شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 1 تیر 1399 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1399 بهداشت نیوز 31 خرداد 1399 بهداشت نیوز 31 مرداد 1399 بهداشت نیوز 31 شهریور 1399 بهداشت نیوز 1 مهر 1399 بهداشت نیوز 30 آبان 1399 بهداشت نیوز 30 آذر 1399 بهداشت نیوز 30 دی 1399 بهداشت نیوز 30 بهمن 1399 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 1 تیر 1399 بهداشت نیوز 2 تیر 1399 بهداشت نیوز 3 تیر 1399 بهداشت نیوز 4 تیر 1399 بهداشت نیوز 5 تیر 1399 بهداشت نیوز 6 تیر 1399 بهداشت نیوز 7 تیر 1399 بهداشت نیوز 8 تیر 1399 بهداشت نیوز 9 تیر 1399 بهداشت نیوز 10 تیر 1399 بهداشت نیوز 11 تیر 1399 بهداشت نیوز 12 تیر 1399 بهداشت نیوز 13 تیر 1399 بهداشت نیوز 14 تیر 1399 بهداشت نیوز 15 تیر 1399 بهداشت نیوز 16 تیر 1399 بهداشت نیوز 17 تیر 1399 بهداشت نیوز 18 تیر 1399 بهداشت نیوز 19 تیر 1399 بهداشت نیوز 20 تیر 1399 بهداشت نیوز 21 تیر 1399 بهداشت نیوز 22 تیر 1399 بهداشت نیوز 23 تیر 1399 بهداشت نیوز 24 تیر 1399 بهداشت نیوز 25 تیر 1399 بهداشت نیوز 26 تیر 1399 بهداشت نیوز 27 تیر 1399 بهداشت نیوز 28 تیر 1399 بهداشت نیوز 29 تیر 1399 بهداشت نیوز 30 تیر 1399 بهداشت نیوز 31 تیر 1399 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۰    
شیرهای جنگل،بچه میمونی را که مادرش کشته شده بود را به سرپرستی قبول کردند و از او محافظت می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۵    
مردم شهر دیرالزور سوریه با برپایی تجمع بزرگ، تحریم های آمریکا علیه ملت سوریه را محکوم و تاکید کردند که از اصول خود در دفاع از میهنشان تحت هیچ فشاری دست نمی کشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۶    
به تازگی حضور سلبریتی های زیادی را در تبلیغات محصولات مختلف دیده اید. در این مطلب تصاویر طنز و کنایه آمیز به حضور سلبریتی ها در تبلیغات را تماشا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۳    
دانش شناخت مزاج، از مباحث مهم و بنیادین در طب سنتی ایرانی و حتی بسیاری از تمدن های بشتری است که هنوز بسیاری از بیماری ها و اختلالات بر مبنای آن تشخیص و درمان می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۶    
کوچک کردن شکم یکی از سخت ترین کارها برای کسانی است که به دنبال داشتن اندامی متناسب و زیبا هستند. در این مقاله با 14 روش می توانید شکم تان را به راحتی کوچک کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۷    
تحقیقات اخیر نشان داده است که فلاش کردن (کشیدن سیفون) در توالت های فرنگی، در صورت آلوده بودن مدفوع افراد به کرونا ویروس باعث پخش کروناویروس در فضای سرویس های بهداشتی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۳    
جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و سایر متهمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی یکشنبه (2 تیر) برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۴    
پایتخت6 تا به اینجا پرمخاطب ترین و در عین حال پرحاشیه ترین و پرانتقادترین سریال سیما در سال 99 بوده است؛ پروژه ای همچنان بلاتکلیف که فیلمنامه نویسش هم از سرانجام آن بی اطلاع است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۲    
قلب دارای یک سیستم الکتریکی است که مسئول ایجاد و هدایت پیام هایی است که باعث تپش قلب می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۹    
احسان علیخانی با انتشار این عکس نوشت:کیفیت فکرهات.کیفیت زندگیت رو معلوم می کنه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۹    
مواد مغذی و ویتامین های طبیعی وجود دارند که فقط کافی است آن ها را به رژیم غذایی خودمان اضافه کنیم. آنقدر ها هم کار سختی نیست که علاوه بر لذت از غذا خوردن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۷    
دیدار سید ابراهیم رئیسی با غسال های جهادگر بهشت زهرا در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۷    
عکسی از سهیل تاکی بازیگر سریال خاطره انگیز دردسر های والدین .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۷    
صفحه توییری سوریه به فارسی نوشت: رسانه های سوری به پوشیدن یک ژاکت توسط بشار اسد که متعلق به 4 سال پیش می باشد واکنش نشان داده اند. 1 ژانویه 2015 جوبر 19 ژوئن 2020 بلودان.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۸    
مردان در معرض بیماری هایی هستند که برای سلامت ماندن باید هر سال آزمایشاتی بدهند. قبل از این که علائم یک بیماری خودش را نشان دهد، غربالگری و آزمایشاتی به درمان کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۲    
تصویری کمتر دیده شده از بوسه مهدی بازرگان بر پیشانی شهید چمران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۳    
تصاویری از آخرین خورشید گرفتگی قرن 14 که در کشورهای مختلفی از قاره آسیا و آفریقا روئیت شده را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۳    
معده درد یکی از مزمن ترین و ناتوان کننده ترین دردهای شکمی به شمار می رود . در این خبر روش های سریع برای درمان درد معده خود را یاد بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۷    
همچون هر سال با شروع فصل بهار و تابستان مردم مناطق خنک و سر سبز کشور همچون استان آذربایجان غربی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۱    
زالی با اشاره به اینکه هنوز 80 درصد از مردم بیماری کرونا را خطرناک می دانند، گفت: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران به سرعت رو به کاهش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۱    
بدون شک شما هم به عنوان یک شهروند با متکدیان و شیوه های گوناگون آنان مواجه شده اید. تکدی گری یک معضل اجتماعی در شهر های بزرگ است که این روز ها شیوه های جدید و مدرن تری از آن را شاهد هستیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۵    
تمرین افسران پلیس در Qinzhou Guangxi، چین
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۵    
کبد یکی از بزرگترین اعضای داخلی بدن است که در بالاترین قسمت حفره شکمی قرار دارد و در صورت نارسایی، خود را با علائم گوناگونی نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۳    
برای دفع سموم بدن از پا در 30 دقیقه به روش چینی، لازم است تشتی آماده کنید و موادی را که دراین مقاله اشاره می کنیم باهم ترکیب کنید ویک سم زدایی بینظیر را تجربه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۷    
همزمان با وقوع خورشیدگرفتی، نماز آیات با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، در صحن صاحب الزمان(عج) برگزار شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۷    
با آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران ترس و اضطراب فراوانی بر مردم سایه انداخت . بطوریکه در آغاز شیوع این ویروس خیابان ها و مکان های که هر ساله در ایام نوروز پر از جنب و جوش بود خلوت و متروکه شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۴    
صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور برگزار شد که نکته قابل توجه تغییر دکور اتاق جلسات رییس جمهور بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۶    
درد سمت راست قفسه سینه را هرگز نباید نادیده گرفت، زیرا این درد می تواند نشانه ای از یک بیماری جدی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۶    
شاید با شنیدن این مساله که اسپند برای لاغری استفاده می شود تعجب کنید اما تحقیقات ثابت کرده است که استفاده اسپند باعث چربی سوزی و لاغری می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۱    
مصرف غذاهای غنی از کوئرستین، مانند پیاز قرمز به کاهش علائم کهیر کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۵    
در حاشیه انهدام سه باند بین المللی مواد مخدر در تهران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن هشدار و ابراز نگرانی درباره موج جدید کرونا، از اسرائیلی ها خواست حتما از ماسک استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۳    
معاون درمان وزارت بهداشت در دیدار با معاون سلامت افغانستان گفت: آماده ایم که تجارب موفق ایران در مبارزه با کرونا را در اختیار افغانستان قرار دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۴    
اگر تصمیمی برای رفتن به سینما دارید چه مواردی را باید رعایت کنید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۱    
مهم ترین راه برای جلوگیری از شروع دیابت اگر شما مقاومت به انسولین دارید از دست دادن وزن و ورزش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۵    
تغییرات زیادی با افزایش سن در اعضای بدن شما رخ می دهد، از قلب و چشم هایتان تا پوست و استخوان هایتان.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۹    
با نوشیدن آب ماست به جنگ سلول های چربی بروید. با رژیم محتوی آب ماست، خیلی از افراد چاق وزن خود را کم می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۳    
زردآلو بومی نواحی چین است و هنوز هم به صورت وحشی در این مناطق می روید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۷    
پودر کاکائو فرآورده ای محبوب و لذیذ است که در انواع شیرینی ها و نوشیدنی ها به کار می رود. اما جالب است بدانید این محصول برای سلامت پوست و مو نیز مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۴    
قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد که یکی از بدترین پیامدهایی است که می توانید تجربه کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۹    
بیماری پرندگان، بیماری طوطی نام دارد ولی الزاما به این معنا نیست که فقط طوطی این بیماری را ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۳    
تماشای فیلم ترسناک ریزه کاری هایی دارد که اگر آن را بدانید هم می توانید از دیدنش لذت ببرید و هم درعین حال یک دل سیر هیجان تجربه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۰    
داشتن پوستی سالم، زیبا و شاداب نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره دارد و آرزوی هر فردی است. اما این آرزو خیلی هم دور از ذهن نیست و با داشتن یک برنامه روتین روزانه مراقبت از پوست به صورت منظم می توانید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۴    
خروپف چیزی بیشتر از یک مزاحمت برای کسی است که کنار او می خوابید، خروپف تهدیدی برای سلامتی شماست، چون می تواند هم کیفیت و هم کمیت خواب تان را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۲    
محققان چینی در تازه ترین بیانیه خود اعلام کردند: واکسن های توسعه داده این کشور علیه ویروس کرونا به مرحله نهایی رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۸    
چیا، دانه های کوچک سیاه و سفیدی از خانواده نعناعیان که یکی از مفیدترین خوراکی های روی زمین است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۳    
مردان در معرض بیماری هایی هستند که برای سلامت ماندن باید هر سال آزمایشاتی بدهند. قبل از این که علائم یک بیماری خودش را نشان دهد، غربالگری و آزمایشاتی به درمان کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
اگر به دنبال راهنمای نهایی برای نوشیدنی های سالم هستید این مطلب را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۴    
این روزها خانواده های زیادی به دلیل افزایش عجیب اجاره مسکن یا دلایل دیگر، امکان تمدید قرارداد را ندارند و ناچار به اسباب کشی هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۲    
برای تهیه برنج کته علاوه بر این که برنج خوش عطروطعم را انتخاب می کنید، اندازه قابلمه هم مهم است.دقت کنید که اندازه قابلمه متناسب با مقدار برنج باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۴    
رأی مجلس بر عدم کفایت سیاسی اولین رئیس جمهور و حکم امام خمینی مبنی بر عزل بنی صدر یکی از نقاط زرین تاریخ جمهوری اسلامی است که با حمایت قاطبه مردم روبرو شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۱    
مشهد - بامداد امروز یک دستگاه خودرو پژو پارس که جزو کاروان بدرقه عروس و داماد بودند به دلیل نامعلومی به شدت با گاردریل میانی بزرگراه برخورد کرده که این حادثه منجر به سه تکه شدن خودرو و مجروح شدن چهار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی یکشنبه یکم تیرماه با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۸    
حضور مهندسان زن ایرانی در مراحل ساخت پدافند موشکی سپاه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۹    
در دوران بارداری داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم بسیار حائز اهمیت است؛ تا علاوه بر تأمین نیازهای مادر و جنین بتواند از عوارض حاملگی نیز جلوگیری کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۳    
نتایج یک بررسی جدید حکایت از آن است که مصرف ایبوپروفن و ناپروکسن ممکن است حال مبتلایان به کووید 19 را بدتر کند و خطر مرگ را برای بیماران بستری افزایش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۶    
بسیاری از داروها می توانند آسیب پذیری بدن به گرما و نور خورشید را افزایش دهند و تاثیرات خود را به شکل بثورات پوستی، کم آبی و بالا رفتن بیش از اندازه دمای بدن نشان دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۳    
این روزها حضور مردم در شهر به شکل خطرناکی دارد به حالت عادی درمی آید که با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان در کشور به موضوعی نگران کننده تبدیل شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۰    
بیشتر زنان باردار فکر می کنند که تنها آن چه وارد بدن آن ها می شود می تواند بر سلامت جنین تاثیرگذار باشد، این در حالی است که هر آن چه روی بدن آن ها قرار می گیرد هم بر سلامت خود و جنین شان موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۱    
بسیاری از داروها می توانند آسیب پذیری بدن به گرما و نور خورشید را افزایش دهند و تاثیرات خود را به شکل بثورات پوستی، کم آبی و بالا رفتن بیش از اندازه دمای بدن نشان دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۷    
آب پرتقال یکی از پرطرفدارترین آبمیوه های دنیا است و همیشه به عنوان یکی از پایه های یک رژیم غذایی سالم تبلیغ شده.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۸    
زرافه ی در حال انقراض روتچیلد در باغ وحش برلین متولد شد. این زرافه 11 روزه در موقع تولد 2 متر قد داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۸    
یک روانپزشک گفت: افراد ظاهربین همواره در مقایسه خود با دیگران بدون دیدن عیب خود به دنبال ایجاد جذابیت هستند و ناخواسته به اختلال شخصیت نمایشی مبتلا خواهند شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۸    
امروز آخرین خورشیدگرفتگی قرن رخ داد و مشاهده آن در بسیاری از نقاط ایران از جمله استان خراسان رضوی نیز امکان پذیر بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۵    
موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد که در صورت استفاده شخصی از خودرو، اطمینان از سوار نشدن فرد مبتلا به کووید 19 و رعایت بهداشت فردی ازسوی سرنشینان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۵    
در حالی که منابع رسمی می گویند کرونا در ایران وارد پیک دوم شده، برخی کاربران از برگزاری جشن عروسی نیکبخت واحدی انتقاد کرده اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته اند، در هر صورت نیکبخت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۵    
- یک متخصص پوست گفت، اگر یک خال در بدن تغییرات غیرعادی داشته باشد باید حتما از نظر احتمال ایجاد شدن ملانوم بدخیم (سرطان بدخیم پوست) دقیقا بررسی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۲    
در جریان جلسه علنی امروز مجلس قالیباف که ریاست جلسه را به عهده داشت همزمان با وقوع کسوف، جلسه علنی را به مدت 20 دقیقه و برای خواندن نماز آیات توسط نمایندگان تعطیل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۹    
خواب کافی و باکیفیت یکی از عواملی است که شما را در طول روز کمک می کند که به خوبی از پس کارهایتان برآیید و بهره وری بالایی داشته باشید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۸    
بهرام بیضایی، کارگردان شهیر ایران گفته از افسونی که در عکس های فرنود است، نمی توان فرار کرد و این افسون چیزی نیست، جز بی پناهی حیرت آور بشر در برابر فاجعه ای به نام جنگ و زلزله ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۲    
میرزا قاسمی غذای خوشمزه ای است که شاید بارها آن را چشیده باشید؛ ترکیبی از بادمجان کبابی، سیر فراوان، رب، گوجه تازه و تخم مرغ که هم با برنج و هم با نان سرو می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۹    
سازمان کنترل دارویی هند داروی "فاویپراویر" با نام تجاری "فابیو فلو" ساخت شرکت هندی "گلن مارک" را برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تایید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۶    
کاسنی گیاه مسکنی طبیعیست و در برابر تشکیل سنگ های کلیوی محافظی قوی محسوب می شود و مزایای بسیاری برای کاهش وزن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۳    
آب سخت می تواند مشکلات زیادی را بالأخص در امور شستشو ایجاد کند و در مقایسه با آب سبک، قدرت پاک کنندگی به مراتب کمتری هم دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۳    
حقیقت این است که فواید گیاهان به قدری زیاد است که باعث می شود نگهداری از آنها در خانه به یک ضرورت تبدیل شود و نه فقط یک شی دکوراتیو. اگر لازم است تا متقاعد شوید، این دلایل را حتما بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۰    
مردان در معرض بیماری هایی هستند که برای سلامت ماندن باید هر سال آزمایشاتی بدهند. قبل از این که علائم یک بیماری خودش را نشان دهد، غربالگری و آزمایشاتی به درمان کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۵    
یک متخصص بیماری های عفونی درباره مباحث مطرح مبنی بر میزان اثرگذاری دگزامتازون بر درمان کرونا، توضیح داد و تاکید کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۹    
یکی از مواردی که در علوم تغذیه سراسر جهان در تغذیه مردان مورد توجه قرار می گیرد، اصول تغذیه مردانه بعد از 50 سالگی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۹    
سازمان بهداشت جهانی در بیانیه ای نسبت به احتمال وقوع موج دوم ویروس کرونا در سراسر جهان هشدار داده و این احتمال را مطرح کرد که ممکن است موج دوم کووید 19 از موج اول شدیدتر و خطرناک تر باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۳    
در گویش عام دندان ها به رنگ سفید شناخته می شوند و این موضوع در جامعه ما اهمیت زیادی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۶    
آخرین خورشیدگرفتگی قرن در ایران، در روستای پسابندر واقع در استان سیستان و بلوچستان با 98/2 درصد پوشیدگی، قابل مشاهده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۶    
محققان چینی از رضایت بخش بودن فاز اول و دوم کارآزمایی واکسن کرونا در این کشور و در نتیجه ورود موفقیت آمیز آن به مرحله سوم خبر دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳    
حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که گاهی مجبورید مواد غذایی را به دلیل انقضای تاریخ در سطل زباله بیندازید اما این روش موجب اسراف مقادیر زیادی از مواد غذایی می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۷    
برای بیشتر افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر، علائم بسیار شدید نبوده و از طریق تغییرات سبک زندگی قابل مدیریت هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۷    
در شرایطی که کمبود برخی مواد مغذی و بیماری ها ممکن است موجب خاکستری شدن زودرس مو شوند، اما بازیابی رنگ طبیعی مو در موارد ناشی از ژنتیک یا به واسطه پیری غیرممکن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۱    
آیا این رژیم نوید بخش لاغری با یک نوع غذای معجزه آسا است یا تنها به خوردن غذای کم محدود می شود؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۱    
کشمش دارای آهن و ویتامین آ است. کشمش خاصیت سرطانی دارد و حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بدن به آن نیاز دارد. در این مقاله به بررسی خواص کشمش می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۶    
یک ماسک جدید با وصل شدن به شارژر باعث مرگ یا نابودی ویروس کرونا خواهد شد.