جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۲۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 26 تیر 1399 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1399 بهداشت نیوز 31 خرداد 1399 بهداشت نیوز 31 مرداد 1399 بهداشت نیوز 31 شهریور 1399 بهداشت نیوز 1 مهر 1399 بهداشت نیوز 30 آبان 1399 بهداشت نیوز 30 آذر 1399 بهداشت نیوز 30 دی 1399 بهداشت نیوز 30 بهمن 1399 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 1 تیر 1399 بهداشت نیوز 2 تیر 1399 بهداشت نیوز 3 تیر 1399 بهداشت نیوز 4 تیر 1399 بهداشت نیوز 5 تیر 1399 بهداشت نیوز 6 تیر 1399 بهداشت نیوز 7 تیر 1399 بهداشت نیوز 8 تیر 1399 بهداشت نیوز 9 تیر 1399 بهداشت نیوز 10 تیر 1399 بهداشت نیوز 11 تیر 1399 بهداشت نیوز 12 تیر 1399 بهداشت نیوز 13 تیر 1399 بهداشت نیوز 14 تیر 1399 بهداشت نیوز 15 تیر 1399 بهداشت نیوز 16 تیر 1399 بهداشت نیوز 17 تیر 1399 بهداشت نیوز 18 تیر 1399 بهداشت نیوز 19 تیر 1399 بهداشت نیوز 20 تیر 1399 بهداشت نیوز 21 تیر 1399 بهداشت نیوز 22 تیر 1399 بهداشت نیوز 23 تیر 1399 بهداشت نیوز 24 تیر 1399 بهداشت نیوز 25 تیر 1399 بهداشت نیوز 26 تیر 1399 بهداشت نیوز 27 تیر 1399 بهداشت نیوز 28 تیر 1399 بهداشت نیوز 29 تیر 1399 بهداشت نیوز 30 تیر 1399 بهداشت نیوز 31 تیر 1399 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۱:۲۷    
درخشان ترین ستاره دنباله داری که در ربع قرن گذشته در نیمکره شمالی قابل رویت است این ستاره دنباله دار که با عنوان نئو وایز شناخته می شود این روز ها در درخشان ترین حالت خود قرار دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۶    
مته 42 ساله با "بو تِنگ بِرگ"55 ساله ازدواج کرده است. همسر 55 ساله خانم نخست وزیر یک کارگردان سینماست که سال ها با یکدیگر رابطه داشته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۱    
در چین، شوخی با رهبر این کشور ممنوع است و سانسور دولتی از انتشار اینترنتی مطالبی که شامل اشاره طنزآمیز به رئیس جمهوری باشد جلوگیری می کند. استفاده از نام وینی دپو برای رئیس جمهوری ممنوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۹    
اولین موزه یخی ترکیه روز گذشته در دانشکده هنر های زیبای دانشگاه آتاتورک واقع در شهر ارزروم این کشور افتتاح شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۷:۴۶    
ریزش شدید هواداران ترامپ و همچنین حمایت بسیاری از جمهوری خواهان کنگره آمریکا که در پی عدم کنترل و مدیریت بیماری کرونا و دامن زدن به گسترش اعتراضات ضد نژادپرستی در این کشور رخ داد، سوژه کارتونی از آر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۲    
برگزاری نخستین مراسم نمایش لباس در شهر میلان ایتالیا پس از آغاز بحران کرونا. از بیم شیوع ویروس کرونا مراسم "کَت واک" در محوطه باز برگزار شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۹    
یکی از رسانه های ترکیه در گزارشی به رعایت استفاده از ماسک در متروهای تهران پرداخته است. خبرگزاری آناتولی ترکیه در گزارشی نوشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با بیان این که کمبود مکمل ها برای گروه های هدف در برخی مراکز بهداشتی احتمالاً ناشی از مشکل در توزیع این مکمل ها بوده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۹    
برجعلی گفت: امروز که در شرایط کرونایی هستیم کم حوصلگی یک هشدار است و اگر به آن توجه نشود می تواند عواقب جدی برای افراد به دنبال داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۰    
ساعتی قبل تعدادی از مسوولان برای بررسی نحوه اعمال محدودیت های شهر تهران که قرار است از شنبه اجرایی شود در شبکه خبر حضور یافتند تا در این خصوص اطلاع رسانی کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
در دوران همه گیری بیماری کووید-19 بیش از گذشته بر اهمیت تقویت سیستم ایمنی تاکید شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۶    
نزدیک بینی (میوپیا)، دور بینی (هایپروپیا) و آستیگماتیسم از عیوب انکساری و شایع ترین دلایل تاری دید محسوب می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۷    
محققان موسسه فناوری ماساچوست هشدار می دهند پر کردن صندلی های میانه در هواپیماها می تواند شمار ابتلا به کووید 19 را دو برابر کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۹    
دانشمندان با استفاده از میکروسکوپ الکترونی روبشی توانستند تصاویری از ویروس کرونا به دست آورند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۶    
همه ی ما تجربه تلاش برای خوابیدن را داشته ایم و عجیب آنکه در بیشتر مواقع بیرون گذاشتن پا از پتو، به حل مشکل کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۳    
دانشمندان دانشگاه آکسفورد اعلام کردند که آزمایش واکسن کرونا تولیدی این دانشگاه بر روی انسان پیشرفت داشته است؛ موضوعی که امید به کشف واکسن تا پایان سال جاری میلادی را افزایش داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۴    
ایگنازیو ماگانی، یکی از علاقه مندان به فضا اهل روسیه، اعلام کرد ایستگاه فضایی بین المللی امشب از آسمان تهران عبور می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۱    
نوزاد تایبادی بعد از مدتی بستری در بیمارستان موفق به رهایی از بند ویروس منحوس کرونا شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۱    
نشست خبری انتخاباتی جوبایدن یکی از نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۷    
کارشناسان محیط زیست و بهداشت هشدار داده اند که کوتاهی در دفع زباله های بیمارستانی در هند باعث گسترش کرونا ویروس در این کشور می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۱    
تمیزکاری و ضدعفونی ایوان طلای حرم حضرت معصومه(س) واقع در صحن امام هادی(ع) (عتیق) در راستای پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر در حال انجام است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۱    
نمایشگاه بین المللی خودرو بانکوک، اولین رخداد مهم بعد از شیوع ویروس کرونا در تایلند است. این نمایشگاه دوبار به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد که سرانجام بعد از تاخیر چند ماهه با رعایت نکات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۵    
محققان در سواحل افریقای جنوبی برای اولین بار توانستند صحنه حمله کوسه سفید به نهنگ گوژپشت را ضبط کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۵    
سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در سفر خود به اردبیل ضمن بازید از مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه حاضر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۲    
شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیمش با آچار به سراغ استوک هایش رفت تا میخ های آن را تعمیر کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۹    
مطالعات اخیر محققان انستیتو سرطان آمریکا نشان می دهد سالمندانی که برخلاف پروتئین های حیوانی پروتئین گیاهی بیشتری مصرف می کنند، طول عمر بیشتری دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۶    
فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به عوارض متعدد بیماری های کبدی بر بدن گفت: قبل از آنکه کبد دچار مشکل شود، سلامت آن را جدی بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۳    
هرچند تمام میوه های تابستانی خواص مشترکی مانند وجود انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و املاح را دارند اما برخی از این میوه ها به دلیل ریزمغذی های بیشتر و خاص ترشان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۴    
به این پنج دلیل باید به زن بودنتان افتخار کنید. آیا به زن بودن خودتان افتخار می کنید؟ اگر اینطور است با خواندن این مطلب، خوشحال تر و راضی تر از جنسیت خود خواهید شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۱    
بررسی فارماکولوژیک نشان داده است که گونه های مختلف جنس کاکتوس اثراتی مانند کاهنده قند، کلسترول و تری گلیسرید خون، اثر ضدپلاکتی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۵    
یک مطالعه جدید نشان می دهد نوعی خاص از بثورات پوستی ممکن است تنها علامتی باشد که برخی از افراد مبتلا به کووید-19 آن را تجربه می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به رشد آمار مبتلایان به کرونا در تهران گفت: اخیر ویروس کویید 19 جوانان را بیشتر از سالمندان مبتلا کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۵    
معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: موج دوم شیوع کرونا شدیدتر از موج اول خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2500 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۵    
بسیاری از افراد به علت غرق شدن در مشکلات روزمره و استرس های متعدد به دارو های آرامبخش پناه می برند. اما اغلب دارو های آرامبخش به ویژه در صورت مصرف نادرست در افراد اعتیاد و وابستگی ایجاد می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفته که، اگر واکسنی برای ویروس کرونا، ساخته شود معلوم نیست که در تمامی افراد و یا تمام گروه های سنی ایمنی ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۶    
سینوزیت یکی از بیماری هایی می باشد که افراد زیادی را دچار مشکل می کند بخصوص در فصول سرما،اما از کجا بفهمیم که بیماری سینوزیت داریم یا نه ؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۸    
با شیوع کرونا رعایت بهداشت فردی به ویژه در رابطه با اقلام خوراکی و ابزارآلات آشپزخانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا از انتقال این بیماری پیشگیری کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۵    
مصرف برخی از مواد غذایی باعث کاهش وزن و لاغری می شود و می تواند نتایج مطلوبی برای شما به همراه داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۲    
ترشی به عنوان چاشنی جدا نشدنی غذاهای ایرانی معرفی می شود و مصرف آن علاوه بر طعم خوشایند معایبی هم در پی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۹    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در دوران شیوع کرونا در کشور، برخی هزینه های جدید مانند وسایل ضد عفونی، ماسک و شوینده ها به سبد خانوار اضافه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
در این گزارش پرویزی ماجرای قاچاق سنگ گرانیت از مهارلو استان فارس به استان هایی مثل هرمزگان را تا حدی پی گیری کرده بود که در نهایت منجر به دخالت دادگستری و جمع شدن بساط قاچاقچیان شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۳    
این عکس های فرح بخش در شمال نروژ و به دنبال اعزام نخستین تیم اکتشاف به قطب بعد از قرنطینه ثبت شده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۳    
هتل صحرایی لوکس در اردن
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۱    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران توضیحاتی درباره احتمال تعطیلی مترو در پایتخت و لغو طرح ترافیک به دلیل افزایش شیوع کرونا ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۷    
در شرایط قرمز ابتلا به کرونا ویروس ایلام، هستند کسانی که با نادیده گرفتن این شرایط با برگزاری مراسم عروسی، مردم را به مرگ و درد و رنج دعوت می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۸    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که فعالیت بدنی با توانایی شناختی بهتر مرتبط است و به نوبه خود بر عملکرد تحصیلی در مدرسه تاثیر دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
سربازان برای جلوگیری از جاری شدن سیل به دلیل باران های شدید در استان مرکزی جیانگشی اقدام به نصب سیل بند کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۹    
بعضی از انواع ماسک های موجود در بازار عبارتند از ماسک با فیلتر هپا (HEPA) ، ماسک با فیلتر زغال، ماسک با فیلتر کربنی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۴    
همین دو روز پیش بود که رییس سازمان جهانی بهداشت گفت که تصور بازگشت به زندگی عادی فعلا امکان پذیر نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۸    
کمک به کودکان در کنار آمدن با استرس و محافظت از آن ها در مورد هرگونه هیجان شدید در مواجه با کرونا ویروس بسیار مهم بوده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۹    
با وجود نبود درمان قطعی و موثر برای بیماری آتروز،محققان در تلاش هستندکه با کمک سلول های بنیادی، درد بیماران مبتلا به ارتروز را کاهش دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۴    
پزشکان و پرستاران و به طور کلی کادر درمانی در معرض مستقیم کروناویروس هستند بنابراین بیشترین مراقبت را از خود در برابر این ویروس خطرناک انجام می دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۱    
مکمل های ویتامین به مرور زمان، قدرت و خاصیت خود را از دست می دهند؛ اما بعد از به پایان رسیدن تاریخ مصرفشان، کاملا ناامن نمی شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
پرستاران، ازجمله مهم ترین سرمایه های انسانی هر مملکتی هستند که وجود پرنشاط آن ها، می تواند ضامن سلامت یک ملت باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۶    
قرار است شرکت مدرنا مرحله سوم از آزمایشات بالینی واکسن کووید 19 را در تاریخ 27 جولای آغاز کند. به گفته سخنگوی این شرکت، داوطلبان می توانند از تاریخ 21 جولای برای شرکت در این آزمایش ثبت نام کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۰    
آسیب های ناشی از دویدن به طور معمول شامل 10 مورد مهم است و برای پیشگیری از این موارد می توان 15 راهکار را مدنظر قرار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۸    
بیش از شش ماه است که ویروس کرونا در اکثر کشورهای جهان شیوع پیدا کرده است و افراد زیادی به این بیماری مبتلا شده اند که برخی از آنها بهبود یافته و برخی نیز جان خود را از دست داده اند اما باز هم نکات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۷    
گرمازدگی حالتی است که معمولاً در اثر گرمای محیطی و یا ورزش شدید، فرد دچار درجه حرارت مرکزی بالای 40درجه سانتی گراد (104درجه فارنهایت) به بالا و علائم مغزی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۱    
تحقیق جدید نشان می دهد افراد جوان از خطر ابتلا به بیماری کووید19 در امان نیستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۹    
افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند در آینده دچار آسیب پذیری قابل توجهی در برابر بیماری های ریوی خواهند داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۳    
گروهی از بیماران دیابتی با محدودیت هایی در تأمین دارو مواجه هستند و نمی توانند به تعداد مندرج در نسخه پزشک دارو تهیه کنند، ما به بررسی جزئیات محدودیت های وضع شده پرداخته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۰    
یک استاد دانشگاه گفت: وسواس ناشی از کرونا و مراقبت بیش از حد نه تنها در پیشگیری اثربخش نیست بلکه با تضعیف سیستم ایمنی بدن در ایجاد یا تشدید سایر بیماری ها موثر است.