یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۲May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 20 اسفند 1393 - asrkhabar.com

عصر خبر 30 بهمن 1393 عصر خبر 1 اسفند 1393 عصر خبر 2 اسفند 1393 عصر خبر 3 اسفند 1393 عصر خبر 4 اسفند 1393 عصر خبر 5 اسفند 1393 عصر خبر 6 اسفند 1393 عصر خبر 7 اسفند 1393 عصر خبر 11 اسفند 1393 عصر خبر 12 اسفند 1393 عصر خبر 13 اسفند 1393 عصر خبر 14 اسفند 1393 عصر خبر 15 اسفند 1393 عصر خبر 16 اسفند 1393 عصر خبر 17 اسفند 1393 عصر خبر 18 اسفند 1393 عصر خبر 19 اسفند 1393 عصر خبر 20 اسفند 1393 عصر خبر 21 اسفند 1393 عصر خبر 22 اسفند 1393 عصر خبر 23 اسفند 1393 عصر خبر 24 اسفند 1393 عصر خبر 25 اسفند 1393 عصر خبر 26 اسفند 1393 عصر خبر 27 اسفند 1393 عصر خبر 28 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1393 
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
انتظامی از انتشار فهرست پرداختی یارانه به تفکیک هر رسانه در سایت معاونت مطبوعاتی مطابق یک سال گذشته خبر داد و تاکید کرد ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
علت دقیق بازداشت سلیمی اعلام نشده است اما گفته شده که بازداشت سلیمی مرتبط با پرونده حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پیشین و بازداشتی پرسپولیس است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
متاسفانه برخی شخصیت ها در عین اینکه می گویند نمی خواهیم در کار قضایی دخالت کنیم، اما با سخنان خود به نوعی دخالت در کار قاضی می کنند و بر وی فشار وارد می کنند ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
اوحدی افزود: تا هفته آینده صبر می کنیم اگر تضمین کافی برای ایجاد نظم در صدور روادید داده نشود چاره ای جز لغو پروازهای عمره از ابتدای سال 94 نخواهیم داشت.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سردار احمدی مقدم در سخت ترین شرایط سکان نیروی انتظامی را بر دست داشتند و در این مدت نیز سعی کردند از پیچ و خم های مشکلات در جامعه سرافراز بیرون ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
نیروهای عراقی وارد شهر تکریت شدند. تکریت در اشغال داعش است اما با پیشروی نظامیان عراقی، داعشی ها در حال عقب نشینی مستمر هستند. هم اکنون بخش هایی از این شهر از داعش آزاد شده است. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازداشت 300 دلال، کارچاق کن و افرادی که به ناحق قضات را بدنام می کردند در هشت ماه اخیر خبر داد. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
به گفته وی، علت ارایه شده برای این اقدام، انتقاد سوئد از پیشینه حقوق بشری و دمکراسی سعودی بوده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۷    
در این بیانیه آمده است وزارت امور خارجه عراق تعجب خود را از سخنان منسوب به شیخ علی یونسی مشاور رئیس جمهوری ایران در امور اقلیت ها، اعلام می کند .
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۷    
مرتضوی ادامه داد: هم اکنون خارج از تهران و در استان یزد هستم و پس از بازگشت به تهران٬ با مراجعه به دادگاه٬ جزئیات موضوع تشکیل جلسه دادگاه در تاریخ 5 اردیبهشت سال آینده را پیگیری خواهم کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است. ما راه های دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانه اش بسته ایم و بیش از هر زمان دیگر مبسوط الیدیم.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۲    
این در حالی است که با روندی که در حذف یارانه بگیران پردرآمد وجود دارد، بعید است که این تعداد در سال آینده غربالگری و حذف شوند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
وی افزود: وزارت کشور نیز کار تفویض اختیارات به استانداری ها را به طور جدی در دستور کار داشته و پیگیری و جلساتی در وزارت کشور در حال انجام است و امیدواریم ضمن حفظ حقوق شهروندی و فرآیند اعتدال ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس کمک نکردند تا ما خسته به عربستان برویم.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۴    
سریال اتاق عمل مهران مدیری به مرکزی در حاشیه تغییر نام داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۱    
به دنبال حمله خمپاره ای به میدانی در مرکز دمشق شش غیر نظامی زخمی شدند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی اقامه می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با آزادی تکریت گروه تروریستی داعش در هیچ جای عراق امکان مقاومت ندارد و از این کشور محو خواهد شد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
ایران و ترکمنستان به دنبال نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور 17 سند همکاری امضا کردند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
عکسی از پدر و دو برادر آیت الله بهجت(ره) از راست به چپ مرحومان میرزا مهدی معروف به (میرزا عطایی) کربلایی میرزا محمود و محمد حسین
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۱    
حبیب ا...صالحی
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
تاکنون بیش از 120 نفر در بنیاد تمدید حیات آلکور به شکل نیمه مرده منجمد شده اند با این امید که روزی با پیشرفت علم دوباره به حیات بازگردند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در 5 دیدار از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۶    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آماده شدن 2 میلیون تعرفه رأی ویژه چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۶    
بانک ملی ایران در یک سال گذشته در بخش های مختلف اقتصادی در راستای حمایت از تولید، اشتغال و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند به کمک های مالی، تسهیلات گوناگون پرداخت کرد. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس نمایندگان لبنان ، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را از لحاظ تفکر ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح دو شنبه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه نسبت به آرمان های امام ادای احترام کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
سه مقام ارشد امنیت ملی آمریکا قرار است با شرکت در نشست استماع سنا به سئوالات نمایندگان در خصوص درخواست کاخ سفید برای اختیارات بیشتر در مقابله با داعش و همچنین حوزه نفوذ ایران و سایر مسائل مهم ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۹    
فقر فرهنگی و اقتصادی، عدم تسلط زوج ها به مهارت های زندگی، اعتیاد و عدم تنظیم صحیح رفتارهای جنسی از مهم ترین عوامل طلاق هستند ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
گروهی از سناتورهای جمهوری خواه کنگره که نامه هشدارآمیز به ایران را امضا کرده بودند، اعتراف کردند که نوشتن این نامه یک ایده احمقانه بود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
معاون خبر رسانه ملی، مجتبی ستوده نیا را به سمت مدیرکل تولید برنامه های تحلیلی و مستند منصوب کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تشریح 3 دوره پیک مصرف بنزین در روزهای پایانی اسفند ماه و ایام نوروز، اعلام کرد: پیش بینی می شود امسال مصرف بنزین بار دیگر از مرز 100 میلیون لیتر در روز عبور کند
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
بیش از 100 هزار نفر با امضای طوماری خواستار محاکمه 47 سناتور امضاکننده نامه ضدایرانی به دلیل نقض قانونی شدند که شهروندان آمریکا را از مکاتبه با دولت های خارجی منع می کند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۲    
کمپانی GDP یا همان شرکت توسعه ی انرژی های تجدید پذیر درصدد راه اندازی یک نیروگاه خورشیدی عظیم الجثه به همراه باتری برای تولید انرژی برق از طریق پنل های خورشیدی است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
اسناد تازه ای نشان می دهد نیوزلند با جاسوسی از 20 کشور شامل ایران، اطلاعات دریافتی را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا(NSA) می گذاشت.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۳    
اموال مکشوفه 214 کیلو گرم طلا شامل 1911 سکه تمام بهار آزادی، 50 سکه نیم بهار و 149 ربع سکه بهار آزادی به ارزش تقریبی 323 میلیلرد ریال بوده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
ارتش و نیروهای مردمی عراق عملیات گسترده پاکسازی تکریت را آغاز کردند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برنامه شناسایی دو گروه برای حذف از دریافت یارانه شروع شده و ضرورت ندارد که رسانه ای شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۸    
فیدل کاسترو در نامه ای برای رئیس جمهوری ونزوئلا تحریم های جدید واشنگتن علیه کاراکاس را محکوم کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلاش بین المللی گسترده ای برای سرنگونی وی درحال انجام است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس انجمن صنفی سی.ان.جی کشور با اشاره به ارائه طرح پیشنهادی کاهش 20 درصدی قیمت CNG به دولت گفت: احتمال دارد بهای CNG از سال آینده در صورت تثبیت قیمت بنزین به 500 تومان کاهش یابد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
با انتخاب آیت الله حسینی بوشهری و حجت الاسلام رئیسی به عنوان کارپرداز، اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری کامل شدند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۸    
رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس از جلسه سازمان خصوصی سازی برای تغییر در نحوه واگذاری این دو باشگاه در هفته آتی خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
معاریو گزارش داد که جبهه داخلی اسرائیل به منظور آمادگی برای جنگ سوم لبنان، مانورهایی را برگزار می کند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
رییس جمهوری با اشاره به گسترش همکاری های تهران – عشق آباد در سالها و بویژه ماههای اخیر، تاکید کرد: مقامهای دو کشور معتقد هستند که باید از همه ظرفیت های موجود برای توسعه این روابط استفاده کنیم.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۰    
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: شرایط تولید گوشت قرمز با ثبات، عرضه به اندازه کافی و تغییرات ایجاد شده مربوط به حلقه های واسط و شرایط بازار است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۲    
معاون وزیر نیرو با تشریح مبانی قانونی افزایش تعرفه های برق در زمستان93، گفت:براساس ماده یک قانون هدفمندی یارانه ها ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۷    
اشتباه محمد عباس زاده در تمرین امروز پرسپولیس باعث شد تا خانزاده به او تذکر جدی بدهد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۷    
منابع آگاه گفته اند که سه تن از اعضای رهبری سازمان جهانی اخوان المسلمین به ریاض، پایتخت عربستان سعودی رفته اند و بیش از 10 روز است که در آن جا هستند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۵    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از شامگاه دیروز تاکنون 32 سانتی متر بارش در شهر کرمان گزارش شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۲    
هاکان فیدان که آمریکایی ها وی را چهره خاورمیانه جدید توصیف کرده اند، با انصراف از نامزدی در انتخابات پارلمانی ترکیه، بار دیگر به عنوان رئیس سازمان ملی اطلاعات ترکیه میت انتخاب شد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
روزنامه جمهوری اسلامی امروز به علی لاریجانی بابت سکوت در ماجرای حمله به علی مطهری انتقاد کرده و خواستار واکنش او در این زمینه شده است. جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود در این باره می نویسد: ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
یک رسانه غربی افزایش عضوگیری داعش را چالش جدید پاکستان برشمرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
جنبش اهل الحق با اشاره به کشف دو گور جمعی در تکریت اعلام کرد: اجسادی که در این گورها دفن شده اند، متعلق به قربانیان پایگاه اسپایکر در شرق تکریت هستند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۸    
رئیس مجلس در پیامی انتخاب آیت الله یزدی به ریاست خبرگان رهبری را تبریک گفت.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۳    
برای مشاهده بهترین و دیدنی ترین تصاویر خبری، علمی، اجتماعی و ورزشی کلیک کنید
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۳    
مهاجم پرتغالی رئال مادرید با دو گلی که وارد دروازه شالکه کرد برترین گلزن تاریخ رقابتهای اروپایی شد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۶    
معاون هوانوردی امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تلاش برای تدوین آیین نامه ای جدید برای جریمه شرکت هایی که پروازهایشان با تاخیر روبه رو می شود ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۶    
نشریه اشپیگل با تاکید بر اینکه توافق هسته ای، مسئله ای دوجانبه میان ایران و آمریکا نیست، نوشته است که توافق احتمالی با تهران، حتی بدون تائید کنگره آمریکا، در عرصه جهانی الزام آور است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل بمب گذاری در یکی از بانک های شهرستان ملارد خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
الوکره در حالی که رضا قوچان نژاد را 15 دقیقه در ترکیب داشت یک تساوی ارزشمند در دیدار برابر لخویا صدرنشین به دست آورد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۶    
ارتش لبنان به اسنادی دست یافته که نشان می دهد شبکه ابوحمزه المهاجر برای هدف قرار دادن سفارت ایران در بیروت برنامه ریزی کرده و قرار بوده این حملات از طریق زن بازداشت شده انجام شود.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر گفت: همه بازیکنان ما ستاره اند و به یک بازیکن خاص متکی نیستیم.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۰    
مهلت ثبت نام مجدد متقاضیان کنکور سراسری 94 امشب پایان می یابد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۲    
در جریان جلسات قبلی شورای عالی کار گروه کارفرمایی صورت جلسه ای را تهیه و امضا کرده بود که براساس آن پایه سنواتی کارگران از ابتدای سال 94 در ازای اجرای ماده 41 قانون کار از روزانه 500 تومان به هزار ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۲    
برای مشاهده بهترین و دیدنی ترین تصاویر خبری، علمی، اجتماعی و ورزشی کلیک کنید
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۹    
ارتش لبنان یکی از اعضای زن یک شبکه تروریستی سعودی که به دنبال انفجار در سفارت ایران بود را بازداشت کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، مناطق اطراف گوهران در استان هرمزگان را لرزاند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۲    
امروز، سالروز تولدحاج قاسم سلیمانی است. سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی است که پس از دوران دفاع مقدس و پس از شهادت هم قطاران خود همچنان استوار و راسخ بر قله ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۹    
برپایه قانون رژیم اسرائیل، احزاب سیاسی در جریان تبلیغات انتخاباتی، حق دریافت کمک مالی مستقیم از خارج ندارند ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۰    
یکی از دلایل این روند پرشتاب این است که پیش بینی می شود از اواسط سال جاری میلادی بانک فدرال آمریکا نرخ بهره را بالا ببرد. این وضعیت سرمایه گذاران بسیاری را به سوی دلار آمریکا کشانده است.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۰    
مجموعه ای از دانشمندان در دانشگاه هاروارد آمریکا، ژن های مسئول پیری و جوانی را کشف کرده اند. این محققان ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۷    
وی در ادامه افزود: نمره ای که من به همکارانم در پلیس راهور اعطا کردم، 18 است، چرا که این افراد درجهت انجام وظیفه و ایجاد تسهیلات برای مردم و همچنین افزایش انضباط و کاهش سوانح و حوادث تمام تلاش خود را ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۴    
وی با تاکید بر این که هیچ اختلافی میان آخوندها وجود ندارد گفت: اصولاً علما با هم اختلافی ندارند اما شاید برخی اختلافات در نوع سلیقه ها باشد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۱    
طبق یک قانون: همه بیماران با بی اختیاری ادراری مخصوصاً نوع فورتی آن باید قبل از هر اقدام درمانی تست کامل ارودینامیک انجام دهند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۸    
به نوشته جیمی ویلز، آژانس امنیت ملی آمریکا از مدت ها پیش کاربران ویکی پدیا را تحت کنترل قرار داده و آنچه را که آن ها در این دائره المعارف اینترنتی می خوانند یا می نویسند، دنبال می کند ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۵    
بر اساس این گزارش، امداد گران تلاش زیادی برای جابجایی سنگ انجام دادند اما سنگ فرود آمده بسیار سنگین و غیرقابل جابه جایی بود به همین دلیل امداد گران با کمک تیمهای بیهوشی و ارتوپد ی ناچار شدند با قطع ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۵    
مادر فقدانی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم مدت دو سال است که به عقد فردی به نام سجاد در آمده اما به علت پاره ای از مشکلات ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۳    
شبکه پنج گلچینی از فیلم های سینمایی روز را برای پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است. این فیلم های سینمایی در ایام نوروز هر روز ساعت 13:30 روانه آنتن می شوند. ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۰    
کلاه ناپلئون در حراحی به فروش رفت
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۴    
وی تصریح کرد: موارد مورد نظر در مذاکره با پژو، در قرارداد با شرکت های دیگر از جمله رنو نیز رعایت خواهد شد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۰    
وظیفه از تشدید بارش طی سه روز آینده خبر داد و گفت: فردا در استان کرمان بویژه در نیمه جنوبی استان بارش باران و برف و در استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی با رعد وبرق پیش بینی می ...
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۱    
وی با تاکید بر اینکه تایید درخواست آرم طرح ترافیک خبرنگاران از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است، گفت: خبرنگاران می توانند با مراجعه به سایت طی این هفته وهفته آینده از وضعیت درخواستشان مطلع شوند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۲:۰۰    
وی افزود: در بررسی ها مشخص شد این شی مشکوک نصب شده در بانک از نظر ساختاری بمب بوده است ولی هیچگونه قابلیت انفجاری ندارد.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۱:۳۹    
بر اساس این گزارش، شمار قابل توجهی از نیروهای عراقی متشکل از ارتش، نیروهای داوطلب و عشایر در اطراف تکریت مستقر شده اند.
عصر خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۱:۲۷    
" غزوان الشیبانی" یکی از فعالان مجازی عراقی عکسی از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در تکریت منتشر کرده است.