یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۷May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 2 دی 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 دی 1397 بلاغ مازندران 2 دی 1397 بلاغ مازندران 3 دی 1397 بلاغ مازندران 4 دی 1397 بلاغ مازندران 5 دی 1397 بلاغ مازندران 6 دی 1397 بلاغ مازندران 7 دی 1397 بلاغ مازندران 8 دی 1397 بلاغ مازندران 9 دی 1397 بلاغ مازندران 10 دی 1397 بلاغ مازندران 11 دی 1397 بلاغ مازندران 12 دی 1397 بلاغ مازندران 13 دی 1397 بلاغ مازندران 14 دی 1397 بلاغ مازندران 15 دی 1397 بلاغ مازندران 16 دی 1397 بلاغ مازندران 17 دی 1397 بلاغ مازندران 18 دی 1397 بلاغ مازندران 19 دی 1397 بلاغ مازندران 20 دی 1397 بلاغ مازندران 21 دی 1397 بلاغ مازندران 22 دی 1397 بلاغ مازندران 23 دی 1397 بلاغ مازندران 24 دی 1397 بلاغ مازندران 25 دی 1397 بلاغ مازندران 26 دی 1397 بلاغ مازندران 27 دی 1397 بلاغ مازندران 28 دی 1397 بلاغ مازندران 29 دی 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۱۱    
متخصصان معتقدند بیماری ریفلاکس اسید معده (که در آن اسید معده به سمت مری برمی گردد) یکی از شایع ترین بیماری های شناخته شده در دنیاست و شاخص ترین نشانه آن هم احساس سوزش در ناحیه قفسه سینه و گلو است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۰    
زبان شما می تواند بازگوکننده تعدادی از بیماری ها باشد که به اشکال متفاوت از لکه های سفید گرفته تا برآمدگی های سرخ خودشان را روی زبان نشان می دهند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۸    
خوشبختی به راستی مثل یک حیوان ترسو است؛ و به محض اینکه از تعقیبش دست بردارید، ممکن است ببینید که با پای خودش و به صورت طبیعی نزد شما می آید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۱    
افرادی که جرم های بیشتری در دهان خود داشته باشند، بیشتر در معرض خطر حملات قلبی قرار خواهند گرفت. در نتیجه مسواک زدن از بروز حملات قلبی جلوگیری می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۵    
درست است که آب عنصر مهمی برای بدن است اما مواقعی هستند که باید از نوشیدن آب خودداری کرد و خوردن آب را به زمان دیگری موکول کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۴    
محققان با بررسی سرطان پوست ملانوما به فهم بهتری از نحوه گسترش بیماری و درمان موثرتر آن رسیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۴    
پژوهشگر طب سنتی راهکارهایی برای کاهش غلظت خون ارائه داد و گفت: مشخص شدن علت دقیق بیماری قدم اول مبارزه با آن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۴    
ویتامین A یکی از مهم ترین ترکیبات حلال در چربی و بسیار مؤثر در سلامت بدن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی که انتشار فیلم درگیری لفظی او با یک کارمند گمرک طی هفته گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد، بار دیگر در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۱    
یک متخصص پوست در پاسخ به برخی شائبه ها درباره عوارض ناشی از لیزر موهای زائد نظیر ناباروری و یا تاثیر در غدد لنفاوی بدن، تاکید کرد: لیزر موهای زائد، عوارض طولانی مدت شناخته شده ای ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۹    
شعبۀ 54 دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع ستاد اجرایی فرمان امام رأی داد و حکم ابطال وقف نامۀ موقوفۀ گلشهر مشهور به علی حاجی ترخانی را صادر کرد و بدین ترتیب ثروت هنگفت سپهبد تیمور بختیار بنیانگذار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۱    
احتمال ابتلا به بیماری های قلبی در بیماران مبتلا به دیابت، دو برابر سایر افراد می باشد. در مبتلایان به دیابت، بیماری قلبی می تواند سریع تر پیشرفت کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۰    
یک منبع آگاه از نامساعد بودن حال جسمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۰    
فاطمه باقری : قائدی با من تماس نگرفت
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۷    
سایت عربی الکوره مدعی شد، مسعود شجاعی پس از جام ملت های آسیا 2019 از بازی های ملی خداحافظی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۵    
نشریه سان یک ادعای جنجالی را مطرح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲    
شفر: ما سودآوری هم داشته ایم
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲    
علی اکبر طاهری دلیل محرومیت پرسپولیس را اسپانسر تیم می داند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۹    
عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر تهران گفت: با وجود آنکه نرخ اونس در بازار جهانی با 30 دلار افزایش مواجه شده است نرخ سکه و طلا در بازار متاثر از ثبات بازار ارز به روند کاهشی خود ادامه می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عزم جدی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای واگذاری اموال منقول و غیرمنقول مازاد و ساختمان های شرکت های خودروسازی دولتی و توافق با معاون اول رییس جمهور برای ترخیص بدون ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۶    
قائم مقام مدیرعامل سایپا دیزل با اشاره به مشکلات تامین تسهیلات و قطعات مورد نیاز برای تحویل خودرو های ناوگان تجاری گفت: تحویل بخشی از خودرو ها از امروز آغاز شده است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۳    
روزنامه لو موند فاش کرد از زمان شکل گیری جنبش اعتراضی ضدسرمایه داری در فرانسه این کشور که آماج انتقاد ها قرار گرفته، زندگی خود را وارد یک مرحله پنهانی کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۳    
مسئولان باشگاه استقلال با نظر سرمربی خود درخصوص تمدید یا عدم تمدید قرارداد بازیکنان خود تصمیم خواهند گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۰    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در ادعاهایی خصمانه با اشاره به کمپین صهیونیستی برای مقابله با ایران و حزب الله، ادعا کرد که ایران می خواسته قرارگاه هایی را در بلندی های جولان بنا کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۴    
3 بازیکن لیست مازاد برانکو در تیم پرسپولیس مشخص شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۴    
هشت مدیرعامل و سرپرست، پرسپولیس را هدایت کردند که سهم طاهری دوبار بوده و همه منتظر نهمین مدیر هستند که یک رکورد تازه برای این تیم از نظر تعداد مدیرعامل است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۱    
به گزارش بلاغ ،رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس جزئیات جدیدی از پرونده دکل های نفتی گمشده را بیان کرده و از ردپای یک زن و 3 مرد در این پرونده خبر داده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۵    
درپی انتشار خبرهایی مبنی بر تمایل آمریکا برای مستقر کردن نظامیان آمریکایی خارج شده از سوریه در خاک عراق، مقام های عراقی با طرح احتمالی ورود نظامیان جدید آمریکایی به این کشور مخالفت کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت با وجود خروج احتمالی آمریکا از سوریه، تل آویو به عملیات های هوایی خود در سوریه ادامه می دهد و در صورت نیاز این حملات را گسترش می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۲    
برانکو ایوانکوویچ بعد از اینکه از جذب مهاجم خارجی برای تیمش به خاطر مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس منصرف شد، خواهان رضا قوچان نژاد شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۷:۱۶    
به گزارش بلاغ ،کلسترول ماده ای غلیظ در خون است. برخی کلسترول های خون مفید می باشند و برای بدن لازم و ضروری هستند و به ساخت سلول های سالم کمک می کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۴:۰۹    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: دام میانگین، بسیاری از سرمایه گذاران و حتی تحلیل گران بازار مسکن را به اشتباه انداخته و عاملی برای وجود خانه های خالی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۳:۱۰    
فردی که فشار خون را اندازه می گیرد، باید با روش صحیح آن آشنایی داشته باشد. در غیر این صورت یک اشتباه کوچک ممکن است به کسب اطلاعات ناصحیح درباره میزان فشار خون منجر شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۲:۱۰    
با دیدن صحنه شوکه کننده در مخروبه در جا خشکم زد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۱:۰۷    
خارش سر مشکلی آزاردهنده است که نه تنها خود فرد را ناراحت می کند، بلکه در جمع نیز ظاهری ناخوشایند دارد. بنابراین باید برای حل این مشکل به فکر درمان قطعی خارش سر باشید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۰:۱۰    
به گزارش بلاغ ، به جای گران کردن بلیت مترو جلوی افزایش حقوق شهرداران را بگیرید روزنامه دولتی ایران در یادداشتی تصریح کرد الان زمان افزایش حقوق شهرداران نیست. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۳    
در ادامه واکنش ها به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در مورد عقب نشینی نظامیان آمریکایی از سوریه، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۰    
مصرف قهوه می تواند باعث سیم کشی مجدد سلول های مغزی شود. انجام اسکن مغزی MRIاز افراد هر دو روز به مدت 18 ماه نشان داد افراد پس از مصرف قهوه دچار تغییرات مغزی شگفت انگیزی می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۵    
توسعه صادرات در سطح کلان کشور نیازمند هم بستگی نهاد های مختلف و توجه ویژه به امر تولید در بنگا ه های کوچک و متوسط است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۹    
چندی قبل مردی جوان و شیک پوش وارد نمایشگاه خودرو در مرکز تهران شد. او با نشان دادن یک خودروی شاسی بلند که در گوشه نمایشگاه پارک شده بود از صاحب نمایشگاه خواست تا آن خودرو را برایش قولنامه کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۹    
نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: وزارت کار به جای استعلام از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، برای بازنگری و بررسی افزایش مزد کارگران در میانه سال باید از مجلس استعلام بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۹    
جام ملتهای آسیا با دیدار امارات و بحرین در ابوظبی آغاز خواهد شد و 24 تیم برای کسب عنوان قهرمانی در 6 گروه به رقابت خواهند پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۴    
مسئولان فرهنگی فدراسیون فوتبال از حالا برای جام جهانی 2022 قطر برنامه ریزی کرده اند و تقریبا بخشی از برنامه های فرهنگی-هنری که برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه برقرار بود و اجرا شد برای قطر هم مدنظر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۹    
پیرمرد 59 ساله به اتهام تجاوز و قتل یک دختر 8 ساله دستگیر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۴    
در ادامه بحران های نساجی و استعفای علی امیری از مدیریت باشگاه، تمرینات این تیم هم توسط جواد نکونام تعطیل شد تا شرایط بدی برای سرخپوشان قائمشهری رقم بخورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۶    
پاییز پرباران خطر افزایش روزهایی با هوای ناسالم در کلانشهرها را با وجود افزایش قابل توجه مصرف بنزین کاهش داد، اما طبق پیش بینی ها زمستان پربارشی نداریم و ممکن است در روزهای زمستانی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۰    
اتحادیه اروپا با استفاده از پرداخت یارانه های مستقیم، حمایت های بازاری و توسعه روستایی کشاورزی را تقویت می کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۵    
سازمان خصوصی سازی طی نامه ای به وزارت ورزش خواستار ارائه صورتحساب های مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۰    
وزیر صنعت گفت: با قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار قیمت جدید خودروهای پرفروش تا هفته آینده اعلام خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۶    
ریه ها یکی از مهم ترین بخش های دستگاه تنفسی هستند که در تأمین اکسیژن بافت های بدن و دفع کربن دی اکسید نقشی موثر دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۰    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با استقبال از بخشنامه جدید درباره چک های تضمینی گفت: پیشنهادی که سال هاست بر آن تاکید داریم، حذف کامل چک در وجه حامل است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۵    
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از ورزشکاران و هنرمندان خواست با اتحاد و همدلی برای ایمن سازی مدارس قدم بردارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۴    
همه ماجرا از یک روز پاییزی شروع شد من تازه 16ساله شده بودم که با پسر خاله دوستم در یک جشن تولد آشنا شدم. ارتباط ما وقتی جدی تر شد که برای تعمیر رایانه ام به خانه ما آمد و شماره تلفنم را گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۶    
شاید افراد بسیاری ندانند که مشکل خشکی دهان که به دلیل کاهش ترشح طبیعی بزاق صورت می گیرد، می تواند ما را دچار مشکلات جدی از جمله کاهش حس چشایی، مشکل در بلع و جویدن غذا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۰    
خیلی از مبتلایان به چاقی، از سردردهای میگرنی شکایت دارند. از طرف دیگر هنگام اجرای رژیم لاغری، نگران آن هستند که کاهش وزن باعث تشدید سردرد های آنها گردد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۹    
مدافع سابق استقلال گفت: امسال نوبتی هم باشد نوبت قهرمانی استقلال است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۸    
محور هراز دوشنبه سوم و سه شنبه چهارم دی ماه جاری برای تعمیر پل گزنک بسته می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی مازندران از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد و گفت: در این زمینه 58 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق ،8 هزار لیتر گازوئیل ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف رب انار ترش و شیرین و رب سیب بعد از هر وعده غذا به تقویت و پاکسازی معده از مواد زائد کمک می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۱    
سازمان استاندارد با بیان اینکه وزارت بهداشت در حال پیگیری استفاده از ذرت های تراریخته در تولید فپفک و اسنک است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰    
خوردن شلغم در دوران بارداری باعث می شود که کودک زودتر به حرف زدن و راه رفتن بیفتد همچنین آب شلغم برای جلوگیری از سرطان بسیار مفید است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۲    
رسیدن قیمت مرغ به کانال 13 هزار تومانی، در طی چهار دهه پس از انقلاب بی سابقه بوده و اکنون بازار مرغ در حال ثبت رکورد گرانی است که انگار بنا دارد هر چند روز یک بار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۱    
زن جوان که یک روز خودش طعمه دزدان بود دست به جیب بری های سریالی از زنان زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۶    
خطرات ناشی از سیگار کشیدن بر همه معلوم است. سیگار کشیدن در محیط های بسته مثل اتاق کار، داخل خانه، رستوران و ... اثرات مضر بیشتری دارد. در این مقاله 9 باور غلط درباره کشیدن سیگار را بیان می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۷    
خبرنگار بهداشت نیوز در حاشیه ی همایش " دستاوردهای نظام سلامت در چهل سالگی انقلاب اسلامی" سؤالی در خصوص محدود بودن ظرفیت ورود به دانشگاه های علوم پزشکی از دکتر علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر انتقال آب دریای خزر به استان سمنان گفت: این موضوع با توجه به وجود مشکلات کم آبی در استان مازندران ایجاد کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران گزارشی در مورد اقدامات سپاه در حوزه آسیب های اجتماعی به ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت:در آمد حاصل ازجرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می شود و هیچ مبلغی از این موضوع به حساب نیروی انتظامی واریز نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲    
پوشانده شدن دور زمین تمرین تیم ملی با پارچه های سیاه و سبز رنگ حال و هوای امنیتی به این تمرین داد؛ انگار عملیات ضد جاسوسی کی روش برای جام ملت ها آغاز شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۶    
نتیجه یک نظر سنجی بزرگ توسط محققان کلینیک سرطان کلیولند نشان می دهد سبک زندگی سالم احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
مجری برنامه رادیویی پیک بامدادی پس از 10 سال اجرا در این برنامه، علاوه بر توبیخ از اجرای پیک بامدادی کنار گذاشته شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۷    
جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس می تواند یک گزینه محبوب را روی نیمکت تیم بنشاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۴    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که از کیفیت فنی خوبی برخوردارند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۸    
جمیله هاشمی عضو شورای شهر در بین جمع تاکسیرانان و مسئولین،قاضای من از شهردار این است؛در اولین فرصت جلسه ای جهت رفع مشکلات هفت محور حمل و نقل شهری با نمایندگان این محورها برگزار گردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: بسیج پایگاه امام زمان(عج) است، در طول به وجود آمدن این نهاد انقلابی چیزی جز این که بسیج نیروی مخلص و پای کار بوده ندیدیم و این بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
مسئول نهضت سواد آموزی شهرستان سوادکوه از آموزش131 سوادآموز این شهرستان در سال97 خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۴    
اختصاصی | پل پوگبا که در زمان حضور مورینیو در منچستریونایتد رابطه خوبی با او نداشت، پس از اخراج به نیکی از سرمربی پرتغالی یاد می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۱    
فرهاد صنیعی فر درباره استعفای علی امیری و شایعه جدایی جواد نکونام توضیحاتی را ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۸    
اللهیار صیادمنش مهاجم استقلالی ها که در نیم فصل نمایش خوب و امیدوار کننده ای در ترکیب این تیم داشت، در فهرست 20 نفره تیم امید برای دیدار با اردن حضور ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۸    
همزمان با کشف جسد یک زن ناشناس در تهران معمای جنایی تازه ای پیش روی مأموران قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی بهتر است استیضاح وزرای علوم و جهاد کشاورزی از دستور کار مجلس خارج شود چرا که مردم فعلا از مجلس می خواهند نسبت به معیشت شان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۲    
نامادری جوان که هدف یک اسیدپاشی سوزناکی قرار گرفت پس از بهبودی، پسر شوهرش را عامل این اسید پاشی معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۲    
پدری که پس از 6 سال دعا و درمان صاحب دختری شد در یک اتفاق تلخ در آتش سوزی مدرسه ابتدایی زاهدان دختربچه اش را از دست داد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۹    
امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اینترنت 5G بپردازیم و ببینیم که آیا این اینترنت خطرناک است یا خیر. جوابی که می تواند خیلی از کاربران شگفت زده کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۹    
به تازگی یک خبر در مورد اپلیکیشن ها در پایان سال 2018 منتشر شده که نشان می دهد این اپلیکیشن ها امسال رکوردشکنی جالبی داشته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۶    
جلسه هماهنگی انتقال قطعی باشگاه پدیده خراسان روز گذشته در مشهد برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۶    
ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به محض اینکه با بازیکنی به توافق برسیم رسما اعلام می کنیم و فعلا چراغ خاموش در حال حرکت هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۳    
طبق گزارش شش ماهه شفافیت اپل، دولت های سراسر جهان در نیمه نخست سال جاری بیش از 32 هزار درخواست برای دسترسی به اطلاعات کاربران این شرکت را ثبت کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۰    
آمریکا در گیرودار بزرگترین بحران مالی پس از رکود بزرگ بود و به زحمت توانستم در سال 2008 یکی از استارتاپ هایم را از شکست نجات دهم... اما چگونه ... .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۷    
خانه ما یک مستند و مسابقه صرف نیست، بلکه برنامه ای است که تلویزیون در ساحت سبک زندگی و خانواده ایرانی فصل جدید آن را روی آنتن می برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۷    
چین و چروک دور چشم یکی از مشکلاتی است که چهره شما را خسته و مسن نشان می دهد. برای رفع چین و چروک دور چشم کرم های گران قیمتی وجود دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۴    
عجیب نیست که برخی به ایده ی متناقض استفاده از زغال برای تمیزی دندان اعتقاد دارند. به نظر آن ها می توان از این ماده، در قالب خمیردندان زغالی، برای داشتن دندان های براق و تمیز استفاده کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۴    
حسن ریوندی، استندآپ کمدین، می گوید: ذائقه مخاطب ایرانی با کارهای ضعیف سینمایی و تلویزیونی طنز سقوط کرده است. برای همین من برای بالندگی و طراوت در طنز، سعی می کنم در کارم به روز باشم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۸    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر برنامه های ویژه ای داریم و از ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات نظامی نوین خود رونمایی می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۹    
مدرس فدراسیون بین المللی فوتبال گفت: تنها راهکاری که تیم ملی ایران برای نتیجه گرفتن در جام ملت های آسیا دارد، بازی کردن به همان شیوه ای است که در جام جهانی به میدان رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۹    
پروژه های نیمه کاره و طرح های مهم قابل اجرا در فریدونکنار به قدری زیاد و پیچیده است که شاید زمان 100 روزه برای به سرانجام رسیدن آن ها امری محال به نظر برسد اما باید دید که عزم فرماندار فریدونکنار در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۱۷    
عزت الله ضرغامی در حساب توییتری خود در باره ریاست احتمالی ابراهیم رئیسی بر قوه قضاییه اظهار نظر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۱۷    
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی هفته گذشته با ترامپ گفته است در صورت خروج نظامیان آمریکا از سوریه، ترکیه مسئولیت تکمیل مأموریت شکست داعش را بر عهده خواهد گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۱۱    
وزیر ارشاد:کمیته 5جانبه تشکیل دادیم تا بودجه در موضوع دیگری خرج نشود
  • ۱