پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 2 مرداد 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 مرداد 1397 بلاغ مازندران 2 مرداد 1397 بلاغ مازندران 3 مرداد 1397 بلاغ مازندران 4 مرداد 1397 بلاغ مازندران 5 مرداد 1397 بلاغ مازندران 6 مرداد 1397 بلاغ مازندران 7 مرداد 1397 بلاغ مازندران 8 مرداد 1397 بلاغ مازندران 9 مرداد 1397 بلاغ مازندران 10 مرداد 1397 بلاغ مازندران 11 مرداد 1397 بلاغ مازندران 12 مرداد 1397 بلاغ مازندران 13 مرداد 1397 بلاغ مازندران 14 مرداد 1397 بلاغ مازندران 15 مرداد 1397 بلاغ مازندران 16 مرداد 1397 بلاغ مازندران 17 مرداد 1397 بلاغ مازندران 18 مرداد 1397 بلاغ مازندران 19 مرداد 1397 بلاغ مازندران 20 مرداد 1397 بلاغ مازندران 21 مرداد 1397 بلاغ مازندران 22 مرداد 1397 بلاغ مازندران 23 مرداد 1397 بلاغ مازندران 24 مرداد 1397 بلاغ مازندران 25 مرداد 1397 بلاغ مازندران 26 مرداد 1397 بلاغ مازندران 27 مرداد 1397 بلاغ مازندران 28 مرداد 1397 بلاغ مازندران 29 مرداد 1397 بلاغ مازندران 30 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه باید با اختصاص بودجه فرهنگی انگیزه کار فرهنگی را تداوم بخشید، گفت: به داد کانون های فرهنگی و هنری برسید و این کانون ها را تقویت کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۰    
عبدالناصر همتی دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است و یکی از معدود اساتید تدریس کننده اقتصاد کلان و اقتصاد انرژی در دانشگاه های ایران است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۵    
در تحقیقی که نتایج آن در نشریه بین المللی جهاد دانشگاهی منتشر شده است، تأثیرات برخی عصاره های گیاهی که در پزشکی سنتی شرقی برای درمان ریزش مو استفاده می شده اند بر روی تکثیر سلول های بنیادی فولیکول مو ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۵    
شما می دانید که باید تمام آرایش خود را قبل از خواب بشویید، اگر این کار را نکنید یا درست انجام ندهید سالها به سن چهره تان اضافه می کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۰    
یک فوق تخصص غدد کودکان گفت: برخی افراد هنگام خواب تعریق شدیدی دارند که این تعریق ناشی از علل مختلفی است که هشداری جدی محسوب می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۰    
یک روانپزشک گفت: شایعترین اختلال روانپزشکی افسردگی است که 17 درصد طول عمر را در بر می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در یک سخنرانی، مذاکره برای حصول به یک توافق بر سر خلع سلاح هسته ای ایران را محتمل دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۵    
یکی از اعضاء شورای اندیشه ورز شبکه نسیم معتقد است: هرقدر هم که خنداننده شو در ساختار متفاوت و قابل دفاع باشد، محتوای برخی از استندآپ ها قابل دفاع نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۵    
نشست خبری چهارمین ویژه برنامه موسیقایی شب های جَز سه شنبه دوم مرداد با حضور تعدادی از هنرمندان شرکت کننده این دوره در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۰    
کالاسودا_امروز شرکت گوگل اعلام کرد که شروع به همکاری با یک شرکت استارتاپ در زمینه تولید برنامه ها بر پایه سیستم بلاک چین نمود. این همکاری باعث قوی تر شدن برنامه های گوگل در زمینه بلاک چین می گردد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۰    
یک مقام روس از استقرار مقطعی جنگنده نسل پنجم این کشور در سوریه و موفقیت آنها در شناسایی پرواز جنگنده های پنهانکار آمریکا در قلمروی هوایی منطقه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۰    
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترمیم کابینه همواره در دولت ها وجود داشته است از دولت خواست با سیاستگذاری کارشناسانه از قانون اصلاح عدم بکار گیری بازنشستگان در فرصت دوماهه که ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۵    
در پی افزایش اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه ایران، وزارت خزانه داری این کشور نرم افزار خبری "آخرین خبر" را تحریم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۱۰    
هم اکنون در تمامی مبادلات ارز های دیجیتالی بیت کوین با قیمت 8000 دلار خرید و فروش می شود؛ حتی در برخی از سایت ها این ارز دیجیتالی تا 8150 دلار هم فروخته شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۰    
یک نماینده مجلس خبر داد که اتهامات وارده به احسان علیخانی و مهران مدیری در ماجرای دریافت وجه میلیاردی از ثامن الحجج بررسی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۰    
برای تشخیص سلامت قلبتان کافیست 1 دقیقه زمان بگذارید و این تست را انجام دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۰    
پوریا پورسرخ نوشت: دوباره لاله دمید...11 فوتبالیست برای وطن جنگیدن و شدن قهرمان...هفته ها فضای مجازی بود...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۰    
کیا، اپتیما، GT لاین با کارکرد 33 هزار به مبلغ 400 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۰    
اگر مسئولان به مردم اعتماد کنند و آنان را محرم خود بدانند و مشکلات کشور را با آنان در میان بگذارند، حتی در بدترین شرایط تحریمی هم می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۵    
لیگ هجدهم در آستانه آغاز است و باید دید شفر در بازی مقابل پیکان تهران از کدام دروازه بان استفاده می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۵    
علیرضا جهانبخش که در آستانه انتخابی مهم برای آینده فوتبالی اش است و مدنظر چند تیم لیگ برتری قرار گرفته بود، برای انتخاب و عقد قرارداد با تیم جدیدش راهی انگلیس شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۰    
برانکو ایوانکویچ برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر با دردسر های زیادی رو به رو است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۰    
بازیکنان محبوب استقلال به احتمال زیاد قراردادهای خود را با این تیم تمدید خواهند کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۰    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه سازمان لیگ باید در انتخاب برترین های فوتبال بیشتر دقت کند، گفت: شاید امسال باید دو هزار دقیقه کلین شیت کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۵    
مسئولین محترم در برخورد با متخلفان و حرامخواران و محتکران، هم باید سرعت عمل داشته باشند هم قاطعیت و هم جدیت. اگر چه این به معنای زیر پا گذاشتن عدالت نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۵    
استقلال برای ششمین بار در بازی افتتاحیه به مصاف تیمهای تهرانی می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۰    
با تصمیم رئیس جمهور، بناست ریاست سازمان برنامه به علی طیب نیا وزیر سابق اقتصاد، واگذار شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۳۵    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح رژیم صهیونیستی ادعا کرد هدف ارتش اسرائیل در سال گذشته جلوگیری از حضور دائمی نیروهای ایران در سوریه بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۵    
بعد از یک هفته گمانه زنی پیرامون رای کمیته انضباطی برای سوپرجام ، در نهایت باخت استقلال در این بازی تایید شد تا جام به پرسپولیس برسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، مجوز برجامی عجیب به شرکت های غربی برای نقض قراردادها! مشاور وزیر راه و عضو تیم مذاکره کننده برای خرید هواپیما می گوید تلاش می کنیم قراردادهای خرید هواپیما تا انتخابات مجلس آمریکا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۱    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در حال حاضر 13 نفر در رابطه با تخلفات اخیر در بازداشت هستند که در رابطه با ثبت سفارش پنج نفر به طور مستقیم و بعضی از دلال های مرتبط با این موضوع نیز شناسایی و دستگیر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۱    
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که آنکارا از اجرای تحریم های ضدایرانی واشنگتن سر باز خواهد زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۶    
همزمان با اعلام نگرانی جدی سازمان ملل درباره جنایات اسرائیل در غزه، نماینده آمریکا در سازمان ملل از فراگیرشدن جنبش جهانی تحریم اسرائیل عمیقا ابراز نگرانی کرد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار به شرکت های خارجی درباره ماندن و سرمایه گذاری در امارات و عربستان از آنها خواست که فوراً از این کشورها خارج شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی های مختلف، رای پرونده شکایت چند باشگاه از بازیکن تیم نساجی مازندران را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۰    
حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان قائم شهر بمناسبت ایام دهه کرامت
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۵    
مازندرانی ها هفت عنوان دلچسب برترین های فوتبال ایران را که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد از آن خود کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 29 میلیارد و 837 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی ماه گذشته در سطح استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۵    
مردم مازندران در ایام دهه کرامت میزبان کاروان زیرسایه خورشید بودند و این کاروان حال هوای امام رضایی به این استان بخشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۰۵    
کاروان زیرسایه خورشید بمناسبت ایام دهه کرامت در قائم شهر حضور یافت و خادمان امام رضا(ع) پرچم متبرک حرم امام رئوف را جهت زیارت شهروندان قائم شهری به این شهر آوردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۰    
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات غرب مازندران از اعطای تسهیلات بدون کارمزد و ضمانت به علاقه مندان برای پرداخت اقساطی نذورات در توسعه حرم های مطهر خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ممنوعیت کشت دوم برنج در 4 شهر استان به دلیل کمبود منابع آبی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران گفت: نرخ دستمزد شالیکوبی های استان در مقایسه با سال قبل، 15 درصد افزایش پیدا کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۶    
معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه برآورد اولیه از خسارت وارده به مسجد، حدود 11 میلیارد تومان است که باید از محل منابع ملی و استانی تأمین شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶    
در گزارشی که معاون استاندار مازندران در سایت منتسب به استانداری مازندران ارائه کرده، مبین این موضوع است که هنوز طرح اشتغال روستایی منجر به پرداخت تسهیلات نشده است و همه اقداماتی که مطرح می شود و بگیر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۶    
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به واکنش ترامپ به اظهارنظر اخیر آقای روحانی گفت: آقای ترامپ محدودیتی در صحبت های خود ندارد و اظهار نظرات وی نابخردانه و تند است که این موجب تنش در سطوح بین الملل و منطقه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۶    
کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان رضوی و استقبال گرم مردم فریدونکنار وارد خطه مبارک شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۱    
آئین رونمایی نشان ملی جغرافیایی برنج فریدونکنار با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجتمع پذیرایی میزبان بابلسر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۶    
هموفیلی دردی مهلک که امان مبتلایان را بریده و حال مشکلات دارویی گره ای کور بر درمانشان شده است.اعتراض به نبود افزایش بودجه های حوزه بیماران هموفیلی از بدیهیات مسلم است که اگر بیماری جدیدی به این حوزه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۱    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سیمرغ گفت: با توجه به تبلیغات محیطی انجام شده در شهرستان حدود یک هزار و 300 نفر شرکت کننده در بخش مکتوب، مجازی، نقاشی و خانواده در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی داشتیم.