دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 5 اسفند 1401 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 31 فروردین 1401 عصر ایران 31 اردیبهشت 1401 عصر ایران 31 خرداد 1401 عصر ایران 31 تیر 1401 عصر ایران 31 مرداد 1401 عصر ایران 31 شهریور 1401 عصر ایران 30 مهر 1401 عصر ایران 30 آبان 1401 عصر ایران 30 آذر 1401 عصر ایران 30 دی 1401 عصر ایران 30 بهمن 1401 عصر ایران 1 اسفند 1401 عصر ایران 2 اسفند 1401 عصر ایران 3 اسفند 1401 عصر ایران 4 اسفند 1401 عصر ایران 5 اسفند 1401 عصر ایران 6 اسفند 1401 عصر ایران 7 اسفند 1401 عصر ایران 8 اسفند 1401 عصر ایران 9 اسفند 1401 عصر ایران 10 اسفند 1401 عصر ایران 11 اسفند 1401 عصر ایران 12 اسفند 1401 عصر ایران 13 اسفند 1401 عصر ایران 14 اسفند 1401 عصر ایران 15 اسفند 1401 عصر ایران 16 اسفند 1401 عصر ایران 17 اسفند 1401 عصر ایران 18 اسفند 1401 عصر ایران 19 اسفند 1401 عصر ایران 20 اسفند 1401 عصر ایران 21 اسفند 1401 عصر ایران 22 اسفند 1401 عصر ایران 23 اسفند 1401 عصر ایران 24 اسفند 1401 عصر ایران 25 اسفند 1401 عصر ایران 26 اسفند 1401 عصر ایران 27 اسفند 1401 عصر ایران 28 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1401 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۱    
اما اکنون پس از گذشت یک سال و نیم از آغاز ریاست جمهوری وی، تورم سالانه در بهمن امسال به نزدیکی 48 درصد رسیده که در 25 سال گذشته بی سابقه بوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
برخی از کودکان واکنش های آلرژیک به انواع خاصی از مواد غذایی مانند لبنیات و ... را دارند که می تواند آغازگر علائم بیش فعالی باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۶    
قاچاقچیان این خطوط لوله را در زیرماسه ها و آب دریا جاسازی و از آن طریق سوخت را از ساحل به دریا و شناورهای متخلف انتقال می دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۱    
امین میری نقش فرمانده داعشی را در سریال نمایش خانگی سقوط بازی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۷    
همکاری های دفاعی یکی از نکات همکاری بین دو کشور ایران و روسیه است. این همکاری ها در زمینه های نظامی متعارف است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
برای استفاده حداکثری از برنامه های مورد نیاز خود روی صفحه گوشی، راهکار های ساده ای وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۶    
سازمان لیگ فردا تکلیف دو بازی مهم لیگ برتر را مشخص خواهد کرد. به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ هنوز تکلیف هفته بیست و سوم لیگ را که با دو بازی فوق العاده مهم همراه خواهد بود را مشخص نکرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۷    
پس از بررسی مدارک مذکور و تایید آن، شخص متقاضی باید معادل ریالی ارز را به بانک پرداخت کند تا در نهایت یک رسید صادر و به متقاضی ارز مسافرتی ارائه شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
یک جفت عقاب سرسفید در میان یک طوفان برف در کوه های کالیفرنیای جنوبی در ایالات متحده آمریکا، در لانه ای که بر بالای درخت کاج ساخته اند، منتظر تولد جوجه های خود هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
بیماری ریه بینابینی یا ILD نامی کلی برای چندین نوع متفاوت از بیماری های ریوی بوده که عموما باعث زخم شدن بافت های ریوی می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۸    
به محض رسیدن پرسنل اورژانس و انجام ارزیابی های اولیه مشخص شد که دو کودک دختر چهار و هشت ساله به دنبال آتش سوزی کپسول پیک نیک دچار سوختگی شدید شده بودند و قبل از رسیدن پرسنل اورژانس فوت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
وقتی که بالگرد بعد از چند چرخش تند ناگهان سقوط کرد ترسیدیم که مبادا بالگرد دچار آتش سوزی شود اما خدا را شکر که این اتفاق نیفتاد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۸    
واینستین توسط ده ها زن به آزار و اذیت جنسی متهم شده است. از زمان افشای این اتهامات در اکتبر 2017 در نیویورک تایمز، او هر گونه تخلفی را رد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۱    
فیلم مستند سینمایی دروازه ی رؤیاها در اکران اصلی خود در سالن بزرگ و مملو از جمعیت سینما اورانیا Urania روی پرده رفت و مورد استقبال و تشویق های پی درپی تماشاگران حاضر در هفتاد و سومین جشنواره بین ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
نکته قابل توجه اینجاست که این فناوری نیازی به دکل های مخابراتی ندارد و ظاهراً به زودی قرار است همراه با تراشه های اگزینوس، اینترنت ماهواره ای را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۸    
پس از اتفاقات سال گذشته، جایی که ویل اسمیت به کریس راک سیلی زد، آکادمی اسکار تیمی را برای مقابله با هر اتفاق غیرمنتظره ای تشکیل داد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۶    
اظهارنظرهای ضد و نقیض برخی مقامات نیز به نگرانی مردم دامن زده است. در چنین مواقعی انتخاب یک سخنگوی مطلع و مسلط به همه جوانب موضوع و اطلاع رسانی مرتب و دقیق از اقدامات و پیگیری ها و نتایج بررسی های به ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
در ساماندهی وضعیت سواحل دستگاه های مربوطه مشخص هستند که باید با همراهی مردم نسبت به تحقق این مهم کمک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بر اساس آمار بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی 3 اسفند به 23.01 درصد رسید. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
تقریباً امکان ناپذیر است که فقط از منابع گیاهی مقدار کافی استرول و استانول دریافت کنیم، اما با خوردن مواد غذایی مثل مارگارین و ماست های غنی شده با استرول گیاهی می توان مقدار لازم را دریافت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
محمدرضا گرایی در وزن 72 کیلوگرم که به دیدار رده بندی راه یافته بود با توجه به مصدومیت، از حضور در مسابقه انصراف داد و پنجم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
پاریس و برلین نیز از این طرح حمایت می کنند و دولت های هر سه کشور آن را راهی برای تقویت اوکراین می دانند که می تواند به کی یف انگیزه ای برای آغاز گفت وگوها با روسیه بدهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
با تزریق ژلی حاوی آنزیم هایی به عنوان مولکول های مونتاژ، پژوهشگران توانسته اند الکترودهایی را در بافت گورخرماهی و زالو رشد دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
همه دریاچه ها با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. دریاچه عظیم وستوک با دیگر موارد معرفی شده در این فهرست اندکی متفاوت است و به راحتی قابل مشاهده نیست زیرا زیر حدود 4 کیلومتر یخ مدفون شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
سید محمد علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز و رییس دفتر و معاون رییس جمهوری دوران اصلاحات در پایان یادداشتی که در تکریم همسر تازه درگذشتۀ استاد مطهری نوشته به نکته ای اشاره و خود نیز اذعان کرده عجیب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
برخلاف سال های گذشته که واردکنندگان در تعیین قیمت فروش خودرو های وارداتی، خودمختار بودند در شیوه جدید، قیمت نهایی هر مدل خودرو برآورد و تعیین می شود و با احتساب سود عادلانه واردکننده ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
طبق آیین نامه اگر 60 میلیون واجد شرایط داشته باشیم باید بالای 30 میلیون نفر شرکت کنند و نصف به علاوه یک آنها رأی مثبت بدهند؛ با دو سه میلیون که این روزها نمی شود رفراندوم برگزار کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
پیشتر خبرگزاری مرکزی کره شمالی اعلام کرد که این کشور چهار موشک کروز راهبردی را آزمایش کرد که توانایی حمله متقابل هسته ای این کشور را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه ارائه پهپاد از سوی ایران به روسیه، محدودیت های صادراتی جدید علیه تهران معرفی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
وی همچنین مدعی شد که آمریکا باور دارد روسیه ممکن است جت های جنگنده در اختیار ایران بگذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۳    
سایت حتما باید دارای ای-نماد معتبر باشد و علاوه بر آن لازم است که مردم خودشان نیز نسبت به آن آژانس مسافرتی تحقیقات لازم را انجام دهند، مثلا نامش را جستجو کرده یا نظرات دیگران را درباره آن مطالعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۷    
وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، نسبت به ظهر امروز تغییر نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
این روزها بسیاری از مردم به ویژه آنهایی که کسب وکارشان در فضای مجازی است، بارها و بارها درخواست کردند که فکری به حال اینترنت کنید اما دست روی دست گذاشتید و قدمی برای مردم برنداشتید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۰    
یکی از ایراداتی که همواره به این پژوهشگر هلندی گرفته اند، ادعای پیشگویی زلزله است که البته خود او بارها در توییتر آن را رد و تاکید کرده که قادر به پیشگویی زلزله نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
از عدد صفر تا 50 هوای پاک، از 51 تا 100 هوای قابل قبول، از 101 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس، از 151 تا 200 ناسالم برای همه گروه ها و از 201 تا 300 بسیار ناسالم و از 301 تا 500 شرایط کیفی هوا ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
مردم ناراضی و به خصوص جوانان عزیز که در این برهه از زمان حضور اعتراض آمیز خود را بیش از پیش نشان داده اند، بزرگترین قربانی این فضای دو قطبی هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
آنها با تحریم مشکلات جدی در رشد اقتصادی کشور و در معیشت ملت ما درست کردند خداوند هزار برابر این تحریم ها را به آنها نازل کند و آنها را وادار کند پول خود را در جایی که نمی خواهند مصرف کنند همچنان که ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۷    
نهاد نظارت بر جرائم مالی جهان "اف ای تی اف" روز جمعه نام آفریقای جنوبی و نیجریه را به فهرست خاکستری کشور های تحت نظارت ویژه برای رعایت تدابیر جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم افزود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
پاساژ یا مرکز خرید نارون هم به خاطر عدم رعایت شئونات اخلاقی اخطاریه دریافت کرده و بنر اخطار برای رعایت شئونات اسلامی بر سردر این مجتمع تجاری نصب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
آنها با تحریم مشکلات جدی در رشد اقتصادی کشور و در معیشت ملت ما درست کردند خداوند هزار برابر این تحریم ها را به آنها نازل کند و آنها را وادار کند پول خود را در جایی که نمی خواهند مصرف کنند همچنان که ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲    
درخواست هایی مطرح شده است که سیم کارت های گردشگریِ زمان دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم کارت منقضی شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
لطفا به این "بسیار" ملت ایران به اندازه "کم"ِ خارجی ها بها دهید و اینترنت را به وضعیتی که در روز تحویل گرفتن تان بود، بازگردانید؛ ارتقاء پیشکش!
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۹    
ارتش در طول 44 سال گذشته از هفته های اول پیروزی انقلاب اسلامی به دفاع از امام (ره) و انقلاب اسلامی قیام کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
تاکتیک های دسترسی به سرویس شبکه اجتماعی تصویرمحور، شامل استفاده از نرم افزار شبکه خصوصی مجازی است که فعالیت های آنلاین را رمزگذاری و پنهان می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۷    
در بخشی دیگر ویدئو فیلم هایی از زنان بافت منتشر شده که در آن از ضرغامی می خواهند به گرفتاری هایشان در بافت پاسخ داده شود. آنها می گویند یا شاهچراغ خانه ما را بخرد یا عین همین خانه را به ما بدهند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی در اپراتور همراه اول، مشترکان می توانند با یکی از روش های ارسال عدد 1 به 8999 ، شماره گیری کد دستوری #8999*، تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
تقریبا 9 نفر از مصدومان در ICU بستری شده اند و نسبتاً حال چهار نفر از جمله وزیر ورزش، مدیران کل ورزش و جوانان استان های کرمان و آذربایجان شرقی مساعد نیست و 10 نفر نیز در بخش بستری بودند که بیشتر آنان ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
از آن جایی که ما شاهد ادامه پیشرفت بدون مانع برنامه هسته ای نظامی ایران با غنی سازی تسلیحاتی هستیم، اسرائیل گزینه نظامی معتبر خود را آماده می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
همدانی افزود: دشمنان با فشار حداکثری گمان می کنند که تاب آوری مردم را می شکنند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم انقلابی ایران با قدرت تمام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۶    
آل هاشم امام جمعه تبریز با اشاره به التهابات بازار ارز و طلا و بازار خودرو گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دیگر دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۷    
طوفان های گرد و غبار در منطقه Utopia Planitia در مریخ ممکن است بر توانایی این مریخ نورد برای تولید گرما و نور تأثیر گذاشته باشند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
حضور نام های بزرگ در گوی های قرعه کشی این بار هم وجود دارد. همه علاقه دارند که بدانند تیمهای بزرگی چون منچستریونایتد، آرسنال یا رم در دور بعد با چه قرعه ای روبرو خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
خطیب نماز جمعه تبریز گفت: الحمدالله سپاه خود را در دفاع مقدس به خوبی نشان داد و اگر الان دشمنان از سپاه و نیروی مسلح می ترسند به علت آمادگی این نیروها است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
ایران نیز در سال های اخیر جایگاه خود در این بازار را گسترش داده اما آن طور که رئیس سازمان توسعه تجارت گفته ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
با اعلام مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شرایط حمید سجادی پس از سانحه سقوط بالگرد رو به بهبود است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
جانسون که در زمان شروع جنگ اوکراین در یک سال قبل نخست وزیر کشورش بود در مصاحبه ای به اسکای نیوز گفت، جهان با "لحظه تعیین کننده ای در اوایل قرن بیست و یکم" روبرو شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
چندی پیش اعلام شد که سوخت گیری از جایگاه ها با محدودیت مواجه شده و افراد در یک نوبت بیش از 40 لیتر نمی توانند سوخت گیری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
بمب دست ساز کار گذاشته شده در یک ایست بازرسی امنیتی طالبان این انفجار را رقم زد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
انعام الله سمنگانی، رییس مرکز رسانه های حکومت طالبان در توییتی هدف از این سفر را، بررسی وضعیت زندانیان افغان در ایران و روند انتقال آنان به افغانستان خوانده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
محدوده پل های تاریخی خداآفرین به لحاظ داشتن زیرساخت های گمرکی و اشتراکات تاریخی و فرهنگی، اولویت نخست ما برای ایجاد گذرگاه است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
مدودف که پیش از ولادیمیر پوتین، عهده دار سمت ریاست جمهوری روسیه بود، گفت، اگر آمریکا ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کند، این جنگ تمام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
تریم پایه خانواده 508 از پیشرانه 3 سیلندر 1.2 لیتری توربو با 130 اسب بخار خروجی استفاده می کند. پژو برای بازارهای آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری با 218 اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
مهدی محمد نبی در نامه ای رسمی به 5 مربی خواهان ارائه برنامه از سوی آنها برای هدایت تیم ملی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
سید حسن خمینی سپس با اشاره به اینکه یکی از افتخارات تاریخ ایران امیرکبیر است، گفت: چنانکه برخی گزارش کرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
در این بیانیه آمده است: تحریم های جدید صادرات تمامی اقلامی را ممنوع می کند که استفاده از آن ها توسط روسیه در جنگ، تا به امروز برای اوکراین معلوم شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
بررسی آرشیو اخبار نشان می دهد که اتفاقات مشابهی حدود 8 سال پیش در افغانستان رخ داده است که در آن زمان به طالبان -که در حکومت نبود و با تحصیل دختران مخالفت می کرد- نسبت داده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۸    
گفته می شود داروی "اِنسیترِلویر" که در ژاپن با نام تجاری "زوکووا" شناخته می شود، دوره بهبود علائم کووید-19 از جمله تب را یک روز کوتاه می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۶    
در این مراسم جمعی از اعضای خانواده و بستگان شهید مطهری نیز حضور داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۶    
گوگل از اطلاعات داخلی که در خصوص برنامه بازگشت به محل کار کارمندانش دارد، برای مطلع کردن آنها از این تصمیم استفاده کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۵    
اکنون یک فضاپیمای جایگزین به نام MS-23، به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) پرتاب شد تا فضانوردان را به زمین بازگرداند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
رئیس جمهور گفت: باید از همه کسانی که برای دفاع از امنیت، منافع و آزادی مردم از خودگذشتگی کردند و نیز کسانی که در همه این سال ها برای اجرای این طرح تلاش کردند، قدردانی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۴    
ویدیویی از دیوید بکام و دخترش که در حال آشپزی و انجام حرکات نمایشی حین آشپزی هستند را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
اگر ایران و قزاقستان هر دو بازنده شوند باز هم ایران صعود خواهد کرد اما اگر ایران ببازد و قزاقستان بتواند استرالیا را شکست دهد، ایران به جام جهانی نخواهد رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۳    
وزیر ارتباطات : در تلاشیم سیم کارت های خاصی را طراحی کنیم که این افراد (گردشگران) بتوانند در مدت حضورشان در ایران راحت تر و بهتر از فضای مجازی استفاده کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
متوسط بارش های کشور در بهمن و دی ماه بخش قابل توجهی از کسری بارش فصل پاییز جبران شد اما 3 سال خشک را پشت سر گذاشتیم که این میزان بارش دو فصل جوابگوی این سالهای خشک نخواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۱    
روسیه که در پی جنگ اوکراین هدف تحریم های شدید غرب قرار گرفته، از کشورهایی از جمله کره شمالی سلاح خریداری کرده اما تا امروز همکاری مشابهی با چین نداشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
استاندار تهران: کمبود کالایی برای شب عید وجود ندارد؛ اما لازم است تا نظام توزیع بهبود پیدا کند و ساماندهی جدیدی برای آن در نظر گرفته شود و از سوی دیگر با تحول در حوزه نظارت بتوانیم شب عید کنترل قیمت ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه همچنین بزرگترین پروژه زیست محیطی منطقه غرب آسیا است که امروز با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
عربستان مجبور است همکاری داشته باشد، اعلام هم کرده اند، ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم چه نتیجه ای می گیریم. به هر حال ما چانه زنی هایی در عربستان داریم که قیمت را از رقم پیش بینی شده کاهش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۳    
کنعانی تاکید کرد که اتهامات طرف های غربی علیه ایران درخصوص بحران اوکراین انگیزه های سیاسی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
گزارش ها حاکیست، سرنشین این بالگرد نماینده شرکت ملی کشتیرانی نفت قزاقستان کازترانس اویل بوده و به دستور این شرکت برای بررسی خط لوله در منطقه به پرواز درآمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۱    
هرچند به دلیل رانش زمین در محل حادثه، تلاش های امدادگران برای پیدا کردن بازماندگان مدتی متوقف شد اما عملیات نجات دوباره از سر گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۷    
نوری: تلاش خواهیم کرد تا به ساخت اردوگاه و همچنین تکمیل چمن مصنوعی مدارس استان اردبیل کمک کنیم و برای بازسازی فضای آموزشی مدارس خلخال نیز تصمیم گیری دقیق و مناسبی را خواهیم داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۲    
کاخ مروارید در این سال ها با این که در فهرست آثار ملی ثبت شده، اما به دلیل نبود مدیریت و نظارتِ یکپارچه میراث فرهنگی و تغییر کاربری های نامناسب ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
دبیرکل سازمان ملل : حمله روسیه به اوکراین "توهین به وجدان جمعی ماست".
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 84 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: رزمایش مشترک نیروهای زمینی ارتش اسرائیل و یونان و آمریکا که در خاک یونان انجام شد و شبیه سازی سناریوهای مشترک بود، پایان یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۶    
یکشنبه 7 اسفند نیز در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط بوشهر، فارس، کرمان، جنوب یزد همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد و رگبار خفیف رخ می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
السیسی به آمادگی مصر برای ادامه انجام تلاش های لازم در این خصوص اشاره کرد و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین نیز این امر را ستود و به نقش تاثیرگذار مصر در دو سطح منطقه ای و بین المللی اشاره کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۱    
باید بعد از خروج معتادان از مراکز، در دوره 6 ماهه و یکساله افراد مورد بررسی قرار گیرند، برای برخی بیماران باید درمان تا بعد از دوره ترخیص از مراکز نیز ادامه پیدا کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران: اگر ما شکایتی را به شورای حکام بدهیم آن ها هیچ اقدامی را انجام نمی دهند، اما زمانی که آمریکا و اروپا حرفی را می زنند آنگاه ضد ایران بیانیه صادر می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۳    
ند پرایس: نظر ما هدف قرار دادن مداوم و دقیق مقامات ارشد[با تحریم ها] بوده است، از جمله در ماه های اخیر و سال گذشته که مقامات ارشد صدا و سیما را تحریم کردیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۳    
سید ابراهیم رئیسی به منظور افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه به این شهر سفر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۶    
در 5 اسفند یا سپندارمذ به عنوان جشن بهاری زنان، آنان آزادی عمل بیشتری داشتند و دختران دَمِ بخت به همسرگزینی توصیه می شدند و به همین خاطر به آن مردگیران گفته می شد و نه مزدگیران هر چند زنان شوهردار هم ...
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
آرامگاه سعدی در شیراز
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
در ایران "مالکیت" به معنای واقعی وجود نداشت. یعنی شاه یا شخص حاکم، اگر اراده می کرد، می توانست اموال هر کسی را، چه رعیت چه ارباب، مصادره کند.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
امیرعبداللهیان در ادامه سفر خود به کربلا می رود. سفر وزیر خارجه به عراق از سه شنبه شروع شد.
عصر ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
به گزارش عصرایران، دومین موت کورت ملی حقوق خانواده با محوریت شروط ضمن عقد امروز 4 اسفند ماه به مناسبت روز وکیل مدافع به همت معاونت اموزشی و پژوهشی و گروه حقوق در دانشکده رفاه با حضور اقای دکتر روشن ...