چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 4 دی 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 دی 1397 بلاغ مازندران 2 دی 1397 بلاغ مازندران 3 دی 1397 بلاغ مازندران 4 دی 1397 بلاغ مازندران 5 دی 1397 بلاغ مازندران 6 دی 1397 بلاغ مازندران 7 دی 1397 بلاغ مازندران 8 دی 1397 بلاغ مازندران 9 دی 1397 بلاغ مازندران 10 دی 1397 بلاغ مازندران 11 دی 1397 بلاغ مازندران 12 دی 1397 بلاغ مازندران 13 دی 1397 بلاغ مازندران 14 دی 1397 بلاغ مازندران 15 دی 1397 بلاغ مازندران 16 دی 1397 بلاغ مازندران 17 دی 1397 بلاغ مازندران 18 دی 1397 بلاغ مازندران 19 دی 1397 بلاغ مازندران 20 دی 1397 بلاغ مازندران 21 دی 1397 بلاغ مازندران 22 دی 1397 بلاغ مازندران 23 دی 1397 بلاغ مازندران 24 دی 1397 بلاغ مازندران 25 دی 1397 بلاغ مازندران 26 دی 1397 بلاغ مازندران 27 دی 1397 بلاغ مازندران 28 دی 1397 بلاغ مازندران 29 دی 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۹    
چند برابر کردن درآمد و فروش شاید در ابتدا کمی غیرممکن برسد اما بعد از مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد که کار چندان سختی هم نخواهد بود!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۳    
شاید برایتان عجیب باشد که ساعد سهیلی بازیگر 31 ساله کشورمان چند سالی از همسرش گلوریا هاردی کوچکتر است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۴    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری گردانندگان 2 باند حرفه ای کلاهبرداری از شهروندان با ترفند دوست یابی و برنده شدن در برنامه رادیویی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۱    
شامپو بدن طبیعی که ازآن صحبت می کنیم، حاوی اسانس های درمانی بی ضرر است و با صابون روغن زیتون، عصاره استوقودوس، عصاره بابونه، عسل خام و مواد طبیعی دیگر ساخته می شود و درآن خبری از ترکیبات شیمیایی نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۸    
رییس اتحادیه طلا و جواهر عامل اصلی گرانی طلا را فاش کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۶    
دکتر محمد علی بیانی فوق تخصص غدد و عضو هئیت علمی دانشگاه ، ضعف، کاهش ضربان قلب، افزایش فشارخون، تپش قلب، ضعف و خستگی، کاهش وزن همراه با افزایش اشتها را از علائم کم کاری و پرکاری تیروئید برشمرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۲    
در حالی لایحه بودجه 98 توسط روحانی به مجلس تقدیم شد که بودجه دفاعی کشور در حدود 27 درصد نسبت به بودجه سال جاری کاهش نشان می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۶    
سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121 سلیمانیه اظهار کرد: با مشاهده سرقت تعداد زیادی از دریچه های آبفا در سطح پایتخت بررسی این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۶    
مرکز "ماهر" در گزارشی به تحقیق و بررسی حول برنامه هایی که به ارائه خدمات جانبی به کاربران اینستاگرام می پردازند، پرداخته و در لابه لای گزارش خود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: در شرایط فعلی عوامل موثر بر بازار های صادراتی تاثیرات منفی بر صادرات این محصول گذاشته که باید هرچه زودتر و با تصمیم فوری مراجع ذیربط الزام عرضه محصولات قیر در بورس ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۴:۰۹    
همواره درباره عروج حضرت عیسی مسیح (ع) به آسمان و زنده بودن ایشان تعبیرهای مختلفی مطرح شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۳:۰۹    
کار از راه دور امروزه به قدری رواج پیدا کرده که بسیاری از شرکت ها آن را به حضور فیزیکی کارکنان ترجیح می دهند. از طرفی این سبک کار با مشکلاتی هم روبه رو است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۹    
معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برپایه آخرین پژوهش ها، میزان شیوع اختلالات روانپزشکی در کشور 23.6 درصد است که حدود 12 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۴    
یک متخصص تغذیه گفت: با توجه به اینکه سرانه مصرف شیر در کشور در حد ناچیز است پنیر به عنوان یک ماده لبنی متراکم می تواند تا حد زیادی کلسیم مورد نیاز بدن را تأمین کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۱    
اگر احساس خستگی می کنید و دچار عدم تحرک و تنبلی شده اید، روغن رزماری، لیمو و نعناع را با هم ترکیب کنید. هر سه روغن تحریک کننده اند و رزماری می تواند به آرامش اعصاب و کاهش خستگی کمک نماید...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۱    
زمانی نه چندان دور بازیگران سینمایی برای خود تشخصی ویژه قایل بودند و تن به حضور در هر کاری نمی دادند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۵    
سارق حرفه ای هنگام بریدن کابل های برق در شهرستان زهک دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۰    
آیا عسل دیابتی داریم؟ دیابتی ها می توانند عسل مصرف کنند؟ قند خون دیابتی ها با مصرف عسل بالا می رود یا نمی رود؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۰    
در طی زمان، به دلیل انتخاب غذا های ناسالم و شیوه نادرست زندگی، ممکن است رگ ها و شریان های قلب مسدود شده و این مساله به بیماری های جدی قلبی و فشارخون بالا منجرخواهد شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۶    
یکی از مهمترین مسایلی که در طب سنتی مطرح می شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، مصرف همزمان مواد غذایی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی از طرح مجلس برای وضع عوارض بر مصرف بنزین خبر داد و گفت: این طرح با عنوان طرح ساماندهی مصرف سوخت در کشور با محوریت عوارض مصرف تهیه و تدوین شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۶    
تمامی نمایش های به صحنه رفته در تماشاخانه های دولتی و خصوصی با اعلام عزای عمومی هیات دولت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی،چهارشنبه پنجم دی ماه به صحنه نمی روند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۹    
با خط خوردن عزت اللهی، تیم ملی در پست هافبک تدافعی در حال حاضر امید ابراهیمی، احمد نوراللهی و علی کریمی را در اختیار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۶    
در میانه تنه نخل مغز ترد و شیری رنگ با طعم شیرین و گس وجود دارد که به آن "پنیر نخل" می گویند؛ این ماده بسیار مفید و مغذی است؛ در این مطلب با خواص آن آشنا می شوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۶    
پنیر پیتزا یک ماده غذایی خوشمزه است که بحث زیادی در مورد مفید یا مضر بودن آن می شود، این ماده غذایی می تواند سالم تر باشد اگر نکاتی را در مصرف آن رعایت کنید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۵    
جزییات دومین جلسه محاکمه علی اکبر عمارت ساز
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۶    
مسؤول غسالخانه زواره از زنده شدن خانم مسن حین انتقال به غسالخانه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۸    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به چگونگی تقویت عقل پرداخته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۳    
تورم انگشتان دست و پا از علایم وجود التهاب در بدن است. در فرایندی به نام التهاب، بدن با بیماری های مختلف مبارزه می کند و حاصل آن تغییراتی در بدن است که سوسیسی شدن انگشتان دست و پا یکی از آنهاست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۴    
نماز میت بعد از غسل، حنوط و کفن کردن و قبل از دفن نمودن میت خوانده می شود. هنگام نماز، میت را به پشت بخوابانند بطوری که سر میت طرف راست نمازگزار و پای او طرف چپ نمازگزار باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۲    
باورها اعتقاداتی هستند که احساسات ما را تغییر می دهند و راهنمای رفتار ما هستند و ما همیشه از باورهای خود آگاه نیستیم و در مورد آنها حضور ذهن نداریم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۵    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار گفت: ماهانه 12 هزار و 500 کیسه، معادل 500 تن آرد بین واحدهای خبازی شهرستان جویبار توزیع می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰    
دولت در لایحه بودجه سال 98، دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را در میان شرکت های دولتی سودده قرار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۴    
ایتالیا قصد دارد به منظور تسهیل و توسعه وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست به خریداران این خودروها تا سقف شش هزار یورو ( 6820 دلار) یارانه اختصاص دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۱    
"فروش کارت سوخت و استفاده دیگران از کارت سوخت شخصی شما، غیرقانونی است و ممکن است تبعات سنگینی به دنبال داشته باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۲    
دولت در لایحه بودجه 98، سیاست تهاتر بدهی های دولت به پیمانکاران، پیمانکاران به بانک ها و بانک ها به بانک مرکزی پیشنهاد داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۶    
در میان چالش های بسیار که با فصل زمستان و سردی هوا همراه است خشکی پوست مشکل شایعی به حساب می آید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۳    
شما دارای ناف توپر هستید یا توخالی؟ ما بارها و بارها بر روی قسمت های مختلف بدن تحقیق کرده ایم و به تمام موضوعاتی که شما نیاز به دانستن آن دارید، پی برده ایم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با افزایش قیمت ارز در ماه های گذشته، آمار استفاده از تجهیزات ساختمانی غیراستاندارد که نسبت به تجهیزات دیگر ارزان تر هستند، افزایش یافته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷    
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج ها در سال 98 یکصد و پنجاه میلیون ریال معادل 15 میلیون تومان با دوره بازپرداخت پنج ساله است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷    
الماسی، گفت: برای رونق اقتصاد و به تبع آن اشتغال و رفاه عمومی باید به بخش معدن توجه بیشتری شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به رشد 2 درصد تولید و 40 درصد صادرات نساجی به خارج از کشور در سال 1397 گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۸    
به گزارش بلاغ ،مرکز ماهر که در مهر ماه گزارشی هشدار دهنده درباره اپلیکیشن های غیر رسمی اینستاگرامی منتشر کرده بود، در گزارشی مفصل تر به جزییات مشکلات این اپلیکیشن ها پرداخته است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: پس از انتخابات باشکوه 88 دشمن دنبال به چالش کشیدن نظام بود و عده ای در داخل نیز با دشمنان همراه شدند و اغتشاشات دی ماه را شکل دادند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۸    
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه از کاهش نرخ طلاق و ازدواج در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 5 تن عدس خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۵    
فرماندار سیمرغ گفت: آمار و ارقام استان نشان می دهد که در حوزه وام کار از 100 درصد عبور کردیم و 130 درصد اعتبارات وام کارا در شهرستان جذب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۴    
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران از راه اندازی و آغاز به کار سامانه آموزش مجازی به عنوان جامع ترین متولی آموزش فضای مجازی در استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۶    
معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: گزارش وضعیت بوکس مازندران به فدراسیون ارسال می شود و در نهایت تصمیم به تغییر هیأت برعهده فدراسیون است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور گفت: میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای در کشور افزایش پیدا کرده است و سهم کشته های مازندران 306 نفر بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۹    
عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه استیضاح شهردار در همه شهرهای کشور، حق طبیعی و قانونی شوراها است؛ گفت: ما برای این کار به زمان احتیاج داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان گفت: در مجموع 5 هزار نمونه از استان مازندران جمع آوری شده با توجه به اینکه این استان از محدود استان هایی است که مرکز پیوند دارد و فعالیت های خوبی را ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۵    
فرماندار میاندورود گفت: در زمینه وام کارا در بخش وام های روستایی 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص پیدا کرده بود که 3 میلیارد و 700 میلیون تومان جذب کردیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۳    
فضای مجازی که در سال های اخیر به عنوان فرصت و تهدید برای عموم مردم معرفی شده است اما امروزه یک منبع درآمد برای افراد زیادی از مردم جامعه تبدیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۷    
رئیس کل بیمه مرکزی از صدرو بیمه نامه الکترونیکی در کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۳    
همواره نحوه محاسبه طلا از سوی طلافروشان برای مشتریان سوال برانگیر بوده است، از سوی دیگر علیرغم کاهش قیمت دلار و طلا، و بالطبع از نگاه عموم افزایش مشتری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۱    
دبیر برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع حرم مازندران گفت: چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران به میزبانی فریدونکنار روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۵    
در دین و باورهای اسلامی مان کمک به یکدیگر از وظائف لحظه به لحظه ماست بگونه ای که رسول بزرگوار اسلام می فرماید: "اگر مسلمانی کمک بخواهد و به داد او نشتابید، مسلمان نیستید" ...