یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 27 بهمن 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 بهمن 1398 بهداشت نیوز 2 بهمن 1398 بهداشت نیوز 3 بهمن 1398 بهداشت نیوز 4 بهمن 1398 بهداشت نیوز 5 بهمن 1398 بهداشت نیوز 6 بهمن 1398 بهداشت نیوز 7 بهمن 1398 بهداشت نیوز 8 بهمن 1398 بهداشت نیوز 9 بهمن 1398 بهداشت نیوز 10 بهمن 1398 بهداشت نیوز 11 بهمن 1398 بهداشت نیوز 12 بهمن 1398 بهداشت نیوز 13 بهمن 1398 بهداشت نیوز 14 بهمن 1398 بهداشت نیوز 15 بهمن 1398 بهداشت نیوز 16 بهمن 1398 بهداشت نیوز 17 بهمن 1398 بهداشت نیوز 18 بهمن 1398 بهداشت نیوز 19 بهمن 1398 بهداشت نیوز 20 بهمن 1398 بهداشت نیوز 21 بهمن 1398 بهداشت نیوز 22 بهمن 1398 بهداشت نیوز 23 بهمن 1398 بهداشت نیوز 24 بهمن 1398 بهداشت نیوز 25 بهمن 1398 بهداشت نیوز 26 بهمن 1398 بهداشت نیوز 27 بهمن 1398 بهداشت نیوز 28 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 بهمن 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
شما زمانی می توانید مصرف برنج و ماکارونی را در برنامه غذایی شام خود قرار دهید که ورزشی کنید. افراد کم تحرک تر یا کسانی که قصد لاغری دارند، بهترین حالت نخوردن این ماده غذایی در زمان شب است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۰    
روز "اینترنت امن تر" فرصتی برای اطلاع رسانی و آموزش درباره نحوه استفاده کودکان اینترنت و باید ها و نباید هایی است که والدین باید در هنگام استفاده کودکان شان از اینترنت درنظر داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۹    
رابی پیرزاده بازیگر هندی اعلام کرد پس از ادای عمره در مکه مکرمه، توبه کرده است و از دنیای بازیگری کناره گیری خواهد کرد. او خبر کناره گیری خود را با انتشار عکس با حجابش اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۳    
تصویری از صف طولانی مشتاقان زیارت مزار سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان یکشنبه 27 بهمن 98.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۳    
چینی ها برای مقابله با کرونا ویروس جدید، 10 روزه بیمارستانی 1000 تخت خوابی ساختند، حال سوال این است؛ بیمارستان های ایران چند روزه و یا چند ساله ساخته می شوند؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۸    
یک متخصص طب سنتی گفت: بهتر است برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان روغن حیوانی را جایگزین روغن های نباتی صنعتی کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۲    
لیگ دسته دو فوتبال کشور؛ ضرب و شتم بازیکنان ملاثانی توسط تماشاگران کامیاران. سر ناظر بازی شکسته شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۷    
تصویری زیبا از رنگین کمان در شهر رفع واقع در نوار غزه را می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۸    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به آغاز رقابت و تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۳۷    
عین الله رضایی دوست به همراه 14 خانوار دیگر که همگی نسبت خویشاوندی دارند، نسل اندر نسل در روستای لشکج لوشاده از توابع دهستان توتکی شهرستان سیاهکل زندگی می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۳۷    
دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: اخیرا" نامه ای در شبکه های اجتماعی در خصوص ابتلا و فوت تعدادی از هموطنان به کرونا ویروس با امضا اینجانب جعل و منتشر شده است که در آن به تعداد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۳    
امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه از یک یخچال طبیعی در رشته کوه های آلپ فرانسه بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۷    
حمزه زرینی بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه و بازیکن اسبق تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته فرزند یک ساله اش را از دست داد و عزادار شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۲    
حضور مردم وحشت زده درگهان بندرعباس در خیابان، دقایقی پس از زلزله ای که در این شهر رخ داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۲    
قطعه یک آزادراه تهران - شمال زیر بار ترافیک /نرخ 40 هزار تومانی عوارض / چندی پیش رقم 100 هزار تومان برای عوارض مطرح شده بود که البته بنیاد مستضعفان و وزارت راه آن را تأیید نکردند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۹    
نبرد سنگربانان فعلی و سابق آبی های پایتخت در خارج از زمین فوتبال، سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۲    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که نوشیدن روزانه کاکائوی داغ با افزایش گردش خون در پاها، به سالمندان بالای 60 سال در راه رفتن کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۲    
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بیشتر بیماری هایی که گریبانگیر افراد سالمند می شود، ناشی از رژیم غذایی غلط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۲    
سیب زمینی ضمن تامین نیاز بدن به انواع ویتامین ها و مواد مغذی، به کاهش فشار خون، تسکین درد ناشی از روماتیسم مفصلی، حفظ سلامت استخوان ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۶    
اگر شما هم هر شب در تلاش برای به خواب رفتن هستید و یا اینکه شما در وسط شب از خواب بیدار شده و با نگرانی به ساعت خیره می شوید تا دوباره خوابتان ببرد باید بدانید که تنها نیستید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۳    
حتی اگر آب برنج نتواند در طول هفته ها یک سانت به رشد موهای شما اضافه کند، استفاده از آن بی خطر است و به طور کلی می توانند مواد مغذی برای تقویت مو را فراهم کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۰    
تیم فوتبال رئال مادرید برای رویارویی با سلتاویگو در رقابت های لالیگا امروز به میدان خواهد رفت. بر این اساس رئالی ها با پیراهنی که به زبان چینی بر روی آن کلمه ای حمایت آمیز از چینی ها نوشته شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۸    
روایت رضا رشید پور از دختر یکی از مقامات که به زور و تهدید بلیط هواپیما گرفت!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۱    
دمشق | دیدار علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور سوریه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۸    
هانی کرده از اراذل و اوباش سطح یک تهران که در درگیری میان اراذل و اوباش از نواحی مختلف بدن و به علت اصابت ضربات قمه مجروح و در بیمارستان بستری شده و مدتی در کما بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۸    
حجم انبوه پرونده های روح الله زم در دومین جلسه دادگاه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۳    
دوازدهمین جشنواره جوان سرباز روز یکشنبه در پادگان شهدای جوادنیا وزارت دفاع برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۰    
یک کارخانه 3 شیفته تولید ماسک در شهر "نانتونگ" در استان "جیانگسو" چین. چین با کمبود ماسک روبرو است و کمک کشورها و سازمان های خارجی هم نتوانسته به تقاضای در حال انفجار این کشور برای خرید ماسک پاسخ دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۴    
تصویری از ضدعفونی کردن ادارات شهر شانگهای چین
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۵    
صفحه اینستاگرام مرسدس بنز عکسی از خط تولید یکی از مدل های قدیمی بنز را منتشر کرده که این نمونه برای ایرانیان بسیار آشنا است. این مدل سالها در خیابان ها و جاده های ایران حضور داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس قوه قضائیه با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفت وگو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۲    
مهدی امیرآبادی روز گذشته در مصاحبه ای در مورد ماجرای جک تری دی و دوپینگ بازیکنان استقلال در دربی 73 شفاف سازی کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۸    
بهترین خاصیت موجود در آب لیمو آنتی اکسیدان های موجود در آن است. به گفته یک متخصص تغذیه مقدار زیاد ویتامین C موجود در آب لیمو به تقویت سیستم ایمنی بدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۸    
:متخصص غدد اطفال گفت: در اکثر بیماری ها و اختلالات طبی از جمله کم کاری تیروئید، گرفتن شرح حال دقیق بیمار و انجام معاینه کامل اولویت دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۹    
:ماکارونی و پاستا یکی از صدها نوع غذایی است که از کشورهای دیگر به کشور ما وارد شده و البته بعد از مدت کمی عاشقان فراوانی نیز پیدا کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
رابطه میان رفتارهای بدون تحرک و وضعیت ضعیف سلامتی به خوبی مشخص شده است اما به تازگی نتایج یک مطالعه نشان داده است که نداشتن فعالت بدنی می تواند بر سلامت روانی کودکان در سال های بعدی زندگی تاثیر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۷    
مرکز درمان ناباروری ابن سینا وابسته به جهاد دانشگاهی، در روزهای سوم تا هشتم اسفند 98، برخی از خدمات اولیه درمان ناباروری را به صورت رایگان ارائه می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۱    
زنگ گوش ها یا سوت گوش یا وزوز گوش صدایی غیرطبیعی در گوش یا عدم درک آن در مغز در غیاب صدای خارجی است که این صدا معمولاً به صورت زنگ می باشد و می تواند به دو حالت موقت یا دائمی به صدا در بیاید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۵    
آیا می دانید دردسرسازترین دندان ما دندان عقل است؟ به بیان دیگر، دندانی که نامش عقل است، چندان هم عاقل نیست!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۲    
مرکز درمان ناباروری ابن سینا وابسته به جهاد دانشگاهی، در روزهای سوم تا هشتم اسفند 98، برخی از خدمات اولیه درمان ناباروری را به صورت رایگان ارائه می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۹    
مطالعات محققان دانشگاه مک گیل کانادا نشان می دهد، نوعی کبد چرب که بیماران مبتلا به اچ آی وی را تحت تاثیر قرار می دهد، با استفاده از ویتامین E قابل درمان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۶    
مردان در دوم اسفند ماه به مناسبت روز ملی سلامت مردان توسط پزشکان اورولوژی در خانه های سلامت، مطب و کلینیک ها به صورت رایگان ویزیت می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: سالانه سه هزار کودک زیر 15 سال مبتلا به سرطان می شوند یعنی از هر 100 هزار کودک زیر 15 سال، 16 نفر در سال به سرطان مبتلا می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۷    
محققان تصاویر جدیدی از ویروس کرونا را که به وسیله میکروسکوپ های الکترونی روبشی تهیه شده است را منتشر کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
مصرف رژیم غذایی با کربوهیدرات کم، می تواند نشانگر ترازو را به حرکت درآورد اما دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد این روش سالم ترین راه برای کاهش وزن نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۴    
ساعتی پیش متنی با مضمون ابتلای 45 نفر به کرونا در کشور در فضای مجازی دست به دست شد که با واکنش وزارت بهداشت همراه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۱    
متخصص غدد اطفال گفت: در اکثر بیماری ها و اختلالات طبی از جمله کم کاری تیروئید، گرفتن شرح حال دقیق بیمار و انجام معاینه کامل اولویت دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
سرما زدگی(Frostbite ) معمولا با قرار گرفتن طولانی مدت اعضای بدن در معرض هوای سرد و زیر صفر درجه سانتی گراد ایجاد می شود؛ اغلب دست ها، پاها، بینی، گونه ها و گوش ها در معرض سرمازدگی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۲    
وزوز گوش تجربه ناخوشایندی است که اگر برای مدت طولانی و با شدت بالا باشد، باعث کلافگی شخص می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۲    
به گفته ی کارشناسان و روانکاوها، قلقلک دادن در دوران کودکی، یکی از دلایل متداول چالش های هیجانی است که حتی در افراد بزرگسال هم دیده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۹    
متخصص غدد اطفال گفت: در اکثر بیماری ها و اختلالات طبی از جمله کم کاری تیروئید، گرفتن شرح حال دقیق بیمار و انجام معاینه کامل اولویت دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۷    
زندگی در نزدیکی فضاهای سبز و جنگلی مزایای بی شماری برای سلامتی روحی و جسمی انسان دارد. ازجمله این مزایا می توان به کاهش خطر چاقی اشاره کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۱    
داشتن حافظه خوب آرزوی بیشتر انسان هاست، سن و جنس نمی شناسد از کودکان گرفته تا افراد میان سال همه مایلند حافظه مثال زدنی داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: زلزله بامداد امروز در استان اردبیل هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
زن چینی با لباس عروسکی زرافه در مکان عمومی حاضر می شود تا مبتلا به ویروس کرونا نشود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
عضو تیم تخصصی مرکز ناباروری ابن سینا به راهکارهایی برای حفظ باروری در بیماران سرطانی اشاره کرد و گفت: فریز کردن تخمک، اسپرم، جنین و بافت جنین، راهکاری مناسب برای حفظ باروری در بیماران سرطانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۲    
پس از تایید اولین مورد ابتلا به کرونا در لندن، مردم بازدید از محله چینی ها در این شهر را قطع کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۷    
تصویری از 4 فرزند سردار سلیمانی بر سر مزار پدر، در حاشیه رونمایی از سنگ جدید مزار سردار سلیمانی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۷    
تصاویر لاشه جنگنده بمب افکن تورنادوی نیروی هوایی عربستان سعودی که بدست انصارالله در استان جوف یمن ساقط شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۴    
سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به کرمان به گلزار شهدای کرمان رفت و به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۳    
در حالی که سازمان هواشناسی هشدار ورود سامانه بارشی به کشور را داده، مسئولان آبی وضعیت سدها را نرمال اعلام کرده اند و گفته شده که اقدامات مدیریت سیلاب انجام شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۳    
مهدی زاده گفت: به دلیل کاهش مراجعه مردم به مراکز انتقال خون استان تهران در زمینه گروه های خونی منفی دچار کمبود شده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۵    
بدن ما ظرفیت و توانی دارد و گاهی اوقات فراموش می کنیم که برای تمیز شدن صفر تا صد خانه، قرار نیست از سلامتمان عبور کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۹    
کاهش مصرف غذاهای فرآوری شده و استفاده از سبزیجات کامل، غلات کامل، لوبیاها، مغزدانه ها و گوشت های با کیفیت بالا و ماهی به جای آنها، یک اقدام مهم برای حفظ سطح متعادل قند خون بدن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۶    
در برخی موارد خاص، احساس درد در قسمت بالایی پشت بدن که با تب یا بی حسی یا گزگز در دست ها همراهی می شود می تواند به یک عفونت ستون فقرات اشاره داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۳    
لورازپام دارویی برای درمان اختلالات اضطرابی، تشنج و افسردگی است اما مصرف بی رویه آن اعتیادآور بوده و حتی می تواند باعث مرگ مصرف کننده آن نیز بشود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۳    
خوراکی های مختلفی در جهان وجود دارند که می توانند با روند پیری شما مبارزه کنند اما بین همه این خوراکی ها، 3خوراکی وجود دارد که بیش از سایر خوراکی ها در روند سلامتی شما نقش دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۰    
این شغل شما نیست که شما را چاق می کند بلکه عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم می دهند تا روز به روز چاق تر شوید!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۷    
آیا احساس می کنید موهایتان ضعیف است و دیر بلند می شود؟ آیا موهایتان به خاطر سشوار کشیدن یا اتو کردن زیاد آسیب دیده اند؟ امروز به شما یک درمان خانگی و طبیعی معرفی خواهیم کرد که به تحریک ریشه های مو ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۴    
محققان تأکید می کنند پیروی از برخی از سبک های غذایی می تواند به سلامت افراد کمک کند و پزشک را از آنها دور نگه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۸    
به گفته متخصصان طب سنتی افراد پس از ترک سیگار با مصرف برخی مواد غذایی می توانند روند پاکسازی بدنشان را بهبود ببخشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۵    
مطالعه جدید نشان می دهد مصرف لوازم آرایشی حاوی پارابن در دوره بارداری موجب می شود کودکان با احتمال بیشتر داشتن اضافه وزن روبرو باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۲    
مطالعات نشان می دهد شکلات داغ (هات چاکلت) می تواند موجب تسکین مشکلات دردناکی نظیر بیماری عروق محیطی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۹    
"واژینیت کاندیدایی"، یک بیماری عفونی زنانه است که بسیاری از خانم ها را هر از چندی آزار می دهد و آن ها را به سمت استفاده از انواع پمادهای شیمیایی سوق می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۰    
افراد مبتلابه دیابت می توانند با رعایت نکاتی به زندگی عادی خود ادامه دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۰    
لوپوس یک بیماری خودایمنی است به این معنی که سیستم ایمنی بدن فرد به بافت ها و سلول های سالم حمله می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۷    
آکنه، نوعی بیماری پوستی است و زمانی رخ می دهد که فولیکول های مو پر از چربی و سلول های مرده پوست شده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۴    
بیماری EB یا پروانه ای بیماری دردناک و نادری بوده که باعث تاول های مداوم پوستی و ناخن های بی شکل و ریزش مو می شود این بیماری ارثی می تواند فرد را به سمت مرگ سوق دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۱    
مطالعه جدید نشان می دهد مصرف لوازم آرایشی حاوی پارابن در دوره بارداری موجب می شود کودکان با احتمال بیشتر داشتن اضافه وزن روبرو باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۸    
تنها فراری 458 ایتالیای پلاک ملی در خاک ایران که گفته می شود با قیمت 20 میلیارد تومان معامله شده است!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۸    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است مسواک زدن روزانه از ابتلا به سکته مغزی و سایر بیماری ها جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۲    
از دست منافذ باز پوست تان خسته شده اید. هرچه کرم پودر و پنکیک و... استفاده می کنید؛ نتیجه نمی گیرید.دل تان می خواهد پوست شما هم صاف و عین آینه باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۲    
یکی از دلایلی که می تواند در ابتلا به رفلاکس خانم های باردار نقش داشته باشد، افزایش هورمون پروژسترون است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۲    
تا به حال به این فکر کرده اید که عادت های بدتان چیست؟ چقدر برای تغییر در عادت های بد تلاش کرده اید؟ حتما با خواندن این سوالات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۲    
یکی از شایع ترین تصورات نادرست درباره عطسه این است: قلب در زمان عطسه یک لحظه متوقف می شود و دوباره به فعالیت ادامه می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۲    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: بیماری واریس صورت باعث ایجاد رگ های عنکبوتی شکل روی پوست صورت می شود.