دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۱:۴۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 13 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۸    
برنامه ریزی دشمن بر روی همین مسأله و حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی جهت فرصت سوزی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۲    
غلامعلی محمدی: افرادی که نقش اصلی و سازمان یافته در اغتشاشات اخیر را داشته اند، آزاد نخواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۹    
متمم تعلیق مذاکرات برجامی با 469 رای مخالف و 88 رای موافق شکست خورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
آقای میرباقری به من گفت یک خبر خوب برایت دارم ولی نمی گفت آن خبر چیست؟ تا این که فهمیدم نقش معاویه را روی خود من نوشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۰    
صفحه کانونی با عرض 64 سانتی متر با میدان دید 3.5 درجه مطابقت دارد، به این معنی که دوربین می تواند با هر نوردهی بیش از 40 برابر مساحت ماه کامل در آسمان را ثبت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۵    
پرونده علیه این بازیگر 63 ساله بر اتهامات مطرح شده از سوی آنتونی رپ بازیگر نمایش موزیکال رانت در برادوی متمرکز است که پنج سال پیش علناً اسپیسی را به تجاوز جنسی به او در سنین نوجوانی متهم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۱    
یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به شیوع بالای سرطان سینه در زنان، از همه بانوان خواست که با انجام یک معاینه فردی ماهانه نسبت به تشخیص زودهنگام این سرطان اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۰    
درحالی که بیش از نیمی از افراد شب ها درکنار گوشی موبایل خود به خواب می روند، تحقیقات از زیان باربودن شدید این کار برای سلامتی خبر می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۰    
غلظت آلاینده ها از ساعت 22 روز سه شنبه (12 مهرماه) تا ساعت 3 بامداد امروز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت اما دوباره از ساعت 4 با رسیدن به عدد 97 به شرایط مطلوب رسید که این وضعیت تاکنون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۳    
براساس این گزارش، امکان پیش ثبت نام در طرح های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت هفت روز فعال بوده و در خصوص ثبت نام سایر روش های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۳    
ظاهراً زشت گویی و فرافکنی در کشور ما حد و مرزش را از دست داده است!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۳    
بسیجی پوریا احمدی که در روز 30 شهریور ماه امسال در جریان اعتراضات در منطقه پیروزی تهران بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقوی آشوبگران مجروح شده بود، بعد از گذشت چند روز ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۶    
خبرنگاران و روزنامه نگاران بازداشتی اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۱    
مقاله این محققان نشان می دهد که رنگ قورباغه های درختی چرنوبیل، بسیار تیره تر از قورباغه هایی است که در مناطق خارج از این محدوده قرار دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۴    
بسیجی پوریا احمدی که در روز 30 شهریور ماه امسال در جریان اعتراضات در منطقه پیروزی تهران بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقوی آشوبگران مجروح شده بود، بعد از گذشت چند روز ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۴    
رئیس پلیس راه گیلان از افزاش هفت درصدی ورود خودرو به استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محدوده منجیل - رودبار نیمه سنگین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۱    
بعد از سال ها سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، به نظر می رسد که در سال 2022 شاهد دادن جایزه توپ طلای سال 2022 به بازیکن جدیدی باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۱    
از تعداد 116 نفر بستری مصدوم در بیمارستان، 111 نفر در خوی و 5 نفر هم در سلماس بستری شده اند و 71 نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۲    
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی با تکرار ادعاها درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران افزود که ایالات متحده می خواهد از راه های دیپلماتیک مانع ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۵    
باشگاه بایرلورکوزن که لیگ فوتبال آلمان حضور دارد، دقایقی قبل رسماً اعلام کرد که ژابی آلونسو با قراردادی که تا 30 ژوئن 2024 اعتبار دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۷    
مصدومان این حادثه توسط عوامل مرکز اورژانس شهرستان مرودشت به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و راننده پژو پارس نیز به سردخانه بیمارستان شهید مطهری این شهر انتقال داده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۰    
پایگاه پولیتیکو نوشته چنانچه این کار انجام می شد، این نخستین بار بود که یک عضو ناتو به دلیل حملات سایبری ماده 5 را فعال می کرد؛ اقدامی که تمامی اعضای آن ائتلاف را در تقابل با ایران قرار می داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
اسکولاستیسیسم نوعی آمیزش بین مسحیت و فلسفۀ ارسطو بود و به همین دلیل بارزترین نماد "فلسفۀ مسیحی" است. توماس آکویناس ایتالیایی، معروف به حکیم آسمانی- در قرن سیزدهم - برجسته ترین چهرۀ این شیوه فلسفی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۰    
یک سخنگوی حزب لیکود به روزنامه هاآرتص گفت نتانیاهو در جریان نماز یوم کیپور احساس کسالت کرده و با خودروی خودش برای انجام آزمایش های بعدی به بیمارستان منتقل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به استمرار جنگ در اروپا و به مخاطره افتادن امنیت انرژی در این منطقه از جهان، تصریح کرد: سال ها تصور می شد کشورهایی مانند ایران باید هزینه تحریم شدن را بپردازند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۸    
مقام مسئول: در این اغتشاشات بزرگترین ضربه که به ما خورد ضربه حیثیتی است، در شأن قوم بلوچ و سیستانی نیست که تبدیل به تیتر یک bbc و اینترنشنال شده و آن ها احساس کنند اینجا خبری هست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۹    
مراسم بزرگداشت 6 شهید زاهدان، فردا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۶    
مارین لوپن به شبکه تلویزیونی BFMTV اذعان کرد که تحریم ها علیه روسیه نه تنها کارساز نیست بلکه در واقع به مردم فرانسه آسیب می رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۴    
در این زلزله ساختمان اداری راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی و ساختمان راهدارخانه مرکزی جنب پلیس راه خوی - سلماس و ساختمان راهدارخانه زرآباد در محور خوی - چالدران بصورت جزئی دچار آسیب شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۱    
سیدابراهیم رئیسی روز چهارشنبه (13 مهر) در گفت وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت مناطق زلزله زده این استان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۳    
در تماس تلفنی جوزپ بورل و حسین امیرعبداللهیان در مورد آخرین وضعیت مذاکرات لغو تحریم ها، روابط دوجانبه با اتحادیه اروپا و تحولات اخیر در ایران تبادل نظر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۷    
غلامعلی محمدی: افرادی که نقش اصلی و سازمان یافته در اغتشاشات اخیر را داشته اند، آزاد نخواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۶    
امام جمعه موقت تهران: کسانی در شورای عالی معتقدند بسیج در مدرسه حوزه علمیه باشد به شرطی که وقت درسی طلبه ها را نگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۵    
این جسم نحیف بی جان افتاده بر تخت پسر بچه هفت ساله فلسطینی ست به نام ریان سلیمان که امروز در حمله صهیونیست ها در حین فرار از بالای پشت بام خانه به پایین می افتد و از ترس جان می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۵    
آندری یرماک: بهترین درمان برای جنون روسیه نیروهای مسلح اوکراین، تسلیحات با دقت بالا و حملات متقابل نیروهای مسلح اوکراین هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۹    
محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در رأس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد مسکو شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی وانکووا مسکو از سوی معاون یکی از وزرای فدراسیون روسیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۵    
عیسی زارع پور: از مردم دعوت می کنم از پلتفرم های داخلی استفاده کنند زیرا قابلیت هایی دارند که در برخی نسخه های خارجی وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۲    
عبدالنافع تکور، سخنگوی وزارت کشور طالبان گفت: در مسجدی در نزدیکی وزارت کشور انفجاری رخ داده است که برخی از کارمندان این وزارتخانه نیز در آن حضور داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۳    
این زلزله در عمق 12 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون این زلزله در موقعیت 38.51عرض شمالی و 45.07 طول شرقی ثبت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۱    
طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تزریق دُزهای اول، دوم و سوم واکسن کرونا به مادران باردار بلامانع است و این ممنوعیت تنها در دُز چهارم این واکسن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۸    
عبدالنافع تکور، سخنگوی وزارت کشور طالبان گفت: در مسجدی در نزدیکی وزارت کشور انفجاری رخ داده است که برخی از کارمندان این وزارتخانه نیز در آن حضور داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۵    
2000 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی هنرستانی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در سطح کشور توزیع شده که بخشی از این تجهیزات وارد مدارس شده و بخش دیگر باقی مانده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۹    
احمد وحیدی وزیر کشور در پی وقوع زلزله 5.4 ریشتری در شهرستان خوی و وارد آمدن خسارت به 12 روستا در تماس با محمد صادق معتمدیان بر هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت های استانی برای امداد رسانی فوری به زلزله ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۷    
آنجلینا جولی در شکایت از برد پیت همسر سابق خود و در پرونده ای عمومی برای اولین بار از سوءاستفاده از او و فرزندانشان در سال 2016 سخن گفته، اتفاقی که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
شورای تامین استان اصفهان در جلسه امروز خود تصمیم گرفته که بازی بین پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۵    
پایگاه خبری نشنال نیوز در خبری با اشاره به رسیدن محمدباقر نمازی به مسقط عنوان کرد که وی به زودی راهی ابوظبی خواهد شد تا در کلینیک کلیولند، جراحی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۷    
اداره اطلاعات دولت موقت طالبان در اطلاعیه ای اعلام کرد که عبدالمالک فرزند محی الدین مسئول و تامین کننده مالی داعش از کشورهای اروپایی را در ولایت کنر بازداشت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۶    
برخی منابع از سه کشته و 25 زخمی بر اثر این انفجار خبر داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۸    
خانم نیکا شاکرمی روز 29 شهریور ماه (روز قبل از حادثه) به منزل مراجعه نکرده بود و مادرش تماس های زیادی با وی گرفته و درخواست کرده که به منزل خودشان یا منزل خاله اش مراجعه کند اما با وجود تماس های زیاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر: کسی که در میدان فکری و اعتقادی جهاد و قیام کند افضل از کسی است که با دشمنان جنگ نظامی داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۷    
رئیس قوه قضاییه: وقتی باید حکم قانونی را در قبال یک فرد اجرا کنیم نباید دلسوزی بیجا و بی مورد به خرج دهیم و به حرف دیگران گوش دهیم بدون آنکه خدا و قانون را مدنظر بگیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۷    
میخائیل اولیانوف گفت که رافائل گروسی مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز قرار است هفته آینده به مسکو سفر کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۳    
تا وقتی اساس حل مشکلات در کشور برچسب زدن و متهم کردن باشد، درخت نفرت که هر روز به آن آب می دهیم، پربارتر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۳    
هاشم کارگر: صدور کارت ملی هوشمند روند خوبی را طی می کند و با تمام مشکلاتی که در تهیه مواد اولیه کارت ملی وجود داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۶    
در آشوب های چند روز اخیر، 93 دستگاه آمبولانس از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج شده اند و بیش از 100 میلیارد تومان ضرر به سازمان اورژانس کشور وارد شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۲    
نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد، یک آزمایش چشم ساده که سیاهرگ ها و شریان های شبکیه را اندازه گیری می کند، می تواند مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی را پیش بینی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۵    
فردا پنجشنبه 14 مهر 1401 به مناسبت نهم ربیع الاول , آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) همه مدارس استان در تمامی مقاطع تعطیل می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۳    
مقامات کی یف، با ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ علیه اوکراین، اقامت سایر دانشجویان ایرانی را که به امید آرام شدن اوضاع و فروکش کردن آتش جنگ اوکراین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۰    
شاید دانستن این که برخی لوازمی که روزانه از آن ها استفاده می کنیم برای اولین بار از سوی ناسا اختراع شده اند، برای شما نیز جالب باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۷    
در حالی که قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی نگاه مثبتی دارد وزیر کشور و کارشناس شبکه افق علیه آن سخن می گویند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۲    
درست مثل هزاران فکر دیگری که هر روز در ذهن شما می چرخند. ما می توانیم به این افکار اجازه دهیم تا فقط در ذهنمان باشند، نه اینجا خیلی محکم به آنها بچسبیم و تلاشی برای مبارزه با آنها نکنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۸    
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، 16 شهرستان در وضعیت نارنجی، 200 شهرستان در وضعیت زرد و 232 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۱    
تماشاخانه ببینید| سالاد مترویی در تایوان/ سبزیجات اورگانیکی که زیرزمین می رویند ببینید| جشن عروسی سگ های خانگی در فیلیپین فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۴    
روز جمعه فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در یک گفت وگوی تلفنی درباره موضوع این سفارتخانه با یکدیگر صحبت کرده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۸    
غفلت از حوزه های تربیتی، معرفتی، تبیینی و تبلیغی باعث شد تا این عده در قربانگاه فضای مجازی و رسانه ای،به عنوان لقمه های چربی برای دشمن تبدیل شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۹    
، اسپوتیک دقایقی پیش از اصابت موشک اوکراینی به یک هتل در منطقه خرسون، خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۰    
نمازی 6 سال پیش به دستور قوه قضائیه به جرم همکاری با دولت های متخاصم دستگیر شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۵    
زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر ساعت 3:51 دقیقه بامداد امروز / چهارشنبه / 13 مهرماه در عمق 10 کیلومتری زمین در خوی رخ داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۵    
ماسک در ماه آوریل اعلام کرد که می خواهد سرویس آنلاین را با قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۲    
کارخانه اسلحه سازی آرسنال بزرگترین تولید کننده تسلیحات دربلغارستان است و بخش عمده تولید آن درسلاح های گرم کوچک و سامانه های توپخانه ای کوچک است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۹    
این شیمی مبتنی بر آب که منجر به ایجاد پروتئین ها و در نهایت حیات روی زمین می شود به احتمال زیاد به تولید سریع تر داروها برای درمان ناتوان کننده ترین بیماری های انسان ها می انجامد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۸    
در این سند، اقدامات کلان و نوع همکاری تمامی دستگاه ها در موضوعات محوری فضای مجازی از جمله شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد، نیروی انسانی، آموزش و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۲    
در مریلند با پیراهن های بدون آستین نمی توان به پارک ها رفت، در ایالت ورمانت زنان باید برای گذاشتن دندان مصنوعی اجازه کتبی شوهرانشان را داشته باشند و در شهر آنیستون ایالت آلاباما پوشیدن شلوار جین آبی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۸    
جام های جهانی کشتی آزاد و کشتی زنان در روزهای 19 و 20 آذر در شهر کورالویل آمریکا (در ایالت آیووا) برگزار می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۶    
توده گردوخاک در کشور عراق در حال شکل گیری و حرکت به مرزهای غربی کشور است که احتمال نفوذ آن به نوار غربی کشور طی 24 ساعت آینده وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۲    
از سوی دیگر بسته جدید تحریمها محدودیتهایی را بر صنعت فولاد روسیه در نظر گرفته و جلوی تصدی سمتهای ارشد از سوی شهروندان اتحادیه اروپا در شرکتهای دولتی روسیه را می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۷    
ما به عنوان نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران خواسته ایم تا به حقوق اساسی شهروندان ایرانی احترام بگذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۹    
این زمین لرزه 5.4 ریشتری به حدی قدرت داشت که در شهرستان های سلماس و چایپاره و برخی شهرهای استان آذربایجان شرقی نیز احساس شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۵    
در این ویدئو مجری بخش خبری 20.30 بابت پخش بدون سانسور تصاویر یک زن برهنه در تجمعات اعتراضی خارج از کشور عذرخواهی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۰    
در شهر "ریازان" در مرکز روسیه هم یک نفر اعتراض به سربازگیری اجباری، دست به خودسوزی زد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۵    
زلزله 5.4 ریشتری ساعت 3:51 بامداد امروز آذربایجان غربی را لرزاند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۱    
این مزرعه بر خلاف مدل های روی زمین عمودی ساخته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۷:۵۹    
تصویر بزرگنمایی شده از سوزن و نخ
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۷:۴۰    
در طراحی آئودی کیو4 ایی-ترون اسپرت بک تلاش شده تا ترکیبی فعال از یک کراس اوور و همچنین سدان فست بک اسپرت ارائه شود...