شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۵۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانک و بیمه 1 آذر 1395 - bima.ir

بانک و بیمه 27 اسفند 1394 بانک و بیمه 31 فروردین 1395 بانک و بیمه 31 اردیبهشت 1395 بانک و بیمه 31 خرداد 1395 بانک و بیمه 31 تیر 1395 بانک و بیمه 31 مرداد 1395 بانک و بیمه 31 شهریور 1395 بانک و بیمه 30 مهر 1395 بانک و بیمه 29 آبان 1395 بانک و بیمه 30 دی 1395 بانک و بیمه 3 بهمن 1395 بانک و بیمه 28 اسفند 1395 بانک و بیمه 1 آذر 1395 بانک و بیمه 2 آذر 1395 بانک و بیمه 3 آذر 1395 بانک و بیمه 4 آذر 1395 بانک و بیمه 5 آذر 1395 بانک و بیمه 6 آذر 1395 بانک و بیمه 7 آذر 1395 بانک و بیمه 9 آذر 1395 بانک و بیمه 11 آذر 1395 بانک و بیمه 13 آذر 1395 بانک و بیمه 14 آذر 1395 بانک و بیمه 15 آذر 1395 بانک و بیمه 16 آذر 1395 بانک و بیمه 17 آذر 1395 بانک و بیمه 18 آذر 1395 بانک و بیمه 19 آذر 1395 بانک و بیمه 20 آذر 1395 بانک و بیمه 21 آذر 1395 بانک و بیمه 22 آذر 1395 بانک و بیمه 23 آذر 1395 بانک و بیمه 24 آذر 1395 بانک و بیمه 25 آذر 1395 بانک و بیمه 29 آذر 1395 بانک و بیمه 30 آذر 1395 
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۷    
بانک و بیمه: رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که درصدد افزایش رابطه بانکی با افغانستان هستیم گفت: حجم زیادی از مبادلات دو کشور با روش های تسویه حساب نقدی و از طریق صرافی انجام می شود که باید از طریق ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۲    
بانک و بیمه: عملکرد مردم نسبت به رشته های بیمه نشان داده است هرجا که آنها متوجه شوند خرید بیمه به نفع آنهاست به صورت خودکار اقدام به خرید بیمه می کنند برای مثال در بحث بیمه درمان تمام ایرانی ها دنبال ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۷    
بانک و بیمه: مهلت فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری ویژه (عام) بانک رفاه تا روز پنج شنبه 4 آذر ماه سالجاری تمدید شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
بانک و بیمه: مدیر عامل بانک رفاه گفت: کنترل تورم و نقدینگی،تقویت ارزش پول ملی و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب سرمایه در گردش، مهم ترین اقدامات برای بهبود معیشت مردم است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۷    
بانک و بیمه: معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا با تاکید بر اینکه پوشش بیمه ای زائران اربعین حسینی منحصر به شرکت بیمه دانا نبوده و توسط شرکت های دیگر نیز بیمه نامه صادر شده ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۲    
بانک و بیمه: شرکت واسپاری ملت که زیر مجموعه گروه مالی ملت است در گزارش عملکرد 6 ماهه خود اعلام کرد که سود انباشته خود را نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل 89 درصد افزایش داده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۷    
بانک و بیمه: با تایید سهامداران سرمایه بانک اقتصادنوین به 13 هزار و 131 میلیارد ریال رسیدبا تایید سهامداران بانک اقتصادنوین، سرمایه این بانک به 13 هزار و 131 میلیارد ریال رسید.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۲    
بانک و بیمه: باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شما را دعوت به شرکت در جشنواره مشتریان شتابی دستگاه های خود پرداز بانک ایران زمین می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۲    
بانک و بیمه: پرتوافکنان: نقش آفرینی بانک سپه در تحقق اهداف استراتژیک اقتصادی دولت و کمک به فعالیت های مولد مصداق بارز امر به معروف است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
بانک و بیمه: مدیر روابط عمومی شرکت توسعه پیشگامان پویا (مجری صدور کارت های اعتباری بانک ملی) از صدور بیش از 305 هزار کارت اعتباری از سوی بانک ملی ایران خبر داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
بانک و بیمه: معاون اول رئیس جمهوری با حضور در منطقه قلعه گنج، از برخی طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی این منطقه که از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حال اجراست، بازدید کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
بانک و بیمه: برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر در ایام اربعین در کربلا ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
بانک و بیمه: با انجام اقدامات مورد نیاز برای احراز هویت مشتریان همراه بانک صادرات ایران امکان فعال شدن آنی سامانه فراهم شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۳    
بانک و بیمه: پس از رسیدن قیمت طلا به پایین ترین رقم 5 ماه و نیم گذشته در روز جمعه و افزایش خریدهای فیزیکی، قیمت طلا امروز افزایش یافت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷    
بانک و بیمه: بانک سامان به منظور پاسخ گویی به نیازهای گروه های مختلف مشتریان فعال در بخش های مختلف اقتصادی، تسهیلات خرید دفترکار اعطا می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۷    
بانک و بیمه: شرکت بیمه سامان در نظر دارد سرمایه خود را به یک هزار میلیارد ریال برساند و در این راستا دومین مرحله این افزایش سرمایه را اجرا می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۲    
بانک و بیمه: بانک ملت نسبت به راه اندازی شش پایگاه شبانه روزی جدید در استان فارس اقدام کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۲    
بانک و بیمه: معاون اقتصادی بانک مرکزی از گسترش روابط کارگزاری با 240 بانک دنیا خبر داد و شرایط اجرای ارز تک نرخی را اعلام کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۲    
بانک و بیمه: مدیر عامل بانک قوامین با تکذیب نرخ سود 24 درصدی در بازار بین بانکی، گفت: نرخ سود بازار بین بانکی از 16 به 21 درصد افزایش یافته اما رقم 24 درصد مورد تایید نیست.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۷    
بانک و بیمه: *وهاب قلیچ؛ صاحبنظر پولی و بانکی
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۲    
بانک و بیمه: شرکت توسعه پیشگامان پویا فراخوانی تحت عنوان "طراحی شعار تبلیغاتی" ویژه کارت های اعتباری منتشر کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۲    
بانک و بیمه: رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت :عدم اطلاع رسانی و عدم دسترسی فروشنده به خریدار و بالعکس باعث شده است تا طرح پیش فروش اقساطی مسکن به نتیجه مطلوب نرسد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۷    
بانک و بیمه: با هدف ارتقای سطح دانش و به روزرسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان این شرکت، یک دوره آموزش دوروزه بیمه های مهندسی با تدریس دو نفر از کارشناسان شرکت مونیخ ری آلمان در محل ساختمان مرکزی بیمه ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۲    
بانک و بیمه: چند وقتی است که همکاری های بیمه ای ایران با شرکت های بین المللی گسترش قابل توجهی یافته است ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۷    
بانک و بیمه: اندوخته بیمه های عمر و تشکیل سرمایه 9 نفراز نوجوانان تحت سرپرستی کانون خیریه کار آفرینان مهر توسط شرکت بیمه سامان پرداخت شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۲    
بانک و بیمه: پول های مجازی از جمله پدیده هایی به حساب می آیند که طی سال های اخیر رواج فروانی در دنیا داشته اند ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۷    
بانک و بیمه: استاد دانشگاه شهید بهشتی درباره علت رشد نرخ دلار در روزهای گذشته گفت: برخی افراد مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را عاملی برای افزایش این روزهای قیمت دلار می دانند ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۸    
بانک و بیمه: فرایند محاسبه تورم شامل دو مولفه است که مولفه اول تعیین ترکیب کالاها و خدمات مصرفی خانوارها و میزان مصرف هر یک از اقلام در سال پایه و دوم رصد تغییرات قیمت اقلام سبد شاخص در طول زمان است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۸    
بانک و بیمه: تازه ترین تحلیل تکنیکال فیبوناچی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1199 تا 1232 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۳    
بانک و بیمه: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه ادغام بانکها نیازمند عزمی بالاتر از بانک مرکزی است، گفت: امیدواریم با لوایح دوقلوی بانکی ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۳    
بانک و بیمه: رییس بانک مرکزی موضع خود در مقابل تعیین ضرب الاجل دیوان محاسبات برای مدیران بانکی اعلام کرد و گفت: اگر پرداخت ها بر اساس ضوابط قانونی انجام شده باشد، تکلیفی برای برگشت آن وجود ندارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۳    
بانک و بیمه: *دکتر رضا بوستانی
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۸    
بانک و بیمه: *الله وردی رجایی سلماسی/ مدیرعامل سابق بانک سامان
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۳    
بانک و بیمه: مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران به حجم گسترده مراودات پولی و مالی در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این صنعت به یک بانک تخصصی نیاز دارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۳    
بانک و بیمه: بانک مرکزی از اوایل سال گذشته کنترل نرخ سود در بازار بین بانکی را با هدف کاهش نرخ سود سپرده و تسهیلات در دستور کار قرار داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۸    
بانک و بیمه: رئیس ستاد اربعین بانک شهراز انجام روزانه 7000 تراکنش به طور میانگین با خودپردازهای این بانک از نخستین روز خدمات دهی به زائران حسینی در کربلا خبر داد.