جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 30 بهمن 1394 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 31 فروردین 1394 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1394 بهار نیوز 31 خرداد 1394 بهار نیوز 31 تیر 1394 بهار نیوز 31 مرداد 1394 بهار نیوز 31 شهریور 1394 بهار نیوز 30 مهر 1394 بهار نیوز 30 آبان 1394 بهار نیوز 30 آذر 1394 بهار نیوز 30 دی 1394 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 1 بهمن 1394 بهار نیوز 2 بهمن 1394 بهار نیوز 3 بهمن 1394 بهار نیوز 4 بهمن 1394 بهار نیوز 5 بهمن 1394 بهار نیوز 6 بهمن 1394 بهار نیوز 7 بهمن 1394 بهار نیوز 8 بهمن 1394 بهار نیوز 9 بهمن 1394 بهار نیوز 10 بهمن 1394 بهار نیوز 11 بهمن 1394 بهار نیوز 12 بهمن 1394 بهار نیوز 13 بهمن 1394 بهار نیوز 14 بهمن 1394 بهار نیوز 15 بهمن 1394 بهار نیوز 16 بهمن 1394 بهار نیوز 17 بهمن 1394 بهار نیوز 18 بهمن 1394 بهار نیوز 19 بهمن 1394 بهار نیوز 20 بهمن 1394 بهار نیوز 21 بهمن 1394 بهار نیوز 22 بهمن 1394 بهار نیوز 23 بهمن 1394 بهار نیوز 24 بهمن 1394 بهار نیوز 25 بهمن 1394 بهار نیوز 26 بهمن 1394 بهار نیوز 27 بهمن 1394 بهار نیوز 28 بهمن 1394 بهار نیوز 29 بهمن 1394 بهار نیوز 30 بهمن 1394 
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۱    
گروه فرهنگی: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در مطلب زیر مشاهده می کنید.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۴    
گروه سیاسی: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در تشخیص صلاحیت ها و رای گرفتن ها و رای خواندن ها مشکلاتی پیش آمد که برخی به دولت و هیات اجرایی و هیات نظارت باز می گردد که اگر خوب انجام شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
گروه بین الملل: سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد : فقط در سال گذشته میلادی بیش از 7000 نفر در جریان درگیری ها در سوریه کشته و حدود 155 هزارنفر نیز زخمی شده اند که نزدیک به 70 درصد از آنها را زنان و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۰    
گروه فرهنگی: فاطمه مهدوی نیا از دبیران خبر شبکه خبر در اثر سانحه رانندگی در مسیر تهران به سبزوار درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 1 استقلال تهران 21 10 9 2 31 18 13 39 2 استقلال خوزستان 21 10 8 3 22 10 12 38 3 پرسپولیس تهران 21 9 8 4 31 23 8 35 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
گروه ورزشی: مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو به مدت شش هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۹    
گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال درشرایطی برابر گسترش به پیروزی رسید که تماشاگران پرتعدادی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۴    
گروه سیاسی: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای دنیای استکبار مهم است، بتواند یک نفوذی هم به مراکز تصمیم گیری بفرستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۸    
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
گروه ورزشی: سرمربی والنسیا حفظ روند کنونی تیم را مهم می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
گروه ورزشی: مهاجم بارسلونا به دنبال شکستن رکورد گرد مولر است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
گروه ورزشی: سرمربی ناپولی شانس تیم ها را در مراحل حذفی لیگ اروپا پنجاه - پنجاه می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
گروه ورزشی: معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی می گوید سهم ورزش باید در مجلس آینده به صورت جدی دیده شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
گروه ورزشی: مورینیو پیش قراردادش را با منچستریونایتد برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم به مدت سه سال و با هفته ای بیش از 300 هزار پوند قبول کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
گروه ورزشی: در آخرین روز از رقابت های جام جهانی وزنه برداری معلولان، سیامند رحمان قوی ترین مرد معلول جهان از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و نشان طلا را بر گردن آویخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
گروه ورزشی: حضور فرهاد مجیدی از ابتدای دیدار دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز ویژه ترین اتفاق این دو تیم بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
گروه ورزشی: مدیر تیم ملی می گوید علیرغم اینکه استعفا داده اما دو بازی آینده را در کنار تیم ملی خواهد بود. او گفت که استعفای او موجب شده عده ای بدانند، بدون قرارداد کار می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
گروه عکس: دانشمندان برای نخستین بار امواج گرانشی ،امواج در فضا که فرضیه آن یک قرن پیش توسط انیشتین مطرح شد را شناسایی کردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان بهار استان همدان از کشف جسد یک مرد 30ساله در حوالی روستای رسول آباد (تاج آباد) خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
گروه اقتصادی: قیمت انواع خودرودر مناطق آزاد در بازار امروز 30 بهمن سال 94 به شرح ذیل می باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۴    
گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز 8 اسفند (فردای روز انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ) هیچ مدرسه ای در هیچ مقطعی تعطیل نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
گروه سیاسی: عضو فراکسیون رهروان گفت: اصولگرایان نباید شکار جریان اصلاح طلبان قرار می گرفتند، گام بعدی خطرناک تر است!
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۹    
گروه فرهنگی: دو بازیگر سرشناس هندی به فیلم سینمایی سلام بمبئی پیوستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
گروه فرهنگی: با آغاز اکران فیلم های تازه در سینماها، دفاتر پخش میزان فروش فیلم ها را اعلام کردند که در این میان فیلم کوچه ی بی نام با مضمونی اجتماعی، در شب پایانی هفته 93 میلیون تومان فروش داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
گروه اقتصادی: نیوزیلند تحریم ها علیه ایران را لغو کرد و برای توسعه مناسبات دو کشور سفارت خود در تهران را ارتقاء داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
گروه جامعه: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به جمع آوری 711 معتاد شهرستانی در طول اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در تهران گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
گروه اقتصادی: سخنگوی شرکت شل رقم بدهی این شرکت به ایران را 2.16 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: می توانیم تایید کنیم که فرآیند پرداخت بدهی معوق شل به شرکت دولتی (ایران) آغاز شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
گروه عکس: زمستان به پایان نزدیک است و حالا خبرهای خوشی از دریاچه ارومیه به گوش می رسد؛ با افزایش 51 سانتیمتری تراز سطح آب، تمام پهنه آبی دریاچه ارومیه آبگیری شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۲    
گروه اقتصادی: همزمان با داغ شدن تنور انتخابات، تخریب های انتخاباتی نیز شدت گرفته است؛ تخریب ها و تهمت هایی که در رویکردی اعجاب آور، حتی بیش از نامزدهای رقیب، متوجه دولت یازدهم است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
گروه اقتصادی: وکیل بابک زنجانی گفت: قاضی دادگاه اعلام کرده که درخواست آزادی و لغو بازداشت موقت بابک زنجانی در حال بررسی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
گروه بین الملل: منابع دیپلماتیک اعلام کردند، اطلاعاتی دریافت کرده اند که از درخواست وزیر خارجه روسیه برای کناره گیری از سمتش، سخن می گویند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
گروه فرهنگی: برنامه جدید شبکه نسیم با عنوان دورهمی از این هفته با حضور مهران مدیری به عنوان بازیگر این مجموعه ضبط خود را آغاز می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی معتقد است با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و روزهای پایانی سال شاهد روند افزایشی قیمت سکه در بازار خواهیم بود و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
گروه فرهنگ و هنر: سریال شیوع از شنبه (اول اسفند ماه) جایگزین پشت بام تهران می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
گروه جامعه:کاهش اعتماد به نفس، بروز اختلالات روانی،کاهش ارتباط با اطرافیان و..از مهمترین عوامل ناشی از ناشنوایی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
گروه سلامت: یک راه حل مناسب و سریع برای کاهش وزن استفاده از چای سبز است که شما را از شر چربی های اضافی ذخیره شده در بدن خلاص می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
گروه اقتصادی: بورس تهران در معاملات هفته گذشته اگرچه اندکی از شدت هیجانات خود کاست و با رشد نیم درصدی شاخص مواجه شد اما همچنان با ورود چشمگیر نقدینگی و افزایش انگیزه برای خرید رو به رو شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۹    
گروه اقتصادی: عضو شورای عالی کار با اعلام این خبر که در نشست شورای عالی کار 3 ضلع کارگری، کارفرمایی و دولت (کارفرمای بزرگ)، بر سر تعیین هزینه های مربوط به سبد معیشت کارگران توافق شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۶    
گروه عکس: بازیگر سریال پشت بام تهران می گوید به خاطر یک مشکل حقوقی که البته با همکاری تهیه کننده، حل شد، سعید نعمت الله پایان سریال را تغییر داد و شخصیت مرا از سریال حذف کرد!
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
گروه جامعه: مدیرکل دفتر تألیف کتاب های درسی وزارت آموزش وپرورش گفت: برجام به کتاب درس تاریخ وارد نشده است اما مدارس به خواست خود می توانند در قالب فعالیت های فوق برنامه و مکمل درخصوص برجام به دانش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
گروه فرهنگ و هنر: رئیس سازمان سینمایی کشور از کمبود 2600 سالن سینما در کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
گروه بین الملل: وزیر دفاع آمریکا گفت: نیروهای بین المللی به رهبری آمریکا در حال تحقیق درباره دسترسی تروریستهای داعش به سلاح شیمیایی هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
گروه جامعه: حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور درباره احتمال تعطیلی مدارس در فردای برگزاری انتخابات 7 اسفند ماه توضیح داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
گروه فرهنگ و هنر: حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چند پروژه سینمایی و تلویزیونی به من پیشنهاد شد اما با توجه به اینکه در ایام جشنواره قرار داشتیم و به سال نو هم نزدیک می شویم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان های شمالی خبر داد و زمان یک طرفه شدن تردد در جاده های چالوس و هراز را از ساعت 14 اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۴    
گروه فرهنگ و هنر: امیر تتلو از انفجاری مهیب در اطراف هتل محل اقامتش در پایتخت ترکیه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
گروه حوادث: پرونده زیبا مقصودی زن 31ساله ای که 24 بهمن ماه پس از به دنیا آوردن نخستین فرزندش، در بیمارستان خصوصی جانش را از دست داد، در پزشکی قانونی است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
گروه بین الملل: وزیر خارجه عربستان سعودی مدعی شد که ماموریت نیروهای ویژه سعودی در صورت اعزامشان به سوریه در چارچوب ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا "در مبارزه با داعش خلاصه خواهد شد."
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۹    
گروه حوادث: زوج پزشک به دادگاه خانواده رفتند تا ازهم طلاق بگیرند. مرد مخالف بود و زن اصرار به جدایی داشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۹    
گروه جامعه: زنی که متهم است شوهرش را به قتل رسانده، با درخواست اولیای دم به پرداخت دیه محکوم شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
گروه حوادث: دختر 23 ساله هرگز تصور نمی کرد تلاشش برای گرفتن عکس سلفی، آن هم از بالای پل پنجم اهواز، آتش نشانان را به دردسر بیندازد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
گروه علمی:دبیر اجرایی همایش ملی ایمنی غذا با اشاره به نقش تغذیه در درمان سرطان گفت: از مشکلات شایع در بیماران سرطانی تغذیه آنهاست که شناسایی و مداخلات سودمند در تغذیه آنان می تواند نتایج بهتری در ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
گروه اقتصادی: نرخ سود سپرده های بانکی از فردا (شنبه اول اسفند) با توافق بانکی ها و مصوبه شورای پول و اعتبار از 20 درصد به 18 درصد و نرخ سود تسهیلات مبادله ای از 21 به 20 و تسهیلات مشارکتی از 24 به 22 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
طرح از:محمدرضا ثقفی/روزنامه شرق
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
گروه جامعه: یک شرکت داروسازی آمریکایی اعلام کرد: تست واکسن جدید مقابله کننده با ویروس زیکا روی موش های آزمایشگاهی با نتایج مثبت و امیدبخشی همراه بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
گروه سیاسی: غلامرضا حیدری، کاندیدای لیست ائتلاف اصلاح طلبان در تهران که پدر هادی حیدری، کاریکاتوریستی است که از چند ماه پیش دوره زندان را سپری می کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
گروه اقتصادی: پای بنز به صورت رسمی در ایران باز شد. روز چهارشنبه دو مجموعه ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آغاز همکاری های خود را اعلام کردند و در نشست مشترک بین مدیران دو مجموعه بر توسعه روابط ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
گروه اقتصادی: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو گفت: به دنبال اجرای طرح تحریک تقاضا و تسهیلات معروف به وام های 25 میلیون تومانی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
گروه جامعه: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارش و برف مناطق مختلف کشور طی امروز و فردا تشریح کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
گروه مقالات: این یادداشت بر آن است که از منظرِ رفتارِ مجلسِ نهم با کابینه دولتِ یازدهم و همچنین، لزوم ِ تداومِ سیاستهای دولتِ حسن روحانی، اهمیت حضور در انتخابات هفتم اسفند ماه را بیان نماید.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
گروه فناوری: سرویس ترجمه گوگل 13 زبان به ترجمه های فهرست زبانی خود اضافه کرد و به رقم 103 رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۸    
گروه ورزشی: سرمربی منچستریونایتد از نمایش تیمش برابر میتیلند دانمارک ناراضی است و می گوید هواداران تیمش شاید حق دارند که عملکرد این تیم را زیر سوال ببرند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱    
گروه ورزشی: دورتموند موفق شد در یکی از دیدارهای حساس لیگ اروپا پورتو را با شکست روبرو سازد، منچستریونایتد این بار در لیگ اروپا هم از پس میتیلند برنیامد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۸    
گروه فرهنگی: مدیر تالار هنر از نگارش نمایشنامه ای جدید در سبک اجتماعی و همچنین برنامه های این روزهای این تالار سخن گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
گروه جامعه: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، با اشاره به دفن 34 هزار نفر در بهشت زهرا(س) از ابتدای سال جاری گفت: منطقه 4 پیشتاز تعداد فوتی های پایتخت بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
گروه اقتصادی: نهایی شدن مذاکرات اخیر وزارت راه و شهرسازی و شرکت ایرباس فرانسه برای فروش 118 هواپیمای نو به ایران ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم جوانان و کمک مربی بزرگسالان از کمیته فنی فدراسیون به شدت انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
گروه ورزشی: بانوی ملی پوش بدمینتون ایران گفت: هنوز به کسب سهمیه المپیک امید دارم اما واقعا سخت است با این حال تا اردیبهشت وقت هست و رنکینگم نیز وضعیت بدی ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۸    
گروه فرهنگی: پوران درخشنده از نگارش فیلمنامه ای درباره طلاق عاطفی خبر داد و تاکید کرد: سینما فقط سرگرمی نیست!
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
گروه اقتصادی: کشورهای مصرف کننده انرژی درحالی برای بازگشت به بازار ایران پس از لغو تحریم ها به صف ایستاده اند که ایران نیز خود در آستانه انتخاب های مهمی در این صنعت استراتژیک قرار دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۹    
گروه اقتصادی: در برخی نقاط جنوب شهر تهران می توان با مبلغ پنج میلیون تومان ودیعه و حتی کمتر یک واحد مسکونی اجاره کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۶    
گروه علمی: دانشمندان موفق به یافتن یک گونه از ماهی شدند که باله های حساس به لمس و ساختارهای سلولی شبیه به نقاط کلیدی حس لامسه در پستانداران دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۶    
گروه اقتصادی: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: برای رقابتی شدن بازار خودروی ایران و خروج از انحصار، تعرفه واردات خودرو باید کاهش می یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۳    
گروه فرهنگی: کارگردان فیلم کوچه بی نام معتقد است که محدودیت های سینمای اجتماعی، آن را جذاب تر و شاعرانه تر می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۰    
گروه علمی: یک پژوهش جدید نشان می دهد که مغز افراد دو زبانه متفاوت تر از مغز افراد دیگر عمل می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۰    
گروه ورزشی: درپی ارائه اساسنامه فدراسیونهای ورزشی به هیات دولت برای اصلاح رییس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به " اسحاق جهانگیری" نسبت به عواقب غیرقابل جبران اصلاح موادی از این اساسنامه هشدار داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۷    
گروه اقتصادی: رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: طبق اقدامات و کارشناسی های انجام شده سازمان، بحث صادرات و قاچاق دام زنده منجر به افزایش قیمت گوشت شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۱    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ضمن اعلام قیمت انواع ماهی در بازار مصرف، گفت: ماهی های شیر جنوب ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۱    
گروه فرهنگی: کارگردان سریال مناسبتی غیرعلنی که این روزها از شبکه دو پخش می شود، درباره ی تدابیری که برای پرهیز از حساسیت برانگیز شدن این سریال اندیشیده شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۸    
گروه جامعه: مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان با اشاره به کشت 20 هزار هکتار گندم، 5 هزار هکتار جو و 300 هکتار کلزا، از کاهش 30 تا 40 درصدی سطح زیر کشت محصولات پاییزه این شهرستان به دلیل کم آبی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۵    
کرئه جامعه: درپی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی درباره "مرغ های هورمونی"، مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی ...