دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۶:۱۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 8 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۶    
فیلم اسپانیایی زبان باردو که شخصی ترین فیلم ایناریتو محسوب می شود، نخستین ساخته این کارگردان مکزیکی پس از فیلم بازگشته در سال 2015 محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۸    
تجربه فورتنایت فارغ از محدودیت های سابق بدون ابزار تغییردهنده آی پی امکان پذیر نیست و حتی کاربران پی سی هم نمی توانند پس از وصل شدن به سرورها آی پیشان را به حالت عادی برگردانند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۲    
پیگیری ها حکایت از این دارد که تا لحظه مخابره این خبر اخبار مربوط به بازداشت آنها صحت ندارد و این افراد دستگیر نشده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۵    
با معرفی فیلترشکن های مختلف، بسیاری از کاربران مجددا به تلگرام بازگشتند و فروش و راه اندازی فیلترشکن ها به یکی از خدمات درآمدزا تبدیل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۳    
این بقایای هولناک در گودالی مملو از چربی روی صندلی راحتی ریسر پیدا شدند. نکته عجیب اینکه در بقیه ی نقاط خانه نشانه های بسیار کمی از آتش سوزی به چشم می خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۲    
غول اینترنتی آمازون یک گجت بدون تماس رونمایی کرد که می تواند خواب افراد را رصد کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۶    
سردار باقری: این اتفاق ثابت می کند امریکا همدست تروریست هاست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۸    
آن خانمی که در راهپیمایی ملی شرکت می کند و با رأی خود در انتخابات علاقه اش را به میهنش نشان می دهد، در واقع نشان می دهد که به هنجارها و ارزش های عمومی این جامعه علاقه مند است و حتی اگر در عمل با برخی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۴    
احتمال اختلال در تردد جاده ای، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و آب گرفتگی معابر، خطر صاعقه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۲    
همچنین شما نباید از وسایل برقی یا دستگاه هایی همچون رایانه که به پریز برق متصل هستند، استفاده کنید. البته تلفن های بی سیم و گوشی ها تا زمانی که به شارژ نباشند، امن هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۱:۰۶    
ساعاتی قبل تر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سران دونتسک، لوهانسک، خِرسون و زاپروژیا، اسناد پیوستن این چهار منطقه به فدراسیون روسیه را امضا کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۰:۱۲    
تنها مرجع فروش بلیت های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، وب سایت ebooking.iranair.com است که تفاوتش در یک نقطه در آدرس وب سایت مشاهده می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۶    
ویدیوی از جنگ رو در رو بین یک سرباز اوکراینی و چند سرباز روس را ببینید./ منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۰    
19 کشته و 20 زخمی حاصل درگیری ها و حوادث جمعه شهر زاهدان است. در این حوادث به 3 کلانتری شهر حمله و ناآرامی ها در خیابان های شهر به خشونت کشیده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۴    
برخی از روش های فروش همچنان عجیب و غریب هستند، برای مثال یک وب سایت معتبر که در زمینه فروش انواع هواپیما و بالگرد نو و کارکرده، فعالیت دارد!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۷    
حوادث زاهدان به دنبال انتشار گسترده یک شایعه درباره تجاوز یک مقام به یک دختر روی داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۲    
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه آموزش آنلاین هلال احمر ( خادم) دوره های چهارگانه کمک های اولیه شامل مقدماتی، کنترل خون ریزی و شوک ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۲    
وی به خبرنگار ایرنا گفت: سه نفر دیگر از نیروهای قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این حادثه تروریستی زخمی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۳    
احسان خاندوزی در ادامه افزود: در گام اول سرمایه بانک های قرض الحسنه امسال دوبرابر شد و همچنین دستورالعمل ساماندهی صندوق های قرض الحسنه در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۸    
یهودیان روس تبار و اوکراینی تبار درصد بالایی از بافت اجتماعی شهرک نشینان را تشکیل می دهند و همین مسئله پس از جنگ برای اسرائیل تبدیل به یک معضل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۸    
تحقیقات اولیه از متهمین، نشان دهنده ی سازمان دهی و آمادگی پیشینی گروهک های مختلف و آدم کشان حرفه یی برای بهره گیری از هر واقعه یی، فارغ از نوع واقعه، محل وقوع آن، طبیعی یا مصنوعی بودن حادثه می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۴    
وقتی راه گفت وگو در کشور باز باشد نقدها به مرور بیان می شوند و از طریق رسانه ها بازتاب می یابند و دیگر نیازی به اعتراضات خیابانی نمی ماند که در آن خشک و تر با هم بسوزند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۲    
وزیر خارجه هلند گفت، یادداشت اعتراضی این کشور در رد اقدام مسکو برای الحاق اراضی اوکراین، تقدیم سفیر روس شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۰    
حوادث زاهدان به دنبال انتشار گسترده یک شایعه درباره تجاوز یک مقام به یک دختر روی داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۲    
قیمت هر مثقال طلای 17 عیار با 44 هزار تومان افزایش در آخرین معاملات هفته به پنج میلیون و 734 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار نیز بطور متوسط در این هفته 10 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به یک ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۶    
عبدالحمید افزود: از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۸    
این دوره به دلیل مشکلات فنی برای بعضی از مشترکان پیامک ارسال نشده و در نهایت تلفن آنها قطع شد اما با تدابیر اندیشیده شده قرار است تلفن مشترکان تا روز شنبه وصل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۴    
سخنگوی کرملین: "هرگونه حمله خمپاره ای به اراضی جدید روسیه، در حکم حمله علیه این کشور است."!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۴    
رئیس جمهور روسیه در این سخنرانی با تاکید بر اینکه مردم جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، خرسون و زاپوریژیا برای همیشه شهروندان روسیه شده اند گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۴    
خواهشمندیم ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محل های تجمعی خودداری شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۵    
حوادث زاهدان به دنبال انتشار گسترده یک شایعه درباره تجاوز یک مقام به یک دختر روی داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۷    
این به اصطلاح همه پرسی، در مناطق اشغالی و در جریان درگیری های مسلحانه جاری در مناطق تحت اشغال روسیه و خارج از چارچوب قانونی و قانون اساسی اوکراین انجام شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۸    
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده های کمالشهر ، گلدشت ، گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری دولت-ایرنا- نوشت: مهران مدیری که روز 2 مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور شد. بنا به این گزارش؛در بدو ورود گذرنامه مهران مدیری ضبط شد. تماشاخانه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۸    
151 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۶    
آتش زدن مامور انتظامی و سربریدن و آتش زدن قرآن، پرچم ایران و امام حسین(ع) ماهیت واقعی را برای عموم مزدم آشکار کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۱    
نباید اقتدار نیروی انتظامی در جامعه خدشه دار شود و اگر چه دشمنان در تلاش برای برهم زدن این اقتدار هستند ولی مردم انتظار اقتدار و رافت این نیرو در جامعه را دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۹    
وزارت خارجه فلسطین این حادثه را محکوم کرد و آن را "جنایت وحشتناک" توصیف کرد که اسرائیل آن را انجام داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۳    
قرآن تاکید دارد که مسلمین باید به ابزار جنگی پیشرفته هر عصر مجهز و دارای توانمندی لازم برای مقابله با دشمنان باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۶    
به منظور ایجاد فضایی مناسب تر و تسهیل آرامش مخاطبان همچنین آمادگی حداکثری ارکستر، زمان برگزاری رویداد تغییر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۱    
وقتی ما در جام جهانی هستیم، کوسه های بزرگ ظاهر می شوند، اما واکنش من به قرعه ای که نصیب ایران شد این بود که این گروه خاصی است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۸    
عامل انتحاری خود را در بین دانش آموزان منفجر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۴    
قوه قضائیه برای هر نوع تعرض نسبت به حجاب بانوی مسلمان و مومن بسیار سختگیرانه عمل کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۹    
داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم. منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست، اما تو آروم بخواب...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۵    
مرز زمینی روسیه با کشورهای فنلاند، قزاقستان، مغلوستان به شدت شلوغ و مملو از شهروندان روس است که تلاش می کنند به سرعت خاک کشورشان را ترک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۰    
مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و ... و حتی فیلترشکن ها بسته نشده، آیا کارساز بود؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۰    
مقابله با هرگونه اقدام دشمنی را حق قانونی خود می دانیم و در همه دنیا این حق وجود دارد و ما از این حق به موقع استفاده خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۳    
مقام معظم رهبری: درگذشت عبد صالح و مؤمن بصیر، مرحوم آقای حاج محسن لبّانی را به خاندان و بازماندگان و نیز دوستان و همکاران آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی برای ایشان مسألت مینمایم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
ما الان در نقطه ای قرار داریم که طرف آمریکایی از حسن نیت صحبت می کند و اینکه آنها اراده لازم را برای رسیدن به توافق دارند ولی برای ما مهم است که این حسن نیت روی زمین ترجمه شود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
سید احمدرضا شاهرخی: امیدواریم ایجاد مرکز پژوهش ها نقطه عطفی برای کیفیت بخشی، ایجاد تحول، بهبود ذهنیت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی شوراها بر مسیر شایسته سالاری و عدم توجه به توصیه های فراقانونی باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
پس از دلگان، بندر دیر بوشهر و بعد از آن شهر لامرد در استان فارس با دمای 41 درجه سلسیوس دومین و سومین شهرهای گرم کشور بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
تاکنون منابع مستقل این ادعای طرف اوکراینی را تائید نکرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
همچنین در این بازرسی 45 دستگاه ماینر و 15 عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
اکنون ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین عادی گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۵    
ملت ما در برابر اشغالگران یک صف واحد را تشکیل دادند. مقاومت برای دشمن منشأ نگرانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۷    
ما یک ماه پیش تصور می کردیم به توافق نزدیک هستیم و بعد از آن ایران- به دلایل خودش و دلایلی که باید از آنها پرسید- شروع به طرح مسئله ای کرد که هیچ ارتباطی با توافق ندارد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۹    
همه پرسی به منظور الحاق به خاک روسیه در چهار منطقه شرقی دونباس واقع در شرق اوکراین از 23 تا 27 سپتامبر(یکم تا پنجم مهرماه) برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۹    
راجر دی سا گفت: اما روحیه جنگندگی شگفت انگیزی و نگرش های خوبی در این تیم وجود دارد و امیدوار به درخشش در جام جهانی هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۴    
یکی از محصولات غذایی ضروری و مورد نیاز مردم همواره گوشت می باشد که در انواع مختلفی مانند گوشت گوسفندی یا مرغ در بازار وجود دارد و طعم بی نظیری نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۴    
در این بیانیه آمده است که عربستان تمام تعرض ها به عراق که تهدیدی برای امنیت و ثبات این کشور است را محکوم می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۱    
ایمنی پا در مقابل آسیب ها و خطرات داخل کارگاه یکی از دغدغه های کارفرمایان برای پرسنل کارگاهی و کارگران می باشد، فرو رفتن میخ، افتادن جسم سنگین روی پا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۸    
از آنجایی که مواد مغذی مانند کشک از محصولات وابسته به دام ها می باشد، تنوع زیادی در تولید آن به وجود آمده است، کشک گوسفندی، کشک گاوی، کشک شتر و ... مواردی از این قبیل می باشند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۶    
یکی از شهرهای بسیار فعال در زمینه صنعت، شهر اصفهان می باشد. اصفهان با دارا بودن تعداد زیادی شهرک های صنعتی در اطراف خود یکی از قطب های تولید در ایران به شمار می آید
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۱    
بسیاری از ما برای حفاظت از خانه در برابر بارشهای مختلف در فصل سرما و همچنین حفاظت خانه و سقف خانه از رطوبت از ایزوگام استفاده می کنیم، ایزوگام یکی از بهترین و سریعترین روشهای عایق بندی می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۷    
حذف و اضافه دروس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول تحصیلی از دوم مهر ماه آغاز شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۷    
میرعمادیان: بیشترین دلایل موثر در موفقیت آمریکا، امکانات، تجربه تیمی، تغذیه و ریکاوری بود، ما هم اگر قرار است قهرمان جهان شویم باید یک تیم کامل مثل آن ها داشته باشیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۰    
جیمی فالن به طنز اظهار نظر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر تاثیرگذاری اش جهت جلوگیری از جنگ اوکراین و روسیه را زیر سوال برد. منیع: خبرآنلاین
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۶    
بر پایه آمار ثبت احوال کشور از کل 142 هزارو 298 ازدواج ثبت شده در بهار سال جاری، 52 هزار و 155 ازدواج در فروردین ماه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۱    
برای اولین بار در کشور 3 درصد از عواید حاصل از گزارش فساد تا سقف یک میلیارد تومان بعنوان پاداش نقدی گزارشگر فساد در نظر گرفته شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۳    
یکی از اعضای پلیس تگزاس تعداد افراد کشته شده را تایید کرد اما هویت قربانیان یا مظنون را اعلام نکرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۳    
شاخص صفر تا 100 کیلومتر نیز 5.7 و 6.2 ثانیه با توجه به تریم، محاسبه شده که برای این گروه قیمتی قابل قبول است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۶    
مسائل داخلی کشورمان به خودمان مربوط است و نیازی نیست دشمنان بشریت صرفا با اغراض سیاسی و معیارهای دوگانه حقوق بشری در این زمینه اظهار نظر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۶    
واتس اپ ارزش بالاتری نسبت به بسیاری از شرکت های دیگر دارد. به عنوان مثال، ناسا، آژانس فضایی پیشرو جهان، ارزشی معادل 19.3 میلیارد دلار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۶    
آمریکا تحریم های زیادی را در ماههای گذشته علیه ایران اعمال کرده است، امروز صحبت از رفع تحریم های ماهواره ای و اینترنتی ایران است برای مداخله در امور داخلی ایران.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۶    
لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت مراحلش از معاونت زنان عبور کرده و در مجلس است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۸    
پس از وقوع انفجار صدای شلیک در این مرکز آموزشی شنیده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۳    
میهمان غیر روحانی از اخلاق می گفت و روحانی سیاست را جوهرۀ دین می دانست و انگار جای این دو عوض شده بود چون از معممین انتظار می رود با این نگاه بنگرند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۱:۳۴    
لطفا بفرمایید سفر آقای رئیسی به نیویورک، دقیقاً چه دستاوردی داشته است؟ امیدوارم درباره دستاورد، معنای واقعی اش را مد نظر داشته باشید و الا آوردن سوغاتی توسط هیات همراه قاعدتاً دستاورد محسوب نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۰:۳۸    
خواجه جمال الدین سلمان بن خواجه علاءالدین محمد معروف به سلمان ساوجی (زاده 709 قمری – درگذشتهٔ 778 قمری در ساوه) از شاعران اوایل قرن هشتم هجری است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۷    
این ترکیب ظرف 20 دقیقه پس از تجویز نیز انتقال پیام های شیمیایی را که برای رشد و تقسیم سلول ها ضروری است، مختل می کند.