یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 18 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۹    
برخی این حملات را پاسخی انتقام جویانه به انفجار بخشی از پل "کرچ" در کریمه می دانند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۸    
دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که شروع کلاس های درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهر ماه یا بهمن ماه و زمان تشکیل کلاس در صبح و عصر یا هر دو وقت خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۶    
ما همچنان عضو اتحادیه بین المللی مخابرات هستیم و فقط در مجمع تصمیم گیر حضور مستقیم نداریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۱    
ترکیب جدید اعضای هبات رئیسه اتاق اصناف ایران به شرح ذیل تعیین شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۶    
ارزش خالص دارایی رئیس نیورالینک، اسپیس اکس و تسلا در دوران پاندمی کرونا هشت برابر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
از سوی دیگر روشن است که تنگناهای مالی، دولت را مجبور به کاهش شدید یارانه و آزادسازی قیمت کالاهای اساسی و دارو و همزمان وضع قوانین جدید مالیاتی کرده است، اگر مالیه دولت جور بود به دنبال کوپن نمی رفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۵    
پرسشنامه های تغذیه ای هم چنین به متخصصان این امکان را می دهند که میزان پروتئین و کالری دریافتی منظم را محاسبه کنند تا تعیین نمایند که آیا این چیزی است که پشت نتایج است یا خیر.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۲    
پس از بروز برخی حاشیه ها در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، محمد مخبر در یکی از خوابگاه های این دانشگاه حضور یافت و از نزدیک دغدغه ها و گلایه های برخی از دانشجویان ورودی های جدید و قدیم را شنید و به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۱    
فشار خون بالا، به خصوص به طور ناگهانی، می تواند باعث احساس سنگینی، سردرد و سرگیجه شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
نیاز است برخی از اساتید دانشگاه ها و نخبگان که در سطح کشور قدرت جریان سازی فکری دارند را دعوت کرده و به آنان جهت عرصه های گفتمانی میدان داده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۴    
احتمالاً تعداد زیادی قربانی کودک در نزدیکی هوانچاکو در کشف خواهد شد. حتا ممکن است تعداد این قربانیان به بیش از 1000 قربانی برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۶    
رقم بعدی در کد تایر پس از یک / درج می شود. این عدد دو رقمی است و فاق یا دیواره لاستیک را برحسب میلیمتر بیان می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۴    
کیهان: با عنایت به اعتراضاتی که عده ای آشوبگر در هفته های اخیر به بهانه حجاب و آزادی های این چنینی در برخی خیابان ها به راه انداختند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۳    
خوشبختانه از کار افتادن چند ماهواره استارلینک اینترنت کره زمین را مختل نمی کند. طوفان های خورشیدی جهت تاثیرگذاری کلی و حداکثری روی اینترنت باید به حدی قدرتمند باشند که روی کابل های فیبر نوری موجود در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۷    
کارشناسان اظهار کردند: اگر تپش قلب به طور منظم و چندین بار در هفته و یا بعد از هر بار که غذا می خورید، اتفاق بیفتد، این موضوع اندکی نگران کننده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۲    
حرمت الله رفیعی، رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران اخیرا گفته بود که برخی سفارتخانه های اروپایی، به ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۶    
مقام وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد هم مبانی و هم اصل تحریم های خودسرانه اعلام شده توسط انگلیس، هر دو مخدوش و برای جمهوری اسلامی ایران فاقد ارزش است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۱    
شبی در ویلای ابوایاد تا دیروقت با او کفتگو می کردیم. گفت:در انقلاب ایران مراقب افراطی ها باشید. ما تجربه کردیم. افراطی ها یا خائن اند و یا احمق!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۵    
معاون اول دادستان کل کشور: بعضا کسانی را داریم که از این نظام حقوق می گیرند و علیه همین نظام تبلیغ می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۲    
حسین سلاح ورزی گفت: کسب و کارهای بزرگ به دلیل قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۲    
تغییر نام و اسامی و صفات باریتعالی و نام های دینی، مذهبی و معصومین ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۷    
سید مجید میراحمدی با اشاره به تعداد نفراتی که در اعتراضات شرکت کرده اند گفت: آماری که هسته اصلی تخریب کننده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۳    
میراحمدی: در روزهای گذشته تجمع دانشجویی سیر نزولی یافته و خود دانشجویان نسبت به این قضیه و شرایط معترضند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۰    
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شده بود و درباره اتفاقات رخ داده در جریان دیدار آبی ها برابر گل گهر سیرجان توضیحاتی را ارائه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۲    
در بیانیه صادره از سوی وزارت انرژی اوکراین در این خصوص آمده است: حملات موشکی امروز که پست های فرعی برق و تولید برق حرارتی را هدف قرار داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۶    
استفاده از پیام رسان های خارجی برای انجام فعالیتهای اداری و آموزشی ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۷    
مسئولان امنیتی منطقه اسپارتانبورگ گفتند تا زمانی که پزشکی قانونی افراد کشته شده را شناسایی نکرده و به خانواده های آنها اطلاع ندهد، اطلاعات بیشتری در مورد تیراندازی منتشر نخواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۲    
به افرادی که از بیرون کشور بخواهند برای ما تصمیم بگیرند، می گویم این کشور متعلق به امام زمان (عج) است؛ شما هیچ غلطی نخواهید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت در کنار متحدان و شرکای خود، به تحمیل هزینه ها علیه روسیه برای تجاوزاتش ادامه می دهیم و پوتین و روسیه را در قبال این جنایات جنگی مسئول می دانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۵    
سپاه: به منظور حفظ آرامش و امنیت شهروندان، در اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۴    
یک شرکت نوپا در شهر ابوظبی، امارات، به نام منهت طرحی برای یک سامانه آب شیرین کن خورشیدی ارائه کرده است که می تواند به رفع مساله کمبود آب در مناطق نزدیک به اقیانوس کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۰    
گوشی های هوشمند پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو ویژگی های جالب توجه دوربین که از فناوری هوش مصنوعی گوگل و پردازنده تنسور جی2 نیرو می گیرند را ارائه می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۲    
محمد مهدی نبی: با توجه به برنامه ای که سرمربی تیم ملی دارد، به دنبال این هستیم که سطح آمادگی بازیکنان داخلی ایران به بالاترین حد برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۴    
سفارت ایالات متحده در کی یف امروز دوشنبه در بیانیه ای از شهروندان آمریکایی خواست که در محل خود پناه بگیرند و در صورت ایمن بودن، بلافاصله از طریق مسیر جاده ای، اوکراین را ترک کنند .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۳    
برخی شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر ضرب و شتم خانمی جوان در شهرستان رفسنجان توسط ماموران انتظامی را منتشر کردند، که فرمانداری این مطلب را تکذیب کرده و آن را نادرست می داند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۴    
پژمان جمشیدی با ایفای نقش اصلی در دو سریال آفتاب پرست و آنتن یکی از بازیگران پرکار شبکه نمایش خانگی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۵    
این مقام آمریکایی ادعا کرده که حمله سایبری از خاک روسیه صورت گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۱    
در این سال های بعد از قطع پخش برنامه کلاه قرمزی از تلویزیون، کدام شخصیت عروسکی را به یاد دارید؟ با توجه به این که برنامه های تولید شده بر اساس شخصیت های عروسکی واقعا کم نبوده است!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۸    
سعیدرضا عاملی: صنعت رسانه ای دشمن در حوادث اخیر، بزرگنمایی رقم زد که برای بیان مسأله برخی افراد و مسئولین را هم تحت تأثیر قرار داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۶    
سردار قاسم رضایی: اعتراض در ایران آزاد است اما برخی از افراد هستند که می خواهند از اعتراض سو استفاده کنند، اعتراض حق مردم است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۶    
حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح مطابق شهریور ماه و با اعمال افزایش 38 درصد به علاوه 515 هزار تومان پرداخت می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۸    
مهدی فضائلی، موضع حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط را خسارات بار خواند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۱    
در بیانیه پلیس اوکراین آمده است: 70 تاسیسات از جمله 29 تاسیسات حیاتی و 35 ساختمان مسکونی در این حمله آسیب دیدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۳    
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران: متاسفانه در کشورمان سالانه 25 تا 30 درصد تولیدات کشاورزی تلف می شود در حالی که این میزان کافی برای سیر کردن حدود 30 میلیون نفر است لذا باید بهره وری را جدی تر بگیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی متشکل از ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه سه نفر از متهمان را دستگیر و جهت ادامه مراحل قانونی به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵    
هزینه سفرهای زمینی از سه میلیون و 600 هزار تا شش میلیون تومان و کاروان های ارزان قیمت نیز از دو میلیون و 800 هزار تا سه میلیون و 400 هزار تومان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۶    
میراحمدی گفت: هک شدن تلویزیون درحال بررسی است که آیا حمله سایبری بوده یا نفوذ.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۸    
سردار رضایی با بیان اینکه در بین دستگیر شدگان از منافقان، گروه های چپ، گروه های منحله مانند کومله و دموکرات وجود داشتند و اینها مسلحانه دستگیر شدند، گفت: پلیس از تجمعات قانونی استقبال می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۵    
عارف غلامی غایب بزرگ استقلال در بازی فولاد بود. باشگاه استقلال مانع حضور وی در تمرین شد. او از باشگاه درخواست نامه مکتوب برای عدم حضور در تمرینات شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۸    
سردار دلاور القاصی: انقلاب به راحتی به دست نیامده است، برای این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده و حوادث اخیر کشور تاثیری در امنیت جمهوری اسلامی ایران ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۲    
سردیس تیمسار ولی الله فلاحی که مهر 1394 در تقاطع خیابان های ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، از روی سه پایه سنگی خود ناپدید شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۱    
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در توئیتی نوشت: سند مظلومیت پلیس و بسیج در حوادث اخیر این است که تنها در تهران، 5 بسیجی توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی امروز از زندان مرکزی رشت بازدید کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۲    
نادری رییس شورای شهر کرمان: شهرداری باید کمک کند تا آبی که به کشتارگاه حمل می شود آب آشامیدنی شهر باشد و خدایی نکرده آب مشکوکی به سمت کشتارگاه حمل نشود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۴    
مسوولان سطح هشدار را از زرد به نارنجی رساندند و اعلام وضعیت ناپایدار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
در بازرسی از خودرو ماموران به 3 مسافر به دلیل احتمال بلع موادمخدر مشکوک شده و آنان را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۵    
خانواده ها می توانند به همراه کودکان خود از 17 تا 22 مهرماه از ساعت 9 تا 17 به صورت رایگان از برج آزادی دیدن کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۴    
محمد محمدی بخش: دولت سیزدهم در تولید هواپیما سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت و معدن و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به صورت کنسرسیومی سه جانبه مامور کرده است تا طراحی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۷    
هزینه ساخت مسجد نیز 45 میلیون دلار اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۴    
ویروس از هوش سلولی برای تصمیم گیری استفاده می کند و وقتی این اتفاق در باکتری ها رخ دهد، می توان یقین داشت که در گیاهان و حیوانات نیز اتفاق می افتد؛ زیرا اگر این یک استراتژی تکاملی باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۷    
وزیر امور خارجه انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه ادعا کرد: این تحریم ها پیام روشنی را به مقامات ایران می فرستد مبنی بر اینکه ما شما را به خاطر سرکوب ها و خشونت تکان دهنده ای که بر مردم خود تحمیل کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۴    
تعدادی از افراد در ارتباط با برخی تجمعات کوچک چندنفره در استان بوشهر بازداشت شدند، که اغلب این افراد آزاد شده اند و لیدرهای اصلی بازجویی شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده دورهمی در خصوص پخش قسمت های باقی مانده این برنامه تلویزیونی و ادامه اجرای این برنامه توسط مهران مدیری تأکید کرد: فعلاً رایزنی نکردیم و تصمیم با سازمان صداوسیماست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۷    
وکیل مدافع شروین حاجی پور گفت: پس از آنکه دو اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و ترغیب و تحریک افراد به اعمال خشونت آمیز توسط شعبه 11 بازپرسی دادسرای ساری به شروین حاجی پور تفهیم شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
بازار بزرگ خرید و فروش سبزی خشک امروزه در تمامی نقاط ایران به دلیل وجود ماندگاری بسیار بالا در این محصول به همراه تنوع و همچنین حفظ ارزش غذایی سبزیجات رونق چشمگیری دارد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۷    
یکی از پر فروش ترین محصولات در غذاخوری ها و رستوران ها زیتون پرورده می باشد، زیتون پرورده رستورانی در بسته بندی های مشخص به فروش می رسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۳    
یکی از مدلهای بسیار کارآمد و مناسب، دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند که می توانند به صورت 24 ساعته فیلم های دریافتی را نگهداری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۳    
شهر جدید امیر کبیر نمونه ساخته شده تک واحدی و ویلایی برای مردم است و می تواند برای همه مرم کشور جذاب باشد و امروز در این شهر ظرفیت 20 هزار واحد جدید ایجاد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۶    
از بین 100 هزار مدرسه حدودا 40 تا 50 هزار مدرسه دارای نمازخانه استاندارد است که مدارسی که نمازخانه ندارند فردا در مساجد هم جوار اقامه نماز خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۸    
انجیر به دلیل داشتن پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم و ویتامین های که بدن به انها نیازمند می باشد در بین تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است که در صورت خیسانده شدن آنها در گلاب خواص این محصول دو ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۲    
کریر نوزاد از جمله محصولاتی می باشد که هنگام خرید آن توجه به نکاتی مانند اندازه و راحتی آن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و وسیله ای کاربردی برای حمل نوزاد می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۶    
ببینید| امنیت استادیوم های جام جهانی قطر از اینجا تامین می شود فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام عضویت در اینستاگرام عصر ایران نظرات کاربران
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۳    
بدانید کشته سازی یکی از ترفندهای این افراد است همچنین برخی ها را می زنند و می کشند و این اقدام را به گردن نیروهای نظامی و انتظامی می اندازند و در تجمعات اعلام می کنند که پلیس آنان را کشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
کسانی که از میادین مین، سیم های خاردار، باران آتش ها و توپ خانه ها نترسیدند و قلب شان نلرزید. ورزشکاران ما از همین جنس بوده اند، آن ها با زیباترین رفتارهای سرشار از روح غیرت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۱    
به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی در سراسر کشور و پلیس های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می شوند و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۹    
فضایی که مردم برای کسب و کار و امور جاری پولش را داده اند بنام امنیت و بطور نامحدود قطع می کنید!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۳    
آنچه که به ما گفته شد مدیریت مصرف هدف اعمال این محدودیت بوده است. اکنون باید پاسخ داده شود که محدودیت در دریافت بنزین تا سقف 30 لیتر چه تاثیری در مدیریت مصرف می تواند داشته باشد تا اینکه فرد بتواند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۰    
در ایام مطرح شدن طرح صیانت در مجلس چون همه به دنبال حاشیه بودند به مسائل حقوقی توجه کمی شد و در همان ایام هم بنده می گفتم دلیل تخریب فضا علیه طرح صیانت با وجود تمامی اشکالات فنی این است که منافع برخی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۴    
امروز دیگر پشت پرده اغتشاشات اخیر و عاملین و محرکین اصلی آن، کاملاً برای همگان روشن گردیده و مبرهن گشته که صهیونیست ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۶    
قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز تقریبا 200 تومان پایین آمد و به نیمه کانال 32 هزار تومان رسید. روند کاهشی نرخ دلار در بازار شبانه هم ادامه پیدا کرد و اسکناس آمریکایی از سطح 32 هزار و 500 تومان پایین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۳    
جشنواره بین المللی فیلم سائو پائولو که مهم ترین جشنواره سینمایی کشور برزیل است امسال چهل و ششمین دوره خود را از تاریخ 20 اکتبر تا دوم نوامبر (28 مهر تا 11 آبان) برگزار می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۸    
ماجرای رسوایی اخلاقی هاروی واینستین که اولین بار توسط هفته نامه نیویورکر فاش شد، آغاز جنبش Metoo# در هالیوود را موجب شد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۸    
ایران چک 1،000،000 ریالی جدید توسط سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی منتشر شده است. به گزارش همشهری آنلاین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۸    
بازدیدکنندگان از موزه می توانند روی این وسیله بازی کنند و بالا و پائین بپرند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۱    
سال گذشته آهنگ رقص باران از آلبوم معجزه عشق با آهنگسازی محمدرضا اژدری توانسته بود با سعود به مراحل نهایی مسابقه بین المللیِ fmcontest 2021 رتبه پانزدهم را در جهان کسب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۳    
او حداکثر یک معترض است که خواسته های خود را به مسالمت آمیزترین شکل ممکن بیان کرده است و واقعاً چه قالبی لطیف تر از موسیقی و ترانه برای بیان اعتراض؟ اگر این حد از اعتراض هم پذیرفته نشود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: در گذشته محیط ورزشی ما همیشه به نام خدا و ائمه معصومین و جنبه های دینی و اخلاقی آراسته بود، اما غربی ها سعی کردند همراه با ورزش های جدید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
درباره پرواز هواپیمایی ماهان در مسیر چین هم موضوعات و مداخلات غیر قانونی پیش آمد که براساس آیین نامه های موجود سریع ورود کردیم که موضوعی نبود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۷    
آن هایی که ایران را توصیه به عدم خشونت می کنند جالب است که در کشورهای خودشان به خشونت طلبان اجازه می دهند نسبت به سفارت خانه های ایران دست به خشونت بزنند که براساس کنوانسیون وین دارای مصونیت هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۹    
ریشه این بحران در جای دیگری است که حکومت باید به حل آن اقدام کند و نمی تواند انتظار داشته باشد که مردم روایت آن را بپذیرند. این مسأله به تفاوت بنیادین در مفهوم اعتماد در جامعه سنتی و جدید بر می گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۰    
مصرف همزمان بعضی از مکمل ها می تواند باعث اختلال در جذب یکی از آنها شود. به عبارت ساده تر، زمانی که برخی از مکمل های غذایی به صورت همزمان یا در ساعات نزدیک به همدیگر مصرف می شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۱    
سماق، یکی از ادویه های محبوب و پرکاربرد است که طعم ترش مزه آن نیاز به استفاده از نمک را کاهش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۱    
حاضرین در آشوب های روز شنبه مردم عادی یا فریب خورده نبودند که نهادهای امنیتی و انتظامی بخواهند با کسب یک تعهد ساده آنها را آزاد کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی در برنامه سلام، صبح بخیر گفت: کف حقوق سربازان 2.500 و سقف آن هشت میلیون تومان است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۷    
بیم آن می رود که نظام حکمرانی نتواند صدای بخش مهمی از جامعه را بشنود و در یک "مغالطه" خطرناک، طیف وسیعی از "مردم" حذف و یا سرکوب شود و فضای دوقطبی "خودی و غیر خودی"در جامعه تقویت گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۸    
یکی از شایع ترین شکایت های افراد با شروع فصل پاییز، خشکی پوست است که با معمولا با احساس خارش و حتی ترک خوردگی همراه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۷    
همچنین مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو در توییتی از دستگاه های اطلاعاتی خواست پرونده و عقبه دبیر ستاد امر به معروف را بررسی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۲    
چندی پیش خبری مبنی بر دزدیده شدن پیروز تنها توله یوزپلنگ ایران (یوز ماده در اسارت سمنان) پخش شد در حالی که علیرضا شهرداری تیمارگر حیات وحش که وظیفه حفاظت از پیروز را بر عهده دارد در ویدویی اعلام کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۷    
شکنجه ممکن است به عنوان نوعی از تنبیه یا به عنوان یک اقدام کینه جویانه بر دشمن شکست خورده اعمال شود و یا برای گرفتن مدرک یا اعتراف از زندانی مورد استفاده قرار گیرد.
  • ۱