جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 29 مرداد 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 مرداد 1397 بلاغ مازندران 2 مرداد 1397 بلاغ مازندران 3 مرداد 1397 بلاغ مازندران 4 مرداد 1397 بلاغ مازندران 5 مرداد 1397 بلاغ مازندران 6 مرداد 1397 بلاغ مازندران 7 مرداد 1397 بلاغ مازندران 8 مرداد 1397 بلاغ مازندران 9 مرداد 1397 بلاغ مازندران 10 مرداد 1397 بلاغ مازندران 11 مرداد 1397 بلاغ مازندران 12 مرداد 1397 بلاغ مازندران 13 مرداد 1397 بلاغ مازندران 14 مرداد 1397 بلاغ مازندران 15 مرداد 1397 بلاغ مازندران 16 مرداد 1397 بلاغ مازندران 17 مرداد 1397 بلاغ مازندران 18 مرداد 1397 بلاغ مازندران 19 مرداد 1397 بلاغ مازندران 20 مرداد 1397 بلاغ مازندران 21 مرداد 1397 بلاغ مازندران 22 مرداد 1397 بلاغ مازندران 23 مرداد 1397 بلاغ مازندران 24 مرداد 1397 بلاغ مازندران 25 مرداد 1397 بلاغ مازندران 26 مرداد 1397 بلاغ مازندران 27 مرداد 1397 بلاغ مازندران 28 مرداد 1397 بلاغ مازندران 29 مرداد 1397 بلاغ مازندران 30 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۰    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع غرق شدگی در سواحل دریا در شهرستان های بابلسر و محمودآباد و مرگ 2 نفر در این حوادث خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۳۴    
این روز ها مهریه، مردان زیادی را راهی زندان ها کرده است چرا که در صورت مطالبه زن و حکم دادگاه، مرد باید تا ریال آخر مهریه را پرداخت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۴    
نباید به مردم آدرس غلط داد. راه حل های اقتصادی و مبارزه با فساد و مفسدان کار پیچیده ای نیست. اگر در کفش دولتمردان ریگی نباشد و حساب شان پاک باشد، چه باکی از این مبارزه؟! ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۱:۳۵    
به گزارش بلاغ ، شرکت ملی گاز در سال 1395 حدود 15 میلیارد تومان از مشترکان بابت بیمه خسارت گاز دریافت کرده است؛ اقدامی که بدون مصوبه قانونی مجلس بوده و طبق گزارش دیوان محاسبات تخلف است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۵    
امروز و در شرایطی که آمریکا تصمیم گرفته اقتصاد ایران را از بین ببرد زمان حمایت از پول ملی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۱:۱۵    
دشمن در دشمنی خود جدی و مصر و مصمم است و سر کوتاه آمدن و آشتی ندارد! محال است او کاری کند و زیر قراردادی را امضاء کند که موجب تداوم و بقای آن انقلاب ظلم ستیز و تداوم این کشور مستقل و عزتمدار باشد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۵    
در حالی که قرار بود از صبح دیروز پیش فروش علی الحساب 15 محصول ایران خودرو انجام شود، تعدادی از خریداران خودرو با انتقاد از نحوه پیش فروش، خواستار رفع مشکلاتشان در این باره شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۵    
علیرغم هشدار کارشناسان درباره خطر اعتماد دولت روحانی به شرکت بدعهد توتال، این شرکت در همراهی با تحریم های آمریکا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۰    
با آنکه بزرگ زادگی در اصل عنوان مثبتی است؛ ولی به سبب نوع عملکرد نادرست و هنجارشکنانه برخی از افراد، معنا و مفهوم منفی به خود گرفته است و در حقیقت این عنوان تعریضی به سوءاستفاده از موقعیت های والدین ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۵    
در حال حاضر، بازار عرضه و تقاضا نرخ فروش دام زنده را حتی در این ایام مشخص می کند و قیمت حال حاضر گوسفند زیر 40 کیلو، هر کیلو 26 هزار تومان و بالای 40 کیلو 25 هزار تومان است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۰    
یک متخصص تغذیه درباره ترکیبات مضر نوشابه و میانگین مصرف این نوشیدنی در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان توضیحاتی را ارائه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۰    
خزعلی با بیان اینکه در شورای فرهنگی اجتماعی زنان تفاهمی برای تغییر قانون صورت نگرفت، گفت: ضعف استدلال حامیان تغییر قانون سن ازدواج تفهیم شده و خواستار اجرای قانون حمایت از ازدواج جوانان هستیم که 12 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تا سال گذشته ورود برنج خارجی در فصل برداشت به کشور ممنوع بود اما از برخی استان ها وارد استان های شمالی می شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۰    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد سعودی ها هیچ گاه دشمن اسرائیل نبوده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۰    
روزنامه ایندیپندنت با انتشار تصاویری از فقر در جامعه انگلیس، از طولانی تر شدن صف هایی خبر داده که تشکیل دهندگان آن به دلیل فقر مجبور هستند به مراکز غذای رایگان مراجعه کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۲۰    
صفحه رسمی آیت الله رسول فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت در اینستاگرام عکس هایی از او در حال برداشت برنج منتشر کرد و در توضیح این تصاویر نوشت:
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۱۰    
الحاجی گرو مهاجم آبی پوشان که تاکنون تنها دقایقی برای این تیم به میدان رفته است، با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده حضور در میدان شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۰۵    
ستاره استقلالی تیم امید روز گذشته و در جریان بازی مقابل میانمار با بازیکنان حریف درگیری مختصری پیدا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۵    
این 15 ماه و 18 روز اسارت بر سرباز 25 ساله ای که از شهر کوچک آشخانه در خراسان شمالی عازم خدمت سربازی شده بود، سخت و طاقت فرسا گذشت. او می گوید که روزهایش با یک جلد قرآن می گذشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۵    
روز عرفه از روزهای پرفضیلت برای بهره مندی هرچه بهتر از برکات الهی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۵    
رهبر معظم انقلاب چند روز قبل مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کردند. برای رسیدن به چرایی این دستور معظم له به سراغ قرآن کریم رفتیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۰    
برخی کاربران با انتشار تصویری مدعی شدند از آن جایی که مردم تبریز پول به صندوق صدقات این شهر نمی ریزند، مسئولان ناچار به جمع آوری این صندوق های صدقه شدند اما این موضوع چقدر واقعیت دارد؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۷:۰۵    
فرماندار سوادکوه از افتتاح بیش از 20 طرح در این شهرستان با اعتبار حدود 350 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۱:۲۵    
دو جوان 12 و 23 ساله اراکی گرفتار امواج سهمگین دریای شهرستان نور شدند و جان خود را از دست دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۱۰    
انتشار یک عکس از تجمع طلاب معترض به وضعیت اقتصادی کشور، روایت ناقصی از آنچه در این مراسم گذشت را منعکس کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل با عنوان اینکه هر کجا که دستاوردهای انقلاب اسلامی به خطر بیفتد سپاه ورود می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۱:۳۰    
پس از برگزاری انتخابات نمایندگان اتاق اصناف مازندران در ایران، اسامی منتخبان مشخص و معرفی شد. رقابت تنگانگ داوطلبان موجب شد تا بدلیل سه رأی مساوی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت سازی اسلام دانستند .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۷    
هجدهمین دوره بازی های آسیایی به طور رسمی آغاز شد و در همان روز نخست شاهد درخشش و ناکامی ورزشکاران مازندرانی بودیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از 410 مسجد، حسینیه و مکان های مذهبی آماده برگزاری دعای عرفه در مازندران است که نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۲    
محراب محل "محاربه "با دشمنان خداست نه صرفا محل "مذاکره " و "مهاربه"باخدا. مسجد منهای ستیز باشیطان مسجد "بی محراب" است. اگراسلام آمریکایی داریم ،مسجد آمریکایی هم داریم،منبرآمریکایی هم داریم
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: با فسخ 8 فقره از قراردادهای راکد، در مجموع 28 هزار و 491 مترمربع زمین در شهرک های صنعتی استان آزادسازی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان سنجش گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توصیه کرده است تا تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 به صورت مثبت اعمال شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۲    
مسابقات انتخابی کشتی استان قزوین به دلیل زدوخورد، چاقوکشی و فحاشی نیمه تمام ماند تا کشتی هم از حال بد این روزهای ورزشگاه ها و سالن های ورزشی بی نصیب نماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۲    
معاون سابق برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: اقدامات مدیریت شهری در زمان قالیباف باعث رشد 5درصدی کیفیت زندگی شهروندان تهرانی و قرار گرفتن بین 5 شهر برتر جهان از این حیث شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲    
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران از نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در چهار شهر استان همزمان با دهه ولایت خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۷    
امام علی علیه السلام در سخنی ارزشمند رسیدن به فیض شهادت را سعادتی عظیم و برتری مجاهدان راه خدا را بیان فرموده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۰۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ از کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی مبادی قانونی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۵    
از ابتدای سال جاری افزایش قیمت لاستیک گام به گام به صورت مرحله ای افزایش یافته است؛ کما اینکه باید توجه داشت که در سال جاری واردکنندگان نتوانسته اند لاستیک های خود را وارد بازار کشور کنند و هر چه در ...