دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۴:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 5 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۱    
سایت های امروزی می توانند حاوی ویدئو، صدا، عناصر تعاملی و پشته هایی از تصاویر باشند، و به مرور زمان مرورگر شما می تواند تحت سنگینی تمام آن محتوا کند شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۱    
رژیم غذایی صحیح، استراحت کافی و مراجعه منظم به پزشک از اقدامات حیاتی است که هر خانمی برای داشتن بارداری سالم باید آنها را رعایت کند و مادران چندقلوها به نسبت سایر مادران باید بیشتر به این مسائل توجه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۴    
متقاضیان می توانند فهرست خودروها و شرایطی را که برای رویت خودروها برای مزایده الکترونیک عنوان شده است، در وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی http://eauc.setadiran ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۴    
فضاپیمای دارت پیش از برخورد با سیارک دیمورفوس تصاویری به زمین فرستاد، اما ثبت تصویر برخورد و تاثیر آن کار تلسکوپ های زمینی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۵    
کشور دانمارک فیلم عنکبوت مقدس ساخته علی عباسی را به عنوان نماینده خود به اسکار معرفی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۴    
کشتی برقی دوزیست سی گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به "ریجنت" (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۸    
قند خون خارج از کنترل می تواند منجر به آسیب های عصبی و نوروپاتی دیابتی شود. نوروپاتی حسی می تواند ابتدا باعث حساس شدن و درد پاها شود اما بتدریج پاها بی حس شده و هیچ حسی را متوجه نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۹    
جامعه احساس می کند دارد تمام ظرفیت هایش را از دست می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۱    
عباس عبدی گفت: تحقیری که زنان در گشت ارشاد متحمل می شدند، به خودی خود مهم بود، ولی یک مورد بود از موارد دیگر ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۰    
امروزه در تمامی خودروهای لوکس و مدرن از دیسک ترمز در هر چهار چرخ استفاده می شود دیسک ترمز یکی از بخش های سیستم ترمز اصلی خودرو است که وظیفه متوقف کردن خودرو را بر عهده دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۲    
آن طور که خبرگزاری تسنیم نوشته "فائزه هاشمی به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی در منطقه شرق تهران، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۱    
نظام اجتماعی کشور ما مبتنی بر حرمت نگهداشتن ولی خداست، به همین خاطر است دشمنان اسلام به خصوص انگلیس بارها در طول تاریخ به دنبال حرمت شکنی از دین و اولیای خدا بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۵    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای که با سلام بر "نبی الرحمه" آغاز شده است، نسبت به اعتراضات اخیر واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۲۱:۵۰    
نوزنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست و اظهاراتش مثل اظهارات همه تریبون داران دیگر که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی هستند نظرات شخصی اوست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۵    
افسران پلیس تلاش می کنند تظاهرات مسالمت آمیز در برابر سفارت ایران را تسهیل کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۲۰:۵۵    
شاگردان کی روش در نیمه اول زیر فشار حملات سنگالی ها قرار داشتند اما دروازه خود را بسته نگه داشتند. بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۹    
شهردار لندن: از مردم می خواهم عوامل اغتشاش را به صورت ناشناس به ما معرفی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۷    
حل کردن این قبیل معماهای ریاضی می تواند به بهبود آی کیو انسان کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۳    
با استفاده از هوش مصنوعی می توان کارهای بسیاری کرد، مثلا به این پرسش پاسخ داد که مایکل جکسون اگر تا امروز زنده می ماند و جراحی زیبایی هم نمی کرد، چه قیافه داشت؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۸    
آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و در مسیر واژگون شده و پس از برخورد با گاردریل ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۹    
12 میلیون یورو، هزینه مراسم تدفین ملی شینزو آبه اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۲    
دهه هشتادی ها بر خلاف نسل پیشین که عمدتا دنیا را در محدوده روستا و شهر و کشور خودشان می دیدند، با ابَر پدیده اینترنت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۴    
این یافته ها همچنین نشان می دهد که افرادی که تحت شرایط استرس زا هستند، کمتر متوجه رفتار مثبت شریک زندگی خود می شوند، در حالی که به احتمال زیاد متوجه اقدامات بی ملاحظه وی می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۲    
ناسا قرار است که تلسکوپ پیمایشی نانسی گریس رومن یا به اختصار، رومن را در سال 2027 پرتاب کند. از طرفی کشور چین نیز یک تلسکوپ پیمایشی به نام شون تین را چهار سال زودتر از تلسکوپ رومن به فضا پرتاب خواهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۲    
ایران هراسی از مهم ترین مسائل گردشگری است، تلاش کرده ایم با مدل های جدید رسانه ای با آن مقابله کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۸    
بر اساس این طرح فروش محدودیت پلاک فعال حذف شده و محدودیت فاصله زمانی خرید خودرو، از 48 ماه به 18 ماه نیز کاهش پیدا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۱    
این نخست وزیر اسبق ایتالیا بالغ بر سه دهه است با بازگشت های پی در پی خود، عرصه سیاست این کشور را غافلگیر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۵    
168 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۵    
متاسفانه حدود 10 روز می شود که دسترسی به شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام قطع شده است و در این چند روز ضرر بالایی را متحمل شده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۱    
سلاح های هسته ای مخرب ترین قدرتی هستند که تاکنون ساخته شده اند. آنها هیچگونه امنیتی ارائه نمی دهند؛ فقط قتل عام و هرج و مرج به همراه دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۰    
تونل فمرن بلت با 18 کیلومتر طول یکی از بزرگ ترین پروژه های زیرساختی اروپا محسوب می شود که بودجه ساخت و ساز بیش از 7 میلیارد یورویی برای آن در نظر گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۹    
جام جهانی را باید از پشت تلویزیون نگاه کنم و این اتفاقی است که برای من اتفاق افتاد، اتفاق تلخ و البته ناراحت کننده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۹    
با اعلام برنامه های پاییزی تا اینجا نامی از برنامه مهران مدیری به چشم نمی خورد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۱    
او را زیاد نمی بینم و کمتر حرف می زنیم اما می دانم که او بدون هیچ سوالی همیشه در کنار من است و همیشه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۴    
سخنرانی ای در این مراسم انجام نشد و تنها نزدیکان و علاقه مندان به او، مزارش را گلباران و با او وداع کردند و این مراسم در مدت زمانی کوتاه به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۷    
آکادمی فیلم روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد هیات رئیسه این آکادمی تصمیم گرفته است هیچ فلیم ملی برای جوایز اسکار در سال 2022 نامزد نکند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۱    
مسابقات جام جهانی 2022 به زبان های متنوعی گزارش و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد می شود که از آن جمله می توان به انگلیسی، فرانسه و اردو اشاره کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۲    
هنگام کشف نشتی، هیچ کدام از این دو خط لوله به دلیل اختلاف بر سر جنگ اوکراین، گاز به اروپا منتقل نمی کردند اما هر دو حاوی گاز تحت فشار بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۷    
در آغاز عملیات، نیروهای خودی در محور دارخوین پس از دور زدن دشمن از ناحیه نهر شادگان، با موفقیت به پیش رفتند، ولی در محور فیاضیه که گلوگاه نیروهای دشمن بود و برای آنها اهمیتی حیاتی داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۳    
به برکت وجود نیروی های مخلص انتظامی، بسیج و سپاه اجازه هیچگونه ناامنی و آشوب به اغتشاشگران داده نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۶    
چین همواره به حق حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها احترام می گذارد و معتقد است اهداف و اصول منشور سازمان ملل متحد باید رعایت شود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۱    
چین صبح روز سه شنبه 27 سپتامبر (5 مهرماه) از یک موشک حامل لانگ مارچ-6 (Long March-6 carrier rocket) برای انتقال سه ماهواره آزمایشی به فضا استفاده کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۷    
یکی دیگر از برنامه های آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی توجه به جذب نیرو بر اساس پنجره جمعیتی است و تامین نیروی انسانی ماندگار، توانمند، تحولی و بر مدار سند تحول بنیادین است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۹    
وزیر امور خارجه فرانسه در پستی که برای اعلام این سفر از پیش اعلام نشده خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: "صبح بخیر اوکراین، خوش برگشتم."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۱    
سلام تهران پنجشنبه ها با اجرای فریبا باقری و صدیقه مرادی و با رویکردی کاملا زنانه روی آنتن می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۷    
گونه های مختلف آبزیان در جای جای ایران در حال تکثیر و پرورش می باشند، در این میان شمال ایران یکی از بهترین و بیشترین استخرهای پرورش ماهی را به خود اختصاص داده است
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۷    
گوگل امروزه پرکاربردترین موتور جستجو در سطح جهان است و مدیرعامل فعلی آن "سوندار پیچای" است که در تاریخ 24 اکتبر 2015 جانشین "لری پیج" شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۴    
کشور ایران دارای اقلیم های گوناگونی است، وجود خاک حاصلخیز در بسیاری از مناطق موجب اقدام به کاشت انواع و اقسام میوه جات و سبزیجات مورد نیاز مردم توسط کشاورزان می شود
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
آتش سوزی های جنگلی در جنگل های آمازون در ماه های اوت و سپتامبر به اوج خود می رسد که فصل آتش سوزی در این منطقه در نظر گرفته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۹    
برای اینکه بتوانید شکاری بسیار دقیق و در عین حال مطابق با خواسته خود داشته باشید باید از طعمه هایی استفاده شود که توانایی جذب ماهی مورد نظر را داشته باشد و بتواند کاملا منطبق با غذا و علاقه صید ساخته ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۵    
پتو سربازی محصولی بوده که برای گرم نمودن بدن در فصول سرما عمدتا توسط سربازها استفاده شده و برای کسانی که به سفر نیز می روند هم گزینه مناسبی است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۱    
آزمایش چنین ماموریت هایی برای جلوگیری از برخورد احتمالی سیارک های بزرگ به زمین در آینده ضروری است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۰    
یکی از محصولاتی که به طور عمده توسط کشاورزان و گلخانه داران مورد استفاده قرار می گیرد کود شیمیایی بوده که غذای اصلی خاک می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۳    
یکی از لبنیاتی که امروزه به قسمتی جدا نشدنی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده است پنیر سفید بوده که طعم و خواص بی شماری نیز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۱    
هم ایران و هم عربستان بر اساس منافع خود سیاست های خود را دارند و ما همانند دیگر طرف ها پیگیر مذاکرات وین هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۸    
موضوع روزهای اخیر تهدید هسته ای روسیه است. بایدن و تراس و سالیوان های مختلف از روسیه می خواهند که دست خود را از "دکمه هسته ای" بردارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۳    
اندازه این سیارک حدود 170 متر است و هر 11 ساعت و 55 دقیقه یک بار به دور یک سیارک بسیار بزرگ تر به نام "دیدیموس" (Didymos) می چرخد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۳    
مراسم خاکسپاری دولتی نخست وزیر سابق با حضور 20 هزار مامور پلیس ملی برای تامین امنیت در بالاترین سطح در توکیو پایتخت این کشور و اطراف سالن نیپون بودوکان که مراسم در آنجا برگزار می شود حضور دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
دفتر کمیسیونر اطلاعات انگلیس، اطلاعیه مکتوبی در خصوص اقداماتی که قرار است انجام شود، به تیک تاک و شرکت "تیک تاک اینفورمیشن تکنولوژیز یو کی" ارسال کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۲    
در جریان برگزاری کنفرانس سالانه آژانس بین المللی اتمی میزبان محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بودم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۴    
هری کین با گلی که در دیدار برابر آلمان به ثمر رساند توانست یک رکورد را به نام خود به ثبت رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۰    
دو حزب کرد (حزب دموکرات و اتحادیه میهنی) بر سر گزینه نامزد ریاست جمهوری برای ورود به پارلمان توافق کرده اند و تکلیف این مسئله مشخص شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۶    
این بودجه شامل 4.5 میلیارد دلار برای تامین قابلیت ها و تجهیزات دفاعی برای اوکراین و همچنین 2.7 میلیارد دلار برای ادامه حمایت های نظامی، اطلاعاتی و دیگر حمایت های دفاعی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۲    
طبق اعلام وزارت منابع آب چین، بارش باران در این حوزه از ماه ژوییه، نصف میزان سال های معمول بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۳    
سید میثم خامنه ای فرزند مقام رهبری در تجمع روز یکشنبه میدان انقلاب که با عنوان "اجتماع امت رسول الله (ص)" در تهران برگزار شد، حضور یافت./مشرق
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۳    
فرانسه با ثبت بیش از 35.1 میلیون مبتلا، تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشورهای این منطقه و در عین حال سومین کشور با بیشترین آمار بیمار کرونایی در جهان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹    
در دو روز معامله گذشته، بهای نفت برنت 7.1 درصد و وست تگزاس اینترمدیت 8.1 درصد تحت فشار افزایش ارزش دلار آمریکا، ریزش کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۸    
بیانیه مشترک اتحادیه اروپا و ناتو قرار بود در سال 2021 امضا شود، اما به دلایل نامعلومی این اتفاق رخ نداد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۱    
امسال جام جهانی وجود نخواهد داشت. در هفته های آتی همه چیز تغییر خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۷    
ادوارد اسنودن، 39 ساله پیمانکار اطلاعاتی، پس از افشای عملیات های جاسوسی سری توسط آژانس امنیت ملی آمریکا در سال 2013، از ایالات متحده گریخت و به روسیه پناهنده شد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۵    
این تساوی باعث شد تا هر دو تیم از لیگ ملت های اروپا وداعی زودهنگام داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۹    
در حال حاضر، بر اساس مواضع ایران که این هفته در نیویورک هم علنا دوباره آن را مورد تاکید قرار داد، ما انتظار نداریم که توافقی در کوتاه مدت انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۷:۴۳    
ارتفاع مناسب از سطح زمین موجب می شود تا آلتوراس جی4 مناسب عبور از جاده های ناهموار و یک امکان برای علاقه مندان به آفرود باشد البته به شرط آنکه در بخش پیشرانه نیز قابل اعتماد باشد...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۹    
امشب از دولت می دفع ملالی کردیم این هم از عمر شبی بود که حالی کردیم ما کجا و شب میخانه خدایا چه عجب کز گرفتاری ایام مجالی کردیم تیر از غمزه ساقی سپر از جام شراب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۶    
گران بودن و کم یاب شدن وسایل توانبخشی (ویلچر برقی، سمعک، عصا، واکر، بریس، باطری سمعک، باطری ویلچر برقی و... )باعث شده تا آمارسرقت این وسایل نیز روبه افزایش باشد.