پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۸:۰۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 11 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۱    
برخی از بچه ها ریسک پذیر هستند و دیگر بچه ها تمایل دارند ، بازی و انتخاب ایمن داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۰    
هیئت مدیره خانه موسیقی همچنین با اشاره به سخن مسئولان عالی رتبه کشور نسبت به احترام گذاشتن به حق اعتراض مردم، از دستگاه های مختلف خواسته است که به این نکته پراهمیت توجه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۸    
نکته مهم این است که رسانه محل تضارب آراست یعنی در تعریف نقاط قوت و ضعف هم باید فرصت تبادل نظر و دیدگاه در مورد علل و پیامدهای آن فراهم کنند تا واکاوی و آسیب شناسی شود و به ارائه راه حل برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۶    
یکی از بزرگ ترین ویژگی های جدید آیفون در سیستم عامل اندروید عرضه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۲    
اگرچه همه ما زنبورها را به دلیل اهمیت آنها در زنجیره غذایی به عنوان گرده افشان می شناسیم، اما این موجودات زیرک یک سری استعدادهای دیگر از جمله توانایی ریاضی، تشخیص چهره و حتی استفاده از ابزار دارند!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۸:۱۳    
ما یک اکثریت ارزشی داریم که عدد آن از 90 درصد هم بیشتر است و یک اقلیت بسیار محدود که نسبتی با ارزش ها ندارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۰    
وزیر بهداشت هائیتی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات دریافت شده تعداد فوتی ها حدود 7 تا 8 نفر است، گفت: مسئولان برای دریافت اطلاعات از بیمارستان ها با مشکل مواجه هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۳:۳۰    
بانک مرکزی در گزارشی که به تازگی منتشر کرده، به بررسی تغییرات قیمتی و تعداد معاملات انجام شده در آپارتمان و ساختمان های مسکونی در مناطق 22گانه تهران در شهریور ماه سال جاری پرداخته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۸    
فردا همه مدارس کشور در همه مقاطع تحصیلی دایر است و دانش آموزان و معلمان هم در کلاس های درس حاضر خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۸    
معاون سازمان بنادر: توسعه ساخت کشتی در دهه 80 و90 با ساخت سه فروند کشتی اقیانوس پیما با توان متخصصان داخلی مورد توجه بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۵    
چند تن از مسئولان ارشد دانشگاه امیرکبیر از جمله رئیس دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر شده و سخنان آنها را شنیدند و با دانشجویان به گفتگوی رو در رو پرداختند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۵۷    
تنها کشوری که در آمریکای جنوبی رسانه های مستقل و اخبار را به شدت کنترل و سانسور می کند ونزوئلا است. تنها 4 کشور در جهان وی پی ان ها را به طور کامل ممنوع کرده اند آن هم چین، ایران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد ایالات متحده تا زمانی که ادامه مذاکرات احیای برجام در راستای امنیت ملی اش باشد، به این مذاکرات ادامه خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۴۸    
وزیر میراث فرهنگی: صنعت گردشگری راه حلش این است که زیر بغل آن را بگیرند، نمی گوییم مجلس به ما پولی بدهد، بحثمان بودجه نیست، کمااینکه همین مجلس دویست میلیارد تومان به بودجه وزارتخانه ما اضافه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۴    
رستم قاسمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی دریانوردی 2022، درباره وضعیت بازداشت محمدقاسم مکارم که یک ماه پیش اتفاق افتاده بود گفت که این شخص اکنون آزاد شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۵    
وزیر امور خارجه: از نظر زمانی هر مقطعی که احساس کنیم توافق ما به نقطه ای رسیده که خطوط قرمز کاملا رعایت شده و می توانیم نفع اقتصادی از بازگشت به توافق را داشته باشیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۱۲    
کریستالینا جورجیوا مدیر عامل صندوق بین المللی پول روز دوشنبه هشدار داد که 48 کشور در معرض خطر بحران جهانی غذا قرار داشته و نیمی از آنها نیز آسیب پذیر هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۲:۰۷    
رئیسی خطاب به دبیرکل سازمان ملل: امیدوارم با تلاش ها و پیگیری های شما عربستان سعودی نیز به تعهدات خود در توقف حملات به یمن عمل کرده و برای حل مسائل این کشور با مشارکت خود یمنی ها و تعیین سرنوشت یمن ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۱:۵۱    
"گونسالو ایگواین" یکی از مهاجمان سرشناس فوتبال آرژانتین است که در سال های اخیر در تیم های بزرگ اروپایی بازی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۹    
حسین رجبی: در حال حاضر اقدامات اغتشاشگران فراتر از مطالبه گری اجتماعی در حوزه مسائل فرهنگی شده و صرفاً به تخریب و تحریق اموال عمومی و شخصی و ضرب و جرح نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی می پردازند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۷    
وزیر میراث فرهنگی: اگر کسانی بگویند، چون مخالف فضای مجازی هستیم حتی مسأله امنیتی هم که حل شد، باید دنبال محدودسازی در سطوح وسیع تری برویم، حتما جزو مخالفان هستم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۴    
زارعی ضمن تاکید بر نصب دوربین های مداربسته در محیط ادارات و نقاط حساس تصریح کرد: بسیاری از افراد دستگیر شده در اغتشاشات از جوانان و در سنین 20 سال و پایین ترند و با اقدام سوء تبلیغاتی توسط افراد خاص ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۱    
رئیس قوه قضائیه: اینکه چون فرد تظلم خواه، فلان سابقه یا کارنامه را دارد، کاغذ تظلم خواهی اش را در خُردکن بیندازیم و به او وقت ملاقات ندهیم را من قبول ندارم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: فعلاً مذاکرات [رفع تحریم] به بن بست خورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۶    
اگر رسانه ها و خبرنگاران به ماجرای این خبر می پرداختند و درستی یا نادرستی آن را بررسی و نتیجه را اعلام می کردند شاید کار به اینجا نمی رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۰    
بحرینی گفت از همان لحظه اول درگذشت خانم مهسا امینی، مقامات عالی رتبه ایران از جمله مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دستور بررسی جزئیات این حادثه ناگوار را با فوریت و دقت صادر کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۰:۱۹    
گروه تروریستی الشباب امروز دوشنبه در مرکز سومالی دو حمله انتحاری انجام داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۰:۱۰    
اهداکنندگان مداوم خون سالم تر هستند، بانوان هر چهار ماه و آقایان هر سه ماه می توانند برای اهدای خون اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۰:۰۲    
ما مسیر دادخواهی در مراجع قضایی را انتخاب کرده ایم. از مقامات ذیربط و مسئولان مربوطه درخواست می کنیم؛ طبق قانون اساسی و سایر قوانین موضوعه و مطابق وعده های صریح ریاست محترم قوه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۳    
رییس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور با اشاره به سابقه مدیریتی زاهدی وفا، گفت: وی درگذشته مسئولیت هایی در شستا داشت که نشانگر آشنایی وی به امور وزارت کار است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۷    
عرفان الهی کشتی گیر تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان به دلیل رفتار خارج از ضوابط تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی از تمامی فعالیت های ورزشی در کشتی محروم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۸:۵۳    
دولت کانادا روز دوشنبه تحریم هایی را علیه 25 شخص و 9 نهاد ایرانی اعمال کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۸:۳۲    
در این حادثه یک دستگاه مزدا به دلیل تغییر ناگهانی مسیر با پراید برخورد و سپس به مسیر مخالف وارد شد که سواری پراید به خارج از جاده منحرف و وانت مزدا با کامیون برخورد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۸:۳۰    
میشل عون، رئیس جمهوری لبنان امروز دوشنبه بار دیگر گفت که این کشور هیچ گونه شراکتی بر سر میادین گازی در دریا با رژیم اسرائیل نخواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۷    
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: با تداوم گفتگوهایی که با واسطه میان ایران و آمریکا انجام شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۲    
معاون بخش خدمات بهداشتی وزارت بهداشت دولت موقت طالبان اعلام کرد سیمین مشکین مهمند پزشک متخصص زنان به ریاست بیمارستان شبانه روزی رابعه بلخی شهر کابل منصوب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۷    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: در مکالمه ای که با شهردار تهران داشتم، وی از تامین زمین مورد نیاز برای ساخت این تعداد مسکن برای آتش نشانان خبر داد که امیدواریم به زودی در یکی از شنبه های امید و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۲    
فراهانی مطالبات مردم را خواسته هایی اجتماعی دانست و تاکید کرد: مردم ما خواستار زندگی مطلوب، عدالت و مدیریت سالم هستند. این خواست به یک خواست ملی تبدیل شده و همه جا را عملا در بر گرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۴    
پس از اعلام شدن نام "سوانت پابو"(Svante P bo) به عنوان برنده جایزه نوبل پزشکی سال 2022، "آدام اسمیت" (Adam Smith) از وب سایت نوبل پرایز با وی مصاحبه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که بایستی از هرگونه اقدام تحریک آمیز که می تواند مسیر رسیدن به صلح و ثبات و آرامش را بهم بزند، پرهیز شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۱    
هادی بیگی نژاد: در سال 96 نیز ما شاهد اغتشاش بودیم. اما گاهی اغتشاش نبود بلکه یک فتنه برنامه ریزی شده بود مانند سال های 88 ، 98 و یا 82. از این به بعد نیز ممکن است از این اتفاقات رخ دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۳    
در این بیانیه آمده است: با توجه به تهاجم نظامی مداوم فدراسیون روسیه در اوکراین و خطر احتمالی وخامت اوضاع امنیتی در این کشور به ویژه برای شهروندان اتحادیه اروپا و کشورهای عضو ناتو ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۰    
فراخوان هایی از ضدانقلاب داشتیم که به سمت دانشگاه بیایند، به همین دلیل نیروهای امنیتی در فضای پیرامونی دانشگاه مستقر شدند. فضا با حضور وزیر علوم به تدریج آرام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۴    
ناصر کنعانی: ما از ابتدای منازعه تاکنون، همواره سیاست اصولی و روشن خود را مبتنی بر بیطرفی فعال و مخالفت با جنگ و لزوم حل و فصل سیاسی اختلافات دو طرف، به دور از خشونت، اعلام کرده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۰    
این منبع آگاه روز دوشنبه گفت: بیشتر دانشجویانی که دستگیر شده بودند، جزو معترضان نبودند و پس از اتمام کلاس های درس خود قصد رفتن به خانه را داشتند که در پارکینگ مجاور دانشکده مدیریت دانشگاه شریف دستگیر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۹    
آیت الله خامنه ای به موضع گیری های برخی چهره های ورزشی و هنری اشاره و خاطرنشان کردند: از نظر من این موضع گیری ها هیچ اهمیتی ندارد و نباید در مورد آن ها حساسیت به خرج داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۸    
این خودرو فولگوره نام دارد. مازراتی در توسعه این خودروی زیبا از ظرفیت های محصولات قبلی مانند ابرخودروی ام سی20 و همچنین نسل قبل خانواده گرن توریزمو استفاده کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۰    
بیش از 150 هزار نفر در سال 2022 از سیل های سودان آسیب دیده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۲    
بررسی داده های IODA که وضعیت اینترنت در سراسر جهان را بررسی می کند، هم حکایت از آن دارد که کاربران ایرانسل از ساعت 10:25 دقیقه صبح امروز با قطعی کامل اینترنت مواجه بوده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۵    
خانه احزاب از محل هایی است که گفت وگو و انتقاد سیاسی در آنجا صورت می گیرد. با توجه به انتخاب هیات رئیسه جدید انتظار می رود که گفت وگوهای مستمر مطرح و پیگیری شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۴    
من نوعی به عنوان یک سینمادار، در ساعت هایی که مخاطب نداشته باشم، قطعاً سالن را تعطیل می کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۷    
استفاده روزانه از تنقلات طبیعی و سالم می تواند بسیار برای بدن مفید باشد و از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری کند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۴    
انجام دادن کارهای صنعتی و ساختمانی بدون لوازم خوب و با کیفیت امکان پذیر نیست، ابزار مناسب می تواند در روند انجام کار درست بسیار موثر باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۲    
افزایش هزینه های گاز در جمهوری چک باعث شده است سیستم های گرمایشی مدارس در فصل سرما قطع شوند. دانش آموزان نیز برای گرم شدن از پتو در کلاس استفاده می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۰    
استفاده از وسایلی که موجب نشاط و شادی می شود می تواند بسیار به سلامتی و روان افراد کمک کند، دوچرخه یک نمونه از این وسایل هست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۸    
از گذشته تا امروز نحوه صحیح خوابیدن و استراحت کافی یکی از مهم ترین موضوعات در عرصه پزشکی بوده که به همین منظور سرویس های خواب تولید شده و در انواع مختلفی وارد بازار شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۵    
یکی از سالم ترین و مقوی ترین میان وعده هایی که برای خوردن صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد مربا آلبالو می باشد که طعم بی نظیری نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲    
کمپرسور باد یک دستگاه پیشرفته صنعتی بوده که در مراکز متعددی برای انجام کارهای فنی و تخصصی انجام می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۰    
حتی قطع چندروزه اینترنت هم آسیب های جبران ناپذیری به تجارت مجازی می زند، متأسفانه شنیده می شود که امکان تداوم این شرایط وجود دارد. اکنون هیچ کس نمی داند که چه زمانی اینترنت به حالت عادی بازمی گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۷    
بسیاری از کسبه ایرانی که سال های اخیر هم به دلیل بحران اقتصادی ناشی از تحریم ها وضع کاسبی خوبی نداشتند، حالا به دلیل تداوم ناآرامی ها حتی همان درآمد سابق را هم از دست داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۳    
ما تاکید داشتیم اگر خانواده امینی در جلسه حضور یابند با موارد و مسائلی که مطرح می شود به روند رسیدگی به پرونده کمک خواهد شد اما خانواده امینی حضور نیافتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۹    
از نظر بانک مرکزی هیچ نیازی به ارائه کارت پایان خدمت برای دریافت وام فرزندآوری نیست و بانک ها نباید از متقاضیان درخواست ارائه کارت پایان خدمت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۸    
تماشاخانه ببینید| مردان عنکبوتی بر فراز برج بارسلون/ بدون تسمه و طناب حمایتی ببینید| ربات های شتر سوار در اردن/ برگزاری مسابقه ای چند صد ساله به شیوه مدرن فیلم های دیگر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۴    
تنها راه بازگشت کارگران و آغاز فعالیت مجدد کارخانه، دریافت تسهیلات 12 میلیاردی بانکی است تا با آن بتوانیم ضمن تامین مواد اولیه تولید و سرمایه در گردش، طلب مزدی کارگران را بپردازیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پرونده افراد دستگیرشده در اغتشاشات اخیر بویژه آن دسته از افرادی که مبادرت به آتش زدن اموال عمومی و مردمی کردند و در قتل و مجروح کردن افراد مباشرت و معاونت داشتند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۵    
او پاسخگوی تماس ها نبود و متنی که در استوری اینستاگرام خود دقایقی قبل قرار داد دلیل این موضوع را توضیح می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۱    
این بانک در حوزه تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری در شهریورماه سال جاری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال برای هفت هزار و 495 فقره پرونده اختصاص داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۵    
در بطن قانون هایی که این سال ها تدوین شده اند تناقض های خیلی جدی وجود دارد که به دلیل فقدان احزاب قوی و کارآمد شکل گرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای نیروهای مسلح فرمودند: در این حوادث چند روز اخیر بیش از همه به سازمان انتظامی کشور ظلم شد، به بسیج ظلم شد، به ملت ایران ظلم شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۵    
با اتمام دوره نوجوانی هم ازدواج می کند و صاحب فرزند می شود. برای امرار معاش خانه، خیاطی می کرده اما خرج عمل های جراحی فرزندش و زمزمه دوستان، برای زورگیری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۶    
کارگردان جیران آنقدر معطوف به مسائل عاطفی داستان شده است که اصلا نمی توانید تاریخ را ببینید. مثلا نمی فهمید در دوران قاجار و ناصرالدین شاه اوضاع طبقات جامعه و نقش کشورهای بزرگ چه بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۱    
سوره ناس یکصد و سیزدهمین سوره و فلق آخرین سوره قران کریم است که هر دو در مکه نازل شده اند و ناس 5 ایه و فلق 6 آیه دارد. این دو سوره را معوذتین می نامند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۸    
سریال لودیک ، یکی از سریال های جدید نتفلیکس است که با محوریت یک مرد آفریقایی، اشاره به دنیای گسترده ای دارد که داستان های فراموش شده زیادی را می توان از دل آن بیرون کشید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۵    
چگونه می شود یک سازمان و یک مجموعه عظیم خدمتگزار برای احتمال اینکه خطایی سر زده باشد، مورد تهمت قرار گیرد. هیچ منطقی پشت سر این کار نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۷    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار این خبر را با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد، لیتل فدر به سرطان سینه مبتلا بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۰    
تحقیقات اساسی پابو باعث ایجاد یک رشته علمی کاملا جدید شد. دیرینه شناسی اکتشافات او با آشکار کردن تفاوت های ژنتیکی که همه انسان های زنده را از انسان های منقرض شده متمایز می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۹    
ممکن است که عده ای در لباس های مختلف در قالب دانشجو در فضای دانشگاه هم اقدامات اغتشاش آفرین و هنجارشکنانه انجام دهند، اما ما باز حساب اینها را از دانشجویان خط امامی و خط ولایی مان جدا می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۷    
کشتی های غرق شده تنگالوم در سمت غربی جزیره مورتون استرالیا در قالب ویدئویی کوتاه منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
این دو صعود کننده کمتر از یک ساعت به بالای سازه رسیدند و با پلیس مواجه شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۰    
جمهوری اسلامی نوشت: آنان که امروز، از اشد مجازات می گویند، آیا تا به حال، به چیزی به اسم تربیت اجتماعی فکر کرده اند؟ در این تامل کرده اند که رفتارشان در گذر زمان چه تعداد را با دفع حداکثری خود از ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۱    
نخست وزیر اسرائیل گفت:" این میدان گازی می تواند تکیه لبنان به ایران را کاهش دهد؛ حزب الله را مهار و ثبات را در منطقه برقرار کند".
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۸    
جامعه شناسان می گویند در ایران آدم ها به ناچار سیاسی می شوند، چون قدرت سیاسی می خواهد در همه جای زندگی آدم، از وسایل کنترل بارداری تا نوع طراحی روی سنگ قبر دخالت کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱    
در واقع دو نوع زندگی داریم: یک نوع زندگی همان زندگانی است یعنی زندگی شاد و برخوردار از مواهب با امکان رشد و شکوفایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۹    
این فرمان از 10 اکتبر لازم الاجرا می شود و تا 31 دسامبر 2022 معتبر خواهد بود. این سند بیان می کند که این ممنوعیت برای حمل و نقل کالاهای دوجانبه و ترانزیتی و همچنین حمل و نقل محموله به یا از قلمرو ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۶    
اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۴    
علی رضا فاضلی مدیر امور اداری و تدارکات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سرپرست جدید ورزشگاه آزادی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۳    
گروهی از نیرو های آذربایجان در اقدامی غیرانسانی، تمامی سربازان ارمنی که روز گذشته در مرز استان سیونیک تسلیم شده بودند را، بیرحمانه تیرباران کردند. باکو با این اقدام رسما اعلام جنگ کرد. منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۰    
سوره ناس یکصد و سیزدهمین سوره و فلق آخرین سوره قران کریم است که هر دو در مکه نازل شده اند و ناس 5 ایه و فلق 6 آیه دارد. این دو سوره را معوذتین می نامند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۶    
رشته پلو با قیسی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و سنتی کشورمان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۱    
یکصد و دوازدهمین سوره قران کریم است که مکی و 4 ایه دارد. این سوره را اخلاص، صمد، اساس، برائة، جمال، معرفت، مانع، نور، تفرید، تجرید، ولایت نیز می گویند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۸    
یک شرکت سوئیسی پیشنهاد ساخت پناهگاه های مستحکم زیرزمینی (20 متر زیر زمین) ایمن در برابر آخرالزمان را به قدرتمندترین افراد جهان می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۲    
در حقیقت دیگر فروشی در قالب سامانه یکپارچه نخواهیم داشت و شرکت های خودروساز از طریق سایت های فروش خود برای عرضه محصولات اقدام می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۰    
رسانه های هند اعلام کردند ساعاتی پیش یک هواپیمای ایرانی وارد آسمان این کشور شده و با ارسال پیام تهدید به بمب گذاری ، خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی نو شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۹    
در واقع دو نوع زندگی داریم: یک نوع زندگی همان زندگانی است یعنی زندگی شاد و برخوردار از مواهب با امکان رشد و شکوفایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۹    
شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده اند اما این روند کند است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۶    
در این جنگ جای شهید و جلاد تغییر پیدا کرده و جوان امروزی دست به آتش زدن تصویر شهیدی که برای این انقلاب عزت آفرینی کرده می زند و پرچم کشور را آتش می زند اما همین جوان در ادامه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۹    
مگر من بارها نگفته ام که در اجتماعات کسانی که مخالفند، هیچ کس نباید رفتار خشونت آمیز داشته باشد، چون این، دشمن را خوشحال می کند. بارها ما این حرف را گفتیم، چرا گوش نکردند؟! چرا گوش نمی کنند؟!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۸    
پس از اغتشاش های اخیری که در برخی شهر های کردستان روی داد، دیدیم عناصر کومله و دموکرات آمدند و اقدامات خشنی را در خیابان ها انجام می دهند و علاوه بر آتش زدن بانک ها از موضعی به سمت مردم تیراندازی می ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۲    
مستنداتی وجود دارد؛ مثلا کسانی که تکرار جرم انجام داده باشند با کسانی که در صحنه جرم حضور پیدا کرده اند متفاوت هستند، مجازات شان هم متفاوت است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۱    
اسم رمز مهسا امینی فرصتی برای افرادی است که از انقلاب اسلامی کینه در دل دارند و منتظر فضایی برای به نمایش گذاشتن کینه نسبت به نظام هستند.
  • ۱