یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۲:۴۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 12 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۱    
دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1402 همانند سال گذشته آزمون مجزایی ندارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است در این آزمون ثبت نام نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
برندگان جایزه قرعه کشی بزرگ محصولات ام وی ام، علاوه بر بلیط رفت و برگشت به کشور قطر هزینه اقامت در این کشور در طول جام جهانی و همچنین بلیط بازی جذاب ایران و آمریکا را از مدیران خودرو هدیه خواهند گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۹    
کمپرسورها وظیفه ایجاد تراکم باد و هوا در مخزن های خود را دارند که بعد از این عمل بتوان از نیروی ذخیره شده درون مخزن استفاده کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۴    
مربای آلبالو از مقوی ترین مواد غذایی بوده که به شکل میان وعده یا در هنگام خوردن صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد و سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۱    
سندروم دیوژن یا سندرم شلختگی نوعی اختلال شخصیتی است که باعث می شود فرد به انباشته کردن ناخواسته آشغال روی آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۶    
محققان با استفاده از فناوری تصویربرداری پیشرفته، رابطه بین میزان خستگی شناختی با تغییرات ریزساختاری مغز در افراد مبتلا به ام اس را بررسی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۱    
انتخابات شورای حکام اتحادیه جهانی مخابرات روز دوشنبه 11 مهر در بخارست، برگزار شد که در نتیجه آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران کرسی کلیدی شورای حکام اتحادیه جهانی مخابرات را از دست داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۲    
قرار است گنجینه ای از داده های حاصل از مأموریت گایا، به سؤالات بزرگی در مورد کهکشان راه شیری پاسخ دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۹    
خاندوزی: کار قدری به تاخیر افتاد تا وزارت کار بتواند مرحله جدید آزمایشی را انجام دهد و امیدوارم زودتر از پایان سال عملی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۸    
در این ویدئو جمعی از استادان دانشگاه تهران در نشستی با حضور رئیس دانشگاه دیدگاه خود را در مورد اعتراضات و ناآرامی های اخیر بیان می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۸    
محمدجعفر منتظری: امروز دشمن، دانشگاه، دبیرستان و مدارس را هدف قرار داده است، مسئولان باید براساس وظایف خود عمل کرده و تکلیف عمومی برای همه جهاد تبیین است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۸    
براساس لایحه پیشنهادی دولت مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور با میزان ده درصد (10%) و مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۰    
امکان ندارد که خبرهای مربوط به حوزه سلامت را پیگیری کنید و حداقل ماهی یکبار با شنیدن خبر کشف روشی جدید برای درمان سرطان، شگفت زده نشوید. اما هر کدام از این روش های جدید در کجای مسیر سلامت قرار دارد؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۵    
هنوز بنرهای عزاداری ماه های محرم و صفر در شهر وجود دارد با اینکه وارد فضای شادی رسیده ایم و مردم به این شادی و تغییر احوال نیاز دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۷    
برند فونیکس که با محصولات لوکس خود در بازار خودرو ایران شناخته می شود، در جشنواره جام جهانی، خریداران محصولات خود را به قید قرعه راهی قطر خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۴    
سی و هشتمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۲    
پیرو اطلاعیه شماره 59495 مورخ 1401/03/10 و در راستای مدیریت بازار ارز و تسهیل در خرید و فروش ارز به صورت اسکناس، از تاریخ ابلاغ این اطلاعیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۷    
دانشگاه تبریز شنبه این هفته شاهد تجمع اعتراضی دانشجویان بود که عده ای آشوبگر سعی در به آشوب کشیدن این تجمع داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۳    
محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: کل این ماجرا در حدود یک ساعت بوده است و همه این ماجرا در انظار مردم رخ می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: دبیرکل سازمان ملل با رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در زمان حضورشان در نیویورک دیدار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۳:۱۳    
فردی که ساکن یکی از استان های غربی کشور بوده است در روزهای گذشته در تهران با یک دستگاه خودرو به مأموران یگان ویژه حمله کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۶    
برخی از افراد جزو حزب باد هستند و باد هر طرف حرکت کنند به همان طرف حرکت می کنند و آنچه مایه تاسف است در این اغتشاشات جوانان کمتر از 18 سال تا 25 سال بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۹    
انتخابات کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سی و دومین کنگره AFC در منامه بحرین در تاریخ اول و دوم فوریه 2023 (12 و 13 بهمن 1401 ) برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۸    
بنگلادش در ماه های اخیر به دلیل افزایش قیمت های جهانی انرژی در پی حمله روسیه به اوکراین، دچار بحران بزرگ انرژی شده است و به منظور صرفه جویی در مصرف برق، قطع های منظمی را اعمال کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۴    
مشاور اتحادیه مرغداران: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده 47 تا 50 هزار تومان است و با توجه به افزایش هزینه های تولید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۱    
علی صالحی ضمن تسلیت به خانواده خانم شاکرمی اظهار داشت: درباره این موضوع پرونده ای در دادسرای جرایم جنایی تشکیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۸    
عضو هیات رییسه مجلس توضیح داد: مخالفت در مجلس با نشان دادن عدد 2 و موافقت با نشان دادن عدد 4 با انگشتان دست اعلام می شود لذا نشان دادن حرکات شست به سمت بالا و یا پایین نشان دهنده رای آوردن و یا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی دستگاه سیاست خارجی به وزیر امور خارجه مغرب توصیه کرد وقت خود را صرف حل و فصل مشکلات، رنج و آلام مردم مظلوم یمن کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۹    
انتظار می رود این تحریم ها در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در 17 اکتبر (دوشنبه 25 مهر) مورد تایید قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۷    
اسدالله اسدی چهار سال پیش به اتهام دست داشتن برای برنامه ریزی جهت حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس بازداشت و به بلژیک منتقل شد. او به تحمل 20 سال حبس محکوم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۴    
فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: این باند که در یک خانه تیمی متشکل از سه نفر اراذل سطح یک بودند و قصد خرابکاری داشتند شناسایی و توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۵    
بایدن برای اجرای وعده خود به تحریم ظالمانه، آنرا به یک هفته دیگر موکول کرد و در ادامه لفاظی ها ضد ایران، اغتشاشگران را معترضانی با رفتار مسالمت آمیز توصیف کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۴    
علی صالحی ضمن تسلیت به خانواده خانم شاکرمی اظهار داشت: درباره این موضوع پرونده ای در دادسرای جرایم جنایی تشکیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۰    
این بازیکن بوشهری فوتبال ایران که به دلیل فعالیت های مجازی در روزهای گذشته از سوی ماموران امنیتی بازداشت شده بود ساعتی پیش به منزل خود مراجعت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۰    
علی بهادری جهرمی: برای عائله مندی و کمک هزینه اولاد نیز در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیشنهاد شده که بتوانیم حق عائله مندی و اولاد را افزایش دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۷    
انتظار می رود این تحریم ها در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در 17 اکتبر (دوشنبه 25 مهر) مورد تایید قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۷    
علی باقری در آغاز تور اروپایی و سفر به چند کشور اروپایی وارد بوداپست پایتخت مجارستان شد و در نخستین برنامه با پیتر استرای، معاون سیاست امنیتی و انرژی وزارت امور خارجه مجارستان دیدار و گفتگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۶    
با توجه به اینکه داروی Eylea (Aflibercept) 40 mg/ml یخچالی بوده و شرایط نگهداری آن بسیار حائز اهمیت است، تهیه و مصرف این دارو از شبکه های اجتماعی منجربه عوارض شدید از جمله نابینایی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۸    
پیرو اطلاعیه شماره 59495 مورخ 1401/03/10 و در راستای مدیریت بازار ارز و تسهیل در خرید و فروش ارز به صورت اسکناس، از تاریخ ابلاغ این اطلاعیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۰:۱۳    
مقادیری سلاح سرد در قالب کوکتل مولوتف، چاقو، اسپری دست ساز، تیغه نینجا، پنجه بکس، چوب و... کشف و ضبط شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۱    
این اولین مراسم گرامی داشت روز جهانی حیوانات پس از شروع بحران بهداشت جهانی و شیوع کرونا در فیلیپین محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امشب تماشاگر ویژه دیدار پورتو و بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود تا عملکرد مهدی طارمی و سردار آزمون ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۳    
فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: این باند که در یک خانه تیمی متشکل از سه نفر اراذل سطح یک بودند و قصد خرابکاری داشتند شناسایی و توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۲    
روزنامه انگلیسی تایمز روز دوشنبه مدعی شد که ائتلاف نظامی ناتو به اعضای خود هشدار داده روسیه قصد دارد در مرز اوکراین آزمایش اتمی انجام دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۳    
گزارشی در مورد دستگیرشدگان حوادث و اغتشاشات اخیر ارائه شد. وزیر بیان داشت که تعدادی از افراد دستگیر شده نقش لیدری در اغتشاشات را داشتند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۶    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: از خباثت های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۲    
علی صالحی: با توجه به اینکه افراد دستگیر شده ای به لحاظ التهابات پدید آمده و احساسی، وارد صحنه شده و اکنون از افعال خویش متنبه شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۸    
غلامحسین محسنی اژه ای، عصر امروز در مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با بیان اینکه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئولیت های مهمی در نظام داشته اند، ادامه داد: اعضای مجمع، با تجربه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۰    
دو راننده در خیابان های پایتخت روسیه با هم درگیر شدند. یکی از آن ها از اتومبیل پیاده شد و شروع به زدن راننده دیگر کرد. بخش ابتدایی که منجر به این درگیری شد، در ویدئو ضبط نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۸    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ سامانه بارشی و بارش باران و وزش باد شدید موقتی از بعد ازظهر پنجشنبه تا شنبه( 14 تا 16مهرماه) خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۵    
در تایم لپسی که در فضای مجازی منتشر شده؛ مهندسین و متخصصین هلندی در عرض یک هفته یک تونل را حفر و مورد بهره برداری قرار دادند. منبع خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۳    
رییس سازمان سیا: فکر نمی کنم این اعتراضات، اعتراضاتی در انزوا باشد. آنچه حیرت آور است، حداقل برای من و تحلیل گرانمان در اینجا، گستردگی این اعتراضات است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۹    
بر اساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه بدوا محموله پستی شناسایی و توقیف شد، اظهارکرد: از این محموله 10 کیلوگرم مخدر تریاک کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۳    
تمساح یا کروکدیل یکی از بزرگ ترین خزنده های دوزیست زمین است و دندان های بسیار محکمی دارد که می تواند به راحتی طعمه را بدون نیاز به جویدن، ببلعد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۰    
مهر نوشت: در حال حاضر تحقیقات قضائی در خصوص اقدامات علی کریمی در جریان اغتشاشات اخیر تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۴    
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۸    
تا زمان ارایه دقیق هزینه ماهانه تمام شده خدمات تلفن ثابت، مندرج در صورتهای مالی حسابرسی شده شرکت مخابرات ایران، هرگونه تغییر در هزینه خدمات تلفن ثابت و اخذ وجوه اضافی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۸    
پدیده غالب تا روز جمعه به ویژه روز پنجشنبه وزش باد به ویژه در مناطق جنوب غربی، جنوبی و مرکزی خواهد بود و برخاستن گرد و غبار موقت دور از انتظار نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۸    
مفهوم انزواطلبی به معنای سیاسی در اواخر قرن نوزدهم مطرح شد. مهم ترین مورد انزوا از سیاست بین المللی، سیاست خارجی ایالات متحدۀ آمریکا در قرن نوزدهم و نیمۀ اول قرن بیستم است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۹    
در این ویدیو، توانایی و ترفند خارق العاده یوزپلنگی را برای کمین و حمله ناگهانی و شکار آهو را می بینید. منبع:خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۵    
8 نفر به عنوان کارگر داخل این ساختمان که کاربری تجاری (تولیدی پوشاک) و مسکونی دارد، حضور داشتند و در پارکینگ در حال استراحت بودند که این 8 مرد در تحقیقات ابتدایی عنوان کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۸    
کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه) از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا عیادت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۶    
سفارت هند در تهران اعلام کرد که این بیانیه در ارتباط با گزارش رسانه های محلی درباره تهدید بمب گذاری در پرواز هواپیمایی ماهان به شماره W5-081 از تهران به مقصد گوانگجو در تاریخ 3 اکتبر 2022 برابر با 11 ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۳    
گزارشگر کانال 12 در ابتدای گزارش خود به خبرنگار کانال 12 سلام کرد و گفت :" من در کنار معترضان در تهران هستم... و اکنون در حال فیلمبرداری مخفیانه از تظاهرات هستم."
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۶    
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۵    
روز یکشنبه در پایان دیدار تیم های آرما و پرسبای که با شکست 3 بر دوی میزبان پایان یافت هواداران تیم بازنده به داخل زمین هجوم آوردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۴    
نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی و با حضور رئیسی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۹    
متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه صفحه نخست گذرنامه و همچنین صفحه ممهور به مهر ورود و خروج خود را که در دوره زمانی اول تا 27شهریورماه 1401 باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۷    
طراحان "اُلی" می گویند که بسیاری از ویژگی های خودروهای امروزی مورد استفاده مشتریان قرار نمی گیرد و به همین دلیل در مدل مفهومی آنها حذف شده تا خودرو سبک، کم مصرف و کاربردی باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۱    
غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه گفت: این حوادثی که رخ داده برای جوانان تازگی دارد ولی برای بقیه افراد تازگی ندارد چون چهل سال است دشمن را می شناسند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۲    
هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت 15 و 30 دقیقه امروز 15 میلیون و 200 هزار تومان داد و ستد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
مرد جوانی که پس از نجات یک مار کبرا قصد بوسیدن و رها کردن آن را داشت به شدت گزیده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۰    
در ماه گذشته میلادی نیز مصر اعلام کرد در حال بررسی گزینه میزبانی مشترک با یونان و سعودی برای جام جهانی فوتبال در سال 2030 است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۹    
امروز و فردا (12 و 13 مهرماه) افزایش نسبی دما و سپس تا روز شنبه (16 مهرماه) کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۴    
یکی از موارد بسیار مهم در ساختمان وجود کلید پریزهای مرغوب می باشد، کلید پریزها هم در زیبایی ساختمان تاثیر گذار هستند و هم رابط بین جریان برق و وسایل برقی به شمار می روند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۱    
با توجه به پیشرفت علم و فناوری و به وجود آمدن طرح های مختلف در انواع لباس های گرم مانند سویشرت ها، هر ساله شاهد افزایش خرید و فروش این محصول پر طرفدار هستیم
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۰    
زرشک یک ماده کاملا طبیعی است که در بسیاری از غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد، زرشک خاصیت دارویی بالایی نیز دارد
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۰    
به دنبال این هم هستیم که از خانواده امینی گزارشی داشته باشیم چرا که گزارش مان باید کامل باشد و نمی توانیم گزارش ناقص بدهیم و بدون گزارش خانواده این گزارش ناقص خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۹    
در این ویدئو هاجر چنارانی نماینده نیشابور در نطق خود در مجلس می گوید: فرزندان 5400 نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۴    
دو دلیل مهم در مخالفت 125 نماینده یکی ثروت آقای زاهدی وفا بود ولو گفته شد او "امین اموال" پدر است نه مالک و صاحب آنها و دلیل دیگر هم تولد دو فرزند او در کانادا بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۲    
کمپانی توزیع کننده فیلم تاریخی رهایی ، روز دوشنبه همزمان با اعلام تاریخ اکران، تریلر این فیلم سینمایی را نیز منتشر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۵    
همه ما اعم از آذری، کرد، بلوچ، جنوبی و غیره، مهین خود را عاشقانه دوست داریم و خواهان پیشرفت و آبادی آن هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۲    
سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۴    
دستبند طلا یکی از زیورآلات بسیار قیمتی و زیبا می باشد که امروزه در بسیاری از مراسمات خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۲    
در حال حاضر نیز هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، 16 شهرستان در وضعیت نارنجی، 200 شهرستان در وضعیت زرد و 232 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۶    
سهام در آسیا و اروپا نیز در روز سه شنبه در راستای بهبود وضعیت، به دنبال رشد یک شبه در ایالات متحده افزایش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۷    
پیاز سفید یک ماده غذایی پرخاصیت و ارزشمند می باشد که علاوه بر استفاده در غذاهای گوناگون به صورت جداگانه نیز مصرف شده و حتی از آن برای درمان ریزش مو استفاده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۴    
خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک برای نجات یک فرزند یتیم و این مادر که نمیرند. در این نامه آمده است: ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۴    
شروین حاجی پور دقایقی قبل (ظهر1401/07/12)به آغوش خانواده بازگشت
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۳    
ابتدا اعلام شد زاهدی وفا توانسته رای اعتماد بگیرد اما با اعتراض جمعی از نمایندگان و بررسی دوباره آرا، مشخص شد او با اختلاف اندک، شکست خورد و نتوانست وزیر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۳    
حالا که برجامی در کار نیست با چه پولی می خواهید زیرساخت فرسوده کشور را که قرار است در خدمت تولید باشد بسازید که ما در تابستان با قطعی برق و در زمستان با قطعی گاز روبرو نشویم؟
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۲    
تلویزیون می خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت های ایجادشده، با پخش نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۴    
امر ناپسند همیشه ناپسند است. اگر نشان دادن زنان برهنه یا کم حجاب نزد صداوسیما یا دیگران امری قبیح است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۵    
شمارۀ مهرماه مجله در واقع یک ویژه نامه است دربارۀ نیم قرن همکاری و رفاقت شجریان و سایه به بهانۀ زادروز اولی و چهلمین روز درگذشت دومی و جاهایی به ضلع سوم (محمد رضا لطفی) هم پرداخته شده
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۴    
فروش یک ماهه نخستین فیلم خارجی که به شکلی قانونی در سینماهای کشور به نمایش درآمد، نشان داد که مسیر برای نمایش آثار خارجی، هم چنان دست اندازهای بسیاری دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۹    
سیم آخر در فصل گذشته خود تغییراتی در دکور و فضای مسابقه داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا، آزادراه تهران – ساوه محدوده نسیم شهر و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۸    
ابتدا اعلام شد زاهدی وفا توانسته رای اعتماد بگیرد اما با اعتراض جمعی از نمایندگان و بررسی دوباره آرا، مشخص شد او با اختلاف اندک، شکست خورد و نتوانست وزیر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۹    
محققان می گویند، یافته های ما نور جدیدی را به تپ اخترهای میلی ثانیه ای به عنوان منابع پرتوهای گاما در دیگر منظومه های ستاره ای قدیمی می اندازد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۳    
توفند ایان در چند روز گذشته منجر به وزش باد شدید، بارش باران و وقوع سیلاب شده و علاوه بر به جا گذاشتن خسارت های گسترده موجب قطعی برق در مناطق گرفتار در این حادثه طبیعی نیز شده است.
  • ۱