چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 2 اسفند 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 3 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 4 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 5 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 6 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 7 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۰    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم وفناوری یزد موفق به طراحی روشی برای تبدیل شیرآلات معمولی به هوشمند جهت صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از هدررفت آب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل بیمه کوثر در همایش نمایندگان برتر این شرکت گفت: نمایندگان، عامل جهش، موفقیت یا شکست، افول و زوال شرکت های بیمه می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۰    
این جنگنده نظامی یک بمب افکن پرسرعت مجهز به چهار موتور جت بود که بر این اساس دو موتور Dobrynin VD-7 و دو موتور توربوجت VD-7F را شامل می شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
بانک مرکزی نرخ رسمی 29 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را افزایش داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
مسئولان وزارت کار وعده دادند که از تسهیلات بانک رفاه و وعده هزارمیلیارد تومانی بانک مرکزی برای پرداخت بدهی سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی استفاده خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
دستانی روی سینه، چهره ای در هم فشرده و غلطیدن روی زمین، سکته قلبی که جوان و پیر نمی شناسد، میهمانی یا محل کار، مسجد یا بازار. به ناگاه شمارش معکوس و سهمناک مرگ و زندگی آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
این امر واقعیتی غیر قابل انکار است و در تمام دنیا وجود دارد، اما به تناسب حضور چنین باندهایی قوانینی برای محدودیت فعالیت این باندها تدوین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
بانکداری ایرانی - بیمه ما اولین گزارش پیش بینی درآمد سال مالی 96 را که بیانگر افزایش جزیی سود در مقایسه با سال مالی جاری است منتشر کرد و با نوسان قیمت سهام برای پنجمین روز متوالی مواجه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه دستیابی به سهم 50 درصدی در بیمه های زندگی را کمی رویایی توصیف کرد ولی در عین حال تحقق آن را مشروط به وجود برخی از عوامل دور از دسترسی ندانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
بانک دی با رویکرد تکریم مشتریان و حفظ شان و جایگاه آنان برای نخستین بار در نظام بانکی طرح جدیدی را در شعب خود به مرحله اجرا درآورد که با استقبال مواجه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با کارکنان امور حراست بانک، گفت: نقش حراست صیانت از سازمان، توسعه عدالت و افزایش اعتماد عمومی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
در جلسه 2 معاون رئیس جمهور و 2 وزیر با فعالان کسب و کارهای اینترنتی مقرر شد، اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی متشکل از فعالان این حوزه به عنوان مرجع مجوزدهی و نظارت دولت بر فعالیت آنها تشکیل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس اسبق بانک مرکزی آمریکا معتقد است به دلیل عدم تعادل در قدرت اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، واحد پول یکسان برای کشورهای عضو این اتحادیه کارایی ندارد و چشم انداز مناسبی پیش روی اتحادیه اروپا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
در حالی که شنیده می شد در جلسه این هفته شورای عمومی سندیکای صنعت بیمه جانشین علی اکبر اولیا مشخص می شود، تصمیم گیری در این مورد به جلسه بعدی شورا موکول شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه چاره کار بدهی بیمه ها به مراکز درمانی در دست دولت قرار دارد، گفت: متأسفانه دولت در موضوع بدهی بیمه ها به مراکز درمانی منفعل عمل کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۰    
وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد که رفتار ایران بعد برجام خطرناک تر شده و شکست در مهار کره شمالی موجب حرکت بیشتر ایران می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۲۵    
رئیس جمهور روسیه مراتب تسلیت و تأثر عمیق خود را نسبت به مرگ ناگهانی ویتالی چورکین نماینده دائم این کشور در سازمان ملل متحد ابراز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
در تاریخ معاصر، کامپیوتر و لپ تاپ یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای ساخت بشر است که همچنان زندگی ما را دربرگرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
کاربران اینترنت به زودی قادر به یافتن موسیقی، فیلم و حتی فوتبال های پخش زنده غیرقانونی نخواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
در حاشیه اعلام نامزدی حمیدرضا بقایی، معاون احمدی نژاد برای انتخابات 96، محمد طحانی این کاریکاتور را در روزنامه نوآوران منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۰    
در حاشیه جاری شدن سیل در تخت جمشید حسن کریم زاد ه این کارتون را برای روزنامه شهروند منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان شاهین دژ با اشاره به دستگیری سه شکارچی متخلف در ارتفاعات این شهرستان گفت: اسلحه و تجهیزات شکار از شکارچیان غیرمجاز و متخلف کشف و ضبط شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تأکید بر اینکه تلاش بسیاری باید در زمینهٔ جلوگیری از افزایش طلاق در استان صورت گیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
یک مقام عالی قضایی رد اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی کشور را تأیید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
بعد از جنگ جهانی دوم، قیمت کفش خارجی مرغوب در ژاپن 2 ین بود و کفش چوبی ژاپنی 3 ین قیمت داشت ولی ژاپنی ها ترجیح می دادند کفش داخلی را ولو گران تر بخرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
عدم توجه به آموزش و یادگیری زبان مادری، به اندازه دست کم 12 سال کودکان را از تجربه و اندیشیدن به زبان مادری باز می دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
بیش از 2 هزار کارگر درحدود 100 مزرعه کشت فلفل قرمز در بنگلادش کار می کنند تا فلفل های تولیدی را به کارخانجات تولید ادویه عرضه کنند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۰    
آخرین آمار بانک مرکزی نشان می دهد که میزان تسهیلات پرداختی بانک ها در 10 ماه نخست سال جاری معادل 427 هزار میلیارد تومان بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 4/ 43 درصد رشد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
تصاویری از میراث جهانی تخت جمشید در استان فارس پس از بارش باران و سیل.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
شبکه اسکای نیوز در گزارشی اعلام کرد که ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی در مالزی نگرانی های گسترده ای را اخیرا در جهان نسبت به رفتارهای پیونگ یانگ برانگیخته است و با وجود اینکه ثابت نشده که رهبر کره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
دست های پنهان اکنون مدیریت کاخ سفید را برعهده گرفته اند. به نظر می رسد استیفن بانن از استراتژیست های ارشد دولت ترامپ عروسک گردان بزرگ این صحنه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
بنیاد هریتیج رتبه بندی جدید خود از آزادی اقتصادهای جهان را منتشر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
یک مقام مسئول با تاکید بر اینکه صندوق های زمین و ساختمان در دوران رونق مسکن جواب می دهند، گفت: مردم با هزار تومان هم می توانند در سود این صندوق ها سهیم شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
روسیه در ماه دسامبر که اوپک و تولیدکنندگان دیگر در آستانه آغاز رسمی اجرای توافق کاهش تولید، شروع به محدودکردن عرضه خود کرده اند، توانست با سبقت از عربستان، بزرگترین تولیدکننده نفت جهان شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تاکنون نحوه اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی رضایت بخش نبوده است، گفت: وزارت اقتصاد این موضوع را آسیب شناسی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۰    
وزارت صنعت با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای توسعه امکانات و خدمات رفاهی کارگران در شهرک ها و نواحی صنعتی تفاهم نامه امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۵    
جلسه کمیسیون مدیران شبکه بانکی استان خراسان جنوبی به میزبانی بانک ایران زمین با حضور مدیران بانک های استان و مدیر کل دادگستری استان در محل سالن کنفرانس مدیریت شعب این استان تشکیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
مراسم قرعه کشی جوایز سومین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
خسارت وارد شده به محموله وارداتی یک شرکت دارویی به مبلغ بیش از 6 میلیارد و 840 میلیون تومان از محل بیمه نامه حمل کالای وارداتی این شرکت، از سوی بیمه ایران پرداخت شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
قانون جدید بیمه شخص ثالث، مانع از زندانی شدن مقصران حوادث رانندگی می شود و از این پس، نرخ بیمه شخص ثالث عادلانه تر خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۵    
با تصویب اساسنامه جدید، اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان تاسیس شد. پیش بینی می شود با تشکیل این اتاق مشترک فعالیت های اقتصادی دو کشور وارد مرحله تازه ای شده و کسب و کار فعالان اقتصادی بخش خصوصی دو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
خزانه داری کل کشور اعلام کرد که عیدی و حقوق بهمن کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری پرداخت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
عضو شورای ملی زعفران از افزایش قیمت این محصول در بازار خبر داد و گفت: عرضه زعفران در بورس تنها به نفع دلالان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۵    
با توجه به اینکه در دو ماه پایانی سال حجم خسارت ها افزایش چشمگیری پیدا می کند، تمامی شرکت ها شاهد فشار کاری بالایی خواهند بود اما تمام تلاش همکاران ما در شعبه های سراسر شرکت به رسیدگی پرونده ها ی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۵    
در حالی که کارگران فقیر و نیازمند این روزها با حداقل حقوق 800 هزار تومانی از عهده امرار معاش بر نمی آیند، اما مشمول سبد امنیت غذایی هم نشدند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۵    
3 نوبت افزایش نرخ بهره اخیر در آمریکا، که باید موجب کاهش قیمت طلا می شد، موجب جهش قیمت فلز زرد در ماه های بعدی شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
تحلیلگران انجمن مذکور پیش بینی می کنند میانگین قیمت طلا که در نیمه نخست ژانویه امسال یک هزار و 181 دلار در هر اونس بود در سال میلادی جاری به یک هزار و 244 دلار در هر اونس افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: روند صعودی قیمت سکه در بازار به سبب ثبات نسبی قیمت ارز متوقف شد؛ بر این اساس برای هفته جاری تقاضای معمولی برای سکه و طلا پیش بینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۵    
شاخص کل بورس امروز (دوشنبه) با 39 واحد رشد در جایگاه 77 هزار و 698 واحدی ایستاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۰    
این بانک از سال 86 به همت 10بانک بزرگ کشور و به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی دولت پایه گذاری شده و در 4 سال گذشته اقدامات موثری در رشد منابع قرض الحسنه و ارائه تسهیلات در عرصه های مختلف اقتصادی- ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل بیمه حافظ همزمان با آغاز اسفند ماه ، از بیمه نامه ترکیبی این شرکت در حوزه گردشگری رونمایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل بیمه نوین معتقد است که اگر از ابتدای فعالیت صنعت بیمه تا کنون میانگینی بگیریم متوجه می شویم که این صنعت عمری 7 ساله در ایران دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
بانک مسکن دستورالعمل بخشودگی جرایم دیرکرد در پرداخت اقساط تسهیلات را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
بنابر اعلام موسسه اعتباری کوثر، جمعی از مدیران و کارکنان موسسه با هدف میثاق با آرمان های دلیر مردان ومجاهدان و شاهدان تاریخ انقلاب اسلامی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
در راستای حمایت از بنگاه های تولیدی و اعطای تسهیلات برای ایجاد فرصت های شغلی به صورت مستمر و بدون وقفه در چارچوب سیاست های ابلاغی اقدام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
امید است به یاری خداوند و با عنایت به سخنان مدیرعامل محترم بانک مبنی بر رشد و توسعه ورزش همگانی میان همکاران و نیز ارتقا روحیه و ایجاد شور و نشاط ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
کارکنان مدیریت شعب استان خراسان حنوبی بانک ایران زمین در مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاه های شرق کشور با کسب مدال طلا ی این دوره از مسابقات خوش درخشیدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
در هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور از روسای برتر شعب بانک توسعه صادرات ایران تقدیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
خدمات رسانی پست بانک بویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار در راستای کاهش شکاف اقتصادی و رونق تولید در این مناطق بعنوان یک اقدام ملی حمایت می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
شرکت نوین مهر 92 به نیابت از بانک کشاورزی و به وکالت از شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 در نظر دارد نسبت به واگذاری تعدادی از املاک مسکونی،تجاری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
سمینار منطقه ای توسعه صنایع کوچک و متوسط با حضور مؤثر بانک صنعت و معدن ، در مسقط پایتخت عمان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰    
جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت با همکاری شرکت ایران کیش، همراه با جوایز نفیس برای دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دارای حساب در بانک تجارت شروع شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
دولت عراق فاز دوم عملیات موصل برای بیرون راندن داعش از غرب این شهر را کلید زد. حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، با اعلام این خبر آن را طلیعه جدیدی در آزادی موصل نامید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
در دوران تحریم ها به دلیل اینکه هم نفت ایران و هم این شرکت تحریم بود شرکت ملی نفت محبور به همکاری با بخش خصوصی شد و این همکاری ها به نحوی تا کنون ادامه داشته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
نده به دو دلیل مخالف چنین موضوعی هستم؛ دلیل نخست این است؛ در عصری که ما زندگی می کنیم، تاکید سازمان جهانی کار این است که تساوی زن و مرد در محیط کار برقرار باشد و نباید محدودیتی از هیچ نوع بین این دو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
در حال حاضر برقی که در اختیار مشتری قرار می دهیم ارزان ترین نوع برق در دنیاست. شاید بتوان گفت که در 200 کشور دنیا برقی ارزان تر از برق ایران وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
باثبات ترین و پربازده ترین بازار برای سرمایه گذاران، سپرده های بانکی است که با وجود کاهش نرخ سود سپرده ها به 15 درصد، همچنان در صدر سایر بازارهاست ضمن اینکه جزو کم ریسک ترین هاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
از دوران زمامداری ترامپ بیش از چند هفته نمی گذرد در حالیکه رسوایی واترگیت در اواخر دوره ریاست جمهوری نیکسون وی را به استیضاح کشانده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
باید مصوبه اخیر مجلس برای بازنشستگی پیش از موعد زنان را از دو زاویه خرد و کلان مورد بررسی قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
با گذشت یک هفته از سفر رئیس جمهور کشورمان به 2 کشور عربی عمان و کویت، تحلیل ها و ارزیابی ها درباره این سفر ادامه دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
در حالی قرارداد برقی مربوط به سال 2017 میلادی بین ایران و عراق مبادله شده که حدود یک ماه است صادرات برق به عراق به دلیل اتمام زمان قرارداد و بدقولی این کشور در پرداخت بدهی های خود از سوی ایران قطع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
اگر تلفن همراه شما بارها از دستتان به زمین افتاده و حالا عکس هایی که با دوربین آن می گیرید تار هستند، باید بدانید راه هایی برای رفع این مشکل وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
میدان یادآوران به عنوان غول جدید نفت شناخته می شود، چرا که بررسی ها حاکی از افزایش میزان ذخایر آن است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
مقامات کارگری می گویند با وجود آنکه همه ساله تلاش می کنند تا در جلسات تعیین دستمزد، معیشت کارگران را به تورم نزدیک کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
میدان آزادگان که با میدان مجنون عراق مشترک است، به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود که با بهره برداری هر دو فاز آزادگان شمالی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
طبق قانون، سرقفلی ها باید سالانه تمدید شوند اما این تمدید سالانه صورت نمی گیرد که به ضرر هر دو طرف است. از سوی دیگر حق کسب و پیشه در سرقفلی ها رعایت نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس سابق یکی از آژانس های تحقیقاتی برتر آمریکا ابراز نگرانی کرد که اگر دولت ترامپ دانشمندان را "محدود و مرعوب" کند، "آینده دموکراسی" این کشور به خطر می افتد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
دبیر مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان با بیان اینکه هر شهر مسائل ویژه و مخصوص به خود را دارد، بر ضرورت حضور افراد متخصص در شوراهای شهر و روستا تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۵    
دبیر فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد با وجود حضور دو بازیکن چینی در ایران، برای آوردن بازیکنان دیگری به عنوان حریف تمرینی در حال رایزنی هستند و سعی می کنند بازهم نفراتی را به ایران بیاورند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سال 1393، به راه اندازی پروژه های ارتباطی در بیش از 25 هزار روستا در استان های متعدد کشور اقدام کرده و برنامه هایی را نیز تحت عنوان پروژه OSU با هدف دسترسی کلیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جان باختن 135 معتاد طی سال جاری در استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
کشور یک رهبر، یک نظام، یک دولت و یک مجلس دارد و یک قانون حاکم است. با هرگونه اجتهادهای محلی و سلیقه ای مخالفیم. در مواردی که تعارض پیش می آید، معیار قانون است، نه مناقشه و دعوا .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
یخ زدن دکل فرستنده پرقدرت ایستگاه وزانه در بانه کردستان طی بارشهای اخیر
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی، آیین نامه اجرایی تبصره ماده (87) قانون نظام صنفی در خصوص فعالیت فعالان صنفی در فضای مجازی را اصلاح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
ایران در حالی متهم به دامپینگ در بازار جهانی فولاد شده که رئیس هیات عامل ایمیدرو با رد این اتهام، می گوید برخی به دلیل اینکه نگران از دست دادن بازار خود هستند،چنین اتهامی به ایران زده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
پایگاه خبری اف ایکس استریت اسپانیا اعلام کرد، تحلیلگران بانک استرالیا و نیوزیلند پیش بینی می کنند، قیمت های نفت باز هم بالاتر خواهند رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
افزایش سقف 100 میلیون ریالی تسهیلات مسکن مهر را می توان گام دولت برای پایان بخشیدن به پرونده ای دانست که یک دهه حوزه عمرانی و اعتباری کشور را درگیر خود کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
بانکداری ایرانی - دردوران بعد از اجرایی شدن برجام و اعمال دستور العملهای جدید در خصوص گزارش گری مالی ، صنعت بیمه نیز با اعمال ذخایر جدید ، با تحولات جدی روبرو شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی کشور در روز دوشنبه 2 اسفند ماه 95 منتشر گردید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
فرایندهایی که در سامانه جامع گمرک و پنجره واحد تجارت انجام می گیرد مکانیزه است و این کار از سال 92 آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به اینکه قرار است از کسبه پلاسکو چه میزان مابه التفاوت بعد از ساخت ساختمان جدید دریافت شود گفت: هنوز مشخص نیست و نیاز به بررسی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه ای به استانداران و روسای شورای برنامه ریزی و توسعه استان های سراسر کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
هیئت تخصصی دیوان عدالت اداری، شکایت شاکی خصوصی مبنی بر ابطال آئین نامه اجرایی ماده 121 قانون سپاه را رد کرد و تصویب آن را خلاف قانون ندانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
جلسه علنی مجلس دقایقی قبل به منظور بررسی لایحه بودجه سال 96 آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
برای خرید یک واحد آپارتمان در شمال شهر تهران باید از 430 میلیون تومان در منطقه اختیاریه تا 9 میلیارد تومان در محدوده فرمانیه هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۰    
تلویزیون برای نوروز 1396 برای مخاطبانش برنامه های مختلفی را تدراک دیده که در گزارش زیر به وضعیت کنونی این برنامه ها می پردازیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۰    
مادر با خوراندن تریاک به پسر 2 ساله و دختر 4 ماهه اش آن ها را معتاد کرده تا صدای گریه های آن ها آزارش ندهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۰    
در سال های اخیر مدارسی در کشور ایجاد شده اند که وظیفه خود که تعلیم به دانش آموزان است را به خوبی انجام نمی دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۵    
بارش باران از روز چهارشنبه در 6 استان جنوبی کشور آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۰    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی را در رابطه با زمان پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور ارائه کرد.
  • ۱