یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۰:۰۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 9 مهر 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 1 مهر 1401 عصر ایران 2 مهر 1401 عصر ایران 3 مهر 1401 عصر ایران 4 مهر 1401 عصر ایران 5 مهر 1401 عصر ایران 6 مهر 1401 عصر ایران 7 مهر 1401 عصر ایران 8 مهر 1401 عصر ایران 9 مهر 1401 عصر ایران 10 مهر 1401 عصر ایران 11 مهر 1401 عصر ایران 12 مهر 1401 عصر ایران 13 مهر 1401 عصر ایران 14 مهر 1401 عصر ایران 15 مهر 1401 عصر ایران 16 مهر 1401 عصر ایران 17 مهر 1401 عصر ایران 18 مهر 1401 عصر ایران 19 مهر 1401 عصر ایران 20 مهر 1401 عصر ایران 21 مهر 1401 عصر ایران 22 مهر 1401 عصر ایران 23 مهر 1401 عصر ایران 24 مهر 1401 عصر ایران 25 مهر 1401 عصر ایران 26 مهر 1401 عصر ایران 27 مهر 1401 عصر ایران 28 مهر 1401 عصر ایران 29 مهر 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۶    
مصرف بالای ویتامین ث نه تنها با مقادیر بیشتر اگزالات ادرار مرتبط است، بلکه با ایجاد سنگ کلیه نیز ارتباط دارد به خصوص اگر...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۱    
یک کارشناس و مشاور خانواده، یکی از مهم ترین عوامل برای جوانی جمعیت را، فرهنگ سازی در راستای فرزندآوری دانست و گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۲    
مجموع بیماران کووید19 در کشور به هفت میلیون و 553 هزار و 169 نفر رسید. خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و 328 هزار و 346 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۶    
سیمان سفید یکی از مصالح ساختمانی می باشد که علاوه بر استفاده آن برای نما و بدنه ی ساختمان جهت تثبیت کاشیهای تزئینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۸    
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، 18 شهرستان در وضعیت نارنجی، 192 شهرستان در وضعیت زرد و 238 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۱    
عربستان سعودی قصد دارد میزبانی رقابت های بازی های دیجیتال و آنلاین را در سراسر کشور توسعه دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۳    
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی از توزیع حداکثری گوشت مرغ در میادین، خرده فروشی ها و فروشگاه های اینترنتی خبر داد و گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۷    
مصرف روزانه نوعی مکمل به مدت یک سال می تواند میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی را تا 65 درصد و مرگ و میر ناشی از همه علل مرگ را تا 39 درصد کاهش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۱    
تحقیق جدید نشان می دهد ترکیب طبیعی موسوم به کورکومین در زردچوبه می تواند به نابودی برخی ویروس ها کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۲    
دقایقی قبل یکی از نزدیکان علی دایی در گفتگو با خبرنگاران ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۶    
با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی های اخیر آزاد شدند. رایزنی ها برای آزادی مابقی آنها ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۶    
گروهی که بر یو اس بی (USB) نظارت دارد، می خواهد با حذف عناوینی مانند فوق سریع و یو اس بی فور، درک این که کابل ها و پورت های مختلف واقعا چه قابلیتی دارند را برای کاربران راحت تر کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۷    
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود 11 نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده های بی فرزند سپرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۶    
تنها با تغییراتی کوچک در تنظیمات گوشی یا اپلیکیشن، می توان در مصرف اینترنت گوشی و وای فای خود صرفه جویی و از آن بهینه تر استفاده کرد زیرا در بیشتر موارد، حجم اینترنت مصرفی با انجام دادن موارد ساده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۵    
ترشی بندری یکی از انواع ترشی های خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که طعم تند و مطبوعی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای انواع غذاست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۹    
انار میوه پاییزی که به سبب داشتن خواص متعدد تضمینی برای حفظ سلامتی بدن است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۶    
باستان شناسان از کشف تابوت صورتی یک نگهبان در اهرام مصر با قدمت 3300 سال که به دوره امپراتوری رامسس دوم تعلق داشته، خبر دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۶    
هاشمی گلپایگانی : تلاش ستاد، سامان دهی، حمایت و ایجاد جبهه متحد مردمی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است و در این مسئله کاملاً جدی هستیم
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۱    
گفتنی است سیامک نمازی، شهروند ایرانی-آمریکایی که در ایران زندانی بود، آزاد شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۳    
محمود احمدی نژاد در ویدیویی می گوید: طرحی درست کردند که فضای مجازی را محدود کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۷    
عصر دیروز با تجمع مقابل ساختمان موسسه کیهان ابتدا با پرتاب کوکتل مولوتف و استفاده از موانع بتنی بدنبال مسدود کردن خیابان بودند و سپس با فحاشی و سردادن شعارهای تند علیه کیهان و حسین شریعتمداری ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۲    
مجری سمت خدا پس از چندی غیبت، دوباره به آنتن برگشت. این مجری قدیمی دوباره بعد از مدتی غیبت، امروز در برنامه سمت خدا حضور پیدا کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۷    
حساب کاربری سازمان ملل نیز اعلام کرد که آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل قدردان این است که پس از درخواست از رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران برای آزادی باقر نمازی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۱    
این حادثه عصر امروز اتفاق افتاده است. مصدوم این حادثه به بیمارستان لقمان سرخس منتقل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۵    
فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه صیانت از امنیت مردم و آرامش آنها وظیفه نیروهای امنیتی، نظامی و حاکمیتی کشور است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۶    
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات به تازگی در خصوص محدودیت هایی که در فضای مجازی به وجود آمده عنوان کرد در شرایط فعلی و تا زمانی نامعلوم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۴    
سرمربی فولاد: درباره بحث فنی بازی با مس باید بگویم امشب تیم ما تیم محلی بود زیرا بی برنامه و محلی بازی کردیم در حالی که این جا باشگاه فولاد است و از جواد نکونام گرفته تا بقیه همه باید به احترام ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۳    
زلفی گل تاکید کرد که از همان ابتدای ناآرامی های به وجود آمده، شخصاً پیگیر مسائل دانشجویان دستگیر شده بوده و با دادستان جلسات متعدد برگزار کرده و شرایط دانشجویان را جویا شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۶    
ترور نوآ مجری برنامه دیلی شو شبکه کمدی سنترال اعلام کرد قصد دارد مجری گری این برنامه را پس از هفت سال رها کند و وقت بیشتری را به استندآپ کمدی اختصاص دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۹    
استقلال با پیروزی ارزشمندی که در سیرجان به دست آورد، امتیازات خود را به عدد 14 رساند و جای گل گهر را در رده دوم جدول گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۲    
پوتین جمعه (30 سپتامبر) در مراسمی در کرملین، با امضای اسناد الحاق چهار منطقه از اوکراین بعد از برگزاری همه پرسی در این مناطق، رسماً آن ها را به خاک روسیه ضمیمه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۸    
هرگونه نظر و انتقاد را از مبادی قانونی طرح نموده و برای یکپارچگی، امنیت و آرامش سراسر میهن اسلامی اهتمام ورزند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۲    
انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و شیخ سلمان بن ابراهیم برای سومین دوره پیاپی رئیس AFC باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۰    
در شبانه روز گذشته یکی از ایستگاه های آتشنشانی زاهدان کاملا طعمه حریق شد که در این حادثه ماشین آلات این ایستگاه از بین رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۷    
رؤسای قوا، ضرورت شناخت و تبیین توطئه های ایران ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه ها و نخبگان مورد تأکید قرار دادند و از مردم شریف کشورمان که با بصیرت، زمان شناسی و مرزبندی هوشمندانه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۶    
برخی نوجوانان احساسی که در این آشوب ها حضور پیدا می کردند، بعد از اینکه فهمیدند فریب خوردند و ماجرای اصلی چیست، به سرعت صف خود را جدا کردند و این افراد تنها ماندند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۷    
گل دوم استقلال به گل گهر در دقیقه 98 توسط یامگا به ثمر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۲    
گل های این بازی محمد محبی (دقیقه 30) و کوین یامگا (8+90) برای استقلال و مهدی تیکدری (دقیقه 55) برای گل گهر به ثمر رساندند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۰    
رهبر مقاومت لبنان افزود: دولت های پیاپی آمریکا به این درک رسیده اند که ایران کشوری مقتدری و با عزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه ننداخته اند و همواره برای پیش برد نقشه های خود به داخل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۷    
دانشجویان اعتراض خود به عملکرد پلیس را اعلام کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۹    
ارتش ترکیه، روستای سغیر در ناحیه العمادیه واقع در استان دهوک در شمال عراق را بمباران کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۸    
روزنامه واشنگتن پست نوشت، رفتار جو بایدن در انظار عمومی احتمال انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را مورد تردید قرار می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۳    
مجلس فردا در جلسه غیر علنی به بررسی اتفاقات اخیر با حضور وحیدی وزیر کشور می پردازد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۷    
محمد محبی در دقیقه 29 بازی موفق شد گل اول استقلال را وارد دروازه گل گهرسیرجان کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۴    
سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و هیچ گونه بوی غیرطبیعی مثل بوی ترشیدگی و تعفن نباید استشمام شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۶    
روزنامه نیشن اعلام کرد که حکم بازداشت عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان به دلیل اظهارات تهدید آمیز وی خطاب به یک قاضی زن در جریان یک تظاهرات صادر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۱    
مدارس به درخواست خانواده ها و تصمیم شورای تامین استان، به منظور حفظ جان فرزندان، تعطیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۴    
دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد: شاهد عادی انگاری و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در کشور و استان هستیم که اگر با سویه جدیدی از کرونا مواجه نشویم، باید مواظب شیوع بالای بیماری آنفوآنزالا باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۰    
تصاویر منتشر شده، این روبات را در حال کارهایی مثل آب دادن به گیاهان، حمل جعبه و بلند کردن میله های فلزی را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۸    
شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین دیروز جمعه اعلام کرد که بسته تحریمی جدیدی را که بستگان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را هدف قرار می دهد، تصویب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۱    
روابط عمومی موزه ملی ایران اعلام کرد: این موزه در روزهای یکشنبه و دوشنبه دهم و یازدهم مهرماه، تعطیل است و خدماتی به بازدیدکنندگان ارائه نمی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۹    
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان: پیرو رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۸    
براساس گزارش های پیشین سی ان ان به نقل از مقام های ایالات متحده، واشنگتن در چند ماه گذشته به صورت خصوصی به روسیه اعلان کرده که روی آوردن احتمالی به گزینه کاربرد تسلیحات هسته ای در جنگ اوکراین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۲    
چند روزی است که پیامک هایی به صورت انبوه برای برخی سرپرستان خانوار یارانه بگیر ارسال می شود. در این پیامک از پرداخت وام 10میلیون تومانی برای سرپرستان خبر داده است که به صورت ماهانه از یارانه دریافتی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۵    
مردم از مصرف قارچ های خودرو مخصوصا قارچ هایی که در کنار تنه درختان و درختان خشک شده می رویند و یا قارچ های فله ای جمع آوری شده توسط افراد بومی خودداری و قارچ هایی را که توسط مراکز مجاز و در بسته بندی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۹    
متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد از طریق شبکه اینستاگرام با سایت های شرط بندی و قمار آشنا شده و چون باخت زیادی دادم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه نامبرده 44 ساله و اهل یکی از استان های غربی است، تصریح کرد: از وی همچنین یک عدد تیغ دست ساز کشف شده که در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۲    
ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق وابسته به وزارت دفاع این کشور امروز (شنبه) اعلام کرد که درپی تظاهرات امروز در میدان "التحریر" و پل "الجمهوریه" در مرکز بغداد 19 نیروی امنیتی و 9 غیر نظامی تا بدین لحظه ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۱    
این انیمیشن درباره فرهنگ و هنر ایران است و مخاطب داخلی و خارجی با دیدن آن اطلاعات بسیاری را به دست می آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۶    
سرلشکر سلامی: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می دانیم و به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می دهیم راه سردار سرافراز شهید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مقصد این محموله ها، کشورهای هندوستان و آفریقای جنوبی است، گفت: عبور این قطار ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۵    
شرکت تسلا روز جمعه یک نمونه اولیه از ربات انسان نمای اوپتیموس را به نمایش گذاشت و پیش بینی کرد بتواند میلیون ها دستگاه از آن را تولید کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۱    
منصور قنبرزاده: در مسیری قرار داریم که نیاز به همدلی و اتحاد ملی دارد، همه ارکان فدراسیون فوتبال، کادر فنی، بازیکنان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۳    
محمد جلال: تاکنون فروش بیش از 9 میلیارد قرص از انواع نان در این سامانه در این مدت ثبت شده است که معادل نان مورد نیاز کل جمعیت جهان در یک روز است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۹    
در این اطلاعیه آمده است: در پی اغتشاشات ایجاده شده در زاهدان، سردار رشید اسلام سرتیپ سید حمیدرضا هاشمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه استان که با هدف تامین امنیت نمازگزاران مسجد مکی ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۶    
اشتباه مرگبار سامانه پانتاسیر روسی (دفاع هوایی) که به کشته شدن تعدادی از نیروهای خودی منجر شد را در این ویدیو ببینید. منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۹    
نشریه گاردین مدعی شد لیز تراس نخست وزیر انگلیس نامه ای را دریافت کرده که در آن به وی هشدار داده شده است از انتقال سفارت کشورش در سرزمین های اشغالی از شهر تل آویو به بیت المقدس خودداری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۸    
او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۵    
15 سال است که با موسیقی قهر کرده و دیگر کار نمی کند. 15 سال است که دیگر آثار ماندگار او را در موسیقی فیلم ها نمی شنویم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۴    
در اطلاعیه آمده است که با توجه به کاهش بارندگی ها و افت منابع تامین آب، از مردم همراه استان اصفهان تقاضا داریم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت آبفای استان اصفهان را در تامین آب پایدار برای همگان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
در طول 24 ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۴    
رسانه ها به جزئیات بیشتر این حمله و شمار تلفات و یا خسارات احتمالی آن اشاره ای نکرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۱    
افرادی که نمی دانند مالیات کارتخوان چقدر است، به اشتباه تصور می کنند که با اعلام دستگاه های خود به اداره مالیات، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۱    
سلاح غرق سریع گزینه ای قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف است که علیه کشتی های دشمن استفاده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۲    
تماشاخانه آموزش و پرورش در ایران تا کنون به آموزش غیرمستقیم فکر کرده است؟ جای بهترین سیستم های آموزشی در ایران خیلی خالیست (فیلم) ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۰    
در اقتصاد نیز آکادمی دوباره نقش تعیین کننده را ایفا می کند زیرا کاندیداها توسط کمیته جوایز علوم اقتصادی پیشنهاد می شوند و آنها نامزدها را بررسی کرده و در نهایت نامزدهای نهایی را انتخاب می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۱    
تاکنون معلوم نبود که مکیدن مواد به داخل منطقه گذار چه اثرات بلندمدتی بر ترکیب ژئوشیمیایی آن دارد و آیا آب بیشتری در آنجا وجود دارد یا خیر.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۳    
یکی از اتفاقات زشت اعتراضات اخیر این بود که اغتشاش گران متعرض به پاکبانان و آمبولانس ها شدند. ما تمامی خسارت ها و مشکلات پیش آمده را جمع بندی کرده ایم و قرار است به دستگاه قضایی منتقل کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۰    
هر چند قبل از پاترول انواع مختلفی از خودروهای شاسی بلند در خیابان های ایران تردد داشتند اما محبوبیت و شهرت این برند زمینه ساز تبدیل آن به پرچمدار کلاس شاسی بلند در بازار ایران طی چند دهه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۴    
برخی تجمعات با آنکه شعارهای تند هم از آن شنیده می شود، مخل امنیت عمومی نیست و حتی از آن جهت که به تخلیه هیجانات منجر می شود، مفید هم هست ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۹    
کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تشکیل جلسه می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۷    
او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۴    
بر اساس این گزارش، تظاهرکنندگان با برافراشتن پرچم های عراق شعارهایی علیه فساد و سهم خواهی سر دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۹    
قاضی امریکایی در حکم خود، ایران را مسئول مرگ سیامک پورزند دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۲    
یک منبع آگاه دقایقی پیش اعلام کرد که عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که یک تک تیرانداز بود و به صورت هدفمند اقدام به شلیک کرده بود به هلاکت رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۶    
برنامه شیوه در شبکه 4 دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۱    
مسکو در شورای امنیت هم طرح محکومیت الحاق 4 منطقه اوکراین به روسیه را وتو کرد / روسیه در سال 2014 هم منطقه کریمه در جنوب اوکراین را به خاک خود اضافه کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۳    
مهاجم ایرانی پورتو می گوید با توجه به اتفاقاتی که در ایران می گذرد، نتوانستم گل های تیم را جشن بگیرم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۰    
تلفن همراه یکی از دانش آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن های همراه اندروید نیاورید ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۵    
یکصدو هشتمین سوره قرآن کریم است که مکی و 3 آیه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۶    
هنرمندان متفاوتی به صحبت های اخیر مریم رجوی و مسیح علینژاد که در روزهای گذشته مطرح شده بود واکنش نشان دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۸    
سیمون میلیانو مسئول تحقیقات در یکی از سایت های مطرح در زمینه فیلترشکن ها چنین ادعایی را مطرح کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۵    
حمله پهپاد ORB "Sparta" بر روی تجمع پرسنل نیروهای مسلح اوکراین که در حال حمل کردن یک مجروح بودند که مجبور به رها کردن شدند. منبع: خبرفوری
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۲    
محققان دریافتند که خطر ابتلاء به صرع بدون توجه به نوع جراحی کاهش وزن که بیمار انجام داده است، یکسان است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۰    
آموزشی که در لباس بازی، قصه یا هر نوع فعالیت گروهی یا انفرادی دیگر انجام می شود. یعنی هر کودک شیوه خودش را پیدا می کند و به کمک آن فرایند یادگیری خود را گسترش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۹    
یکصد و هفتمین سوره قرآن که مکی است و 7 آیه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۳    
یکصد و ششمین سوره قران کریم که مکی است و 4 آیه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۸    
سالیوان گفت: نه تنها در حرف بلکه در عمل هم ما چندین تحریم ضد نهاد های ایرانی وضع کرده ایم ازجمله اینکه ما همچنان به دنبال اهدافی برای وضع تحریم ها در پاسخ به موارد نقض حقوق بشر هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۳    
عطاالله مهاجرانی گفت: نمی توان دین و ارزش های دینی را با سلطه و جبر و قسر بر جامعه تحمیل کرد. مگر می توان با اجبار کسی را به نماز خواندن وادار کرد؟ مردم را به اجبار به نماز جمعه یا جماعت کشانید؟ ...
  • ۱