شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 3 مرداد 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 مرداد 1397 بلاغ مازندران 2 مرداد 1397 بلاغ مازندران 3 مرداد 1397 بلاغ مازندران 4 مرداد 1397 بلاغ مازندران 5 مرداد 1397 بلاغ مازندران 6 مرداد 1397 بلاغ مازندران 7 مرداد 1397 بلاغ مازندران 8 مرداد 1397 بلاغ مازندران 9 مرداد 1397 بلاغ مازندران 10 مرداد 1397 بلاغ مازندران 11 مرداد 1397 بلاغ مازندران 12 مرداد 1397 بلاغ مازندران 13 مرداد 1397 بلاغ مازندران 14 مرداد 1397 بلاغ مازندران 15 مرداد 1397 بلاغ مازندران 16 مرداد 1397 بلاغ مازندران 17 مرداد 1397 بلاغ مازندران 18 مرداد 1397 بلاغ مازندران 19 مرداد 1397 بلاغ مازندران 20 مرداد 1397 بلاغ مازندران 21 مرداد 1397 بلاغ مازندران 22 مرداد 1397 بلاغ مازندران 23 مرداد 1397 بلاغ مازندران 24 مرداد 1397 بلاغ مازندران 25 مرداد 1397 بلاغ مازندران 26 مرداد 1397 بلاغ مازندران 27 مرداد 1397 بلاغ مازندران 28 مرداد 1397 بلاغ مازندران 29 مرداد 1397 بلاغ مازندران 30 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۳    
دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری مازندران با بیان اینکه در استان مازندران حتی یک نفر هم نداریم که مشمول قانون بازنشستگان شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت 15 هزار هکتار انواع محصولات سیاه ریشه(هلو و شلیل)در استان، پیش بینی کرد، امسال 300 هزار تن محصول از این باغات برداشت شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۳    
مهاجم سنگالی باشگاه استقلال سرانجام تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۰:۵۷    
مدیر کل دفتر امور بیابان سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در 18 استان کشور شدت بیابانزایی در حد متوسط تا زیاد بوده به طوری که در استان های خوزستان، کرمان، یزد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۰:۱۷    
پس از مدت ها بحث و جدل درباره ماندن یا رفتن سیف از بانک مرکزی، سرانجام همتی که به تازگی به سمت سفیر ایران در چین منصوب شده بود، ناگهان بر مسند ریاست این بانک نشست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۷    
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز طرح های دریا تاکنون 12 نفر در دریای مازندران غرق شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۰    
توصیه رهبر انقلاب به دولت با توجه به تلاش تیم ملی فوتبال ایران
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۷:۳۵    
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک میلیارد و 300 میلیون ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ساری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۰۲    
معاون وزیر راه به افزایش 40 درصدی قیمت مسکن اذعان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۳۷    
فرمانده هوافضای سپاه گفت: سپاه به موشک های کروز هواپایه با برد 1500 کیلومتر دست یافته و قرار است به زودی این موشک ها روی جنگنده های سوخو 22 سپاه نصب شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۲۷    
تعداد کارکنان میز تحریم ایران در وزارت خزانه داری آمریکا، در پی ناکامی های دولت این کشور برای شکستن مقاومت ملت ایران، از 300 به 380 نفر افزایش یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۲۲    
آمارهای رسمی نشان می دهد در سالهای 95 بیش از دو میلیارد دلار و سال 96 بیش از یک میلیارد و 800 میلیون دلار خودروی خارجی از گمرکات کشور ترخیص شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۳    
سرمربی ذوب آهن اصفهان، گفت: نساجی اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام خواهد داد و با حضور هواداران پرشور این تیم، بازی سختی را خواهیم داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان یزدان خواه را تسلیت گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می گوید فردا بازی سختی را مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهند داشت اما برای پیروزی مقابل این تیم بازی می کنند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: سومین فصل کاوش محوطه باستانی وستمین با 2 میلیارد ریال اعتبار در مازندران آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۰    
مادر شهیدان یزدانخواه پس از تحمل طولانی رنج و فراق و بیماری به به فرزندان شهیدش پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: در کارگروه آرد و نان تصمیم گرفته شد تا از ارائه مجوز جدید برای نانوایی آزادپز جلوگیری شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۵    
اهداف حضور کاروان زیر سایه خورشید در 31 استان و 15 کشور از زبان خادمین و مبلغین آستان قدس رضوی
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۵    
استاندار مازندران با حضور سرزده در جلسه ملاقات مردمی فرمانداری ویژه بابل و بررسی مسائل این شهرستان از نزدیک در جهت رفع مشکلات گام برداشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۵    
تقابل جواد نکونام با امید نمازی می تواند جذابیت خاص خود را در هفته نخست لیگ برتر داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران آغاز شد و برای شروع این محدودیت ها تردد کامیون و کامیونت ها در محور هراز ممنوع اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، گفت: مدیران بازنشسته در مازندران داریم که باید آماده استعفا باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۰    
علی طیب نیا خبر انتصاب خود بر ریاست سازمان برنامه و بودجه را تکذیب کرد و گفت این گمانه زنی ها صحیح نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
رئیس قوه قضائیه در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی 3 کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان را به پارلمان معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
اقتصادنیوز: ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از ارائه کمک مالی 80 میلیون دلاری عربستان به این تشکیلات قدردانی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی می گوید که بحث کمبود نیرو در پایگاه مریوان نبوده و زمان حمله همه نیروها در استراحت به سر نمی بردند بلکه برخی از آن ها نگهبان و در حالت آماده باش بودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
اقتصادنیوز: رییس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده رحیم مشایی در دادگاه است ، تعیین شعبه شده، اما تاریخ رسیدگی تعیین نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
اقتصادنیوز: در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه حواشی را به دنبال داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۰    
به خاطر داشته باشید که اگر مبتلا به اضافه وزن یا چاقی هستید و باید میزان چشمگیری از وزن خود کم نمائید، علاوه بر نوشیدن آب کارهای دیگری نیز باید انجام دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۵    
با تغییرات ایجاد شده در زیر بغل باید هوشیارتر شوید، بوی بد دائمی یا خارش و جوش های همراه باتوده ؛ هر کدام از اینها سعی در آگاه کردن ما از مشکلی در داخل بدن مان دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۵    
افزایش چربی خون می تواند مشکلات بسیار جدی برای شما ایجاد کند. اگر می خواهید علت افزایش چربی خون را بدانید این مطلب را بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۵    
روسیه به اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن جنگنده سوری توسط اسرائیل اعتراض کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۱۵    
همه ساله مصادف با ولادت علی بن موسی که بین شیعیان به ضامن آهو مشهور است به عنوان روز محیط بان از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نامگذاری شده و مراسمی با معرفی محیط بانان نمونه استانها با حضور ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۵    
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: سه اشتباه مدیریت بزرگ مدیران سابق باشگاه به استقلال ضربه زدد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۰    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: کی روش با فوتبال اتوبوسی و بزن زیرش روزی 120 میلیون تومان حقوق می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۵    
اقتصادنیوز؛ پس از بالا گرفتن انتقادها از دونالد ترامپ پس از دیدار وی با رئیس جمهور روسیه، حالا دونالد ترامپ در پیامی که از سوی برخی رسانه های این کشور به فرار رو به جلو تعبیر شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۰    
هنوز عرق عبدالناصر همتی از پرواز طولانی تهران پکن خشک نشده، به نظر می رسد حکم دیگری برای زده خواهد شد...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۰    
مسئول سابق میز ایران در وزارت خارجه آمریکا که هنگام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران حضور داشت به صحبت های اخیر مایک پمپئو در جمع ایرانی تبارها واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی از نیروهای سیاسی گمان می کنند با به زمین زدن اقای روحانی در این شرایط حساس می توانند خود را در چشم مردم مقبول کنند تا در انتخاب های بعدی در شرایط مطلوبی قرار گیرند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۲۰    
معاون عمرانی استاندار مازندران پس از 5 سال مدیریت در این پست و با وجود تنش آبی شدید در استان در جلسه شورای آب استان اعلام کرد: برای استفاده مطلوب از پساب ها و روان آب ها باید برنامه داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۲:۱۵    
در یازدهم ذیقعده، روز میلاد هشتمین چراغ درخشان امامت، حرم پر است از دلدادگانی که عشق را در وجودشان مشق می کنند و برای بندگی آمده اند ...