یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۰    
بانک مسکن در راه حمایت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد موفق به دریافت 3 لوح تقدیر از ستاد دیه استان تهران شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۵    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز مرداد ماه با 263 واحد کاهش به پله 108 هزار 395 واحدی سقوط کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۰    
نخستین ماموریت آستان قدس رضوی این است که باید نسبت به مهمانان عالیقدر امام رضا(ع) مقدمشان را گرامی بداریم و آنها با آرامش به زیارت بپردازند. عدد زائران امام رضا(ع) روز به روز در حال افزایش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل بیمه آرمان به اتفاق سه تن از معاونان این شرکت از فعالیت های بیمه ای شعبه اهواز بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۵    
طی مراسمی در جلسه شورای مدیران بانک دی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک از سامانه ریسک عملیاتی رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۰    
محمد اسلامی استاندار مازندران و دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست مشترک که درمحل این بانک برگزار شد بر ضرورت حمایت از طرح های اشتغالزائی تأکید نمودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۰    
به دلیل عدم احراز حد نصاب سهامداران در مجمع عمومی عادی سالانه بانک شهر، این جلسه رسمیت نیافت و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۰    
بانک مسکن به منظور تشویق سازندگان به تسویه مطالبات سررسیدگذشته مربوط به تسهیلات ساخت، تحت شرایطی معین جرایم دیرکرد بازپرداخت این تسهیلات را می بخشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۰    
هر لحظه خبری درباره احتمال فیلترینگ یا رفع فیلترینگ شبکه ها و اپلیکیشن ها به گوش می رسد، دیروز هم ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می دهد که نرخ مشارکت در بهار امسال با نیم درصد رشد به 41.1 درصد و نرخ بیکاری نیز با کاهش نیم درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 12.1 درصد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۱    
بررسی آمارهای مرکز آمار نشان می دهد که تورم تیر ماه در هر دو حوزه های شهری و روستایی و همچنین در همه شاخص های آماری افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۱    
طی 11 ماه اخیر مبلغ 5 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت از طریق تهاتر با طلب دولت توسط وزارت اقتصاد تسویه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که به هیچ وجه نگران افزایش تنش با ایران نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۱    
تقابل جالب بچه دست فروش با حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران را درتصویر مشاهده می کنید. تقابل جالب بچه دست فروش با حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران را درتصویر مشاهده می کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۱    
عکس قدیمی زیر فرودگاه مهرآباد و فضای خالی اطرافش را در سال 1342 نشان می دهد. زاویه عکس از جنوب فرودگاه در اوایل جاده قدیم به سمت شمال و شمال غربی تهران است و قسمتی از باند و ساختمانهای فرودگاه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۰    
مدیریت بازار مشتقه بورس کالا طی اطلاعیه ای از تغییر ساعت معاملاتی قراردادهای آتی سکه طلا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۵    
مجمع سالانه بانک کارآفرین به علت به حد نصاب نرسیدن قانونی حضور سهامداران، مجمع این بانک برگزار نشد و به تنفس کشیده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۵    
صلاحیت عضوجدید هیات مدیره بیمه آسیا به عنوان نماینده شرکت صبامیهن تایید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۰    
تازه ترین خبرها نشان می دهد، رئیس کل جدید بانک مرکزی از سوی رئیس جمهوری انتخاب شده و به زودی معرفی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
حدود دو هفته از راه اندازی بازار ثانویه ارز می گذرد و در این مدت تا حدودی این بازار توانسته استف نرخ ارز را تعدیل کند؛ اما شواهد نشان می دهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
محمود احمدی دبیرکل بانک مرکزی امروز از این سمت کناره گیری کرد و از بانک مرکزی رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
طرح تحقیق و تفحص از وزارت اقتصاد و دارایی به علت نوسات شدید ارزی و همچنین چگونگی تبادلات ارزی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
افزایش قیمت طلا و ارز و البته پیشتازی خریداران سکه آتی همزمان با جریانات روانی موجب شده اند تا سکه از 3 میلیون و 360 هزار تومان هم عبور کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: در خصوص ثبت سفارش خودرو 5 مدیر وزارت صنعت و معدن دستگیر شدند که چهار نفر در بازداشت هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
هکرهای موفق به برداشت تقریبا یک میلیون دلار از بانک پی آی آر روسیه شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۵    
مقامات آلمان اعلام کردند به دنبال پایان وضعیت فوق العاده در ترکیه، ممنوعیت صادرات 1.5 میلیارد یورویی به ترکیه برداشته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل گفت: توصیه یا دستوری مبنی بر تهاتر نفت ایران با هواپیمای روسی به وزارت راه نشده و برنامه ای برای نوسازی ناوگان هما با هواپیمای سوخو نداریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵    
شورای اقتصاد درخواست وزارت راه و شهرسازی برای انتشار اوراق مشارکت به میزان 6 هزار میلیارد ریال جهت ایمن سازی و نگهداری راه های شریانی کشور را تصویب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: در نظر داریم بانک های وابسته به نیروهای مسلح را در یک بانک دولتی ادغام کنیم و این برنامه اصلاحی وسیع تر است و امیدواریم با اصلاحاتی که در شبکه بانکی صورت خواهد گرفت بانک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۰    
بحث هایی که در محافل داخل و خارج از کشور مطرح می شود، بر افزایش قیمت سکه اثرگذار است. از سوی دیگر حال و روز فعلی، انتظار افزایش قیمت را خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۰    
نماینده مجلس گفت: دولت مکلف است طی سال اول اجرای قانون برنامه ششم نسبت به راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام و امکان تجمیع تمامی پرداخت ها به مقامات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۰    
با انتقاد ترامپ از سیاست های انقباضی بانک مرکزی آمریکا و دستکاری ارزش پول توسط دیگر کشورها، ارزش دلار کاهش یافت و در پی آن بورس های جهانی قرمزپوش شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵    
دو ماه ابتدای سال برای بازار سرمایه روزهای خوبی نبود. طی این مدت بازار در انتظار اعلام تصمیم ترامپ برای ماندن یا نماندن آمریکا در برجام بود و هر روز به روند نزولی خود ادامه می داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵    
مجموع پولی که مردم تا پایان سال قبل در بانک ها به عنوان سپرده نگه داشته اند، به حدود 1485 هزار میلیارد تومان می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵    
با گذشت حدود سه ماه از این تصمیم نارضایتی شرکت های پتروشیمی که عنوان می کنند سامانه نیما فسادآور است و باعث ضرر پتروشیمی و سود دلالان می شود به گوش می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵    
رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: قیمت خودروهای وارداتی در بازار به طور میانگین 20 تا 30 درصد حباب دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۵    
در سال حمایت از کالای ایرانی، دومین کنفرانس ملی ساخت ایران با حمایت بانک گردشگری برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۵    
در مدت فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران، توجه به حوزه آموزش و پرورش از جمله سیاست های عملکردی بوده که با اهتمام به انجام هرچه بهتر آن سبب توجه مسئولین به این عملکرد شده است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۰    
بانک دی پیرو ابلاغیه اخیر استانداری تهران و با هدف یکسان سازی خدمات دهی در کل شعب کشور، ساعات کاری شعب و ستاد را تا 19 مرداد ماه تمدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۰    
به پاسداشت اهتمام در ایفای مسئولیت اجتماعی و دفاع از کالای ایرانی، جایزه ملی مسئولیت اجتماعی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (CSR) به بانک انصار اهدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۵    
با توجه به حضور همزمان وزیر امور خارجه ایران و وزیر امور خارجه آمریکا در سنگاپور، این امکان وجود دارد که این دو مقام درباره تحریم ها گفت و گو کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۰    
بانک تجارت، با هدف مدیریت مصرف برق و صرفه جویی در مصرف انرژی، تغییر ساعت کاری شعب و ستاد خود در تهران را تا 18 مرداد ماه تمدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۰    
این جشنواره در دو بخش رقابتی و آموزشی (کارگاه) در تیر ماه سال 97 در سطح ملی و در میان سازمانها و دستگاههای اجرایی از سراسر کشور برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۰    
بانک رفاه با توجه به تداوم شرایط جوی و ضرورت صرفه جویی و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی ، تغییر ساعت کاری شعب خود در تهران را تا 19 مردادماه تمدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۲    
وقتی سکه بهار آزادی 38 هزار تومان بود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۷    
دنیای اقتصاد : نمایندگان مجلس با تهیه طرحی، مراحل اولیه تصویب قانون دریافت مالیات بر عایدی سرمایه املاک را کلید زدند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۷    
آینده مبهم شاخص دلار، روند آتی طلا را نیز گنگ کرده است. مسیر چند ماه اخیر دلار از رشد محدود شاخص حکایت دارد؛ اما تغییر نگرش و عقب نشینی ترامپ از برقراری دلار قوی، آینده شاخص را کاهشی نشان می دهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۲    
با تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران، می توان نقدینگی را پیش از موعد مقرر و سر رسید اسناد و اوراق تجاری دریافت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۲    
با تسهیلات 215 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران با بهره گیری از پیشرفته ترین و بزرگترین توربین گازی کشور با توان 307 مگاوات در منطقه نوشهر به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۲    
برای نخستین بار در تاریخ حمل ونقل جاده ای کشور، طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار و خانواده های آنها اجرایی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۲    
یک ماه از وعده سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر اجرای فاز دوم استانداردهای 85 گانه گذشت و همچنان مشخص نیست که خط تولید کدام خودروها در این مرحله متوقف می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس اتحادیه ابزارفروشان تولید داخلی را هزینه بر خواند و گفت: تولید مناسب در بازار ابزارآلات منوط به تولید محصولات حرفه ای است که دستیابی به این مهم به تکنولوژی روز نیاز دارد و این در حالی است که ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۲    
کارایی بازار کالای ایران در سال 2017 میلادی با کسب امتیاز چهار از هفت، رتبه 100 را در بین 138 کشور دنیا به دست آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۲    
معاون نظارت بانک مرکزی با تأکید بر اینکه امروز در کشور موسسه مالی غیرمجاز مؤثر به صورت فعال نداریم، از ساماندهی کامل تعاونی های اعتباری تا پایان تابستان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۲    
مشاوررئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به عدم ثبت نام جدید برای سهام عدالت، ادامه فعالیت نیروی انسانی شاغل درتعاونی های شهرستانی منتفی است اما به زودی طلب مانده این افراد پرداخت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
بانکداری ایرانی کفایت سرمایه بانک سینا در سال گذشته معادل 9.3 درصد بوده که حاکی از سلامت مالی عملکرد بانک و تدوین برنامه های مناسب به منظور ایجاد تعادل بین ریسک و بازده دارایی ها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی اختصاص بسته کمک های غیرنقدی را بهترین راه حمایت از معیشت خانوارهای کارگری و کارمندان در دوران تحریم دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
برخی از سناتورهای آمریکایی از غول های تکنولوژی درخواست کرده اند که برروی مسدودسازی قابلیت دامین فرانتیگ که برای دور زدن فیلترینگ استفاده می شد، باری دیگر تجدیدنظر کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد پد شارژر بی سیم سامسونگ قادر است هم زمان یک گوشی گلکسی اس 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ را شارژ کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال به علاقمندان گوشی های نوکیا این نوید را داده که این گوشی نوکیا ایکس 5 مختص کاربران چینی نخواهد بود و به زودی عرضه جهانی آن آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۲    
یک کارشناس حوزه کار معتقد است اطلاعات سامانه جامع روابط کار در تصمیمات و سیاست گذاری های اجتماعی و اقتصادی موثر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۲    
هیات سرمایه گذاری کنسرسیوم فیلیپینی – چینی به ریاست دوونشیا نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپین و رئیس اسبق مجلس نمایندگان این کشور و چن رئیس گروه پتروشیمی شیانگلو در سفر به کشورمان با علی اشرف افخمی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۲    
بر اساس آمار، وسایل سرمایشی یک سوم از کل مصرف برق کشور و با عبارت بهتر 21 هزار مگاوات را به خود اختصاص داده که این میزان برابر با مصرف کل چهار کشور همسایه ایران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۷    
بانکداری ایرانی تمام بنگاه های اقتصادی جهان بر اساس معیارهایی، توسط موسسات بزرگی ارزیابی می شوند. اطلاعات کیفی و کمی در حوزه های مختلف مورد توجه موسسات ارزیابی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۷    
رییس گروه بررسی های حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: باید ساختارها در حوزه استفاده از آب تغییر کرده و این مساله را به خود مردم بسپاریم تا از حفر چاه های غیرمجاز جلوگیری شود و همچنین از قوای سه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۷    
پرونده بنزین همواره روی میز دولت باز است و تقریبا هر ماه یک بار گمانه زنی های مختلفی در مورد تصمیمی که دولت می خواهد درباره آینده سوخت در کشور اتخاذ کند، مطرح می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای معتقد است، دو مساله تحریم و قاچاق محسوب شدن ارز آزاد، موجب شده واردات کالا با مشکل مواجه شود و اگرچه برخی توانسته اند ارز دولتی دریافت کنند اما این روند همچنان مشکلات ...