی روسیه دور کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۷    
تصویری از کوهنوردان در دوران قاجار را می بینید که با کمترین امکانات قله دماوند را فتح می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۳    
شعبه عالی دیوان حقوق بشر اروپا دولت سوئیس را در این پرونده به پرداخت 5هزار یورو غرامت و 16هزار و 500 یورو هزینه دادرسی به مکس بیلر محکوم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۳    
اولین دوره مسابقات سوپرفایت (کمربند طلایی) کیک بوکسینگ نیروی زمینی ارتش، یادبود شهدای ورزشکار نزاجا، در تهران برگزار شد./ایسنا
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۷    
سایت اسرائیلی: "ناتوانی و شکست اوکراین در مقابله با پهپادهای ساخت ایران باعث نگرانی و سوالاتی در اسرائیل شده است."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۴    
احسان کرمی در منوتو گفت: ... من هم برای اینکه همصدایی ام را با مردم! نشان دهم، چون اعتقاد دارم تلویزیون شما (منوتو) این بستر را فراهم کرده با افتخار اینجا هستم
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۴    
شیر یکی از اقلام سبد غذایی بسیاری از خانواده ها است. برای سلامت این محصول و خرید یک شیر خوب باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۸    
پیش نویس این قطعنامه 143 رای موافق، 5 رای مخالف و 35 رای ممتنع گرفت. علاوه بر این، قطعنامه مذکور خواستار حل مناقشه اوکراین از طریق مذاکره شده است و از تمامی کشورها خواسته تا الحاق این اراضی به روسیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۷    
مجری تلویزیون در واکنشی کنایه آمیز به پیام رسان های داخلی روی آنتن زنده گفت: قبلا هم یکبار فرصت جذب مخاطبان را داشتید اما یک پیام رسان خارجی جای همه را گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۷    
در ادامه 15 روش طبیعی برای افزایش باروری و باردار شدن سریع تر آورده شده است:
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۰    
وقتی در اصل قانون آمده که برای تجمعات نیاز به اخذ مجوز نیست، اعلام شرط اخذ مجوز یعنی اعمال محدودیت برای اجرای یک اصل قانون اساسی؛ اگر در پیش نویس دولت چیزی خلاف اصل 27 قانون اساسی مطرح شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۹    
گل دوم و سوم پورتو به لورکوزن توسط مهدی طارمی و از روی نقطه پنالتی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۰    
یک خودرو تریلی که در در جاده ای خلوت با سرعت زیاد در حال رانندگی بود واژگون شد و حادثه ساز شد. منبع: حوادث نیوز
  • ۱