یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۱۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 26 خرداد 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 خرداد 1398 بازار نیوز 2 خرداد 1398 بازار نیوز 3 خرداد 1398 بازار نیوز 4 خرداد 1398 بازار نیوز 5 خرداد 1398 بازار نیوز 6 خرداد 1398 بازار نیوز 7 خرداد 1398 بازار نیوز 8 خرداد 1398 بازار نیوز 9 خرداد 1398 بازار نیوز 10 خرداد 1398 بازار نیوز 11 خرداد 1398 بازار نیوز 12 خرداد 1398 بازار نیوز 13 خرداد 1398 بازار نیوز 14 خرداد 1398 بازار نیوز 15 خرداد 1398 بازار نیوز 16 خرداد 1398 بازار نیوز 17 خرداد 1398 بازار نیوز 18 خرداد 1398 بازار نیوز 19 خرداد 1398 بازار نیوز 20 خرداد 1398 بازار نیوز 21 خرداد 1398 بازار نیوز 22 خرداد 1398 بازار نیوز 23 خرداد 1398 بازار نیوز 25 خرداد 1398 بازار نیوز 26 خرداد 1398 بازار نیوز 27 خرداد 1398 بازار نیوز 28 خرداد 1398 بازار نیوز 29 خرداد 1398 بازار نیوز 30 خرداد 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۲    
رن ژنگفی بنیان گذار هوآوی، در آخرین دیدارش با رسانه ها تاکید کرد که شرکت هوآوی با وجود اقدامات سیاسی اخیر آمریکا، همچنان موقعیت قدرتمندی برای حرکت به جلو دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۶:۱۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از کشف جنازه جوانی که پنج روز پیش در رودخانه دز غرق شده بود، خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۶:۰۸    
یک دستگاه مینی بوس در شهرک اداره راه سنندج واژگون شد که این واژگونی باعث صدمه به چند خانه شد و دو نفر هم زخمی شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۳:۴۳    
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: با تماس یکی از شهروندان با اورژانس اجتماعی، مبنی بر آزار جسمی یک پسر بچه 4ساله، موضوع بررسی و در دستور کار بهزیستی قرار گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۳:۳۸    
چگونگی حمایت از خانه دار شدن خانواده ها یکی از مسائل همیشگی دولت ها بوده است. یکی از الگوهای موفق در زمینه ساخت مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد در کشورمان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۱:۵۳    
فرمانده انتظامی رشت از فوت کودک 4ساله حین بازی در یکی از پارک های این شهرستان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۱:۴۳    
برخی آدم ها خیلی جدّی به نظر می رسند در عوض بعضی های دیگر اصلاً جدّی نیستند!
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۱:۳۸    
در حال حاضر بدهی دو شرکت خودروساز به قطعه سازان به دلیل سرکوب قیمت ها 15 هزار میلیارد تومان است. ( منبع )
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی عملکرد بانک های خصوصی توسط این سازمان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۳:۳۸    
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی معتقد است، مصرف توت سفید به دلیل وجود آنتی اکسیدان قوی در آن می تواند موجب افزایش طول عمر شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات ولیعهد سعودی علیه ایران را در راستای تلاش وی برای فرار از مشکلاتی دانست که سیاست های غلط عربستان در منطقه به همراه آورده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با انتقاد از وجود فشارهایی برای تحمیل برخی پروژه های زیان ده به صندوق گفت: سعی ما بر این است که شاهد ادامه یا شروع پروژه هایی که توجیه اقتصادی ندارند، نباشیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۳    
دختر بنگاه دار که با همدستی پدرش یک و نیم میلیارد تومان از مشتریانش کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس بندرعباس دستگیر شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۳    
موشن گرافیکی درباره مشکلات اقتصادی کشور و تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی را ملاحظه فرمایید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۳۲    
امروزه تعداد جنگل های سراسر جهان به طور چشمگیری در حال کاهش است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۳۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 23 نفر خدمه نفتکش فرنت الطیر با یک فروند هواپیما بندرعباس را به مقصد دوبی ترک کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۲۷    
اگر یکی از این بسته ها را در محیط های جنگی یا نظامی باز کنید، با یکی از محتویاتی که در ادامه معرفی می شوند رو به رو خواهید شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۲۷    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از انتخاب الیاس حضرتی به عنوان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۲۳    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با الاهلی عربستان به توافق رسید تا به نوعی شانس بازگشت مجدد به این تیم را هم حفظ کرده باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۲۳    
تغییرات اقلیمی موضوعی بسیار مهم است و این موضوع باعث تغییرات آب و هوایی شده است. برای مثال نقاطی از جهان با گرما یا سرمای بی سابقه ای رو به رو شده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۱۸    
او افزود: روز گذشته به همین خاطر خانواده مرا به زور به بیمارستان آوردند تا زیر نظر دکتر نوروزی که یکی از دوستان قدیمی من است چکاپ کنم. الان هم همه چیز خوب است و فردا از بیمارستان مرخصی می شوم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۱۸    
در موارد متعددی شاهد بوده ایم که در یک محیط مشترک، تعدادی از افراد بیشتر از دیگران مورد هجوم پشه ها و نیش آن ها قرار می گیرند در مقایسه با سایر افردای که انتقادی در این زمینه ندارند و یا اینکه به ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۱۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: آتش سوزی در یکی از واگن های قطار مسافربری تهران به اهواز در محدوده قم، با اعزام قطار امداد و نجات و نیروهای آتش نشانی منطقه اطفا شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۱۸    
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۱۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر کرج طی خرداد ماه 98 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۱۳    
با نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش دما در عمده مناطق کشور بویژه در استان های گرمسیر جنوبی کشور، آمارها حکایت از افزایش شدید تقاضا در این استان ها دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۱۳    
تورم در فرانسه به زیر یک درصد رسید و همچنین تورم در دیگر کشور فرانسوی زبان اروپایی یعنی بلژیک نیز کاهشی بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۸    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمدهای مستقیم درقالب دولایحه مجزا در حال نهایی شدن است، گفت: ساماندهی معافیت ها و افزایش پایه های مالیاتی در دستور کار است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۳    
رئیس کنفدراسیون صادرات در بازخوانی اتفاقات یکسال گذشته، که صادرات، تجارت و معیشت مردم را درگیر خود کرد، با گلایه از بی توجهی دولت به 54 بار هشداری که اتاق بازرگانی داده بود، پیشنهاد داد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۳    
از آن به عنوان دومین ماده مخدر در ایران یاد می شود. پلیس موادمخدر بارها نسبت به مصرفش هشدار داده اما به نظر می رسد میزان شیوع آن درحال افزایش است؛ هرچند که آمار جدیدی از مصرف آن وجود ندارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۳    
واردات گوشی در سال 97 چیزی حدود 2,5 برابر شد. گوشی، دلار ارزان 4200 تومانی گرفت و درنهایت قیمت گوشی های تلفن همراه چیزی بین 70 تا صددرصد رشد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۴۳    
شاخص بورس تهران در دومین روز معاملاتی هفته چهار هزار و 52 واحد رشد کرد و به سطح 238 هزار و 220 واحد رسید. افزایش یاد شده که به کسب بازدهی 1 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۳۸    
رئیس اتحادیه نبات، آب نبات ریز و قند ریز گفت: قیمت شکر در سطح بازار کاهش یافته و به محدوده 4000 تومان رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۳۸    
یک روزنامه آمریکایی روز یکشنبه افشا کرد که قرار است مدیر ارتباطات و سخنگوی بانوی اول آمریکا به زودی به عنوان سخنگوی کاخ سفید معرفی شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۳۳    
دبیر انجمن روغن نباتی گفت: افزایش حقوق و دستمزد، حمل و نقل و مواد اولیه تولید از جمله دلایلی بود که منجر شد سازمان حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان با افزایش 9 تا درصد روغن نباتی مصرف خانوار موافقت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۳۳    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از احتمال در نظر گرفتن تخفیف 30 درصدی برای خودروهای پرتردد آزادراه ها خبر داد. قرار است چهارشنبه هفته جاری جلسه ای در این رابطه برگزار شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۸    
وضع مالیات بر سکه های پیش فروشی درحالی به دغدغه اصلی خریداران سکه تبدیل شده است که هیچ یک از مسئولان به دغدغه های این گروه پاسخی نداده اند بخصوص بانک مرکزی!
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۸    
درآمدهای غیرکارمزدی بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سال جاری 220 درصد و درآمدهای مشاع آن 118 رشد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۱۸    
معاون وزیر راه با تشریح آخرین وضعیت تامین زمین برای اجرای طرح ملی تولید و عرضه مسکن، گفت:با شناسایی زمین های دولتی استفاده حداکثری از آنها برای تولید مسکن خواهیم کرد، در این اقدام ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۱۸    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که ثبت نام انتخابات شورایاری ها از اواخر خرداد ماه آغاز و این انتخابات در اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۱۸    
دادگاهی در فلسطین اشغالی، سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در پرونده سوءاستفاده از اموال عمومی مجرم شناخت و به پرداخت حدود 15 هزار دلار جریمه محکوم کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۵۳    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد پوکت در خرداد98 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۵۳    
طبق رای گیری انجام شده برای انتخاب نواب رییس اتاق بازرگانی ایران، حسین سلاح ورزی با کسب 353 رای به عنوان نائب رییس اول و مسعود خوانساری با اخذ 329 رای از حضار ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۸    
میانگین میزان دستمزد ساعتی کارگران آمریکایی در طول سال های اخیر همواره روندی صعودی داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۸    
سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه از ایجاد امکان ثبت درخواست غیر حضوری صدور انواع پروانه و به صورت اینترنتی خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۳    
باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت قرارداد برانکو ایوانکوویچ اطلاعیه ای را صادر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۳    
یک شهروند 52ساله آمریکایی روز یکشنبه در دادگاه نیوجرسی به قاچاق 2میلیون دلار قطعات هواپیما به ایران محاکمه شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۳    
یک باغ شخصی واقع در محدوده پل مدیریت شهر تهران شامگاه یکشنبه دچار آتش سوزی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۳۸    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز از سقوط دختر هشت ساله در رودخانه کرج خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۳۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به زودی آگهی استخدام 20هزار نیرو در وزارت بهداشت منتشر می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۳۳    
گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد که تا پایان شهریور ماه صرفاً شرکت های تولید کننده یا نماینده رسمی، مجاز به صادرات سیمان و کلینکر هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۳۳    
اعضای شورای شهر تهران پس از کش و قوس های فراوان با حضور شورای راهبردی در پنجمین انتخابات شورایاری ها موافقت و وظایف آن را تصویب کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۳۳    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در کمپ تمرینی الاهلی عربستان در اتریش حضور یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۲۸    
در بازار آزاد تهران، بهای هر قطعه سکه تمام طرح امامی به چهار میلیون و 735هزار تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۲۸    
بازار متشکل ارزی از تیر ماه کار خود را آغاز خواهد کرد و بانک مرکزی نیز حق عضویت صرافان را از 100 میلیون تومان به 25 میلیون تومان کاهش داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۲۳    
مرکز تروریستی فرماندهی نیروهای مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) امروز یکشنبه ادعا کرده که ایران در روز حملات انجام شده به دو نفتکش در دریای عمان تلاش کرد که یک پهپاد آمریکایی را با موشک هدف قرار دهد اما ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۸    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی با اشاره به ثبت حدود 1.4 میلیون اظهارنامه مالیاتی به صورت سیستمی گفت: از مودیان درخواست می شود تسلیم اظهارنامه را به ساعت و روزهای پایانی موکول نکنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۳    
زمان فروش سهم دولت در پالایشگاه شیراز 24 تیرماه اعلام شد. بر این اساس مقرر شده تا 19.9 درصد از سهام شراز با ارزش پایه تقریبی 730 میلیارد تومان در بازار فرابورس عرضه شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۳    
امروز در بازار ارز، قیمت هر اسکناس دلار برای خرید در صرافی های بانکی 13 هزار تومان و برای فروش 13100 تومان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۳    
اقتصاد آمریکا به پارادوکس رشد اقتصادی بالا و کسری بودجه رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد، آنکارا خواستار توسعه روابط دوستانه و خوب با تمامی مناطق جهان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۸    
بانک جهانی در پیش بینی جدید خود اعلام کرده که تا سال 2020 تحریم ها از ایران برداشته می شود و رشد اقتصادی آن از منفی 6 به مثبت 9 خواهد رسید و این یکی از شکوفایی های اقتصادی در دنیا خواهد بود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۸    
مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از ارسال 20 پرونده تخلف واحدهای عرضه کننده کاغذ به تعزیرات خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی پیروزی های تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی را تبریک گفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۳    
با وجود اعلام مسئولان سازمان اداری و استخدامی مبنی بر این که مورد خاصی در رابطه با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان وجود ندارد و این قانون در حال اجراست ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی خرداد ماه 98 است که بین 70 تا 100 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۸    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی می گوید اگر برای اشتغال فارغ التحصیلان بیکار فکری نکنیم با لشگری از بیکاران تحصیلکرده جویای کار مواجه خواهیم شد که روز به روز به تعدادشان افزوده می شود و پیامدهای چنین ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی خرداد ماه 98 است که بین 70 تا 100 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۳    
نایب رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران می گوید که امسال نرخ جدیدی برای خدمات این صنف پیشنهاد نشده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۳    
ترکیب کامل اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم پارلمان مشخص شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۸    
وزیر بهداشت گفت: در دو جلسه قرارگاه به منظور شفاف سازی حرکت های درون سازمان غذا و دارو مقرر شد تمام مصوبات کمیسیون ها به روز روی سایت قرارگرفته و اطلاع رسانی به موقع صورت گیرد تا تمامی ذی نفعان در ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ماه 100 هزار نفر به جمعیت یارانه بگیر اضافه می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی دولت با بیان اینکه نگران اجاره بهای مسکن هستیم گفت: دولت 2برنامه درخصوص ساماندهی مسکن و کمک به مستاجران دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۳    
محمدرضا نجفی منش، فعال اقتصادی و رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی می گوید: ما تمایل بالایی برای همکاری با ژاپن در بخش خودروسازی داریم اما آنها حتی پس از برجام منتظر گشایشی بزرگ تر بودند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید که تمامی خودروسازان مکلف هستند به تعهدات خود در مقابل خریداران جامه عمل بپوشانند ضمن اینکه هیچ ملاحظه و محدودیتی برای تحقیق و تفحص از خودروسازان در صورت لزوم ندارم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۳    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: پس از حدود 6سال وقفه در بیمه فعالان صنایع دستی از انتهای سال گذشته امکان بهره مندی هنرمندان این حوزه از مکمل های بیمه ای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور توسعه گردشگری را از جهت رونق اقتصادی، ایجاد فرصت های جدید اشتغال و افزایش نشاط اجتماعی، دوستی فرهنگ ها و جوامع فوق العاده مهم دانست.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۸    
روزنامه هفت صبح در شماره جدید خود با انتشار کارتونی از شهاب جعفرنژاد، به بازتاب سفر پرحاشیه رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا که طی روزهای اخیر به داغ ترین سوژه میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۸    
سرطان پستان یکی از سرطان هایی است که سالانه تعداد زیادی از زنان را در سراسر جهان و ایران به خود مبتلا می کند؛ سرطانی کشنده که البته راه هایی برای پیشگیری از آن وجود دارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار در ادامه لفاظی های خود دو رسانه معروف آمریکایی را هدف حملات لفظی قرار داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۳    
کارگر 40 ساله پس از سقوط از پشت بام ساختمان پنج طبقه مسکونی جان باخت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۳    
چند نفر از هنرمندان برای عیادت از علی پروین به بیمارستان رفتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۸    
سخنگوی دولت با تکذیب شایعه برکناری زنگنه از مقام وزارت نفت از سوی دولت، گفت: آقای زنگنه با توجه به تجاربشان از وزرای کلیدی دولت هستند و چنین بحثی در دولت مطرح نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی به دنبال بدعت گذاری در خط انقلاب هستند، گفت: متاسفانه عده ای به دنبال آنند که محاکمه گران منافقان را قاتل و عاملان شهادت و ترور 17 هزار نفر را مظلوم نشان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۳    
یک شهروند آمریکایی با ادعای دور زدن تحریم های آمریکا و فروش قطعات هواپیما به ایران، در یکی از دادگاه های این کشور محاکمه شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به تمام مسوولان اجرایی تأکید کرده ایم که در پرداخت حقوق کارکنان خدوم دولت، نباید حتی یک روز هم تأخیر بیفتد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس زوار عراقی تلفات جانی نداشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رسوایی ترامپ در فرستادن نخست وزیر ژاپن چنان موجب می شود آنچنان در هم بشکند که در دنیا بصورت موجی عظیم مطرح شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۸    
شنیده ها حاکی از آن است که احضار سفیر انگلستان در تهران با درخواست ملاقات وی با مدیرکل اروپای وزارت خارجه ایران همزمان بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همانند مقامات آمریکایی مدعی شد که ایران پشت حملات به نفتکش ها در دریای عمان بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۷    
یکی از اعضای شورای شهر تهران ضمن ابراز اینکه جوان متخصص بیکار کم نداریم گفت: به معاونت توسعه منابع انسانی در خصوص دو شغله ها اخطار می دهم
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۲    
شافعی برای دومین بار متوالی رئیس پارلمان بخش خصوصی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۰۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: از زبان بعضی از کارشناسان بانک مرکزی که در مجمع تشخیص مصلحت حضور پیدا کردند یا در کمیسیون اقتصادی و مشترک مجمع شرکت کردند فهمیدیم که در دوره قبل و قبل از آقای همتی "مدیریت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۷    
معاون سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه پیش نویس دو لایحه هدفمندی معافیت های مالیاتی و مالیات بر عایدی سرمایه در مراحل پایانی تدوین قرار دارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۸:۰۲    
در این گزارش به بررسی دیدگاه و مواضع مردم در رابطه با حذف ارز 4200 تومانی در بستر توییتر پرداخته ایم و از آن جایی که که توییتر یک بستر واکنشی و جریان ساز است توانسته ایم از طریق آنالیز اطلاعات به دست ...