شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 12 آبان 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 آبان 1397 بلاغ مازندران 2 آبان 1397 بلاغ مازندران 3 آبان 1397 بلاغ مازندران 4 آبان 1397 بلاغ مازندران 5 آبان 1397 بلاغ مازندران 6 آبان 1397 بلاغ مازندران 7 آبان 1397 بلاغ مازندران 8 آبان 1397 بلاغ مازندران 9 آبان 1397 بلاغ مازندران 10 آبان 1397 بلاغ مازندران 11 آبان 1397 بلاغ مازندران 12 آبان 1397 بلاغ مازندران 13 آبان 1397 بلاغ مازندران 14 آبان 1397 بلاغ مازندران 15 آبان 1397 بلاغ مازندران 16 آبان 1397 بلاغ مازندران 17 آبان 1397 بلاغ مازندران 18 آبان 1397 بلاغ مازندران 19 آبان 1397 بلاغ مازندران 20 آبان 1397 بلاغ مازندران 21 آبان 1397 بلاغ مازندران 22 آبان 1397 بلاغ مازندران 23 آبان 1397 بلاغ مازندران 24 آبان 1397 بلاغ مازندران 25 آبان 1397 بلاغ مازندران 26 آبان 1397 بلاغ مازندران 27 آبان 1397 بلاغ مازندران 28 آبان 1397 بلاغ مازندران 29 آبان 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۵    
کم خونی علائمی مانند خستگی، ریزش موها یا تپش قلب ایجاد می کند. بنابراین مهم است که قبل از ایجاد مشکلات بیشتر، این بیماری کنترل شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۲    
کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی در توییتی روحانی را به امام حسین(ع) تشبیه کرد و از اعضای کابینه انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۹    
به گزارش بلاغ ، مجری معروف تلویزیون به حضور کارمندان "بی بی سی" و "من و تو" در شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال واکنش نشان داد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۱    
اگر شما هم جزو آندسته ازافراد هستید که از ظاهر بینی خود راضی نیستید و به نظرتان بزرگ است، به جای رفتن زیرتیغ جراحی با این محلول خانگی بینی خود را به سرعت کوچک کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۰۳    
خواب یکی از نیازهای ضروری انسان است که نشاط روحی و جسمی انسان به واسطه آن حاصل می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۳    
قیمت شیر و لبنیات برای چندمین بار در یکسال گذشته باز هم خودسرانه افزایش یافت و هیچ قانون و نظارتی برای جلوگیری از این افزایش ها وجود ندارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۳    
بازار خانه های زیر همکف، بر اتوبان و مجاور مدرسه های شلوغ داغ شد حتی بازار فروش اسکلت مسکن مهر رونق گرفته است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۴۶    
گزارش فورفورتو درباره بازی پرسپولیس _ کاشیما رسانه معتبر انگلیسی با پوشش دیدرا رفت تیمهای پرسپولیس و کاشیما، راهکاری را برای قهرمانی پرسپولیس در این رقابت ها مطرح کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۳۴    
شبکه سعودی العربیه ادعا کرد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در جریان سفرش به عمان، پیامی تهدید آمیز برای ایران فرستاده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۵:۰۵    
به گزارش بلاغ ،مسعودی، در کتاب مروج الذهب می نویسد: یکی از اهالی کوفه سوار بر شتر نر خود به دمشق رفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۰:۳۱    
چشمان نگران و اشکبار دختر پنج ساله ام قلبم را به آتش می کشاند، نمی دانم سرنوشت این موجود بی گناه که قربانی اشتباهات من و خیانت های همسرم شده است، به کجا خواهد رسید و ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۲    
به گزارش بلاغ ، پیامبر اکرم(ص) در حجر اسماعیل نشسته بود و قریش با هم گفت وگو می کردند و به یکدیگر می گفتند: محمد ما را عاجز کرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۱    
18 هزار نفر از کارکنان بزرگترین شرکت خودروسازی آمریکا تحت تأثیر جنگ تجاری دونالد ترامپ علیه چین، از کار بیکار می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۵۸    
نماینده تهران در مجلس هفتم و سفیر سابق ایران با اشاره به این که برخی از مدعیان اصلاحات از تسخیر لانه جاسوسی پشیمان شده اند گفت: این افراد در تسخیر لانه جاسوسی کاره ای نبودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۴    
هر وقت با هم حرف می زدیم امکان نداشت از جبهه و جنگ تعریف نکند. از دلاورمردی های جانبازان و رزمندگان صحبت می کرد. وقتی می خواست برای دخترمان قصه بگوید از ماجراهای زمان جنگ و خاطراتش می گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۱۴    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از تشدید بارش ها در نیمه غربی کشور خبر داد و اعلام کرد: پیش بینی می شود طی امروز، فردا و پس فردا در 10 استان برف و باران ببارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
بسته توانیر برای اصلاح الگوی مصرف برق که برای بررسی نهایی به وزارت نیرو ارسال شده، شامل 3 پیشنهاد واقعی کردن قیمت برای پرمصرف ها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۴    
امام جعفر صادق علیه السلام در کلامی ارزشمند یکی از راه های آرامش در زندگی را عدم درخواست حاجت از نااهل و صبر کردن در گرفتاری ها دانسته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۶    
بازیکن تیم کاشیما می تواند در بازی برگشت مقابل پرسپولیس به میدان برود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: فناوری های جدید در کنار کارکردهای مثبت و فرصت گونه ای که دارند، قابلیتهایی درون آنها قرار داده شده است که می تواند تهدیدزا باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۲    
وزیر خارجه گفت که سیاست ها و تصمیمات آمریکا در سطح جهان با مخالفت عملی کشورها مواجه شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۰۵    
باشگاه بایرن مونیخ و کارل هاینز رومینیگه، ریاست باشگاه، هرگونه تلاش برای شرکت در مسابقاتی تحت عنوان سوپرلیگ را تکذیب کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۶:۰۳    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری به بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما می گوید که بازیکنان این تیم باید ضمن حملات پرشمار در بازی برگشت مراقب ضد حملات تیم حریف باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۵:۳۳    
نوسانات گرانی دارو و برخی ساماندهی قیمتهای دارو همچون بالا و پایین رفتن قیمت دلار ادامه دارد با این وجود با برخی اصلاحات قیمت فراورده های دارویی در حال برگشت به قیمت قبل هستند ولی در حوزه دارو قرار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۴:۳۳    
اگر به میوه خوردن علاقه مندید برای شما خبر خوبی داریم! با این میوه ها به شادابی پوست خوبی دست پیدا می کنید و باعث جذابیت و جوانی شما خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۴:۰۳    
به گزارش بلاغ ، 1. باید علل و عوامل ضعف اراده خویش را بشناسید . توجه کنید ضعف اراده غالبا در عدم اعتماد به بینش و تفکر، عدم شناخت خویش، با ارزش تلقی نکردن خود، عدم امنیت روانی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۳:۳۳    
پسر جوان که به دختران و پسران دانشجو قرص های روانگردان می فروخت در آبادان دستگیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۳:۱۱    
تیم پرسپولیس نیمه دوم خوبی را برای کاشیما سپری نکرد، اما همچنان به بازی برگشت امیدوار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۳:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی 13 آبان را تاریخچه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی این روز را نقطه عطف تحولاتی می داند که روند ها و مسیر جریانات اجتماعی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۳    
اگر شما هم از خواص چای کاکل ذرت بی اطلاع هستید بهتر است این مطلب را دنبال کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۱:۳۳    
مسئولان عراقی اعلام کردند که آمریکا در زمینه تجارت گاز و مواد غذایی، عراق را از تحریم های ضد ایرانی معاف کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۱:۲۰    
گزارشگر اعزامی صدا و سیما به ژاپن برای پوشش فینال رفت لیگ قهرمانان آسیا، پس از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما در دیدار رفت فینال آسیا گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۱:۲۰    
دادسرای سازمان قضایی نیروهای مسلح، شکایت دو دانشجوی دختر از مأمور زن گشت ارشاد در ارتباط با حادثه پارک طالقانی را که فروردین امسال فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد، رد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۰:۱۰    
به گزارش بلاغ ، رویترز: ایران در هر صورت نفت خود را صادر می کند خبرگزاری رویترز با اشاره به تحریم های نفتی آمریکا نوشت ایران در هر حال نفت خود را صادر می کند. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۳:۵۵    
شکلات به هیچ عنوان سیرکننده نیست و هر تکه آن نیز حاوی میزان زیادی کالری است.همه ما روزانه چندین مرتبه گرسنه مان می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۳:۴۳    
اسطوره برزیلی بعد از پیروزی تیم کاشیما مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا از تیم ژاپنی تمجید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۳:۲۲    
"محمود احمدی نژاد" از ژانویه سال 2017 - دی ماه 1395- به شبکه توییتر پیوسته است و در 22 ماه گذشته صفحه توییتری او به بیش از 77 هزار دنبال کننده دست یافته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۰    
معاون مسافری راه آهن گفت: در هفته جاری و همزمان با بازگشت قطارهای فوق العاده اربعین، این قطارها به مسیر تهران مشهد اختصاص می یابد تا پاسخگوی پیکِ تقاضای ایام پایانی ماه صفر باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۹    
در این مطلب یک نسخه بسیار ساده و موثر طب سنتی برای درمان "غلظت خون" ارائه شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۰    
رضا شاهرودی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم می تواند با شکست کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۲:۲۴    
شرکت نفتی دولتی تایوان ابراز امیدواری کرده که این کشور جزو کشورهایی قرار گیرد که آمریکا از تحریم های نفتی ایران مستثنی کرده و برایشان معافیت موقت در نظر گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۲:۰۹    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مذاکره با روس ها برای خرید هواپیما سوخو 100 جهت نوسازی ناوگان ایرلاین ملی خبر داد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۴    
دبیر ستاد اربعین گفت: علیرغم تلاش های سازماندهی شده توسط مخالفین در مراسم اربعین، همه توطئه ها خنثی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: گل دوم تیم کاشیما به پرسپولیس به نظر آفساید می رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۰    
بهای معاملات نفت روز جمعه بدنبال تصمیم آمریکا برای اعطای معافیت از تحریم های نفتی ایران به برخی از کشورها، کاهش پیدا کرد و چهارمین کاهش هفتگی متوالی خود را رقم زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۰۵    
ادموند بزیک مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس ناخواسته خیلی زود عقب کشید و از طرفی بازیکنان نمی خواستند به آب و آتش بزنند چون به بازی برگشت امیدوار بودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۳    
افرادی که به سنگ کلیه دچار هستند بهتر است شلغم بخورند چرا که شلغم باعث تسهیل دفع اسید اوریک بدن می شود و بهتر است افرادی که سنگ کلیه دارند از خواص آن بهره مند شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دشمن شادهای پرسپولیس تا فردا می توانند شاد باشند چرا که ما از نظر روحی و روانی بازخواهیم گشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در جمع حامیانش در ایالت ویرجینیای غربی به تمجید از اقدام غیرقانونی و ضد ایرانی دولتش در زمینه بازگرداندن تحریم ها پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۴    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین روند بررسی لایحه اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۳    
مصرف همزمان تن ماهی و تخم مرغ از جمله ترکیب هایی است که در طب سنتی به شدت توصیه به عدم مصرف آن شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۵    
سوره انبیاء، آیه 87: وَ ذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادی فِی الظُّلُماتِ أَنْ لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۵    
دفاع چپ تیم پرسپولیس نمایش قابل قبولی ارائه کرد اما روی صحنه گل دوم کاشیما می توانست با ضربه سر توپ را بهتر دفع کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۹    
دبیر انجمن لبنی کشور با بیان اینکه عدم رسیدگی دستگاه های مسئول به وضعیت کارخانجات لبنی موجب افزایش قیمت لبنیات شده است،گفت:وزارت جهاد زیر بار امضای قرارداد تحویل شیر به کارخانجات نمی رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۳    
استاندار ایلام گفت: امسال تعداد 2 میلیون زائر از مرزهای سه گانه به کشور عراق سفر کردند که از این تعداد 1 میلیون و 85 هزار زائر از مرز بین المللی به آئین های اربعین مشرف شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۷:۵۵    
یک کانون تفکر و نهاد سیاست پژوهی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به آسیب های سوئیفت برای اقتصاد کشور و نقش آن در اثرگذاری تحریم آمریکا علیه ایران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۴    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:داوری خیلی بد بود، او خطاهای خنده دار می گرفت و مربی آنها هم مرتب اعتراض می کرد و در کل جو داوری به نفع حریف بود اما ما هم در نیمه دوم از نظر بدنی افت کردیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۵    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران با اعلام اینکه بسیج دانش آموزی مقاصد جدیدی را در دستور کار دارد، گفت: ورود در مسائل تربیتی از مباحثی جدی است که بسیج ورود پیدا کرده و کمک کار مدیران در مدارس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۳    
حدیث امام باقر (ع) درباره خودپسندی را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه امسال 47 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را در مازندران از دست دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۹    
سیدجلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگران روی داور خیلی تاثیر گذاشته بودند و داور نمی توانست درست تصمیم بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۳    
رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان و دانشجویان تصریح کردند: اکنون نه تنها اقتدار معنوی و قدرت نرم امریکا رو به افول است بلکه اقدامات رئیس جمهور عجیب و غریبِ فعلیِ امریکا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۹    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان خشکبار گفت: قیمت مصوبی برای گردو وجود ندارد اما در خرده فروشی ها قیمت مغز گردو بیش 145 هزار تومان هم به فروش می رسد. قیمت در هر آجیل فروشی با هم متفاوت است و قیمت قطعی نداریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داوری بازی، نا امید کننده بود. سوت های زیادی بود که باید برای ما می زد. فرصت های خوبی هم داشتیم که استفاده نکردیم ولی هیچ چیز غیرممکنی برای بازی برگشت وجود ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تلخ در گذشت یکی از مدیران غرب استان برای حضور در جلسه مرکز استان گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۸    
داروهای گیاهی فایده نداشته باشند، حداقل ضرر ندارند؛ این تصور خیلی از ما درباره دمنوش های مختلفی است که قدیمی ترها وقتی به مشکل جسمی بر می خوردند به سراغ شان می رفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۸    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات واژگونی اتوبوس با 42 مسافر را در گلستان اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان مازندران هیچ گزینه ای برای استانداری ندارد گفت: امیداریم مشکلات جاده ای و مسکن استان با حضور "اسلامی" در وزارت راه و شهرسازی برطرف شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۳    
مطابق آمار نرخ بیکاری رشته ها شامل 37 % حفاظت محیط زیست، 33 $% علوم کامپیوتر؛ 28 % علوم زیستی، 26 % علوم طبیعی، 26% معماراری، 24 % حقوق و 25 % صنعت، 23 %هزار هنر، 21%مهندسی و 19% علوم اجتماعی است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۳    
در آستانه ی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه ی امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۰    
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران ضمن اعلام افزایش قیمت برنج در بازار طی هفته اخیر گفت: تاکنون حدود 38 هزار هکتار از مزارع رتون و کشت مجدد شالیزارهای مازندران برداشت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۸    
مدیران استانی در جلسه شورای اداری مازندران آخرین وضعیت خدمات دهی به سیل زدگان مازندران را تشریح کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۵    
رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۶    
با پایان یافتن دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا پرسپولیس تنها در صورتی می تواند قهرمان این مسابقات شود که با تفاضل 3 گل کاشیما را شکست دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۰    
وزیر جوان ارتباطات گفت: برای بچه های مدرسه ای که در یکی از روستاهای کرمان بازی را از طریق اینترنت پرسرعت و با گوشی موبایل معلمشان دیده اند، تلویزیون تهیه خواهم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۱۸    
سرمربی کروات سرخپوشان با حضور در نشست خبری پایان دیدار با کاشیما انتلرز از انگیزه شاگردانش برای جبران نتیجه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس ، توضیحاتی در خصوص اظهار نظر اخیر خود در مورد باغ پسته وزیر جهاد کشاورزی ارائه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۲    
خواب های آشفته مرد جوان و نگرانی هایش برای پرداخت مهریه 514 سکه ای همسر سابقش، سبب شد که با همدستی زن معتادی نقشه سرقت از خانه عروس و داماد آشنا را عملی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۶    
در راستای بسته حمایتی دولت، کارمندان و بازنشستگان هم مشمول این طرح می شوند. با توجه به اختصاص 9 هزار میلیارد تومان برای این طرح ، سهم هر نفر تاپایان سال حدوداً 225 هزار تومان می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۷    
سرمربی کروات سرخپوشان ترکیب 11 نفره تیمش در حساس ترین بازی تاریخ این باشگاه را مشخص کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۵    
تردد بالای سگ های ولگرد و یا حتی صاحب دار در سطح شهرستان گلوگاه آسایش را از اهالی ربوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۰    
مرد پرتغالی فوتبال ایران در 89 بازی قبلی روی نیمکت تیم ملی کشورمان موفق به کسب 53 پیروزی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۰۸    
یک تارنمای خبری آمریکایی گزارش داد که دولت آمریکا قصد دارد برخی کشورها را که همکاری هسته ای غیرنظامی با ایران دارند از تحریم ها معاف کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۰۵    
با رصد بازار طلا و سکه طی هفته های اخیر مشاهده خواهید کرد که قیمت سکه تمام بهار آزادی در ابتدای هفته نسبت به پایان هفته اختلاف 300 هزار تومانی و هر گرم طلا اختلاف 30 هزار تومانی داشته است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۵۹    
اقتصادنیوز : مطالعات جهانی و تجربه بین المللی در برخورد با شوک های خارجی نشان می دهد که اتخاذ برخی از رویکردها در مقابل شوک های خارجی از جمله تحریم می تواند با افزایش تاب آوری اقتصاد دامنه آثار جانبی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۵۳    
اقتصادنیوز : قیمت اوراق تسهیلات خرید مسکن در هفته اول آبان، به پایین ترین سطح از زمستان 92 تاکنون رسید ...