شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 21 مهر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 مهر 1398 بهداشت نیوز 2 مهر 1398 بهداشت نیوز 3 مهر 1398 بهداشت نیوز 4 مهر 1398 بهداشت نیوز 5 مهر 1398 بهداشت نیوز 6 مهر 1398 بهداشت نیوز 7 مهر 1398 بهداشت نیوز 8 مهر 1398 بهداشت نیوز 9 مهر 1398 بهداشت نیوز 10 مهر 1398 بهداشت نیوز 11 مهر 1398 بهداشت نیوز 12 مهر 1398 بهداشت نیوز 13 مهر 1398 بهداشت نیوز 14 مهر 1398 بهداشت نیوز 15 مهر 1398 بهداشت نیوز 16 مهر 1398 بهداشت نیوز 17 مهر 1398 بهداشت نیوز 18 مهر 1398 بهداشت نیوز 19 مهر 1398 بهداشت نیوز 20 مهر 1398 بهداشت نیوز 21 مهر 1398 بهداشت نیوز 22 مهر 1398 بهداشت نیوز 23 مهر 1398 بهداشت نیوز 24 مهر 1398 بهداشت نیوز 25 مهر 1398 بهداشت نیوز 26 مهر 1398 بهداشت نیوز 27 مهر 1398 بهداشت نیوز 28 مهر 1398 بهداشت نیوز 29 مهر 1398 بهداشت نیوز 30 مهر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۳    
یکی از سوالات و ابهاماتی که همیشه در رابطه با استفاده از لنز چشمی وجود دارد، خوابیدن با لنز در طول شب است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۴    
یک روانشناس درباره شیوه های مختلف فرزندپروری توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۶    
گل مژه در بیشتر موارد در زیر پلک ایجاد می شود، اما در برخی موارد می تواند درون آن ایجاد شود. گل مژه های خارجی ممکن است زرد رنگ و حاوی چرک باشند درحالیکه گل مژه های داخل پلک دردناک تر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۱    
خلق افسرده در بخش عمده روز، کاهش علاقه و لذت به فعالیت های قبلی، کاهش چشمگیر وزن بدن، بی خوابی یا خواب آلودگی مفرط، بی قراری و کندی روانی حرکتی، خستگی و از دست دادن انرژی، احساس بی ارزشی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۹    
روس پاپیلوم انسانی یا HPV ویروسی است که بیشتر در زمان آمیزش جنسی و از طریق تماس مستقیم بین پوست افراد انتقال می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۱    
پس از صدور ویزای توریستی توسط عربستان، حالا نوبت به سفرهای رایگان اینفلوئنسرهای خارجی به این کشور رسیده است تا چهره خود را در جهان اصلاح کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۸    
علاوه بر این، ساکنان بخش آپنین ایتالیا سیگار نمی کشند، نوشابه شیرین و گازدار نمی نوشند و ترجیح می دهند مواد غذایی خود را از محصولات محلی تهیه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۲    
ارتباط دندان درد و سکته قلبی چیست؟ باکتری ها و سایر میکروب های ناشی از دندان و لثه ی عفونی راه خود را به دل عروق خونی باز می کنند و خود را به قلب می رسانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۴    
تب طول کشیده، به معنای تب بیش از یک هفته یا تب های مکرر است که می تواند نشانه ی یک بیماری زمینه ای مزمن باشد، در این صورت مهم است که فرزندتان را نزد پزشک ببرید تا معاینه اش کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۳    
یافته های یک پژوهش انجام شده توسط متخصصان داخلی نشان می دهد که آموزش "مدیریت استرس" با استفاده از روش شناختی رفتاری می تواند قدرت تحمل و تاب آوری بیماران مبتلابه MS را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۱    
آمارها نشان می دهد که در سال 2019 موارد اسلام هراسی و تبعیض علیه مسلمانان در فرودگاه های کشورهای غربی افزایش یافته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۴۸    
نخستین برف پاییزی عصر روز یکشنبه بخشی از ارتفاعات و مناطق کوهستانی بالادست مازندران را سفیدپوش کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۹    
در بخشی از اماکن، نواری زرد نصب شده که نشانه ادامه بازسازی است و بخش هایی مانند لوله های نفت به نمایش گذاشته شده که دچار حریق شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۶    
وزیر بهداشت لبنان گفت: کشور لبنان در حوزه سلامت خواستار توسعه روابط با ایران است و حتی به دنبال این هستیم که بیماران را برای درمان به ایران اعزام کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۶    
پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن، دیروز یکشنبه یک پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در حین انجام عملیات خصمانه در استان الحدیده ساقط کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۶:۴۲    
کاروان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با بحرین با پروازی اختصاصی وارد منامه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۶:۳۹    
متخصص روانشناس بالینی گفت: ضربه روحی ناشی از یک اتفاق وحشتناک و غیرقابل کنترل، تروما روحی نامیده می شود که ممکن است در اثر حوادث طبیعی، جنگ، خشونت عمدی و جسمی خود را نشان دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۶:۳۶    
قرار دادن دست ها روی پیشخوان فروشگاه ها و یا گرفتن میله اتوبوس ها، اولین مرحله در ابتلا به سرماخوردگی و یا آنفلوآنزا هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۵:۱۲    
برد تاریخی 14 بر صفر ایران مقابل کامبوج که همزمان با اولین حضور رسمی بانوان در ورزشگاه آزادی رخ داد، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۵:۱۲    
حضور جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا و رهبر حزب لیبرال با جلیقه ضدگلوله در یک تجمع انتخاباتی؛ سخنرانی او به دلیل مسائل امنیتی با 90 دقیقه تأخیر آغاز شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۵    
همزمان با تحولاتی که در نهاد خانواده و ازدواج در جهان در حال وقوع است، گروه های مختلف اجتماعی در جامعه ایران نیز تحولات محسوسی را در این زمینه تجربه کرده اند که از جمله آن می توان به تغییر و دگرگونی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۶    
به احتمال زیاد شما هم زوج هایی را می شناسید که هر وقت بحث بچه داری می شود، قاطعانه می گویند تصمیم گرفته اند هیچ وقت بچه دار نشوند. دلایل زیادی هم برای تصمیمشان می آورند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۶    
رئیس سازمان هواشناسی در خصوص شائبه ابردزی و دستکاری عامدانه برای تغییر اقلیم در ایران گفت: مسئله ابردزدی مبنای علمی ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۰    
طوفان شدید هاگیبیس بامداد یکشنبه با عبور از شرق و مرکز ژاپن موجب کشته شدن دست کم 11 نفر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۰    
اولین خمیر دندان گیاهی - دارویی بدون استفاده از نگهدارنده های شیمیایی و بر پایه عصاره گیاه بنه توسط محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کردستان تولید شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۷    
گوجه فرنگی سرشار از اسید سیتریک و اسید مالیک است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۴    
مطالعات اخیر متخصصان تغذیه در دانشگاه ایلینوی نشان می دهد پوسته و غشای دانه قهوه خاصیت ضد التهابی دارد و مقاومت نسبت به انسولین را بهبود می بخشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۱    
اینکه تصور کنید اگر صبحانه، ناهار یا شام خود را حذف می کنید و این کار باعث لاغری و تناسب اندام شما می شود، نه تنها اشتباه می کنید بلکه ممکن است بدن خود را نیز در معرض خطرهایی مشخص قرار دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۱    
بیشترین خاطره ها از جمع هایی است که آش رشته همیشه پای ثابت آن بوده است. از دورهمی ها گرفته تا نذری ها و شب های رمضان.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۸    
یک فوق تخصص روماتولوژی کودکان گفت: درد های عضلانی اسکلتی در کودکان در بیشتر موارد خوش خیم است، اما گاهی هم این درد ها باید جدی گرفته شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: معمولا شب ادراری در دوران نوجوانی بیشتر ظاهر می شود اما ممکن است تا بزرگسالی هم ادامه پیدا کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۵    
در این مطلب می خواهیم ببینیم اگر هر روز 4 عدد بادام هندی بخوریم از چه مزایایی برخوردار خواهیم شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۵    
به دنبال تعطیلی تولید نفت در دریاچه ماراکایبوی ونزوئلا پس از بحران اقتصادی اخیر مردم این منطقه برای امرار معاش به ماهیگیری روی آورده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۷    
در مسیر کربلا گام ها است که به عشق برداشته می شود و عاشقان حسین با هر ملیت و زبان میزبان زائران حسینی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۱    
کاروان تیم ملی فوتبال عربستان با وجود مخالفت شدید فلسطینی ها به حضورشان در خاک این کشور، با حفاظت رژیم صهیونیستی وارد سرزمین های اشغالی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۶    
آقای عمران خان نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه، عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۵    
همزمان با اعتراض ایرانی ها و برگزاری تجمع در شهرهای مختلف کشور علیه حمله ارتش ترکیه به شمال شرقی سوریه موسوم به چشمه صلح که به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان کرد سوری منجر شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۲    
کنسرت محمدرضا گلزار هفته آینده در مهم ترین سالن کنسرت دنیا یعنی سالن "دالبی تئیتر لس آنجلس" (سالن برگزاری مراسم سالانه اسکار) در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه تنها 117 بلیت برای این کنسرت به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۲    
طبق خبر برخی از رسانه ها، علیرضا شجاع نوری، بازیگر پیشکسوت سینما قرار است نقش سلمان فارسی را در سریالی به همین نام به کارگردانی داوود میرباقری ایفا کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۶    
امیرمهدی ژوله تصویری از پشت صحنه فیلم ملاقات با جادوگر منتشر کرد که این روزها در بندرعباس فیلمبرداری آن آغاز شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۵    
برای جلوگیری از پیشرفت سرماخوردگی، برخی از اصول مانند ورزش کردن، خوردن شربت پیاز و سوپ مرغ را رعایت کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۵    
یک متخصص طب سنتی گفت: آفت دهان در مخاط دهان و لثه ایجاد می شود و راهکارهای طب سنتی می تواند درد و سوزش ناشی از آن را تسکین دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۰    
مادر 28 ساله با کمک تکنسین اورژانس فرزندانش را به دنیا آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۶    
دندان پزشکان همیشه استفاده از خمیر دندان را توصیه می کنند، در حالی که متخصصان طب سنتی بر استفاده از نمک به جای خمیردندان تاکید دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۲    
حدود 80 درصد افراد در زندگی به کمردرد دچار می شوند. این کمردرد می تواند از پاها شروع شود و منشأ اصلی کفشی باشد که پوشیده می شود. کمردرد، دومین علت مراجعه افراد به پزشک است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف سرویس مدرسه در شهرستان اراک خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۹    
رئیس انجمن چشم پزشکی ایران معتقد است به رغم ارائه روش هایی چون لیزیک و لازک برای رفع عیوب انکساری چشم، اما همچنان عینک، بهترین و سلامت ترین وسیله برای اصلاح عیوب انکساری است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۰    
:حال روح و روان جامعه ایران خوب نیست؛ آمارهای رسمی وزارت بهداشت نشان می دهد که 23.4درصد جامعه (حدود یک نفر از هر 4نفر) از اختلالات روان رنج می برند و 12درصد مردان و 16درصد زنان کشور مبتلا به افسردگی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۷    
در سال1368، پس از استفاده از فراورده های خونی آلوده ای که از فرانسه به ایران آمده بود، اولین قربانیان اچ آی وی در ایران به این ویروس آلوده شدند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۱    
ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV ، ویروسی است که بیشتر در زمان آمیزش جنسی و از طریق تماس مستقیم بین پوست افراد انتقال می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۵    
دبیر علمی سومین سمینار ملی سارکوم، با عنوان این مطلب که سرطان قابل درمان تر از بیماری های دیگر است، گفت: نباید از واژه سرطان استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۵    
دبیر علمی برنامه بین المللی دهمین کنگره سرطان پستان، گفت: توده ای که قابل لمس باشد، شایع ترین علامت سرطان پستان است که معمولا بدون درد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۶    
دبیر علمی برنامه بین المللی دهمین کنگره سرطان پستان، گفت: توده ای که قابل لمس باشد، شایع ترین علامت سرطان پستان است که معمولا بدون درد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۳    
دلایل اصلی ابتلا به میگرن نه تنها به تغییرات مغزی بلکه به عوامل ژنتیکی نیز مربوط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۰    
فلفل ها حاوی بخشی از مواد مغذی و ویتامین ها هستند که می توانند طعم خوبی به غذاها بدهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۷    
درباره خواص ضد سرطان زنجبیل بخوانید؛
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۴    
ماده موجود در نارنگی به نام نوبیلتین می تواند از تجمع چربی در کبد و تولید بیش از حد انسولین به دلیل بالا رفتن میزان قند خون، جلوگیری کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۱    
پیش دیابت که به عنوان عارضه عدم تحمل گلوکز نیز شناخته می شود، معمولا هیچ علامت خاصی ندارد. این حالت اغلب قبل از ابتلای جدی به دیابت نوع دوم بروز می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس دهمین کنگره سرطان پستان، از افزایش بروز سرطان پستان در دنیا و ایران خبر داد و گفت: نرخ بروز این نوع سرطان در دهه آینده دو برابر خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۵    
یافته های یک پژوهش انجام شده توسط متخصصان داخلی نشان می دهد که آموزش "مدیریت استرس" با استفاده از روش شناختی رفتاری می تواند قدرت تحمل و تاب آوری بیماران مبتلابه MS را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۱    
بسیاری از بیماری های مزمن ریشه عصبی دارند؛ بیماری هایی که تنها به علل فیزیکی و عوامل خارجی محدود نمی شوند و اختلالات روانپزشکی مانند استرس، اضطراب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۵    
با افزایش سن، وزن غده پروستات افزایش می یابد و این افزایش به خوش خیمی یا سرطان پروستات منجر می شود. در نتیجه احتمال بروز سرطان پروستات با افزایش سن بیشتر می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۲    
با افزایش سن، وزن غده پروستات افزایش می یابد و این افزایش به خوش خیمی یا سرطان پروستات منجر می شود. در نتیجه احتمال بروز سرطان پروستات با افزایش سن بیشتر می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۵    
بسیاری از ما در فصل پاییز دچار رخوت و بی حالی هستیم. ساعت سه بعداز ظهر است و با وجود اینکه به اندازه خوابیدیم اما احساس خواب آلودگی با ماست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: ماموران وزارت بهداشت در تمام گیت های ورودی در مرزهای چهارگانه عراق حضور دارند و همه زائران بدون استثنا در مرز از نظر بیماری و تب کنترل می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۴    
بهترین راه برای سرکوب التهاب نهفته در بدن، استفاده از برخی مواد غذایی است نه دارو.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۸    
مصرف نبات برای رفع امراض مختلف مانند سر درد، دل درد و انواع عوارض ناشی از مصرف مواد غذایی دارای طبع سرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۸    
یک فوق تخصص روماتولوژی کودکان، با عنوان این مطلب که در خیلی از موارد دردهای عضلانی اسکلتی در کودکان خوش خیم هستند، گفت: موارد متعددی از این دردها نیز باید جدی گرفته شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۵    
برای این که قهوه ای درست وحسابی، آماده و میل کنید نیاز است تا افزون بر این که قهوه خوبی خریداری می کنید، نکاتی را نیز در نظر داشته باشید از جمله این موارد :
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۷    
حساسیت دندان به ترشی از مشکلات شایع کسانی است که علاقه زیادی به خوردن ترشی، لواشک، گوجه سبز، ذغال اخته و... دارند! چون مینای دندان این افراد در اثر مصرف خوراکی های ترش ضعیف شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۴    
برای جلوگیری از پیشرفت سرماخوردگی، برخی از اصول مانند ورزش کردن، خوردن شربت پیاز و سوپ مرغ را رعایت کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۱    
برای جلوگیری از پیشرفت سرماخوردگی، برخی از اصول مانند ورزش کردن، خوردن شربت پیاز و سوپ مرغ را رعایت کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۹    
قرار دادن مسواک چه به صورت خشک و یا مرطوب در یک مکان خاص می تواند سبب ابتلای فرد به انواع بیماری های مرگبار شود و این ربطی به تمیز بودن خود مسواک ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۶    
استاد کیهان کلهرِ عزیز ، کنسرت استانبولش را بخاطر حمله ترکیه به شمال سوریه لغو کرد... کارتون:محمدرضا میرشاه ولد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۶    
قرار دادن مسواک چه به صورت خشک و یا مرطوب در یک مکان خاص می تواند سبب ابتلای فرد به انواع بیماری های مرگبار شود و این ربطی به تمیز بودن خود مسواک ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۲    
شهرام قائدی با انتشار این عکس نوشت: فرق بین یک دوست واقعی و یک اشنا در این است. که یک دوست زمانیکه وقتش است حاضر است،ولی سایرین اعم از اشنایان زمانیکه وقت دارند حاضرند. خورخه لوئیس بورخس. #شهرام_قائدی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۶    
تب طول کشیده، به معنای تب بیش از یک هفته یا تب های مکرر است که می تواند نشانه ی یک بیماری زمینه ای مزمن باشد، در این صورت مهم است که فرزندتان را نزد پزشک ببرید تا معاینه اش کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۳    
کمبود فولات می تواند خستگی و کم خونی را موجب شود. فولات یکی از اعضای خانواده ویتامین B است و در سبزی های برگدار تیره و سبزی های نشاسته ای، مانند لوبیا چشم بلبلی، لوبیا قرمز، لوبیا لیما، لوبیا سفید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۳    
مردان با گذشت مهروموم های زندگی دست کم با دو حقیقت ناخوشایند روبرو می شوند؛ افزایش قطر شکم و کاهش میزان هورمون جنسی مردانه یا تستوسترون ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۰    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد تغییر رژیم غذایی و پیروی از سبک یک رژیم که سرشار از میوه، سبزیجات، ماهی و گوشت بدون چربی است، می تواند افسردگی را در مدت سه هفته کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۰    
اشتباهات در تشخیصات پزشکی می تواند جان انسان ها را بگیرد یا آن ها را روانه تیمارستان کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۷    
آلوورا در زمره ی محبوب ترین داروهای گیاهی به شمار می رود که هزاران سال است بشر از خواص دارویی آن بهره برده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۴    
در این مطلب با علل بروز عفونت های دندانی و روش های درمان آن از طریق طب سنتی آشنا می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۱    
محققان درباره رابطه آبمیوه های طبیعی با افزایش خطر ابتلا به دیابت به اطلاعات جدیدی دست یافتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۸    
ورزش منظم برای تنظیم اجابت مزاج بسیار مفید است. در واقع، هرچه بیشتر فعال باشید، برای دفع مدفوع بهتر خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۸    
نخست وزیر هند پیش از دیدار با رئیس جمهوری چین زباله های ساحل را جمع آوری کرد. نارندرا مودی، نخست وزیر هند ویدئوی کوتاهی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد که او را در حال جمع آوری زباله های کنار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۵    
تصویری از حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات بر بالین پدر بزرگوار در بیمارستان را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۵    
داستان یک دختر در استادیوم آزادی. عکس: ابوالفضل امان الله
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۵    
استرس می تواند برای مردان مرگبار باشد. استرس، خشم و اضطراب موجب افزایش فشار خون و هورمون های استرس می شوند که می تواند محدود شدن جریان خون به قلب را در پی داشته باشد.