یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 4 مهر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 مهر 1398 بهداشت نیوز 2 مهر 1398 بهداشت نیوز 3 مهر 1398 بهداشت نیوز 4 مهر 1398 بهداشت نیوز 5 مهر 1398 بهداشت نیوز 6 مهر 1398 بهداشت نیوز 7 مهر 1398 بهداشت نیوز 8 مهر 1398 بهداشت نیوز 9 مهر 1398 بهداشت نیوز 10 مهر 1398 بهداشت نیوز 11 مهر 1398 بهداشت نیوز 12 مهر 1398 بهداشت نیوز 13 مهر 1398 بهداشت نیوز 14 مهر 1398 بهداشت نیوز 15 مهر 1398 بهداشت نیوز 16 مهر 1398 بهداشت نیوز 17 مهر 1398 بهداشت نیوز 18 مهر 1398 بهداشت نیوز 19 مهر 1398 بهداشت نیوز 20 مهر 1398 بهداشت نیوز 21 مهر 1398 بهداشت نیوز 22 مهر 1398 بهداشت نیوز 23 مهر 1398 بهداشت نیوز 24 مهر 1398 بهداشت نیوز 25 مهر 1398 بهداشت نیوز 26 مهر 1398 بهداشت نیوز 27 مهر 1398 بهداشت نیوز 28 مهر 1398 بهداشت نیوز 29 مهر 1398 بهداشت نیوز 30 مهر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۱    
برخی از عادت های روزانه اگر به طور منظم و برنامه ریزی شده قبل از خواب انجام گیرند، می توانند به کاهش وزن در خواب کمک کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۷    
دندان درد گاهی اوقات بسیار دردآور و تحمل ناپذیر می شود. بدتر از همه زمانی است که نیمه شب درد شروع شود و به دندانپزشک دسترسی هم نداشته باشیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۸    
در فیلم سینمایی ایرلندی با صرف بودجه عظیم 157 میلیون دلاری بازیگران پا به سن گذاشته ای چون رابرت دنیرو طعم جوانی را روی پرده سینما می چشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۹    
در حاشیه تجدید میثاق هیأت رئیسه و اعضای مجلس خبرگان با آرمان های امام خمینی(ره)
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۰    
نوید محمدزاده و گلاب آدینه در حاشیه مراسم بزرگداشت فریماه فرجامی.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۲    
زوج انگلیسی می گویند پزشکان در بیمارستان دبی به علت شرایط نوزاد گفتند با عمل سزارین باید متولد و در بخش ویژه نگهداری شود و پس از چند روز صورتحساب شوکه کننده 100 هزار پوندی برای ترخیص نوزاد ارائه و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۷:۵۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مادر این کودک با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار از آن طریق روانه زندان شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۷:۵۹    
باز هم هنرنمایی استاد گریم جناب عبدالله اسکندری این بار شقایق دهقان! وی با انتشار این عکس نوشت: واااای این خانمه کیه؟ چقدر زیباست
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۳    
اضافه وزن، فشار و قندخون بالا، عدم مصرف میوه جات و سبزیجات و... از مشکلات شایعی هستند که تغذیه صحیح یکی از راه های کنترل آنها است و در صورت عدم توجه به آنها میزان ابتلا به بیماری هایی مانند سکته قلبی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۰    
بخشی از مناره مسجد جامع آوجیلار بر اثر وقوع زلزله 5.7 ریشتری ترکیه ریزش کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنج شنبه در گزارشی جدید تأیید کرد ایران، غنی سازی اورانیوم با سانتریفوژهای پیشرفته را آغاز کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور روسیه در مذاکرات تلفنی خارج از دفترش از گوشی ویژه ای استفاده می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۵:۴۲    
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: تربیت به معنای حقیقی آن در آموزش و پرورش نداریم بلکه یک سری از دروس مانند قرآن و عترت شناسی داریم و خیال کردیم که این تربیت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۵:۳۹    
سیاهپوش کردن مساجد و پوشیدن لباس مشکی در ایام عزاداری خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام به منظور تعظیم شعائر الهی و اظهار حزن و اندوه موجب ترتب ثواب الهی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۵:۳۳    
زن از دیرباز در فرهنگ روسیه نقشی مستحکم در خانواده و جامعه داشته است البته نابرابری حقوق زنان دربرابر مردان در پهناورترین کشور جهان نیز همچون دیگر کشورها در پهنه تاریخ بارها دیده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۵:۲۴    
مرغ را می شود متناسب با هر سلیقه و ذائقه ای طعم دار کرد و روش پخت جدیدی برای آن در نظر گرفت. هم می شود آن را آب پز کرد هم می شود سرخ کرد هم می شود به شکل تنوری درست کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۹    
بعد از آن که وعده دوم غذایی را با پروتئین پایین مصرف کردید، مصرف بالای پروتئین می تواند اشتها را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۶    
همایش پیاده روی خانوادگی آتش نشانان تهرانی روز پنج شنبه در بوستان ولایت برگزار شد. این پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی (7مهر ماه)برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۶    
در زیر راه های موثر برای پایین آوردن فشار خون را می خوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۹    
یک شرکت در ناتینگهام انگلیس تابوت هایی عجیب و غریب می سازد که با استقبال زیادی از سوی مردم روبرو شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۶    
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به قم با برخی از علما و مراجع دیدار و گفت وگو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۳    
در حاشیه دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال - طرفداران تیم استقلال بنری در حمایت از استراماچونی به ورزشگاه آورده اند که متن جالبی روی آن نوشته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۰    
اتفاق عجیب در زمان سخنرانی علی اکبر ولایتی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۱    
یک محقق و پژوهشگر سنتی گفت: به طور کلی هر عاملی که موجب تنبلی کبد و کلیه ها شود، می تواند زمینه ساز مشکلات پوستی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۹    
دیروز برخی منابع خبری از کسالت شدید آیت الله مکارم شیرازی خبر دادند که این خبر توسط فرزند ایشان تکذیب شد. امروز وزیر آموزش و پرورش با حضور در قم با مراجع عظام از جمله آیت الله مکارم شیرازی دیدار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۶    
وضعیت نامناسب تردد دانش آموزان نورآبادی به خاطر مسدود شدن پل جهاد. این پل یک هفته پیش مسدود شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۷    
واکنش رهبر انقلاب به فساد در واگذاری های کارخانه ها در هپکو اراک و نیشکر هفت تپه خوزستان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۸    
مردم ترکیه پس از زلزله شدید، از ترس به خیابان ها آمدند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۸    
شوخی 2 گیگی جهرمی با مخاطبانش در گفتگوی لایو اینستاگرام
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۷    
چندی پیش در مراسم مهمانی یکی از دوستانم شرکت کردم. میزبان در هنگام دعوت به صرف شام خاطرنشان کرد که تمامی غذاها با روغن کنجد خالص تهیه شده که سالم ترین روغن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۱    
با پرواز یک ایرباس A380 خطوط هوایی چاینا ساترن به مقصد گوانژو فرودگاه جدید پکن افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۱    
مسئول واحد تحقیقات سردرد مرکز تحقیقات بیماری های مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اگر افراد برای رفع سردرد از داروهای مسکن به میزان زیاد مصرف کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۸    
منفجر شدن ظرف یا غذا در مایکروویو ممکن است منجر به آتش سوزی شود. به منظور پیشگیری از بروز چنین مشکلات خطرناکی، نگاهی به نکات و موارد بیان شده در مطلب زیر بیندازید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۱    
یک متخصص گوش و حلق بینی گفت: "منیر"بیماری داخلی گوش است که با افزایش فشار مایع درونی آن یا پارگی غشای داخلی گوش ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۵    
یک متخصص گوش و حلق بینی گفت: "منیر"بیماری داخلی گوش است که با افزایش فشار مایع درونی آن یا پارگی غشای داخلی گوش ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۶    
کارشناس مسئول تامین اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تأمین کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی جهت مشارکت در برنامه های خدمات بهداشتی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
کم خونی اغلب ناشی از مصرف کم ماده معدنی آهن است با این حال در موارد خاصی مانند خونریزی، نارسایی کلیه و عوارض جراحی نیز بروز می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال امید که در اصفهان به سر می برد با سرمربی استقلال در مورد وضعیت بازیکنان امید آبی پوشان به صحبت پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: برنامه های ارتقای سلامت در نوجوانان و دانش آموزان از هزینه اثربخش ترین برنامه ها است؛ نوجوانان و دانش آموزان امروز، والدین فردا هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۹    
کم خونی اغلب ناشی از مصرف کم ماده معدنی آهن است با این حال در موارد خاصی مانند خونریزی، نارسایی کلیه و عوارض جراحی نیز بروز می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۶    
رژیم غذایی گیاهی برای سلامتی قلب و عروق خوب است؛ اما یک رژیم گیاه خواری کم چرب اشباع شده نمی تواند بهترین راه حل برای پایین نگه داشتن کلسترول باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۰    
مردم لکه های سفید روی دندان را به عنوان وضعیتی نامطلوب در نظر می گیرند اما به ندرت نیاز به یافتن دلیلی جدی برای رفتن به دکتر برای این موضوع پیدا می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۲    
یک متخصص فیزیوتراپی گفت: عللی متفاوت در بروز خواب رفتگی صبحگاهی دست ها موثر است که شایع ترین این علل، نادرست خوابیدن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۳    
چربی شکمی از بدترین انواع چربی های بدن است که با بسیاری از بیماری ها در ارتباط است. حتی لغرها هم چربی شکمی دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
یک فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به میزان خطرناک بودن بیماری کبد چرب، گفت: وجود کبد چرب به نوعی پیش درآمد دیابت و بیماری های قلبی در آینده فرد مبتلا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۲    
امروزه برای زنان جوامع مدرن، درد زایمان یکی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از تصمیم برای بچه دار شدن به آن فکر می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۶    
دانشمندان روش آزمایشی جدیدی ابداع کرده اند که می تواند با یک وسیله ساده به شکل گوش پاک کن، تنها در عرض چند ثانیه بیماری آسم را تشخیص دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۰    
مطالعات محققان مرکز مبارزه با رماتیسم اروپا (EULAR) نشان می دهد چاقی و اضافه وزن در کودکی و بزرگ سالی خطر ابتلا به آرتروز زانو و لگن را افزایش می دهد؛ ولی اثری بر آرتروز دست ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۸    
برادرم که فقط دو سال از من بزرگ تر بود می گفت عزاداری واسه مرد است نه واسه دخترا! بعد با غرور مردانه اش زنجیر کوچکش را برمی داشت و در انتهای دسته زنجیر می زد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رشد ابر و بارش پراکنده در استان های شمالی و جنوبی کشور طی سه روز آینده خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۵    
سرفه پاسخ طبیعی بدن برای دفع محرک ها و عفونت هاست اما وقتی ادامه پیدا می کند آزاردهنده می شود. می توان سرفه را با روش های طبیعی درمان کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۹    
بیشتر مردم هنگام دندان درد سراغ داروهای تسکین دهنده درد می روند اما اغلب این سوال برایشان پیش می آید که چه داروهایی برای تسکین درد دندان خود استفاده کنند؟ در مواردی که واقعا به دندان پزشک دسترسی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۳    
دکتر آدامو پزشک عصب شناس آمریکایی در تحقیقی به این نتیجه رسیده است که از نوع گروه خونی می توان تعیین کرد که کدام چای برای افراد مناسب تر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۲    
در دوران بارداری شرایط لباس پوشیدن برای مادران بسیارسخت خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
یکی از مهم تریت خواص پیاز داشتن گوگرد است، زمانی که این ماده با پوست سر تماس پیدا کند می تواند موجب بهبود گردش خون در فرد شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
مادری که فرزند خردسالش در اثر RSV درگذشت، به بزرگسالان التماس می کند تا با پیشگیری از انتشار میکروب ها کودکان آسیب پذیر خود را حفظ کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
در دوران بارداری شرایط لباس پوشیدن برای مادران بسیارسخت خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
افراد باید برای نگهداری سبزیجات خود باید دست به اقداماتی بزنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
سیب زمینی معمولا با داشتن فیبر و نشاسته ای که دارد می تواند برای رژیم غذایی کودکان و افزایش مقاومت بدنیشان مفید باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
افراد با مشکلات پوستی فراوانی رو به رو هستند که یکی از این موارد باز شدن منافذ پوست است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
حبوبات به دلیل داشتن کربوهیدرات و پروتئینی که دارند می توانند موجب سیری افراد دیابتی برای مدت زمان طولانی شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۲    
براساس اعلام اورژانس کشور تعداد مصدومان حادثه خروج قطار به 157 نفر رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۰    
عضو هیئت مدیره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، از شیوع بالای ابتلا به ناپایداری های مفصل زانو در کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۶    
قرار گرفتن در یک رابطه، یا ازدواج با یک شخص، میتواند یک اتفاق بسیار خوشایند و مهم باشد. روابط معمولا در ابتدا بسیار گرم و خوب پیش میروند. اما به مرور زمان ممکن است دچار مشکلاتی شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۷    
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: ارائه شماره حساب پزشکان به همراه بیمار در برخی بیمارستان ها برای واریز وجه، تخلف محض است و هیچ دفاعی ندارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۴    
کره زمین مملو از شگفتی های ریز و درشت است. با وجود پیشرفت تکنولوژی در دهه های اخیر و ممکن شدن بسیاری از چیزهایی که بشر روزی آنها را دست نیافتنی تصور می کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۸    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول تاکید کرد: قبل از مصرف محصولات سلامت محور باید از اصالت آنها از طریق سامانه پیامکی و یا وب سایت مطمئن شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۸    
معرکه گیری در تهران و نگاه نگران پسربچه، اواسط دهه چهل
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۵    
سوزش سر دل یا سوزش معده ناشی از عملکرد نامناسب مری است. گاهی اوقات علائم سوزش سر دل آنقدر قوی است که اکثر افراد آن را با حمله قلبی اشتباه می گیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۹    
15 مورد از مهم ترین کاربردها و فواید روغن نعناع ، از سلامت روده تا درمان سردرد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۶    
متخصصان تغذیه معتقدند پیروی از رژیم غذایی سالم در پیشگیری از اختلالات روحی - روانی و آسیب های جسمانی تاثیر بسزایی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۰    
تحقیقات نشان می دهد عدم دریافت کافی ویتامین دی می تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۷    
تانن ها نوعی ترکیب شیمیایی متعلق به گروهی بزرگتر از ترکیبات به نام پلی فنول ها هستند. مولکول های آنها معمولا بزرگتر از آنهایی است که در انواع دیگر پلی فنول ها وجود دارند و دارای توانایی منحصر به فرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۴    
محققان دریافتند مصرف داروی بیماری لوسمی با نام nilotinib می تواند منجر به درمان سرطان مغز موسوم به مدولوبلاستوما شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۱    
تحقیقات جدید نشان دهنده ی ارتباط میان عادت های بد خواب و بروز بیماری های قلبی است. اکنون سؤالی که مطرح می شود این است که آیا شما به اندازه ی کافی از خواب باکیفیت برخوردار هستید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۸    
مطالعات نشان می دهد تنها چند روز کم خوابی می تواند منجر به حس سیری کمتر بعد از خوردن و متابولیز چربی غذا به شکل متفاوتی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۵    
درحال حاضر داروهای فعلی برای درمان مالاریا به دلیل ایجاد مقاومت دارویی تاثیر کمتری دارند اما محققان دریافتند پپتید تفکیک شده از نوعی اسفنج در قطب جنوب می تواند در درمان های جدید استفاده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۵    
محققان دریافتند مصرف داروی بیماری لوسمی با نام nilotinib می تواند منجر به درمان سرطان مغز موسوم به مدولوبلاستوما شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۲    
تحقیقات جدید نشان دهنده ی ارتباط میان عادت های بد خواب و بروز بیماری های قلبی است. اکنون سؤالی که مطرح می شود این است که آیا شما به اندازه ی کافی از خواب باکیفیت برخوردار هستید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۴    
اگر خودتان از دوقلوها هستید و یا کنجکاوید اطلاعات بیشتری از دنیای دوقلوها بدانید، این مطلب را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۶    
بهنوش طباطبایی با استایلی متفاوت امشب در اکران فیلم سینمایی ماجرای نیمروز؛ ردخون
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۷:۲۸    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که خدمه پرواز نسبت به افراد عادی بیشتر به برخی از سرطان ها مبتلا می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۷:۲۸    
کنایه جالب جهرمی به شدت گرفتن شایعات پس تصمیم برای مقابله با کلاه برداری ستاره_مربع ها در لایو اینستاگرام/ ممکن است بگویند "وزیر قاتل بروسلی" است ...