یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۹:۴۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 26 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۵    
اولین قدم برای محافظت از خودتان در برابر تهدیدات آنلاین در هنگام انجام بازی های آنلاین، فعال سازی فایروال (Firewall) روی سیستم تان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۰    
میلیون ها سال پیش، زمین مکانی کاملا خطرناک بود. همه چیز از دایناسورهای عظیم الجثه گرفته تا صدپاهای غول پیکر، با شکوه پرسه می زدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۳    
در گذشته آموزش رانندگی اجباری نبود و گواهینامه ها به صورت دستی صادر می شد ولی اکنون مراحل صدور گواهینامه الکترونیکی است و افراد پرونده الکترونیکی داشته و رفتار آنها در آن پرونده ثبت می شود و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۶    
علی شریعتی: در روز هایی که ما اینجا اینترنت را بستیم و با مافیای وی پی ان دست و پنجه نرم می کردیم، در همین دبی نمایشگاهی برگزار و چندین میلیارد دلار سرمایه در حوزه IT و ICT جابه جا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۴    
گفتگو با افراد، گروه ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۵    
با جوانانی که احساساتی شده اند نیز با رافت اسلامی برخورد می شود، اما کسانی که اغتشاش کردند و مصرانه بر سر اغتشاش بودند و احیانا تخریب هایی داشتند نیز برابر موازین قضایی با آن ها برخورد عادلانه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۸    
زرگران همچنین از آمادگی شرکت های ایرانی فعال در صنعت کشاورزی برای در اختیارگیری 1000 هکتار زمین های قابل کشت و کشاورزی ایالت باشکرتستان روسیه خبر داد و یادآور شد که شرکت ها و فعالان اقتصادی ایران در ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۳    
تولید کاغذهای دیواری در طرح های متفاوت و مدلهای گوناگون مانند کاغذ دیواری سه بعدی و ساده می تواند جوابگوی تمامی سلیقه ها باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۷    
امروزه ترازوهای مختلفی با مدلها و متریال گوناگون تولید و روانه بازار می شوند که هر کدام میزان مقاومت متفاوت برای کاربردهای خاص دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۰    
بزرگترین الماس بی عیب و نقص جهان که شبیه گلابی است یک الماس خشن 890 قیراطی است و یکی از بزرگترین الماس هایی محسوب می شود که جهان تاکنون به خود دیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۰    
هر فایلی که در آیفون دانلود می شود، در محلی ذخیره می شود که برای دسترسی به فایل باید آن را بدانیم؛ اما محل ذخیره فایل های دانلودشده در آیفون کجا است؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۴    
داود شکری، سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع بیمه سرمد، به عنوان دبیر کارگروه تخصصی سرمایه انسانی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۱    
این بخش از گفته های او هم تغییر موضعی آشکار درباره ویدئویی بود که چندی پیش منتشر کرده و در آن بیان داشته بود که نمی خواهد حتی فریمی از او در تلویزیون پخش شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۸    
در سال 2011 روزنامه زمان ترکیه به نقل از منابع نظامی این کشور نوشت که تشکیلات صنایع دفاعی ترکیه به دستور رجب طیب اردوغان پروژه ساخت موشک بالستیک قاره پیما با برد دوهزار و پانصد کیلومتر را آغاز کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۱    
رومینا پورمختاری 26 ساله در دولت جدید سوئد به عنوان وزیر اقلیم و محیط زیست معرفی شده است. او جوان ترین وزیر کابینه در تاریخ سوئد خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۵    
تیم پژوهشی ام آی تی در حال برنامه ریزی برای تجاری سازی سامانه خود با هدف کمک به کاهش تغییرات آب و هوایی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۹    
جلسه با دو مقام ارشد امنیتی با حضور اکثریت اعضای شورای دانشگاه در دانشگاه و بیان اتفاقات و شرح جزئیات وقایع که منجر به قبول کوتاهی و عذرخواهی ایشان شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۱    
هموطنان باید به فرزندان خود بیاموزند که مراقب شگردهای مجرمان سایبری باشند و از ارائه اطلاعات هویتی به افراد غیر یا وارد شدن به لینک های تبلیغ شده در فضای مجازی که از معتبر بودن منبع آن اطمینان ندارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۵    
پیش از این پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم با پیروزی قاطعانه مقابل تمامی رقبای خود به مدال طلای جهان رسید
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۷    
خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی در ابتدای مسیر بازگشت به میهن اسلامی می باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۱    
دولت آرژانتین تعدادی از مقامات ارشد ایران را به ارتباط ودخالت در انفجار آمیا متهم می کند و از طریق پلیس بین الملل حکم بازداشت قرمز صادر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۶    
جشنواره فیلم قاهره که از مهم ترین رویدادهای سینمای عرب محسوب می شود، امسال از تاریخ 13 تا 22 نوامبر (22 آبان تا اول آذر) برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۸    
افراد شاخص به مدت کوتاهی به مرخصی رفته و یا تمدید مرخصی شده بودند تا با عدم حضورشان در زندان، زمینه برخی کشته سازی ها و سوء استفاده های جریانات معاند پیش نیاید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۲۱    
تشکیلات خودگردان فلسطینی و به ویژه حماس از این تصمیم به شدت استقبال کردند. حماس رویکرد جدید دولت استرالیا را نشانه ای از بازگشت به مسیر درست توصیف کرد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۰    
با وجود ادعای دولت مبنی بر گسترش روابط اقتصادی با روسیه، همچنان نام روسیه در میان پنج کشور صدرنشین به چشم نمی خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۳    
کی یف قصد دارد برای خرید تجهیزات دفاعی و همکاری نظامی به اسرائیل درخواست رسمی بدهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۲    
یزدی خواه، نماینده تهران در مجلس گفت: حرف هایی که برخی سلبریتی ها می زنند بازتاب های ملی و فراملی پیدا کرده و وجه جمهوری اسلامی را مخدوش می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۷    
در آغاز سخنرانی علی بهادری جهرمی که در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد جمعی از دانشجویان با آغاز سخنان وی در اعتراض به حضور سخنگوی دولت در دانشگاه سالن را ترک کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۴    
محتمل ترین و جدی ترین گزینه اصرار آقای آجورلو برای دریافت حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما و بیان این جمله است که حق استقلال را از صدا و سیما می گیرم .
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۷    
نیل مک گرگور رییس داوران جایزه بوکر امسال، گفت که این رمان کتابی است که خواننده را به سفری با ترن هوایی به سوی زندگی و مرگ به سمت آنچه نویسنده به عنوان قلب تاریک جهان توصیف می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۷    
مدیر عامل ایران خودرو زمان عرضه رسمی این خودرو به بازار را شهریور سال آینده ذکر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۹    
حالا که حداقل نمی توانید برای مردم کاری کنید و کسب و کارهای آن را سروسامان دهید، لطفا با حرف هایتان روی اعصاب شان راه نروید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۷    
این نخستین باری است که پژوهشگران، کاهش حافظه را برای یک جفت کلمه نشان می دهند که نشان می دهد ممکن است با پخش صداهای مرتبط در طول خواب بتوان فراموشی انتخابی را ممکن کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۵    
در دومین روز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس انواع تانک ها، توپ ها، خودروهای زرهی، یگان های موشکی، خودروهای پشتیبانی، پل های شناور و سایر تجهیزات جزو ستون های اعزامی به منطقه رزمایش هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
وجود عواملی همچون آرسنیک در آب های سطحی یا زیرزمینی در بسیاری از مناطق کره زمین، ناشی از ویژگی زمین شناسی، بسیار معمول است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۹    
سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی به ماجراهای مردی با 4 همسر در سال های دهه های ابتدایی قرن 14 شمسی می گذرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۳    
کارگران مذکور در پروژه آماده سازی کارخانه ایران تایر که مدت ها پیش ساخت آن در حال انجام است، مشغول به کار بودند. اما یکی از آنها برای دریافت مطالبات خود با کارفرمای شرکت پیمانکار درگیر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۲    
تصویربرداری این سریال تا آذر ماه ادامه خواهد داشت و به زودی و احتمالا از اوایل آبان از فیلیمو و نماوا پخش خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۹    
تماشاخانه ببینید| آغاز اولین لیگ فوتبال زنان سیرالئون ببینید| شلیک پلیس اوکراین به پهپادهای کامیکازه فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام عضویت در اینستاگرام عصر ایران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد ما این است باید توجه ویژه ای به استعداد نهفته ای در چنین کودکانی شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۴    
بین واحدهای لوکس و گران قیمت نیاوران، یک گزینه 600 متری با قیمت 180 میلیارد تومان ناقابل به چشم می خورد. به زبان ساده ارزش هر متر از این واحد حدود 300 میلیون تومان محاسبه شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۹    
در علم اپیدمیولوژی پدیده ای به نام کواپیدمیکس مطرح است، به معنای همزمانی دو اپیدمی. اکنون تمامی متخصصان نگران همزمانی اپیدمی آنفلوآنزا و کرونا هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۸    
طبق مصوبات مجلس و تأیید هیأت دولت قرار است واگذاری سهام عدالت به جاماندگان به زودی آغاز شود. آن طورکه روزگذشته رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در هیأت دولت تصویب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۵    
به دنبال این هستیم ورزش صبحگاهی را با زنگ زورخانه و مرشد خوانی آغاز کنیم و در صبحگاه دانش آموزی ورزش زورخانه ای را اجرا کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۸    
سینا کلهر در این خصوص توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد تقطیع آن ویدیو موجب بروز این سوتفاهم ها شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۹    
میزان وحشی گری و افزایش مرگ و میر واریانت ها و زیرسویه های جدید به دلیل سرایت زایی بالا، کاهش یافته و از سوی دیگر به دلیل ایمنی بدن مردم با ابتلا به بیماری و واکسیناسیون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۰    
شرکت ایسر به تازگی از یک لپ تاپ بسیار سبک وزن و مناسب رونمایی کرده اند که سبک ترین محصول موجود در رده لپ تاپ های 16 اینچی در جهان محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۹    
نکته قابل توجه این است که یک فردی از داخل بند با چاقو خودش را به بندی می رساند که مهدی (هاشمی) آنجاست و دنبال کشتن او بوده که حالا گویا قبلش مهدی در بند دیگری بوده که خودش درخواست می کند جابجا شود که ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۵    
آلمان اعلام کرد جریمه ای 5.125 میلیون یورویی علیه اپراتورهای اپ تلگرام وضع کرده زیرا آنها قانون آلمان را نقض کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۹    
ما صرفا به دنبال تولید مسکن نیستیم، باید همزمان شهرسازی را نیز پیش ببریم و در کنار ساخت و ساز ها به مسائل اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ... توجه شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۵    
قطعا هیچ ایرانی با هیچ قومیت و هیچ شکل و شمایلی که در این سرزمین زندگی کرده یا زندگی می کند، نمی بینید که عاشق خاکش نباشد و تمامیت خاکش را نخواهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۴    
"بیمه زندگی سرمد" یک بیمه عمر با پوشش های کامل و راهی مطمئن برای سرمایه گذاری و پس انداز می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۵    
تعدادی از آلاینده ها مانند باکتری ها، ویروس ها، انگل ها، گرد و غبار، ذرات دود و سایر مواد شیمیایی می توانند در آب باران قرار داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۵    
اسامی سه فیلمساز براساس اعلام دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران در روز اختتامیه اعلام شده و آن ها اعتبارنامه حمایت فیلم اول سینمایی خود را دریافت خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۳    
ستون کشی یکی از مراحل بسیار سخت رزمایش است،. چرا که تجهیزات باید با یک نظم خاصی از محورها و جاده ها عبور کنند که ملاحظات خاص خود را دارد و تا عصر امروز نیز به لطف خدا به سلامتی انجام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۶    
بیماری های لثه ای عمدتا دردناک نیست بنابر این بیمار زمانی به جراح لثه مراجعه می کند که فرصت طلایی درمان از دست رفته یا دندان دچار لقی شدید شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۸    
به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش بینی برای صعود دیواره، پوشش بنده سهوا دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمانبندی از قبل تغیین شده به همراه تیم، در حال بازگشت به ایران هستم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۵    
شصت و ششمین مراسم توپ طلا شب گذشته در فرانسه برگزار شد و در نهایت توپ طلا به کریم بنزما، ستاره فرانسوی و مسلمان رئال مادرید رسید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۵    
قالیباف، رئیس مجلس گفت: ناترازی، چالش و مانع جدی ما در حوزه گاز است. مردم از مجلس و دولت توقع دارند که مشکل ناترازی گاز را حل و فصل کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۲    
مرد 100 ساله ای از اوهایو که رکورد گینس را به عنوان مسن ترین پزشک شاغل جهان کسب کرده است، گفت که قصد ندارد به این زودی بازنشسته شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۱    
رسانه ها از حملات هوایی روسیه به مناطقی از اوکراین از جمله کی یف خبر داده و گفته اند که گزارش های اولیه از هدف قرار گرفتن تأسیسات انرژی حکایت دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۱    
هر شیشه عطر "موی سوخته" 100 دلار فروخته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۸    
فرد اعلام شده جزو فوتی ها به دلیل استنشاق دود ناشی از اقدام محکومان سارق در آتش زدن کارگاه خیاطی زندان اوین است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۷    
یادتان هست واتساپ چه زمانی در ایران به طور انفجاری رشد کرد؟ بعد از فیلترینگ تلگرام ؛ و حالا افتاده اید به صرافت فیلترینگ همین واتساپ که خودتان با فیلترینگ تلگرام رشدش دادید!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۹    
امروز کسی که در حال اسراف کردن است آنطور که باید هزینه سوخت مصرفی خود را پرداخت نمی کند و در طرف مقابل نیز کسی هم که کم مصرف می کند، منفعت اقتصادی از این موضوع عایدش نمی شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۷    
صفوی در تشریح پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به کارگیری علم و فناوری در نیروهای مسلح ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۸    
آشنایی کودک با ماهی در سنین پایین می تواند احتمال لذت بردن از آن و خوردن پروتئین های کم چرب و غنی از ویتامین را برای بقیه عمر افزایش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۸    
زخم بستر در پوست و بافت های زیر پوستی و بر اثر فشار طولانی مدت بر پوست در افراد بیماری که امکان حرکت و جابه جایی ندارند، ایجاد می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۷    
اگر نخبگی در خدمت زندگی قرار بگیرد بسیاری از مشکلات کشور حل می شود. شهیدان چمران و سلیمانی دو مصداق نخبگی در خدمت زندگی مردم بودند. علامه امینی هم همینطور بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۷    
این اجرام حداقل 99.97 درصد سرعت نور را طی می کردند که هنوز هم با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۴    
از حمله پهپادی به پایتخت اوکراین تا جشنواره کف بازی
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۱    
دانشمندان معتقد هستند که این اختراع متمایز می تواند به زودی به یک سلاح نوین در نبرد چند صد ساله ما با میکروب ها تبدیل شود...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۰    
این منبع دیپلماتیک می گوید که وزارت خارجه آرژانتین بعد از کسب اطمینان از حضور محسن رضایی در قطر با درخواست این دادستان ها موافقت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۹    
در زمان جلسه دادگاه و بدرقه محیط بان برومند نجفی تدابیر لازم برای محافظت لازم از او صورت نگرفته است، بر همین اساس پرونده این قصور نیز به صورت مجزا در حال پیگیری است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۳    
نتانیاهو گفت آنهایی که منتقد اسراییل هستند و رژیم تل آویو را رژیمی "آپارتایدی" می خوانند، باید آتش انتقاداتشان را به جای اسراییل به سمت حکومت ایران بریزند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۱    
سنجش دمای بدن یکی از موارد معاینه پزشکان می باشد، بالارفتن دمای بدن نیاز به دماسنج بسیار حساس و دقیق مانند دماسنج های جیوه ای دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۵    
ابرچالش های موجود درکشور مثل تورم، بیکاری، عدم توسعه کشور، خشکسالی، معضلات معیشتی، تخریب شدید محیط زیست و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۲    
اگر شکل فیزیکی این کارت ها نیز جعل شود، با توجه به هوشمندسازی انجام شده بلافاصله امکان استعلام آن وجود داشته و جعلی بودن این کارت ها مشخص می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۸    
یکی ازلذیذ ترین و خوشمزه ترین میوه در میان میوه ها انجیر خشک می باشد که به خاطر کشت انجیر خشک استهبان در خاک ایران از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۲    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم الناز رکابی را قویا تکذیب می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۸    
این روزها که پوشاک چرمی طرفداران زیادی را پیدا کرده، کت های چرم طبیعی نیز همیشه طرفدارهای خاص خودش را داشته است و از گرما و کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۸    
اگر این نسل نمی توانند با اصلاح طلبی یا اصولگرایی رابطه بگیرند به ادبیات آنها باز نمی گردد بلکه به تجربه زیسته پدر و مادرهای آنها و تجربه زیسته خود آنهاست که از نمادهای گذشته سیاسی در ایران یعنی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۸    
از سیگار کشیدن خودداری کنید زیرا نیکوتین منقبض کننده عروق است که کارایی رگ های خونی را کاهش می دهد و جریان خون، اکسیژن و مواد غذایی به ستون فقرات را محدود می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۵    
اسب ترکمن یکی از نژاد های اصیل این حیوان نجیب می باشد که قدم های محکم و داشتن مفاصل مستحکم از ویژگی های آن می باشد و تحمل حرکات سنگین ورزشی و تحمل وزن را به راحتی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۹    
همه افراد از جمله مردان باید در انتخاب مکمل ها دقت کنند. مکمل ها را فقط از داروخانه ها خریداری کنید و دقت کنید که آرم سازمان غذا و دارو را داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۸    
رزین در حقیقت نوعی چسب است و اپوکسی به شکل بهبود یافته این چسب می گویند که از درجه سختی بالاتری برخوردار بوده و کیفیت مطلوبی جهت ساختن بسیاری از لوازم دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۷    
در این تکنیک، رسانه های معاند علاوه بر روایت میدانی محدود به چند عملکرد نامناسب نیروهای مربوطه، به صحنه سازی برای مقصرنمایی پلیس روی آورده و از شرح تمام روایت و ماجرا خودداری می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۷    
پیش بینی می شود یک میلیون مسافر برای جام جهانی فوتبال به قطر سفر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۱    
یکی دیگر از فناورانه های سلستیک به استفاده از 115 بخش پرینت 3 بعدی مانند سوئیچ شیشه ها، دستگیره درب ها و تریم کنسول مربوط می شود. 300 قطعه نیز حاصل از فناوری شیت متال(ورق کاری) شکل گرفته اند...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۳    
نماینده آمریکا در امور ایران گفت: خواهیم دید که دولت آمریکا برای رسیدن به توافق متمایل است، اما در برهه کنونی، تمرکز روی چیز های دیگر است، زیرا گفتگو ها [ی وین]متوقف شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۱    
مادری ست 52 ساله،همسرش از کار افتاده می باشد و وضعیت مالی نامناسبی دارند ،این مادر به دلیل بیماری آب مروارید نیاز اورژانسی به جراحی دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۳    
اجرای قانون با اعمال خشونت، به تشدید خشونت در جامعه دامن می زند و این گستره محدود به موضوعی خاص نخواهد ماند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۳    
الان فعالان سیاسی نواصولگرا در عرصه سیاست، فقط از حیث شهرت است که نان می خورند، و الا فهم و درک سیاسی متعارف آنان اندک است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۲    
آمارها بیانگر این است که تعداد درخواست های ده کشور اول نه تنها از درخواست های سال 2020 (سالی که تحت تأثیر همه گیری کرونا بود)، بلکه از درخواست های قبل از همه گیری نیز فراتر رفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۱    
سرانۀ زمان مطالعۀ کتاب غیردرسی افراد 15ساله و بیشتر باسواد در ماه نیز از سال 96 تا 99 بیش از یک ساعت کم تر شده و از 7 ساعت و 41 دقیقه به 6 ساعت 32 دقیقه رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۰    
این موضوع باعث می شود تا تماشاگران و علاقه مندان به بازی های جام جهانی فوتبال در خیابان ها سرگرم شوند و کاری برای انجام دادن داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۲    
به گفته این پزشک، اسهال و استفراغ شدید در بیمار نیازمند تزریق سرم است و بیماران بدون این علامت نگرانی برای تزریق سرم نداشته باشند چراکه برای آنها نیازی ضروری نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۱    
خوردن نوشابه های گازدار باعث بروز اختلال در بدن می شود و حداقل تاثیر منفی آن پوکی استخوان است و از تاثیرات بعدی آن می توان به شکم و پهلو ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۷    
در مجموع جمع محدودی از آنچه تحت عنوان سلبریتی ها شهرت یافته اند، در این معرکه بر طبل فتنه و آشوب کوبیدند که با شانتاژ رسانه ای بیگانگان فریب خوردند و درمقابل صدها هنرمند و ورزشکار مسیر خود را از ...
  • ۱