چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۲May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 15 دی 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 دی 1397 بلاغ مازندران 2 دی 1397 بلاغ مازندران 3 دی 1397 بلاغ مازندران 4 دی 1397 بلاغ مازندران 5 دی 1397 بلاغ مازندران 6 دی 1397 بلاغ مازندران 7 دی 1397 بلاغ مازندران 8 دی 1397 بلاغ مازندران 9 دی 1397 بلاغ مازندران 10 دی 1397 بلاغ مازندران 11 دی 1397 بلاغ مازندران 12 دی 1397 بلاغ مازندران 13 دی 1397 بلاغ مازندران 14 دی 1397 بلاغ مازندران 15 دی 1397 بلاغ مازندران 16 دی 1397 بلاغ مازندران 17 دی 1397 بلاغ مازندران 18 دی 1397 بلاغ مازندران 19 دی 1397 بلاغ مازندران 20 دی 1397 بلاغ مازندران 21 دی 1397 بلاغ مازندران 22 دی 1397 بلاغ مازندران 23 دی 1397 بلاغ مازندران 24 دی 1397 بلاغ مازندران 25 دی 1397 بلاغ مازندران 26 دی 1397 بلاغ مازندران 27 دی 1397 بلاغ مازندران 28 دی 1397 بلاغ مازندران 29 دی 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۱    
عملکرد ضعیف کلیه ها یا نارسایی کلیه می تواند به احتباس مایع در بدن، به ویژه در اندام های پایینی، منجر شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۶    
از نکات شناخته شده برای سلامتی می توان به مرتباً ورزش کردن، داشتن خواب کافی و نوشیدن آب کافی اشاره کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۷    
محسن پویان، پژوهشگر گیاهان دارویی گفت: در طب سنتی ایران جوشانده عناب به تنهایی یا مخلوط با گیاهان دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۱۵    
با توجه به اینکه بیش از 10 درصد جمعیت کشور را افراد مبتلا به دیابت تشکیل می دهند، شیوه زندگی مردم علت اصلی افزایش آمار ابتلاء به دیابت می باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۴    
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به خواص بی نظیر هویج در درمان بیماریهای مختلف و بویژه بیماریهای دستگاه گوارش، از همه افراد خواست این خوراکی را در سبد غذایی خود لحاظ کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۹    
بدون شک ادعای نبوغ نظامی در مورد سرلشکر شهید منصور ستاری سخنی مبالغه آمیز نیست و هرکس که با زندگی حرفه ای این امیر دلاور ارتش اسلام آشنایی داشته باشد، پذیرش این موضوع برایش سهل و آسان خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۳    
امروز سالروز درگذشت بانویی است که رهبر معظم انقلاب در تقریظی بر کتاب خاطراتش، اینگونه او را می ستاید: رحمت خدا بر این بانوی صبور و باایمان؛ و بر آن جوان مجاهد و مخلص...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۱    
امروز سالروز درگذشت علامه امینی نویسنده کتاب بزرگ الغدیر است. به همین بهانه روایت جالب علامه امینی از این کتاب را بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۵    
یک کارشناس حامی دولت می گوید دولت خود در گرانی اجناس و خدمات نقش دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۹    
علی رغم صحبت های مدیرعامل سازمان حمایت در اعلام قیمت های جدید خودرو در 13 دی ماه هنوز این موضوع اجرایی نشده و وعده آقای معاون هم مانند وزیر صنعت به مرحله اجرا نرسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۹    
به گزارش بلاغ ،به تازگی تصاویری از خودروی ساینا منتشر شده است که نشان از حذف رینگ های آلمینیومی و جایگزینی آنها با رینگ های فولادی دارد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۱    
اهمیت سلامت میوه و سبزی مصرف شده به قدری است که همگان دقت لازم را درشستشو به کار می گیرند و به همین دلیل جهت حصول از ضد عفونی شدن میوه و سبزی روشهایی در بین مردم رایج شده است که لازم است توضیحاتی در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۳    
مهدی طارمی، مهاجم سابق پرسپولیس، این بار برای نیامدن به این تیم به توافق رسید!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۶:۱۴    
کتب تاریخی قول های متفاوتی درباره محل اقامت حضرت آدم (ع) بیان کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۴:۱۱    
روایتی جالب از حضرت آیت الله جاودان درباره ویژگی خاص یک عالم را در این مطلب بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۱    
حمید داود آبادی نویسنده دفاع مقدس، تصویری از زمان 8 سال دفاع مقدس و مطلبی با عنوان "خواب من چپه؟!" را منتشر کرد که در ادامه می آید:
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۴    
تازه ترین گزارش های منتشره، سریع ترین و ارزان ترین اینترنت جهان را برای چندمین سال متوالی به یک کشور شرق آسیایی اختصاص داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۰    
علی جباری: مجیدی نه، استقلال بازیکن می خواهد!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۴    
کاش یکی برای وزیر عزیز و محبوب جامعه ورزش یک ساعت مچی بخرد تا استاد! دیگر موسپیدهای فوتبال کشور را معطل حضور خود نکنند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۵    
شوک آنلاین: دادستان تهران درباره پرونده محمدرضا خاتمی توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۴    
هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا در حالی کلید خواهد خورد که تیم ملی ایران به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی در این مسابقات یک رکورد ماندگار را به نام خود ثبت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۴    
بازیکن سابق تیم ملی گفت: ژاپن اصلی ترین حریف ایران در جام ملت های آسیا برای رسیدن به قهرمانی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۵    
به گزارش بلاغ ، قاتلی که حکم اعدامش صادرشده بود با رضایت اولیا دم در پای چوبه دار و پیش از اجرای حکم قصاص در زندان مرکزی بجنورد بخشیده شد و از اعدام نجات یافت. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۹    
ماریو بودمیر در آستانه پیوستن به پرسپولیس است و پیش نویس قرارداد نیز برای او ارسال شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۶    
ای کاش یک نفر پیدا می شد تا منتقدان کی روش را به واقع بینی و خود کی روش را هم به امیدواری دعوت کند. تیم ملی باید قهرمان آسیا شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۵    
در جمع ستاره های حاضر در جام هفدهم از دید روزنامه الاتحاد نام سردار آزمون از ایران هم دیده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۴    
به گزارش بلاغ ، ایران ادعا می کند که محل تولد بستنی است. اما این محصول دو هزار سال پیش چگونه ساخته می شده است؟ بی بی سی در مستندی تلاش کرده پاسخ این پرسش را به دست آورد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۲    
گادوین منشا مهاجم پرسپولیس که در لیست مازاد برانکو قرار دارد مدنظر تراکتورسازان قرار گرفته است و سرخپوشان تبریزی قصد دارند با به خدمت گرفتن این بازیکن جای خالی "اروین" را پر کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹    
محمد انصاری از فهرست پرسپولیس خارج نمی شود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۱    
در این مطلب به مدت زمان مورد نیاز برای هضم غذا پرداخته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: تاکید وزارت بهداشت بر این است که مردم از شیر و لبنیات پاستوریزه استفاده کنند و باید شیر مصرف شده در "لبنیات سنتی" از شیر پاستوریزه تهیه شود!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۵    
والدین شهید مدافع حرم علی جمشیدی یک ساختمان مسکونی به مساحت 230 متر مربع را به نیت فرزند شهیدشان وبا نیت امور فرهنگی و قرآنی در شهرستان نور وقف کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۲    
مهاجم خارجی مدنظر برانکو در تیم دینامو زاگرب توپ می زن و آمار خوبی نیز از خود به ثبت رسانده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۱    
پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی"، روش جدیدی برای درمان بیماری های تنفسی ارائه داده اند که در آن از آر.ان .ای پیام رسان استفاده می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۰    
چهارشنبه گذشته سر تیتر بسیاری از رسانه ها تعیین تکلیف نهایی قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری بود، محصولاتی که به نظر می رسد ادامه حیات خودروسازان این روزها به افزایش قیمت آنها بسته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۰    
بطریک یازجی گفت: به عنوان یک رهبر مسیحی، علاقمندانه و هر روز، آیاتی از قرآن را می خوانم و از کتاب مقدس مسلمانان استفاده می کنم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۷    
رئیس شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک ایران با اشاره به روز موعود گفته، هر آنچه که خواست و امر خداوند است اجرا خواهد شد و ما نیز مانند برادران شیعه و مسلمان در انتظار فرارسیدن آن روز موعود هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۱    
امام صادق علیه السلام در حدیثی ارزشمند سه فایده و تاثیر مهم شستن دست ها قبل و بعد از غذا از جمله تاثیر این کار بر سلامتی انسان را بیان فرموده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۸    
سمنان-جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف باند سرقت از منازل مسکونی استان های سمنان و تهران توسط پلیس سرخه خبر داد و گغت: این افراد تحویل مراجع قضایی شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۸    
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: با توجه به گزارش آسیب شناسی در خصوص راننده اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، مشخص شد این فرد سکته قلبی نکرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
یک مهاجر لیبیایی در سواحل مالت که خود را از کشتی نجات به بیرون انداخته بود تا با شنا بتواند به ساحل برسد، با تلاش امدادگران نجات یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
درمان تبخال روش های مختلفی دارد. اکثرا تبخال روی لب میزند. اما به سراغ جا های دیگری از بدن هم می رود. یک روش برای درمان تبخال استفاده از سیر نصف شده است که باید آن را روی تبخال قرار دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
5 دختر دانش آموز در یک جشن تولد در لهستان دچار آتش سوزی شدند و جانشان را از دست دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۷    
یک نوازنده و پژوهشگر موسیقی کشورمان از انتشار چند کتاب و آلبوم صوتی با موضوع تلفیق اندیشه مشاهیر ادبیات ایران با موسیقی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۷    
تا به حال به این فکر کرده اید که عادت های بدتان چیست؟ چقدر برای تغییر در عادت های بد تلاش کرده اید؟ حتما با خواندن این سوالات ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۴    
چه شما 20 سال داشته باشید چه فردی مسن و میان سال باشید، پف زیر چشم هایتان مسئله ای آزاردهنده برایتان خواهد بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۴    
یکی از خواص سیر تاثیرگذاری آن در کاهش چربی خون و رقت خون است و علاوه بر آن به کاهش فشار خون نیز منجر می شود . این متخصص با اشاره به تاثیر
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۱    
مجموعه پایتخت 5 مدتی است که روی آنتن شبکه تماشاست. از این رو طرفداران این مجموعه که این روزها بیننده فصل آخر این مجموعه هستند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۱    
: محققان دانشگاه تورنتو کانادا با همکاری محققان دانشگاه سانفرانسیسکو دریافتند روده انسان دربرگیرنده سلول های ایمنی کلیدی است که موجب کاهش التهاب مغز در افراد مبتلا به ام اس می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۱    
در پی انتشار خبر ممنوع الکار بودن مهدی یراحی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد این خبر را تکذیب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۸    
امارات با کمک 6 میلیارد و 200 میلیون دلاری به پاکستان توافق کرده که 3 میلیارد دلار از این مبلغ به صورت وام نقدی و 3 میلیارد و 200 میلیون دلار به صورت صادرات نفت در اختیار اسلام آباد قرار می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۸    
رهبران کرد نقشه راهی برای توافق با دولت سوریه ارائه کرده و منتظر پاسخ مسکو هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی قطر از غلبه این کشور بر تحریم و محاصره ای که چهار کشور علیه دوحه به راه انداختند، سخن گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۵    
یک مقام قطری تاکید کرد کشورش توانسته است محاصره تحمیلی از سوی عربستان، امارات، بحرین و مصر علیه خود را به شکست بکشاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۵    
رئیس کمیته مشترک اقتصادی ایران و سوریه، از تاسیس مرکز تجاری ایرانیان در دمشق در آینده نزدیک خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۵    
آمریکا ادعا می کند درصدد عقب نشینی فوری و سریع نظامیانش از سوریه است، اما در ادامه به وقت کشی و دروغ پردازی روی می آورد و از سوی دیگر مدعی مبارزه با داعش می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۲    
اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عراق درباره راه حل موضوع فلسطین، انتقاد شدید نمایندگان پارلمان این کشور را به همراه داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مشکل بازار مسکن این است که وظایف دولت و بخش خصوصی در این عرصه مشخص و شفاف نمی شود، به نظر من مدیریت اجرایی باید بر عهده بخش خصوصی قرار گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹    
یک ماهی تن باله آبی به وزن 278کیلوگرم به قیمت 333.6میلیون ین (3.1میلیون دلار) در بازار ماهی توکیو به فروش رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹    
مشاور امنیت ملی آمریکا که وارد سرزمین اشغالی شده به دولت سوریه هشدار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۶    
پیامی در شبکه اجتماعی واتس اپ درباره آپدیت جعلی واتس اپ گلد هشدار می دهد. این پیام کاربر را به وب سایتی حاوی بدافزار هدایت می کند و هکرها کنترل موبایل کاربر را در اختیار می گیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بعد از تحریم ایران، برنامه ساخت ماهواره با همکاری بین المللی عوض و ماهواره تولید داخلی با دقتی 25 برابر ساخته شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۷    
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا به شیوه های دورکردن بلغم از بدن اشاره کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۷    
رئیس اداره توسعه انجمن های اولیا و مربیان به کامل از حادثه تصادف سرویس مدرسه در تهران پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۷    
رسول خطیبی خرید جدید تراکتورسازی را یک اتفاق مثبت می داند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۴    
هافبک پیشین تیم اسقلال درباره حضور کوتاه مدت خود در استقلال به صحبت پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۴    
پزشکی قانونی سکته راننده اتوبوس حامل دانشجویان را تأیید نکرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۱    
عادل فردوسی پور اعتقاد دارد تیم ملی ایران پتانسیل قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۸    
مبلغ 5 درصد از 2 میلیون دلاری که قرار است به دست باشگاه پرسپولیس تهران برسد از سوی AFC برداشته و صرف امور خیریه خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۵    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای ثبت اموال منقول و غیرمنقول تمامی ایرانیان و ارائه آن به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۲    
بی بی سی فارسی در اقدامی غیرحرفه ای سخنان امام جمعه موقت تهران را تحریف کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۲    
پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز 33 ستاره مطرح باشگاه های فوتبال آسیا و همچنین لژیونر های آسیایی را از نظر فنی به ترتیب معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۹    
یک حامی جدی برجام در گذشته، می گوید نمی توان به عملیاتی شدن سازوکار مالی پیشنهادی اروپا امیدوار بود و اگر هم عملیاتی شود درباره کارآیی آن تردید وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۰۴    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران برای استعلام وضعیت بسته حمایتی افراد به هیچ یکی از حساب های بانکی مردم سرک نکشید و هیچ گونه رصد و بررسی نیز انجام نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۶:۰۴    
در قسمت بیماری های شغلی٫ ما صدمات دست را از بیماری شغلی به این دلیل جدا می کنیم که بیماری ها و مشکلات مربوط به دست بیشترین حادثه های شغلی را تشکیل می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۳:۰۵    
قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۲:۱۱    
در بودجه سال 97، 240 میلیارد تومان را برای بیمه زنان سرپرست خانوار تصویب کردیم که به طور کامل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۷    
مراسم استقبال از شهید مدافع حرم علیرضا بریری در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۵    
پس از رونمایی از مستند عابدان کهنز در جشنواره فیلم عمار، انگشتر سردار قاسم سلیمانی به کارگردان این مستند هدیه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۹    
به گزارش بلاغ ، سوءمدیریت و واگذاری رانت علت کاهش شدید محبوبیت دولت یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد قصور و تقصیر برخی مدیران موجب کاهش شدید محبوبیت دولت روحانی شده است. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۹    
تشخیص عسل طبیعی با توجه به حالت مایع عسل، شل یا سفت بودن آن، رنگ عسل و مزه آن امکان پذیر است. تشخیص عسل تقلبی و انتخاب بهترین عسل همواره یکی از دغدغه های مصرف کنندگان بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۵    
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری 22 نفر از عناصر و سرشبکه های اصلی دلالان ارز در شیراز خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۰    
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و بارسلونا یک بازیکن خاص را شایسته لقب مسی آسیایی می داند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۱    
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با کارتل خواندن اوپک، کاهش قیمت نفت را به نبوغ خود نسبت داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۵    
جلیقه زردهای فرانسوی دیروز در هشتمین هفته اعتراضات خود به خیابان ها ریختند و بار دیگر خواستار استعفای ماکرون شدند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۶    
صندوق بازنشستگی کشوری سال هاست که دوران پرحاشیه ای را می گذراند؛ دورانی که با بی برنامگی و انتصاب های رانتی گره خورده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۴    
پوشیده شدن سطح زبان توسط مواد باقیمانده از تجزیه غذاها، باکتری ها و سلول های مرده باعث سفید رنگ شدن آن می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۹    
رئیس دپارتمان داوران با اشاره به اتفاقات حاشیه ای رخ داده در تست گیری داوران لیگ دسته اول گفت: در تست گیری داوران اتفاقاتی رخ داد که دور از شان داوری بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۶    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مازندران از مشخص شدن اعضای هیئت نطارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۰    
جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ برتر هم به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران به فعالیت ادامه خواهد داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۰    
رئیس سوئیسی فیفا اعلام کرد پیش بینی تیم قهرمان جام ملت های آسیا 2019 سخت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 50 کیلو گرم تریاک در شهرستان قائم شهر خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۴    
جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ برتر هم به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران به فعالیت ادامه خواهد داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۴    
بسته به علت خرخر، درمان آن هم متفاوت خواهد بود. طبیعی است برای کسی که دارای اضافه وزن است، کاهش وزن بسیار سودمند خواهد بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۴    
نشستن طولانی مدت و نادرست به سلامتی بدنتان آسیب می زند. بنابراین اگر شغل تان به گونه ای است که تمام روز را پشت میز می نشینید، بیشتر مراقب خودتان باشید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۹    
اواخر شهریور زن میان سالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت اموالش با شیوه ای عجیب خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۰    
یکی از سرمربیان پرسپولیسی تیم های لیگ برتری قصد دارد ستاره باشگاه استقلال را جذب کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۵    
عباسعلی کدخدایی درباره پیوستن ایران به کنوانسیون تامین مالی تروریسم، اظهار داشت: ایراداتی را شورای نگهبان داشت، که دو ایراد آن توسط مجلس برطرف شد اما سایر ایرادات همچنان به قوت خود باقی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۴    
رژیم غذایی مدیترانه ای با به دست آوردن بهترین رتبه در رژیم های غذایی حاوی غذاهای سالم، رژیم غذایی گیاهی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۹    
صبح امروز یک کارگاه رنگ کاری واقع در کهریزک دچار حریق شد.
  • ۱